Digitālais mārketings ir nākotne! 1

Artūrs Mednis, mārketinga aģentūras New Black vadītājs. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Pirmajā darbības gadā viņi kļuva par Baltijas otro visvairāk apbalvoto PR aģentūru un piekto visvairāk apbalvoto radošo reklāmas aģentūru Baltijā. Sešu gadu laikā digitālā mārketinga aģentūra New Black saņēmusi neskaitāmas prestižas balvas

Ar tādu vērienu, zināšanām un jaudu New Black varētu kļūt par vēl lielāku un veiksmīgāku savas jomas spēlētāju, bet uzņēmuma vadītājam Artūram Mednim labāk patīk doma par mazu, draudzīgu uzņēmumu, kurā ikviens klients saņem īpašu attieksmi un vērību. «Ja vajag, ar klientu pārrunājam lietas vakaros vai brīvdienās. Mēs pieejam katram kā mazs, privāts uzņēmumus, ne iestāde,» saka Artūrs.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu