Visur pasaulē mēdijs var simpatizēt vienam vai otram politiskam spēkam,
————
Kādas problēmas pateikt, ka mēs IR kolektīvs esam Vienotības atbalstītāji? Viss, ko dara Vienotība ir gaiši un pūkaini. Nacionālu valsti mums nevajag, SC gribam valdībā utt.
Bet kaut kā neredzu atklātu valodu, vien Ozoliņa paskvilas, kurās obligāti ar sliktu vārdu jāpiemin NA, ir tam kāds sakars ar tēmu vai nav.
Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu. Tā, pensionārs izklaidējas… :) :) :)
nevajag pārspīlēt, maziņā. IR ir pietiekami daudz arī objektīvas kritikas, punkts viens.
Punkts divi – ja ne Vienotība – Tev jau Putina valsts pase būtu. Neaizmirsti par oligarhu dzīrēm un neaizmirsti , ka visi pārķemmējušies un sapucējušies ir gatavi atkal lekt seglos un kampt, kampt un vēlreiz kampt – arī tavu un tavu bērnu brīvo Latviju kampt … ne velti Šķēles ģimene publikā iziet vien Krievijas valsts svētkos pie Vešņakova kunga.
beta. …Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu…
——————-
Tikai cilvēks, kurš spēj analizēt situāciju spēj mainīt savu viedokli.
Tevi beta var apjāt kā vien vēlas, būsi uzticīga saviem elkiem līdz kapa malai.
Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu. Tā, pensionārs izklaidējas… :) :) :)
—————————
no rīta līdz vēlai naktij. Miedziņš laikam vairs nenāk un labākās :) miega zāles arī vairs nav pieejamas
Kas manā vērtējumā ir noeziegums, kolektīvs noziegums par, ko mums būs kolektīva atbildība – ka mēs tagad strīdamies par cik procentiem, kurš politiķis ir lielāks, veiklāks zaglis.
Mēs nestrīdamies par to – kā mainīt situāciju, kā sakārtot tiesu sistēmu, lai tā būtu neatkarīga, neuzpērkama, lai tā pildītu savas pamatfunkcijas – tiesiskuma nodrošināšana.
Caurspīdīgums finanšu plūsmās – medicīnā, izglītībā, cik nu tas iespējams – aizsardzības jomās.
Mūsu Latvijā ir palicis tik maz un tas mazais atlikums ir jādala uz pusēm – vieni ir tie, kuri ir apmierināti ar dzīvi – valsts – politisko partiju izpildījumā darbojas viņu interesēs – tie neko negrib mainīt, tikai vēl brīvāk un vēl klusāk tikt pie atlikušajiem resursiem.
Un tad ir tā lielā masa tiesiski neaizsargāto cilvēku. Un es te nerunāju tikai par bāreņiem, kuriem kā lopiem atņem personus kodus, lai neviens nekad nevar atrast viņus vai viņu atliekas – es te runāju par lielum lielo sabiedrības daļu.
Un nacionālā apvienība tīri emocionāli manā vērtējumā ir visdrausmīgākie. Nesāp jau , ja smuks vīrietis tevi ignorē, bet ja smuks vīrietis tev zvēr mīlestību – mūžīgu, bet tevi apzog, krāpj, izsmej aiz muguras – tad ir emocionāls krahs. Tādas ir manas jūtas pret nacionāļiem – pietaisīta tautas sirds un dvēsele patriotisma vārdā.
Jā, es saprastu VID’a vai KNAB’a interesi par šo epizodi, bet kā šis no interpola bēguļojošais arābs var caur iespējamo ietekmi uz Broku apdraudēt LV konstitucionālo iekārtu vai pat LV neatkarību, man nav saprotams.
Parasti ar to saprot neatkarību no valsts struktūrām. Visur pasaulē mēdijs var simpatizēt vienam vai otram politiskam spēkam, protams, nesagrozot faktus un nemelojot, un Ir to nedara.
Saprotams, katrs var lasīt to, kas tam tuvāks, bet tas fakts, ka gan tie, kas Iram simpatizē, gan tie, kas Iru neierdz, pulcējas Ir vietnē, nevis kur citur, norāda, ka Ir ir profesionāls un ietekmīgs mēdijs, nevis kāda bulvārlapele.
Saprotams, tu gribētu lasīt kādu mēdiju, kas faktus interpretē vai atlasa pēc tavām simpātijām, vairākums cilvēku tā dara, bet, kur tad ir tāds mēdijs, kas tik augsti profesionalā līmenī atbalsta NA?
Nav tāda, tur jau tā lieta, DDD vai atkarīgā taču nav nopietni uztverami.
Pie kam, nav jau to NA par ko sevišķi slavēt, izņemot pseidopatriotisko retoriku un populistiskās izdarības, ko tādu šī partija izdarījusi, visus savus punktus tā nopelna taisni ar populismu.
Spried pati. Es varu spriest tikai sava prāta un savas dzīves pieredzes ietvaros. Lai cik arī nicīgi te citi uzreiz neizteiktos par to un pret mani sevi nepaceltu nez kādos augstumos.
nē, man ir te senāki komentāri arī. Starp citu – šo žurnālu man uzdāvināja mīļākais, kurš emigrēja. Pat diez vai būtu atlāvusies nopirkt.
Mani satrieca , kad izlasīju,ka žurnāla konti ir arestēti. Tas sakrīt ar manām emocijām cīņā ar apsaimniekotāju. Tu zini , ka tev ir tiesības, ka likums ir tavā pusē, bet tās tiesības ar likumu tu vari uzkārt sirsniņ mājā. Tā ir tāda sajūta – es nezinu kā jutās Gunārs Astra, piemēram, bet es jūtos bezspēcīga – ir likumi – tie nedarbojas. Cik ir valstu pasaulē , kad tieslietu ministri grib sūdzēt savu valsti tiesā par likumu neievērošanu.
Vēlēšanās es balsošu par Bordāna partiju. Vai vispār nebalsošu – varas partijas – viņas mani ir iedzinušas stūrī. Cilvēki aizbrauc no šīs valsts tieši šī beztiesiskuma dēļ. Gribi tici, gribi netici. Tā ir Tava izvēle.
Ā, balsosi par Bordāna partiju! Skaidrs. Kāda cibiņa, tāds vāciņš… :)
————-
Jap, spriežot pēc mīnusu skaita, viens otrs vienotības liberasts cer, ka daļa patriotiski noskaņotu cilvēku nobalsos par Bordānu un izmetīs savas balsis misenē.
Toreiz pasūtīju žurnālu uz gadu, uzdāvināju eksemplāru vecākiem, popularizēju cik varēju.
Nu viss sen mainījies. Žurnālu nepasūtu ne sev ne vecākiem, pie izdevības paziņām neslēpju savu viedokli.
Tagad kārtējo reizi pārliecinos, ka IR propagandas metodes patiesībā ir tādas pašas kā bidlostānā, tikai, protams, niecīgākā mērogā un vājākā izpildījumā… kā jau provincē… Labi varu iedomāties IR kolektīvu “urā patriotu rindās”, ja vien par to labi samaksātu…
Ja tas tāpēc, ka Ir kritizē NA un to sponsorus, tad tas ir galīgi garām.
Ja Ir melo, kāpēc NA nesūdz to tiesā?
Tas NA sponsors Sprūdš vienīgais, kas iesūdzēja, bet, pats uz tiesas sēdēm nenāk, pēc tam, kad, iespējams, pati MNA shēmās iesaistītā Meliņa nobloķēja Ir kontus, kas, acīmredzot, arī bija tas mērķis, jo viņš zina, ka lietas izskatīšana pēc būtības viņa labā beigties nevar, tomēr, galīgi Krievija te vēl nav.
Kas attiecas uz ir “pērkamību”, tam nav nekādi pierādījumi, ja kāds iestātos Krievijas patritu rindās, tad, drīzāk, NA ( īstenībā, viņu pagātnē jau ir draudzība ar krievu fašistēniem – osipoviešiem), pie kam, ir gan spēcīgas aizdomas par viņu pērkamību, gan par to, ka viņu vērtības daudz tuvākas kremlinu, nekā Rietumu vērtībām.
Ja Ir būtu pērkams, tas mierīgi paņemtu naudu no MNA mafijas, nevis konfliktētu ar šo ļoti ietekmīgo un bagāto spēku, kas var uzpirkt veselas partijas.
Varu tagad izstāstīt savu. Žurnāls IR ie vienīgais masu medijs, no kura es uzzināju par elektrotirgus atvēršanu, vai teiksim – kas man šobrīd ir absolūta aktualitāte – uzzināju par to, kā valdība kārtējo reizi lej ūdeni tukšā mucā – t.i. – gatavo jaunus kārtību apsaimniekošanā – par tiešmaksājumiem. Ja es ieeju EM mājas lapā tur vispār nekas par to nav teikts, vispār klusums – bet elle un indija – mēs – tas ir tā sociāli neaizsargātā sabiedrības daļa esam tie, kas barojam tos bagātniekus. Un IR ir vienīgais medijs, kas par to raksta , kas tam seko līdzi. Un man tas ir absolūti būtiski. Es turpināšu pārskaitīt naudu vienai latviešu bārenei , kura aizbrauca studēt uz ārzemēm. Cik varēšu atbalstīšu viņu bet ja man būtu lieki līdzekļi – es noteikti to naudu ieskaitītu IR un ar norādi – kā prēmija pētnieciskajiem žurnālistiem. Vai pat konkrētiem žurnālistiem. Šo pilsonisko drosmi – es to apbrīnoju, un es tām sievietēm jūtos dziļi pateicīga.
Jā – par to elektronerģijas jauno likumu – man Latvenergo tā neprata to izskaidrot kā to izdarīja IR.
Vienotība priekš manis ir politiskais līķis un šai līķu kaudzē es metu pilnīgi visas saeimā esošās partijas, arī zelta tilta apēdājus bojāru , kurš klusi apstrādā tur sapelnīto naudu.
Nemaz nebrīnos. Maslova trepes apakšējais pakāpiens ir visvairāk noslogots, ir jau tā. Pārskaiti vien savu brīvo naudiņu IRam, tā Tava izvēle, es tā noteikti nedarīšu pie šādas redakcijas politikas…
beta, baigi gribas pateikt bļeģ – tev ir neēduši bērni acīs skatījušies?
Ar cauriem zābakiem pa slapjām ielām staigājuši?
Baigi grūti atturēties no lādēšanās.
Es personīgi pazītu sievieti, kurai pagasts uzlika sodu par to,ka viņa nelaiž bērnus uz skolu. Kāpēc nelaiž? Nav nauda autobusam. Pagastā viņai saka – dod biļetes – mēs tās apmaksāsim. Viņa saka – dodiet man naudu par ko nopirkt tās biļetes. Bērnam skolā ir kaut kas arī jāēd. Un ne jau kartupeļus ar biezpienu viņš līdzi ņems.
Piedod, rupjību. Negribēju, bet nelabošu. Izbanojiet, aizvēršos.
kaut vai tāds sakars, ka tiesiskuma atgriešanās Latvijas valstī paglābtu bērnus no badošanās, no dzīvošanas aukstumā.
Cik Latvijā ir cilvēki, kas par to domā? Ziemasvētkos izvedā kastēm vecas plīša mantiņas – nomet nabagiem pie durvīm , lai priecājas. Brauc atpakaļ uz Rīgu ar domu, cik labi ir.
IR gan ir riktīgi objektīvs laikraksts :D kad pietiek.com raksta par Valdiņa biznesu, tad IR neko nepublicē, kā par NA tā protams jāpārpublicē. Un vispār toreiz , kad BB naudu aizņēmās Tofiks bija cienījams cilvēks -konsuls utt, tagad, protams viņš ir noziedzinieks un neviens normāls cilvēks no viņa naudu neņemtu.
Un kā ir ar V deputātu Čaklo, kurš arī kādreiz bija cienijams cilvēks, bet tagad slēpjās no parādu piedzinējiem, gan jau viņa parādiņš ir lielāks par 100k usd. Tad ko tagad uz visiem V deputātiem kuri ar viņu sveicinājās krīt aizdomu ēna?
Nomale, protams, ka es gribētu visus patriekt, protams, jautājums tikai – ko liksim vietā. Es tiešām nedomāju,ka vaina ir tikai partijās. Jā – mums ir partiju diktatūra un terors – bet – ne jau krievu, amerikāņu vai vāciešu dēļ. Tā ir kopēja sabiedrības vaina.
Padomā – te komentāros – lasi – cik daudz ir ļauni apsaukāšanās vārdi, neslēpts naids un neiecietība, nespēja uzklausīt un pieņemt atšķirīgo.
Ja būtu tā, ka nomainām deputātus un ierēdņus un visas problēmas sāk risināties un atrisinās, tad jau būtu viss kārtībā.
Katrai partijai ir cēla programma. Pietiktu jau ar to, ka partiju pilnsapulcēs sāktu šīs programmas vērtēt augstāk par pāris partiju darboņu savtīgajām interesēm.
