No paaudzes paaudzē • IR.lv

No paaudzes paaudzē

Toms Lange, SIA Divdesmit četri izpilddirektors. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Zīmols WUF Kids apvieno trīs paaudzes — vecākus Madaru un Tomu Langes, trīs bērnus un Madaras mammu Daigu Mūrnieci —, radot stilīgu un ilgtspējīgu pirmsskolas vecuma bērnu apģērbu

Drēbītes kā no bērnu modes žurnāla, hipsterīgas sandales un koši zābaciņi, stilīgas saulesbrilles, pīti šūpuļi un apdrukātas somiņas kā īstas končas. Šis ir viens no tiem veikaliņiem, kurā gribas ieiet pamielot acis, pat ja pašam mājās un paziņu lokā nav neviena pirmsskolas vecuma bērna, kuru sapucēt. Jaunajiem vecākiem tā ir īsta paradīze, jo viņus te uzņem kā mīļi gaidītus viesus. Jau divus gadus pašā galvaspilsētas centrā, Krišjāņa Valdemāra ielā, atrodas WUF Kids veikals. Nezinātājam grūti noticēt, ka aiz veikala, kurš izskatās gluži kā no Pinterest fotogrāfijas un kurā starp pašu ražotiem apģērbiem atrodamas arī pasaulē atzītu zīmolu preces, stāv neliels ģimenes uzņēmums, kas pirms dažiem gadiem izaudzis no hobija. 

Zīmola aizsākumus 2016. gadā iezīmēja matu lente. Tolaik bija dzimusi Toma un Madaras pirmā meitiņa Elīza un Madara ar mammu Daigu Mūrnieci uzšuva viņai šo greznumlietiņu. Draugi un paziņas sāka interesēties, kur tādu lenti var iegādāties, un tā sākās to tirdzniecība Facebook. Drīz pievienojās arī citi, kā Toms saka, nieciņi — lacītes, cepures, bikses, vēlāk sortimentu papildināja bodiji un krekli. «Uzņēmums sākās no 100 eiro vērtas padomju laiku šujmašīnas, kas izvilkta no pagraba, un maziem auduma gabaliņiem.»

Trīs paaudžu bizness

Šis ir stāsts par hobiju, kas pakāpeniski, bet mērķtiecīgi pāraudzis veiksmīgā biznesā, un ģimeni, kurā katrs atradis savu spēcīgāko darbības jomu un sirdslietu. Toms spriež, ka viņi visi trīs, kas veido uzņēmuma mugurkaulu, — viņa sievasmāte Daiga, sieva Madara un viņš pats — šo rūpalu sākuši, būdami meklējumu posmā. 

Madara pirms WUF Kids strādāja par jurista palīdzi bankā un zīmola rašanās laikā bija bērna kopšanas atvaļinājumā, no kura vecajā darbā vairs neatgriezās. Daiga, lai arī pēc profesijas šuvēja, 20 gadus šūšanas prasmes nebija likusi lietā, bet nodarbojusies ar uzņēmējdarbību. «Sievasmātei bija savs lietotu apģērbu bizness, kurš jau tajā brīdī bija norietā. Viņa bija meklējumos, ko vēlas darīt,» atklāj Toms. Arī viņš tobrīd sajutis dziņu meklēt kaut ko jaunu. Līdz tam Toms veiksmīgi strādāja privātā uzņēmumā, kas darbojas autotirdzniecības jomā. «Salikām trīs galvas kopā, katrs savā lietā ir spēcīgs.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu