2022. gads ir nesis būtiskas izmaiņas datu analītkā, kas jāzina katram mājaslapas īpašniekam, izstrādātājam, reklāmu plānotājiem, utml. Ja jums jau ir vai tikai plānojat veidot savu interneta veikalu - šī 3 stundu lekcija ļaus jums labāk saprast kā efektīvi izmērīt reklāmu jaunajā, digitālajā laikmetā. Uzzināsim kas ir jaunais Google Analytics...
Lasīt pilno aprakstu
2022. gads ir nesis būtiskas izmaiņas datu analītkā, kas jāzina katram mājaslapas īpašniekam, izstrādātājam, reklāmu plānotājiem, utml. Ja jums jau ir vai tikai plānojat veidot savu interneta veikalu – šī 3 stundu lekcija ļaus jums labāk saprast kā efektīvi izmērīt reklāmu jaunajā, digitālajā laikmetā. Uzzināsim kas ir jaunais Google Analytics 4, kā to uzstādīt, kā efektīvi izmērīt reklāmu rezultātus, kādas kļūdas nepieļaut, kādas ir tā priekšrocības, trūkumi un atšķirības.
Lektore: Elvita Barkovska, digitālā mārketinga aģentūras New Black e-komercijas speciāliste, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja un analītiķe.
Ir darbnīcas kopā ar Latvijas apbalvotāko digitālā mārketinga aģentūru New Black organizē šo tiešsaistes semināru ciklu par svarīgāko e-komercijā un digitālajā komunikācijā.
Šajā 3 semināru ciklā jaudīgi sagatavosimies 2023. gadam, lai veiksmīgāk komunicētu sociālajos medijos un efektīvāk reklamētu savu produktu.
Semināri notiks tiešsaistē.
Viena semināra cena 90 EUR (ar PVN).
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonentiem 20% atlaide – 72 EUR (ar PVN).
Dalība visā ciklā – 240 EUR (ar PVN) jeb 80 EUR (ar PVN) par vienu semināru.
Atlaides nesummējas!
Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums: [email protected], +371 29447030
Ja vēlaties abonēt: https://ir.lv/abonesana
Viss cikls:
- 2.decembrī 10.00-13.00: Reklāmas efektivitāte 2023.gadā un jaunais Google Analytics 4
Lektore: Elvita Barkovska, digitālā mārketinga aģentūras New Black e-komercijas speciāliste, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja un analītiķe
- 9.decembrī 10.00-13.00: Efektīva zīmolu un uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos
Lektore: Vladislava Romanova, digitālā mārketinga aģentūras New Black radošā direktore, pieredzējusi kopīraitere un daudzu apbalvotu digitālā mārketinga kampaņu ideju autore
- 16.decembrī 10.00-13.00: Kā plānot un veidot efektīvu digitālo reklāmu mākslīgā intelekta un Metaverse laikmetā
Lektore: Līva Bleidele, e-komercijas aģentūras HYPER AGENCY vadītāja, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja, analītiķe un digitālā stratēģe, LU lektore.
Slēpt pilno aprakstu