Tas vien, ka teksts ir uz papīra, nenozīmē, ka tam jākļūst plakanam. Kā nonākt uz vienas lapas ar lasītāju un rakstīt tā, lai teksts runā un uzrunā? Kā piešķirt raksturu uzņēmuma tekstiem, padarot tos dzīvus? Kā izkāpt ārpus ierastajiem rāmjiem, bet nepārkāpt personiskās robežas? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildēsim...
Lasīt pilno aprakstu
Tas vien, ka teksts ir uz papīra, nenozīmē, ka tam jākļūst plakanam.
Kā nonākt uz vienas lapas ar lasītāju un rakstīt tā, lai teksts runā un uzrunā?
Kā piešķirt raksturu uzņēmuma tekstiem, padarot tos dzīvus?
Kā izkāpt ārpus ierastajiem rāmjiem, bet nepārkāpt personiskās robežas?
Uz šiem un citiem jautājumiem atbildēsim (ne)korporatīvo tekstu darbnīcā. Neatkarīgi no tā, vai teksti jārada jums pašiem vai jāizvērtē un jāprezentē citu radītie, šī meistarklase palīdzēs saprast, kā panākt, lai tie aizkustina cilvēkus un iekustina procesus.
Profesionāliem mērķiem vai personiskam gandarījumam, šī darbnīca domāta visiem, kas vēlas padarīt komunikāciju par savu kapitālu.
Liene Bērziņa ir reklāmas aģentūras “NORD DDB RIGA” radošā direktore. Pēdējos septiņus gadus strādājusi arī Latvijas Universitātē par pasniedzēju, vadot tādus kursus kā “Reklāmas kampaņas” un “Reklāmas teksti”. Idejas un teksti vienmēr bijusi Lienes aizraušanās, bet pēdējos 12 gadus tie rakstīti profesionāli lielākajiem Latvijas uzņēmumiem, sākot no visu veidu reklāmas tekstiem, līdz dziesmām, jokiem, politiķu runām, blogiem, TV šoviem, raidījumu scenārijiem un mini stāvizrādēm. Lienes veidotās reklāmas un teksti izpelnījušies daudzus apbalvojumus Baltijas un Eiropas mērogā.
Darbnīcas dalības maksa 65 EUR (ar PVN). Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 27734907.
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.
Slēpt pilno aprakstu