
Jānis Saliņš, F64
KP atklājusi: Latvijā preču uzcenojums vietām ir pat 1000%, tomēr situācija uzlabojas
Runas par gaidāmo pārtikas cenu kāpumu lielā mērā ir ražotāju mārketinga triks, tādējādi veicinot patēriņu, intervijā laikrakstam "Diena Bizness" atzinusi Konkurences padomes (KP) vadītāja Ieva Jaunzeme.
"Īsi pirms Latvijas neatkarības atgūšanas ļoti daudzi iedzīvotāji skrēja pirkt miltus, un tagad dara to pašu. Mēs paši "barojam" dažādas ažiotāžas un spekulācijas," Jaunzemes teikto atreferē aģentūra BNS.
Jaunzeme arī piebilda, ka Latvijai neies secen pasaules tirgos notiekošie procesi. "Jautājums ir par samērīgumu, par to, cik lielā mērā tas notiks. Kāds gan labums no tā, ka mēs tagad sapirksim griķus lielos daudzumos, jo kāds teica, ka drīzumā tie kļūs dārgāki? Pēc kāda laika tajos sametīsies tārpi, un mēs izmetīsim tos laukā," stāsta KP vadītāja.