Ienākt
Meklēt
Meklēt
  • Tēmas
      • Tēmas
      • Politika
      • Personības
      • Kultūra
      • Nauda
      • Sabiedrība
      • Labsajūta
      • Eiropā
      • Domuzīme
      • Rubrikas
      • Aktuāli
      • Komentāri
      • Karikatūras
      • Pusdienas
      • Analīze
      • Tēma
      • Pasaulē
      • Veiksme
      • Recenzijas
      • Dzīve
      • Vēsture
      • 1 no 2 miljoniem
      • Anekdotes
      • Viedokļi
      • Vairāk no Ir
      • Šķiltava
      • Ārskats
      • Oligarhu sarunas
  • Žurnāli
      • Žurnāls Ir
      • Ir Nauda
      • Domuzīme
  • Abonēšana
  • Ir notikumi
      • Darbnīcas
      • Nometnes
      • Ceļojumi
Ienākt
Meklēt
Meklēt
Tev atlikuši 3 bezmaksas raksti
Abonē un saņem piekļuvi visam saturam tikai par 2,99 €/mēnesī. Abonēt

brendi

  • Viedoklis
  • 17.10.2024.
  • Kārlis Zembergs

Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Radars
  • 05.03.2013.
  • ir.lv

Pasaules zīmolu topa desmitniekā vadībā IT un komunikācijas

2014_09_zimoli-pscr-media-large2.jpg
  • Viedoklis
  • 17.10.2024.
  • Kārlis Zembergs

Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks

Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com
  • Radars
  • 05.03.2013.
  • ir.lv

Pasaules zīmolu topa desmitniekā vadībā IT un komunikācijas

Pasaules 500 pašu vērtīgāko zīmolu pirmajā desmitniekā pārliecinoši līderi ir interneta un komunikāciju brendi, liecina konsultāciju kompānijas „Brand Finance" izveidotais tops. Amerikā

2014_09_zimoli-pscr-media-large2.jpg

Populārākie raksti

Par IR
Manifests
Ētikas kodekss
Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
Privātuma politika
Reklāma
Ziedo
Kontakti
Te ir darbs
Lai abonētu, ienāc vai reģistrējies

Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.

Aizmirsi paroli?

Var ienākt ar:
Reģistrējies

Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.

Var reģistrēties ar:
Apstiprināt e-pastu

Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs
Paroles atjaunošana

Turpināt

Kļūda. Mēģinat vēlreiz.

Paroles atjaunošana

Paroles maiņa sekmīga!

Apstiprināt e-pastu

Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.

Ievadiet kodu

Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.

Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.

Ievadītais kods nav derīgs

Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.

Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.

Ievadītais kods ir derīgs