Etiķešu kilometri • IR.lv

Etiķešu kilometri

7
Akciju sabiedrības Liepājas papīrs valdes priekšsēdētājs un prezidents Jānis Vilnītis.

Viens no vecākajiem Latvijas uzņēmumiem a/s Liepājas papīrs drukā ne tikai simtiem dažādu degvīnu etiķetes Krievijai, bet arī inovatīvas termoetiķetes Rietumeiropai un pašlaik plāno vēl vairāk palielināt eksporta apjomu

Vispārējās privatizācijas laikā 1993.gadā, kad lielākā daļa Latvijas uzņēmumu ieguva jaunus īpašniekus, toreizējais Liepājas papīra izstrādājumu rūpnīcas direktors Jānis Vecvagars nemeklēja uzņēmumam pircējus vai investorus, bet izdomāja – iegādājoties 100 latus vērtas akcijas, ikvienam darbiniekam pašam jākļūst par saimnieku. Šo iespēju izmantoja 40 no vairāk nekā 80 strādājošajiem.

«Domāju, ka tieši tāpēc izdevās saglabāt uzņēmumu, vēlāk atjaunot eksportu uz Krieviju un, laužot padomju laika stereotipus, mainīt sortimentu, burtnīcu vietā sākt drukāt dažādu preču etiķetes,» uzskata tagadējais akciju sabiedrības valdes priekšsēdētājs un prezidents Jānis Vilnītis.

Pašlaik uzņēmumā ir 33 akcionāri un kopā ar filiālēm strādā 120 darbinieku, pērn tā apgrozījums bija virs septiņiem miljoniem eiro, bet gatavo produkciju eksportē uz 17 pasaules valstīm.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu