Luksusa bērnu modes zīmola Paade Mode izveidotāja Linda Raituma savus ražojumus sūta pircējiem visā pasaulē, bet Krievijas tirgum tagad pateikusi «nē»
Mēdz teikt, ka katra krīze ir arī iespēja.
Nopirku. Papriecājos. Izmetu. Tie ir trīs atslēgas vārdi, kas raksturo mūsu civilizācijas attieksmi pret mantām, lietām, vidi, dažkārt arī cilvēkiem. Tie ir trīs atslēgas vārdi, kas ir pamatā lielākajam vairumam globālo problēmu, risku un nereti - pat katastrofu. Un ne velti - katra cilvēka individuālā attieksme un dzīves izpratne ir tā, kas veido lielo kopējo bildi. Šādai attieksmei pat ir sava krāšņa un groteska ikona - McDonalds kā pasaulē lielākais rotaļlietu izplatītājs. Kāpēc tā ir tik raksturīga? Tā kļūst atbilstoša tajā brīdī, kad atbildam uz jautājumu - cik bieži bērns pēc ēšanas paņem rokās Happy Meal mantiņu?
Valsts budžetam nodarīti zaudējumi 2,8 miljonu eiro apmērā
Bērnu luksusa modes zīmols
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!