Pazudis niansēs

No kreisās: Katrīna Griga (Zāra), Dainis Grūbe (Edvards) un Maija Doveika (Kitija). Foto — Mārtiņš Vilkārsis
Edīte Tišheizere, žurnāla Ir teātra kritiķe
Print Friendly, PDF & Email

Lauras Grozas izrādei Piekrišana Dailes teātrī piemīt pandēmijas laika darba plusi un arī mīnusi

Izskanējuši abpusēji aplausi, jo liekas, ka aktieri ir tikpat laimīgi, skatītājus ieraudzījuši, kā mēs, atkal sēžot līdzās, brīvi elpojot un esot vienlaicīgā pārdzīvojumā ar māksliniekiem. Kas paliek pēcgaršā? Sieviete un vīrietis, kuri, pa gabalu stāvēdami, ar skatieniem saķērušies nāvīgā tvērienā, lai nogalinātu — vai varbūt atdzīvinātu — otru. Un viņu ārprāta tuvums (svarīgas abas šā vārdu salikuma nozīmes). Tajā brīdī eksistē tikai tie divi pilnīgi atkailinājušies cilvēki, un nav no svara, kas viņiem mugurā un kādam sociālajam slānim vai profesijai tie pieder. Šādu līdzdzīvošanas mirkļu dēļ jau arī ejam uz teātri. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu