čatbots
- Viedoklis
- 06.12.2023.
Mākslīgais intelekts pilda mājas darbus un draudzējas ar jūsu bērnu. Kas jāzina vecākiem?

- Viedoklis
- 08.06.2023.
Banka 2030 – neuzkrītoša, bet visuresoša



- Viedoklis
- 06.12.2023.
Mākslīgais intelekts pilda mājas darbus un draudzējas ar jūsu bērnu. Kas jāzina vecākiem?
Straujiem soļiem mūsu sadzīvē ienāk mākslīgais intelekts – pirms gada lielākā daļa cilvēku nekad nebija dzirdējuši par Chat GPT vai kādu citu tērzēšanas robotu, piemēram, Microsoft Copilot vai Snapchat My AI u. c. Īsā laikā pasaule ir strauji mainījusies, un tagad mākslīgā intelekta tehnoloģijas ir viegli pieejamas ikvienā tālrunī vai klēpjdatorā. Tērzēšanas roboti patlaban spēj ne vien analizēt milzīga apjoma datus ‒ grāmatas, tīmekļa vietnes un citu tiešsaistes saturu, bet arī radīt jaunu informāciju ‒ tekstus, attēlus, līdzīgi, kā to darītu cilvēks.

- Viedoklis
- 08.06.2023.
Banka 2030 – neuzkrītoša, bet visuresoša
Vēsturiski bankas savā darbībā īstenojušas salīdzinoši konservatīvu politiku, kas balstīta skrupulozā peļņas un risku analīzē, un rūpēs par klientu uzticību. Tomēr straujā tehnoloģiskā attīstība jau tagad būtiski ietekmē finanšu sektoru, un dinamiskās norises pieprasa mainīties arī banku sektoram – tam jākļūst daudz vitālākam, lai spētu nodrošināt mainīgās klientu vajadzības un pielāgoties viņu paradumiem. Vienlaikus ir jāsaglabā augsti drošības standarti un klientu uzticēšanās, kas banku sektoram ir liels izaicinājums, taču klientu sadarbība ar banku, visticamāk, kļūs arvien vienkāršāka un neuzkrītošāka.

- Viedoklis
- 26.05.2022.
Kā virtuālajam asistentam iemācīt cilvēcību?
Mēs dzīvojam pieredzes ekonomikas laikmetā, kur organizāciju vai uzņēmumu veiksme atkarīga no tā, cik apmierināti ir viņu klienti. Cilvēki grib būt uzklausīti 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā un lai klientu atbalsta centrs pie viņu problēmas sāktu strādāt momentāni.

- Viedoklis
- 21.01.2020.
73% lietotāju ir apmierināti ar virtuālo asistentu darbību
Šā gada pirmajās janvāra dienās darbu testa režīmā sāka Valsts ieņēmumu dienesta virtuālais asistents Toms, kuram nācās saskarties ne tikai ar jautājumiem par nodokļiem, bet arī skaidrot, vai viņam ir jūtas un vai viņam garšo baltmaize. Toms nav pirmais šāda veida “darbinieks” valsts iestādē, viņa “kolēģe” Una darbojas Uzņēmumu reģistrā jau vairāk nekā gadu, tomēr sabiedrībā aizvien vērojama tendence mēģināt “salauzt” čatbotu.
