
Uldis Augulis. Foto — Edmunds Brencis.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS) skaidro, kāpēc Latvijā joprojām nav modernu vilcienu un — vai pats būtu gatavs kandidēt Valsts prezidenta amatam
Vai Latvija var atļauties vienlaikus trīs lielus un citu par citu dārgākus satiksmes projektus — pasažieru vilcienu iepirkumu, Rail Baltica un dzelzceļa elektrifikāciju? Vai Krievijas tranzīta kravu apjoma pastāvīgu krišanos var kompensēt kravas no Ķīnas? Kā sakārtot Latvijas autoceļus? Un vai smagos noziegumos apsūdzētais Aivars Lembergs ir vai nav Ventspils pilsētas domes vadītājs? Turpinot priekšvēlēšanu interviju sēriju ar valdības locekļiem, Ir iztaujā ministru Uldi Auguli, kurš vada nozari kopš 2016. gada februāra un ir bijis šajā amatā arī 2010.—2011. gadā.
Kad Latvijā beidzot būs tādi pasažieru vilcieni, kādi ir citur Eiropā?
Šobrīd Pasažieru vilciens ir pabeidzis izskatīt tehniskos piedāvājumus, un kompānijas ir aicinātas līdz 6. augustam iesniegt savus finanšu piedāvājumus. Trešajā ceturksnī varētu jau nonākt līdz līguma slēgšanai. Tas nozīmē — ja nav lielas pārsūdzības vai citas aizķeršanās, tad uz 2020.—2021. gadu varētu parādīties jau pirmie vilcienu sastāvi.