Kā godprātīgi būvēta māja • IR.lv

Kā godprātīgi būvēta māja

4
Māju ražotāja Dores fabrika direktors Mikus Zībergs.
Gunita Nagle

Lai mazajiem un vidējiem uzņēmumiem būtu vieglāk izprast, vai to darbība ir sociāli atbildīga un līdz ar to ilgtspējīga, pirmoreiz tiek piedāvāts interneta rīks pašvērtējuma veikšanai

Lielajiem uzņēmumiem, lai izvērtētu savu atbilstību ilgtspējas indeksam, vajadzīgas vismaz pāris nedēļas nopietna darba. Mazajiem uzņēmumiem domātais vērtējums ir daudz vienkāršāks – pirmajam anketas aizpildītājam, mūsdienīgu guļbūves māju ražotāja Dores fabrika direktoram Mikum Zībergam tas prasīja pusotru stundu. Pabeidzis darbu, viņš secināja – šis bija ļoti vērtīgs laiks, jo vieni anketas jautājumi rosināja pārdomas, citi uzvedināja uz idejām, vēl citi raisīja lepnumu.

Lai būtu vieglāk izprast, kādi jautājumi uzdoti atbildīga uzņēmuma novērtējumā, kopā ar Miku iziesim to soli pa solim!

1.solis. Stratēģija kā mājas pamati

Mikum pilnīgi pašsaprotami šķiet, ka atbildīga uzņēmuma novērtējumā uzdoti jautājumi par ilgtermiņa vīziju un stratēģiju. Dores fabrika dibināta 2009.gadā ar mērķi koka namu celtniecībā apvienot senas guļbūvju veidošanas tradīcijas ar mūsdienīgiem risinājumiem. Mājas celtniecība sākas ar pamatu ielikšanu, uzņēmējdarbība – ar stratēģijas izstrādi.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu