Kādas aktuālās tendences un parādības ietekmē auditorijas uzmanību, rīcību un lēmumus 2020.gadā. Kas mainījies pēc Covid -19? Kā šīs tendences pareizi un efektīvi izmantot organizācijas komunikācijā, lai panāktu vairāk jebkurā jomā. Modernākie rīki un pieejas, praktiski padomi un piemēri. Darbnīca komunikācijas speciālistiem, valsts pārvaldes un NVO pārstāvjiem, uzņēmējiem, kā arī...
Lasīt pilno aprakstu
Kādas aktuālās tendences un parādības ietekmē auditorijas uzmanību, rīcību un lēmumus 2020.gadā. Kas mainījies pēc Covid -19?
Kā šīs tendences pareizi un efektīvi izmantot organizācijas komunikācijā, lai panāktu vairāk jebkurā jomā.
Modernākie rīki un pieejas, praktiski padomi un piemēri.
Darbnīca komunikācijas speciālistiem, valsts pārvaldes un NVO pārstāvjiem, uzņēmējiem, kā arī studentiem.
Olga Kazaka 15 gadu vecumā sāka strādāt komunikācijas jomā, 20 gadu vecumā nodibināja sabiedrisko attiecību aģentūru, 30 gadu vecumā aizstāvēja doktores disertāciju komunikācijas zinātnē, 35 gados ir izdevusi grāmatu “Pirmā PR grāmata”. Tagad viņa pasniedz kursus, kas ir saistīti ar korporatīvo komunikāciju un kultūru, Latvijas Universitātē. Viņa ir komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners līdzīpašniece un vadītāja. Uzsākusi darbību no nullpunkta, tagad aģentūra ir viena no ievērojamākajām Latvijā. Olgas komandas izstrādātās un īstenotās idejas ir saņēmušas visprestižākās balvas: IPRA Golden World Awards, European Excellence Award, Baltic PR Awards, Baltic Communication Awards. Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem ir apbalvojusi viņu par ieguldījumu sabiedrisko attiecību jomas attīstību. Par izciliem sasniegumiem un ieguldījumu sabiedrības attīstībā viņa ir saņēmusi arī „Ten Outstanding Young Persons” (TOYP) balvu.
Darbnīcas dalības maksa 50 EUR (ar PVN). Žurnāla “Ir Nauda” gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani – 27734907.
Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.
Slēpt pilno aprakstu