Pieaugot digitālās vides izmantojumam cilvēku starpā, palielinās arī uzņēmumu veidoto reklāmu apjoms un katru gadu pieaug dažādu interneta resursu izmantojums. Katram digitālajam kanālam ir kāda loma, ko tas ieņem cilvēka ikdienas dzīvē.
Šajā darbnīcā tiks apskatīti principi, piemēri un framework, kā efektīvi realizēt kampaņu digitālajā vidē, izmantojot risinājumus sociālo tīklu reklāmās, programmātiskos risinājums kā Google Display un Display Video 360 , AdForm reklāmrakstus un reklāmu medijos, Google meklētājā, e-pasta izsūtnē, tā, lai netiktu pazaudētas individuālas attiecības ar zīmolu un tiktu sasniegti mērķi.
Kuros kanālos atlasīt auditoriju?
Kuros kanālos saglabāt vienādu ziņojumu un kuros nepieciešama individuāla pielāgošana?
Vai ir vērts iekļaut reklāmrakstus savā kampaņas stratēģijā?
Kuros kanālos veikt īpaši smalku segmentēšanu un kuros uzrunāt plašāku auditoriju?
Kā regulēt un izsekot frekvenci?
Kuri risinājumi vislabāk atbilst katra mērķa auditorijas atbilstībai un kā veiksmīgāk budžetēt kanālus?
Kādas rādītāju izmaiņas sagaidīt atkarībā no kampaņas ilguma?
Kā veiksmīgāk izmantot atkārtoto reklāmu jeb remārketingu un ar kādiem ziņojumiem atpazīstamības veicināšanai un pārdošanas aktivizēšanai?
Kādus drošība soļus spert nedēļu pirms kampaņas un kādus otrajā dienā pēc palaišanas?
Kādus digitālos rādītājus skatīt un kā izskatīties dienas atskaitei, kurā sekot līdzi rezultātiem?
Darbnīcu vadīs Irbe Katrīna Zolneroviča – digitālā mārketinga aģentūras Infinitum Reklāmas nodaļas vadītāja un viena no sešiem Google sertificētiem treneriem Latvijā. Savā ikdienā Irbe veido un vada reklāmas kampaņas uzņēmumiem, kas darbojas ekomercijas, medicīnas, apdrošināšanas, finanšu, tūrisma u.c. nozarēs. Irbe un viņas komanda strādā ar tādiem reklāmas kanāliem kā Google (Search, Display, YouTube), Facebook, adQuota, Adform, RTB House, Yandex, TrafficJunky, Bing, LinkedIn, Twitter u.c.
Šoruden piedāvājam trīs darbnīcas ar Irbi Zolneroviču:
8. oktobrī – Kā veiksmīgāk savienot sociālo tīklu komunikāciju ar reklāmu?
13. novembrī – Kā realizēt veiksmīgu integrētu digitālo kampaņu?
4. decembrī – Atribūcijas analīze. Analytics, AdForm un Gemius.
Vienas darbnīcas dalības maksa 65 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trīs darbnīcās, cena 180 EUR (ar PVN).
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz[email protected] vai zvani – 67281588.
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: info@ir.lv, 67281588.
Slēpt pilno aprakstu