Apģērbs mīlestībai un priekam • IR.lv

Apģērbs mīlestībai un priekam

1
Anna Andersone (pa labi), SIA Be-With dibinātāja un īpašniece, un uzņēmuma operatīvā vadītāja Karīna Plotņikova, bez kuras enerģijas un pozitīvisma veiksmīgu darbu uzņēmumā īpašniecei grūti iedomāties. Foto — Ieva Salmane
Anda Burve-Rozīte

Viens no galvenajiem nosacījumiem, veidojot apģērbu zīmolu Be-With, Annai Andersonei bija — ražot kvalitatīvi un ētiski. Viņai tas izdevās, pircēji balsoja ar maciņu

Tā bija iedvesmas un mīlestības pilna sarunāšanās ar draugiem, domubiedriem, paziņām, ko varēja vērot 2016. gadā feisbukā — atlika tikai uzlūkot jaunās uzņēmējas Annas Andersones profilu. Tolaik viņa vēl tikai veidoja apģērbu zīmolu Be-With. Saviem sekotājiem Anna lūdza viedokli, vai patiktu džemperīši ar slepenām kabatām, par kurām zina tikai vistuvākais cilvēks. Apkampjoties caur tām varētu pieskarties otra ādai. Ideja šķita tik neparasta, ka Annas skandināviski gaumīgos, ērtos labas kvalitātes izstrādājumus gaidīja daudzi. Kad 2017. gadā uzņēmums sevi pieteica, tā īpašais pluss bija intelektuālās īpašumtiesības: Latvijas uzņēmēja ar atjautīgo pieeju — laimes hormonus izraisošu pieskārienterapiju apģērbu dizainā — bija radījusi kaut ko unikālu. 

Be-With strādā jau piekto gadu. Apģērbi ir pieprasīti Baltijas tirgū, Rietumeiropas valstīs un pat ASV. Nesen Anna ar kolēģēm pakojusi sūtījumu veikaliem Londonā un Ņujorkā un pie sevis domājusi: jā, tāda ir realitāte, izlolotie produkti nu ceļo uz pasaules modes lielpilsētām!

Šajā gadījumā par biznesu sacīt «izlolotais» ir vietā arī tāpēc, ka zīmolu Be-With uzņēmēja radīja ne tikai ar mērķi pelnīt naudu. Viņa vēlējās sev pierādīt, ka to iespējams darīt ētiski. Piemēram, izmantotie audumi tiek ražoti Eiropas Savienības valstīs, kur ievērota vides aizsardzība un darba ņēmēju tiesības, kā arī audumi ražoti no ekoloģiska materiāla. Tāpēc zīmola produkti nav lēti. Cenas ir 60—150 eiro robežās, tiesa, mājaslapa bieži piedāvā atlaides. 

Kad Anna biznesu sāka, 2020. gada epidemioloģiskā krīze vēl bija aiz kalniem. Krīze radījusi lielu ietekmi arī uz apģērbu industriju: pēdējā pusotra gada laikā luksusa nišā saaudzis daudz tā saukto ērto mājas apģērbu piedāvājumu — tādu, kas ļauj gan strādāt pie datora savā darbistabā, gan aizskriet pusdienās uz restorānu. Pavisam droši var teikt, ka latviešu Be-With ir priekšā viņiem visiem — kā paredzot, ka pēc dažiem gadiem tieši šādu apģērbu gribēs daudzi.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu