Ir darbnīcas kopā ar Latvijas apbalvotāko digitālā mārketinga aģentūru New Black organizē 8 tiešsaistes semināru ciklu par svarīgāko e-komercijā un digitālajā komunikācijā. Šajā 8 semināru ciklā mācīsimies, kā veiksmīgāk komunicēt sociālajos medijos, sasniegt labākus rezultātus, veicināt auditorijas iesaisti un jūsu uzņēmuma, zīmola, produkta vai pakalpojuma atpazīstamību gan Latvijā, gan pasaulē,...
Lasīt pilno aprakstu
Ir darbnīcas kopā ar Latvijas apbalvotāko digitālā mārketinga aģentūru New Black organizē 8 tiešsaistes semināru ciklu par svarīgāko e-komercijā un digitālajā komunikācijā.
Šajā 8 semināru ciklā mācīsimies, kā veiksmīgāk komunicēt sociālajos medijos, sasniegt labākus rezultātus, veicināt auditorijas iesaisti un jūsu uzņēmuma, zīmola, produkta vai pakalpojuma atpazīstamību gan Latvijā, gan pasaulē, kā efektīvi un pareizi reklamēt savu produktu, kādus rīkus izmantot, kādos kanālos, kā izmērīt sasniegtos rezultātus, u.c.
Katru semināru vadīs 2 New Black speciālisti (uzņēmuma vadītājs Artūrs Mednis, stratēģe Santa Strupule, radošā direktore Vladislava Romanova, kā arī projektu vadītāji, e-komercijas speciālisti un satura menedžeri/kopīraiteri).
Katra semināra kopējais ilgums ir 3 stundas, tai skaitā 30 minūtes diskusijai un atbildēm uz auditorijas jautājumiem.
Cikla astotais seminārs:
- 16.martā 15.00-18.00
sociālie mediji, stratēģija, pētījumi, facebook
Latvijas Facebook pētījums 2022. – ko varam mācīties no top 1000 labāko Latvijas zīmolu komunikācijas Facebook (kādas kļūdas nepieļaut, kā sasniegt labākus rezultātus, kā veidot efektīvāku saturu, veicināt lielāku auditorijas iesaisti, zīmola atpazīstamību un biznesa izaugsmi, kā šos datus izmantot savas satura stratēģijas izstrādē)
Viena semināra cena 75 EUR (ar PVN)
Žurnāla “Ir Nauda” gada abonentiem 20% atlaide.
Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums:
[email protected], +371 29447030
Cikls sastāv no šādiem 8 semināriem:
- 26. janvārī 15.00-18.00
e-komercija, reklāma
Reklāma digitālajā vidē – Google, Facebook, Instagram, Youtube, Spotify, Waze un citos kanālos un platformās (kur un kā to uzstādīt, ko ņemt vērā, kā pareizi tārgetēt, ieteikumi no pieredzes, veiksmīgu un neveiksmīgu kampaņu analīze)
- 2.februārī 15.00-18.00
sociālie mediji, konti, auditorija
Viss par Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twitter, TikTok, Telegram un citu kanālu izmantošanu soc. mediju komunikācijā (tehniski ieteikumi un padomi, veiksmīgu un neveiksmīgu satura piemēru analīze)
- 9. februārī 15.00-18.00
e-komercija, dati
Kā izmērīt un uzlabot online reklāmu un mājas lapu efektivitāti – datu nozīme ekomercijā un digitālajā komunikācijā (rīki, padomi, ieteikumi, Latvijas un pasaules piemēru analīze)
- 16.februārī 15.00-18.00
sociālie mediji, saturs, video
Zīmola saturs sociālajos tīklos – kas, kā un kāpēc jādara, lai tas strādātu labāk. Ko un kā publicēt lai tas ne tikai “aiziet” tava zīmola sociālo tīklu kontos, bet arī uzlabo zīmola atpazīstamību un palielina pārdošanu.
- 23.februārī 15.00-18.00
e-komercija, taktika
Kā pārdot digitālajā vidē – 240 digitālās pārdošanas tehnikas (social proof, ikea effect,utml.) un e-komercijas pētījumi (labā prakse, teorija un pieredze, piemēri un ilustrācijas)
- 2.martā 15.00-18.00
sociālie mediji, rīki, aplikācijas
186 noderīgi rīki un instrumenti, aplikācijas un servisi satura izstrādei, apstrādei un publicēšanai paša spēkiem (audio, video, foto satura un mājaslapu izveidei, efektīvākam darbam digitālajā vidē)
- 9.martā 15.00-18.00
e-komercija, tendences, nākotne
Klienta/pircēja ceļš 2022 (Customer Journey) – kā labāk izprast mērķa auditoriju, kur to efektīvāk sasniegt un kā to konvertēt klientos (jaunākās e-komercijas tendences un globālās izmaiņas, kādas mums atnesa Covid, digitalizācija, tokenizācija, blokķēžu risinājumi, metaverse, utml.)
- 16.martā 15.00-18.00
sociālie mediji, stratēģija, pētījumi, facebook
Latvijas Facebook pētījums 2022. – ko varam mācīties no top 1000 labāko Latvijas zīmolu komunikācijas Facebook (kādas kļūdas nepieļaut, kā sasniegt labākus rezultātus, kā veidot efektīvāku saturu, veicināt lielāku auditorijas iesaisti, zīmola atpazīstamību un biznesa izaugsmi, kā šos datus izmantot savas satura stratēģijas izstrādē)
Visa kursa (8 semināri) dalībniekiem būs pieeja slēgtai grupai, kurā New Black vadītājs Artūrs Mednis katru nedēļu dalīsies ar digitālā mārketinga jaunumiem, pētījumiem, eksperimentu rezultātiem, notikumiem, tendencēm, padomiem un ieteikumiem.
Slēpt pilno aprakstu