McCann Rīga
- Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese


- Veiksme
- 06.07.2022.
Pārsteigums ārzemēm no Rīgas

- Veiksme
- 26.05.2021.
- Alise Zita Zeidaka
Sajūtu radītāji

- Aktuāli
- 21.05.2020.
Zelta godalga "Ir" Politiskajam tinderim

- Tēma
- 06.04.2020.
Balto apkaklīšu miljards

- Portrets
- 07.04.2024.
- Agnese Meiere
Lai Rīga būtu tikai adrese
Radošā direktora Valtera Jonāta vadībā Reklāmas aģentūra McCann Rīga kļuvusi par vēsturiski visvairāk apbalvoto valstī — tā jau sesto gadu pēc kārtas ir Latvijas reklāmas festivāla Adwards titula Gada aģentūra laureāte, kā arī saņēmusi virkni starptautisku apbalvojumu

- Viedoklis
- 19.12.2022.
Pelnīt no krīzes nav sociāli atbildīga valsts politika
Katrs uzņēmēju izmaksātais eiro darbiniekiem, kas domāts energokrīzes seku mazināšanai, tiek aplikts ar visiem darbaspēka nodokļiem. Tas uzņēmējiem rada lielu finanšu slogu, darbinieki saņem mazāku atbalstu – valsts ir vienīgā, kas šajos apstākļos pelna un pārpilda budžeta ieņēmumu prognozes.

- Veiksme
- 06.07.2022.
Pārsteigums ārzemēm no Rīgas
McCANN pirms 27 gadiem ienāca Latvijas reklāmas tirgū kā viens no pirmajiem lielajiem spēlētājiem ar starptautisku vārdu. Laika gaitā tas spējis noturēt līdera pozīcijas un Kristapa Siliņa vadībā tagad eksportē uz Eiropas valstīm

- Veiksme
- 26.05.2021.
- Alise Zita Zeidaka
Sajūtu radītāji
Pirms 18 gadiem Ēriks Šulcs nolēma darīt to, kas visvairāk patīk, un nodibināja komunikācijas un dizaina aģentūru BrandBox, kas izstrādā zīmolus, iepakojuma dizainu un web risinājumus. Taču patiesībā tas ir stāsts par sajūtu radīšanu un vēlmi padarīt pasauli skaistāku

- Aktuāli
- 21.05.2020.
Zelta godalga "Ir" Politiskajam tinderim
Radošās izcilības festivālā ADWARDS MMXX šogad kategorijā Interaktīvie un digitālie risinājumi par uzvarētāju atzīts žurnāla Ir un aģentūras McCANN Riga radītais Politiskais tinderis. Aģentūra McCANN Riga arī ieguvusi Agency of the Year titulu.

- Tēma
- 06.04.2020.
Balto apkaklīšu miljards
No juristiem līdz grāmatvežiem un reklāmistiem — pēdējos gados Latvijā apņēmīgi audzis «balto apkaklīšu» pakalpojumu eksports. Līdzīgi kā ražošanas uzņēmumiem, arī šajā gadījumā eksports ir ne tikai attīstības, bet arī izdzīvošanas faktors. It īpaši laikā, kad nāksies atgūties pēc koronavīrusa izraisītā negantā drebuļa
