
Attēlā: Atpūtas centrs "Lido" Krasta ielā, Rīgā.
"Lido" tīkla īpašnieks uzskata, ka Latvijai tuvākajā laikā draud pārtikas krīze
Ēdināšanas uzņēmuma "Lido" īpašnieks Gunārs Ķirsons šogad plāno attīstīt jauna koncepta ēdināšanas uzņēmumu un pārtikas veikalu tīklu, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" atklāja Ķirsons.
Pirmo "Lido" jaunā veida ēdināšanas iestādi plānots atklāt šī gada augustā. Divu gadu laikā tīkls tiks paplašināts līdz 20-30 ēdināšanas iestādēm. Par nosaukumu vēl notiek diskusijas, bet galvenā publika, uz ko būs orientēts jaunais koncepts, būs tauta. "Mēs neesam stāvējuši uz vietas, redzam, ka Latvijā ienāk "McDonald's", "Hesburger" un citi. Mēs pie sevis sakām: mēs esam tautu barojuši, mums jābaro vēl labāk," atzina Ķirsons.
"Pamatā tie būs ēdināšanas uzņēmumi kopā ar pārtikas veikalu. Varēs paēst un paņemt līdzi uz mājām," sacīja Ķirsons. Viņš arī norādīja, ka uzņēmums plāno pārtraukt savas produkcijas izplatīšanu lielveikalos, lai to piedāvātu tikai savā veikalu tīklā.