
Andrejs Urtāns. Zīmējums — Ernests Kļaviņš.
Satiksmes infrastruktūras pārvaldes priekšnieks Andrejs Urtāns skaidro, kā Rīgā ierobežos skrejriteņu ātrumu un novietošanas kārtību
Kad pavasarīgā dienā dodos uz sarunu ar Andreju Urtānu, man gar pašu degungalu cits pēc cita aiztraucas vispirms divi, tad trīs braucēji uz elektriskajiem skrejriteņiem. Lai gan likums to liedz, uz viena vīrietis brauc kopā ar apmēram desmitgadīgu zēnu. Urtāna intervēšanas iemesls ir šie braucamrīki — no 1. maija Rīgas dome noteikusi jaunus ātruma ierobežojumus un speciālas zonas elektrisko skrejriteņu novietošanai.
Urtāns var izskriet tikai īsās pusdienās netālu no darbavietas. Ierosinu Osīrisu, kas atrodas pārsimt metru no pārvaldes. Urtāns te ir pirmo reizi, parasti pusdienojot darbavietā. Uz darbu no mājām Pārdaugavā brauc ar auto, šad tad pa pilsētu izmanto arī skrejriteni. Braucot lēni, jo «šis ir bīstams braucamais». «Riteņi ir mazi, tāpēc sīkas bedres, akmeņi var izrādīties bīstami — nokrist ir vieglāk, nekā braucot ar velosipēdu.»