30. novembris 2023
KĀ ATBILDĒT UZ SŪDZĪBĀM CIEŅPILNI UN IEDARBĪGI. Darbnīca ar Aigu Veckalni

KĀ ATBILDĒT UZ SŪDZĪBĀM CIEŅPILNI UN IEDARBĪGI. Darbnīca ar Aigu Veckalni

Uzņēmumu un iestāžu klientu apkalpošanas speciālisti bieži vien ir kā zibensnovedēji, cenšoties rast klientu problēmu risinājumus, vienlaikus nezaudējot mieru un saglabājot laipnu un iejūtīgu attieksmi pat ļoti sarežģītās situācijās un ievērojot organizācijas iekšējos noteikumus. Kā padarīt saziņu uz klientu vērstu un draudzīgāku, kā skaidrot situācijas vienkārši un saprotami, kā rakstīt... Lasīt pilno aprakstu

70.00

Notīrīt

Lietišķā un darījumu valoda

SKU: Nav pieejams Kategorijas: