Tiesa pret Satversmi

205

Komentāri (205)

Ēriks 15.02.2017. 12.26

Skatos,Vienotības troļļi zaudējuši diskusijā vienos vārtos,parādot šķebīgu divkosību.Argumenti izbeigušies,atliek tikai salikt mīnusiņus :)

+1
-2
Atbildēt

1

    Anonīms > Ēriks 15.02.2017. 13.28

    Kā parasti, trollis Ēriks piesedz savus drauģeļus ārštata cenzoreļus, bļaustoties par nenotikušu ”uzvaru” diskusijā, kura viņš nav piedalījies.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

andrejs 14.02.2017. 11.57

ZanĪt, vai atceries kā JV laikā Zatlers desmit reizes cēlās kājās, lai suminātu dažādus PSRS Tautas skatuves māksliniekus. Vismaz man toreiz bija patiess kauns, ka šāds cilvēks pārstāv mūsu valsti.

+4
-8
Atbildēt

9

    zanE. > andrejs 14.02.2017. 12.47

    …andrej…es nesekoju JV konkursiem, tāpēc nevaru padalīties ar tik perfektu uzskaiti un statistiku, kādu esi veicis…ja esi bijis tik cītīgs skatītājs, tad jau…kaut kas Tevi Jaunajam vilnim tā pa īstam piesaistījis…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 12.58

    Savādi. Ar ko mielojās Krutojs operā tevi un oļiveru dikti uztrauc, bet ka Latvijas prezidents zemojas okupantu popsas kingu priekšā jums vienalga.

    Starp citu tajā koncertā kobzons dziedāja slaveno okupācijas laika neoficiālo “himnu” široka strana rodnaja un Zatlers ar Zatlerieni ieņēma miera stāju un dungoja līdzi…

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > andrejs 14.02.2017. 13.49

    …jā, andrej…redzu – Tu esi patiess Jaunā viļņa fans…īstena nacionāļa aizraušanās…pat dungošanu līdz esi dzirdējis…Zatleram blakus stāvēji?…oi, grēkāzi, oi!…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 14.40

    Cik tavas atbildītes paredzamas un primitīvas. Starp citu, kāpēc Ražuks nav izslēgts no pareizlatviešu partijas par runas teikšanu JV puķina sūkātājiem?

    Kas ir perverts tu nezini, toties labi zini, kas ir sūkājuši puķinam,vai ne? Ar sveci klāt stāvēji?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > andrejs 14.02.2017. 14.59

    …andrej…raksti vēl!…ar muļķību greznoties nevajadzētu, bet Tev tā pat piestāv…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 15.07

    Par kādu muļķību konkrētajā komentā ir runa? precizē!

    zane… raksti vēl!…

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 14.02.2017. 17.17

    andrejs. Beidz taču strīdēties ar to apdalīto. kurai nav vairs ne partijas, ne vīrieša, tikai akls naids uz visiem, kuriem izrādījusies taisnība:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 20.01

    to lno

    Tiešām nav jēgas

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Centrum > andrejs 14.02.2017. 22.01

    Kirzoviku pāris P-lnodrejs divvientulībā balsta viens otru.Nacionālā saskaņa.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

robotron 14.02.2017. 00.17

Ločmeli var saprast, sunc zina ko ēdis. Ar čekas pasūtīto, Ozoliņa, Sprances, Kļaviņa un Bišofa cepto paskvilu tiražēšanu IR arī staigā pa žiletes asmeni. Traki ir, kad jāiet uz visu banku, cenšoties maksimāli gremdēt NA, lai Vienotībai būtu kaut kāds cerību stariņš, jo savādāk pēc nākamām Saeimas vēlēšanām, kopā ar visu Vienotību aizies pa kanalizācijas cauruli, ja vien Antonijas ielas namā neizlems nopirkt SC apkalpošanai.

+2
-9
Atbildēt

18

    Anonīms > robotron 14.02.2017. 01.13

    Pa asmeni staigā naida runātājs un draudētājs robotrons. Vismaz 10 reizes dienā jāsakliedz un jāatgādina, ka naida runa komentāros nav nesodāma?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > robotron 14.02.2017. 01.16

    Vai te kāds domā, ka viņa histērijas šovi un naida runas lēkmes negremdē NA? Vai varbūt šis kāds ir kremlinu provokators?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 08.11

    …GT…Tu pareizi esi sapratis – deģenerālis ir kremļa provokators ar konkrētu uzdevumu – veidot aprobežota, neizglītota, rupja un naidpilna latviešu patriota tēlu…samazgas, ko gāž uz latviešiem, pieķerot izskata pēc arī krievu aplamāšanu – tas piederas pie lietas, jāsēj naids pašu latviešu vidū…jākūda, jāprovocē, jājaucas jebkurā diskusijā, to novirzot no tēmas, līdz kādam neiztur nervi un tas iesaistās rupjību apmaiņā ar kremļa provokatoru…ir daži bāleliņi, kas uz to uzķeras un viņa izpausmes atzīst par labu esam…un tad jau darbiņš godam padarīts…

    …šāda kremļa provokatora ignorēšana ir labākais veids, kā viņa centienus padarīt bezjēdzīgus…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > robotron 14.02.2017. 10.51

    Uz zani

    —————–

    Jaunais Jūrmalas mērs Romualds Ražuks (PS) centīsies pārliecināt maestro Raimondu Paulu (TP) neaiziet no festivāla “Jaunais vilnis”, kas var tikt pārcelts uz citu pilsētu.

    ________________

    Re kā, Ražuks ne tikai neko nedarīja, lai pasargātu svētumu, bet aicināja to apgānīt arī turpmāk.

    Kāpēc toreiz oļiverti klusēja?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.02.2017. 11.25

    andrejs

    Tie oļiverti paši ir krievu popsas cienītāji turklāt ar baudu mielojas ar saslaukām no bandītu, čekistu un pederastu galdiem. Spilgtākais tās sugas īpatnis ir Puķina slampa, Zatļers. Ko gaidīji no Ražuka: komparķijas, LC un ZRP biedrīša?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > robotron 14.02.2017. 11.27

    tēmas maiņa kā pēdējais arguments?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > robotron 14.02.2017. 11.29

    zanE Pieredze rāda pretējo – ar ignorēšanu spamertroļļus neapklusina. Spamertrollis var ļoti veiksmīgi spamot arī tad, ja viņam neatbild. Tas primkārt. Otrkārt, komentāros tiek radīta vide, kad visstulbākie un nekaunīgākie ir pāri noteikumiem, tātad noteikumi kļūst par izsmieklu un pamēģiniet pēc tam kādam aizrādīt par to neievērošanu, viņš uzreiz atgādinās, ka nesodāmo grupai nekādi noteikumi nav rakstīti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 11.30

    …andrej…Tev gribas paspēlēties ar citātiem?…jauki!…man tagad brīsniņš laika…

    …andrejs raksta: – 13.februāris 2017 18:59 “Bail pat padomāt kā Latvijas kultūras kanonā ietverto Dzintaru koncertzāli apķēzījis Ražuks (Vienotība), kad šis bija Jūrmalas mērs un neko nedarīja, lai izbeigtu šo okupantu kolonistiem tik mīļo balagānu.” …uzsverot – partijas piederību – “Vienotība”…

    …otrs citāts: – 14.februāris 2017 10:51 “Jaunais Jūrmalas mērs Romualds Ražuks (PS) centīsies pārliecināt maestro Raimondu Paulu (TP) neaiziet no festivāla “Jaunais vilnis”, kas var tikt pārcelts uz citu pilsētu.” …izrādās – Ražuks 2010.gadā pārstāvējis Pilsonisko savienību…ak, neraža!…Vienotība izveidojās 2011.gada 6.augustā…

    …vēl viens citāts: – 2012. gada 21.augusts “Kultūras ministres padomniece sabiedrisko attiecību jautājumos Ieva Līne laikrakstam stāsta, ka ministres gaumei «Jaunā viļņa» daiļrade nav pieņemama, taču noliedza, ka ministrijā tiktu kalti plāni konkursu padzīt no Latvijas. Ministre tikai vēlējusies panākt, lai konkursa viena diena tiktu atvēlēta tikai Latvijas māksliniekiem, dodot viņiem iespēju ar sevi iepazīstināt Krievijas klausītājus. Līne nenoliedzot konkursa līdznestos ekonomiskos ieguvumus, kuru dēļ pasākums esot pat nepieciešams.” /apollo/

    …turpinot: – 2012.gada 2.augusts Romāns Naudiņš (NA) “Izskanējis starptautiskais popmūzikas konkurss Jaunais Vilnis, bet atsevišķa ļaužu grupa joprojām šo pasākumu viļā kā karstu kartupeli pa muti. Tiek kultivēts viedoklis, ka Jaunā Viļņa īstenais mērķis esot – uzspiest savu kultūru, gaumi, citas vērtību kategorijas. Tā esot vēlme atgriezt Latviju atpakaļ PSRS, tādēļ šādam festivālam Latvijā neesot vietas.

    To visu lasot un klausoties, nākas secināt, ka mums piemīt šaura domāšana un gribu teikt: tautieši attopieties! Neradiet mākslīgi problēmas, kuru patiesībā nav, pārtrauciet katrā lietā saskatīt sazvērestības ar politisku nokrāsu!”

    http://www.romansnaudins.lv/viedoklis/jaunais-vilnis-beidzies-kaislibas-turpinas

    …ja Tev ļoti gribas uz kādu rādīt ar pirkstu, vispirms pārliecinies, cik tīrs ir Tavs pirksts…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 11.36

    …un vēl, andrej…2014.gadā Putins un viņa galma mākslinieki iebruka Ukrainā, kas radīja pavisam citu situāciju…vai atceries galma mākslinieku parakstīto atbalsta vēstuli Putinam?…”pieklājīgie zaļie cilvēciņi” nemanāmi okupēja tiem nepiederošu teritoriju, tai svarīgus objektus, bet mūsu bāleliņi pasniedza draudzīgu roku Putina galma mākslinieku izpriecām…pierādot – visu nosaka nauda, visu var pārdot, ja par to labi samaksā…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 11.41

    …GT…Tev zināma taisnība teiktajā…arī bieži vien nenoturos, lai kremļa provokatoru viedoklis nekļūtu par dominējošo…

    …sliktāk, ja mūsu bāleliņi īstlatvieši kļūst par noderīgajiem idiotiem, neapjēdzot – kā tiek izmantoti…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > robotron 14.02.2017. 11.47

    ….un vēl zane… krievija iebruka Gruzijā 2008. gadā.

    Vai tiešām Ražukasam tik īsa atmiņa?

    ///////

    Mans jautājums gan bija pavisam cits – kāpēc JV laikos neviens perverts nevaimanāja pat svētumu zaimošanu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.02.2017. 11.56

    zanE …

    Dikti jau nu aizkustinošas ir mauku un pidarasu rūpes par “latviešu patriota tēlu”. Kā gan mani komentāri var negatīvi ietekmēt Godmaņa, Gorbunova, Induļa Bērziņa, Karinas Pētersones, Piebalga, Šļesera, Zatļera, Dombrovska, Pabrika, Āboltiņas un līdzīgo tēlus. Drīzāk, pēc manu komentāru izlasīšanas darbaļaudis būs vēl uzticīgāki saviem vadoņiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.02.2017. 12.12

    zanE …

    …sliktāk, ja mūsu bāleliņi īstlatvieši kļūst par noderīgajiem idiotiem, neapjēdzot – kā tiek izmantoti…

    Ipaši kad to izdara netiklā formā

    http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/dombrovskis_dinamo_vesnakovs_1330239b_47de_35e5_8450_2481406f53a0-83525257.jpg

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.02.2017. 12.17

    gotinjteevs

    Morālie kropļi: Zatļers un Ražuks, kā reiz pa ķemu.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 12.52

    …oi, deģenerāt, Tu vēl tepat?…atliek vien minēt – vai Tev tās bildītes palīdz aizcietējuma gadījumā vai uzbudina seksuāli…nu, vienalga – ja palīdz abos gadījumos, tad labi!…arī sabiedrība var uzzināt, cik bieži Tevi tās problēmas piemeklē…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.02.2017. 13.22

    zanE …

    Kā savā nemirstīgā darbā “Pirmā lokā” rakstīja Solžeņicins: “Tautai ir jāzin savi varoņi”. Tu un citas nodzītas maukas un pidarasi esiet sajūsmā par politiķiem, kuri atsūkā čekistiem, bet vienkāršie reņģēdāji, kuri noticējuši mītam par “nācijas glābēju”, daudzus faktus nemaz nezin un viņiem tie neliksies pievilcīgi.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 14.02.2017. 13.45

    …andrej…es nezinu, kas ir perverts, bet…ja Tu saki, ka pa kluso tas ir noticis, jo…viena miesta koncertzālē notiekošo nez vai var uzskatīt par svētumu zaimošanu…protesti sākās, kad galma mākslinieki izlīda ārpus miesta robežām un centās iekarot Latvijas galvaspilsētu…

    …nu, labi, ar vecumu zūd domas skaidrība – tāpēc Tev tas ir piedodams…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > robotron 14.02.2017. 14.45

    protesti sākās, kad galma mākslinieki izlīda ārpus miesta robežām un centās iekarot Latvijas galvaspilsētu…

    ————

    Jūsu legalizētie okupantu un kolonistu pēcteči jau sen Rīgu iekarojuši. Ja neredzi, izmazgā aizpampušās ačteles

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

puika 13.02.2017. 22.50

Latviešu valoda nav tik nabadzīga, lai asu viedokli varētu paust tikai ar rupjībām.

Fighting words neaizsargā pat ASV.

+11
-1
Atbildēt

18

    Anonīms > puika 13.02.2017. 23.08

    Priekšlikumus studijā, erudīta kungs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > puika 13.02.2017. 23.31

    Pirms dažām dienām lasīju pētījumu par ASV. Sākot no kāda 1996. republikāņi un demokrāti runā katrs savā valodā.

    Varbūt vērts mazliet piedomāt pie epitetiem, apzīmējumiem utt., lai mums nesanāk tāpat – divas (vai vairāk) latviešu tautas :D

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 14.02.2017. 01.10

    Labrīt. To sauc par demokrātiju un vārda brīvību un tas, ka cilvēki strīdas, normālā sabiedrībā ir normāli. 26 demokrātijas gados bija laiks iegaumēt.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    puika > puika 14.02.2017. 02.04

    Latviešu valodā to sauc par apsaukāšanos. To likums neaizsargā. Likums aizsargā idejas un viedokļus.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 14.02.2017. 11.36

    Latviešu valodā to sauc par fakta konstatējumu. Funkcionārs, kurš pārdodas, atrunājoties ar naudas trūkumu, patiešām ir līdzīgs meitenei, kura pārdodas uz ielas, atrunājoties ar to pašu. Ja kādam šis salīdzinājums ir apvainojošs, tad drīzāk meitenei no ielas. Tas pirmkārt. Otrkārt, kāpēc funkcionāru nemaz neapvaino viņa darbības, bet šausmīgi apvaino kritika? Treškārt – nemāci latviešiem latviski runāt. Ej pamāci kolpantam. Kad viņš tev atbildēs, tad sapratīsi, kas ir apsaukāšanās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 14.02.2017. 13.55

    Pirmais komentārs bija par to, ka rupjību ierobežošana nav pētnieciskās žurnālistikas gals. Cits izteiksmes veids nemaina faktus. Bet, ja maina, tad kaut kas nav kārtībā “pa lielam”.

    Par pārējo, varētu piekrist Nellijai. Būtu gan jāpalasa tiesas sprieduma teksts, bet minētie tiesas argumenti šķiet izplūduši un pat ačgārni. Katrā ziņā es neкфudāšu, ja mana nodokļu nauda tiks patērēta, lai talāk parisinātu šo būtisko lietu. Acīmredaems, ka izpratne par vārda brīvību un demokrātiju nav ielikta mums šūpulī reizē ar dzimto valodu :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 14.02.2017. 23.13

    Pirmais komentārs bija tukšvārdīgs muldiens, pārējie – izmisīgi, bet neveiksmīgi mēģinājumi aizbēgt no atbildes uz jautājumu, kas tika uzdots pēc pirmā komentāra. Tā kā te kāds ir gļēvs pats atbildēt, es atbildu viņa vietā – šis kāds te nav nācis ieteikt, kā būtu labāk rakstīt, bet pastrīdēties par neko. Ceru, ka nesāksies spītēšanās šovs, viens āksts kolpantelis te jau ir.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    puika > puika 15.02.2017. 00.50

    :D

    Un kur izpalika burvju vārdiņš?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 01.57

    Tomētr pieteici bērneļu debilkaitināšanās un debilsmīnēšanas šovu, ākst?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 01.59

    Latviešu valoda nav tik nabadzīga, lai teikuma beigs būtu jāzīmē debili smīni. Ja ir kas humorīgs sakāms, iemācies to pateikt vārdos, ākst.

    Par līdzšinējo esam norēķinājušies, par tālāko dabūsi pēc vajadzības.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    puika > puika 15.02.2017. 02.27

    Labs ir, viens ieteikums arī strīdīgā raksta autoram – izskaitīt līdz desmit, pirms kaut ko rakstīt emociju uzplūdā. Jo aizstāvēt “mūsu kultūras lepnumu Nacionālo operu”, izpušķojot tekstu ar no krievu žargona aizgūtiem vārdiem, nav… labs stils.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 13.25

    Viens ieteikums trollim spītēšanās šovmenim – pirms sāc spaidīt klavieri, noskaidro, vai tev vispār ir ko teikt. Ja nav, neraksti. Cilvēki neuzzinās, ka esi tukšvārdis. Ja tomēr uzrakstīji tukšvārdīgu komentāru, nespītējies. Cilvēki neuzinās, ka esi nevis parasts, bet stulbs un spītīgs tukšvārdis.

    Cenzūras Latvijā nebūs.

    JE SUIS CHARLIE.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 15.02.2017. 18.50

    Lieku krūzīti silta piena uz to, ka cenzūra Latvijā ir. :)

    Pirmkārt tā ir saturam, kas domāts bērnu un pusaudžu auditorijai.

    Likumi balansē starp sabiedrības interesēm iegūt un izplatīt informāciju, rosināt diskusiju un personas interesēm aizstāvēties pret apmelojumiem un vienkārši vārdiskiem uzbrukumiem. Nav universālas konkrēti piemērojamas robežas, tāpēc tiesas nākotnē būs vēl. Katrs tiesas process rada kaut kādus pieturpunktus nākotnei. Tāpēc es neskumstu par to, ka tās ir un būs. Maksimāli plašas tiesības nozīmē arī vairāk strīdīgu situāciju.

    Es neesmu speciālists, bet jautājums ir mazliet papētīts. Cik saprotu, ASV amatpersonas var tiesā aizstāvēties tikai tad, ja var pierādīt, ka nepatiesas ziņas par viņiem ir radītas un izplatītas apzināti. Skaidrots tas tiek ar to, ka sabiedrības interesēs ir saņemt trauksmes signālus par amatpersonu rīcību pat, ja tie izrādās kļūdaini. Paredzu, ka šis būs diskusiju temats tuvākajā nākotne ASV un arī Eiropā. “Altenatīvo faktu” un viedokļu masveidība sāk pārveidot realitāti. Kāds būs risinājums šobrīd grūti pateikt.

    Kas attiecas uz Everta rakstu, tad “spītīga” post factum skaidrošanās, ka tas bija salīdzinājums ar hiperbolu nav adresāta un arī lasītāja problēma.

    Un draudzīgs novēlējumu neuzrauties uz tiesu darbiem vai vismaz mederatora modrā skata saku – epitetu veltīšana diskusijas dalībniekiem nav ar likumu aizsargājama un slavējama vārda brīvības izpausme. “dabūsi vēl” kā pašpasludināta cenzora drauds un anononīma komentētāja spriedumi par varonību un gļēvumu izraisīja vārdiski neizsakāmas jautrības lēkmi un atsauca atmiņā dziesmas vārdus “vienā valodā…”

    :D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 21.29

    Cenzūra, biedri draudētāj, Latvijā ir nelikumīga un cenzors ir noziedznieks. Tas tā zināšanai, spītnieciņ draudu šovmenīti. Ja netic, tu un tavi saimnieķeļi par to pārliecināsies uz savas personiskās ādas un kabatas, kad lieta beigsies ar tev un tavai cenzoru kompānijai nelabvēlīgu spriedumu.

    Iesaku tā vietā, lai rīkotu apvainošanās un draudēšanas šovus, sekot pašam savu argumentu kvalitātei un ievērot dažus noteikumus, 1. Netēlo muļķi – ja vienreiz notēlosi muļķi, vajadzēs par tādu kļūt uz visu mūžu. 2, Ja saņēmi kritiku, tad apvainošanās šovi tikai palielina kritikas devu un tu, spītēšanās un draudu šovmenīti, tiešām dabūsi vēl un pēc tam vēl, bet likuma, kas aizliedz muļķi nosaukt par muļķi, Latvijā nav. 3. Uzmanies, lai muļķības un spītēšanās šovs nepāriet bērnišķīgas kaitināšanās šovā – būsu nevis pieaudzis, bet mazgadīgs muļķis. 4. Tomēr iemācies turēt trokšņa ģeneratoru aizvērtu, ja nav ko teikt – garīgā atpalicība ir trūkums, kas jānovērš, nevis publiski ar to jālepojas. 5. Pārāk nepaļaujies uz savu vareno balsi – citiem ir varenākas.

    Analfabētiņ bēbīti, tev neviens neaizliedz rakstīt vispār, bet aizrāda par debiliem un bērnišķīgiem komentāriem. Tā ka vienīgais cenzors te esi tu, citus savā vārdā saukājošais spītšanās, debilkaitināšanās, kvekšķēšanas un draudu šovmenīti.

    Pietika, neaizvēršanās un debilkaitināšanās šovmenīti, vai gribi dabūt vēl?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 21.31

    Kādiem apmelojumiem, draudu un analfabētisma šovmenīti? Rakstā nekur netika apgalvots, ka Liepiņš būtu pārdevis par naudu savu miesu :D (smieklīga situācija un smieklīgs apgalvojums no tavas puses, tāpēc pasmaidu) Ir tikai apgalvots, ka viņš par naudu pārdevis operu, līdzīgi, kā meitenes pārdodas pašas. Tā ka vienīgais apmelotājs te esi tu, analfabētisma, neaizvēršanās, debilspītēšanās un draudu šovmenīti.

    Un vēl, debilšovmenīti. Pirmā debilisma pazīme ir smīnēšana nevietā. Ja tu, bēbīti, gribi, lai kāds tevi pārpratuma dēļ notur par pieaugušu un adekvātu, novāc no sava virtuālā purna debilo smīniņu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 15.02.2017. 21.38

    Kas attiecas uz Everta rakstu, trollīti, ja tā nav tava problēma, kāpēc tu izmisīgi turpini zaudētu debiltroļļšovu, kurā jau esi nolaidies līdz bēbīša līmenim? Par svešām problēmām, trollīti, neuztraucas vispār. Nav arī nekāda post factum, trollīti cenzoriņ draudēšanas šovmenīti, jo lieta var iet līdz augstākajai tiesai un tālāk.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > puika 15.02.2017. 22.15

    Stāsts par to, ka cilvēkiem gadās iekulties ķezā kļūdaini pa savam interpretējot likumus. Piemēram aurošana uz policistiem aizturēšnas brīdī, ka viņi ir debīli, visticamāk netiks pieņemts kā ar likuma par vārda brīvību aizsargājams viedoklis. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > puika 16.02.2017. 12.57

    Stāsts ir par to, pašieceltais cenzoriņ spītēšanās šovmenīti, ka Latvijas Republikā vārda brīvība ir atļauta, bet cenzūra aizliegta. Policisti redzējuši daudz ko, pat to, ka aizturēšanas objekts sola atlaist visus aizturēšanā piedalošos policistus un noņemt iekšlietu ministru. Piemēram, kāds aizturētais V.K. policijas iecirknī paziņoja, ka ieradīsies augsta līmeņa amatpersona (neatceros, kura) un izvaros visus iecirknī atrodošos policistus, trīs reizes katru :D Kaut kā nav dzirdēts par tiesas spriedumu un 50 000 eiro naudas sodu minētajam pilsonim un arī piekauts viņs netika. Latvijas Republika, cenzoriņ spītēšanās šovmenīti, nav raška, bet policisti nav menti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kolpants 13.02.2017. 22.35

Эмоции, обзывание и т.д.-это все понятно. Но при чем тут термин “tas ir nāves spriedums kritiskai žurnālistikai”

В понимании автора уровень критической журналистики – это написать “публичный дом Путина”?

Ну тогда понятно, почему у нас такой имидж самих журналистом и такое же к ним “доверие”.

P.S.в успокоение автору-SIA TV NET вполне себе состоятельна, только налогов в 2015 году на 727 тысяч евро уплачено, так что 50 000 евро не смертельная сумма

0
-1
Atbildēt

6

    Anonīms > kolpants 13.02.2017. 23.07

    kolpanteli, tu neesi lugandonā. te par tavu parašku var pateikt visu ko domā. bet visizteiksmīgāk par tavu prašku runā fakts, ka tu pats no turienes aizbēgi.

    ko nu, kolpanteli okupanteli? un kad izārstēsi debilismu un sāksi latviešu portālos rakstīt latviski?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > kolpants 13.02.2017. 23.42

    И почему же ты, убогий, думаешь, что твои натужные потуги меня могут как-то зацепить?

    Неужели настолько туп, что не понимаешь, что в этой ситуации ты сам дебил, забавная зверушка?)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > kolpants 14.02.2017. 01.06

    debilkolpanteļa pēdējais arguments, kā vienmēr, ir debila smīnēšana un citu saukāsana savā vārdā? varbūt tomēr iemācies aizvērties, ja nav ko atbildēt?

    debilkolpantelsi debilokupantelis, pirmkārt, nodemonstrēja savu debilā okupanta attieksmi pret latviešiem un, otrkārt, piesaka debilhistērijas šovu. tātad jau divkārt debils. vēl pēc viena kvekšķiena būsi trīskārt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > kolpants 14.02.2017. 01.12

    Ja tev debilais kolpanteli okupanteli nav vajadzīga kritika, mācies to paciest klusējot. Tad saņemsi tikai vienu kritisku komentāru katru reizi, kad te tēlos debiliķi. Kvekšķot pretī tu tikai palielini kritikas devu. Saprati, debilais?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > kolpants 14.02.2017. 11.03

    gotinjteevs

    Интрига только в одном-или ты просто тролль, который стебется (тогда это не смертельно, хоть уже и не эффективно), или же на самом деле…клиент заведения с улицы Твайка)

    Хотя, с другой стороны, пусть лучше ты тут пар выпустишь, чем пойдешь по улицам людей кусать )))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > kolpants 14.02.2017. 23.10

    Intriga ir tikai viena – ne latviešu valodu iemācīties, ne tēmu komentēt nespējīgais āksts provokators naida kurinātājs kolpantelis piesaka bērnudārznieku kaitināšanās, murgošanas un debilsmīnēšanas šovu. Trollim kolpantelim joprojām iesprūdis maujamais, neizdodas aizvērt. Nekas, tāpat nāksies to izdarīt, sakautais okupanteli debilsmīnētāj.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Martins 13.02.2017. 17.31

nezinu, nezinu. vispār man nepatīk “asi komentāri” tīmeklī. dažkārt tie tik ļoti atgādina prastu ķēzīšanos. turklāt vēl autors pieder portāla, bet ir anonīms – izklausās stulbi. un par visu šo jezgu visvairāk pārdzīvo Ozoliņš, kuram mēle tā vien niez uz apsaukāšanos. īsāk sakot, šis gadījums man atgādina slaveno teicienu – “jesļi takoj bezpriģel buģet prodolžatsja, skoro zapreķat v ļifķe sraķ i v gazoņe parkovatsa.”

+5
-9
Atbildēt

2

    Anonīms > Martins 13.02.2017. 17.51

    es arī pavisam noteikti izvēlētos stāvēt barikādēs, nekā lasīt un lamāties par visām tām maucībam , kuras iet tikai dziļumā un plašumā

    Tiesiska valsts ir kaut kas tāds , par ko ir jācīnās. Par ko cilvēki ir cīnījušies gadu tūkstošiem, bet mēs gribam , lai mums tas nāktu kā dāvana.

    Bet redz, ka nenāk

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Martins 13.02.2017. 18.03

    Šajā gadījumā autora pseidonīms ir aizsardzība pret cenzūru, bet varbūt arī fiziskas ietekmēšanas mēģinājumiem. Īsi sakot – je suis Charlie!

    Es labāk dodu priekšroku cīņām ar virtuālo pretinieku uz ekrāna. Tas nav normāli, ka visu mūžu bez rezultāta jācīnās par to, ko normālās valstīs rada vienreiz un pēc tam tikai saglabā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

murrey 13.02.2017. 16.50

Tiesa ir spriedusi pareizi. Cerams, atsitīs vēlmi nevis izteikt kādu viedokli, bet necenzēti lamāties un ķengāties. Tas raksts neizklaus`1ijās pēc žurnālistikas, bet pēc kāda bomža, vai dzērāja necenzētas lamāšanās.

Tiesa, tas, ka aizskarta tieši opera varbūt tiešām nebija tik svarīgi. Ja mani šādi nolamātu presē, es arī laikam būtu sūdzējies tiesā.

+5
-8
Atbildēt

6

    Anonīms > murrey 13.02.2017. 17.23

    Paskatīsimies, kurš kuram kādu vēlēšanu atsitīs, žurnālistiem rakstīt vai cenzoriem cenzēt.

    Kā ir iespējams aizskart pērkamu dvēseli un kāpēc viņu neaizskar paša gatavība pārdoties, bet kritika aizskar?

    Un kurš teica, ka faktiskais iemesls ir raksta forma, nevis saturs? Tikai Romanovu laikos bija cenzors, kurš saucās par cenzoru. Šodien cenzūras nav, bet ir aizskarti pārjūtīgi ļauži :D

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > murrey 13.02.2017. 17.43

    lietas būtība ir tā, ka Z.Liepiņš pazemoja visu Latviju , bet visai Latvijai -atšķirībā no Liepiņa nav finansiālu iespēju iesūdzēt tiesā par goda un cieņas aizskaršanu.

    Tieši tāpēc šis notikums ir vērsts nevis pret ķēzīšanos – kas notiek visu laiku tik un tā, bet pret to cilvēku viedokļa paušanu, kuriem šī valsts ir liegusi iespēju tiesāties.

    Tiesas nodeva vien ir 70 eur, vēl kancelejas nodevas, vel procenti, ja es izdomāju pieprasīt naudas kompensāciju – tad iznāk, ka ja es tiesājos, es vairs nespēju apmaksāt ikmēneša rēķinus

    Situācija no padlaikiem atškiras tikai ar to, ka e drīkstu rakstīt vai izkliegt savu viedokli, bet aizstāvēt tiesā , ja līdz tam nonāku – tādas iespējas man šī valsts liedz

    Lasu cenrādi maksas medicinas pakalpojumiem – reti, kurai procedūrai mazāk par 50 – 60 eur utt. Bet valsts kompensācijās jau gadiem izmaksā tikai 200 eur

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    robotron > murrey 14.02.2017. 00.22

    Skaisle

    lietas būtība ir tā, ka Z.Liepiņš pazemoja visu Latviju

    Ar diviem krievu praporu daiktiem mutē vienlaicīgi tev par Latviju sirds nemaz nesāpēja. Kad Zatļers atzīmējās pie pederastu virsaiša Puķina, bet Dombrovski publiski piesmēja čekisti, arī ne.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > murrey 14.02.2017. 01.14

    robotronelis pārbauda cik tālu var aiziet ar saukāšanos un naida runu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > murrey 14.02.2017. 11.22

    gotinjteevs

    Labrīt. To sauc par demokrātiju un vārda brīvību….

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > murrey 16.02.2017. 12.58

    Labrīt, fašisteli. To sauc par naida runu. Saprati vai vēl 10 reizes atkārto speciāli tev kā domāt nespējīgam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 13.02.2017. 15.02

Robotron – runāsim tiešu valodu – tu sen neesi mainījis mētelīti – nebūtu laiks ?

Tālāk – runa ir par 2014.gadu – marta Putins anektēja Krimu, 17.jūlijā šāva uz Malaizijas lidmašīnu , bet 29. jūlijā – NA ar Zigmāru Liepinu priekšgalā operā laipni saaicināja Krutoju – Putina draugu.

Tādā brīdī, kad Ukrainas laukos visu Malaizijas lidmašīnas upuru ķermenu dalas pat vel nebija salasītas , ka visa pasaule šausminājās, kā kaut ko tik drausmīgu var pastrādāt kristīgas valsts pārstāvētie spēki.

Mēs latvieši Latvijā kā solidarizējamies ar Putina upuriem ? !

Pareizi – nevis paziņojot, ka saistībā ar noziegumiem pret cilvēci veiktajiem noziegumiem un oidarizejoties ar upuriem – svinības operā tiek atceltas, bet tieši otrādi – pēc tam vel pa tiesām cīnoties un aizstāvot savu aisņaino godu

tādi esam – drausmoņi

Ja ari Latvijas Augstākā tiesa nespēs pieņemt godīgu un taisnīgu lēmumu – tad es uzskatu , ka Latvijas valsts simtgades svinības ir jāatceļ. Tad tādas Latvijas valsts nav – ir vien bandītu kantoris, kas vārdos sludina vienu un darbos – citu.

Jā un Zatlers šoreiz nav vainīgs ….

Jā un laiks pārmaiņām robotron – laiks …

+10
-2
Atbildēt

15

    robotron > Anonīms 13.02.2017. 15.09

    Skaisle

    Jā un Zatlers šoreiz nav vainīgs ….

    Vainīgs, kamēr tas WWII, staļinisma un GULAG apoliģēts, kolorado lentenis, vēl maitā mūsu mīļās planētas gaisu. Noziegumiem pret cilvēci un arī valsti nav noilguma.

    “NA ar Zigmāru Liepinu priekšgalā operā laipni saaicināja Krutoju – Putina draugu.”

    Nē, krievu garnizonos nodzītā kuce, laipni Rīgas pilī Puķina slampa, Zatļers, aicināja JV maukas un pidarus, Liepiņa kungs izīrēja Operas telpas, lai Operai būtu tik nepieciešamie līdzekļi.

    Es tevi pat neaicinu mainīties, jo tavos gados neviens jau vairs nemainās un tāpat tevi nobeigs naids pret latviešu tautu un valsti.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 15.24

    Skaisle

    Labu tev dieniņu!

    Vispār jau mēs diezgan solidarizējāmies gan ar tiem ,kuri cieta no puņķina, gan ar tiem, kuri cīnijās… Tika vākta humanitārā palīdzība (vāc joprojām) http://www.mfa.gov.lv/arpolitika/divpusejas-attiecibas/latvijas-un-ukrainas-attiecibas/palidziba-ukrainai Valsts sniedz apalīdzību. Mūsu virsnieki ir misijā Ukrainā… Tā, ka sniedzam palīdzību!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 15.35

    Robotron – 2014.g. prezidents bija Bērziņš.

    Bet tev jau meli tāpat kā kremlim – svēti !

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 15.37

    Jā – vieni sniedz palīdzību Valdi – tā pati Ieva Brante organizēja un organizē palīdzības transportu uz Ukrainu , kamēr varas elite laizījā un laizās gar asiņaino kremļa kungu .

    Jā un čekas ziņotājime Triju Zvaigžņu ordeņi cik uziet – spej tik skaitīt , bet Ievai Brantei – piga, ne ordenis. Kāpēc ? Nu ja – traucē izpildīties putinam –

    tā es šo situāciju redzu , Skaistais Valdi !

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 15.46

    Skaisle,

    Tu mani mulsini! :))

    Nu, ja es tagad teikšu – daiļā Skaisle, tad tik vai tā būšu tikai sekojis tavam mājienam, “atsildījis zupu” :))

    Un atbruņojoši tas ir, atbruņojoši… Nu, ko vēl pēc kaut kā tāda tev iebildīsi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 15.55

    Valdin, droši vien iztēlojies, ka Tevi izģērbj jauna skaista puskaila sieviete … semjon semjonič , arī man patīk sapņot … bet apkārt vieni vienīgi krokodiļi , vai ne? …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 16.07

    Skaisle,

    Asa tu, asa! Vai esmu pelnījis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 16.12

    Nu , ja neesi pelnījis , tad avansā – profilaksei.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Anonīms 13.02.2017. 16.17

    Skaisle

    Robotron – 2014.g. prezidents bija Bērziņš.

    Bērziņš sevi nekad nekādi nav asociējis ar JV vai Krutoju.

    Ir absolūti neiespējami iedomāties Bērziņa kungu lecam kazačoku Sarkanā laukumā 9.maijā, piedaloties čekas pidrillu rīkotajās “lūgšanu brokastīs” vai uzdzīvojam JV. Tāpat nevar iedomāties viņu apgānam Rīgas pili, ļaujot krievu banģjuganam un čekistam spērt ar kāju vaļā tās vārtus, vai saaicinot tur JV maukas un pidarasus.

    Es nevaru iedomāties, ka Krastu, Šķēli, vai Repši čekisti būtu varējuši izsaukt pie sevis atskaitīties uz ložu arēnā Rīga un vēl bāzt tiem īkšķi dirsā.

    Quod licet bovi, non licet Iovi.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 13.02.2017. 16.36

    ————-

    Es ar nevaru iedomāties, ka kāds bērziņš varētu vismaz uz kādu stundu pamatīgi ietekmēt (“nohipnotizēt”) vairākumu Latvijas iedzīvotāju, kā to spēja viena profesore no Kanādas veselus 8 gadus.

    Valsts prezidentes runa Dziesmu svētku noslēguma koncertā Mežaparka Lielajā estrādē, 2001.gada 29.jūlijā

    https://www.youtube.com/watch?v=5oHTIeE-O1w

    “Mēs esam stipra tauta! Sakiet, lūdzu, visi kopā – mēs esam stipri! Mēs esam diženi! Mēs esam raženi! Mēs esam skaisti! Mēs zinām, ko mēs gribam! Un ko mēs gribam, to mēs varam ! Ko mēs varam, to mēs darām!”

    http://www.vvf.lv/runa-dziesmu-svetku-nosleguma-koncerta-mezaparka-lielaja-estrade-2001-gada-29-julija/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 17.20

    edge-indran, neuztraucies, tas nav par tevi. tu drīksti joprojām būt sīks, niecība, krokodilģīmis, āmurgalva un tāds, kuram rokas no nepareizās vietas aug :D

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 17.28

    kāds tev, ekstrēmist un naida runātāj, sakars ar latviešu tautu vai valsti?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 13.02.2017. 20.39

    ————–

    KNAB noskaidros visus sakarus un visu par “bezskaidras” naudas norēķiniem, dzīvojam tak’ demokrātiskā valstī!

    Valsts policija: Vīķes-Freibergas „blata kapa” lieta attiecas uz korupciju, tāpēc ir piekritīga KNAB

    “Bijušās Valsts prezidentes Vairas Vīķes-Freibergas „pa blatu” iegūtās ekskluzīvās septiņvietīgās Rīgas I Meža kapu kapavietas lieta ir saistīta ar korupciju, un tāpēc tās izskatīšana ir piekritīga Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB), – ar šādu Valsts policijas priekšnieka vietnieka Andreja Grišina pamatojuma iesniegums saistībā ar kapavietas nonākšanu Vīķes-Freibergas rīcībā ir nosūtīts KNAB.”

    http://www.pietiek.com/raksti/valsts_policija_vikes-freibergas_blata_kapa_lieta_attiecas_uz_korupciju,_tapec_ir_piekritiga_knab

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 21.51

    edge

    Peksi! Vaimana!

    Es tavu bildīti atradu!

    Rau, kāda daiļa…

    http://s2.quickmeme.com/img/50/502b7d59ab3ac665ef218b06d99e377e6193d1c1ce776e8bbf1b9f867da14eee.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 13.02.2017. 21.59

andrejs 13.02.2017. 14.27

Valsts prezidents Valdis Zatlers šodien Rīgas pilī pieņēma popmūzikas festivāla “Jaunais vilnis” slavenības – komponistu Igoru Krutoju, dziedātāju Allu Pugačovu un citas prominences.

Starp citām “prominencēm” arī Vaikuļe un pat krievijā par krievu popsas klaunu dēvētais Baskovs…

+5
-10
Atbildēt

8

    Centrum > andrejs 13.02.2017. 17.49

    Ēd biezpienu,andrjuha.

    «Starptautiskais jauno izpildītāju konkurss “Jaunais vilnis” ir labs radošās industrijas piemērs, kura vērtēšana notiek pēc ekonomiskās ietekmes bilances, uzskata kultūras ministre Žaneta Jaunzeme-Grende (VL-TB/LNNK).

    Jaunzeme-Grende «Jauno vilni» uzskata par tipisku radošo industriju un salīdzina to ar ārvalstu filmām, kas tiek uzņemtas Latvijā. «Mums ir ļoti labi piemēri, kā Latvijā veido Japānas, Korejas, Francijas, Indijas un citu valstu filmas. Viņi izmanto Latvijas filmēšanas paviljonus, un mēs uz to nopelnām, ēdinot, šujot, izgatavojot rekvizītus un veicot citus darbus. Šeit »Jaunais vilnis« izmanto paviljonu ‒ Dzintaru koncertzāli ‒, lai raidītu uz Krieviju un citām krieviski runājošām valstīm, nosacīti sakot, filmu »Jaunais vilnis«,» teica ministre.

    Tikšanās laikā ministre informējusi konkursa rīkotāju, ka daļai sabiedrības ir neizpratne par šo pasākumu, un Krutojs atzinis, ka par to nebija domājis un neizjūt to.

    “Es izteicu savu vērtējumu par pasākuma norisi krastmalā, kā arī paudu savu uztraukumu, ka šajā vietā notiek tāds pasākums. Krutojs saprata, tādēļ pēc konkursa mēs vēlreiz sanāksim kopā, lai vērtētu un izsvērtu, vai mīnusu ir vairāk par plusiem. Esmu pateicīga, ka viņš ir gatavs par to tik atklāti runāt,” pauda kultūras ministre.»

    Krutojs neesot domājis par negatīvo attieksmi un neesot izjutis to.Tāpēc ar dzerstiņu Operā uzlika kluci.Par negatīvo attieksmi.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 13.02.2017. 18.59

    Bail pat padomāt kā Latvijas kultūras kanonā ietverto Dzintaru koncertzāli apķēzījis Ražuks (Vienotība), kad šis bija Jūrmalas mērs un neko nedarīja, lai izbeigtu šo okupantu kolonistiem tik mīļo balagānu.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > andrejs 14.02.2017. 08.17

    …andrej…nu, arī mana kārta teikt – ēd biezpienu…un labi daudz!…Ražuks Jūrmalas domi vadīja no 2010.gada 20.maija līdz 9.septembrim…3 mēnešus un 20 dienas…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 08.59

    Jaunais Vilnis notika Latvijas Kultūras kanonā ietvertajā Dzintaru koncertzālē laikā no 2010. gada 27. jūlija līdz 1. augustam.

    Zane, vai Rundāles pils ir svētums?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > andrejs 14.02.2017. 10.03

    …mēnesi pirms pasākuma, to aizliedzot – esi parēķinājis kādas būtu soda naudas?…protams, Tev nebūtu nekādu problēmu 2010.gadā ieraut Latviju tiesvedībā un ekonomiskās krīzes apstākļos radīt krievu popsiem iespēju uz Latvijas rēķina nopelnīt n-tos miljonus…ļoti saprātīgs domu gājiens…no īstlatvieša…

    …Rundāles pils?…un…kā Tu domā?…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 10.17

    Tas nekas, ka mēnesi, svētums taču!

    p.s. Ražuks nebija vienīgais pilsētas mērs no Vienotības…

    P.p.s. to kas ir svēts nosaka ne jau ierindnieks andrejs,bet smalki ļauži.

    To, ka kāda ēka uz vienu vakaru kļuvusi svēta, nekad neesmu apgalvojis

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 14.02.2017. 12.33

    andrejs. Neņem galvā – zanE ir tāds pats trollis kā edge un skaisle.

    Baiba Broka: SASKAŅAI ir līgums ar Putina partiju un vienlaikus daudziem ir valsts noslēpumu PIELAIDE.

    Vai esi dzirdējis, ka par to kādreiz būtu uztraukušies dzeris vai zanE? Gluži otrādi, vienmēr bijuši par koalīciju ar Saskaņu:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 14.02.2017. 12.49

    Ja Ušakam ir, tad jāatņem, jo sieva draudzējas ar Broku… Ušaks smagā reibuma stāvoklī vēl, nedod dies, izpļāpāsies un aģente baiba visu noziņos Centram…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

zanE. 13.02.2017. 14.03

…Dzeri…viedoklis BIJA rupjš, bet…tiesneses argumentācija soda piemērošanai – pavisam absurda…Liepiņa godam vērtība ceļas/paaugstinās no tā vien, ka viņš ir sabiedrībā atpazīstama persona?…Trīszvaigžņu ordenis arī piedod vērtību par pāris kilogramiem/tūkstošiem naudas izteiksmē?…ja gods un cieņa ar tādiem epitetiem būtu aizskarts sētniekam Andrejam vai šoferim Aivaram – tikpat “vērtīgs” būtu iznākums tiesā?…viedoklis izsauca rezonansi sabiedrībā – kāpēc?…tāpēc, ka tikai aizskarts arī otras puses gods un cieņa/pašlepnums…cēloņi un sekas…tās netika vērtētas…

…būtu pieticis ar atvainošanos, bet tiesa nodarbojās ar iebiedēšanu – neceriet uz taisnīgu tiesu, jo svaru kauss, kurā būs elites atpazīstamības koeficients un ordeņu smagums – vienmēr nosvērsies elites pusē…

…kāpēc tiesneši var atļauties pieņemt savam amatam necienīgus lēmumus?…tāpēc, ka iecelti uz mūžu, ar garantiju – Bičkoviča pārapdrošināti…kāpēc ir absurdi lēmumi?…jo par tiem neatbild tiesnesis, bet ikviens no Latvijas iedzīvotājiem, jo par kļūdām, ko atzīst ECT – maksājam mēs visi, no savos nodokļos nomaksātajām naudiņām…

…vai kāds tiesnesis ir atvainojies sabiedrībai par kļūdainu lēmumu?…pateicies sabiedrībai, kas viņa vietā samaksājusi par pieļautajām kļūdām?…bet, varbūt, vajadzētu to pieprasīt…

+16
-2
Atbildēt

23

    robotron > zanE. 13.02.2017. 14.15

    zanE …

    Liepiņa godam vērtība ceļas/paaugstinās no tā vien, ka viņš ir sabiedrībā atpazīstama persona?…

    Vai izbijusī čekistu un komuņjagu dežūrslampa apgalvo, ka tiesas piespriesto kompensāciju saņēma Liepiņa kungs? Atkārtoju vēlreiz, ko jūs, pļūtītu, ja Krutojam iespējas svinēt Operā būtu atteikta? Arī tad, ja Liepiņš kopā ar zatļeriem, šļeseriem un Vienotības kuratoriem būtu piedalījies Krutoja svinībās, viņš pārstāv tikai Operu, savukārt Puķina kuce, Zatļers, līdz kuram ir pagrimuši Vienotības kropļi, čekistu, bandītu, mauku un pederastu shodņjakā, “JV”, pārstāvēja latviešu valsti.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 13.02.2017. 14.21

    Zane. Vai Rundāles pils ir latvju tautas svētvieta?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 13.02.2017. 14.37

    ZanE – var jau teikt “rupjš”, es, drīzāk, teiktu “ass” un ļoti tēlains, bet, raksta autoram bija pilnas tiesības uz šādu viedokli.

    Kas attiecas uz mūsu tiesām un to spriedumu – par to pat runāt nav vērts.

    Mūsu tiesas jauc tiesu neatkarību ar tiesnešu visatļautību, tiesu sistēma ir degradēta totāli, un ne tikai tiesu sistēma, un politiskajā “elitē” nav cilvēku, kas vēlētos to mainīt, kaut, to izdarīt var, ja tikai ir politiskā griba kaut ko darīt, jo “elite” pati ir degradēta, un tai labi, kā ir, galvenais, lai viņus neviens neaiztiek un ļauj mierīgi atsēdēt savu laiku.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 13.02.2017. 14.43

    zanE

    Labdien!

    Reaģēju uz 2 lietām rakstītajā remarkā…

    1. Cieņas un goda aizskarums no tiesas ir atkarīgs no šīs cieņas un goda daudzuma. Kā tīri prāta vingrinājums – cienījama cilvēka nolamāšana par zagli un liekēdi un ar šiem pašiem vārdiem nolamājot kādu, kurš no tiesas ir zaglis un liekēdis….

    2. Kādi ir risinājumi ar tiesnešu neatkarību? Vēlēt visai sabiedrībai uz terminētu laiku? Kādi citi?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 13.02.2017. 14.47

    dzeri49

    Domāju, ka politiskajā elitē ir cilvēki, kuri gribētu labot situāciju ar tiesnešu nekontrolējamību. Tikai, nelaime ir, kam ir politiskā teikšana pār tieslietām… Mēs taču saprotam, ka būtu sabiedrības atbalsts tiesu sistēmas reformai, bet nav politiskās vēlmes 1 partijai, jo tā teicami barojas no esošās sistēmas… Esmu domājis, varbūt arī tiesnešu kukulīšos ir daļiņa, kas aiziet partijai melnajā kasē…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 13.02.2017. 14.54

    andrejs

    Kā to ņem? Viena lieta, ja Vienotība tur rīkotu LGBT simpoziju, pavisam cita, ja “lāpneši” gribētu atzīmēt Prezidenta, Kārļa Ulmaņa, 140 gadu jubileju.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 13.02.2017. 14.56

    Varētu sākt ar reālu tiesnešu atbildību. Korumpantiem totāla mantas konfiskācija un uz mūžu aizliegums ieņemt amatu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 13.02.2017. 15.08

    svēti vārdi gotinjteev

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 13.02.2017. 15.20

    gotinjteevs

    Varētu sākt ar reālu tiesnešu atbildību.

    Iedomājies tikai, kas notiktu, ja magoņi, vaškēviči, miķelsoni un citi megazagļi reāli sēdētu un tāpēc sāktu dot liecības? Vienotības un SC kremļjaģas pajuktu kā prusaki virtuvē, kur ieslēgta gaisma.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 13.02.2017. 15.56

    …Valdi, labdien!…

    …tas atkarīgs no tā – no kādām aprindām šis “cienījamais” cilvēks nāk…mums pilna Saeima ar cienījamiem cilvēkiem…Ušakovs cienījams cilvēks, Lembergs cienījams cilvēks – skat, kādi tiem reitingi sabiedrībā…likumīgais zaglis būs cienījams viņa aprindās…utt…Tu, ko – reitingiem netici!?!… :)

    …šajā gadījumā tiesnese argumentēja, ka svars tika noteikts ar Trīszvaigžņu ordeņa palīdzību un ieņemamo amatu…

    …no kā tad rodas tā cieņa?…un cik daudz tai ir jābūt, lai iegūtu godpilno nosaukumu?…cik reižu TV rādīts, cik lielu summu partijai noziedojis, lai iegūtu amatu, cik reižu glancētos žurnālos publicējies?…tas šo ļautiņu padara pārāku par citiem?…

    …nu, kurš noteiks tos precīzos mērus, kuram gods lielāks un cieņa iespaidīgāka?…

    …jāatgriežas pie likuma par terminētu amata laiku tiesnešiem…arī par konkursiem uz tiesneša amatu…tiesneša amats nav dāvana un…reizē arī privilēģija, kas pienākas līdz mūža galam…

    …no negodīgiem tiesnešiem nav iespējams atbrīvoties, kamēr tos piesegs tādi, kā Bičkovičs un būs stiprā aizmugure Tieslietu ministrijā…

    …ir jārevidē likumi, tie jālabo, jāatceļ, jāmaina, jāpieņem jauni…skat, ierēdņu likums neļauj atbrīvoties pat no slavenā aktiera de Vaškeviča…nevar un vissss…tāds likums!…

    …un godavīri un godasievas Saeimā nespēj vienoties par likumu izmaiņām, jo tiem viņu “gods” atļauj darboties tikai savējo labā, ar mērķi – nepasliktināt situāciju savējiem un nodrošināt savas partijas reitingus…faktiski pārsimt tūkstošu vēlētāju labā…to skaidri parāda katras partijas vēlētāju skaits…par pārējiem – nospļauties!…ne cieņa, ne gods tiem ir svarīgs…

    …kā to panākt?…ar tādām demonstrācijām kā Rumānijā!…varam?…nevaram!…mums pulveris pietiek vien klavieres klabināšanai…nu, tad – dzīvojam tālāk!…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 13.02.2017. 16.23

    zanE

    Jautājums ir par pieprasījumu sabiedrībā pēc tieslietu sitēmas pamatīgas reformēšnas, kas, manuprāt, ir un piedāvājumu no politiskajām partijām… Varbūt Bordāna? No esošajām partijām, man liekas, nav nevienas, kurai tas tiešām liktos svarīgi.

    Vai mūs varētu izvilināt uz ielām? Varētu gan. Reizi pa reizei tak esam gājuši protestēt, bet tagad…

    Un kādi ir varianti? Veidot politisku pieprasījumu pēc reformām. Vai veidot partiju, kura tādas reformas realizēs… Vai iet žurnālistikā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 13.02.2017. 16.25

    zanE …

    …kā to panākt?…ar tādām demonstrācijām kā Rumānijā!…varam?…

    Priecājis, jo viena no pirmām tautas neapmierinātības izpausmēm būtu čekistu publiski piesmietais putļerasts Dombrovskis, Karātavu laukumā šūpojoties paša zarnās.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 13.02.2017. 16.36

    Valdis

    Jautājums ir par pieprasījumu sabiedrībā pēc tieslietu sitēmas pamatīgas reformēšnas

    Kamēr kremļa maukas nav aizskalotas politikas kanalizācijā, katrs sīkākais mēģinājums sakārtot tieslietas atdursies kā pret mūri, kā bija ar TM centieniem sakārtot MNA.

    “Ar opozīcijas atbalstu pietika, lai priekšlikumu atbalstītu, jo “Vienotības” deputāti balsojumā nepiedalījās.” http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/komisija-izsledz-normu-par-amatpersonas-statusa-noteiksanu-maksatnespejas-administratoriem.a210432/

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 13.02.2017. 17.26

    Par visu varu gribas noskaidrot, cik tālu Latvijā var aiziet ar komentāru draudiem un naida runu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 13.02.2017. 17.43

    ar tādām demonstrācijām kā Rumānijā!…varam?…nevaram!…

    —————–

    Nevaram. Viens no iemesliem Kompartijai izdevās ievirzīt Atmodu sev vēlamā gultnē. Tauta darīja to, ko kolhozu priekšsēdētāji ļauj.

    Rezultāts – pēc neatkarības atjaunošanas kolaboranti Gorbunovs, Daudišs, Ķezbers cietuma vietā ieņēma augstus amatus, bet čekisti sagrāba ienesīgus īpašumus.

    Vienīgā reize, kad tauta pamodās, bija lai savāktu balsis pret pilsonības likuma izčakarēšanu. Diemžēl balsu pietrūka un mums ir pilsoņi Ušaks, Kravcovs, utt. – vismaz 140 tūkst. līdzīgu dārzeņu

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 13.02.2017. 18.05

    Vai kolaborants andrejs savu termiņu atsēdēja?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 13.02.2017. 18.27

    Elite pieņem sev izdevīgus likumus, sasbiedrības un valsts intereses tiem pie vienas vietas, un sabiedrības lielākai daļai arī, tā pat nesajēdz, cik ļoti no tiesiskuma un tiesu sistēmas stāvokļa ir atkarīgas viņu algas un pensijas, jo vairākumu intersē tikai tas.

    Izeju atrast varētu, kaut vai tiesnešu vēlēšanu uz zināmu laiku, un arī bez tā, kaut kā taču citur atrod, kā attīrīt TS no negodīgiem tiesnešiem, kaut vai aizdomīgajiem uzticot tikai nebūtiskas lietas, kur korupcijas iespējas minimālas, un par klaji prettiesiskiem spriedumiem vienkārši atstādinot no amata.

    Bet, vai tad muļķuzemē kas tāds iespējams, ja pat pie rociņas pieķertos tiesnešus faktiski nesoda, un ko runā mūsu TS ietekmīgākie pārstāvji, paklausoties tos vien skaidrs, ka te neko bez radikalām reformām un TS tīrīšanas mainīt nevar.

    Un kas tad to veiks, tās tizlās, iebiedētās, nopirktās un bezatbildīgās būtnes, kurām to darīt it kā būtu viņu pienākums, un ko mums sauc par politiķiem?

    Partijas pārvērtušās par pusmafioziem grupējumiem, lai kas mainītos, vidsmaz, būtu teorētiska iespēja, jātiek vaļā no visas politiskās “elites”, tad ir cerība, ka mainīsies augstākās amatpersonas arī TS un citur, jo tos ieliek politiķi, un pakāpeniski mainīsies viss.

    Bet, cik tas ir reāli, manuprāt – nereāli, kuram tad to vajag, tā ka degradēsim un pūsim pamazām tālāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 13.02.2017. 18.35

    Ja konkrēti tu esi muļķis, kur te vainīga zeme?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 13.02.2017. 19.07

    dzeris49

    Bet, ko Jūs pats esat darījis lietas labā? Kur bijāt, kad mēs te ar Zani divatā domājām kā Gribulei sarīkot sāpes? Ir jādara, ja gribās, lai lietas virzās uz priekšu. No vaidēšanas un lamāšnās diskusijās nekas nemainīsies…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 13.02.2017. 19.37

    mēs te ar Zani divatā domājām kā Gribulei sarīkot sāpes?

    —————

    Daudz svarīgāk būtu sagādāt sāpes te palikušajiem nelikumīgi ievestajiem kolonistiem.

    Vienu Griguli mēs pārdzīvosim.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 14.02.2017. 00.07

    gotinjteevs

    cik tālu Latvijā var aiziet ar komentāru draudiem un naida runu?

    To sauc par vārda brīvību, bet ja to vēl vērš pret čeku apkalpojošiem pidarasiem un zagļiem, tad par pilsonisko pozīciju.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 16.02.2017. 13.12

    Naida runātāj robotroneli, ja kādam pietrūktu pacietības un tu, šmurguli, dabūsi likuma priekšā atbildēt par saviem apmelojumiem, tas bus ļoti nepatīkami. Skaidrs?

    Mētājoties ar apmelojumiem diskusijās, kur tu pat nezini pārējos dalībniekus, ir bīstami. Skaidrs?

    Un vēl, šmurguli. Nav divu vārda brīvību paplašinātā apjomā tev un samazinātā vai nekādā citiem un tu te neesi komandants vai gauleiters, bet vienkāršs komentētājs kā visi. Ja spītības un stulbuma dēļ tu negribēsi to saprast, tev te nebūs viegli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 16.02.2017. 17.08

    Aņuks, Jānītis nosauc Anniņu par prostitūtu. Skolotāja liek Jānītim klases priekšā pateikt, ka Anniņa nav prostitūta, un atvainoties.

    Jānītis: – Anniņa nav prositūta? Nu piedodiet!

    0
    0
    Atbildēt

    0

nomale 13.02.2017. 13.17

Viss ir pareizi. Tiesa Latvijā ir tikpat pērkama kā viss pārējais, kas saistīts ar mūsu politisko eliti. Un diemžēl tas, ka lielum lielais vairums tiesnešu ir sievietes, kuras pat īsti nevar paskaidrot kāpēc lēmušas tā un ne savādāk, ar ne par ko labu neliecina. Varbūt jāatgriež lemšanas varu vīriešiem? Tiem vismaz “otmazkas” sakarīgas.

+9
-2
Atbildēt

0

DD1 13.02.2017. 13.05

Autore labi pamatojusi Latvijas Tiesas neobjektivitāti un neprofesionālismu (iespējams – pērkamību), it īpaši labi tas redzams, kad salīdzina tiesnesei Bērziņai par liela mēroga korupciju uzlikto sodu 11000 EUR, kas daudzkārt mazāks par piesavināto apjomu, ar par kritisku viedokli medijam uzlikto sodu 50000.

Laikam piederība tā saucamajai elitei ļāvusi Zigmaram Liepiņam panākt sev labvēlīgu tiesas spriedumu, lai gan jau pati vēršanās tiesā bija absurds un viņam godu nedara, patiesībā labi parāda viņa sīkumainību, ideālu trūkumu utt. Žēl, ka tāds cilvēks ir LNO vadībā.

Ir lielas bažas, ka arī Augstākajā tiesā, kamēr tās priekšsēdētājs ir Ivars Bičkovičs, nav cerību uz taisnīgu tiesu, toties Eiropā TVNET noteikti uzvarēs un Latvijas valsts (nodokļu maksātāji) maksās.

+18
-2
Atbildēt

5

    robotron > DD1 13.02.2017. 13.14

    DD1

    Un ko maukas un pidarasi pļūtītu, ja Liepiņa kungs būtu atteicies no Operai tik nepieciešamiem līdzekļiem? Apgalvoju, ka pieprasītu, lai viņš sedz negūto peļņu no savas kabatas. Noteikti neizpaliktu arī bez kārtējām ozoliņu, spranču, kļaviņu un bišofu paskvilām.

    “Žēl, ka tāds cilvēks ir LNO vadībā.”

    Protams, cita lieta būtu Vienotības mīlulis, fekāliju stumdītājs Žagars, kurš noplenderēja Operas finanses.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > DD1 13.02.2017. 13.55

    Eiropā TVNET noteikti uzvarēs un Latvijas valsts (nodokļu maksātāji) maksās.

    —————-

    Un tas viss dēļ viena anonīmiķa rupjībām.

    DD1,jums nav kāda doma, kas aiz Oļivera kuslās muguriņas gļēvi slēpjas?

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Anonīms > DD1 13.02.2017. 14.44

    … nevis dažu pērkamu operas funkcionāru un vāji maskētas cenzūras dēļ?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > DD1 14.02.2017. 01.03

    Ja minētais kungs sāktu zagt vai tirgot narkotikas, lai iegūtu operai nepieciešamus līdzekļus, vai arī tas Kremļa trollim robotronam liktos attaisnojami?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > DD1 14.02.2017. 01.04

    Kremļa trollis robotrons arvien biežāk atklāj savu īsto dabu, ko vairs neizdodas noslēpt aiz ”pretkrievu” retorikas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

robotron 13.02.2017. 12.50

“..ar Putina virtuvē pagatavotiem siltiem astoņkāja salātiem, kraukšķīgiem kalmāriem, sutinātām zandarta filejām ar seleriju biezputru baltvīna mērcē, grilētu Jaunzēlandes jēru un Andalūzijas gaspačo ar omāriem.”

Izskatās, ka čekas paskvilants, kļička Olivers Everts, pac tur ir bijis un gan jau viņam negāja secen arī pāris čekistu sūdaino dauktu uz kārā zoba.

+1
-12
Atbildēt

1

    Anonīms > robotron 13.02.2017. 17.17

    Izskatās, ka citus savā vārdā saukājošais čekas paskvilants, par nacionālistu leģendētais robotrons jau sāk atklāti dziedāt līdzi putinistiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 13.02.2017. 11.07

Kur ir Ieva Brante ?!!! Nu ir jāiet ielās, jāpulcējas operas priekšā un beidzot ir jāpieprasa taisnīgums un godīgums !

Kāpēc rumāņi var un kāpēc mēs nevaram?

Operas vadītāji nodemonstrēja liekulību, pēc notikumiem Krimā operā laižot kremļa cilvekus, bet latviešu sabiedrībai liegs tiesības par to izteikties?

Nē nu nav ko gaudot – jāiet protestos , jāorganizējas – pie varas esošie Latvijā ir iekārtojušies absolūti omulīgi – tam jādara gals

+10
-3
Atbildēt

5

    edge_indran > Anonīms 13.02.2017. 11.16

    ——————

    Viss ir galvās. 21.gs. pozitīvu pārmaiņu īstenošanai nav obligāti jārīkojas kā 20.gs.

    Pamācas no ļ.cien. Ievas Brantes:

    “PĒCPATIESĪBAS UZVARA NEPLP”

    http://www.brante.lv/raksti/pecpatiesibas-uzvara-neplp/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 11.24

    edge_indran

    Jūsu liktai saitei ar Ievas teikto atkal jau 100% piekrītu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 13.02.2017. 11.47

    ————–

    100% (objektīvs sociālais likums):”piekrist Brantei, balsot par Ķezberi, censties apmānīt abas kundzes ( rakstīt vienu, domāt citu, rīkoties savādāk ).”

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 13.02.2017. 12.17

    edge_indran

    Objektīvs sociālais likums kā kognitīva disonanse?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > Anonīms 13.02.2017. 12.42

    Skaisle

    pēc notikumiem Krimā operā laižot kremļa cilvekus

    Lai Operā ielaistu kremļa cilvēkus, kādam tie vispirms ir jāielaiž Latvijā. Mani gan vairāk satrauc UA, ko “kremļa cilvēkiem” bagātīgi dala kremļa maukas, čekas kājslauķi, zagļi, kolorādi un pederasti.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

Es 13.02.2017. 10.27

Labdien visapkārt!

Vai nav tā, ka arī viedokli ir iespējams izteikt dažādi – ironiski, izsmejot, ar indīgu zemtekstu, tomēr nerakstot rupjības? Vai tiesa ir pārmetusi viedokļa nepareizumu, vai arī veidu, kā tas izteikts? Vai tiešām vēl nav gana necenzētās valodas komentāros? Vai attaisnojošs spriedums būtu indulgence rupekļu sacensībām jēlību publiskajā rakstīšanā? Vai tiešām, Nellij?!!

Un, kā jau esmu rakstījis, manuprāt, jātiesā un jāsoda ir ieraksta autoru, nevis mediju, kurā ieraksts noticis. Ir jāpanāk, lai sabiedrībā veidojas apziņa, ka par runāto un rakstīto reizēm ir jānes atbildība.

Tieši fakts, ka par vainīgo tiek padarīts medijs ir aicinājums uz cenzūru, nevis tiesas spriedums kā tāds.

+4
-7
Atbildēt

24

    dzeris49 > Es 13.02.2017. 10.33

    Kur tad tai rakstā bija kāda rupjība vai necenzēts vārds?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 13.02.2017. 10.41

    ————–dzeris49 Kur tad tai rakstā bija kāda rupjība vai necenzēts vārds?

    =======================================================================================

    Kas bija rakstīts tiesas spriedumā jeb par ko jutās aizskarta Operas vadība?

    “Kā (..) kļuva par Putina galma publisko namu”

    “(..) atdevās par 129 tūkstošiem eiro.”

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/520623-ka_latvijas_nacionala_opera_kluva_par_putina_galma_publisko_namu

    Lai Latvijas sabiedrība nenonāktu līdz Charlie Hebdo traģēdijai, par šādiem apvainojumiem vajadzēja Zviedrijas “melno” profesori Veinbergu u.c. oliverus evertus tiesai “izčekot” (izrakstīt rēķinu) par visiem 129 tūkstošiem:

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 10.47

    dzeris49

    Te būs pats raksts http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/520623-ka_latvijas_nacionala_opera_kluva_par_putina_galma_publisko_namu

    Domāju, ka konkrētu personu minēšana ar aprakstu, kā viņi atdodas zem galdiem, vai norāde par kremļa kucēm, kas mājo LNO, ir rupjība. Bet, kopumā, rakstītajam noteikti var piekrist. Tikai, leksika… :(

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Es 13.02.2017. 10.55

    Kas vainas leksikai – “kremļa kuces” – ja tas kādu var aizvainot, tad tikai sieviešu dzimtas suni, t.i. kuci, tos, par kuriem autors raksta, tas tikai precīzi raksturo.

    Ja viņi, par ko ir šis raksts, ir tik nekritiski, ka paši neapzinās, pēc kā izskatās, tā ir viņu, nevis raksta autora problēma.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 13.02.2017. 11.01

    ————–

    Quod licet Iovi, non licet Bovi (Kas atļauts Jupiteram, nav atļauts vērsim).

    Savā personiskajā vietnē Facebook, Twitter vai citur personiski vari rakstīt visu, ko vien vēlies – , taču medijam vajag apzināties savu atbildības līmeni, piebremzēt ar leksiku.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 11.02

    dzeris49

    Nu, lūkojoties jūsu profilbildē, jēdzienam – “kremļa kuces”, varētu nekādas vainas nebūt :) (Nekā personīga!)

    Bet vispār, tā nosaukt sievietes, publiski nosaukt, ir skaidrs mēģinājums rupji aizskart cilvēkus. Palasiet to tekstu! Cilvēks visumā korekti izsakās. Tikai ik pa laikam “izsprūk” kaut kas tāds, kas, manuprāt, publiskā vidē nebūtu pieļaujams.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Es 13.02.2017. 11.06

    edge_indran – tu nonāc pretrunās pats ar sevi.

    Te tu kritizē pārspīlēto politkorektumu, te tu gribi, lai mēdiji “piebremzē ar leksiku”.

    Manuprāt, politkorektuma jau ir par daudz, un ir gadījumi, kad lietas jāsauc īstajos vārdos.

    Valdis – manuprāt, tas teiciens absolūti neattiecas uz sievietēm, bet gan uz Opetras vadību un att. politiķiem vispār.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 13.02.2017. 11.09

    ————-Sandra Veinberga:”Jo negantāki ir mediji, jo lielāki priekšnosacījumi demokrātijai valstī.”

    ========================================================================================

    Jo zemāks kultūras līmenis sabiedrībā, jo mazāk “demokrātijas” – un negantāki kļūst mediji, tiesas utt.:

    “Manuprāt [H.Tumans], šodienas pasaulē ne tik svarīgs ir cilvēku dalījums tautās, rasēs, reliģijās un civilizācijās, cik dalījums kultūras un bezkultūras cilvēkos. Ir iezīmējusies robežšķirtne, kas sadala cilvēci kultūras un pēckultūras laikmetos.”

    http://blogi.lu.lv/harijs/2017/02/

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 11.12

    dzeris49

    Es lauzu galvu un nevaru atcerēties, kur un kā kritizēju pārspīlētu politkorektumu… Lai gan, kopumā, tieši tādu es saprotu labu risinājumu – saprātīgu balansu starp korektumu un asumu… Šo balansu diezgan prasmīgi notur Kārlis Streips. Ar baudu skatos viņa “Vēlais ar Streipu”… Un pat viņa teiktais par maukām, bija tik labi notēmēts, ka noskanēja ar brangām atbalsīm un pielipa tiem, kuriem mērķēts, kā košļene matiem…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 11.13

    edge_indran

    Jo zemāks kultūras līmenis sabiedrībā, jo mazāk “demokrātijas” – un negantāki kļūst mediji, tiesas utt.:

    “Manuprāt [H.Tumans], šodienas pasaulē ne tik svarīgs ir cilvēku dalījums tautās, rasēs, reliģijās un civilizācijās, cik dalījums kultūras un bezkultūras cilvēkos. Ir iezīmējusies robežšķirtne, kas sadala cilvēci kultūras un pēckultūras laikmetos.”

    —————-

    Zem šī parakstos ar abām rokām (nez, kā tas būtu dabā?)!!!!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 13.02.2017. 11.25

    ————

    Dabā, kā jau dabā, saskaņā ar Darvina formulēto “Izdzīvos stiprākais”.

    Sabiedrībā, diemžēl, bet arī saskaņā ar objektīviem sociālajiem likumiem:

    “…..Tuvākajā laikā mūsu izglītībā tiks ieviesta atkal jauna paradigma – tā saucamā kompetence. Zināšanas un spriešanas spējas nav vajadzīgas, tagad ir vajadzīgas “kompetences”, tātad praktiskas iemaņas. Klasiskā izglītība par savu mērķi uzskatīja cilvēka veidošanu. Jau vārda “izglītība” saknē ir vārds “glīts”, tā veidoja cilvēku glītu, tātad skaistu – ārēji un iekšēji. Tagad mērķis ir radīt cilvēku – skrūvīti, cilvēku – funkciju ar “kompetencēm”.” http://blogi.lu.lv/harijs/2017/02/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 11.30

    edge_indran

    Te nu vēlos iebilst, ka vārda kompetence tulkojums sv.vārdu vārdnīcā (vistuvākais jēgai) – Lietpratība, plašas zināšanas, profesionāla pieredze, izpratne (kādā jautājumā, jautājumu kopumā); speciālista darbības joma. Avots http://tezaurs.lv/#/sv/kompetence

    Tātad, nekādu ārkārtēju deviāciju nebūs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 11.34

    edge_indran

    Ja runājam par Darvinismu, tad tas še negaidīti iezīmē jaunu dimensiju… Izddzīvo nevis stiprākais, bet tas, kurs ir vispiemērotākais, vislabāk adaptētais. Ilgtermiņā izdzīvo tie, kuri visātrāk un efektīvāk spēj pielāgoties mainīgai videi… Tātad, izglītībai ir jāmāca efektīvu pielāgošanos mainīgai videi…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 13.02.2017. 11.43

    ….vai necenzēts vārds?

    ——-

    Pie tvnet raksta par netaisnīgo spriedumu pievienoju īsu komentu, kurā bija vārds pederasts. Pēc brīža komentu vārda brīvības aizstāvji bija izdzēsuši.

    P.s. kāpēc tvnet pie gandrīz visiem rakstiem, kas veltīti šīs tiesas tēmai, liedz komentēšanas iespējas? Kur vārda brīvība?!!!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 13.02.2017. 11.55

    ——————Valdis:”.. Tātad, izglītībai ir jāmāca efektīvu pielāgošanos mainīgai videi.”

    =======================================================================================

    Tieši tā arī 1991.g. latviešus mācīja mūsu trimdinieki – tieši tāpēc sākās pielāgošanās Rietumkrātiņa kompetences standartiem (Boloņas process). Sasniegumi ir iespaidīgi, taču process turpinās:

    “…Drīzumā būs grūti atrast kādu, kurš gribēs studēt “smagās” disciplīnas – medicīnu, matemātiku, inženierzinātnes. Jo tās prasa lielu darbu, zināšanas un domāšanu, nevis tikai “kompetences”.” http://blogi.lu.lv/harijs/2017/02/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 13.02.2017. 12.15

    edge_indran

    Saites veidošana starp rietumu standartu izglītības ienākšanu Latvijā deviņdesmitajos un pieprasījuma kritumu pēc eksaktajām programmām, manuprāt, ir manipulācija. Domāju, šādas saites nav. Tādas esamība tad jo izteikti manifestētos rietumos, kur šie principi pastāv jau ilgāku laiku. Cik zinu, rietumos nav sarucis pieprasījums pēc inženierzinātnēm un dabaszinātņu programmām… Tātad, parādība drīzāk raksturīga tranzītsabiedrībām. Līdz ar to, manuprāt, Boloņas process piesaukts nekorekti, nemaz nerunājot par jēdzienu – Rietumkrātiņš…

    Piedāvāju tālāk nediskutēt. Gribētos mierīgu dienu :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 13.02.2017. 12.32

    dzeris49

    “Kremļa bordeli, kurā tusēt bija ļauts kaismīgākajiem putinasosiem (Putina sūkātājiem)”

    Nu vai tas nebija par Puķina smegmas feinšmekeru, Zatļeru?

    “Kas vainas leksikai – “kremļa kuces”

    Nekāda, labāk nemaz nevar pateikt.

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg

    ja tas kādu var aizvainot, tad tikai sieviešu dzimtas suni, t.i. kuci

    Pac taču labi zini, ka sieviešu funkcijas izpilda arī organismi ar primārām vīrišķām pazīmēm.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    murrey > Es 13.02.2017. 17.06

    Vēl tur laikam gan bija par “Putina sūkātāju”

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 13.02.2017. 20.07

    Evolūcijas kurss komunistēnam edge-indranam. Ja izdzīvo stiprākais, kāpēc mūsdienu pasaulē nav saglabājušies tiranozauri, dinohiusi, ”briesmīgie putni” (tie pāraugušie strausi, kas vienreiz knābj lauvam mugurā un otrreiz vairs nevajag) un haizivis – megalodoni? Laikam tāpēc, ka bez rupja spēka vajag vēl ko citu :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 13.02.2017. 20.15

    Ekonomikas kurss tam pašam. Smagās mašīnbūves īpatsvars ekonomikā esot ap 20 procentiem, pie tam viss, ko varēja mehanizēt, jau sen ir mehanizēts. Ko pavēlēsi darīt pārējiem?

    Tālāk ir vēl jautrāk. Ar vidusskolas matemātiku pat inženierzinānēs nav ko darīt, jāmācās tālāk, bet bez inženierzinātnēm pastāv vesels bars profesiju, kur formulas neapraksta visu situāciju un tātad maz palīdz. Piemēram, māksla, literatūra, ekonomika, vairums ikdienā sastopamo profesiju utt. Vēl tālāk ir vēl jautrāk. Vai būsi dzirdējis, ka padomju eksperiments ”izaudzināsim pārcilvēku un speciālistu visās nozarēs, kurš tikpat labi var projektēt raķešu dzinējus kā rakstīt simfonijas vai skriet olimpisko maratonu” izgāzās jau PSRS laikā? Vispār, vai atceries tēzi, ka darba dalīšana ir jebkuras puslīdz attīstītas ekonomikas pamats un, jo tālāk attīstās sabiedrība, jo tālāk iet specializācija? Vai būsi dzirdējis, ka jau pirms 70 gadiem mašīnas projektēja nevis viens cilvēks, bet veseli kolektīvi? Universālo cilvēku viņam dodiet :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 13.02.2017. 20.22

    Ja komunistēns edge-indran grib pakvekšķēt uz rietumu sabiedrību, tad vēlams piedeklarēties Lugandonijā un kvekšķēt no turienes. Palaist muti uz sabiedrību, kas tevi baro, nodrošinot vieglu darbu pie kompja (visticmāk, ne jau konstruktoru birojā) ir nepieklājīgi, jo ir liekulīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 13.02.2017. 20.24

    Ak tā, inženierim vajagot darbu, zināšanas un iemaņas. Tātad mūziķim, sportistam vai režisoram nav jāprot nekas un slava pati skrien pretī?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 13.02.2017. 21.57

    Latviešu valodas īsais kurss slikti integrētajam jaunpilsonim edge-indranam ar viltotu skolas atestātu

    Pieklājīgi – Publiskais nams Nepieklājīgi – xxxxu māja

    Pieklājīgi – atdoties Nepieklājīgi – dot xxxxt

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mantrausis 13.02.2017. 09.29

Šādās lietās parasti ir sajūta, ka ļaudis ļoti vēlas savu aizvainojumu publiskot un popularizēt. Skan muļķīgi – bet – cik ļaužu atcerējās tvnet rakstu un cik par to runā tagad – tiesvedības sakarā! :)

Otrs – vai pārlieku daudz lietu sabiedrībā netiek likts “kādam citam” lemšanai. Tiesa ir ārkārtas gadījums nevis ikdiena. Tiesa nevar būt savtīgu interešu izmantošanas iestāde vai attīstību bremzējošs faktors.

+3
-2
Atbildēt

5

    dzeris49 > Mantrausis 13.02.2017. 09.40

    TVnet raksts bija norma, tiesu sistēmas reakcija uz rakstu bija vistīrākais Satversmes pārkāpums un kārtējā mūsu TSS degradācijas izpausme.

    Un pataloģijai un kroplībai uzmanība vienmēr tiks pievērsta vairāk.

    Un šis ir tas gadījums, ko var traktēt kā uzbrukumu vārda brīvībai un demokrātijai, un tādām lietām noteikti ir jāpievērš uzmanība, ja to nedarīs – mums te blakus Krievija, gribi kādu dienu pamosties līdzīgā valstī?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Mantrausis 13.02.2017. 10.33

    mantrausis

    Tiesa nevar būt savtīgu interešu izmantošanas iestāde vai attīstību bremzējošs faktors.

    ————–

    Domāju, sajaucāt vārdus “nevar būt” ar “nedrīkst būt”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Mantrausis 13.02.2017. 12.00

    Dzeri, esi cilvēks, atšifrē savu bieži lietoto abreviatūru TSS? Lūdzu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Mantrausis 13.02.2017. 13.16

    Tiesībsargājošā sistēma.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Mantrausis 13.02.2017. 19.41

    Tu esi oriģināls. Bet krieviem jau tie saīsinājumi dikti patīk.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 13.02.2017. 06.46

Kārtībai jābūt, šī te amatpersona, kaut sīka, pieder pie “elites”, un to tāpēc kaud kāds tur “kvaukšķis” žurnalists aiztikt nedrīkstēs.

Mēs strauji ejam Krievijas pēdās, tur, protams, nērtos žurnalistus brīžam vēl atšauj, bet, pārwsvarā, neērtos izdevumus iznīcina ar tiesu starpniecību, uzlwekot nesamērīgus sodus un iznīcinot materiāli.

Un par ko Nellija vispār brīnās – tipa, 50000 par to, ka nosauc lietas īstajos vārdos, un 11 tūkstoši par kukuļošanu, nu un, kukuļus ņemt, shēmot, “zāģēt” naudu Latvijā skaitās normāli un nav sodāma rīcība, ja kāds par to runā, tad gan var sagaidīt nepatikšanas, tāda ir Latvijas “elites” mentalitāte, tā sacīt, mūsu “nacionalā ideja”.

Protams, ECT šo spriedumu atceltu, bet, nākamreiz, ja kāds gribēs ko skarbu uzrakstīt par mūsu “eliti” vai arī redaktors stipri padomās, vai tas ir to vērts, viņam tās galvasāpes vajag?

Un korumpētu tienešu banda uz daļu preses vispār aizvainota, zināma veida atriebība arī tā ir.

Katrā ziņā, ar tālejoāsi mērķi izraisīt bailes asākā formā izteikt viedokli un sekmēt pašcenzūru.

+11
-4
Atbildēt

0

jurisml_inbox_lv 13.02.2017. 05.42

lasot rakstu atcerējos Streipa teicienu , kurā viņš apziimeeja sarkanos trubas zemniekus par lembes maukām , par ko tika izmests no sabiedriskaas tv ,lembe un partijas sekretārs tiesā par apvainojumu nesūdzēja , taatad kritiku pieņēma , to gan saskatiiju , ka kaadam ir stiprāka ietekme pat par tiesu.

+19
-3
Atbildēt

0

robotron 13.02.2017. 04.02

Ne vārda par IR mīluļiem: Rinkēviču, kura vadītā ĀM mūsu valsti apdraudošam Krutojam izsniedza vīzu un Kozlovski, kura vadītā miļicija neielika to melnā sarakstā, protams, par tiem IR mīluļiem un IR mīluļu parķijas kuratoriem, kuri Krutoja pasākumos izklaidējas kopā ar krievu bandītiem, čekistiem un pederastiem, arī ne vārda.

Kā teica senie latīņi: “Ko atļaujas vērsis, nevar atļauties Jupiters”.

Par tiesnesi Bērziņu atcerējās. Ja Bērziņa būtu notiesāta, jāsēž būtu arī Gulami, kurš vienmēr gatavs uzklāt poļanu augstākām IeM amatpersonām 9. maijā 23. februārī, milicijas vai čekistu dienā, vai pasēdēšanai ar Solcevas bandītiem.

Paskvilu sacerēšana un jo vairāk to tiražēšana ir smags pārkāpums, par kuru sodiem ir jābūt adekvātiem.

+4
-14
Atbildēt

1

    Anonīms > robotron 13.02.2017. 17.16

    Ja šo noteikumu sāktu lietot pret pašu robotronu, viņam kamentēšana izmaksātu 50 tūkstošus par kamentu :D

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 13.02.2017. 00.15

Spriedums pēc sava gara ir kliedzošs, piekrītu, bet pārsteiguma nekāda. Apstākļos, kad sabiedrībā tiek degradēts tāds jēdziens kā morāle, kuram sinonīms ir vārdiņš tikumība, šāds spriedums ir dabisks. Tie, kuri iznomāja Nacionālo operu Krutojam dzimšanas dienas svinībām, vēl nesen priecājās “Netikumīgās mākslas vakarā” Kaņepes Kultūras centrā. Mūsu rakstnieki, filozofi, mūziķi, mākslinieki, augstskolu pasniedzēji, kultūras studenti uc.šajā pasākumā pulcējās it kuplā skaitā un tādā gadījumā, ja jau Latvijas mākslā valda netikumības kults, tad kādēļ kādu no mākslas namiem nedrīkst tik pat netikumīgi iznomāt, un kāpēc Latvijas tiesai šādos apstākļos ir jāspriež tikumīga tiesa? :)

Un uz kāda pamata Nellija Ločmele tagad cer sagaidīt tikumīgu tiesas attieksmi pret žurnālistiku? :) Morāle nav tāda parādība, kura sabiedrībā cilvēka rīcību regulē selektīvi. Tikumība, taisnīgums sabiedrībā vai nu valda, jeb nevalda. Tas ir kā pati sabiedrība nolemj un ar to ir jāsamierinās… :)

+5
-9
Atbildēt

30

    edge_indran > rinķī apkārt 13.02.2017. 00.30

    —————-

    Ar ko jāsamierinās? Ar kultūras līmeņa krišanos un/vai sabiedrības reakciju?

    The 12 Who Died at Charlie Hebdo

    http://static4.businessinsider.com/image/54ad533d6bb3f7512cba7175/charlie-hebdo-editor-id-rather-die-standing-than-live-on-my-knees.jpg

    http://www.naharnet.com/stories/en/162168

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > rinķī apkārt 13.02.2017. 04.11

    rinķī apkārt

    Kur biji, tikumīgais, kad mūsu varturu pederastijas – pedofīlijas lobija ietekmē tiesa palaida vaļā noziedznieku, kas ir pastāvīgs drauds bērniem?

    Par seksuāliem noziegumiem aizdomās turētais uzņēmējs Tūns atbrīvots no apcietinājuma

    http://www.delfi.lv/news/national/criminal/par-seksualiem-noziegumiem-aizdomas-turetais-uznemejs-tuns-atbrivots-no-apcietinajuma.d?id=48027701

    Droši vien pac, kopā ar Zatļeru, Šļeseru, Laķimiru un citām padibenēm būtu uzdzīvojis “jaunā vilnī”, neaicināja tikai.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 13.02.2017. 06.32

    NEjauc mušas ar kotletēm un to, ko tu te uzskati par “tikumību”, ar Satvwersmē garant;ētu varda un izteiksmes brīvību.

    Un ar to “tikumību” tu, protams, saproti seks. minoritāšu tiesību iereobežošanu, ar “netikumību” – to tiesību ievērošanu tā, kā to dara vairākumā ES valstu, tev tiešām šķiet, ka tas ir galvenais apdraudējums un galvenā nelaime Latvijā?

    Kā tevi konkrēti tas apdraud, vairāk, kā pilnībā pērkamās tiesaas un vārda un viedokļa izteiksmes brīvības ierobežojumi?

    It kā taču dzīvo Vācijā, kur visas šīs tiesības tiek ievērotas daudz vairāk, kā Latvijā, un Vācija nav sabrukusi, tad kāpēc domā, ka Latvijai tas neder?

    Nu par to “netikumības kultu” Latvijas mākslā vispār ir ģeniāls paziņojums, vēl tev tikai atliek savākt urīnu un doties uz tām “netikumīgām” izstādēt, lai ar to urīnu aplietu tos darbus, Krievijā “tikumības sargi” rīkojas akurāt tā.

    Labāk gan vienkārši tur neej un uz tām “netikumībām” neskaties, un tad nevajadzēs par to domāt, tie, kuriem patīk, lai iet un skatās, ar varu tur taču nevienu nedzen.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 13.02.2017. 09.10

    R.A. – manuprāt, tev, arī kā religiozam cilvēkam, būtu intersanti paklausīties viena galīgi ne paša stulbākā cilvēka eseju par viņa attiecībām ar reliģiju visas dzīves laikā (pirmajā daļā) – http://www.svoboda.org/a/28265521.html.

    Otra daļa arī interesanta, tāda viena neliela aina no dzīves Sovokijā.

    Lielāko daļu no tām filmām var atrast internetā un noskatīties, un tas ir to vērts.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Baiba > rinķī apkārt 13.02.2017. 09.58

    Kā tevi konkrēti tas apdraud, vairāk, kā pilnībā pērkamās tiesaas un vārda un viedokļa izteiksmes brīvības ierobežojumi?

