Dizainere Baiba Prindule-Rence uzņēmumu Feja dara izveidoja, lai cilvēku dzīvē ienestu prieku un skaistumu, bet tagad ar jaunu elpu veido Svinam
Jo savlaicīgāk sāksi plānot pasākumu, jo tas sanāks lētāk un labāk, stāsta uzņēmuma Meduza Events īpašniece Dace Ozola-Slaidiņa, kas sapņo kādreiz Latvijā parādīt liela izmēra hologrammu
Renārs Zeltiņš patlaban ir viens no visvairāk pieprasītajiem pasākumu vadītājiem Latvijā. Gadā viņš vada simtiem pasākumu un sociālajos tīklos sapulcinājis vairāk nekā 100 tūkstošus sekotāju. Mazajai Latvijai gandrīz vai mežonīgs skaitlis!
Jau vairāk nekā 20 gadus aktīvā tūrisma centrs Eži rada visdažādākos notikumus — no vērienīgiem sporta festivāliem līdz uzņēmumu saliedēšanas pasākumiem un ballēm. Vasarās brīvu nedēļas nogaļu nav un vairāki pasākumi norit vienlaikus
Pasaulē atzīta reputācijas vadības un komunikācijas aģentūra Luka tapa dziļa izmisuma brīdī. Par tās īpašnieci un vadītāju Inesi Lukaševsku patiešām var teikt — no pīšļiem uz zvaigznēm
Kāzu rīkošana ir izteikts sezonas bizness — visvairāk cilvēki vēlas precēties no maija līdz septembrim. Lai mīlestības svētku svinēšanu padarītu mazāk atkarīgu no gadalaika, par populāru tendenci kļūst kāzas ārpus Latvijas
Erudīcijas spēles ir, iespējams, viens no veselīgākajiem veidiem, kā darba dienas vakarā iedzert glāzīti ar draugiem
Par svētku tuvumu liecina ne tikai izrotātās ielas, namu fasādes un skatlogi, bet arī dažādi saviesīgi pasākumi, ko rīko gan uzņēmumi, gan draugu un radu kompānijas. Svinības draugu lokā ir ierastākas tieši Jaunā gada sagaidīšanai, jo Ziemassvētkus vairāk izvēlamies pavadīt klusākā ģimenes atmosfērā. Taču korporatīvo pasākumu laiks patlaban ir pašā plaukumā. Mūsu sabiedrība pakāpeniski izaug no “kotlešu pasākumiem” aizvien lielāku uzmanību pievērš tam, lai ikvieni svētki būtu jēgpilni, ar pievienoto vērtību un pārdomāti līdz pat detaļām.
Ilgviļņi, garas priekšnieku runas un rasola bļodas — tā ir korporatīvo svētku pagātne. Bet kādas ir tendences biznesa izklaides pasākumiem šobrīd? To Ir Nauda jautā trim veiksmīgām pasākumu rīkotājām, kuras spēj pārliecināt ar savu pieredzi un pārsteigt ar svaigām idejām
Sācies krīzes izmisumā kā mazs saldumu mājražošanas uzņēmums bankrotējušas kafejnīcas vietā, Taste CAPS!
Par to, kā aizraušanās izveidojas par biznesu, stāsta piedzīvojumu organizētāja
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!