Advokāts apšauba Neo notiesāšanas iespējas

54

Komentāri (54)

Lng 13.05.2010. 11.37

Ir sacelta kārtējā vētra”ūdens glāzē”.Policija tikai dara kas viņai jādara – jānoskaidro kāpēc notika datu noplūde,jānoskaidro abu pušu rīcība,vai tā bija tikai VID nolaidība vai arī tika izmantota kāda programma lai uzlauztu datu bāzi,jāuzklausa abas puses.Kas attiecas uz Mūrnieces atbildību tad tas ir TP kārtējais mēģinājums gāzt valdību.Policijas uzdevums bija noskaidrot vai Neo ir tiešs sakars ar Nagli vai nav,to varēja izdarīt divējādi,vienkārši palūgt Nagli uzrādīd datus vai veikt kratīšanu.Policija izvēlējās kratīšanu un to veica pamatojoties uz tiesas izsniegto kratīšanas orderi,to kā iegūt pierādījumus izlēma tiesībsargājošās iestādes nevis Mūrniece un arī ne policija.Mūrnieces vainošana notikušajā nav nekāda pamata.

+3
0
Atbildēt

3

    v-auto > Lng 13.05.2010. 11.45

    Vai tad tiesa jau akcepteeja kratiishanu? Buushu ko palaidis garaam, sakaraa ar tiem tenisiem un hokejiem? :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Lng > Lng 13.05.2010. 12.13

    Tā vakar teica Nagle.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > Lng 13.05.2010. 12.30

    Skaidrs, paldies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 13.05.2010. 10.52

Ministre lietas ietekmēt nevar, tas saprotams, bet, sekot politiski jūtīgām liretām viņa drīkst, vai arī nedrīkst, es to nesaprotu?
Ja drīkst, kāpēc viņa to nedarīja, kāpēc neprognozēja iespējamo reakciju uz to arestu un kratīšanu, kāpēc neprognozēja tūlītēju PR kampaņu no ĀŠ puses, kāpēc netika veikti kādi preventīvi pasākumi?

+2
-3
Atbildēt

6

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.59

    Pēc visa spriežot, man šķiet, ka lēmumi par iespējamo arestu un kratīšanu žurnālistes dzīvoklī tika pieņemti ļoti strauji. Zinot, cik noslogota ir Mūrniece (3 ministrijas, staigā apkārt slima) un kādi vāji PR speciālisti strādā IeM, nebrīnos, ka viņa tika nostādīta muļķes lomā.

    Piekrītu, situācija nav no patīkamajām, taču šobrīd izskatās, ka šis antagonisms ilgi nevilksies, jo Ilmārs ir jau atzinies, tiesa šodien nozīmēs drošības līdzekli neizbraukšanu no valsts, būs svētdienas raidījumos intervijas, prese drusku parūks, izmeklētājs dabūs taisnoties par savu rīcību, bet viss norims. Jo ir skaidrs, ka lai cik ļoti žurnālisti gribētu būt neaizskarami, pilnībā tā nav pat Zviedrijā – lai arī ko mums mīļā korespondente par to teiktu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 13.05.2010. 10.59

    Ar tiem preventīvajiem pasākumiem Tu domā, piemēram, Leiškalna piedzirdīšanu līdz tādai pakāpei, ka viņš pāris dienas vispār nespētu parunāt?:) Tas varētu izmaksāt stipri dārgi,ņemot vērā minētā kunga pamatīgo uztrenētības pakāpi.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 11.06

    Ja tā godīgi runājot, nebūtu mazākuma valdība, es Lindas vietā atkāptos. Pēc viņas pēdējā laikā teiktā presē viņa ir sabeigusi savu veselību un ģimenes dzīvi ar pēdējā gada stresu. Nedomāju, ka tas ir to vērts.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > mary75 13.05.2010. 11.22

    Tieši tā! Pēc muļķes viņa izskatās, ja nenāk klajā ar paziņojumu! Vai arī viņa nespēj kontrolēt situāciju.
    Pat trakonama pacientam ir skaidrs, ka NEO nav noziedzinieks, bet tieši otrādi-tautas varonis, latviešu Robins Huds.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 13.05.2010. 11.43

    Atvaino, Lelle, bet manā (baidos, ka ne tikai manā vien) uztverē Tavas un Mūrnieces muļķības salīdzinošās analīzes rezultāti nebūt nerunā Tev par labu. Varbūt ar tiem “stiprajiem epitetiem” vajadzētu maķentiņ piebremzēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 13.05.2010. 12.15

    Leiškalna piedzirdīšanu es pat nofinansētu!
    Un nākamajā dienā – neļautu viņam salāpīties!
    Vot paņirgātos!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 13.05.2010. 10.39

Piekrītu, nevajag trakot, advokātiem jāveic rūpīga izmeklēšana, likuma ietvaros, pa dienām un stundām, kas ko teica, kad ko darīja, kas kam deva komandas, kādas, kāpēc, uz kāda pamata!

Leiškalns šodien braši uzstājās “Ārprāta šausmas kvadrātā” kanālā, man gan liekas, ka viss šis pasākums stipri smaržo pēc apelsīniem, jo dienu pēc Maizīša pilnvaru beigām, sākās visa šī šļura! Leiškalnam gan vēlos atgādināt , kas bija visa sākums, proti, sistemu VIDā ierīkoja tad kad tur darbojās taukpurnu ieliktenis jakāns…viņa bezdarbības, neprofisionalitātes, bet varbūt apzinātas rīcības rezultātā bija izveidojies/izveidots šīs info noplūšanas caurums!!!! Pirms kādu kritizēt, taukiem purniem, vispirms būtu japakritizē sevi ! Viņi un visa desmitgadēs funkcionējošā fakingā korumpētā, infantilā un bezatbildīgā koalīcija, noveda Latviju līdz kraham!!!! Smieties gribas,kad atceros taukā garanta brašo izrēķināšanos ar nabaga pensionāri, kādi tik specspēki tur tika iesaistīti!

+9
0
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > mincitis888 13.05.2010. 10.42

    Jā, Mirdzas Rītiņas neitralizēšana pēc Kalvīša pavēles bija dziļas apbrīnas vērts DP pasākums.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > mincitis888 13.05.2010. 13.34

    nevis “fakingā”..bet “fakinā”..tā labāk izklausās:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 13.05.2010. 10.35

Jā, īstenībā, formāli jau viss notiek pēc likuma burta, nav kur piesieties.
Bet, kā ar likuma garu?
Vai NEO darbība sabiedrībai devusi vairāk labuma vai ļaunuma?
Kādu kaitējumu vai apdraudējumu viņš rada sabiedrībai, ka vispār bija jāpiemēro aiztuŗešana?
Tam pecisk – acīmredzot, tu domā, ka tai Grīnberga lietā tiesa arī rīkojusies pareizi, spriežot Lemberga labā izteikti vadoties pēc formāla likuma burta, nevis pēc gara?

+5
0
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > mary75 13.05.2010. 10.40

    Dzeri, iekšlietu ministra pienākums nav izvērtēt likumpārkāpuma atbilstību vai neatbilstību likuma garam un burtam. Policija izmeklē likumpārkāpumus neatkarīgi no likuma gara un burta!!!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.42

    a) redzi, bet izmeklētājs to *nevērtē*. To sabiedrisko labumu *vērtē* tiesnesis. Tāpēc ir tiesas, kur atzīst par vainīgu, bet reabilitē vai iedod nosacīto (ir dažādi juridiskie termini tiesu praksē, ko tas nozīmē). Izmeklētājs nevar izvēlēties nevirzīt lietu uz priekšu tikai tāpēc, ka nav patikas. Ja ir pierādījumi, ja ir liecinieki – viņam tas ir jādara. Tāds ir viņa darbs. Un es gribu, lai viņi turpinātu tāpat to darīt citās, piemēram, korupcijas lietās;
    b) Jā, lai arī kā man nepatiktu Lembergs, Kariņš un valdība toreiz kļuva par savas neuzmanības upuriem un faktam, ka likums bija caurs kā siets;

    Redzi, dzeri, problēma par mūsu valsti ir plašāka par eliti – mēs *paši* neticam taisnīgumam. Var jau teikt, ka korumpēta tiesa un sistēma – nepārspīlēsim. Daļēji tā ir, bet daļēji tā sistēma ir tikai tāda pateicoties mūsu neuzticībai tai.

    Un tiesiskums nozīmē tiesiskumu ne tikai Neo, man un tev, bet arī cilvēkiem, kuru algas viņš publicēja. Nepatīk tas vai nē.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 13.05.2010. 10.31

Droši vien, ka policisti rīkojās pareizi, no likuma viedoķļa viņiem nevar piesieties. Protams pārspīlēta ir Poikāna aizturēšana. Jūrmalgeitas lietā, kad Šlesers un Šķēle aktīvi kontaktēja ar kukuļdošanas starpniekiem, prokuratūrai uzreiz bija skaidrs, ka viņi ir “tikai” liecinieki.
Bet nu pārsteidz tomēr Mūrnieces rīcība – vai viņai nebija tiesības pieprasīt regulāru informāciju par šīs jūtīgās lietas izmeklēšanas gaitu, vai viņa nesaprata, kāda varētu būt cilvēku reakcija, ja NEO aizturēs.
Ja viņa joprojām sevi uzskata par JL aktīvu biedru, mums būtu jādzird viņas izsmeļošs komentārs.
Tagad šo situāciju jau ir gatavi izmantot visādi kuzini u.c.

0
-1
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 13.05.2010. 10.25

Kā situāciju komentētu Maizītis?

+1
0
Atbildēt

0

mary75 13.05.2010. 10.02

Katrā ziņā, Vienotība un Mūrniece atrodas ļoti nepatīkama situācijā, pareizi vai nepareizi, bet, tauta par vainīgiem uzskata taisni viņus .
ĀŠ atkal iespēja tēlot demokrātijas aizstāvjus, utt.
Un tauta prasa sodīt vainīgos.
Manuprāt, vienīgais, ko var darīt Vienotība – pati pieprasīt Mūrnieces atkāpšanos, ja Mūrniece pati to nedara, politiski tas būtu pareizs gājiens.
Lai glābtu partiju, reizēm, jāupurē figūra.

+6
-3
Atbildēt

14

    disassociative > mary75 13.05.2010. 10.10

    Vēl pareizāks gājiens būtu Mūrnieces pašas rīcība – nevis atkāpties, bet šodien un tūlīt atstādināt policijas bosus uz pārbaudes laiku, vai procesuālās darbības bijušas likumīgas un samērīgas. Ar taktiku, kādu šobrīd piekopj JL – kā strauss galvu smiltīs, JL un tā sauktā Vienotība reitingos būs ļoti stipri lejā un pelnīti.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.14

    Uz *kāda* pamata atstādināt? Tev laikam nav ne mazākās nojausmas, kā darbojas izmeklēšanas sistēma. Varbūt pie reizes atstādinam gan tiesnesi, gan prokuroru?

    Tas, ka mums nepatīk kāda neskaidra likuma izpausme, nepadara Mūrnieci par noziedznieci un policiju – par sliktajiem.

    Ja jūs protams gribat turpināt proponēt populismu, NEVIS reālu likumu, tad protams es nevaru jums palīdzēt.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 13.05.2010. 10.16

    Cik saprotu, viņai nav formāls iemesls kādu atstādināt.
    Vispār, vajadzēja domāt, kā viss beigsies, un kāda būs reakcija, un sen to lietu apturēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.18

    Dzeri, atkārtošu vēlreiz un lieliem burtiem: IeM MINISTRS NEVAR IEJAUKTIES IZMEKLĒTĀJU DARBĀ. IZMEKLĒŠANAS PROCESU REGLAMENTĒ SPECIĀLS LIKUMS, KURU SAVUKĀRT UZRAUGA IZMEKLĒŠANAS PROKURORI UN TIESNEŠI.

    Kuru daļu no šī teksta tu nesaprati?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 13.05.2010. 10.26

    To es visu zinu, tikai neesmu pārliecināts, ka Latvijā vienmēr viss tā arī notiek, un politiķiem nekad nav iespējas neko ietekmēt.
    Nu, Mūrniecei, iespējams, arī nav, un viņa to nedara.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 13.05.2010. 10.27

    Pēci, man reizēm rodas iespaids, ka 75% komentētāju pamato savus izteikumus ar pilnīgi neadekvātām emocijām un “revolucionāro sirdsapziņu”, nevis ar kaut cik loģiskiem spriedumiem:(

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    v-auto > mary75 13.05.2010. 10.29

    pecisk peekshni saacis pietureeties pie likuma burta, nevis buutiibas. Tad esat konsekvents, kad bez pieraadiijumiem apsuudzat politiskos pretiniekus par pamatu izmantojot baumas. Starp citu, Muurnieces kundze arii miil balstiities uz baumaam, sniedzot pazinojumus (LIC epopeja).

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.32

    Tas ir izteikts treniņa trūkums. Nevar savu politisko aktivitāti bāzēt tikai uz to, ka es protestēju pret kaut ko un bļauju atbalstu tam, kas man patīk. Diemžēl politika un valsts ir daudz kas vairāk par to. Bet vairāk neviens no komentētājiem negrib veltīt. Kādēļ jāiedziļinās likumos? Kāpēc jāmēģina izprast politiķa rīcība? Viņi taču visi ir zagļi, stulbeņi, utt. utjpr.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 10.36

    ralf, parādi man, kur un kad tieši *es* esmu izplatījis baumas? :) Konkrētāk lūdzu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 13.05.2010. 10.36

    Man šķita, ka šī portāla auditorija tomēr ir mazliet kvalitatīvāka par delfu un delfiem līdzīgu portālu auditoriju, ja neskaitām profesionālos klabētājus, piemēram, Lelli.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 13.05.2010. 10.40

    Es reiz mēģināju saprast, kāpēc atkāpās Gudele par zemeņu torti. Izpratu. Un man ļoti izprotams likās Sandras Veinbergas teiktais vakar Panorāmā. Jā, man ir izteikti sociāldemokrātiska uztvere, bet es neesmu sociāldemokrātu partijā, jo neredzu tādas partijas eksistenci Latvijā. Redzu politiski ekonomisku grupējumu, kurā man nav ko darīt. Bet šajā situācijā Zviedrijā politiķu reakcija būtu bijusi jau vakar.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 13.05.2010. 11.03

    Sandra neteica, ka kāds politiķis būtu atkāpies no amata Zviedrijā šajā sakarā. Vienkārši žurnālistus cenšas neaiztikt viņu darba jautājumos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > mary75 13.05.2010. 11.08

    pecisk, lai pateiktu konkreeti, buutu jaaparaakaajas tavos daudzajos komentaaros, bet vai tas kaadam vajadziigs? Buutiiba ir taada, ka nosaucot kaadu par zagli, kampeeju utt., kas nemitiigi tiek pielietots kaa pashsaprotama lieta, sekojot tavam principam par likuma burtu arii vajag likumiigu pamatojumu. Es tikai aicinu buut taisniigam un konsekventam visaas situaacijaas. Daudziem taviem uzskatiem piekriitu, bet taisniigums daargaaks. :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 13.05.2010. 11.08

    Jāpaklausās uzmanīgi vēlreiz šī sižeta daļa. Es gan sadzirdēju viņas teiktajā, ka atkāptos gan ministrs, gan policijas vadība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

džedajs, viesulis 13.05.2010. 09.46

Es arī apšaubu.
Bet mani vairāk interesē Ilzes kratīšana. Kāpēc advokāti par to maz izsakās?

Vai viņi solidarizējas ar Tihonovu?

/viņam (T) jau žurnālisti baigi iegrieza/

+3
0
Atbildēt

0

v-auto 13.05.2010. 09.39

Tagad jau pie Neo pieziidies Leishkalns, to dariis visi, kam nav slinkums. Tas tikai paraada valdiibas absoluuto beztalantiigumu un netaalredziibu.
Neo briiviiba ir arii muusu briiviiba. Par briivu un lielu Neo!

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 13.05.2010. 09.34

Lindai Mūrniecei ir raksturīgi kļūdīties “uz līdzenas vietas”. Kad Afganistānā, vai Irākā ( neatceros vairs) krita mūsu kareivis, viņa pieprasīja atsaukt visus mūsu kareivjus no misijas, nerēķinoties ar ārpolitiskām sekām, kuras skartu Latviju pēc šāda soļa. Vēlāk gan savu viedokli mainīja, atsaucoties uz emocijām
Šobrīd notiek kaut kas līdzīgs, tikai sekas var gaidīt mūsu “iekšpolitikā”.
Pirmās “bezdelīgas” jau sarosījušās – Jānis Kuzins, ir pieteicis akciju, Leiškalnam ir atkal iespēja parunāt, Āboltiņas cenšanās “nosēdēt uz diviem ķebļiem” šobrīd ir neveikla, tā mīksti sakot.
Šajā situācijā trūkst Mūrnieces striktas pozicijas, paziņojuma par to, kas notiek, un cik tālu notiekošajā ir jūtams “iekšlietu ministra tiešais pirksts”. Kāda ir iekšlietu ministra attieksme pret visu notiekošo ap NEO, Nagles “kratīšanu”utt. Ko tur preses konferencē runā Voins un vēl kāds, tas “tautu” šoreiz neinteresē

+9
-4
Atbildēt

1

    a_oleinika > buchamona 13.05.2010. 13.54

    Ministram par savu “pirkstu” nekas nav jākomentē! Ja šī ir tiesiska valsts, tad svarīga ir tikai procedūra un likums.

