No paaudzes paaudzē

Toms Lange, SIA Divdesmit četri izpilddirektors. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Zīmols WUF Kids apvieno trīs paaudzes — vecākus Madaru un Tomu Langes, trīs bērnus un Madaras mammu Daigu Mūrnieci —, radot stilīgu un ilgtspējīgu pirmsskolas vecuma bērnu apģērbu

Drēbītes kā no bērnu modes žurnāla, hipsterīgas sandales un koši zābaciņi, stilīgas saulesbrilles, pīti šūpuļi un apdrukātas somiņas kā īstas končas. Šis ir viens no tiem veikaliņiem, kurā gribas ieiet pamielot acis, pat ja pašam mājās un paziņu lokā nav neviena pirmsskolas vecuma bērna, kuru sapucēt. Jaunajiem vecākiem tā ir īsta paradīze, jo viņus te uzņem kā mīļi gaidītus viesus. Jau divus gadus pašā galvaspilsētas centrā, Krišjāņa Valdemāra ielā, atrodas WUF Kids veikals. Nezinātājam grūti noticēt, ka aiz veikala, kurš izskatās gluži kā no Pinterest fotogrāfijas un kurā starp pašu ražotiem apģērbiem atrodamas arī pasaulē atzītu zīmolu preces, stāv neliels ģimenes uzņēmums, kas pirms dažiem gadiem izaudzis no hobija. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu