Straujiem soļiem mūsu sadzīvē ienāk mākslīgais intelekts – pirms gada lielākā daļa cilvēku nekad nebija dzirdējuši par Chat GPT vai kādu citu tērzēšanas robotu, piemēram, Microsoft Copilot vai Snapchat My AI u. c. Īsā laikā pasaule ir strauji mainījusies, un tagad mākslīgā intelekta tehnoloģijas ir viegli pieejamas ikvienā tālrunī vai klēpjdatorā. Tērzēšanas roboti patlaban spēj ne vien analizēt milzīga apjoma datus ‒ grāmatas, tīmekļa vietnes un citu tiešsaistes saturu, bet arī radīt jaunu informāciju ‒ tekstus, attēlus, līdzīgi, kā to darītu cilvēks.
Vēsturiski bankas savā darbībā īstenojušas salīdzinoši konservatīvu politiku, kas balstīta skrupulozā peļņas un risku analīzē, un rūpēs par klientu uzticību. Tomēr straujā tehnoloģiskā attīstība jau tagad būtiski ietekmē finanšu sektoru, un dinamiskās norises pieprasa mainīties arī banku sektoram – tam jākļūst daudz vitālākam, lai spētu nodrošināt mainīgās klientu vajadzības un pielāgoties viņu paradumiem. Vienlaikus ir jāsaglabā augsti drošības standarti un klientu uzticēšanās, kas banku sektoram ir liels izaicinājums, taču klientu sadarbība ar banku, visticamāk, kļūs arvien vienkāršāka un neuzkrītošāka.
Mēs dzīvojam pieredzes ekonomikas laikmetā, kur organizāciju vai uzņēmumu veiksme atkarīga no tā, cik apmierināti ir viņu klienti. Cilvēki grib būt uzklausīti 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā un lai klientu atbalsta centrs pie viņu problēmas sāktu strādāt momentāni.
Šā gada pirmajās janvāra dienās darbu testa režīmā sāka Valsts ieņēmumu dienesta virtuālais asistents Toms, kuram nācās saskarties ne tikai ar jautājumiem par nodokļiem, bet arī skaidrot, vai viņam ir jūtas un vai viņam garšo baltmaize. Toms nav pirmais šāda veida “darbinieks” valsts iestādē, viņa “kolēģe” Una darbojas Uzņēmumu reģistrā jau vairāk nekā gadu, tomēr sabiedrībā aizvien vērojama tendence mēģināt “salauzt” čatbotu.
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!