27. novembris 2020
BIZNESA SOCIĀLĀ ATBILDĪBA 2.0: KĀ NOPELNĪT AR ĒTIKU. Darbnīca ar Olgu Procevsku

BIZNESA SOCIĀLĀ ATBILDĪBA 2.0: KĀ NOPELNĪT AR ĒTIKU. Darbnīca ar Olgu Procevsku

Kopbraukšanas gigants Uber izvieto reklāmas, kurās aicina rasistiski noskaņotus lietotājus atteikties no saviem pakalpojumiem. Saldējums Pols pakļaujas Twitter kopienas spiedienam un noņem no Rīgas ielām provokatīvus plakātus. BMW sanikno neskaitāmus tūkstošus savu fanu, izkrāsojot logo praida atbalstam. Vai biznesa pasaule ir sajukusi prātā? Darbnīcā par biznesa sociālo atbildību izzināsim likumsakarības,... Lasīt pilno aprakstu

60.00

Notīrīt

SKU: Nav pieejams Kategorijas: