
Kurjers Jānis Šteins darbā izmanto elektrisko divriteni. Velosipēda baterija parasti ir izņemama, tāpēc Jānim tādas ir divas. Kamēr brauc ar vienu, otra lādējas. Foto — Reinis Inkēns.
Turpmākās nedēļas kopā ar Vides filmu studijas videosērijas Es daru tā varoņiem meklēsim veidus, kā dzīvot dabai draudzīgāk
Lai risinātu klimata krīzi, nepieciešama pilnīga transporta elektrifikācija. Tehnoloģiju attīstība elektrisko spēkratu lietošanu padarījusi pieejamu un izdevīgu jau tagad
Ritenis, kas neļauj nogurt
Jānis Šteins ir veloentuziasts un kurjers ar vairāk nekā desmit gadu stāžu. Ik dienu minot pedāļus, viņš mēro apmēram 80 kilometrus. Taču darbā izmanto elektrisko divriteni.
«Lai arī pie mums to pagaidām nav daudz, elektriskie velosipēdi pasaulē sāka izplatīties pirms kādiem desmit gadiem un šobrīd ir visstraujāk augošais tirgus segments,» Jānis stāsta. «Tas ir labs risinājums cilvēkiem, kas vēlas mainīt savu dzīvesveidu, mazāk lietot auto, un tiem, kam jāpārvar lielāki attālumi, vai, piemēram, senioriem.»