augstskolu finansējums
- Intervija
- 06.03.2024.
Alise Brīnumzemē skries ātri

- Analīze
- 01.11.2023.
Gaida jauno paaudzi


- Tēma
- 30.09.2020.
Ceļā uz izcilību

- Viedoklis
- 03.06.2020.
Rektoru padome: Likums pastiprinās ministrijas kontroli pār valsts augstskolām

- Tēma
- 12.12.2012.
Ieķīlējies

- Intervija
- 06.03.2024.
Alise Brīnumzemē skries ātri
Latvijas Universitātes jaunievēlētais rektors Gundars Bērziņš izvēlējies vairākus mērķus, lai augstskola pasaules reitingos atkal būtu labāko pirmajā tūkstotī

- Analīze
- 01.11.2023.
Gaida jauno paaudzi
Kāpēc jaunākajā pasaules reitingā visas Latvijas zinātnes universitātes izkritušas no labāko tūkstoša? Un kā to labot?

- Analīze
- 14.09.2022.
Maksas izglītība vai vienlīdzīgas iespējas visiem?
Kamēr Latvijas valsts budžets nevar atļauties bezmaksas augstāko izglītību, Izglītības ministrija piedāvā ieviest studentu līdzmaksājumu. Soda nauda studētgribētājiem vai veids, kā padarīt augstāko izglītību pieejamāku?

- Tēma
- 30.09.2020.
Ceļā uz izcilību
Trīs lielākās universitātes Latvijā sākušas pamatīgu studiju satura vētīšanu — pārveidos trešdaļu savu programmu. Vai komplektā ar pārvaldības maiņu un finansējuma pārskatīšanu tas beidzot dos cerēto rezultātu, ko politiķi izvirza jau gadiem — vismaz vienai augstskolai jāiekļūst pasaules labāko piecsimtniekā?

- Viedoklis
- 03.06.2020.
Rektoru padome: Likums pastiprinās ministrijas kontroli pār valsts augstskolām
Atklātā vēstule par IZM izstrādāto likumprojektu "Grozījumi Augstskolu likumā" (Nr.702/Lp13)

- Tēma
- 12.12.2012.
Ieķīlējies
Sācis ar zibenskara cienīgu uzrāvienu, izglītības ministrs Roberts Ķīlis (44) nupat spiests piebremzēt reformu tempu augstākajā izglītībā, jo palicis bez ieročiem. Miljonu izmaksājušais studiju programmu izvērtējums, uz kuru viņš grasījās balstīt lēmumu par valsts naudas sadali augstskolām, izrādījies apšaubāmas kvalitātes, un tā ticamību nu izvērtēs starptautiski auditori. Tikmēr augstskolas turpina apšaubīt paša ministra uzticamību un viņa kritiķu pulkam pievienojies arī premjerministrs. Kas notiks ar reformu?
