Twitter" ietekmīgākais zīmols aprīlī ir "Latvijas Pasts • IR.lv

Twitter” ietekmīgākais zīmols aprīlī ir “Latvijas Pasts

32

Topa veidotāji novērojuši, ka sociālajā tīklā aktivizējušies ēstuvju zīmoli

Aprīlī īso vēstījumu sociālā tīkla “Twitter” ietekmīgāko zīmolu topā līderpozīciju šoreiz ieņem “Latvijas Pasts”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja topa veidotāji.

Kā skaidro topa veidotāji, “Latvijas Pasts” popularitāti guvis, piedāvājot interneta vietnē “Nosutipastkarti.lv” izveidot apsveikuma kartīti Lieldienās vai Mātes dienā, kuru vēlāk pasts taustāmā veidā nosūta adresātam.

“Šī akcija veidota ar mērķi popularizēt jauniešu vidū pastkaršu sūtīšanas tradīciju, un “Twitter” ietekmīgākā zīmola tituls ir labs rādītājs tam, ka zīmols ir uz pareizā ceļa, lai mērķi sasniegtu. Vēl jāpiemin, ka “Latvijas Pasts” turpina žurnāla “Ir” sākto tendenci Latvijas sociālo mediju vidē – veidot akcijas, kurās digitālā un reālā pasaule mijiedarbojas,” klāsta viens no topa veidotājiem, aģentūras “DDB Consulting” stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Otrajā un trešajā pozīcijā aprīlī ierindojušies zīmoli “Delfi” un “Radio 101”, turklāt, kā atzīmē topa veidotāji, “Delfi” ziņas pagājušajā mēnesī interneta lietotāji pārpublicējuši visvairāk. Topa ceturtajā vietā ierindojies ilglaicīgais topa līderis žurnāls “Ir”, bet piektajā vietā “Twitter” zīmols ar vislielāko sekotāju skaitu – “airBaltic”.

Aprīlī topā veiksmīgi debitējuši vairāki jaunpienācēji – zīmols “Blue Box solāriji”, kas ierindojies topa sestajā vietā, “Gudriem.lv”, kurš aprīlī atrodas devītajā pozīcijā, “RigaBrain” un “Manas Dāvanas”, kas attiecīgi ieņem 36. un 37.vietu.

“Visi šie nelielo pakalpojumu uzņēmumu zīmoli klientu piesaistei klasisko reklāmas kanālu vietā izvēlējušies “Twitter” sociālo tīklu. Tāpat aprīlī novērojama tendence sociālajā tīklā aktivizēties ēstuvju zīmoliem. Top 50 iekļuvušas tādas ēstuves kā “Vairāk Saules”, “Pica Lulū” un “Perfect Dinner”,” vēsta Kirilovs.

Topa rezultāti tiek atjaunoti katra mēneša sākumā. Tā veidošanā tika analizēti trīs zīmola komunikācijas aspekti – ietekme, apspriešana un popularitāte, kas veido kopējo zīmola koeficientu.

Zīmolu topu veido “Twitter” pētnieki “Soon” sadarbībā ar mārketinga konsultāciju aģentūru “DDB Consulting”.

Komentāri (32)

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu