autoceļu remonts

- Pusdienās
- 29.03.2023.
- Agnese Meiere
Nepatīk Robins Huds


- Viedoklis
- 05.07.2018.
307 miljoni uz ceļa nemētājas

- Viedoklis
- 27.06.2018.
Jāmainās braukšanas kultūrai


- Viedoklis
- 27.06.2023.
Autovadīšanas kultūrai Latvijā jāmainās – katram ir jāsāk ar sevi
Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotā informācija liecina, ka pērn apdrošinātājiem kopumā pieteikti 33 230 ceļu satiksmes negadījumi. Ticams, ka skaitlis būtu krietni mazāks, ja autovadītāji ievērotu drošas braukšanas etiķeti un uzlabotu savu autovadīšanas kultūru. Tās vājos punktus īpaši redzam, piemēram, sastrēgumos, pirmā sniega laikā, kā arī intensīvas satiksmes apstākļos, piemirstot, ka ceļš nav izrādīšanās vieta, taurēšana sastrēgumā pavadīto laiku nesamazinās, kā arī agresija un tolerances trūkums remontdarbu laikā ātrāk bedres nesalāpīs.

- Pusdienās
- 29.03.2023.
- Agnese Meiere
Nepatīk Robins Huds
Rīgas ielu tehniskā stāvokļa pasliktināšanos plānots apturēt 2025. gadā, sola Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis. Daudzi darbi vestos raitāk, ja galvaspilsēta netiktu apdalīta

- Viedoklis
- 20.09.2019.
Valdībai jānovērš ceļu būves nozarē draudošā katastrofa
Tā kā pašlaik sagatavotajā 2020.gada budžeta projektā finansējuma samazinājums ceļu remontiem sasniedz 52%, biedrība "Latvijas Ceļu būvētājs" (LCB) pieprasa valdībai un Saeimai pievērst uzmanību draudošajai katastrofai, pārtraukt izlikties, ka viss ir kārtībā, un ieplānot nepieciešamos līdzekļus.

- Viedoklis
- 05.07.2018.
307 miljoni uz ceļa nemētājas
Vasara rit pilnā sparā, tāpat kā ceļu remonti Latvijā. Kad ikdienā saskaramies ar remontu radītajiem sastrēgumiem, mums šķiet, ka to ir ļoti daudz, taču, analizējot un salīdzinot ceļu kvalitāti, redzam, ka remontu ir par maz. Līdzīgas izjūtas pārņem, kad, atgriežoties no iepirkšanās, saproti, ka esi iztērējis ļoti daudz naudas, bet iepirkuma maisiņā nekā īsti nav.

- Viedoklis
- 27.06.2018.
Jāmainās braukšanas kultūrai
Dažādas aplēses liecina, ka pašlaik autoceļu uzturēšanai pieejams finansējums ir vairākas reizes mazāks par nepieciešamo summu. Ik gadu tikai vietējo un grants ceļu uzturēšanai un remontiem būtu nepieciešami 130 miljoni eiro. Tikai ar ES fondu līdzekļiem šo summu nav iespējams nodrošināt. Turklāt daudzi pauž bažas par to, kas notiks 2020. gadā, beidzoties Eiropas Savienības fondu finansējumam. Prognozēts, ka paliks tikai valsts budžeta finansējums 150 miljonu eiro apmērā.

- Viedoklis
- 11.08.2016.
Jārod politiskā griba un jāizšķiras par ceļu finansēšanas modeli
Biedrība "Latvijas Ceļu būvētājs" ierosina atjaunot Autoceļu fondu

- Radars
- 24.03.2015.
Sākti būvdarbi bēdīgi slavenajā Vecpiebalgas ceļa posmā
Tiek uzmērīta trase, kā arī veikti sagatavošanās darbi jauna tilta būvei pār Gauju Taurenē

- Radars
- 21.05.2013.
Galvenajiem autoceļiem līdz 2020.gadam sola 350 miljonus
Reģionālajiem ceļiem nepieciešami 535 miljoni latu

- Radars
- 27.03.2013.
Piebaldzēni ar kampaņu cer panākt autoceļa Cēsis-Madona atjaunošanu
Vecpiebalgā dzīvojošā Ločmeļu ģimene sākusi kampaņu "Vecpiebalgas ceļam būt!", lai panāktu reģionālās nozīmes autoceļa P30 Cēsis-Madona kritiskāko posmu atjaunošanu. Lai piesaist

- Analīze
- 29.08.2012.
Tērējam!
Šogad budžeta grozījumi nāk ar virkni pārsteigumu. Lielākais - atkal iešprice Hipotēku bankā
