elektroauto
- Pusdienās
- 28.08.2025.
- Pauls Raudseps
Latvijai vajag elastīgu enerģijas stratēģiju, nevis vienu plānu

- Viedoklis
- 15.08.2025.
Elektroauto popularitāte Latvijā strauji aug, bet atbalsts uzņēmumiem – neefektīvs

- Analīze
- 19.03.2025.
- Baiba Litvina
Vainīgo nebūs?


- Viedoklis
- 08.01.2025.
Pagaidām paliek pie dīzeļiem. Cilvēkus no elektroauto attur emocionāli faktori

- Īsumā
- 08.12.2024.
Pasaule vienā lappusē

- Pusdienās
- 28.08.2025.
- Pauls Raudseps
Latvijai vajag elastīgu enerģijas stratēģiju, nevis vienu plānu
Enerģētikas biznesā plašu pieredzi guvušais Kārlis Vasarājs iesaka Latvijai investēt atjaunīgā elektrības ražošanā, lai samazinātu cenu

- Viedoklis
- 15.08.2025.
Elektroauto popularitāte Latvijā strauji aug, bet atbalsts uzņēmumiem – neefektīvs
Latvijas auto tirgus piedzīvo uzrāvienu – jaunu vieglo pasažieru automobiļu reģistrācija šī gada pirmajā pusgadā pieaugusi par gandrīz 30%, bet atsevišķos mēnešos kāpums ir gandrīz 40% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina CSDD dati.

- Analīze
- 19.03.2025.
- Baiba Litvina
Vainīgo nebūs?
Lai gan Zemkopības ministrija elektroauto uzlādes staciju izveidē izšķērdējusi 3,1 miljonu, nevienam par to pagaidām nav jāatbild

- Viedoklis
- 03.02.2025.
Zaļā drakona lēciens. Vai ķīnieši noteiks preču standartus mūsu uzņēmējiem?
Drakons ķīniešu kultūrā simbolizē varu, veiksmi un spēku. Tika uzskatīts, ka imperatori cēlušies no pūķiem. Tomēr šoreiz ne par seno, bet moderno mitoloģiju, par Ķīnas ceļu uz ilgtspējīgu sabiedrību, īpaši kontekstā ar Latvijā plaši izplatīto mītu par Ķīnas atpalicību zaļajos jautājumos.

- Viedoklis
- 08.01.2025.
Pagaidām paliek pie dīzeļiem. Cilvēkus no elektroauto attur emocionāli faktori
Vieglās automašīnas un mikroautobusi Eiropā rada aptuveni 15% no kopējā CO2 emisiju apjoma[1], tāpēc viens no Eiropas Zaļā kursa mērķiem ir panākt kaitīgo emisiju būtisku samazinājumu transporta sektorā. Latvijā transports rada gandrīz trešo daļu no kaitīgo emisiju kopapjoma[2], un galvenais piesārņotājs ir autotransports, kur kaitīgo emisiju apjoms pēdējās desmitgadēs arvien pieaug.

- Īsumā
- 08.12.2024.
Pasaule vienā lappusē
Pasaules tirgi


- Pieredze
- 03.11.2024.
- Ilze Šķietniece
Laižam!

- Redaktores sleja
- 03.11.2024.
- Marija Leskavniece
Drošībā

- Interesanti
- 03.11.2024.
Kas man pienākas?

- Pasaulē
- 12.10.2024.
- Pauls Raudseps
Ārskats nr. 96: Skats no Taivānas. Leģendāra žurnālista ieskati Baltā nama aizkulisēs. Britu premjera paklupieni


- Viedoklis
- 05.11.2024.
Cik pieejama Latvijas uzņēmumiem un sabiedrībai ir atjaunīgā enerģija?
Interese par atjaunīgās enerģijas risinājumiem Latvijas uzņēmumos pieaug, neraugoties uz dažādiem izaicinājumiem, kas saistīti ar to ieviešanu. Turpinot virzīt tehnoloģiskās inovācijas, īstenojot atbalstošu valsts politiku, kā arī padarot zaļo enerģiju pieejamāku un finansiāli izdevīgāku, jau tuvāko gadu laikā pieredzēsim būtiskas pārmaiņas gan patērētāju paradumos, gan uzņēmējdarbības praksē.

- Pieredze
- 03.11.2024.
- Ilze Šķietniece
Laižam!
Viena no nozīmīgākajām ikdienas izdevumu pozīcijām ir par pārvietošanos iztērētais. Kas izdevīgāk — elektroauto, hibrīds vai spēkrats ar iekšdedzes dzinēju? To jautājām trīs dažādu mašīnu saimniekiem

- Redaktores sleja
- 03.11.2024.
- Marija Leskavniece
Drošībā
Sievai nav kaifa par to, ka esmu inovators, godīgi atzīst programmētājs un tehnoloģiju entuziasts Raivis Dejus. Tāpēc ģimenē atraduši kompromisu — hibrīdauto. Lai viens var pētīt uzlādes tīklu mudžekļus, priecāties par ietaupījumu un iespēju dzīvot zaļāk. Bet otrs vienmēr droši nokļūtu galā.

- Interesanti
- 03.11.2024.
Kas man pienākas?
Ne vienmēr ar visu jātiek galā pašam. Ir dažādas situācijas, kurās ikviens var pretendēt uz valsts atbalstu. Piemēram, kad gaidāms ģimenes pieaugums, gribat sākt uzņēmējdarbību vai cīnīties ar klimata pārmaiņām

- Pasaulē
- 12.10.2024.
- Pauls Raudseps
Ārskats nr. 96: Skats no Taivānas. Leģendāra žurnālista ieskati Baltā nama aizkulisēs. Britu premjera paklupieni

- Pasaulē
- 07.10.2024.
VIDEO: Kāpēc elektroauto ieviešana Eiropā stagnē?
Elektroauto augstās cenas un infrastruktūras problēmas kavē nozares attīstību visā Eiropas Savienībā (ES).
