Liepājas osta
- Analīze
- 17.04.2024.
Rubļa rijēji. Turpinājums

- Komentārs
- 20.03.2024.
- Pauls Raudseps
Lāča badināšana


- Viedoklis
- 03.07.2018.
Mazās ostas – piejūras reģionu attīstībai

- Viedoklis
- 10.04.2018.
Liepājas osta kā nākamā Roterdama

- Analīze
- 17.04.2024.
Rubļa rijēji. Turpinājums
Re:Baltica pirmo reizi publicē Krievijas resursu lielāko importētāju sarakstu Latvijā kopš Krievijas pilna mēroga iebrukuma Ukrainā. Dominē graudi, naftas produkti un metāla sakausējumi

- Komentārs
- 20.03.2024.
- Pauls Raudseps
Lāča badināšana
Sankciju politika pinas pretrunās, skaļi paziņojumi aizstāj analīzi un rīcību

- Viedoklis
- 23.11.2023.
Vai topošais Rīgas terminālis uzlabos kravu plūsmu?
Pēdējo nu jau gandrīz desmit gadu laikā kravu apjoms caur Latvijas ostām ir piedzīvojis dramatisku kritumu, tāpēc ir iepriecinoši dzirdēt vēsti par jauna termināļa izveidi mūsu valstī kravu piesaistei. Kopš 2018. gada norit darbs pie pasažieru un ro-ro kravu termināļa (optimizēts, lai nodrošinātu ātru un efektīvu kuģošanas procesu) Riga Ropax Terminal izveides Rīgā.

- Viedoklis
- 03.07.2018.
Mazās ostas – piejūras reģionu attīstībai
Latvija ir valsts ar plašu ostu tīklu, un to var uzskatīt par mūsu visu bagātību. Parasti tiek runāts par Latvijas lielajām ostām – Rīgas, Ventspils un Liepājas ostu, nepamatoti aizmirstot mūsu mazās ostas. Kopā Latvijā ir septiņas mazās ostas – Skultes, Mērsraga, Salacgrīvas, Rojas, Engures, Pāvilostas un Lielupes osta.

- Viedoklis
- 10.04.2018.
Liepājas osta kā nākamā Roterdama
Transporta un loģistikas nozare ir īpaši nozīmīga Latvijas ekonomikā, jo tai ir stabils IKP pieaugums un tā sniedz pakalpojumus gandrīz visām pārējām tautsaimniecības jomām. Ik gadu tiek uzsvērts, ka šī nozare jāatzīst par prioritāru un jāsekmē tās attīstība, taču transporta un loģistikas sektora uzņēmumu pārstāvji cer uz daudz konkrētākiem un ilgtermiņa risinājumiem.
