Jau kopš 2016. gada aģentūra New Black analizē lielākās zīmolu Facebook lapas Latvijā.
Arī 2019. gads nebūs izņēmums, pie tam analīzē tiks iekļautas nu jau 500 lapas!
Šī gada pētījumā meklēsim, kādas ir zīmolu komunikācijas Facebook tendences lokālā kontekstā, kas un kādēļ vislabāk patīk mūsu auditorijai, kā arī, kas mainījies mūsu sociālo tīklu vidē pēdējo gadu laikā un ko varam sagaidīt nākotnē.
Ik dienas iegūstam arvien jaunu informāciju par sociālajiem tīkliem pasaulē, visdažādākajiem datiem, veiksmes un neveiksmes stāstiem.
Tomēr, lai pilnvērtīgi izprastu sociālo tīklu vidi un veidus, kā tajā vislabāk darboties, Latvijas zīmoliem ir nepieciešams padziļināts ieskats mūsu pašu – Latvijas zīmolu lapu – komunikācijā.
Pētījumā tiks apskatīts Latvijas lielāko Facebook lapu publicētais saturs: tā veidi, noformējums, publicēšanas laiks un auditorijas iesaistes rādītāji, kā arī pārbaudīts, vai globālā statistika ir patiesa arī pie mums.
Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Santa Strupule.
Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 20 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Santa Strupule ir radošās digitālās satura mārketinga aģentūras New Black stratēģe, pieredze ar 50+ zīmoliem Latvijā, Baltijā un pasaulē.
Dalības maksa 75 EUR.
Žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 67281588.
Informācijai: Pasākums tiks fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli tiks izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.
Slēpt pilno aprakstu