Viens no uzņēmumu veiksmes faktoriem ir sekmīga auditorijas atrašana, uzrunāšana, atbilstošu produktu radīšana auditorijas vajadzībām. Taču praksē nereti uzņēmumi izvēlas plašas un garlaicīgas auditorijas, par kuru uzmanību konkurē visi.
Šīs darbnīcas mērķis ir pievērst uzmanību divām auditorijām, kuras uzņēmumi nereti ignorē – jauniešiem un senioriem.
Pašlaik pastāv mīts, ka seniori Latvijā ir auditorija ar zemiem ienākumiem, kas internetu un datorus nemaz nelieto. Taču tendences un izpēte sāk parādīt pretējo – senioru patērētāju grupa nav viena homogēna masa. Pattern veiktajā pētījumā un tendenču apkopojumā atklājas, ka auditorijā pastāv dažādas tipoloģijas, kuras labāk izprotot, var uzlabot sava uzņēmuma mārketinga komunikāciju un stratēģiju.
Daudziem uzņēmējiem Latvijā aktuāls jautājums ir jauniešu auditorijas uzrunāšana. Darbnīcas ietvaros dalīsimies ar saviem secinājumiem no šīs auditorijas tendenču apskata.
Turklāt dalīsimies arī ar atziņām no izpētes projekta, kurš fokusējās uz krievvalodīgajiem jauniešiem, viņu attieksmi pret aktualitātēm sabiedrībā un mediju lietojumu.
Darbnīca uzņēmumu vadītājiem un mārketinga speciālistiem.
Darbnīcu vadīs Edgars Pētersons un Anna Ivuškāne.
Edgars Pētersons jau vairāk nekā 13 gadu strādā ar vadošiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot stratēģisko plānošanu, konsultācijas un padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Turklāt palīdzējis šiem zīmoliem ne tikai vietējā, bet arī starptautiskos tirgos, izprotot Rietumeiropas un ASV patērētājus. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā Pattern, kā arī vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND.
Annai Ivuškānei ir maģistra grāds un plašas akadēmiskās zināšanas tirgus izpētē un patērētāju uzvedībā. To papildina arī praktiska starptautiska pieredze projektos kopā ar pētījumu aģentūrām Kantar, Millward Brown un Nielsen. Pašlaik Anna ir stratēģe konsultāciju aģentūrā Pattern un strādā ar projektiem Rietumeiropas un ASV tirgos.
Piedāvājam divas darbnīcas ar Edgaru Pētersonu:
- 28. oktobrī plkst. 10.00-13.00: Izpētes metodes un to jaunie virzieni – lokāli un globāli.
- 25. novembrī plkst. 10.00-13.00: Pārprastās un ignorētās auditorijas – seniori un jaunieši Latvijā.
Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 27734907.
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.
Slēpt pilno aprakstu