Šodien ir tā: ir pāris fīrmaņu, kurus ievēlē un tādejādi piesedz pāris tūkstoši partijas biedru. Tad kad šo partiju biedri tiks vaļā no mazvērtības kompleksiem un sāks domāt valsts mērogā, tad arī tiksim pie tiesiskas valsts.
Pagaidām, kamēr Lūsis, Broka, Bērziņš un co fīrējas, tikmēr sīkie partijas biedri viņus IRā aizstāv.
“Pagaidām, kamēr Lūsis, Broka, Bērziņš un co fīrējas, tikmēr sīkie partijas biedri viņus IRā aizstāv.”
Ja V biedri “fīrētos” līdzīgā veidā kā Lūsis, Broka un Bērziņš, es teiktu, ka “abi labi” un punkts, bet diemžēl V biedri acīmredzami fīrējas par labu Krievijai, apdraudot pašu LV kā valsts un latviešu kā nācijas pastāvēšanu un tas ir daudz bīstamāk par BB kredītiem no interpola meklētajiem arābiem, kas reiz bija LV goda konsuli un iespējamām nodokļu shēmām. Man tik nav saprotams, vai kāds to neapjēdz vai tikai izliekas.
zirnekliene Šeloba. Tieši NA fīrējas par labu Krievijai. Tieslietu sakārtošana pieliktu treknu punktu kremļa tīkojumiem mūsu valstī, bet NA biedriem savas kabatas svarīgākas par šo valsti. Uz Vienotību man dusmas par to, ka tā sadarbojas ar tiem bandītiem. Nevajag man tādu stabilitāti!
Tieslietu sakārtošana pieliktu treknu punktu kremļa tīkojumiem mūsu valstī,
Tu stulbs vai izliecies? Lai krievi aizmirstu 20 g.s. lielāko ģeopolitisko katastrofu un LV neatkarību kā šīs katastrofas tiešās sekas, mums atliek tikai sakārtot tieslietu sistēmu un tiklīdz mēs to sakārtosim krievu imperiālisms izkūpēs kā nebijis vai arī brīnumainā kārtā attieksies uz visām citām postpadomju valstīm izņemot mūs? Un visi mūsu kangari pārcelsies uz Marsu? Ko tu pīpē, šādas muļķības rakstīdams?!
Tāda sabiedrība, kas sastāv tikai un vienīgi no neuzpērkamiem cilvēkiem, nav bijusi un nebūs nekad un nekur. Turklāt ja visi bez izņēmuma būtu godīgi un neuzpērkami, tad nevajadzētu nekādas pūles, lai radītu tiesisku vidi – tā izveidotos pati no sevis.
Un ja nu šobrīd kāds politiskais spēks ir uzpirkts no Krievijas puses, tad tā ir V/RP, kas lobē putinku būvi un gazpromizāciju, kā arī taisās pa lēto noandelēt Citadeli visticamāk tiem pašiem krieviem. Aizdevums BB no bijušā Marokas goda konsula ar Krievijas tīkojumies Latvijā saistīts nevar būt un ja SAB tas šķiet svarīgāks par aizdomīgām “nodokļu brīvdienām” utml. lietām, tad man nav nekādu ilūziju kam patiesībā kalpo SAB.
skaties, kas notiek Fērgusonā ASV, un esi droša – arī pie mums specvienību puiši ir gan labi trenētim, gan labi baroti un cirtīs tā,ka aizlidosi pa gaisu savu mietu nepacēlusi.
Par to brīdi, kad tauta varētu stipri sadusmoties ir jau stingri padomāts…
Es nebalsoju par personībām. Ir politiķi, kas man patīk, bet vēlēšanās vairāk skatos, ko konkrētā partija ir izdarījusi latviskas Latvijas veidošanai un kolonizācijas apturēšanai.
///////////////
nomale: Bet vai Tu par Brokas, Lūša un Bērziņa patriekšanu piekrīti?
…Nomale….esi pārāk labās domās par Zīli….Robčikam vislatvieši bija nepieciešami tikai savas karjeras veidošanai un mierīgai dzīvei Eiropas parlamentā…uz vislatviešu fona Zīle ir galvastiesu pārāks un tas viņam nodrošināja ceļu uz Briseli…ko Zīle ir izdarījis būdams uz vietas Saeimā un valdībā?…esi dzirdējis viņa iebildes par saviem partijas biedriem?…
Nu redzi, džeri, būs man beidzot savs suns, tas nekas, ka virtuālais, bet es sapratu, ka domāju līdzīgi. Ka ar tevi varētu patiešām kā ar suni – saprasties bez vārdiem.
Šeloba – tāpēc, ka tu to jautā mums, tā vietā , lai šo jautājumu uzdotu IR redakcijai.
Es vakar piezvanīju uz SAB un uzdevu dažus jautājumus, kurus negribēju uzdot komentāros. Un savulaik esmu rakstījusi redaktoriem savus viedokļus. Piemēram, tvnet ir dzēsis laukā manus komentārus. KD esmu rakstījusi – mūs tur lamāja,ka esam anonīmi stulbi komentētāji, bet tā arī joprojām tur nav uztaisīta reģistrēto komentētāju sistēma.
Sandra J, es uzdodu retoriskus jautājumus – IR redakcija lieliski zin savas rīcības iemeslus, bet mums jau tos tiešā veidā neteiks.
Situācija gaužām vienkārša – V/RP cenšas noēst tos, kas kaut nedaudz iebilst pret Latvijas notirgošanu Krievijai, izmantojot par kompromātu lietu, kādas, ja runa ir par savas partijas biedriem, par kompromatu neuzskata.
mana svēta pārliecība , ka šie retoriskie jautājumi, šī nespēja uz tiešo runu – ka tā ir baigākā sabiedrības nelaime.
Man šitā iet ar apsaimniekotāju RNA – es viņiem uzdodu konkrētu jautājumu – viņi man atbild kaut ko citu.
Savulaik biju aizbildne – par RBT uzrakstīju sūdzību Riekstai -Riekstiņai – ka manā sapratnē RBT nodarbojas ar bāreņu tirdzniecību, ka viņiem nevar uzticēties. RRE man atbildēja, ka es pati esot neuzmanīga, slinka un slikta. Rakstīju viņiem otru vēstuli – ka manuprāt, svarīgi būtu bijis pārbaudīt un izvērtēt manis minētos faktus un ziņot likumsargu iestādēm – tad man atnāca vēstule no LM, ka ja vienreiz atbilde ir izsūtīta, tad likums paredz, ka otreiz var neatbildēt.
Un tādā veidā tā mūsu netiešā runa ir pārgājusi uz valsts netiešo runu – var teikt arī Kafkas vārdiem, kad sistēma apēd pati sevi.
Ir jau tā… Man jau gan sen ir pārliecība, ka tikai Maidans mūs var glābt, jo uzdot varnešiem un to ruporiem jautājumus nav vērts, kā arī rakstīt komentārus internetā, starp citu.
Maidans ? Mums jau bija Atmoda, bija asinsizliešana, upuri, bija saukļi – kaut pastalās , bet brīvi.
Vai lasīji komentārus, kad operu izīrēja Kremļa lakstīgalai Krutojam? Ko tad mīļo tautiešu nomācošais vairākums rakstīja – ir ok , mums ir jāpelna un operai naudu vajag.
Tu nevari ar varu kādu piespiest būt brīvam. Tas pats lielais vilis reiz atzinās,ka pa kluso rakstot komentārus. Nu tādi ir tie,kas naudu – pat asins naudu liek pāri visam.
Mani izbanoja no Satori , jo es sarakstīju visu,ko es domāju par maucīgo inteliģenci, par to,ka manā vērtējumā tā ir asins nauda, ko tad “plaukstošie” kulturologi tērē.
Ar cik cilvēku dzīvēm mēs samaksājām par būvnieku superprivilēģijām un cik vēl esam gatavi maksāt – ziedot, neko pēc būtības nemainīt, nedarīt?
Ar to operas izīrēšanu Krutojam ir tā, ka pirmām kārtām piketēt bija jāiet pie Rinkēviča AM, kad viņš pēc Krimas atteicās iekļaut melnajā sarakstā tos, kas parakstīja atbalsta vēstuli Putinam – ja viņš tā rīkotos, JV nenotiktu vispār, nākamā vieta, pie kuras bija jāpiketē – Jūrmalas dome, kas pa velti dod Krievijas naudasmaisiem Dzintaru koncertzāli (Liepiņš vismaz šajā maucības seansā iegūto naudu izmanto operas parketa nomaiņai – tas tā, no sērijas “spēks ir salīdzināšanā”) un kā teiktu, ZZS piaristi, bez kāda labuma sev, tikai aiz pārliecības, kam, protams, es “ticētu”. Ja tas tā būtu noticis, arī pikets pie operas būtu likumsakarīgs, bet tā sanāca vien varas un mainstrīma mēdiju akceptēta “tvaika nolaišana”, jo pastāv neoficiāls uzstādījums, ka “naciki” jāsit, izmantojot jebkuru iemeslu vai ieganstu.
Vismaz es tādas lietas kā BB miglainās kredītsaistības skatos šādā kontekstā.
Kas attiecas uz inteliģenci – kāda nu mums ir tā postkoloniālā sabiedrība, tāda ir – nedomāju, ka ukraiņiem tā ir labāka, tomēr viņiem Maidans izdevās.
Maidans manā vērtējumā ir tikai hops – pirms lēciena pār grāvi.
Man ir viens tuvs cilvēks, kuram ir bizness Kijevā. Un ko viņa saka – ka ir tā, ka ja Tu Latvijas ierēdnim iedosi kukuli ( pirms tam noskaidrojot cik kas maksā) – tu pretī saņemsi to, par ko samaksāji, bet ja Tu kukuli dosi ukraiņu ierēdnim, vai policim – tad tu rēķinies ar to, ka 99% gadījumu būs jāmaksā vēl un vēl un arī tad nebūs garantijas, ka saņemsi par samaksāto.
Ukraina ir vienīgā no PSRS republikām, kura nav sasniegusi pirmskara ekonomisko līmeni.
Un mana doma ir tāda, ka īstās problēmas Ukrainai sāksies tad,kad beigsies karš.
Zini kā ir ar hroniskām slimībām? Tās atkāpjas otrā plānā, kad uzrodas akūta vaina.
Savs Maidans mums ir bijis, tagad jautājums ir par to vai mēs spējam izārstēt vai vismaz apārstēt savas hroniskās vainas. Tā es domāju.
Un man ļoti patīk Rinkevičs vismaz kontekstā ar attiecībām ar Krieviju – man ir tik žēl, ka par viņu nevarēšu balsot. Bet – manā vērtējumā tādam ir jābūt ministram – ar spēju pateikt , skaidri formulēt domu. Tas jau ir pirmais solis. Ja mums visi ministri un vadoņi tādi būtu , būtu jau forši.
Lūk.
Par JV – esmu par, lai viņš notiek, lai nauda grozās , bet mīļā debess,ir kaut kāda pašcieņas robeža. Kā ikvienam cilvēkam – katram ir kaut kāds slieksnis , līdz kuram var izciest pazemojumus.
Nu man gan Rinkēvičs liekas Krievijas pakalpiņš, neskatoties uz savu “pareizo” retoriku, bet “pašcieņas” slieksnim jau kāpj pāri JV kā tāds – peļņa ir nenopietns arguments, ja par to ir jāmaksā ar Krievijas mentālo invāziju, kuras jau tā ir par daudz, turklāt lauvas tiesa šīs peļņas tiek ne jau latviešiem un pat ne Latvijas iedzīvotājiem.
Kārtējā V sazvērestība un insinuācija pret sirdsšķistajiem un kristālskaidrajiem idealistiem, vienīgajiem īstenajiem Latvijas patriotiem, NA godavīriem un “godasievām”.
Nu un kas, ka ņem naudu no interpola meklētajiem blēžiem, uztur sakarus ar noziedzniekiem – tas taču nav nekas sevišķs.
Vot, ja kādu no NA pieķertu griežot kādam pušu rīkli, un nodemonstrētu to tiešajā ēterī, un tam būtu simts liecinieku, tad, iespējams, vēl varētu parādīties doma, ka kaut kas nav kārtībā, kaut, drīzāk, NA elektorāts pateiktu, ka liecinieki uzpirkti, un ieraksts samontēts, simts punkti, ka tā arī būtu.
Bet, ja nopietni, tiešām domājat, ka cilvēkam ar tādiem parādiem un sakariem ar kriminalām aprindām var uzticēt valsts noslēpumu?
Tāds cilvēks pēc noklusējuma ir gan ietekmējams, gan uzpērkams arī nākotnē, par viņa darbošanos un iespējamo uzpirkšanu pagātnē pat nerunājot.