    It kā taču dzīvo Vācijā, kur visas šīs tiesības tiek ievērotas daudz vairāk, kā Latvijā, un Vācija nav sabrukusi

    ——

    Jūsu zināšanai, Vācijā tikko aizliedza komiķim lasīt dzejoli, kurā Erdogans nosaukts par “kazu mīlētāju”. Kādi jums vēl fakti nepieciešami?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > rinķī apkārt 13.02.2017. 10.19

    rinķī apkārt

    Nesen zaNe stāstīja par «viltīgu» Lukašenko, kurš ir slavens ar savu paradumu nogalināt savus politiskus pretiniekus. Tagad rinķī apkārt atcerējas «Krievijas pasaules» pārstāvju jājamo zirdziņu – «tikumību». Man šķiet, ka gan šis «tikumības», gan «viltības» avots ir viens un tas pats. Es sevi uzskatu par kristīgu demokrātu, bet domāju, ka ir stingri jāšķir kristīga tikumība un politiska ļaunprātīga liekulība.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 13.02.2017. 10.29

    Un pret šo Vācijas lēmumu noprotestēja ES, kas atzina to par tādu, kas nesakrīt ar ES vērtībām un vārda brīvības ierobežojumu.

    Kā tas visss beigsies, vēl nav zināms, nezinu Vācijas likumus, bet, tas lēmums areī izskatās pēc politiska, kaut, tas apgalvojums, ka Erdagans ir kazu mīlētājs” izskatījās tā ka nedaudz par šerpu un tam galīgi nebija nekāda reāla pamata.

    Toties Operas vadības salīdzinājums ar prostitūtēm šinī gadījumā ir pilnīgi adekvāts, un tiesu lēmumi ir klaji prettiesiski, ko, cerams, apstiprinās ECT.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > rinķī apkārt 13.02.2017. 10.33

    Baiba

    Vācijas komiķiem nav pieradumu, ka Erdogans ir kazu mīlētais, tāpēc tā ir nepatiesu ziņu izplatīšana. Bet tas, ka Nacionālās Operas valdība uzvedoties kā prostitūtas, nevar nosaukt par nepatiesu ziņu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 13.02.2017. 10.44

    Tiesnešiem nav tiesības, kā tu saki, “interpretēt notikumus pēc savas gaumes”, tiesnešiem notikumi jāinterpretē vadoties pēc valsts un starptautiskiem likumiem un, pats galvenais, pēc Satversmes, kas ir augstākais likums, nevis, pēc kādām tur “tikumības” normām, kas katram var būt savas, tas ir pilnīgākais absurds.

    Un šoreiz šis likums – Satversme no tiesnešu puses tika pārkāpts.

    Un šeit vispār netiek runāts par to, varēja tās telpas izīrēt, vai nevarēja, likma burtu tas, acīmredzot, nepārkāpj, bet gan par to, vai un kā šādu Operas lēmumu var kritizēt un kā šāds lēmums izskatās tīri ētiskā plāksnē.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 13.02.2017. 10.52

    dzeri, tagad es atgriezīšos pie minoritātēm, ja jau Tu piesauc Satversmi, jo tas ir labs piemērs. Palasi Satversmē, kas ir laulība. Jeb vienā situācijā Satversme ir viena un citā tā darbojas citādi? :)

    Kas attiecas uz spriedumu, droši vien, spriedums tiks pārsūdzēts un tad redzēsim, cik profesionāli tiesneši ir sprieduši tiesu, taču, ja spriedums būs nekļūdīgs attiecībā pret likumu, tad pārējais viss ir morāles, jeb tikumības jautājums – proti, ir vai nav pieļaujama sadarbība ar agresoru kaut vai simboliskā nozīmē. Vienam liekas, ka nav, citam, ka tas nav nekas īpašs. Morāles jautājums, kuru “liberāla sabiedrība”noliedz, jo visam pāri taču ir apziņas un vārda un tātad rīcības brīvība :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.02.2017. 11.31

    Erdagans ir kazu mīlētājs” izskatījās tā ka nedaudz par šerpu un tam galīgi nebija nekāda reāla pamata

    ————

    Tu saki? :)

    Tagad pervertam tikai atliek pierādīt, ka Opera ir publiskais nams un vadība balerīnas spiež strādāt par prostitūtām.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.02.2017. 11.37

    Nesen zaNe stāstīja

    ————

    Nesen zanei lūdzu iesniegt sarakstu ar personām, kurām aizliegts apmeklēt mūsu operu. Atbildes nava… :(

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.02.2017. 11.51

    Ločmeles kundzi taču neinteresē jautājums, bija, vai nebija tikumīgi izīrēt Nacionālo operu Krutojam.

    ———

    Vienīgā lieta, kas viņus šajā jezgā interesē, ir iespēja uzbrukt Liepiņa kungam, kurš bija vienīgais, kas no t.s. latv. inteliģences pārstāvjiem aizstāvēja pāreju uz mācībām latviešu valodā.

    Ne velti Operas nams uz vienu vakaru bija pārvērties par mūsu nacionālo svētumu….

    Kas vispār “liberāļiem” ir svēts?

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 13.02.2017. 12.11

    …andrej…kad iemācīsies noformulēt jautājumu – pajautā vēlreiz…

    …tusiņa rīkošana un Operas apmeklējums – nav viens un tas pats…

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.02.2017. 12.20

    Sveika, zane.

    Vai Rundāles pils ir svētums?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 13.02.2017. 12.20

    …Riņķī apkārt tik bieži mīl piesaukt Satversmi…un 1918.gada Republiku…un norāda, ka jāatgriežoties pie 1918.gada pamatvērtībām, kas ierakstītas Satversmē…

    …bet…1918.gada Satversmē 110.pants bija citā redakcijā, to grozīja tikai 2005.gadā…tātad – vērtības arī var staipīt pēc vajadzības?…vienbrīd atsaukties uz 1918.gadu, ja izdevīgi – piesaukt grozījumus…tas nav nedaudz liekulīgi?…

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Skudra > rinķī apkārt 13.02.2017. 12.48

    “Kā tevi konkrēti tas apdraud, vairāk, kā pilnībā pērkamās tiesaas un vārda un viedokļa izteiksmes brīvības ierobežojumi?

    It kā taču dzīvo Vācijā, kur visas šīs tiesības tiek ievērotas daudz vairāk, kā Latvijā, un Vācija nav sabrukusi, tad kāpēc domā, ka Latvijai tas neder?”

    Tā ir, kad nezina gramatiku – patiešām nav saprotams. Vairāk NEKĀ (bez komata, lūdzu!): “Kā tevi tas apdraud vairāk nekā…?”, “..tiek ievērotas daudz vairāk nekā Latvijā..”

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 13.02.2017. 14.52

    dzeris49. Vēl neesi sapratis, ka Latvijā vārda brīvība, preses brīvība daudz lielāka kā Vācijā vai Zviedrijā, kurā izsakot viedokli, kas nesakrīt ar meinstrīmu, var zaudēt darbu? Protams, pret RU ekstrēmistiem attieksme pārāk saudzīga, tie var atļauties gandrīz visu, pat demolēt izstādi pie MK. Nezinu kā DE ar tikumību, bet ja atrastu internetā nofilmētu izvarošanu, tad manuprāt vērstos pret to bez kavēšanās. Neesi ievērojis, ka kopš Liepiņš vada operu, apklusuši skandāli, arī nedzird par papildus finansējuma izspiešanu?:)

    Gan jau atcels arī šo neadekvāto tiesas spriedumu, tā kā šūmējaties no visas sirds, kamēr vēl tas nav noticis:):):)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 13.02.2017. 15.01

    Tieši kādu viedokli un tieši ar kādu meinstrīmu nesaskanošu? Kur var iepazīties r Zviedrijas ”meinstrīma” viedokļu sarakstu? Kārtējo reizi tukšvārdība kā arguments?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 13.02.2017. 15.26

    Ino – kāpēc mums jābūt kā Zviedrijā, att. uz presi man labāk patīk ASV vai kaut vai UK.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 13.02.2017. 15.32

    Ino

    Vai ar “meinstrīmu” jāsaprot vispārpieņemtās pieklājības normas, jeb tas ir kas cits? Ja nav, tad es piedāvāju Jūsu tekstā meinstrīmu vietā ielikt vispārpieņemtās pieklājības normas (VPN abreviatūrā) un tad tekstu izlasīt vēlreiz…

    Arī mani priecē operas noiešana no lūdzēju skatuves, kopš tur vadību pārņēmis Z. Liepiņš. Tikai, nav skaidrs, kāpēc Jūsuprāt, tas varētu būt iemesls atcelt tiesas spriedumu…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 13.02.2017. 16.01

    … noiešana no lūdzēju skatuves, vienlaicīgi izpārdodoties Putina popsas zvaigznēm naudas trūkuma dēļ, un nāvīgi apvainojoties par salīdzinājumu ar meitenēm, kuras to pašu motīvu dēļ pārdodas uz ielas?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 13.02.2017. 16.07

    …Valdi…neviens gan nav publicējis gada pārskatus par Operā notiekošo…nav sasaukti speciāli preses brīfingi, kā Grendes laikos – lai “skaidrotu”, kas notiek ar naudas lietām…toreiz LNO arodbiedrības šefs bija skaļās taures vietā, jo Grende tak draudzene, tagad Zigmars nedrīkst KM acīs lēkt, viena partija, tas pats uzraudzītājs, kontrolētājs, naudas piešķīrējs un amata nodrošinātājs…drošs un mierīgs dzīves plūdums…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 13.02.2017. 16.41

    zanE

    Es tās aizkulises ne visai pārzinu, tāpēc lasu “valēju muti” :) Bet līdz šim esmu sapratis, ka LNO Žagara laikos bija naudas bedre, kur līdzekļi pazuda priekšnieka un pietuvināto ambīciju realizācijai (gan iestudējumu gan pašu personīgo tēriņu pompozumam). Tagad, kad Liepiņš, cik to var saprast, spēj iekļauties budžetā, tas šķiet simpātiski. Man, kā tādam, kas savulaik uzņemumā bijis finansu direktors, tas no svara…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    murrey > rinķī apkārt 13.02.2017. 16.54

    [ ar Satvwersmē garant;ētu varda un izteiksmes brīvību.] Šajā gadījumā tas būtu jālasa: “ar Satversmē garantētu brīvību publiski necenzēti nolamāt tos, kuru rīcība tādu vai citādu iemeslu dēļ nepatīk.”

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    murrey > rinķī apkārt 13.02.2017. 16.58

    [tas apgalvojums, ka Erdagans ir kazu mīlētājs” izskatījās tā ka nedaudz par šerpu un tam galīgi nebija nekāda reāla pamata.]

    Gluži tāpat, ka kad LNO ir bordelis un tās direktors sūkātājs.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    murrey > rinķī apkārt 13.02.2017. 17.02

    [proti, ir vai nav pieļaujama sadarbība ar agresoru kaut vai simboliskā nozīmē.]

    Vai Krutojs tiešām ir agresors? Kad viņš ir kaut ko Latvijai naidīgu teicis? Manuprāt, viņš pat par Krimu un Ukrainu nav izteicies atšķirībā no dažiem citiem krievu kultūras darbiniekiem.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 13.02.2017. 17.14

    Ir agresors – popsas izplatītājs ar okupanta attieksmi, kurš neatšķir sabiedriskas telpas no savām privātām.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ivars Ðmelds > rinķī apkārt 13.02.2017. 19.49

    Gotiņtēv, šeit jau mēs nonākam pie cita, arī ļoti būtiska jautājuma – vai vispār ir pieļaujama tādu publisko telpu, kā Opera, Nacionālais teātris izīrēšana privātām dzimšanas dienu u.c. svinībām. Jautājums ir diskutabls, bet tas nav šīs diskusijas temats.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rinķī apkārt 13.02.2017. 19.55

    Ja mēs abi domājam, ka nav pieļaujama, tad domājam vienādi. Agri vai vēlu diskusija nonāktu līdz šim jautājumam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 12.02.2017. 23.41

—————Nellija Ločmele:”..Tiesas lēmums būtībā aizliedz valsts amatpersonas, kas naudas dēļ kompromitē politiskas vai kultūras vērtības, salīdzināt ar prostitūtām.”

========================================================================================

Noder izlasīt to TV Net rakstu, nevis uzmesties par politisko un kultūras vērtību noteikšanas soģiem:

” (..) Vai kādam vēl ir šaubas, ka, putinistiem pārņemot varu Latvijā, Nacionālā apvienība un viņu ieliktenis (..) parūpētos, ka Krievijas un pasaules komunistisko ideologu vietā Operas fasādi greznotu Eirāzijas impērijas apoloģēta Putina bareljefs un lozungs «Lai dzīvo neuzvaramais Putina karogs!»? Vai jūs jau to manāt? Es [O.Everts] to jau redzu. ”

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/520623-ka_latvijas_nacionala_opera_kluva_par_putina_galma_publisko_namu

+2
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam