Savs vigvams! • IR.lv

Savs vigvams!

Anastasija Hotuļova, SIA Wigiwama līdzīpašniece un valdes locekle. Foto — Lauris Aizupietis
Dinija Jemeļjanova

Mamma meitai uzšuj rotaļlietu — tas nešķiet nekas neparasts. Bet, ja rotaļlieta kļūst par iedvesmas avotu plašai bērnu mēbeļu un dizaina aksesuāru kolekcijai un veiksmīgi eksportējošam uzņēmumam? Tā noticis ar Hotuļovu ģimeni, kas no Vīnes atgriezusies Latvijā

Kurš gan bērnībā, rotaļājoties ar segām vai palagiem, nav pārklājis galdu un krēslus, lai uzmeistarotu štābiņu vai būdiņu? Tas interesē arī mūsdienās augošos resgaļus, tikai bērnu vēlmes un vecāku iespējas ir mainījušās. 

Audzinot savu pirmdzimto, par to pārliecinājās arī Anastasija Hotuļova. Tolaik bērna kopšanas atvaļinājumā bija arī viņas draudzene, un abām kopā radās ideja Anastasijas meitu Aleksandru dzimšanas dienā iepriecināt ar būdiņu istabā, kas nebūs jānojauc. Uzšūts vigvams — neliela, bet stāva telts rotaļām. 

Smeļoties idejas sociālajos tīklos, kā to labāk izdarīt, Anastasija pamanīja, ka ASV šādi vigvami ir ļoti populāri. Turklāt tos darina ne tikai pašas māmiņas, bet arī šūšanas ražotnes. Pēc cilvēku intereses komentāros abas jaunās māmiņas nosprieda, ka pieprasījums būtu arī Eiropā, taču īsti nav vietējā piedāvājuma. Saskatot to kā iespēju, Anastasija lika pamatus uzņēmumam Wigiwama.

Klientus atrod izstādēs

Tendence, kas noteikti jāņem vērā, pārdodot preces jaunās paaudzes vecākiem, — viņi nereti labprātāk iepērkas internetā. Ar mazuli bērnu ratiņos nemaz nav tik ērti no veikala paša spēkiem pārvest rotaļu telti. Tāpēc Wigiwama vadītāja koncentrējas uz pārdošanu internetveikalos. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu