Digitālais mārketings ir nākotne! • IR.lv

Digitālais mārketings ir nākotne!

1
Artūrs Mednis, mārketinga aģentūras New Black vadītājs. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Pirmajā darbības gadā viņi kļuva par Baltijas otro visvairāk apbalvoto PR aģentūru un piekto visvairāk apbalvoto radošo reklāmas aģentūru Baltijā. Sešu gadu laikā digitālā mārketinga aģentūra New Black saņēmusi neskaitāmas prestižas balvas

Ar tādu vērienu, zināšanām un jaudu New Black varētu kļūt par vēl lielāku un veiksmīgāku savas jomas spēlētāju, bet uzņēmuma vadītājam Artūram Mednim labāk patīk doma par mazu, draudzīgu uzņēmumu, kurā ikviens klients saņem īpašu attieksmi un vērību. «Ja vajag, ar klientu pārrunājam lietas vakaros vai brīvdienās. Mēs pieejam katram kā mazs, privāts uzņēmumus, ne iestāde,» saka Artūrs.

Ja uzņēmums būtu ļoti orientēts uz spēcīgu izaugsmi, visas durvis būtu vaļā. «Mēs tā nedarām, un tā ir apzināta izvēle — gribam palikt tādi, kādi esam. Labi, nevis fabrika.» New Black birojs un darbinieku atvērtība patiešām itin nemaz neatgādina rūpnīcu. Knapi ienāku pa durvīm, un man jau piedāvā picas šķēli, uzrej sunīte Poga — viņa ir tikai viens no trim suņiem, kas mēdz pavadīt savas darbadienas šajās telpās —, un visapkārt plecu pie pleca draudzīgi strādā daļa no 30 cilvēku lielās komandas.

Lai arī aģentūrai jau kopš pirmsākumiem klājies veiksmīgi — labi rezultāti, balvas, godalgotas kampaņas un uzticami klienti, kas ar aģentūru strādā vairākus gadus —, Artūrs mazliet iebilst pret šā raksta rubrikas nosaukumu. «Līdz šim sasniegtais nav bijusi veiksme, bet gan smags darbs. Mēs nebijām īstajā vietā īstajā laikā, bet vienkārši sākām darīt to, kas patīk un vislabāk padodas. Taču auga nozare, un, loģiski, augām arī mēs.»

Lielākā vērtība

Šajā jomā Artūrs savu karjeru nav veidojis mērķtiecīgi, taču viņu vienmēr ir urdījis aktuālais. «Vispirms tūkstošgades sākumā mani sāka interesēt jaunie mediji, Web 2.0 un digitālā joma, vēl nedomājot par mārketingu.» Ap 2003. gadu viņu aizrāva podkāsti, blogi un visas jaunās platformas, ko piedāvāja internets.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu