Ilgais ceļš līdz braukšanai

Savu pircēja mājasdarbu Edgars Pētersons pildījis cītīgi, pētot dažādu ražotāju modeļus un kā neprofesionālis cenšoties saprast, kuru komplektācijas variantu izvēlēties. «Es biju uztaisījis ekseli, kurā ar krāsu kodiem mēģināju atzīmēt un saprast pat viena modeļa ietvaros, kura komplektācija labāka.» Foto no privātā arhīva
Marija Leskavniece
Print Friendly, PDF & Email

Stundām ilga YouTube video skatīšanās, lai izvēlētos īsto modeli. Dienas un nedēļas, kas paiet, pētot savus ikdienas paradumus un izsverot finanses. Varētu likties, ka pati auto iegāde būs vieglākā daļa. Bet izrādās, ka tikt pie sava elektromobiļa nav tik vienkārši, pārliecinājās reklāmas stratēģis Edgars Pētersons

Ziņkāre. Tā vienā vārdā Edgars raksturo savu attieksmi pret elektroauto. Sen jau sekojis līdzi tehnoloģiju jaunumiem, pamanījis Teslas idejas un panākumus. Bet šogad pirmo reizi sakrita gan vēlme šo ziņkāri apmierināt, gan finansiālās iespējas un elektroauto spēja apmierināt ikdienas praktiskās vajadzības. «Pēc tam jau pats sevi pārliecini. Iespējams, tas arī finansiāli būs izdevīgāk. Neesmu hardcore dabas un eko cīnītājs, bet skaidrs, ka arī šie jautājumi man rūp.» Tā joprojām ir dzīvesstila izvēle, taču arī praktiski izsvērts lēmums, viņš secina.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu