Mākslīgais intelekts un dažādas Metaverse platformas nav vairs tikai aizejošā gada trends, bet gan nākošās piecgades nozīmīgākā sastāvdaļa arī digitālajā mārketingā, tāpēc būtiski jau tagad sākt aptvert šīs iespējas un to, kā tas ietekmēs auditorijas sasniedzamību un e-komercijas rezultātus - kā ar reklāmas palīdzību varēsim pārdot labāk, vairāk un efektīvāk....
Lasīt pilno aprakstu
Mākslīgais intelekts un dažādas Metaverse platformas nav vairs tikai aizejošā gada trends, bet gan nākošās piecgades nozīmīgākā sastāvdaļa arī digitālajā mārketingā, tāpēc būtiski jau tagad sākt aptvert šīs iespējas un to, kā tas ietekmēs auditorijas sasniedzamību un e-komercijas rezultātus – kā ar reklāmas palīdzību varēsim pārdot labāk, vairāk un efektīvāk.
Šajā 3 stundu lekcijā uzzināsim par būtiskākajiem pircēja ceļa saskarsmes punktiem jaunajā, digitālajā laikmetā, uzzināsim ieteikumus digitālās reklāmas kanālu un formātu veiksmīgākai izvēlei mērķa auditorijas sasniegšanā uc.
Lektore: Līva Bleidele, e-komercijas aģentūras HYPER AGENCY vadītāja, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja, analītiķe un digitālā stratēģe, Latvijas Universitātes lektore.
Ir darbnīcas kopā ar Latvijas apbalvotāko digitālā mārketinga aģentūru New Black organizē šo tiešsaistes semināru ciklu par svarīgāko e-komercijā un digitālajā komunikācijā.
Šajā 3 semināru ciklā jaudīgi sagatavosimies 2023. gadam, lai veiksmīgāk komunicētu sociālajos medijos un efektīvāk reklamētu savu produktu.
Semināri notiks tiešsaistē.
Viena semināra cena 90 EUR (ar PVN).
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonentiem 20% atlaide – 72 EUR (ar PVN).
Dalība visā ciklā – 240 EUR (ar PVN) jeb 80 EUR (ar PVN) par vienu semināru.
Atlaides nesummējas!
Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums: [email protected], +371 29447030
Ja vēlaties abonēt: https://ir.lv/abonesana
Viss cikls:
- 2.decembrī 10.00-13.00: Reklāmas efektivitāte 2023.gadā un jaunais Google Analytics 4
Lektore: Elvita Barkovska, digitālā mārketinga aģentūras New Black e-komercijas speciāliste, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja un analītiķe
- 9.decembrī 10.00-13.00: Efektīva zīmolu un uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos
Lektore: Vladislava Romanova, digitālā mārketinga aģentūras New Black radošā direktore, pieredzējusi kopīraitere un daudzu apbalvotu digitālā mārketinga kampaņu ideju autore
- 16.decembrī 10.00-13.00: Kā plānot un veidot efektīvu digitālo reklāmu mākslīgā intelekta un Metaverse laikmetā
Lektore: Līva Bleidele, e-komercijas aģentūras HYPER AGENCY vadītāja, pieredzējusi digitālās vides reklāmu plānotāja, analītiķe un digitālā stratēģe, LU lektore.
Slēpt pilno aprakstu