Normund, nu netēlo jau naivo, pats taču saproti, ka reāli tas izskatās pēc tā, ka Broka ir kjorumpēta, un saņēma kukuli no kriminalā elementa, ko pierādīt, protams, nevar, bet, tas ir pietiekams pamats neļaut viņai piekļūt valsts noslēpumiem un vispār turēt viņu tālāk no jebkuriem nozīmīgiem amatiem.
Broka arī momentā atcēla Bordāna likumprojektu virzību uz Saimu, kāda garantija, ka MNA mafija viņai par to nesamaksāja?
Normund, šādus jautājumus dzeri un toniji ignorē vai arī abild ar demagoģiju.
Tas LV liberastiem raksturīgi – bļaut par slikto Krieviju un Putinu un vienlaikus piesegt Krievijas interešu bīdītājus Latvijā, rādot ar pirkstiem uz to oponentiem.
Protams, ka krievu biznesā viss vienmēr ir “legāli”, jo Krievijā legāls ir viss, ko akceptē varas vertikāle, bet LV tāds Krievijas protektorāts vien ir, tāpēc SAB nav brīv pētīt kā intereses pārstāv Esterkins un cik legāla izcelsme ir tai naudai, ko viņš apgroza.
No SAB un V puses te ir klasiska situācija zaglis kliedz “ķeriet zagli!” – tāds sakars 3.a kredītam, par kuru V rupors IR klusē kā partizāns ar raksta tēmu.
Jā jā… Nu gadījās Zaķim nodokļus nooptimizēt, bet citādi viņš goda vīrs un rīkojas tikai saskaņā ar pārliecību un galvenais, ka SAB par to nav pat ne šaubu ēnas.
SandraJ paga paga – vai tad ķemeru sanatorija nebija valsts īpašums par, ko to kukuli ņēma? Nezinu – tāpēc jautāju , kā ir.
=================
Piekukuļot var tikai amatpersonu, lai tā pieņem lēmumu vai tieši otrādi nepieņem lēmumu kukuļdevēja interesēs. Te Broka , visdrīzāk, saņēma honorāru, un lai izvairītos no IIN maksāšanas, tas tika noformēts kā aizdevums. Tagad parādiet man kādu juristu / advokātu, kas godīgi maksā nodokļus. Es uzskatu, ka šiem juristiem ir jāmaksā ne tikai IIN, bet arī sociālais nodoklis, kā to dara parasti mirstīgie. Un ir jāpieņem likums, ka par izvairīšanos no nodokļu samaksas iestājas kriminālatbildība ar mantas konfiskāciju.
Latvian Foreign Ministry to sign protocol on political consultations with Morocco
07 Feb 2007 print version print version email this link email this link
On 8 February 2007, the State Secretary of the Latvian Ministry of Foreign Affairs, Normans Penke, and the Director-General for Bilateral Affairs of the Moroccan Ministry of Foreign Affairs and Co-operation, Youssef Amran, will sign a Protocol on the Establishment of Political Consultations between the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia and the Ministry of Foreign Affairs and Co-operation of the Kingdom of Morocco. The signing of the protocol attests to the interest in further development of co-operation with Morocco as the country representing the Arab world. The Foreign Ministry regards the document as the basis for the promotion of bilateral relations.
Representing Latvia within the framework of the first political consultations between the Latvian and Moroccan Foreign Ministries will be the Foreign Ministry Under-Secretary of State, Edgars Skuja. The consultations will cover the issues and future prospects of bilateral co-operation, the co-operation between both countries in international organizations, the EU dialogue with the Mediterranean countries, the European Neighbourhood Policy, and Latvia’s development co-operation policy.
Morocco recognized the independence of Latvia on 24 September 1991. Diplomatic relations between both countries were established on 5 October 1992. The Moroccan Ambassador, Aicha El Kabbaj (resident in Copenhagen, Denmark), has been accredited in Latvia since 5 April 2004.
Latvia is represented in Morocco by its Ambassador Rolands Lappuke (resident in Paris, France). Latvia has also two Honorary Consuls in Morocco: Mr Hicham Tazi in Casablanca and Mr Toufic Kawar in Rabat.
Zariņa govs ādā tā esi iejuties, ka drīz sāksi meklēt bulli.2007.gadā Vienotība vēl nebija dzimusi.Tā bija Kalvīša valdība ar tēvzemniekiem koalīcijā.MK lemj par vēstniekiem un goda kosuliem.Takš to, neiznāks tev bumbas norullēt uz citiem.
Ha,tu gribi teikt, ka NA ir Saskaņas centra filiāle,jo puse no patriotiem pārmetušies pie Ušakova.Vispār, tev taisnība – vislatvieši un saskaņieši kā Siāmas dvīņi,ar identisku domāšanu.Viens un tas pats.
Esmu šokā! To ka Baiba ir sapinusies ar starptautiskā meklēšanā izsludinātiem noziedzniekiem un ir finansiāli atkarīga no viņiem es nebiju gaidījis! Manu balsi NA vēlēšanās vairs neredzēt kā savas ausis! :)
Sapinusies ir Latvijas republika, kuras goda konsuls ir noziedznieks. Pie vainas ir ārlietu ministrija un atbildīgā partija Vienotība. Esmu šokā. Vienotība manu balsi nedabūs.
Jāaa, un šis ir publicēšanas vērts no pietiek.com :), tad, kad IRsas mīļotie vienotībnieki tiek karināti pie zvana minētajā portālā, un tas notiek jo bieži, tad protams nekāda pārpublicēšana nenotiek :)….Tas, ka Brokas un nu jau arī Naudiņa pielaides ir klaja vienoto šakāļu shēma, lai mēģinātu “norubīt” procentus vēlēšanās ir skaidrs jau sen, nožēlojami ka jameklē stulbas atmazkas !
Ja jau tā patīk atsaukties uz pietiek.com, tad atļaujiet ielinkot arī ļoti labu L.Lapsas(viņa fans neesmu) rakstu šodien Delfos :
piekrītu, ka NA nevarētu sagraut tiesu sistēmu Latvijā bez citu partiju atbalsta un klusas piekrišanas. Tikai vēl kā es domāju – sapuvusi politiekārta ir Latvijā un ļoti daudzās posttotalitārās sbaiedrībās. Neko tādu mēs nevaram novērot tradicionālajās demokrātijas valstīs. Tātad – tā tomēr ir sabiedrības problēma, ne tikai vienu vai otru politiķu vaina – gan zaķis, gan broka dara tikai to , ko visi citi – kaut vai tas pats Māris Sprūdžs – Visu Latvijai viens no lielākajiem ziedotājiem.
Un kā ar Acscendum, ar Juri Pūci? Vispār – ar mums visiem kā – ar nenomaksātājiem nodokļiem par ieņēmumiem? Ar neinteresi sakārtot nodokļu sistēmu Latvijā?
Viens pats Staļins vai viens pats Ulmanis nekad nebija un nevarēja būt vainīgi par saviem noziegumiem, tie ir grupveida noziegumi un jābūt grupveida atbildībai.
Nu Broka ir uzbudinoša sieviete – tur man nekādus SAB vai pietiek com secinājumus nevajag, tas ir katram skaidrs … un visi pārējie vislatvieši – viens Dzintars vien – puspliks un asinīm notriepts – kā gan tur palikt vienaldzīgam … un tad te baida ar Putinu, lai brauc pamācīties pie mums – bet maksu labu paņemiet kārtīgu, lai nav tāda izgāšanās kā ar operas pārdošanu par santīmiņiem – ja nu vēl pašcieņa kaut cik palikusi ir – nu ja nav, tad nav, tad neko
Nu Broka ir uzbudinoša sieviete – tur man nekādus SAB vai pietiek com secinājumus nevajag, tas ir katram skaidrs … un visi pārējie vislatvieši – viens Dzintars vien – puspliks un asinīm notriepts – kā gan tur palikt vienaldzīgam …
————
Sandra, aizstaigā pie seksopatologa vai iegādājies vīrieti, ja tas ir vienīgais, kas Tev nāk prātā, runājot par Latvijas politisko vidi…
Bet kopumā, putlerpropoganda laikam neko gudru nopirkt nespēj… :) :) :)
…Ķīps….vari argumentēt savu pārmetumu Latvijai?….bija cilvēks, kuru iecēla par Goda konsulu, pēc gadiem par finanšu mahinācijām izsludināts Interpola meklēšanā…vai kādam ir informācija, ka T.K. apsūdzības celšanas brīdī vēl bija Goda konsuls?…
Jā, šis bija jāpārbauda 5 mēnešus! Kāds tam sakars ar Valsts noslēpumu, zin tikai es un viņš un vēl mēnestiņš. Acīmredzama V shēma, mēģinājums diskreditēt Broku. Diezgan pretīgi paņēmieni.
Pie šādas domāšanas un shēmošanas, nav jautājumu, kāpēc ir tāda nodokļu politika, datu sagrozīšana, tautsaimniecības “attīstība”, ceļi, KNAB konflikti un viss pārējais. Rokenrols par nodokļu maksātāju naudu un pēc mums kaut ūdensplūdi. Nez kurā vietā esam šodien ES korumpēto valstu sarakstā?…pieņemu, ka ieņemam kādu no “godpilnajām”, augstajām vietām.
Un kamēr būs tādi lācīši, kas dēļ sievas NĪ biznesa un parāda dēļ krievu bankām iztirgos visu Latviju krieviem un vienlaikus tēlos svēto sašutumu par partijas, kas pret to iebilst pārstāvju parādsaistībām bijušajiem LV goda konsuliem.
Broka nav naudu ņēmusi no meklēšanā esošas personas. Naudu ņēma no Latvijas Goda konsula Marokā – tātad no personas, kuru valsts atzinusi par pietiekami godājamu cilvēku. Tikai pēc tam tas tofiks tika izsludināts meklēšanā.
Austras koks teica: Tonij, var palūgt bez demagoģijas?
…
Par demagoģiju pastāsti zirneklienei Šelobai, kura lieto bērnudārza līmeņa argumentus no sērijas- kāpēc mēs nevaram, ja citi var. Izlasi vēlreiz raksta virsrakstu!
Zirnekliene Šeloba teica: Un kamēr būs tādi lācīši…
…….
Labi, ka mums vēl ir īsteni nacionālpatrioti, kuri nepieļauj Latvijas iztirgošanu krieviem, iztirgojot to uzbekiem kā bēdīgi slavenā Grende.
Nu redz, vienu laiku LV ārlietu ministrijai BB kreditors arī likās labs diezgan. Un ar ko šis marokānis LV būtu bīstamāks par lācīša kreditoru Esterkinu?
Austra, bet naudu tomēr paņēma un lielu naudu paņēma un tomēr bija jāzin no kā viņa ņem to naudu. Viens mazpilsētas uzņēmējs var apjukt un neizvērtēt investoru un tikt apšamukts, bet elle un indija, mīļā Austra, par ko tad visiem šitiem valsts interešu – it kā valsts interešu pārstāvētājiem tās lielās naudas maksājam? Vai 100 000 usd ir maza nauda? Vai tā ir vienīgā Brokas saņemtā nauda? Un kur rezultāts? Kur ? Tad kam mēs uzticam valsts interešu pārstāvēšānu? Naiviem muļķīšiem – cik naiviem?
Es par to, ka ja BB nav pielaides, tad pielaide jāatņem VISIEM nodokļu shēmotājiem un lielo parādsaistību turētājiem – īpaši jau tiem, par kuriem ir aizdomas par ietekmējamību no Krievijas puses.
Jā, starp citu, vai tas, ar kura lēmumu tika apstiprināts šis goda konsuls, joprojām strādā AM? Ja strādā, kā viņam ar pielaidi?
Un kas, konkrēti, no V, tie būtu, kas iesaistītos kādos sakaros, vai ņemtu naudu, no cilvēkiem, kas izsludināti meklēšanā, jo parādsaistības vien it neko nenozīmē?
Pie kam, arī kuru vēlākā darbība būtu stipri aizdomīga, kā Brokas melošana sabiedrībai att. par Bordāna likumu virzību uz Saeimu un MNA mafijas atbalstu?
Ja šis ir reālais nepielaides pamatojums, tad nu jau tas ir pavisam smieklīgi un nu jau ir 100% skaidrs, ka lēmums nav pēc būtības, bet Vienotības politiski inspirēts. Jo iemesls nepielaidei ir smieklīgs. Un pat ja tas ir pamatots, tad smieklīgi izskatās, ka Maizītim vajadzēja visu termiņu līdz pēdējai dienai, lai pieņemtu lēmumu uz tādas informācijas pamata, kas ir publiski pieejama.
Par nodokļiem ir cits jautājums – shēmošana tā ir. Bet Vienotības Zaķis tak ar shēmoja (tas, protams, nav attaisnojums Brokas rīcībai). Bet Broka ir shēmojusi ilgi pirms politiķa karjeras privātprakses laikā, savukārt Zaķis shēmoja būdams deputāts (ievēlēts pilsoņu pārstāvis) un skaļi deklarēdams godīgumu pret valsti.
Bet var jau būt situācija, ka avansu noformēja kā aizdevumu, lai pabeidzot darījumus, visu noformētu kā maksu par pakalpojumu, bet tad arābs pazuda, jo to izsludināja meklēšanā. Un tad nodoklis ir jāmaksā tikai tad, kad šis aizdevums tiks noformēts kā neatmaksājams vai kā samaksa par konkrētu darbu. Tādējādi, līdz šim nekādi nodokļi nav bijuši jāmaksā. Kad noformēs papīrus, tad arī nodokli maksās. Bet nu nesmuki tas ir.
Tomēr Brokai pārmest par to, ka sadarbojusies ar arābiem, arī īsti neko nevar, jo Ominasis bija Privatizācijas aģentūras (tātad – valsts) piesaistīts investors, bet tas arābs, kas aizdeva naudu, bija Ominasis konsultants un pie tam vēl Latvijas Goda konsuls Marokā (tātad – no valsts puses atzīts par pietiekami cienījamu personu). Kāds iemesls juristam būtu nesadarboties?!
Tādēļ arī saku, ka ja šis viss ir taisnība, tad pielaides nepiešķiršana ir farss, un Maizītis ir Vienotības darbinieks.
Blakus patreiz ir raksts: “Krievijas mediji pret Ukrainu: melu un baiļu ietekme”…
Man tāds jautājums, kāpēc IR redakcija nevarēja uzlikt virsrakstu “Broka ir parādā bijušajam Latvijas goda konsulam Marokā”? Jo naudu BB aizdeva goda konsuls nevis interpola meklēts noziedznieks.
IR nevar un negrib uzlikt šādu virsrakstu, jo tas būtu tas pats, kas Krievijai atzīt, ka ieved ieročus Ukrainā…
Komentāri (132)
Nika 20.08.2014. 17.00
Fantomas Gaidis Berzins nav labaks. Tapec ari Latvija nenotiek tik loti vajadzigas tieslietu sistemas reformas- NA tur pie varas.
0
sarmitelinde 20.08.2014. 16.22
jā – bet pirms vienotība kļuva par līķi? Pirms viņiem pie rokām pielipa nauda? Tā nebija Vienotības,kas apturēja airbaltic prihvatizāciju?
Kas atturēja Latvijas kļūšanu par Eiropas Argentīnu?
Tev viss ir pa kastītēm un viennozīmīgi un cieti ?
0
Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.40
> dzeris
Visur pasaulē mēdijs var simpatizēt vienam vai otram politiskam spēkam,
————
Kādas problēmas pateikt, ka mēs IR kolektīvs esam Vienotības atbalstītāji? Viss, ko dara Vienotība ir gaiši un pūkaini. Nacionālu valsti mums nevajag, SC gribam valdībā utt.
Bet kaut kā neredzu atklātu valodu, vien Ozoliņa paskvilas, kurās obligāti ar sliktu vārdu jāpiemin NA, ir tam kāds sakars ar tēmu vai nav.
Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu. Tā, pensionārs izklaidējas… :) :) :)
8
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.55
nevajag pārspīlēt, maziņā. IR ir pietiekami daudz arī objektīvas kritikas, punkts viens.
Punkts divi – ja ne Vienotība – Tev jau Putina valsts pase būtu. Neaizmirsti par oligarhu dzīrēm un neaizmirsti , ka visi pārķemmējušies un sapucējušies ir gatavi atkal lekt seglos un kampt, kampt un vēlreiz kampt – arī tavu un tavu bērnu brīvo Latviju kampt … ne velti Šķēles ģimene publikā iziet vien Krievijas valsts svētkos pie Vešņakova kunga.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 16.14
> Sandra
ja ne Vienotība – Tev jau Putina valsts pase būtu
————–
Eu, cik jūs tur pie klavieres rakstītāju? Citēju Tevi pašu: “Vienotība priekš manis ir politiskais līķis…”
Kur kaut mazākā konsekvence? Vienotība ir līķis, jo izglābusi mūs no putlera?
Labi, man ar Tevi viss skaidrs un laika arī vairs naf, Bordāna ložmetējniece… :)
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 17.07
nu labi Bērziņa Gaida sekretāre ! Seksīgu vakariņu tev!
0
dro > Ansis Reinhards 20.08.2014. 18.03
beta. Nediskutē ar šo slimo būtni. Pēc klusā diskusijas ar viņu var noteikt diagnozi – nimfomānija:)
0
jmaklakovs > Ansis Reinhards 20.08.2014. 18.15
beta. …Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu…
——————-
Tikai cilvēks, kurš spēj analizēt situāciju spēj mainīt savu viedokli.
Tevi beta var apjāt kā vien vēlas, būsi uzticīga saviem elkiem līdz kapa malai.
0
Ojārs > Ansis Reinhards 20.08.2014. 21.25
Dzeri, es nevēlos ar Tevi strīdēties, Tu te pietiekami esi mainījis viedokli dažādos jautājumos (gan par SC , gan zatlerēniem), ka neuzskatu Tevi par cieši analizēt spējīgu personāžu. Tā, pensionārs izklaidējas… :) :) :)
—————————
no rīta līdz vēlai naktij. Miedziņš laikam vairs nenāk un labākās :) miega zāles arī vairs nav pieejamas
0
Ojārs > Ansis Reinhards 20.08.2014. 21.28
Tikai cilvēks, kurš spēj analizēt situāciju spēj mainīt savu viedokli.
————-
Kas ir mainījies “situācijā” ar SC (un viņu uzticamo un monolīto elektorātu)?? ? :)))
0
ligakalnina > Ansis Reinhards 21.08.2014. 07.24
Nemaina savu viedokli tikai dogmātiķi un fanātiki, normāli cilvēki maina viedokli atkarībā no apstākļiem.
NA atbalstītājus var pieskaitīt pie nekritiskiem fanātiķiem.
0
sarmitelinde 20.08.2014. 15.31
Kas manā vērtējumā ir noeziegums, kolektīvs noziegums par, ko mums būs kolektīva atbildība – ka mēs tagad strīdamies par cik procentiem, kurš politiķis ir lielāks, veiklāks zaglis.
Mēs nestrīdamies par to – kā mainīt situāciju, kā sakārtot tiesu sistēmu, lai tā būtu neatkarīga, neuzpērkama, lai tā pildītu savas pamatfunkcijas – tiesiskuma nodrošināšana.
Caurspīdīgums finanšu plūsmās – medicīnā, izglītībā, cik nu tas iespējams – aizsardzības jomās.
Mūsu Latvijā ir palicis tik maz un tas mazais atlikums ir jādala uz pusēm – vieni ir tie, kuri ir apmierināti ar dzīvi – valsts – politisko partiju izpildījumā darbojas viņu interesēs – tie neko negrib mainīt, tikai vēl brīvāk un vēl klusāk tikt pie atlikušajiem resursiem.
Un tad ir tā lielā masa tiesiski neaizsargāto cilvēku. Un es te nerunāju tikai par bāreņiem, kuriem kā lopiem atņem personus kodus, lai neviens nekad nevar atrast viņus vai viņu atliekas – es te runāju par lielum lielo sabiedrības daļu.
Un nacionālā apvienība tīri emocionāli manā vērtējumā ir visdrausmīgākie. Nesāp jau , ja smuks vīrietis tevi ignorē, bet ja smuks vīrietis tev zvēr mīlestību – mūžīgu, bet tevi apzog, krāpj, izsmej aiz muguras – tad ir emocionāls krahs. Tādas ir manas jūtas pret nacionāļiem – pietaisīta tautas sirds un dvēsele patriotisma vārdā.
0
Vineta Ungailo 20.08.2014. 15.29
un tas bija iemesls, lai atteiktu pieeju valsts noslēpumam? smieklīgi
1
gliters > Vineta Ungailo 20.08.2014. 15.49
Jā, es saprastu VID’a vai KNAB’a interesi par šo epizodi, bet kā šis no interpola bēguļojošais arābs var caur iespējamo ietekmi uz Broku apdraudēt LV konstitucionālo iekārtu vai pat LV neatkarību, man nav saprotams.
0
Ansis Reinhards 20.08.2014. 14.37
> dzeris
Ja tas tāpēc, ka Ir kritizē NA un to sponsorus, tad tas ir galīgi garām.
————
Nē, dzeri, tas ir tāpēc, ka IRs ne tuvu nav neatkarīgs mēdijs, kuru gribētu pabalstīt ar savu naudu…
6
ligakalnina > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.08
Kas ir “neatkarīgs” mēdijs?
Parasti ar to saprot neatkarību no valsts struktūrām. Visur pasaulē mēdijs var simpatizēt vienam vai otram politiskam spēkam, protams, nesagrozot faktus un nemelojot, un Ir to nedara.
Saprotams, katrs var lasīt to, kas tam tuvāks, bet tas fakts, ka gan tie, kas Iram simpatizē, gan tie, kas Iru neierdz, pulcējas Ir vietnē, nevis kur citur, norāda, ka Ir ir profesionāls un ietekmīgs mēdijs, nevis kāda bulvārlapele.
Saprotams, tu gribētu lasīt kādu mēdiju, kas faktus interpretē vai atlasa pēc tavām simpātijām, vairākums cilvēku tā dara, bet, kur tad ir tāds mēdijs, kas tik augsti profesionalā līmenī atbalsta NA?
Nav tāda, tur jau tā lieta, DDD vai atkarīgā taču nav nopietni uztverami.
Pie kam, nav jau to NA par ko sevišķi slavēt, izņemot pseidopatriotisko retoriku un populistiskās izdarības, ko tādu šī partija izdarījusi, visus savus punktus tā nopelna taisni ar populismu.
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.35
Spried pati. Es varu spriest tikai sava prāta un savas dzīves pieredzes ietvaros. Lai cik arī nicīgi te citi uzreiz neizteiktos par to un pret mani sevi nepaceltu nez kādos augstumos.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.45
Sandra! Tu kā rudens pārsteigums te pēkšņi uzradies pirms vēlēšanām un ar savu mazo viedoklīti ielien vai katrā rakstā visas dienas garumā…
Man tas izraisa pārdomas un arī rada mazu, sīku viedoklīti…
Bija reiz te viena pirms vēlēšanām ar niku Personālvadība… Pēc tam kaut kur pazuda…
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.53
nē, man ir te senāki komentāri arī. Starp citu – šo žurnālu man uzdāvināja mīļākais, kurš emigrēja. Pat diez vai būtu atlāvusies nopirkt.
Mani satrieca , kad izlasīju,ka žurnāla konti ir arestēti. Tas sakrīt ar manām emocijām cīņā ar apsaimniekotāju. Tu zini , ka tev ir tiesības, ka likums ir tavā pusē, bet tās tiesības ar likumu tu vari uzkārt sirsniņ mājā. Tā ir tāda sajūta – es nezinu kā jutās Gunārs Astra, piemēram, bet es jūtos bezspēcīga – ir likumi – tie nedarbojas. Cik ir valstu pasaulē , kad tieslietu ministri grib sūdzēt savu valsti tiesā par likumu neievērošanu.
Vēlēšanās es balsošu par Bordāna partiju. Vai vispār nebalsošu – varas partijas – viņas mani ir iedzinušas stūrī. Cilvēki aizbrauc no šīs valsts tieši šī beztiesiskuma dēļ. Gribi tici, gribi netici. Tā ir Tava izvēle.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 16.07
> Sandra
Ā, balsosi par Bordāna partiju! Skaidrs. Kāda cibiņa, tāds vāciņš… :)
0
Ojārs > Ansis Reinhards 21.08.2014. 01.25
beta > Sandra
Ā, balsosi par Bordāna partiju! Skaidrs. Kāda cibiņa, tāds vāciņš… :)
————-
Jap, spriežot pēc mīnusu skaita, viens otrs vienotības liberasts cer, ka daļa patriotiski noskaņotu cilvēku nobalsos par Bordānu un izmetīs savas balsis misenē.
0
Ansis Reinhards 20.08.2014. 14.21
IR sāka ar lielām cerībām…
Toreiz pasūtīju žurnālu uz gadu, uzdāvināju eksemplāru vecākiem, popularizēju cik varēju.
Nu viss sen mainījies. Žurnālu nepasūtu ne sev ne vecākiem, pie izdevības paziņām neslēpju savu viedokli.
Tagad kārtējo reizi pārliecinos, ka IR propagandas metodes patiesībā ir tādas pašas kā bidlostānā, tikai, protams, niecīgākā mērogā un vājākā izpildījumā… kā jau provincē… Labi varu iedomāties IR kolektīvu “urā patriotu rindās”, ja vien par to labi samaksātu…
9
ligakalnina > Ansis Reinhards 20.08.2014. 14.30
Ja tas tāpēc, ka Ir kritizē NA un to sponsorus, tad tas ir galīgi garām.
Ja Ir melo, kāpēc NA nesūdz to tiesā?
Tas NA sponsors Sprūdš vienīgais, kas iesūdzēja, bet, pats uz tiesas sēdēm nenāk, pēc tam, kad, iespējams, pati MNA shēmās iesaistītā Meliņa nobloķēja Ir kontus, kas, acīmredzot, arī bija tas mērķis, jo viņš zina, ka lietas izskatīšana pēc būtības viņa labā beigties nevar, tomēr, galīgi Krievija te vēl nav.
Kas attiecas uz ir “pērkamību”, tam nav nekādi pierādījumi, ja kāds iestātos Krievijas patritu rindās, tad, drīzāk, NA ( īstenībā, viņu pagātnē jau ir draudzība ar krievu fašistēniem – osipoviešiem), pie kam, ir gan spēcīgas aizdomas par viņu pērkamību, gan par to, ka viņu vērtības daudz tuvākas kremlinu, nekā Rietumu vērtībām.
Ja Ir būtu pērkams, tas mierīgi paņemtu naudu no MNA mafijas, nevis konfliktētu ar šo ļoti ietekmīgo un bagāto spēku, kas var uzpirkt veselas partijas.
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.18
es, Tavu viedokli respektēju.
Varu tagad izstāstīt savu. Žurnāls IR ie vienīgais masu medijs, no kura es uzzināju par elektrotirgus atvēršanu, vai teiksim – kas man šobrīd ir absolūta aktualitāte – uzzināju par to, kā valdība kārtējo reizi lej ūdeni tukšā mucā – t.i. – gatavo jaunus kārtību apsaimniekošanā – par tiešmaksājumiem. Ja es ieeju EM mājas lapā tur vispār nekas par to nav teikts, vispār klusums – bet elle un indija – mēs – tas ir tā sociāli neaizsargātā sabiedrības daļa esam tie, kas barojam tos bagātniekus. Un IR ir vienīgais medijs, kas par to raksta , kas tam seko līdzi. Un man tas ir absolūti būtiski. Es turpināšu pārskaitīt naudu vienai latviešu bārenei , kura aizbrauca studēt uz ārzemēm. Cik varēšu atbalstīšu viņu bet ja man būtu lieki līdzekļi – es noteikti to naudu ieskaitītu IR un ar norādi – kā prēmija pētnieciskajiem žurnālistiem. Vai pat konkrētiem žurnālistiem. Šo pilsonisko drosmi – es to apbrīnoju, un es tām sievietēm jūtos dziļi pateicīga.
Jā – par to elektronerģijas jauno likumu – man Latvenergo tā neprata to izskaidrot kā to izdarīja IR.
Vienotība priekš manis ir politiskais līķis un šai līķu kaudzē es metu pilnīgi visas saeimā esošās partijas, arī zelta tilta apēdājus bojāru , kurš klusi apstrādā tur sapelnīto naudu.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.29
> Sandra
Nemaz nebrīnos. Maslova trepes apakšējais pakāpiens ir visvairāk noslogots, ir jau tā. Pārskaiti vien savu brīvo naudiņu IRam, tā Tava izvēle, es tā noteikti nedarīšu pie šādas redakcijas politikas…
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.46
beta, baigi gribas pateikt bļeģ – tev ir neēduši bērni acīs skatījušies?
Ar cauriem zābakiem pa slapjām ielām staigājuši?
Baigi grūti atturēties no lādēšanās.
Es personīgi pazītu sievieti, kurai pagasts uzlika sodu par to,ka viņa nelaiž bērnus uz skolu. Kāpēc nelaiž? Nav nauda autobusam. Pagastā viņai saka – dod biļetes – mēs tās apmaksāsim. Viņa saka – dodiet man naudu par ko nopirkt tās biļetes. Bērnam skolā ir kaut kas arī jāēd. Un ne jau kartupeļus ar biezpienu viņš līdzi ņems.
Piedod, rupjību. Negribēju, bet nelabošu. Izbanojiet, aizvēršos.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 15.55
> Sandra
Putra Tev galvā. Kāds sakars neēdušiem bērniem ar Tavu vēlmi pārskaitīt naudu IRam par to, ka viņš Tevi informē par elektrības tirgus atvēršanu?
Putlerieši savā TV propagandā arī par bērniem, sievietēm un večukiem vien katra vārda galā…
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 16.00
kaut vai tāds sakars, ka tiesiskuma atgriešanās Latvijas valstī paglābtu bērnus no badošanās, no dzīvošanas aukstumā.
Cik Latvijā ir cilvēki, kas par to domā? Ziemasvētkos izvedā kastēm vecas plīša mantiņas – nomet nabagiem pie durvīm , lai priecājas. Brauc atpakaļ uz Rīgu ar domu, cik labi ir.
0
Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 20.08.2014. 16.08
> Sandra
Vēlreiz. Kāds sakars neēdušiem bērniem ar Tavu vēlmi pārskaitīt naudu IRam par to, ka viņš Tevi informē par elektrības tirgus atvēršanu?
0
sarmitelinde > Ansis Reinhards 20.08.2014. 16.24
kaut vai tāds sakars, ka viens no veidiem kā vara apspiež pilsoņus ir manipulācija ar informāciju, maziņā. Vēl jautājumi ? Raksti – nekautrējies.
0
dro > Ansis Reinhards 20.08.2014. 18.14
beta. Toreiz pasūtīju žurnālu uz gadu, uzdāvināju eksemplāru vecākiem, popularizēju cik varēju.
Nu viss sen mainījies. Žurnālu nepasūtu ne sev ne vecākiem, pie izdevības paziņām neslēpju savu viedokli.
___________
Analogično:)
0
marmed 20.08.2014. 13.55
IR gan ir riktīgi objektīvs laikraksts :D kad pietiek.com raksta par Valdiņa biznesu, tad IR neko nepublicē, kā par NA tā protams jāpārpublicē. Un vispār toreiz , kad BB naudu aizņēmās Tofiks bija cienījams cilvēks -konsuls utt, tagad, protams viņš ir noziedzinieks un neviens normāls cilvēks no viņa naudu neņemtu.
Un kā ir ar V deputātu Čaklo, kurš arī kādreiz bija cienijams cilvēks, bet tagad slēpjās no parādu piedzinējiem, gan jau viņa parādiņš ir lielāks par 100k usd. Tad ko tagad uz visiem V deputātiem kuri ar viņu sveicinājās krīt aizdomu ēna?
0
sarmitelinde 20.08.2014. 12.50
Nomale, protams, ka es gribētu visus patriekt, protams, jautājums tikai – ko liksim vietā. Es tiešām nedomāju,ka vaina ir tikai partijās. Jā – mums ir partiju diktatūra un terors – bet – ne jau krievu, amerikāņu vai vāciešu dēļ. Tā ir kopēja sabiedrības vaina.
Padomā – te komentāros – lasi – cik daudz ir ļauni apsaukāšanās vārdi, neslēpts naids un neiecietība, nespēja uzklausīt un pieņemt atšķirīgo.
Ja būtu tā, ka nomainām deputātus un ierēdņus un visas problēmas sāk risināties un atrisinās, tad jau būtu viss kārtībā.
8
jmaklakovs > sarmitelinde 20.08.2014. 13.00
Katrai partijai ir cēla programma. Pietiktu jau ar to, ka partiju pilnsapulcēs sāktu šīs programmas vērtēt augstāk par pāris partiju darboņu savtīgajām interesēm.
Šodien ir tā: ir pāris fīrmaņu, kurus ievēlē un tādejādi piesedz pāris tūkstoši partijas biedru. Tad kad šo partiju biedri tiks vaļā no mazvērtības kompleksiem un sāks domāt valsts mērogā, tad arī tiksim pie tiesiskas valsts.
Pagaidām, kamēr Lūsis, Broka, Bērziņš un co fīrējas, tikmēr sīkie partijas biedri viņus IRā aizstāv.
0
efeja60 > sarmitelinde 20.08.2014. 13.16
nomale, precīzi par vienotību. Kad Vienotības biedri patrieks patreizējo valdi?
0
jmaklakovs > sarmitelinde 20.08.2014. 13.21
Kad pūcei aste ziedēs! Vienotības kopsapulce ir kā nespējnieku salidojums.
0
gliters > sarmitelinde 20.08.2014. 13.47
“Pagaidām, kamēr Lūsis, Broka, Bērziņš un co fīrējas, tikmēr sīkie partijas biedri viņus IRā aizstāv.”
Ja V biedri “fīrētos” līdzīgā veidā kā Lūsis, Broka un Bērziņš, es teiktu, ka “abi labi” un punkts, bet diemžēl V biedri acīmredzami fīrējas par labu Krievijai, apdraudot pašu LV kā valsts un latviešu kā nācijas pastāvēšanu un tas ir daudz bīstamāk par BB kredītiem no interpola meklētajiem arābiem, kas reiz bija LV goda konsuli un iespējamām nodokļu shēmām. Man tik nav saprotams, vai kāds to neapjēdz vai tikai izliekas.
0
jmaklakovs > sarmitelinde 20.08.2014. 13.53
zirnekliene Šeloba. Tieši NA fīrējas par labu Krievijai. Tieslietu sakārtošana pieliktu treknu punktu kremļa tīkojumiem mūsu valstī, bet NA biedriem savas kabatas svarīgākas par šo valsti. Uz Vienotību man dusmas par to, ka tā sadarbojas ar tiem bandītiem. Nevajag man tādu stabilitāti!
0
gliters > sarmitelinde 20.08.2014. 14.34
Tieslietu sakārtošana pieliktu treknu punktu kremļa tīkojumiem mūsu valstī,
Tu stulbs vai izliecies? Lai krievi aizmirstu 20 g.s. lielāko ģeopolitisko katastrofu un LV neatkarību kā šīs katastrofas tiešās sekas, mums atliek tikai sakārtot tieslietu sistēmu un tiklīdz mēs to sakārtosim krievu imperiālisms izkūpēs kā nebijis vai arī brīnumainā kārtā attieksies uz visām citām postpadomju valstīm izņemot mūs? Un visi mūsu kangari pārcelsies uz Marsu? Ko tu pīpē, šādas muļķības rakstīdams?!
0
jmaklakovs > sarmitelinde 20.08.2014. 17.53
zirnekliene Šeloba. Visas pasaules problēmas sākas un beidzas ar korupciju! Krievi nevarēs nevienu uzpirkt, ja neviens neņems kukuļus!
Ak, kam gan es to stāstu…
0
gliters > sarmitelinde 21.08.2014. 08.40
Tāda sabiedrība, kas sastāv tikai un vienīgi no neuzpērkamiem cilvēkiem, nav bijusi un nebūs nekad un nekur. Turklāt ja visi bez izņēmuma būtu godīgi un neuzpērkami, tad nevajadzētu nekādas pūles, lai radītu tiesisku vidi – tā izveidotos pati no sevis.
Un ja nu šobrīd kāds politiskais spēks ir uzpirkts no Krievijas puses, tad tā ir V/RP, kas lobē putinku būvi un gazpromizāciju, kā arī taisās pa lēto noandelēt Citadeli visticamāk tiem pašiem krieviem. Aizdevums BB no bijušā Marokas goda konsula ar Krievijas tīkojumies Latvijā saistīts nevar būt un ja SAB tas šķiet svarīgāks par aizdomīgām “nodokļu brīvdienām” utml. lietām, tad man nav nekādu ilūziju kam patiesībā kalpo SAB.
0
jmaklakovs 20.08.2014. 12.27
Viss izskatās ļoti vienkārši: aizdevums ir kā samaksa tik ilgi kamēr Broka darīs ko liks. Ja sāks spirināties, tad aizņēmums būs jāatdod!
Dzīt ar sūdainu mietu tādus “tautas” kalpus!
10
Ojārs > jmaklakovs 20.08.2014. 12.40
Tu domā Dombrovski ar speciālo kredīta portfeli žīdu bankā, optimizētāju Zaķi un kamparu ar sievas naudu no tumbočkas?
——————-
es varu iedomāties cik neatkarīgs ir Dombrovskis no kādas “kopienas” iegribām….
0
sarmitelinde > jmaklakovs 20.08.2014. 12.44
skaties, kas notiek Fērgusonā ASV, un esi droša – arī pie mums specvienību puiši ir gan labi trenētim, gan labi baroti un cirtīs tā,ka aizlidosi pa gaisu savu mietu nepacēlusi.
Par to brīdi, kad tauta varētu stipri sadusmoties ir jau stingri padomāts…
0
jmaklakovs > jmaklakovs 20.08.2014. 12.45
Andrejs. Arī viņus!
Bet vai Tu par Brokas, Lūša un Bērziņa patriekšanu piekrīti? Vai arī pateikt kaut ko kritisku par NA biedru ir kā krupi norīt?
0
efeja60 > jmaklakovs 20.08.2014. 13.02
Pirmkārt jāpatriec Iesalnieks. NA balsotājus aicinu svītrot Iesalnieku, kura tēvs bija padomju noziedzīgā režīma darbonis.
0
kristaps_drone > jmaklakovs 20.08.2014. 13.47
“NA balsotājus aicinu svītrot Iesalnieku, kura tēvs bija padomju noziedzīgā režīma darbonis.” – bērniem par vecāku grēkiem nav jāatbild.
0
jmaklakovs > jmaklakovs 20.08.2014. 13.55
Ciniķis “NA balsotājus aicinu svītrot Iesalnieku, kura tēvs bija padomju noziedzīgā režīma darbonis.” – bērniem par vecāku grēkiem nav jāatbild.
——————————-
Pareizi! Iesalnieks nav tāds! Viņš taču cep piparkūkas!
0
Ojārs > jmaklakovs 20.08.2014. 14.56
Es nebalsoju par personībām. Ir politiķi, kas man patīk, bet vēlēšanās vairāk skatos, ko konkrētā partija ir izdarījusi latviskas Latvijas veidošanai un kolonizācijas apturēšanai.
///////////////
nomale: Bet vai Tu par Brokas, Lūša un Bērziņa patriekšanu piekrīti?
0
Vineta Ungailo > jmaklakovs 20.08.2014. 15.48
mani kā NA balsotāju šī partija apmierina pilnībā un nevienu patriekt netaisos. to, kurš tiks patriekts, V redzēs vēlēšanās
0
jmaklakovs > jmaklakovs 20.08.2014. 18.06
angry. mani kā NA balsotāju šī partija apmierina pilnībā un nevienu patriekt netaisos…
——————–
piparkūku cepējs Iesalnieks
hokejists Naudiņš
hokejists-ložmetējnieks Parādnieks
Ulmaņa slavinātājs, Osipova čomaks Dzintars
administrators Lūsis
administrators Bērziņš
superkonsultante Broka
Vismaz Zīli izsvītro. Viņš neierakstās kompaškā!
0
andris902 > jmaklakovs 20.08.2014. 20.07
…Nomale….esi pārāk labās domās par Zīli….Robčikam vislatvieši bija nepieciešami tikai savas karjeras veidošanai un mierīgai dzīvei Eiropas parlamentā…uz vislatviešu fona Zīle ir galvastiesu pārāks un tas viņam nodrošināja ceļu uz Briseli…ko Zīle ir izdarījis būdams uz vietas Saeimā un valdībā?…esi dzirdējis viņa iebildes par saviem partijas biedriem?…
0
Sanšains 20.08.2014. 12.14
Akcentu likšanas māksla.
Oriģinālās ziņas virsraksts:
“Brokai pielaide varētu būt atteikta sakarā ar lielu parādu Interpola meklētai personai”
“Iras” virsraksts:
“Portāls: Broka saņēmusi lielu naudu no Interpola meklētas personas”
Turklāt, kā jau “Krix” aizrādīja – citkārt “pietiek.com” ir nicināms un ignorējams informācijas avots. Tavu brīnumu – šoreiz ne.:)
Anda Burve-Rozīte portālam “pietiek.com:
“@PietiekPortals Ja kādreiz dzīvē sāksit nodarboties ar žurnālistiku, nevis to, ar ko nodarbojaties tagad, varbūt jums atbildēšu.”
19.11.2013. https://twitter.com/AndaBurve/status/402861260066144256
Ja reiz “Ira” pārpublicē pietiek.com ziņu, tad laikam jāsecina, ka pietiek.com BEIDZOT ir sācis nodarboties ar žurnālistiku.:)
14
ligakalnina > Sanšains 20.08.2014. 12.21
Nu bet kāpēc Broka nesūdz to izdevumu tiesā, ja informācija neatbilst patiesībai?
Tas būtu kritērijs.
0
sarmitelinde > Sanšains 20.08.2014. 12.24
Nu redzi, džeri, būs man beidzot savs suns, tas nekas, ka virtuālais, bet es sapratu, ka domāju līdzīgi. Ka ar tevi varētu patiešām kā ar suni – saprasties bez vārdiem.
0
gliters > Sanšains 20.08.2014. 12.27
Aizdevums jau ir, nauda ir saņemta – melots tātad nav…
Bet jautāju vēlreiz – kāpēc nav pārpublicēts Lapsas raksts par 3.a kredītportfeli?
0
sarmitelinde > Sanšains 20.08.2014. 12.33
Šeloba – tāpēc, ka tu to jautā mums, tā vietā , lai šo jautājumu uzdotu IR redakcijai.
Es vakar piezvanīju uz SAB un uzdevu dažus jautājumus, kurus negribēju uzdot komentāros. Un savulaik esmu rakstījusi redaktoriem savus viedokļus. Piemēram, tvnet ir dzēsis laukā manus komentārus. KD esmu rakstījusi – mūs tur lamāja,ka esam anonīmi stulbi komentētāji, bet tā arī joprojām tur nav uztaisīta reģistrēto komentētāju sistēma.
Es tā domāju.
0
lebronj2356 > Sanšains 20.08.2014. 12.35
Ā nē to nevar, tad atklāsies, ka konsolidētājs nedzīvo pēc tiem padomiem, kas sniegti konsolidējamiem :), jeb vienkārši prasta liekulība !
0
Sanšains > Sanšains 20.08.2014. 12.36
Šeloba:
Bet jautāju vēlreiz – kāpēc nav pārpublicēts Lapsas raksts par 3.a kredītportfeli?
===================================
Tāpēc, ka raksts par Broku ir žurnālistika, bet raksti par Dombrovska 3a ir “dubļu peļķu piāristu” smērējums.:):)
Tā pati Anda Burve-Rozīte:
“Es spriežu pēc Dombrovska reālajiem darbiem politikā, un neticu dubļu peļķu piāristiem (“žurnālistiem”).”
https://twitter.com/AndaBurve/status/470842521581797376
0
gliters > Sanšains 20.08.2014. 12.46
Sandra J, es uzdodu retoriskus jautājumus – IR redakcija lieliski zin savas rīcības iemeslus, bet mums jau tos tiešā veidā neteiks.
Situācija gaužām vienkārša – V/RP cenšas noēst tos, kas kaut nedaudz iebilst pret Latvijas notirgošanu Krievijai, izmantojot par kompromātu lietu, kādas, ja runa ir par savas partijas biedriem, par kompromatu neuzskata.
0
sarmitelinde > Sanšains 20.08.2014. 12.55
mana svēta pārliecība , ka šie retoriskie jautājumi, šī nespēja uz tiešo runu – ka tā ir baigākā sabiedrības nelaime.
Man šitā iet ar apsaimniekotāju RNA – es viņiem uzdodu konkrētu jautājumu – viņi man atbild kaut ko citu.
Savulaik biju aizbildne – par RBT uzrakstīju sūdzību Riekstai -Riekstiņai – ka manā sapratnē RBT nodarbojas ar bāreņu tirdzniecību, ka viņiem nevar uzticēties. RRE man atbildēja, ka es pati esot neuzmanīga, slinka un slikta. Rakstīju viņiem otru vēstuli – ka manuprāt, svarīgi būtu bijis pārbaudīt un izvērtēt manis minētos faktus un ziņot likumsargu iestādēm – tad man atnāca vēstule no LM, ka ja vienreiz atbilde ir izsūtīta, tad likums paredz, ka otreiz var neatbildēt.
Un tādā veidā tā mūsu netiešā runa ir pārgājusi uz valsts netiešo runu – var teikt arī Kafkas vārdiem, kad sistēma apēd pati sevi.
0
gliters > Sanšains 20.08.2014. 13.00
Ir jau tā… Man jau gan sen ir pārliecība, ka tikai Maidans mūs var glābt, jo uzdot varnešiem un to ruporiem jautājumus nav vērts, kā arī rakstīt komentārus internetā, starp citu.
0
sarmitelinde > Sanšains 20.08.2014. 13.07
Maidans ? Mums jau bija Atmoda, bija asinsizliešana, upuri, bija saukļi – kaut pastalās , bet brīvi.
Vai lasīji komentārus, kad operu izīrēja Kremļa lakstīgalai Krutojam? Ko tad mīļo tautiešu nomācošais vairākums rakstīja – ir ok , mums ir jāpelna un operai naudu vajag.
Tu nevari ar varu kādu piespiest būt brīvam. Tas pats lielais vilis reiz atzinās,ka pa kluso rakstot komentārus. Nu tādi ir tie,kas naudu – pat asins naudu liek pāri visam.
Mani izbanoja no Satori , jo es sarakstīju visu,ko es domāju par maucīgo inteliģenci, par to,ka manā vērtējumā tā ir asins nauda, ko tad “plaukstošie” kulturologi tērē.
Ar cik cilvēku dzīvēm mēs samaksājām par būvnieku superprivilēģijām un cik vēl esam gatavi maksāt – ziedot, neko pēc būtības nemainīt, nedarīt?
0
gliters > Sanšains 20.08.2014. 13.26
Ar to operas izīrēšanu Krutojam ir tā, ka pirmām kārtām piketēt bija jāiet pie Rinkēviča AM, kad viņš pēc Krimas atteicās iekļaut melnajā sarakstā tos, kas parakstīja atbalsta vēstuli Putinam – ja viņš tā rīkotos, JV nenotiktu vispār, nākamā vieta, pie kuras bija jāpiketē – Jūrmalas dome, kas pa velti dod Krievijas naudasmaisiem Dzintaru koncertzāli (Liepiņš vismaz šajā maucības seansā iegūto naudu izmanto operas parketa nomaiņai – tas tā, no sērijas “spēks ir salīdzināšanā”) un kā teiktu, ZZS piaristi, bez kāda labuma sev, tikai aiz pārliecības, kam, protams, es “ticētu”. Ja tas tā būtu noticis, arī pikets pie operas būtu likumsakarīgs, bet tā sanāca vien varas un mainstrīma mēdiju akceptēta “tvaika nolaišana”, jo pastāv neoficiāls uzstādījums, ka “naciki” jāsit, izmantojot jebkuru iemeslu vai ieganstu.
Vismaz es tādas lietas kā BB miglainās kredītsaistības skatos šādā kontekstā.
Kas attiecas uz inteliģenci – kāda nu mums ir tā postkoloniālā sabiedrība, tāda ir – nedomāju, ka ukraiņiem tā ir labāka, tomēr viņiem Maidans izdevās.
0
kristaps_drone > Sanšains 20.08.2014. 13.42
Hari, lielisks komentārs, žēl, ka tikai vienu plusiņu varu pielikt!
0
sarmitelinde > Sanšains 20.08.2014. 13.55
Maidans manā vērtējumā ir tikai hops – pirms lēciena pār grāvi.
Man ir viens tuvs cilvēks, kuram ir bizness Kijevā. Un ko viņa saka – ka ir tā, ka ja Tu Latvijas ierēdnim iedosi kukuli ( pirms tam noskaidrojot cik kas maksā) – tu pretī saņemsi to, par ko samaksāji, bet ja Tu kukuli dosi ukraiņu ierēdnim, vai policim – tad tu rēķinies ar to, ka 99% gadījumu būs jāmaksā vēl un vēl un arī tad nebūs garantijas, ka saņemsi par samaksāto.
Ukraina ir vienīgā no PSRS republikām, kura nav sasniegusi pirmskara ekonomisko līmeni.
Un mana doma ir tāda, ka īstās problēmas Ukrainai sāksies tad,kad beigsies karš.
Zini kā ir ar hroniskām slimībām? Tās atkāpjas otrā plānā, kad uzrodas akūta vaina.
Savs Maidans mums ir bijis, tagad jautājums ir par to vai mēs spējam izārstēt vai vismaz apārstēt savas hroniskās vainas. Tā es domāju.
Un man ļoti patīk Rinkevičs vismaz kontekstā ar attiecībām ar Krieviju – man ir tik žēl, ka par viņu nevarēšu balsot. Bet – manā vērtējumā tādam ir jābūt ministram – ar spēju pateikt , skaidri formulēt domu. Tas jau ir pirmais solis. Ja mums visi ministri un vadoņi tādi būtu , būtu jau forši.
Lūk.
Par JV – esmu par, lai viņš notiek, lai nauda grozās , bet mīļā debess,ir kaut kāda pašcieņas robeža. Kā ikvienam cilvēkam – katram ir kaut kāds slieksnis , līdz kuram var izciest pazemojumus.
0
gliters > Sanšains 20.08.2014. 14.27
Nu man gan Rinkēvičs liekas Krievijas pakalpiņš, neskatoties uz savu “pareizo” retoriku, bet “pašcieņas” slieksnim jau kāpj pāri JV kā tāds – peļņa ir nenopietns arguments, ja par to ir jāmaksā ar Krievijas mentālo invāziju, kuras jau tā ir par daudz, turklāt lauvas tiesa šīs peļņas tiek ne jau latviešiem un pat ne Latvijas iedzīvotājiem.
0
ligakalnina 20.08.2014. 12.05
Kārtējā V sazvērestība un insinuācija pret sirdsšķistajiem un kristālskaidrajiem idealistiem, vienīgajiem īstenajiem Latvijas patriotiem, NA godavīriem un “godasievām”.
Nu un kas, ka ņem naudu no interpola meklētajiem blēžiem, uztur sakarus ar noziedzniekiem – tas taču nav nekas sevišķs.
Vot, ja kādu no NA pieķertu griežot kādam pušu rīkli, un nodemonstrētu to tiešajā ēterī, un tam būtu simts liecinieku, tad, iespējams, vēl varētu parādīties doma, ka kaut kas nav kārtībā, kaut, drīzāk, NA elektorāts pateiktu, ka liecinieki uzpirkti, un ieraksts samontēts, simts punkti, ka tā arī būtu.
Bet, ja nopietni, tiešām domājat, ka cilvēkam ar tādiem parādiem un sakariem ar kriminalām aprindām var uzticēt valsts noslēpumu?
Tāds cilvēks pēc noklusējuma ir gan ietekmējams, gan uzpērkams arī nākotnē, par viņa darbošanos un iespējamo uzpirkšanu pagātnē pat nerunājot.
26
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.10
Bet Vienotība to noziedznieku iecēla par Latvijas goda konsulu Marokā?
0
sarmitelinde > ligakalnina 20.08.2014. 12.14
vai tad ārlietu ministriju nevada zatleristi?
Un vai prezidents nav no ZZS ?
Āboltiņa ir no Vienotības – tieši tā, bet nesaprotu, kāpēc tu visu laiku pieauc vienu vienotību ?
0
ligakalnina > ligakalnina 20.08.2014. 12.19
Normund, nu netēlo jau naivo, pats taču saproti, ka reāli tas izskatās pēc tā, ka Broka ir kjorumpēta, un saņēma kukuli no kriminalā elementa, ko pierādīt, protams, nevar, bet, tas ir pietiekams pamats neļaut viņai piekļūt valsts noslēpumiem un vispār turēt viņu tālāk no jebkuriem nozīmīgiem amatiem.
Broka arī momentā atcēla Bordāna likumprojektu virzību uz Saimu, kāda garantija, ka MNA mafija viņai par to nesamaksāja?
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.25
Tāpēc, ka ārlietu ministrs ir no Vienotības.
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.29
Zaķis un Smiltēns centās tautsaimniecības komisijā izbīdīt gazprom intereses. Vai viņi to darīja par pliku velti?
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.35
ka Broka ir kjorumpēta, un saņēma kukuli no kriminalā elementa,
======================
Kukulis nevarēja būt, jo Broka tajā laikā ne valsts, ne pašvaldības amatus neieņēma.
0
gliters > ligakalnina 20.08.2014. 12.38
Normund, šādus jautājumus dzeri un toniji ignorē vai arī abild ar demagoģiju.
Tas LV liberastiem raksturīgi – bļaut par slikto Krieviju un Putinu un vienlaikus piesegt Krievijas interešu bīdītājus Latvijā, rādot ar pirkstiem uz to oponentiem.
0
ligakalnina > ligakalnina 20.08.2014. 12.40
Un kāds šai tēmai sakars ar 3. kredītportfeli, tipa, “pats muļķis?
Un, cik zinu, Dombrovskim nekāda sakara ar krimināliem elementiem nebija, viss bija legāli, un tur nav kam piesieties.
Un par to Zaķi – ir kādi pierādījumi, ka viņš saņēma naudu no gazproma?
Par Broku, toties, ir viss, kā uz delnas.
0
sarmitelinde > ligakalnina 20.08.2014. 12.41
paga paga – vai tad ķemeru sanatorija nebija valsts īpašums par, ko to kukuli ņēma? Nezinu – tāpēc jautāju , kā ir.
0
Ojārs > ligakalnina 20.08.2014. 12.48
Laikam Zaķis gazproma intereses Latvijā bīda savas pārliecības dēļ… Vai ne? Bet tas ir vēl sūdīgāk, tev tā nešķiet?
/////////////////////////////////////////
dzeri: Zaķis saņemtu naudu no gazproma, tev ir kādi pierādījumi?
0
gliters > ligakalnina 20.08.2014. 12.54
Protams, ka krievu biznesā viss vienmēr ir “legāli”, jo Krievijā legāls ir viss, ko akceptē varas vertikāle, bet LV tāds Krievijas protektorāts vien ir, tāpēc SAB nav brīv pētīt kā intereses pārstāv Esterkins un cik legāla izcelsme ir tai naudai, ko viņš apgroza.
No SAB un V puses te ir klasiska situācija zaglis kliedz “ķeriet zagli!” – tāds sakars 3.a kredītam, par kuru V rupors IR klusē kā partizāns ar raksta tēmu.
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.55
Un par to Zaķi – ir kādi pierādījumi, ka viņš saņēma naudu no gazproma?
====================
Zaķis kaut ko dara pa velti?
0
gliters > ligakalnina 20.08.2014. 12.56
Jā jā… Nu gadījās Zaķim nodokļus nooptimizēt, bet citādi viņš goda vīrs un rīkojas tikai saskaņā ar pārliecību un galvenais, ka SAB par to nav pat ne šaubu ēnas.
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 12.56
par kuru V rupors IR klusē kā partizāns ar raksta tēmu.
=================
Nožēlojami, ka par to klusē arī sabiedriskais medijs Latvijas radio.
0
efeja60 > ligakalnina 20.08.2014. 13.11
SandraJ paga paga – vai tad ķemeru sanatorija nebija valsts īpašums par, ko to kukuli ņēma? Nezinu – tāpēc jautāju , kā ir.
=================
Piekukuļot var tikai amatpersonu, lai tā pieņem lēmumu vai tieši otrādi nepieņem lēmumu kukuļdevēja interesēs. Te Broka , visdrīzāk, saņēma honorāru, un lai izvairītos no IIN maksāšanas, tas tika noformēts kā aizdevums. Tagad parādiet man kādu juristu / advokātu, kas godīgi maksā nodokļus. Es uzskatu, ka šiem juristiem ir jāmaksā ne tikai IIN, bet arī sociālais nodoklis, kā to dara parasti mirstīgie. Un ir jāpieņem likums, ka par izvairīšanos no nodokļu samaksas iestājas kriminālatbildība ar mantas konfiskāciju.
0
sarmitelinde > ligakalnina 20.08.2014. 13.17
ierēdni var piekukuļot – ne tā?
Nezinu likumus, nu nezinu.
Dīvaini, ka var tirgot valsts uzņēmumus, saņemt par to naudu, bet tas neskaitās kukulis.
Esmu kaut cik apguvusi likumdošanu par bērniem, jo tās tikpat kā nav. Lasu likumus par apsaimniekošanu – bet daudzus es tiešām nezinu.
Tad kā ir ?
0
Ojārs > ligakalnina 20.08.2014. 13.30
Vispār jēdz, ko gvelz? paskaidroju – Broka nestrādāja PA
////////////////////////////////////////////////
Dīvaini, ka var tirgot valsts uzņēmumus
0
andris902 > ligakalnina 20.08.2014. 14.39
….Normund….iedzer aukstu ūdeni un nomierinies…kurā gadā T.K. bija Latvijas Goda konsuls Marokā?…nu, mēģini atcerēties!…
…Ārlietu ministrijas mājas lapā rakstīts:
Latviju Marokā pārstāv goda konsuli: Hišāms Tāzī (Hicham Tazi) – Kasablankā, Adnāns Ben Abdullāhs (Adnane Benabdallah) – Marakešā.
….kāds sakars ar Tofiku Kavaru Vienotībai un Rinkēvičam?…
0
Ieva Aile > ligakalnina 20.08.2014. 15.04
Nu tad bija cits vienotībnieks,kas iecēla to Tofiku Kavaru.
0
Linda Deičmane > ligakalnina 20.08.2014. 16.15
A, davai – izstāsti, kad tas bija, citādi tu pēc Zariņa govs izklausies, kurai vēders apsāpējies.
0
Ieva Aile > ligakalnina 20.08.2014. 18.51
Latvian Foreign Ministry to sign protocol on political consultations with Morocco
07 Feb 2007 print version print version email this link email this link
On 8 February 2007, the State Secretary of the Latvian Ministry of Foreign Affairs, Normans Penke, and the Director-General for Bilateral Affairs of the Moroccan Ministry of Foreign Affairs and Co-operation, Youssef Amran, will sign a Protocol on the Establishment of Political Consultations between the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia and the Ministry of Foreign Affairs and Co-operation of the Kingdom of Morocco. The signing of the protocol attests to the interest in further development of co-operation with Morocco as the country representing the Arab world. The Foreign Ministry regards the document as the basis for the promotion of bilateral relations.
Representing Latvia within the framework of the first political consultations between the Latvian and Moroccan Foreign Ministries will be the Foreign Ministry Under-Secretary of State, Edgars Skuja. The consultations will cover the issues and future prospects of bilateral co-operation, the co-operation between both countries in international organizations, the EU dialogue with the Mediterranean countries, the European Neighbourhood Policy, and Latvia’s development co-operation policy.
Morocco recognized the independence of Latvia on 24 September 1991. Diplomatic relations between both countries were established on 5 October 1992. The Moroccan Ambassador, Aicha El Kabbaj (resident in Copenhagen, Denmark), has been accredited in Latvia since 5 April 2004.
Latvia is represented in Morocco by its Ambassador Rolands Lappuke (resident in Paris, France). Latvia has also two Honorary Consuls in Morocco: Mr Hicham Tazi in Casablanca and Mr Toufic Kawar in Rabat.
(end of text)
http://www.am.gov.lv/en/security/news/4457/?pg=8833
0
Ieva Aile > ligakalnina 20.08.2014. 19.44
Tātad Artis Pabriks ieskapējis Tofiku Kavaru par goda konsulu Marokā.kā akā skatījos,Vienotība pie vainas.
0
Linda Deičmane > ligakalnina 20.08.2014. 20.57
Zariņa govs ādā tā esi iejuties, ka drīz sāksi meklēt bulli.2007.gadā Vienotība vēl nebija dzimusi.Tā bija Kalvīša valdība ar tēvzemniekiem koalīcijā.MK lemj par vēstniekiem un goda kosuliem.Takš to, neiznāks tev bumbas norullēt uz citiem.
0
Ieva Aile > ligakalnina 20.08.2014. 21.33
Ha,tautpartijieši tāpat lielā skaitā uz Vienotību pārcēlušies ar Pabriku priekšgalā.Gara radinieki.Varas partija.
0
Linda Deičmane > ligakalnina 20.08.2014. 21.58
Ha,tu gribi teikt, ka NA ir Saskaņas centra filiāle,jo puse no patriotiem pārmetušies pie Ušakova.Vispār, tev taisnība – vislatvieši un saskaņieši kā Siāmas dvīņi,ar identisku domāšanu.Viens un tas pats.
0
Ieva Aile > ligakalnina 20.08.2014. 22.13
Otrādi,SC un Vienotība uzsūc visus pārbēdzējus un kažoka apgriezējus.
0
Uldis Babris 20.08.2014. 11.55
Esmu šokā! To ka Baiba ir sapinusies ar starptautiskā meklēšanā izsludinātiem noziedzniekiem un ir finansiāli atkarīga no viņiem es nebiju gaidījis! Manu balsi NA vēlēšanās vairs neredzēt kā savas ausis! :)
1
efeja60 > Uldis Babris 20.08.2014. 12.09
Sapinusies ir Latvijas republika, kuras goda konsuls ir noziedznieks. Pie vainas ir ārlietu ministrija un atbildīgā partija Vienotība. Esmu šokā. Vienotība manu balsi nedabūs.
0
lebronj2356 20.08.2014. 11.48
Jāaa, un šis ir publicēšanas vērts no pietiek.com :), tad, kad IRsas mīļotie vienotībnieki tiek karināti pie zvana minētajā portālā, un tas notiek jo bieži, tad protams nekāda pārpublicēšana nenotiek :)….Tas, ka Brokas un nu jau arī Naudiņa pielaides ir klaja vienoto šakāļu shēma, lai mēģinātu “norubīt” procentus vēlēšanās ir skaidrs jau sen, nožēlojami ka jameklē stulbas atmazkas !
Ja jau tā patīk atsaukties uz pietiek.com, tad atļaujiet ielinkot arī ļoti labu L.Lapsas(viņa fans neesmu) rakstu šodien Delfos :
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lato-lapsa-ja-ja-visa-tevija-laime-var-nu-diet.d?id=44864434
, kur iztirzāta visa mūsu sapuvusī politiekārta, tostarp cirks priekš muļķiem ar šīm pielaidēm !
2
sarmitelinde > lebronj2356 20.08.2014. 11.58
piekrītu, ka NA nevarētu sagraut tiesu sistēmu Latvijā bez citu partiju atbalsta un klusas piekrišanas. Tikai vēl kā es domāju – sapuvusi politiekārta ir Latvijā un ļoti daudzās posttotalitārās sbaiedrībās. Neko tādu mēs nevaram novērot tradicionālajās demokrātijas valstīs. Tātad – tā tomēr ir sabiedrības problēma, ne tikai vienu vai otru politiķu vaina – gan zaķis, gan broka dara tikai to , ko visi citi – kaut vai tas pats Māris Sprūdžs – Visu Latvijai viens no lielākajiem ziedotājiem.
Un kā ar Acscendum, ar Juri Pūci? Vispār – ar mums visiem kā – ar nenomaksātājiem nodokļiem par ieņēmumiem? Ar neinteresi sakārtot nodokļu sistēmu Latvijā?
Viens pats Staļins vai viens pats Ulmanis nekad nebija un nevarēja būt vainīgi par saviem noziegumiem, tie ir grupveida noziegumi un jābūt grupveida atbildībai.
0
efeja60 > lebronj2356 20.08.2014. 12.06
Labs raksts Lapsam.
0
sarmitelinde 20.08.2014. 11.47
Nu Broka ir uzbudinoša sieviete – tur man nekādus SAB vai pietiek com secinājumus nevajag, tas ir katram skaidrs … un visi pārējie vislatvieši – viens Dzintars vien – puspliks un asinīm notriepts – kā gan tur palikt vienaldzīgam … un tad te baida ar Putinu, lai brauc pamācīties pie mums – bet maksu labu paņemiet kārtīgu, lai nav tāda izgāšanās kā ar operas pārdošanu par santīmiņiem – ja nu vēl pašcieņa kaut cik palikusi ir – nu ja nav, tad nav, tad neko
2
Ansis Reinhards > sarmitelinde 20.08.2014. 14.06
Nu Broka ir uzbudinoša sieviete – tur man nekādus SAB vai pietiek com secinājumus nevajag, tas ir katram skaidrs … un visi pārējie vislatvieši – viens Dzintars vien – puspliks un asinīm notriepts – kā gan tur palikt vienaldzīgam …
————
Sandra, aizstaigā pie seksopatologa vai iegādājies vīrieti, ja tas ir vienīgais, kas Tev nāk prātā, runājot par Latvijas politisko vidi…
Bet kopumā, putlerpropoganda laikam neko gudru nopirkt nespēj… :) :) :)
0
sarmitelinde > sarmitelinde 20.08.2014. 16.25
tomēr gribi par to parunāt unman pārmet …
0
jmaklakovs 20.08.2014. 11.46
Kādēļ samaksa par konsultācijām noformēta kā aizdevums? Un kāpēc samaksāta tik liela summa par tik sūdīgām konsultācijām?
2
sarmitelinde > jmaklakovs 20.08.2014. 11.49
tāpēc, ka Broka ir no varas partijas un tāpēc, ka varas partijas drīkst visu to, ko nedrīkst ierindas pilsoņi.
Nu nebūsi tācu tik aprobežota, ka ticēsi tam vecajam sauklim viena tiesa, viena taisnība visiem.
0
Ieva Aile > jmaklakovs 20.08.2014. 14.56
Broka tajā brīdī vai tad bija kādā partijā?
0
Ojārs 20.08.2014. 11.24
Broka sadarbojās ar Latvijas Goda konsulu, kurš VĒLĀK tika izsludināts starptautiskā meklēšanā.
3
Ieva > Ojārs 20.08.2014. 12.46
… pielaide būtu jāatņem Latvijai, kura iecēla minēto personu par goda konsulu…
Tur nekas, tur viss kārtībā…
0
andris902 > Ojārs 20.08.2014. 14.32
…Ķīps….vari argumentēt savu pārmetumu Latvijai?….bija cilvēks, kuru iecēla par Goda konsulu, pēc gadiem par finanšu mahinācijām izsludināts Interpola meklēšanā…vai kādam ir informācija, ka T.K. apsūdzības celšanas brīdī vēl bija Goda konsuls?…
0
Ieva Aile > Ojārs 20.08.2014. 14.54
Un kā tad te var argumentēt apsūdzību Brokai?Savādāk?
0
Ligiña Doniña 20.08.2014. 11.19
Jā, šis bija jāpārbauda 5 mēnešus! Kāds tam sakars ar Valsts noslēpumu, zin tikai es un viņš un vēl mēnestiņš. Acīmredzama V shēma, mēģinājums diskreditēt Broku. Diezgan pretīgi paņēmieni.
15
efeja60 > Ligiña Doniña 20.08.2014. 11.30
Vienotībai citu paņēmienu nav.
0
Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 20.08.2014. 11.40
Pie šādas domāšanas un shēmošanas, nav jautājumu, kāpēc ir tāda nodokļu politika, datu sagrozīšana, tautsaimniecības “attīstība”, ceļi, KNAB konflikti un viss pārējais. Rokenrols par nodokļu maksātāju naudu un pēc mums kaut ūdensplūdi. Nez kurā vietā esam šodien ES korumpēto valstu sarakstā?…pieņemu, ka ieņemam kādu no “godpilnajām”, augstajām vietām.
0
cheszz > Ligiña Doniña 20.08.2014. 11.50
IvarsA teica: Nez kurā vietā esam šodien ES korumpēto valstu sarakstā?
…….
Nu kamēr būs tādas brokas, kas pieņems naudu no Interpola meklētām personām, būs arī korupcija.
0
gliters > Ligiña Doniña 20.08.2014. 11.55
Un kamēr būs tādi lācīši, kas dēļ sievas NĪ biznesa un parāda dēļ krievu bankām iztirgos visu Latviju krieviem un vienlaikus tēlos svēto sašutumu par partijas, kas pret to iebilst pārstāvju parādsaistībām bijušajiem LV goda konsuliem.
0
Alise > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.02
Tonij, var palūgt bez demagoģijas?
Broka nav naudu ņēmusi no meklēšanā esošas personas. Naudu ņēma no Latvijas Goda konsula Marokā – tātad no personas, kuru valsts atzinusi par pietiekami godājamu cilvēku. Tikai pēc tam tas tofiks tika izsludināts meklēšanā.
0
ligakalnina > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.13
Ir tāda paruna – pasaki, kas tavi draugi, un es zināšu, kas tu pats esi.
Tas par Broku un viņas draugiem, kas viņai dod naudu.
Kā tas noformēts, kāda tam nozīme, reāli, tas izskatās pēc kukuļa legalizācijas.
0
cheszz > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.16
Austras koks teica: Tonij, var palūgt bez demagoģijas?
…
Par demagoģiju pastāsti zirneklienei Šelobai, kura lieto bērnudārza līmeņa argumentus no sērijas- kāpēc mēs nevaram, ja citi var. Izlasi vēlreiz raksta virsrakstu!
Zirnekliene Šeloba teica: Un kamēr būs tādi lācīši…
…….
Labi, ka mums vēl ir īsteni nacionālpatrioti, kuri nepieļauj Latvijas iztirgošanu krieviem, iztirgojot to uzbekiem kā bēdīgi slavenā Grende.
0
gliters > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.17
Nu redz, vienu laiku LV ārlietu ministrijai BB kreditors arī likās labs diezgan. Un ar ko šis marokānis LV būtu bīstamāks par lācīša kreditoru Esterkinu?
0
sarmitelinde > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.19
Austra, bet naudu tomēr paņēma un lielu naudu paņēma un tomēr bija jāzin no kā viņa ņem to naudu. Viens mazpilsētas uzņēmējs var apjukt un neizvērtēt investoru un tikt apšamukts, bet elle un indija, mīļā Austra, par ko tad visiem šitiem valsts interešu – it kā valsts interešu pārstāvētājiem tās lielās naudas maksājam? Vai 100 000 usd ir maza nauda? Vai tā ir vienīgā Brokas saņemtā nauda? Un kur rezultāts? Kur ? Tad kam mēs uzticam valsts interešu pārstāvēšānu? Naiviem muļķīšiem – cik naiviem?
0
gliters > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.21
tonij, atkal demagoģija…
Es par to, ka ja BB nav pielaides, tad pielaide jāatņem VISIEM nodokļu shēmotājiem un lielo parādsaistību turētājiem – īpaši jau tiem, par kuriem ir aizdomas par ietekmējamību no Krievijas puses.
Jā, starp citu, vai tas, ar kura lēmumu tika apstiprināts šis goda konsuls, joprojām strādā AM? Ja strādā, kā viņam ar pielaidi?
0
gliters > Ligiña Doniña 20.08.2014. 12.23
Starp citu, kāpēc IR nepārpublicēja Lapsas rakstu par 3.a kredītu portfeli?
0
ligakalnina > Ligiña Doniña 20.08.2014. 14.23
Un kas, konkrēti, no V, tie būtu, kas iesaistītos kādos sakaros, vai ņemtu naudu, no cilvēkiem, kas izsludināti meklēšanā, jo parādsaistības vien it neko nenozīmē?
Pie kam, arī kuru vēlākā darbība būtu stipri aizdomīga, kā Brokas melošana sabiedrībai att. par Bordāna likumu virzību uz Saeimu un MNA mafijas atbalstu?
0
Ieva Aile > Ligiña Doniña 20.08.2014. 14.50
Dzeri,nu tak nupat rakstīja -nauda ir no Latvijas GODA KONSULA,kuru par goda konsulu kāds vienotībnieks no ārlietu ministrijas drošvien uztaisīja.
0
Ojārs > Ligiña Doniña 20.08.2014. 14.59
Ej taču vienreiz ārstēties! :)))
/////////////////////////////
dzeris: MNA mafijas atbalstu…
0
ligakalnina > Ligiña Doniña 20.08.2014. 15.03
Nu un kāpēc viņa to naudu, vēl arvien, nav atdevusi, ja tagad sapratusi, ka tā nav “tīra” nauda?
Un, intersanti būtu zināt, kādas viņai vispār bija attiecības ar to “goda konsulu”, acīmredzot, ļoti tuvas, tādu naudu tāpat vien nedod.
0
Alise 20.08.2014. 11.15
Ja šis ir reālais nepielaides pamatojums, tad nu jau tas ir pavisam smieklīgi un nu jau ir 100% skaidrs, ka lēmums nav pēc būtības, bet Vienotības politiski inspirēts. Jo iemesls nepielaidei ir smieklīgs. Un pat ja tas ir pamatots, tad smieklīgi izskatās, ka Maizītim vajadzēja visu termiņu līdz pēdējai dienai, lai pieņemtu lēmumu uz tādas informācijas pamata, kas ir publiski pieejama.
Par nodokļiem ir cits jautājums – shēmošana tā ir. Bet Vienotības Zaķis tak ar shēmoja (tas, protams, nav attaisnojums Brokas rīcībai). Bet Broka ir shēmojusi ilgi pirms politiķa karjeras privātprakses laikā, savukārt Zaķis shēmoja būdams deputāts (ievēlēts pilsoņu pārstāvis) un skaļi deklarēdams godīgumu pret valsti.
Bet var jau būt situācija, ka avansu noformēja kā aizdevumu, lai pabeidzot darījumus, visu noformētu kā maksu par pakalpojumu, bet tad arābs pazuda, jo to izsludināja meklēšanā. Un tad nodoklis ir jāmaksā tikai tad, kad šis aizdevums tiks noformēts kā neatmaksājams vai kā samaksa par konkrētu darbu. Tādējādi, līdz šim nekādi nodokļi nav bijuši jāmaksā. Kad noformēs papīrus, tad arī nodokli maksās. Bet nu nesmuki tas ir.
Tomēr Brokai pārmest par to, ka sadarbojusies ar arābiem, arī īsti neko nevar, jo Ominasis bija Privatizācijas aģentūras (tātad – valsts) piesaistīts investors, bet tas arābs, kas aizdeva naudu, bija Ominasis konsultants un pie tam vēl Latvijas Goda konsuls Marokā (tātad – no valsts puses atzīts par pietiekami cienījamu personu). Kāds iemesls juristam būtu nesadarboties?!
Tādēļ arī saku, ka ja šis viss ir taisnība, tad pielaides nepiešķiršana ir farss, un Maizītis ir Vienotības darbinieks.
3
Ojārs > Alise 20.08.2014. 11.23
Maizītis ir Vienotības darbinieks.
————————-
precizēšu – Vienotības pakalpiņš.
0
Ligiña Doniña > Alise 20.08.2014. 11.26
Kā V ar 18 % vēlēšanās pēkšņi kļuvusi par “vadošo” partiju ir kolosāls jautājums. Metodes un domāšana, kā uz delnas!
0
Ansis Reinhards > Alise 20.08.2014. 14.27
Blakus patreiz ir raksts: “Krievijas mediji pret Ukrainu: melu un baiļu ietekme”…
Man tāds jautājums, kāpēc IR redakcija nevarēja uzlikt virsrakstu “Broka ir parādā bijušajam Latvijas goda konsulam Marokā”? Jo naudu BB aizdeva goda konsuls nevis interpola meklēts noziedznieks.
IR nevar un negrib uzlikt šādu virsrakstu, jo tas būtu tas pats, kas Krievijai atzīt, ka ieved ieročus Ukrainā…
0