Banku augstskola
- Viedoklis
- 23.06.2025.
Ko augstskola var iedot jauniešiem?

- Aktuāli
- 15.05.2025.
Radars Latvijā

- Viedoklis
- 14.11.2023.
Kā nauda seko skolēnam, tā budžeta vietām būtu jāseko darba tirgū pieprasītām profesijām

- Viedoklis
- 29.08.2023.
Būt pret mākslīgā intelekta izmantošanu izglītībā ir kā savulaik būt pret internetu

- Viedoklis
- 28.10.2022.
Sasteigta augstskolu apvienošana var draudēt ar lieliem tēriņiem un tiesu darbiem

- Viedoklis
- 23.06.2025.
Ko augstskola var iedot jauniešiem?
Vai esat kādreiz apsvēris domu kļūt par uzņēmēju, bet neesat spēris pirmo soli? Jūs tāds neesat viens.


- Viedoklis
- 14.11.2023.
Kā nauda seko skolēnam, tā budžeta vietām būtu jāseko darba tirgū pieprasītām profesijām
Ilgstoši ir diskutēts, kā Latvijā noturēt jauniešus. Manuprāt, atbilde ir sarežģīta un vienkārša vienlaikus – proti, cilvēkam ir jājūtas drošam vai vismaz cerīgam par savu nākotni, spēju īstenot sevi kā personību un pelnīt ar savu darbu Latvijā. Tāpēc Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) lēmums piesaistīt augstākās izglītības iestāžu finansējumu to rezultātiem – absolventu skaitam un viņu nodarbinātības līmenim – ir signāls ne tikai augstskolām vētīt un uzlabot savas programmas, bet arī sabiedrībai – valstij rūp cilvēku un tautsaimniecības nākotne.

- Viedoklis
- 29.08.2023.
Būt pret mākslīgā intelekta izmantošanu izglītībā ir kā savulaik būt pret internetu
Tagad ir grūti noticēt, bet savulaik, kad tikko parādījās iespēja lietot mums tik ierastu www jeb vispasaules tīmekli, bija cilvēki un cilvēku grupas, kas aktīvi iestājās pret tā izmantošanu, pamatojot savu nostāju, ka internets veicinās cilvēku nošķirtību. Tomēr laika gaitā internets ir kļuvis par būtisku komunikācijas, informācijas iegūšanas un sabiedriskās dzīves sastāvdaļu.

- Viedoklis
- 28.10.2022.
Sasteigta augstskolu apvienošana var draudēt ar lieliem tēriņiem un tiesu darbiem
Steigā virzot augstskolas apvienošanu, var tikt nodarīts kaitējums ne vien studentiem un finanšu nozarei kopumā, bet arī valstij, uzņemoties saistības, kuru patiesos apmērus šobrīd neapzinās.