    Mani tieši šajā sakarā smīdina TP – esot pie varas, paši viņi iestājas par tiesiskuma burtu ar putām uz lūpām! :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

terauds123 13.05.2010. 09.25

nav jau protams zināmas visas tehniskās nianses un cik viegli(grūti) tās būs pierādāmas, domāju ka arī tur viss būs šūts ar visai trausliem diegiem..jo reāli jāpierāda kaitējums????, kāds nodarīts valstij vai personai ..Tā tīri cilvēcīgi spriežot – Kas, tiem plānā galdiņa urbējiem nav ko darīt??? viņiem līdzekļus nau kur tērēt??? vai mūsu valstī reālu noziegumu vairs nav ko izmekletēt??..es saprotu..nu atrada NEO?..nopratināja, ok,lai pat izvirza apsūdzību un uz tiesu velk, ja izdodas kaut ko safabricēt..tā vietā viņi skrien pa nakti pie žurnālistes, satracina sabiedrisko domu līdz baltkvēlei, uzrīda sev visu Latvijas un domājams ka nu jau ne tikai Latvijas presi, sačakarē vēl vairāk Latvijas tēlu pasaulē, un jūtās laimīgi sev paši kājā iešāvuši..izskatās pēc galīgi diletantiskas rīcības, ja ne vien tā nav labi izplānotas ļaunprātība..;nem un uzbūvē tribīni AŠ2, kur piārēties..rau viens dabas bērns jau teciņus aizsūtīts uz LNT bazūnēt…

+17
-1
Atbildēt

1

    dro > terauds123 13.05.2010. 13.06

    Pievienojos:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 13.05.2010. 09.18

Protestētājiem ir jāapvienojas un tās akcijas jāturpina katru dienu, kamēr NEO tiek atbrīvots un attaisnots!!!
Bet Mūrniecei ar steigu ir jādemisionē un jāpaķer līdzi tie divi tupaki Voins un Reiniks.
Muļķu, zagļu, parazītu, korumpantu un bandītu valsts rullē uz elli ar paātrinājumu…

Labi, ka es savulaik neiestājos JL. Man tomēr ir septītais prāts, kas mani nepieviļ.
Paliek atklāts jautājums: par ko lai rudenī balso????????????

+4
-4
Atbildēt

3

    džedajs, viesulis > murnieks112233 13.05.2010. 09.49

    Varu noņemt Tavu jautājumu no dienas kārtības- balso par JL un nebūs jālauza galva i miegs naktīs būs labāks.:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > murnieks112233 13.05.2010. 11.15

    markoni, nekas neliecina par to, ka Jl strādā tautas un valsts labā. Izskatās, ka darās vēl trakāk kā TP mūļi. Tas pats kredītņēmēju aizsardzības likums, kuru bija jāpieņem jau mart, atkal nav izkustējies. SVF piešķir 130 milj. EUR šai programmai, bet jefiņi nolaiž to visu klozetpodā, jo viņiem jau galvas nesāp, ka jaunas ģimenes bankas met ārā no mājām un vēl liek maksāt ar visu pārējo īpašumu!!!
    Es gaidu kad zudīs aizdevēju pacietība un tās iejauksies šito mudaciņu darbībās.
    Par JL nebalsošu nekādā gadījumā.Ja balsošu par Vienotību, tad JL strīpas būs pāri.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > murnieks112233 13.05.2010. 12.03

    Lelle
    Labi, precizēšu. Tev jābalso par Dombrovski. Vidzemes lokomotīve.
    Vari arī par Loskutovu, bet tad tev jādodas uz kaimiņu novadu.

    Redzi!, tu uzdevi publiskā telpā jautājumu, es tev atbildu.Man laba sirds, gribu palīdzēt. Tas nenozīmē, ka citi nedrīkst atbildēt tev.
    :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 13.05.2010. 09.12

“Saeimas Tautas partija (TP) frakcijas deputāts Kārlis Leiškalns intervijā telekompānijas LNT raidījumam “900 sekundes” paziņoja, ka saistībā ar kratīšanu žurnālistes dzīvoklī un iespējamā Neo – Latvijas Universitātes matemātiķa Ilmāra Poikāna – aizturēšanu TP ir gatava prasīt iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces (JL) demisiju…”

Protams, uz priekšu! Tad vēl kādam ministram būs jāvada 4 ministrijas! Kāpēc tad TP pagājušā gada vidū, kad tika rosināts samazināt arī aģentūru algas, ļoti skaļi protestēja? Kur ir TP atbalsts nulles deklarācijām? Liekuļi.

Par Neo notiesāšanu – jā, piekrītu, jautājums ir slidens. Tik cik kā speciālists zinu likumus, tiem ir pamatīgs trūkums – tie ir ļoti neskaidri definēti, turklāt nav bāzēti ikdienas realitātē. Ceru ka diskusijas rezultāts būs arī kriminālkodeksa pantu definīcijas konkretizācija, lai IT speciālistiem darbojoties katru dienu nebūtu jādomā – vai es esmu pārkāpis kriminālkodeksu vai nē?

+14
-1
Atbildēt

6

    Ieva > andrisskrastins 13.05.2010. 09.27

    Uz 100% piekrītu Lasmanim. Bija tak publicēta informācija par šo caurumu. Kā jau rakstīju agrāk, lapas teorētiski varēja indeksēties googlā.
    Un, ja godīgi, šai informācijai ir jābūt brīvi pieejamai pēc definīcijas. Informācija par to, cik ir jāmaksā nodokļus mirstīgiem, ir brīvi pieejama, tad arī jābūt pieejamai informācijai, kur ta nauda aiziet.
    Šobrīd JL (un arī Vienotības) liktenis ir atkarīgs no Mūrnieces darbības. Ja Neo netiks atbrīvots, JL var atvadīties no n-tiem % balsu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 13.05.2010. 10.12

    Tātad Mūrniecei, lai izpatiktu tev un vēl baram cilvēku, kas varbūt nezin tik detalizēti likumus, ir *jāpārkāpj* likums un jāpieprasa izmeklēšanas pārtraukšana? Tā tu izproti taisnīgumu?

    Nevajag pārspīlēt. Praktiski visi man zināmie cilvēki šo jautājumu skata daudz šaurāk par politiku. Neo ir *iespējams* pārkāpis likumu. To atzīst pat šis advokāts/speciālists.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > andrisskrastins 13.05.2010. 10.21

    šis jautājums pārvērtīsies tikai par politiku un, kas ir likums? :) Likums patiesībā ir “literatūra”, kuru raksta, rediģē pēc savas izpratnes un vajadzības tie paši politiķi, kurus mēs, bieži vien vadoties pēc tīrām emocijām, ievēlam :)
    Cik nav dzirdēts kā vērā ņemamas amatpersonas sūkstas par to, ka kaut kas atkal “iestrēdzis” Saeimā utt

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 13.05.2010. 10.28

    Bet protams. Taču, tev var patikt vai nē, likums ir šobrīd TĀDS kāds viņš ir. Neviens likums nav perfekts. Ļoti daudz kas izkristalizējas šādu, līdzīgu procesu laikā. Bet tas nenozīmē, ka policijai pēkšņi nav jādara savs darbs – lai arī kā mums viņš nepatiktu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > andrisskrastins 13.05.2010. 10.36

    Jūtu, ka zini ko raksti, ja runājam par procesuālo kārtību ( jā tā to var formulēt), bet tu kļūdies, ja domā,ka šis gadījums ir “apolitisks” un, lai kā mēs to vēlētos, ministrs vienmēr būs politiska figurā, kura tiks saistīta ar konkrētu politisku spēku. Nellija Ločmele savā komentā rakstīja, ka pēc neoficiālām ziņām NEO tika “izskaitļots” jau ziemā, bet aizvakar – tātad pavasarī :)) – “steidzamības”kārtā tiek “kratīta” Nagle :))
    Nu, kas tas ir par sviestu, ja tā nav politika? :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 13.05.2010. 10.54

    To sauc nevis par politiku, bet gan par izmeklēšanas stratēģiju. Bieži vien vainīgais ir zināms, bet ņemt viņu var ciet tikai ar pierādījumiem uz rokas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam