Straujuma brīdina par nodomu atlaist Cilinski (papild.)

131

Komentāri (131)

Pauls Puķītis 13.03.2014. 20.18

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 22.08

    ….Markoni….piekrītu!….absurds tiesas lēmums!…nesaprotams tā pamatojums, bet to mēs varēsim uzzināt tikai mēneša beigās, kad viss, kas var notikt – būs jau noticis….

    …bet….”apsmadzeņosim”, kā tagad rīkoties, bez emocijām un savstarpējiem uzbraucieniem….ko darīsim?…antifašistiem būs divas skandas, mēs ņemsim četras un dziedāsim – “Mēs sitīsim tos utainos, pēc tam tos zili pelēkos”?…kurš skaļāk?…kolektīvi izvicināsim kulaciņus un radīsim viņiem to prieku visu nofilmēt?…

    …varbūt tomēr pēc Dievkalpojuma visi kāpsim mašīnās un brauksim uz Lesteni, atstājot ienaidniekus ar garu degunu un iespēju izbļaustīties vienatnē?….nepieņemt viņu “spēles noteikumus”, būt gudrākiem un nenolaisties līdz viņu līmenim…

    ….kurš notikumu scenārijs dos lielāku labumu valstij un cieņu sirmajiem vīriem – konfrontācija vai gudra rīcība?…

    …es personiski atbalstīšu Annas Žīgures un Jukas Rislaki aicinājumu…

    …kādas ir Tavas domas?…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 13.03.2014. 22.45

    >zanE

    Es domāju, ka tas jāizlemj sirmajiem Vidzemes vīriem, kuri gribēs – vai nu doties tieši uz Lesteni pēc Doma baznīcas, vai nolikt ziedus pie BP un tad doties uz Lesteni. Katrā ziņā – ja gribēs nolikt ziedus pie BP, tad valstij ir pienākums nodrošināt viņiem atbilstošus apstākļus, lai viņi netraucēti to varētu izdarīt.

    Tāda ir mana pārliecība.

    Cits jautājums vai datums un kauju vietas atcerei ir izvēlētas tālredzīgi.

    Bet deviņdesmitajos daudz kas bija ne tā.

    Kā jau teicu- vārds aiz viņiem – Kurzemes katla varoņiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 23.11

    …Markoni…atkārtošu, ko jau rakstīju pagājušā gadā – vai kāds ir iejuties to sirmo vīru ādā, kad šāds jaunulis ierodas ar uzaicinājumu piedalīties piemiņas pasākumos?…prieks, ka nav aizmirsti un smagums sirdī, lai atteiktos piedalīties, jo ik gadu šī diena pārvēršanas par vienas partijas spēka demonstrēšanu….esmu pārliecināta, ja VL puiši aicinātu sirmos vīrus un tiem pienākošos godu izrādīt Latvijas Brīvības cīnītāju dienā 11.novembrī – viņi to uztvertu ar prieku un atvieglojumu, bez spriedzes un draudošā pazemojuma….

    …Twitterī esot bijusi ievietota ziņa – “Runāju ar veco leģionāru Aldi Hartmani. Viņš teica: Nevajag zīmēties pie Brīvības pieminekļa, jābrauc uz Lesteni.

    Aldis teic – nožēlojami, pērn Lestenē bija viens Igaunijas karogs. Mūsējie mītiņoja Rīgā.”

    …ir jāsaprot, ka šiem vīriem varētu būt problemātiski no vienas Latvijas malas nokļūt otrā, bet…arī tas ir atrisināms, sagādājot transportu un padomājot par viņu ērtībām…grūti atrisināms?…vieglāk aiziet līdz piemineklim un miers mājās?…risinājumu vienmēr var atrast, tikai – jāgrib…diemžēl, neredzu šo vēlmi…

    P.S. …to scenāriju var arī pamainīt…pēc Dievkalpojuma braukt uz Lesteni, bet atgriežoties Rīgā – iet nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa…varam rīkoties viltīgi un gudri… :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 13.03.2014. 23.33

    >zanE

    Es jau labu laiku sekoju komentāriem un secinu, ka Tava “problēma” pēc manām domām ir tā, ka Tu esi “ieciklējusies” uz LV puišiem…tā jau ir kļuvusi par dogmu.

    E.Repše kādreiz no TV ekrāna teica, ka “ieciklēšanās” nav laba lieta.

    Ja vīri jūtas pagodināti un prieks, ka viņus kāds uzrunā, tad jau labi. Bēdīgi būtu, ja būtu aizmirsti.

    Esmu vedis šos vīrus uz Lesteni ar savu auto, zinu ko un kā viņi domā…

    nedomāju, ka viņien pietiktu ar 11.novembri…tas ir cits stāsts, tas var papildināt, bet nevar piepildīt…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

marmed 13.03.2014. 18.57

Cilvēki, ņemiet vērā, ka šobrīd pret Kreiviju ir sākts riktīgs informatīvais karš ( kur daudz protams ir patiesība, bet ir arī daudz pārspīlējumu). Šobrīd maidanieši ir pārvērsti par varoņiem un starp viņiem bija daudz arī ultra-labējo nacionālistu, tā ir patiesība. Un ukraiņu ultra labējie nav nekādi VL paipuisīši. Īsāk runājot šobrīd ir sācies jauns Aukstais karš un visu pret ko iebildīs Kreivija, Rietumi slavēs! nu varbūt ne gluži slavēs, bet arī nekritizēs. Tāpēc šobrīd ir latviešu lielā iespēja, šobrīd lai arī ko mēs teiktu via rādītu Kreivijai Rietumi būs mūsu pusē. Šobrīd nav īstais brīdis, lai baidītos. Visus tos antifašistus mēs varam padarīt par kreivu provokātoriem utt…. šobrīd ir mūsu iespēja!

+4
-6
Atbildēt

0

lauris 13.03.2014. 16.24

Skumji lasīt komentārus, kuros nav satura, bet tikai klaja apmātība. Vēl viens pierādījums tam, ka NA nespēj vienot, bet šķelt latvisko sabiedrību. Latvietis latvietim gardākais kumoss, tikmēr Saskaņas centra un tā satelītpartijas var līksmot. Sanāk, ka Nacionālā apvienība strādā rokrokā ar tiem, kurus mēdz dēvēt par ienaidniekiem un atzīst, ka viņu ienaidnieka (V) ienaidnieks ir NA draugs.

+10
-6
Atbildēt

0

Eriks Grube 13.03.2014. 15.26

bet Vaacijas aarlietu ministru atlaist rokas par iisaam?

http://www.rte.ie/news/2013/1205/490973-ukraine-protests/

+2
-7
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 13.03.2014. 15.08

Njā, brīnums, ka Straujuma ielika savā valdībā par ministru provokatoru ar 16 gadu ilgu stāžu – jo Cilinskis jau 16 gadus piedaloties šajā pasākumā, bet Straujuma laikam pirmo reizi izdod aizliegumu – kaut kā nebija dzirdēts, ka Straujuma kā lauksaimniecības speciāliste būtu izdevusi aizliegumu mežacūkām pa Latvijas mežiem skraidīt.

+7
-9
Atbildēt

6

    andris902 > Timurs Čuntonovs 13.03.2014. 15.42

    ….nu, mīļā!…nosaukt Cilinski par mežacūku – tas gan par šerpu!…

    …bet…vienā ziņā Tev ir taisnība – atzīt, ka Cilinskis varētu būt provokators, ja jau iepriekšējā valdībā, parakstot koalīcijas līgumu, tika panākta vienošanās par 16.marta paraugdemonstrējumu neapmeklēšanu….tātad, NA jau tolaik turēja čurikus, lai šo vienošanos nepildītu….tad redz, no kurienes tie čuriki cēlušies…. :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE, šodien otro reizi apgalvojumi bez pierādījumiem par koalīciju vienošanās līgumiem. Iepriekšējo reizi apgalvoji, bet nevarēji sameklēt vienošanos par 16.martu esošajā valdībā. Tagad apgalvu par iepriekšējo valdību.

    Re kur vienošanās par tiesiskas koalīcijas un valdības izveidošanu

    reformupartija.lv/wp-content/uploads/2011/10/10-10_final.doc

    Un te sadarbības līgums

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/vesture/dombrovskis-valdiba-3/dombrovska-3-valdibas-sadarbibas-ligums/

    Kur ir tie 16.marta “čuriki”? Vai arī ir kādi slepenie protokoli, kuri tautai nav jāzin?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Timurs Čuntonovs 13.03.2014. 20.40

    ….Mūsu alus…. -“Iepriekšējo reizi apgalvoji, bet nevarēji sameklēt vienošanos par 16.martu esošajā valdībā. Tagad apgalvu par iepriekšējo valdību.”

    ———————————

    …vispirms – esi, lūdzu, precīzs – neko neesmu Tev solījusi meklēt, ne arī grasījusies ko meklēt…lai parakstītu koalīcijas līgumu vispirms partijas sarunās vienojas par nosacījumiem, kuri tām ir pieņemami, lai izveidotu koalīciju….Tev tas ir piemirsies, bet pajautā ln0, kurš par vienošanos neapmeklēt 16.marta pasākumus bija milzīgi sašutis un drillēja savu plati par nekaunīgo Vienotību….

    …un vēl….lūdzu, nevajag to bērnišķīgo naivumu – “līgumā nav ierakstīts”…

    …man tiešām nav laika, lai meklētu Tev informāciju par partiju vienošanos pirms koalīcijas līguma parakstīšanas….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE, es Tev pat saiti iedevu, kur ir vienošanās pirms koalīcijas izveidošanas fināla variants. Tu tikai pasvītro vajadzīgo :) Ja nevari pat to, tad Tavi apgalvojumi paliek “viena tante teica” līmenī.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Timurs Čuntonovs 13.03.2014. 22.23

    …Mūsu alus….Tev vajadzīgas saites un norādes?…

    * “Intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā «Rīta panorāma» viņš (V.Dombrovskis) uzsvēra, ka esot premjera amatā, savas valdības ministriem skaidri pateicis, ka valdības locekļu klātbūtne šajos pasākumos «ir pilnīgi lieka» un to respektējuši arī nacionālās apvienības «Visu Latvijai»-«Tēvzemei un Brīvībai»/LNNK (VL-TB/LNNK) pārstāvji.

    Kā skaidroja Dombrovksis, pasākumos pie Brīvības pieminekļa abu pušu radikāļi cenšas izraisīt konfrontāciju un ministru klātbūtne to var tikai saasināt. To nesaprastu ne tikai Austrumos, bet arī Rietumos.”

    http://www.apollo.lv/zinas/dombrovskis-ministriem-nebutu-japiedalas-16-marta-pasakumos-pie-brivibas-pieminekla/641075

    * V.Dombrovska valdības vienošanās, kuru parakstījusi ar NA, pamatojoties uz augstākminēto tika iekļauts punkts:

    “Ekstrēmisms nav pieļaujams

    Mēs nosodīsim jebkuras ekstrēmisma izpausmes jebkuras politiskas partijas – neatkarīgi no tās atrašanās koalīcijā vai opozīcijā – biedru rīcībā. Ja kāda amatpersona pārkāps valstiski akceptējamas uzvedības normas, divdomīgi izturēsies pret ekstrēmām idejām vai notikumiem, tā tiks nekavējoties atbrīvota no amata.”

    http://www.vienotiba.lv/jaunumi/zinas/vienotiba-zrp-un-vl-tblnnk-vienojas-par-reformu–un-tiesiskuma-koalicijas-izveidi/

    * L.Straujumas valdības sadarbības līgumā minēti punkti, kas nodrošina Ministru kabineta pēctecības principu:

    “1.4. Katram sadarbības partnerim jāuzņemas atbildība par tās izvirzīto ministru atbilstību augstākajiem profesionālajiem un morāles standartiem, kā arī uzticību labēji centriskas politikas ideāliem.

    1.5. Ministru kabinetu veidojošie sadarbības partneri uzņemas solidāru atbildību par Ministru kabineta darba rezultātiem.

    1.6. Ministru kabinets nodrošina pēctecības principu, iepriekš veiksmīgi iesākto darbu turpināšanu un kopīgi apstiprinātu reformu īstenošanu.

    1.7. Ministru kabinetu veidojošie sadarbības partneri visādi atbalsta un veicina Ministru kabineta, savu kolēģu un partneru darbu un centienus Latvijas valsts labā, kas noteikti deklarācijā par Ministru kabineta iecerēto darbību.

    1.8. Ministru kabinetu veidojošo politiķu – Ministru prezidenta un ministru – pienākums ir paust vienotu nostāju visos ārpolitikas jautājumos.”

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/vesture/dombrovskis-valdiba-3/dombrovska-3-valdibas-sadarbibas-ligums/

    …protams, Tev ir tiesības to tulkot pēc sava prāta…. :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 14.03.2014. 13.21

    Es jau nesaucu Cilinski par mežacūku. Patiesībā lāga neizprotu, kādēļ nevar atļaut tiem cilvēkiem 16. martā doties pie Brīvības pieminekļa, bet “antifašitus” nosūtīt pie 9.maija pieminekļa Pārdaugavā. Vai tad gada laikā nevarēja pieņemt likumu? Kaut ko pieņēma, bet redz tas PCTVL kazbārdis tiesā dabūjis atļauju pusstundu taurēt…. hahaha… Skatījos TV un viņš taču ķerskstēja burtiski aizkapa balsī. Bez kādas papildu stabulītes viņš pat papīkstēt īpaši nav spējīgs. Nav jau brīnums, ka tiesa atļāva viņam skaļrunīti uz “antifašitu” pasākumu paņemt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 13.03.2014. 14.41

“Ciktāl runāt par Kārli Ulmani, tad man un tāpat manam tēvam, no vienas puses, varbūt nepatika viņa slavas kāre vai kādas maziskas rakstura īpašības, bet, no otras puses, mēs viņu atzinām kā izcilu valstsvīru, kas cēla skolas, kas veicināja izglītību, kas veicināja patriotismu, kas, varbūt pārspīlētā veidā, veicināja latvisko garu. Man liekas, pateicoties tam, ko Ulmanis ielika jēdzienā latviskā Latvija, latvieši izdzīvoja piecdesmit smagos nebrīves gadus. Dzirkstele saglabājās. Bet – arī tajā laikā nevarēja teikt, ka bija daudz Ulmanim līdzīgu. Starp sociāldemokrātiem Rainis un Pauls Kalniņš bija goda vīri. Pirms tam – Jānis Čakste. Gustavs Zemgals. Universitātes rektors Jūlijs Auškāps…”——akadēmiķis Jānis Stradiņš

http://nra.lv/latvija/107606-janis-stradins-latvija-nav-ta-neveiksmigaka-zeme.htm

+6
-7
Atbildēt

0

Gunārs Nažinskis 13.03.2014. 13.03

Nacionālā apvienība diemžēl sevi vairāk parādījusi kā “administratoru” biznesa partija. Šogad doties 16. martā pie Brīvības pieminekļa pēc būtības ir anti-nacionāls pasākums.

Ko šis cilinskis, dzintars un bērziņš pēdējos gadus ir labu izdarījuši Latvijai – ārpus ārišķīgiem pasākumiem neko.

Tagad, kad Latvijas austrumos pastiprinās rusifikācija caur Krievijas un Baltkrievijas informācijas telpu – šie rādīs savu pseido-patriotismu pie Brīvības pieminekļa 16. martā – kauns par jums – Nacionālā apvienība – dziļš kauns.

Vai Jums maz ir kāda ideja kā padarīt Latvijas austrumus latviskākus? Lūdzu – kaut vienu saprātīgu (nevis populistisku ideju)!!!!

Tas pats cilinskis -kuram iespēja būt reģionālajam ministram – labāk iet pucēt savas iesvīdušās spalvas 16. martā pie Brīvības pieminekļa. Kauns par tevi – dziļš kauns!!!

+14
-10
Atbildēt

0

silvija 13.03.2014. 12.29

Neliešu Apvienība sāka nomelnot Dombrovski, kad viņš patrieca visu laiku sliktāko kultūras ministri koučinga spečukieni un blēdīgo celtnieku stutētāju Grendi un nepiekrita atlaist Bordānu un ielikt viņa vietā universālšļauku – Ušakova kājlaižu Broku, tagad sāks Straujumas nomelnošanas kampaņu. Interesanti, vai NA atkal balsos kopā ar labākajiem čomakiem SC? Neko citu jau šie vienšūnas organismi neprot, ja neskaita lāpu gājienus sevis izrādīšanai un hokeja spēlēšanu kopā ar Rubiku un Lukašenko. Reti pretīgs ļaužu bariņš, nav brīnums, ka par šiem gatavi vēlēt vien 5 procenti vēlētāju.

+15
-13
Atbildēt

0

dzintarz 13.03.2014. 12.26

Dzintars. Viņš piebilst, ka līdzīgi ir arī ar Brīvības pieminekli un leģionāru godināšanu, jo šī atkāpšanās starptautiski nedos neko, bet “pašu cilvēkiem ir nožēlojams signāls”.

======

Pastulbais Ōsipova signaļščiks “pašu cilvēkiem” signalizē uz paša reklamētās un citu pastulbeņu ieviestās pārmijas?

Mazizlītotajam jaunietim Dz un viņa Pr varu ieteikt labu taktiski eskalējošu manevru: negaidīti pārcelt turpmākos gājienus uz “Karātavu Laukumu” pārdaugavā…

Būs prese, būs mēdiji, būs izvērsums “ziņās”, būs labs ķezēklis… latvju “Kuļičkovo” kauja ar daudz labākām manevrēšanas iespējām nekā Rīgas centrs.

+13
-9
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 13.03.2014. 12.05

Varēja jau Straujuma iet vienu soli tālāk- mācīties no Godmaņa un Jaundžeikera… Apjozt BP ar nožogojumu un teikt, ka jāuzprišina…

Nesaprotu, kā var MK pieņemt politisku lēmumu!? Priekš tam jau ir Saeima…

Ja kāds domā, ka Clinska neiešana novērsīs sasaisti starp Melno un Baltijas jūru, tad tas gan ir īsts dīvainis…

+15
-12
Atbildēt

8

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 13.37

    …Markoni…Tava ironija nedaudz pārsteidz…valdība ir vienota komanda un tai ir tiesības pieņemt vienotu lēmumu, it īpaši – ja šādu lēmumu ir atbalstījuši arī NA ministri…

    …diemžēl, NA ir neskaitāmas reizes pierādījusi, ka tā nav komandas spēlētājs…tad prātīgākais, ja nespēj valstiski domāt valdības sastāvā – nav ko mocīties, lai iet prom no valdības…..visu šo gadu laikā NA ir izcēlusies tikai ar skandāliem un uzvedusies kā huļigāns, kurš, lai ieriebtu iedomātam ienaidniekam – dauza savas mājas logus….

    …zinu, Tev nepatiks tas ko pateicu, bet…piedod, ja vari – tāds ir mans viedoklis….

    …lai Tev labi klājas!…

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 13.03.2014. 14.04

    Runa jau nav par tiesībām kādam (kādiem) pieņemt lēmumus…& aicinājumus (Straujumas gadījumā)

    …kampromiss ar savu sirdsapziņu ir beigu sākums visam.

    nacionālo pašapziņu nevajag reducēt uz Dzintaru, Parādnieku un c…

    tai jābūt pāri visam – gan NA, gan V utt utjp.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 14.48

    ….Markoni…mans patriotisms nav mazinājies tikai tāpēc, ka to un Latvijas vārdu ir piesavinājušies infantīli puišeļi, kuriem šķiet, ka ir vienīgie un pareizie latvieši un patrioti….man ir nepatīkamas viņu akcijas un uzbāzība – es neapmeklēju viņu organizētos paraugdemonstrējumus, bet aizeju svecīti un ziedus nolikt tad, kad viņi savu ambrāžu ir beiguši – savākuši savas lāpas un karogus, atvadījušies no žurnālistiem….aizeju tad, kad gaiss ir kļuvis tīrs, kad domās varu būt kopā ar saviem mirušajiem un tiem, kurus nekad neesmu pazinusi….

    ….esmu pārliecināta, ka tā rīkojas vēl bezgala daudz cilvēku….

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Pauls Puķītis 13.03.2014. 14.59

    Vienotības patriotisms spilgti izpaužas lobējot TUA programmu, kas nodrošina Latvijai jaunus krievu kolonistu pūļus. Mums būs vēl vairāk “antifašistu”…

    /////////////////////////////////

    zanE ….Markoni…mans patriotisms nav mazinājies

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 13.03.2014. 15.02

    ….Markoni…mans patriotisms nav mazinājies tikai tāpēc, ka to…

    =========

    ak tad ir gan mazinājies…?

    tad kāpēc?

    …es iedomājos situāciju – Tu esi lielā mītiņā tikusi pie mikrofona un “mizo” nacionāļus uz velna paraušanu , kā Tu te daries…domāju , ka tas nāktu par sliktu mūsu kopējai nacionālai apziņai, jo ne jau visi ir tik politiski nobrieduši…tas protams neattiecas uz “IR” elektorātu…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Pauls Puķītis 13.03.2014. 15.20

    zanE. Latvijas vārdu ir piesavinājušies infantīli puišeļi, kuriem šķiet, ka ir vienīgie un pareizie latvieši un patrioti

    _________________

    Vai marasmātiskām, vīriešu atraidītām sievietēm būtu lielākas tiesības?:):):)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 15.45

    …Markoni….esi veiksmīgi piekopis demagoģijas studijas…. :)

    ….kur esmu apliecinājusi, ka mans patriotisms ir mazinājies?….varu gan teikt, ka tas nav pieaudzis – pamatojoties uz NA “pareizā” nacionālisma un patriotisma uzspiešanu….

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 13.03.2014. 15.48

    …pirozkovs…kā ar veselību?…vai esi ticis atraidīts un tas Tevi tik sāpīgi skāris, ja Tev tāda pieredze?….

    …veseļojies, draudziņ, gan jau Tavā ielā arī saldējuma būdu uzcels…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

lindukjis 13.03.2014. 10.50

Viena lieta ir skaidra, lai arī Straujuma ir tikai un vienīgi “raustamā lellīte” Vienotības rokās: Viņai kopā ar “gaišajiem” kolēģiem – Āboltiņu, Bērziņu, Zatleru u.c. ir cerība, īslaicīgi, saglabāt vietas nākošajā pagaidu valdībā pēc tam, kad Krievija būs Latviju “atbrīvojusi”! Saprotams, tāda situācija būs visai īslaicīga, kamēr tiks sastādīta patiesi “tautiska” un Putinam uzticama darbaļaužu valdība. Scenārijs būs līdzīgs kā 1940. gadā, tikai, personas citas…

+14
-14
Atbildēt

6

    Kaspars Špūle > lindukjis 13.03.2014. 11.13

    Īsi un precīzi.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lindukjis 13.03.2014. 11.51

    Jā, labi, ka bez V mums ir NA un ZZS, kas Lemberga, Lūša, un MNA iedvesmoti noteikti neļaus okupēt Latviju, un sargās to līdz pēdējai asins lāsei, tagad saprotu, kāpēc tas klauns Parādnieks bija aizvilcis uz to bērnudārzu tos sarūsējušos dzelžus.

    Jo tālāk, jo liekās, ka lasu kādu DDD, tas līmenis kļūst, apmēram, līdzīgs.

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > lindukjis 13.03.2014. 11.58

    Džeri, tu tiešām lasi DDD?

    Biju par tevi labākās domās :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > lindukjis 13.03.2014. 12.42

    Noskaties šo filmu, ja gribi ko saprast par leģionu un to, vai mums visiem ir tiesības pieminēt savus tuviniekus, Latvijas patriotus un viņu traģiskos likteņus!

    http://www.youtube.com/watch?v=yANNyPU0nq0

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lindukjis 13.03.2014. 14.30

    Es pat Neatkarīgo lasu, un Putina intervijas, ne tikai DDD.

    aiversk – kurš te noliedz komunistu noziegumus, bet, kāpēc tas jāpiemin taisni 16 martā, kas pasaulē tiek vērtētds visai divdomīgi?

    Acīmredzot, tikai tāpēc, lai provocētu un pazīmētos.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > lindukjis 13.03.2014. 15.29

    dzeris49 bet, kāpēc tas jāpiemin taisni 16 martā, kas pasaulē tiek vērtētds visai divdomīgi?

    _________________________________

    Redzi, Šo datumu piemin jau kopš 1952 gada! Šajā datumā 1944.g. abas latviešu divīzijas pirmo reizi kopā devās frontē. Pirmo reizi abās divīzijās kopā krita latviešu karavīri! Varbūt tu vari izmainīt to faktu un datumu?

    Tā nav svētku diena, tā ir piemiņas diena.

    Divdomīgi to uztver tikai kopš 1998. gada, kopš krievija izdalīja finansējumu pensionāru dumpim, “fašisma apkarošanai” un citām PR akcijām, kurām mēs pretim liekam tikai varnešu gļēvumu un piekāpšanos.

    Eiropā nevienu tas nesatrauc, vien dažkārt tiek atreferētas krievu sagatavotās ziņas, kuras šogad, saistībā ar Ukrainu neviens rietumos tāpat par pilnu neņems.

    Tu tiešām naivi domā, ka urlām ir problēmas 11. novembri, vai jebkuru citu datumu paziņot par fašisma atdzimšanas dienu Latvijā, atteiksimies arī no tā datuma? Ukrainā atzīmēja 16. martu? Tāpēc viņus daļēji okupēja?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

andris902 13.03.2014. 10.46

….no NA atbalstītājiem, laikam, neiespējami sagaidīt nosvērtu reakciju un kaut kripatu saprāta….galvenais skaļums un izrādīšanās…valdība nobalsojusi par ministru nepiedalīšanos 16.marta organizētajos pasākumos un valdības vadītāja izsaka brīdinājumu par Cilinska atbrīvošanu no amata: – “par piedalīšanos 16.martā organizētajās sapulcēs, gājienos vai piketos pie Brīvības pieminekļa…”

…neviens Cilinskim nav aizliedzis izrādīt cieņu un nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa jebkurā citā diennakts laikā….nudien, nesaprotu – tā cieņa būs mazāk vērtīga, ja Cilinskis paziņos, ka kritušos godinās tāpat kā iepriekšējos gados, bet publiskos pasākumos nepiedalīsies….

….NA un Cilinskis uzvedas kā mazs bērns, kas veikala plauktā iekārojis konfekti, kuru turpat uz vietas vēlas apēst, bet māte to neļauj, jo konfekti var apēst mājās…niķīgais puišelis krīt gar zemi, spārda kājas un auro pilnā rīklē, bet bariņš pieaugušo, sastājušos apkārt, to vēro un izsaka pārmetumus mātei, ka tā pārkāpj bērna cilvēktiesības, pārmet nepareizu audzināšanu un vispār – māte ir briesmonis….

….starp citu, parakstot koalīcijas līgumu – NA bija zināma šāda prasība par 16.marta gājieniem un NA apņēmās to ievērot….protams, ne jau pirmā reize, kad NA pārkāpj norunas un koalīcijas līgumu…

…un šoreiz nav jāvaino žurnālisti pie gražīga un niķīga pārauguša bērna – Cilinska izdarībām….pieaudzis cilvēks spētu novērtēt, kādu kaitējumu ar savu rīcību nodara valstij, bet Cilinskim valsts ir otršķirīgas nozīmes subjekts, ko var izmantot savu nesaprātīgo iegribu apmierināšanai….

+13
-17
Atbildēt

11

    ligakalnina > andris902 13.03.2014. 11.37

    Un kur tu NA rindās redzi “pieaugušus cilvēkus”?

    Vai nu totāli korumpētie bērziņi – rasnači no bijušās TB, vai nu infantīlie un bezatbildīgie NA biedri, kas, iesākumā, draudzējās ar krievu fašistiem – osipoviešiem, vēlāk nolēma, ka lielākas politbiznesa iespējas būs kļūstot par “nacionalistiem”.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > andris902 13.03.2014. 11.54

    zanE, Valdība ir dikti niķīga, ja var izdot rīkojumu, ka ejiet , kad gribiet, bet tieši šajā datumā, no tikiem līdz tikiem ne un ne. Kurš te auro? Cilinskis? Viņš te ir visklusākais.

    Tev šausmīgi patīk dati, dokumenti un pierādījumi. Tad lūdzu, liec galdā koalīcijas līguma punktus par 16.martu

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/darbibu-reglamentejosie-dokumenti/straujumas-valdibas-sadarbibas-ligums/

    Vispār jau Cilinskim vajadzētu paklausīt Straujumas ultimātam un 15.martā vienam pašam doties pie pieminekļa ar plakātu “Piedodiet, valdība 16. martā Jūs pieminēt neļauj…”

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andris902 13.03.2014. 12.14

    >mūsu alus

    “Piedodiet, valdība 16. martā Jūs pieminēt neļauj…”

    +1

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    lauris > andris902 13.03.2014. 12.17

    >mūsu alus

    Jūs būsiet kaut ko pārpratis, valdība pieņēma kopēju lēmumu balsojot un valdībā ir arī NA ministri, kuri balsoja un šādu lēmumu pieņēma – nepiedalīties organizētos pasākumos. Ja NA ir tik briesmīgi grūti pildīt uzņemtās saistības, tad jāiet prom no valdības. Tagad izskatās, ka NA atrašanās valdībā vajadzīga vien tāpēc, lai tie būtu pamanāmāki, lai viņu bļaušanai būtu lielāks svars. Administratīvā resursa izmantošana partijas interesēs.

    Arī Jūs meklējat attaisnojumus Cilinska neprātīgajai iecirtībai un sūtiet viņu 15.datumā pie pieminekļa, kāpēc viņš to nevar darīt 16.datumā bez liekas pompozitātes?

    Ļoti nepatīkamas izjūtas pārņem, ka patriotismu un nacionālismu viena partija spēj demonstrēt tikai prožektoru gaismā. Patiesai pārliecībai blakus nav vajadzīgs žurnālists, kurš to piefiksēs un ieliks avīzes virsrakstā.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > andris902 13.03.2014. 12.26

    zanE, par “nosvērtu reakciju un kaut kripatu saprāta” runājot – kāds ir NORMĀLS pamatojums tam, kāpēc ministrs nedrīkst piedalīties leģionāru pasākumā?

    Ja lēmumam nav normāla pamatojuma (vai tāda nav vispār), tad kā gan var vērtēt reakciju uz šādu “lēmumu”?

    P.S. “pieaudzis cilvēks spētu novērtēt, kādu kaitējumu ar savu rīcību nodara valstij” – lūdzu, zanE, kā saprotu jūs esat apveltīta ar daudzām saprāta kripatām (ne tā kā tie, kuru viedoklis atšķiras no jūsējā), paskaidrojiet kas tas par “kaitējumu valstij” apmeklējot leģionāru pasākumu.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 13.03.2014. 13.30

    …Uldi…Leģionāriem nav vajadzīga šī izrādīšanās, viņi pēc Dievkalpojuma vismīļāk brauktu uz Lesteni un būtu pagodināti, ja piemiņas brīdī Lestenē ierastos amatpersonas, lai izrādītu savu cieņu…diemžēl, Nacionālā apvienība leģionārus izmanto kā ķīlniekus, jo pašiem izdevīgi pakāpties uz leģionāru pleciem….un tas ir noziedzīgi pret šiem sirmajiem vīriem, kā tos izmanto viltus patrioti savas popularitātes celšanai…

    …ja nemaldos – pagājušā gadā, leģionāru pārstāvji izplatīja paziņojumu, ka viņiem šādas “piespiedu” godināšanas nav vajadzīgas, viņi tikai grib mierīgi pieminēt savus biedrus Lestenē….

    …bet puišeļiem vajag publicitāti, bez tās nu nekādi nevar….vai tā ir cieņas izrādīšana?…

    …Cilinskis nav valstsvīra vārda cienīgs, jo atļaujas ampelēties žurnālistu priekšā ar preses brīfingiem, ar noslēpumainiem smaidiņiem, koķetēšanu par valstij svarīgām lietām…un tikmēr Latvijas vārdu, manas Latvijas vārdu – mediji staipa kā nožļembātu kožļeni…vai vari atbildēt – ko no tā ir ieguvusi Latvija?….

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 13.03.2014. 14.28

    ZanE, būtu pagodināti, ja piemiņas brīdī Lestenē ierastos amatpersonas, ___________________________________

    Lūdzu nosauc, kuras no valsts augstākajām vai vidējām amatpersonām kopā ar NA ieradīsies Lestenē pagodinot un pieminot leģionārus?????

    Kas tad liedz arī V un RiP un ZZS atņemt NA “monopolu” iet pie Brīvības pieminekļa 16. martā?

    Es tikai priecātos, ja politiķiem pietiktu spēka un drosmes nenodot savu tautu, savus karavīrus, nevis mūždien domāt par “palikšanu savā vietā”.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 13.03.2014. 14.48

    viņi pēc Dievkalpojuma vismīļāk brauktu uz Lesteni un būtu pagodināti, ja piemiņas brīdī Lestenē ierastos amatpersonas, lai izrādītu savu cieņu

    —————————-

    Tu lasi visu leģionāru domas? Ģeniāla sieviete!

    p.s. Lestenē būs Straujuma ar Āboltiņu? Tas tiešām būtu no viņu abu puses normāls žests, un publiska galvas noliekšana mūsu varoņu priekšā. Bet nu nebūs jau tur viņu, vai ne?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 13.03.2014. 14.56

    ….aivarsk….kāpēc Tev šķiet, ka pārējo partiju biedri vai atbalstītāji nedosies nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa?….tikai tāpēc, ka tos nepavadīs žurnālistu bars vai aurojoši antifašisti, tā vairs nebūs cieņas izrādīšana?…

    ….Tev šķiet, ka katram politiķim būtu jāizsūta MM preses relīze – cikos, kur un kad viņš noliks ziedus un izrādīs cieņu?….piedod, uz tādu pompozitāti spējīgi tikai nacionālisti, jo baidās palikt neievēroti, tā ir vienīgā iespēja tiem demonstrēt mugurkaulu (diez, kāpēc tikai mugurkaulu, citu kaulu vai orgānu nav ko demonstrēt?)…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 13.03.2014. 15.05

    zanE ….aivarsk….kāpēc Tev šķiet, ka pārējo partiju biedri vai atbalstītāji nedosies nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa?….tikai tāpēc, ka tos nepavadīs žurnālistu bars vai aurojoši antifašisti

    ——————–

    lai izvairītos no žurnālistiem viņi to darīs paslepus? Tā tik būs piemiņa… Bet vislabāk to izrādīt “virtuvē”, vai ne?

    p.s. Kāpēc visu laiku labākais iekšlietu ministrs pagājušajā gadā pieļāva, ka “antifašisti” drīkst aurot piemiņas pasākuma laikā?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 13.03.2014. 15.15

    ZanE, tos nepavadīs žurnālistu bars vai aurojoši antifašisti

    ____________________

    Esat sarunājuši ar “aņķifašisķiem”?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

austrisv 13.03.2014. 09.53

NU gan 16. marts ir ieguvis jaunu skanējumu. Izskatās, ka visiem interesē tikai tas, ko darīs Cilinskis. Tagad tikai vajag slēgt derības ies Cilinskis pie Brīvības pieminekļa vai neies.

Skaidrs, ka ies, jo katrs kaut cik pašpārliecināts un principiāls cilvēks un vēl jo vairāk- ministrs, pēc šādas intrigas ietu pie Brīvības pieminekļa 16.martā, jo, kas tad būs par brēku, ja viņš neietu?

Žurnālisti uztaisījuši kārtējo intrigu. Nožēlojami. Ja tas nebūtu tā izpūsts, tad visiem būtu vienalga iet Cilinskis vai neiet 16.martā pie Brīvības pieminekļa. Nu gan atraduši dzīvības un nāves jautājumu. Nekā cita laikam nav svarīgāka par šo .

Tagad viss koncentrējas tikai uz Cilinski.Kretīni tie žurnālisti un vairāk nekas, jo izpūš baigo problēmu, kur tās

nemaz nav, jo dzīvojam demokrātiskā valstī, kur visi cilvēki var paust savu individuālo viedokli. Kur tad ir teikts, ka ministri ir pārāki cilvēki par citiem? Varbūt tā ir Krievijā un citās totalitārās valstīs, bet ne pie mums. Re, Bērziņš sēž pie Savicka ložā un skatās hokeju- vai tā arī nav sava veida viedokļa paušana, jo pasaki, kas ir tavi draugi un pateikšu, kas esi pats!

Ar ko Bērziņa viedokļa paušana ir labāka par Cilinska viedokļa paušanu?

+22
-13
Atbildēt

9

    janis17 > austrisv 13.03.2014. 09.59

    Paldies Dievam, Bet, ka ir vēl kāds domājošs cilvēks!

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > austrisv 13.03.2014. 09.59

    Paklau, Bet, vai žurnālisti pameta Straujumai “gudro “ideju atlaist Cilinski?

    Nelamā ziņnesi, ja kas…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 13.03.2014. 10.22

    Kas sataisa to ažiotāžu ap Cilinski: ies viņš vai neies gājienā. Vai tā ir Straujuma? Manuprāt, Straujuma reaģē uz sacelto ažiotāžu. Tā es domāju, un tagad izskatās kurš vinnēs Straujuma vai Cilinskis? Kam tas ir vajadzīgs, lai pēc šim sacensības līksmotu vai nu SC vai NA? Atvaino, bet es tā domāju un redzu. Tās ir manas izjūtas pēc visa ši jandāliņa.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 13.03.2014. 10.42

    “Patiesības mirklim” bija jānāk tā vai tā – žurnālisti noteikti pamanītu Cilinski gājienā un tad Straujumai tā vai tā vajadzētu reaģēt, līdz ar to visi tāpat dabūtu pārliecināties, ka Straujuma ir nožēlojama marionete – tikai vienīgā atšķirība, ka pēc 16.03.

    Žurnālisti nav vainīgi – viņiem darbs tāds…

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > austrisv 13.03.2014. 10.45

    > Bet

    Manuprāt, Straujuma reaģē uz sacelto ažiotāžu.

    ————

    Vienreizēji! Valdības dienaskārtību nosaka žurnālisti!Jā…

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 13.03.2014. 11.22

    Forsēta stulbu atbilžu prasīšana, nesagatavotiem aktieriem liek nostāties statiskā pozā. Ceturtā vara ir nevainīga avs?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 13.03.2014. 11.40

    Gānīt ceturto varu ir tas pats, kas sašust, ka vasarā ir karsts, bet ziemā – auksts. Žurnālisti vienmēr ir meklējuši un meklēs sensācijas. Ja nevienam neienāktu prātā uzdot jautājumus Cilinskim tagad, tad tos uzdotu gan viņam, gan Straujumai pēc 16.03. Cik garš, tik plats…

    Piekrītu, šobrīd Cilinskim ir smaga izvēle – vai nu zaudēt amatu, vai “zaudēt seju”.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > austrisv 13.03.2014. 11.52

    > Šeloba

    Izskatās NA ir pieņēmusi lēmumu. Acīmredzot kopēju. Domāju, ka rīt preses konferencē Cilinskis paziņos par demisiju, un 16. martā ies pie pieminekļa kā parasti.

    Runājot par žurnālisiem, jā, gribētos lielāku profesionalitāti, bet ko var gribēt no žurnālistiem, ja paskatās, kas vada valsti Bērziņš un Straujuma…

    Kā sāk runāt, zemē jālien no kauna…

    Mums valstī visos līmeņos ir viduvējības, lai neteiktu pelēcības…

    Ļoti ceru uz pārmaiņām, lai nelielām, bet konsekventām.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > austrisv 13.03.2014. 14.59

    Bērziņš kompartija, Savickis čekists…veci labi draugi. Par ko brīnamies? Ā, nu kura partija izbīdija Bērziņu?, vai tik ne ZZS…finansiāli izdevīgs projekts.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

mariam 13.03.2014. 09.53

Valsts (resp., saeima, neatceros, kura numura tieši) kļūda bija tā, ka naconālistiskajos deviņdesmitajos 16. martu padarija par oficiālu datumu, tagad nu nākas to putru valstij arī strēbt. Un acīmredzami nāksies vēl ilgi to darīt, jo būs jau visi nabaga veterāni jau apmiruši, bet āksti, kas savu popularitāti gribēs uz tā rēkiņa celt, būs arvien un tiem pretī citi klauni, kas arī garām izdevību nelaidīs, un, protams, visādi žurnālisti, kam taču arī tāda ņemšanās ir īsta medusmaize un “mediju saturs”.

+11
-9
Atbildēt

7

    janis17 > mariam 13.03.2014. 12.32

    KUR TIEŠI ŠAJĀ DOKUMENTĀ IR KĻŪDA?

    Latvijas Republikas Saeimas deklarācija

    “Par latviešu leģionāriem Otrajā pasaules karā”

    1998.gadā pasaules masu informācijas līdzekļos, ārvalstu valdībām, kā arī starptautiskām organizācijām tiek sniegtas aplamas ziņas, ka latviešu leģionāri, kas Otrajā pasaules karā Vācijas bruņoto spēku sastāvā cīnījās pret PSRS, ir bijuši hitleriskā režīma atbalstītāji.

    Vēsturiskās patiesības un latviešu karavīru labās piemiņas sargāšanas nolūkā paziņojam:

    20.gadsimta trīsdesmitajos gados Eiropā izveidojās divas lielas totalitāras teroristiskas valstis. Šo valstu agresīvo mērķu realizēšana sākās ar tā saucamā Molotova-Ribentropa pakta noslēgšanu, kura rezultātā tika likvidēta Latvijas Republikas valstiskā neatkarība un to pārmaiņus okupēja kā PSRS, tā Vācija.

    Okupācijas režīmi pieļāva daudzkārtējus starptautisko tiesību normu un cilvēktiesību pārkāpumus un pat kara noziegumus pret Latvijas tautu.

    Abas okupācijas varas pārkāpa 1907.gada IV Hāgas konvenciju par sauszemes kara likumiem un paražām, kas aizliedz valsts iedzīvotāju mobilizāciju okupētājvalsts armijā vai iesaistīšanu pusmilitāros darbos (konvencijas 52.pants). Abas okupācijas varas iesauca okupētās Latvijas pilsoņus savos bruņotajos spēkos un iesaistīja dažādos pusmilitārajos formējumos. Par izvairīšanos draudēja ieslodzīšana koncentrācijas nometnēs vai nāves sods. Rezultātā Latvijas pilsoņiem nācās Otrā pasaules kara laikā karot citam pret citu.

    Piespiedu atrašanās PSRS bruņoto spēku rindās netiek uzskatīta par Staļina asiņainā režīma atbalstīšanu, turpretī piespiedu atrašanos to latviešu leģionāru rindās, kuri karoja Vācijas bruņoto spēku sastāvā, šobrīd zināmi politiskie demagogi traktē kā Vācijas fašistiskā režīma atbalstīšanu, lai gan latviešu leģiona iekļaušana Waffen SS sastāvā nekādā ziņā nebija atkarīga no Latvijas pilsoņiem.

    Latviešu leģionā tiešām zināma daļa Latvijas pilsoņu iestājās brīvprātīgi, bet tas notika tāpēc, ka PSRS 1940.-1941.gadā realizēja Latvijā genocīdu. Simtiem cilvēku tika nošauti bez tiesas sprieduma, desmitiem tūkstošu tika deportēti uz PSRS attāliem apgabaliem. Arī Vācija šajā laikā pieļāva kara noziegumus un genocīdu Latvijā, tomēr tie Latvijas pilsoņus skāra daudzkārt mazākos apjomos. Tāpēc zināma daļa Latvijas pilsoņu uzskatīja, ka, iestājoties leģionā, viņi aizsargā sevi un savas ģimenes pret jaunām PSRS masveida represijām, kas vēlāk tiešām arī sekoja.

    Leģionā iesaukto un brīvprātīgi iestājušos karavīru mērķis bija nosargāt Latviju no staļiniskā režīma atjaunošanas. Viņi nekad nav piedalījušies hitleriešu soda akcijās pret mierīgajiem iedzīvotājiem. Latviešu leģions līdzīgi Somijas armijai karoja nevis pret antihitlerisko koalīciju, bet gan tikai pret vienu tās dalībvalsti – PSRS, kas attiecībā pret Somiju un Latviju bija agresors. Kad Vācijas bruņoto spēku virspavēlniecība mēģināja sūtīt leģionārus kaujās pret ASV, Lielbritānijas un Francijas bruņotajiem spēkiem, visi leģiona virsnieki un karavīri no tā kategoriski atteicās. Tāpēc Rietumu sabiedrotās valstis – ASV, Lielbritānija un Francija jau 1946.gadā noskaidroja latviešu un igauņu leģiona jautājumu un piešķīra leģionāriem politisko bēgļu statusu. ASV pārstāvniecība 1950.gadā atkārtoti deklarēja: “Baltijas Waffen SS vienības (Baltijas leģioni) pēc sava mērķa, ideoloģijas, darbības un karavīru kvalifikācijas uzskatāmas par īpašām, no vācu SS atšķirīgām vienībām.”

    Latvijas kā okupētas valsts tiesības pret okupētājvalstu pieļautajiem starptautisko tiesību normu pārkāpumiem tās teritorijā nodrošina minētā Hāgas konvencija, kas nosaka: “Karojošai pusei, kas pārkāpusi šos noteikumus, ir jāmaksā kompensācija.”

    Tāpēc Latvijas valdības pienākums ir:

    1) prasīt no okupētājvalstīm un to tiesību pārņēmējām valstīm, lai tās saskaņā ar starptautisko tiesību normām samaksātu Latvijas pilsoņiem, to ģimenes locekļiem un mantiniekiem kompensācijas par zaudējumiem, kas viņiem radušies sakarā ar prettiesisku mobilizāciju okupētājvalstu armijās;

    2) rūpēties par latviešu karavīru goda un cieņas aizskārumu novēršanu Latvijā un ārzemēs.

    1998. gada 29. oktobrī

    Latvijas Republikas 6. Saeima

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mariam 13.03.2014. 14.56

    aivar, kļūdu nav, bet ir šis:

    “…prasīt no okupētājvalstīm un to tiesību pārņēmējām valstīm, lai tās saskaņā ar starptautisko tiesību normām samaksātu Latvijas pilsoņiem, to ģimenes locekļiem un mantiniekiem kompensācijas par zaudējumiem, kas viņiem radušies sakarā ar prettiesisku mobilizāciju okupētājvalstu armijās; ”

    —————————–

    Krievijai kā PSRS mantiniecei un Vācijai, Latvijai jāmaksā miljardi un viņi to labi zin. Lūk tev arī atbilde, kāpēc kurlums ir visaptverošs. Tas ir finansiali neizdevīgi un kā pats saproti, valstis nevada politiķi, bet baņķieri, finansisti….politbizness.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > mariam 13.03.2014. 15.00

    ….IvarsA…”Krievijai kā PSRS mantiniecei un Vācijai, Latvijai jāmaksā miljardi un viņi to labi zin. Lūk tev arī atbilde, kāpēc kurlums ir visaptverošs.”

    ———————————

    ….cerams, ka Tu pirms paraugdemonstrējuma pie Brīvības pieminekļa, ar plakātu par kompensāciju pieprasīšanu – stāvēsi gan pie Krievijas, gan Vācijas vēstniecības….bet….pirms tam neaizmirsti par to paziņot masu medijiem, citādi Tevi var nepamanīt….

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > mariam 13.03.2014. 15.13

    IvarsA, Vācija vismaz daļēji ir centusies kompensēt savus nodarījumus, ko mēs nekad nesagaidīsim no Krievijas.

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/saks-izmaksat-kompensacijas-nacistu-upuriem-latvija.d?id=2234392

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mariam 13.03.2014. 15.40

    Zane, ceru tevi ieraudzīt, kur parasti -zooloģiskā dārzā, štrausu mājā ar iebāztu galvu smiltīs….dibena novietojums nemainīgs!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    lauris > mariam 13.03.2014. 16.15

    >IvarsA

    Sakiet, kungs, kā Jūs atpazīt – pēc plikas un sarkanas pakaļas primātu būrī?

    Neesat pamanījuši, ka Jums visiem, nacionāļu atbalstītājiem, ir viena kopīga iezīme – nepārvarama vēlēšanās aizskart savus līdzcilvēkus, ar kuriem nesakrīt uzskati.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mariam 13.03.2014. 17.09

    Kungs, noteikti jūs atpazīšu pūlī pēc zaļa V uz atloka, kopā ar zani ….Ar nacionālo pašapziņu vajag lepoties nevis līst alā pie pirmās izdevības. p.s. starp citu, leģionāru atceres dienas vietas, tiešām ir divas un abas lieliskas: Lestene un Baznīcas.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Ojārs 13.03.2014. 09.29

Šnores dokumentālā filma par krievu okupantu zvērībām vien ir ko vērta. Filmā gan tas viss ir uzvelts abstarktiem komunistiem, bet jebkurš normāls eiropietis (piemēram aktieris Depardjē) zina, ka komunisms = krievija. Lai gan tagad mēs redzam, ka komunisms patiesībā bija maskēts krievu imperiālisms.

Mums būtu nepieciešama laba mākslas filma par to, kas notika padomju laikos Latvijā. par izsūtīšanām, spīdzināšanām un nevainīgu cilvēku noslepkavošanu.

——————————

dzeris: nez kāpēc paši NA pārstāvji nekur nebrauc un neko neskaidro

+8
-10
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 13.03.2014. 09.26

Vienotībai patīk ieriebt NA ministriem. Atcerēsimies Dombrovski un Grendi. Dombrovskis Grendi atlaida par Žagara atlaišanu. Nemaz neanalizēšu, visiem viss tāpat skaidrs…

Vienotība ar savām izrīcībām būtībā ir prokremliska partija, atbalsta valsts līdzekļu izlaupītāju Žagaru; tā vietā, lai pasaulei skaidrotu mūsu pozīciju, gļēvi iekož partnerim, visbeidzot vēlme ņemt valdībā SC (ja vien nebūtu tās pašas gļēvās bailes!), nemaz nerunāšu par vēlmi bāzt savējos amatos (Augustovska un citi…)

Vienotība Latviju nodos pie mazākās iespējas, tas nu skaidrs…

+20
-15
Atbildēt

6

    lebronj2356 > Ansis Reinhards 13.03.2014. 09.46

    Ja tā pasvilps no kādas vēstniecības, tad man par to nav ne mazāko šaubu !

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis Reinhards 13.03.2014. 10.59

    Un ko, Žagaru pēc tam atjaunoja?

    Grendi atlaida par viņas absolūto stulbumu, par tādu KM kauns, laikam, nebija tikai NA elektorātam, ja tu uzskati, ka V ir prokremliska partija, tu, acīmredzot, neesi daudz gudrāka, tāpat, kā tie, kas tev salika plusus par tiem taviem murgiem, un kas te demonstrē “mugurkaulu” bez smadzenēm, tātad, reaģē uz visu refleksu līmenī.

    Bet to, ko vajadzēja, iedod savam ģimenes draugam lielu valsts pasūtījumu bez konkursa, Grende paspēja izdarīt, tā ka neraudi par viņu.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 13.03.2014. 11.18

    > dzeris

    Grendi atlaida par viņas absolūto stulbumu

    ————-

    Dzeri, mazāk siekalu, citādi ar Tevi nav iespējams komunicēt… :)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis Reinhards 13.03.2014. 11.25

    Kurš tad strīdas, NA atbalstītājiem “viegli komunicēt” tikai ar NA atbalstītājiem, un, reizēm, ar Lembergu un SC, jums mentalitāte līdzīga, un jūs cits citu izprotat, pārējie, jūsu izprastnē, ienaidnieki, jo atļaujas nepiekrist jūsu murgiem, un tiem, bez tā mugurkaula, piemīt arī smadzenes un spēja domāt.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis Reinhards 13.03.2014. 11.29

    …beta….ahā!…tomēr izšķīries padzerties no piespļautas akas?… :)

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Ansis Reinhards 13.03.2014. 13.09

    Tomēr, vienotība patlaban ir saprātīgākā un ilgtermiņā domājoša partija, pretstatā NA – ar favorītiem “maksātnespējas administratoriem”, vai ZZS – ar savu Puzes ķēniņu. Ak jā ir arī SC, bet tā jau ir Puķina instruments…

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

ligakalnina 13.03.2014. 09.16

Skaidro vai neskaidro, jebkur ārzemēs visi, kas karoja SS vienībās, ierindas pilsoņu un pat politiķu viodū tiek uztverti vienādi, un tās detaļas tur nevienu neintersē, tāpēc arī attieksme pret to attiecīga.

NA to visu lieliski saprot, visa tā vāvuļošana par skaidrošanas nepieciešamību notiek jau desmitiem gadu garumā, bet, nez kāpēc paši NA pārstāvji nekur nebrauc un neko neskaidro, bet, liekulīgi pārmet to citiem, tikpat liekulīgi maskējot tīri provokatīvu un valstij kaitīgu uzvedību ar “leģionāru piemiņu”.

Īstenībā, NA vispār nekas nav svēts, izņemot savu reitingu un savu sponsoru interses, pārējais viss ir izrādīšanās un teātris lētticīgajiem, no valdības būtu jāizmet nevis Cilinskis, bet gan visa šī partija, ar tās “potenciālu” vienīgais, ko viņiem var uzticēt, organizēt lāpu gājienus, ar to vai ko līdzīgu arī tiem vajadzētu nodarboties, visi viņu ministri bija īstas katastrofas.

+15
-17
Atbildēt

19

    marmed > ligakalnina 13.03.2014. 09.33

    Protams Dzeri, izmetam NA ārā, bet ko ņemt vietā? Nav jau daudz variantu…. runājot par 16.03, nedzīvo ilūzijās, Rietumos nevienu tas neinteresē, izņemot dažus kriesos žurnālistus, bet 90% eiropiešu tas ir pie kājas. Krievija gan to noteikti izmantos, bet Krievija dzīs propogandu jebkurā gadījumā, bet šīs filmas iespaidos tikai nozombētus kremlinus, normālie krievi latviešus neizskata par fašistiem. Un kas attiecas uz pašu gājienu- 16.03 ir brīvdiena! gājiens ir legāls! Kādā valstī mēs dzīvojam, ja valsts vadītāja var aizliegt brīvdienā doties legālā gājienā?
    Un vienreiz jābeidz izplatīt baumas par valsts prestižu, Latvija nav pasaules naba un tāds gājiens visiem ir pie kājas izņemot mūsu politiķus.
    P.S. Rinkēvičs piedalījās Praidā. Gan jau to arī krievu propoganda izmantos, sakot, ka visi latvieši ir pediņi. Arī tur nevaidzēja doties?

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2014. 09.50

    dzeris49 Skaidro vai neskaidro, jebkur ārzemēs visi, kas karoja SS vienībās, ierindas pilsoņu un pat politiķu viodū tiek uztverti vienādi, un tās detaļas tur nevienu neintersē, tāpēc arī attieksme pret to attiecīga.

    ___________________________________

    Dzeri, muļķīgi sanāk, ka tieši “latviešu esesieši’apsargāja Nirnbergas procesu. Toreiz Eiropieši un ASV nekādi nebija vienāda attieksme pret visiem karavīriem un arī šoreiz tā vienādā attieksme ir tikai urlijas “medijiem” un tādiem krievu taurē pūtējiem, kā tev un straujumai!

    http://www.lettia.lv/lv_a_legionari-nirnberga.html

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ligakalnina 13.03.2014. 10.21

    Stulbi, patiešām stulbi – “izmest” (tas ko piedāvā Dzeris) leģionārus tāpēc ka mūsu ārlietu resors ir tik vienaldzīgs+nespējīgs un kremļa sludinātāji dara to ko parasti – apmelo.

    Jo redz mūs nesapratīs. Šo argumentāciju var daudz kur pielietot

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > ligakalnina 13.03.2014. 10.44

    >>> Aivarsk: Dzeri, muļķīgi sanāk, ka tieši “latviešu esesieši’apsargāja Nirnbergas procesu. Toreiz Eiropieši un ASV nekādi nebija vienāda attieksme pret visiem karavīriem un arī šoreiz tā vienādā attieksme ir tikai urlijas “medijiem” un tādiem krievu taurē pūtējiem, kā tev un straujumai!

    ========

    Šeit ir mazliet cits jautājums nevis 2PK vēstures nianses. Jautājums – vai valdība var pieņemt kolektīvus lēmumus, kurus visi ministri kā vienota komanda arī pilda. Varbūt secinājums ir tāds, ka nevar – ka ikviens ministrs rīkojas saskaņā ar savu sirdsapziņu. Varbūt secinājums ir tāds, ka visai valdībai vajag rīkoties saskaņoti. Jebkurā gadījumā tas ir tehniskas dabas jautājums, kas valdībai ir jārisina pašai.

    Un ja pēc būtības: NA un Vienotībai nevajag kasīties par šo lietu tik daudz. Ir jāstiprina valsts drošība – tā lai 2% no kopprodukta ir aizsardzības izdevumi, sociālās garantijas policistiem un karavīriem, jāpārstāj tirgot TUA, ir arī daudzi citi neatliekami darbi Krievijas militārās agresijas situācijā. Strīdi par “pareizajām” 16.marta atzīmēšanas tradīcijām (vai kaut vai par eņģeļu patieso dabu) ir nevietā tad, ja valsts ir briesmu situācijā.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    lauris > ligakalnina 13.03.2014. 12.01

    >Kalvis Apsītis

    Es tā saprotu, esat no NA rindām, bet Jums ir atšķirīgs viedoklis. Vai Jūsu partijā kāds arī respektē Jūsu viedokli? Pēdējā laikā izskatās, ka NA vienīgais ienaidnieks ir Vienotība, bet klusējošu piekrišanu un atbalstu saņem Saskaņas centrs. Ienaidnieka meklēšana savējo vidū, tā ir kļuvusi par NA vizītkarti. Nepatīkami.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ligakalnina 13.03.2014. 12.21

    -> NYT

    Nu šajā gadījumā, jau Vienotība/Straujuma mēģina radīt problēmu tur, kur tās nav. Atsauks ministru tāpēc, ka piedalās leģionāru piemiņas pasākumā. Tas tiešām ir kaut kāds noziegums, vai?

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 13.03.2014. 13.45

    ….Uldi….vai Straujuma draudēja izraut Cilinskim puķes no rokām, ja tas brauks uz Lesteni vai ārpus “gājiena” dosies tās nolikt pie Brīvības pieminekļa?…

    …galu galā – kam tad Jūs tur īsti demonstrēsieties? – antifašitiem, radikāļiem no pretējā spārna, cik esat drosmīgi ar titāna mugurkaulu?…ja šo nebūs pie pieminekļa, tad – čussss, nebūs vairs ne cieņas, ne goda, ne mugurkaula, būsiet nokavējuši nolikto stundu…

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > ligakalnina 13.03.2014. 13.58

    >>> NYT: Es tā saprotu, esat no NA rindām, bet Jums ir atšķirīgs viedoklis. Vai Jūsu partijā kāds arī respektē Jūsu viedokli?

    =====

    Esmu no NA rindām – arī tādēļ, ka esmu par viedokļu daudzveidību; nav labi, ja Latvijā ir tikai viena partija – Vienotība. (Tie, kuri kategoriski iestājas pret NA, manuprāt, nav īsti konsekventi – ja reiz vēlas vienas partijas autoritāti; vai arī uzskata, ka Vienotības labākie partneri demokrātiskajā dialogā ir ZZS vai SC.) Bet tas, protams, nenozīmē, ka NA vadības viedoklis vienmēr būtu tas pareizākais.

    NA iekšpusē ir viedokļu dažādība. Piemēram ar 15.maija publisku atzīmēšanu ļoti daudzi nav mierā.

    Par 16.martu jau paudu personīgo viedokli (sal. http://www.ir.lv/blogi/politika/labvakar-vecit-pipi-staltu ), bet neesmu nevienu aptaujājis, cik tas ir populārs partijas iekšienē.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 13.03.2014. 14.25

    Kalvis Apsītis. Es neesmu pret NA idejām, bet gan pret to, kā NA šīs idejas pasniedz. Jau sen būtu varējuši ieviest mācības tikai latviešu valodā, ja nebūtu šī URĀ vietā un nevietā. Ar savi infantīlismu VL sabojā jebkuru ideju. Jā, jāaudzina patriotisms no bērnības, bet ne jau stiepjot granātas uz bērnudārzu. Jā, jāgodina leģionāri, bet ne jau sacenšoties ar “antifašistiem” bļaušanas skaļumā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.03.2014. 14.50

    Nomale, tikai nevajag, ja? Kas traucē V šīs idejas realizēt labāk? Kā tad bija ar parakstu vākšanu par izglītību valsts valodā, kuru V noboikotēja? OK, granātas bērnudārzā nav OK, piekrītu, bet kur ir labākas idejas no V puses? Un kā tad ar TUA tirgošanas izbeigšanu? Kādā veidā NA traucē to izdarīt?

    V ir latentie moskovīti, kas vārdos un deklarācijās nosoda Krieviju, bet praktiski nedara pilnīgi un absolūti NEKO, lai mazinātu tās ietekmi Latvijā – slēptā 5. kolonna.

    Un tāpēc lielākā daļa netic, ka V histērijai ap 16. martu pamatā ir rūpes par LV, nevis V darboņu savtīgās intereses vai vnk gļēvums un iztapība. Ja kas, tvnetā ir aptauja, kur 62% dalībnieku uzskata, ka Straujumai nav taisnība.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 13.03.2014. 15.02

    zirnekliene Šeloba. TVNETam ir sava auditorija. Vēlēšanās šie 62% pārvēršas par 6,2%, un kas ir interesanti, pat ņemot vērā šo sīko NA pārstāvniecību saeimā, Latvija vēl joprojām nav pievienojusies Krievijai;)

    Par TUA. Kas NA liedz savu taisnību diendienā pierādīt ar argumentiem. Ak jā, tas taču prasītu pacietīgu, nosvērtu darbu. Teiksi, viņi to jau dara? Kur rezultāts?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.03.2014. 15.05

    nomale Es neesmu pret NA idejām, bet gan pret to, kā NA šīs idejas pasniedz.

    ___________________________________

    KURŠ vēl ir pasniedzis NA idejas? Kad NA pirms vairākiem gadiem aicināja pāriet uz izglītību latviešu valodā – toreiz V bija kategoriski pret, tad šadurskis sāka par to runāt, un V to it kā atbalstīja, bet atlika uz 2018. gadu – kāpēc????

    ne jau stiepjot granātas uz bērnudārzu.

    ______________________________

    Nevajag sagrozīt faktus! Tas, ka karavīri bija bērnudārzā, nav nekas slikts un karavīriem līdzi bija ieroči, tāpat, kā ugunsdzēsējiem sarkanā mašīna un policistiem, kas bija mana bērna bērnudārzā līdzi bija suns!

    Jā, jāgodina leģionāri, bet ne jau sacenšoties ar “antifašistiem” bļaušanas skaļumā.

    ________________________

    Kā tieši vienotība plāno godināt leģionāru piemiņu??

    Šodien ar “anķifašisķiem” bļaušanas skaļumā un leģionāru zākāšanā sacenšas straujuma, sakot, ka tas ir noziegums piedalīties ziedu nolikšanā.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.03.2014. 15.30

    “Par TUA. Kas NA liedz savu taisnību diendienā pierādīt ar argumentiem. Ak jā, tas taču prasītu pacietīgu, nosvērtu darbu. Teiksi, viņi to jau dara? Kur rezultāts?”

    Nu ja jau pat pēc pēdējiem notikumiem Ukrainā ir “argumentēti” un “pacietīgi” jāskaidro V, ka “investori” no Krievijas šeit nav vēlami, tad acīmredzot ir tā, ka V tīšuprāt negrib to saprast. Un vispār – saskarsmes punktu trūkums liecina par būtiskām atšķirībām mērķos – V un NA kopīgu mērķu, acīmredzot, nav – drīzāk kopīgi mērķi ir V un SC, tikai V to rūpīgi slēpj, vēlēšanu kampaņā tēlojot “mērenos nacionālistus”. Bet meliem īsas kājas…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 13.03.2014. 15.32

    aivarsk. KURŠ vēl ir pasniedzis NA idejas?

    ——————

    NA idejas ir pasniedzis NA. Tāpēc jau tās ir NA idejas. Varbūt domāji nacionālās idejas? Ja tā, tad varu nosaukt vienu piemēru, kas atsver daudzas citas. Šī ideja bija izteikta Zatlera rīkojumā Nr.2.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 13.03.2014. 15.37

    zirnekliene Šeloba. …Nu ja jau pat pēc pēdējiem notikumiem Ukrainā ir “argumentēti” un “pacietīgi” jāskaidro V, ka “investori” no Krievijas šeit nav vēlami,…

    —————–

    Jā ir!!! Tas jādara tieši šobrīd. Protams, ja ir vēlēšanās ne tikai parādīt savus kaulus, bet arī kaut ko beidzot reāli panākt.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.03.2014. 15.37

    “Varbūt domāji nacionālās idejas? Ja tā, tad varu nosaukt vienu piemēru, kas atsver daudzas citas. Šī ideja bija izteikta Zatlera rīkojumā Nr.2.”

    SC valdībā būtu bijusi tā “nacionālā ideja” tavuprāt? Nu re, kā tu sevi atmaskoji.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.03.2014. 15.40

    Atkārtošos – ja V izliekas, ka to joproj;ām nesaprot, tad V ir NODEVĒJI un Krievijas 5. kolonna, kas ir vnk jāatmasko, nevis viņiem kas “jāskaidro”.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 13.03.2014. 15.56

    zirnekliene Šeloba. SC – kremlini, RP – 5. kolonna, V – nodevēji. Cik viņiem kopā vietas saeimā? Kāpēc mēs joprojām dzīvojam brīvā Latvijā?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.03.2014. 16.35

    Janukoviča Ukraina arī skaitījās “brīva” un “neatkarīga”, bet de facto bija Krievijas protektorāts, tieši tāpat kā šobrīd LV, ja jau reiz mūsu ministriem ne tikai šogad, bet arī visus iepriekšējos gadus bijušas paniskas bailes no tā, ko teiks Krievijā par 16. Martu.

    Salīdzinājumam – pērn Igaunijā leģionāru atceres pasākumā piedalījās aizsardzības ministrs un pat teica runu.

    P.S. Un ja Zatleram būtu izdevies realizēt savu “nacionālo ideju”, kuras dēļ viņš, piesedzoties ar oligarhiem, izdeva rīkojumu Nr.2, tad vēl nevar zināt, kāds statuss šobrīd būtu LV.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 13.03.2014. 09.14

Šoreiz man jāpiekrīt manis nemīlētajam Lembergam – nav koalīcijas līgumā tāda punkta, uz kura pamata Straujuma varētu tā rīkoties. Viss aiz matiem pievilkts, interpretācijas…

http://www.delfi.lv/news/national/politics/lemums-par-ministru-nepiedalisanos-legionaru-pieminas-pasakumos-ir-netaisnigs-pret-cilinski-uzskata-lembergs.d?id=44293979

Kopumā, uzskatu, ka viss, kas notiek, notiek uz labu. Vienotība pozicionējas. Kā iztapīga, pakalpīga un bailīga. Nevis aizstāv savu tautu, bet meklē, kam vēl palīst apakšā, lai paši netraucēti varētu šeptēties…

Kamēr Vienotība būs pie varas, vienmēr dabūsim padomu griezt otru vaigu un tā uz riņķi…

Nožēlojamie konformisti! :(

+20
-16
Atbildēt

3

    Kaspars Špūle > Ansis Reinhards 13.03.2014. 09.28

    Vienotība nav konformisti, viņi ir rotējošie “nacionālisti” :) Kā citi prasa, tā šie pagriežas. Neejošs pulkstenis divreiz diennaktī rāda pareizu laiku, bet Vienotība uz katrām vēlēšanām kļūst par “nacionālistiem”.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis Reinhards 13.03.2014. 11.21

    Nevajag jaukt komformismu un kompromisu, katrā ziņā, abi labāki par cietpauraino un primitīvo knfrontācijas imitāciju un provokāciju, ko NA izmanto sava reitinga celšanai.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis Reinhards 13.03.2014. 13.30

    Vienotība Latvijas kūpinājumus par slinku un stulbu aizstāvēt, kur nu vēl pašus latviešus.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

gliters 13.03.2014. 09.11

Bet par to “Krievijas propogandu” vnk noriebies dzirdēt un lasīt – Krievijas propoganda pieklusīs tikai tad, ja mēs ieviesīsim krievu valodu kā vienīgo oficiālo valodu, automātiski iedosim pilsonību visiem nepilsoņiem un brīvprātīgi atdosim varu SC. Vai nu daram tā, vai vienreiz izbeidzam atskatīties uz Krieviju un tās propogandu. Cik var?!

+24
-13
Atbildēt

3

    ilzezeebolde > gliters 13.03.2014. 11.23

    Nekas nepieklusīs.

    Krievijā viss nosauktais jau ir. Vai tāpēc tur propoganda ir pieklususi?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > gliters 13.03.2014. 13.27

    Zirnekliene Šeloba

    Kas apklusa, kad varu Rīgā Vienotība brīvprātīgi atdeva — vai pārdeva? — SC ar Ušakovu?! Nesaceries nu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 13.03.2014. 13.38

    Nu paga paga… Viss manis nosauktais komplekts vajadzīgs un varu SC jādod visas valsts līmenī, tad arī PIEKLUSĪS, bet ne apklusīs pavisam, jo kāds fašists ik pa laikam būs jāatrod līdz LV pilnīgas inkorporācijas brīdim Krievijas sastāvā.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

peerku 13.03.2014. 09.04

Ja Vienotības Straujuma atlaidīs ministru Cilinski, tas mobilizēs NA vēlētāju un nacionāļi iegūs arī svārstīgo balsis, jo ministrs Cilinskis ir labs ministrs.

Cita lieta ir, ka viņš kā ministrs varētu stimulēt, lai ziedu nolikšana pie pieminekļa vismaz šogad atkal nepārvērstos triumfa gājienā ar valsts karogiem, lai sēras nepārtop par lepošanos, jo dalība SS, pat pārzinot vēsturi, izklausās ļoti slikti un nav nekāda pamata dot Putina šuneļiem kārtis rokā.

+18
-12
Atbildēt

3

    gliters > peerku 13.03.2014. 09.06

    Protams, ka karošana tajā pusē, kas zaudēja, vienmēr izskatās “slikti” un “uzvarētājus netiesā”, lai kādi būtu bijuši uzvarējušās puses noziegumi.

    Jebkāda uzmanība 16. Marta gājienam būtu jāizmanto, lai atgādinātu par nenotikušo Nirnbergu 2 starptautiskā mērogā, bet vai tad to var gaidīt no mūsu varas ar tās pārstāvju biznesa interesēm Krievijā un centieniem pēc amatiem Briselē.

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 13.03.2014. 09.44

    DD1, klau, kā izskatās karošana sarkanajā izvarotāju un laupītāju armijā?

    Neviens šajā gājienā netriumfē, bet piemin tos cilvēkus, kas vēsturisku apstākļu un lielvaru nodevības dēļ tomēr cīnījās savā zemē par savas zemes brīvību.

    Mēs sitīsim tos utainos, pēc tam tos zili pelēkos – manuprāt tas izsaka daudz vairāk, nekā daži biezie vēstures grāmatu sējumi ar cēloņu un seku analīzi “leģionāru problēmā”.

    Mēs taču paši vairs necienām savu vēsturi un savus cilvēkus – daudzi jau ir noticējuši paši, kā straujuma, ka leģionāri ir esesieši, aizmirsuši, ka leģionāri apsargāja arī Nirnbergas procesu, ASV un Lielbritānijai jau toreiz viss bija skaidrs, tikai ne mums pašiem, vai ne?

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    Kalvis > peerku 13.03.2014. 21.32

    Tāds kā joks. Putinam tadi sīkumi nerūp, ja vajadzēs iemeslu atradīs vai izdomās.

    Redz kā leišus ņem “priekšā”. Paši trakākie fašisti, leģiona gan viņiem nav, zvēri tāpat – paši sagādāja līķus, ko izmest pie TV un vēl uzdrošinās vainot militāristus.

    A ko mēs – uzcēlām barikādes, dzērām kā lopi (lai nebūtu jāstrādā), nozūmējām dažus, pat vainu neuzdrošinājāmies uzgāzt OMONam, tagad nu savstarpēji ķildojoties un baidoties no taisnīgām tautas dusmām velkamies pie kaut kādas Mildas, paklusām pielūdzot nacistus, lopi aizmirsuši, ka bez krieviem (Muhinas)paši Mildiņu būtu nojaukuši un izmetuši mēslainē.

    Tā domā krievi un pamatoti – tik bailīgu, gļēvu tautiņu reti kur var redzēt. Putins nošķaudās, valdībai pilnas bikses, jo sava viedokļa nav. Un prātvēderi intensīvi meklē iemeslus lai tikai neko nedarītu, jo ko tas krievs vēl nodomās.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

lebronj2356 13.03.2014. 08.57

Straujumai pašai nekas nav garantēts pēc vēlēšanām, sevišķi pēc šādiem (iz)gājieniem !

+26
-13
Atbildēt

1

    Ojārs > lebronj2356 13.03.2014. 09.32

    Ceru, ka viņa savu prasību uzrakstīja uz papīra, jo runāt viņa galīgi neprot… :))))

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

putekliic 13.03.2014. 08.56

Sarežģīta un neviennozīmīga problēma. No vienas puses, jā, visu cieņu – cilvēks it kā “neizmaina” saviem principiem atkarībā no konjuktūras. Var jau protams apgalvot, ka Cilinskis jau domā par vēlēšanām, un pieturēšanās pie principa neapšaubāmi dos + un ļaus noturēt savu vēlētāju. Tātad, viņam ir svarīgāk saglabāt savu vietu politikā, nekā saglabāt ministra krēsu. it kā cienījami. Bet no otras puses – valsts intereses. Un es pat šeit nevēlos diskutēt par to, kā to visu izmantos krievu propaganda. Cilinskis tagad ir ministrs, nevis “brīvmākslinieks – deputāts”, kas attiecīgi izvirza citus kritērijus un prasības. Ja jau reiz esi piekritis kļūt par ministru, tad strādā, stiprini savu valsti, šajā amatā utt. Vai tad viņš neparedzēja šādu situāciju, kad piekrita būt par ministru? Paredzēja. Nu tad nevajadzēja piekrist, vajadzēja palikt par deputātu un varētu mierīgi apmeklēt visus pasākumus, kurus vien vēlētos. Bet, ja kļuvi par ministru, nu tad esi valstsvīrs un pieturies pie valstsvīra principiem.

+16
-13
Atbildēt

4

    dro > putekliic 13.03.2014. 14.59

    andrejs_g. Nu tad nevajadzēja piekrist, vajadzēja palikt par deputātu un varētu mierīgi apmeklēt visus pasākumus…

    ___________________

    Vēl viens, kuram iestāstīts, ko drīkst deputāts un ko ministrs:) Kur atrast šādus noteikumus? Bībelē, starptautiskās normās varbūt Satversmē? Diemžēl ar loģiku tam nav ne mazākā sakara:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > putekliic 13.03.2014. 19.39

    andrejs_g. Kādiem tad jābūt tiem valstsvīra principiem? Pirms kļūst par valstsvīru, bij vīrs kā ozols, kā top valstsvīrs, tad lokās kā niedre?

    Dīvaini principi…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 13.03.2014. 20.25

    …pārkopēju aicinājumu, kurš tiek izplatīts interneta vidē:

    Aicinājums

    Latvijas valsts ienaidnieki būtu ļoti vīlušies, ja ikgadējais, viņuprāt, ” SS-maršs” Rīgā šogad tiktu atcelts. Mēs ierosinām šo vilšanos sagādāt.

    Pazīstam daudzus bijušos leģionārus, cienām viņus, godinām viņu cīņas un labi zinām, ka leģionāri nav ”fašisti” un viņu gājiens no Doma baznīcas līdz Brīvības piemineklim nav ”maršs”. Tāpat kā daudzi latvieši un citu tautību Latvijas patrioti arī mēs gadiem ilgi esam to skaidrojuši ārzemniekiem, kā arī tiem valsts iedzīvotājiem, kuriem ir nepilnīgas vēstures zināšanas.

    Krievijas un ”antifašistu” visaptverošās propagandas dēļ šis uzdevums izrādījies gandrīz neiespējams. Nevar noliegt faktu, ka par leģionāru būtības dziļāko jēgu nevēlas runāt ne austrumos, ne rietumos – pat ne Latvijas sabiedrotie. Šajā nopietnajā brīdī Latvijai ir nepieciešams viss iespējamais starptautiskais atbalsts.

    Mūsuprāt, tiktu pieļauta liela stratēģiska kļūda, ja šādu gājienu rīkotu 16. martā, dienā, kad Krievija Krimas pussalā organizēs nelikumīgo referendumu. Pasaules mediju interešu centrā atkal nonāks Latvija, jo uz Rīgu starptautiskie novērotāji, žurnālisti un demonstranti var atbraukt brīvi – Krimā tie netiek ielaisti.

    Nav šaubu, ka Krievija atkal pieliks visas pūles, lai pasaule nosodītu Latvijā atdzimstošo ”fašismu”. Šajā situācijā nebūtu pareizi iedot tās rokās ieročus, kas būtu vērsti pret mūsu valsti.

    Atteikšanās no gājiena nav vis vājums, bet gan gudrība. Par to Latvijas TV runāja arī bijušais SAB vadītājs Jānis Kažociņš, iesakot visiem pēc Doma baznīcas doties uz Lesteni, lai godinātu leģionāru piemiņu. Ja arī pie baznīcas durvīm auros “antifašisti”, tā vienalga būs leģionāru morāla uzvara un protestētāju zaudējums, jo sena gudrība māca, ka nevajag ļauties provokācijai.

    Anna Žīgure, Juka Rislaki

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > putekliic 13.03.2014. 21.13

    Šo es dzirdēju pa radio jau pēcpusdienā. Tas būtu ideālajā variantā – nereaģēt uz provokācijām, ja provokācijas tādēļ izzustu, bet…tā tas nebija, nav un nebūs…5.kolona vienmēr dzīva.

    …šis nav Krimas gadījums, kad Ukrainai jāievēro maksimāla savaldība un jānorij “krupis” pēc “krupja” cerībā , ka nesāksies karš…bet visam ir savas robežas.

    P.S.

    Atceries strīdu par valodas referendumu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 13.03.2014. 08.55

Dzintars pirms pāris mēnešiem vadīja lāpu gājienu, kura laikā tika godināts Ulmanis, cilvēks, kura pienākumos bija organizēt Latvijas aizstāvēšanu zem Latvijas karogiem. Tieši pateicoties Ulmaņa varaskārei reizinātai ar gļēvumu šodien esam tur kur esam. Stipri divkosīgi no NA puses.

+14
-15
Atbildēt

16

    peerku > jmaklakovs 13.03.2014. 09.12

    > nomale

    “…pateicoties Ulmaņa varaskārei reizinātai ar gļēvumu šodien esam tur kur esam”,-

    te nu es nekādi nevaru nepiekrist. Ulmaņa glorifikāciju grūti izskaidrot savādāk kā ar NA konjunktūrismu, zinot viņa (Ulmaņa) valdīšanas konsekvences.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > jmaklakovs 13.03.2014. 09.18

    Kāpēc gļēvie Vienotībēni neko nepārmet Godmanim, kurš atdeva ieročus Krievijas pučistiem 1991. gada augustā? Viņam tolaik bija tāda varena grupiņa muskuļotu puišu, kas visu laiku staigāja kopā ar viņu tērpušies bruņu vestēs un ar automātiem uz pleca. Varēja taču pretoties krievu okupantiem, vai ne?

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Egita > jmaklakovs 13.03.2014. 09.21

    —-cilvēks, kura pienākumos bija organizēt Latvijas aizstāvēšanu zem Latvijas karogiem.

    _____________________________________________________________________

    Ukraina negrasās ievest Krimā karaspēku, intervijā aģentūrai AFP pavēstījis Ukrainas parlamenta spīkers un prezidenta pienākumu izpildītājs Oleksandrs Turčinovs.

    ____________________________________________________________________

    Vai Ukrainai arī pārmetīsi to pašu??

    http://www.delfi.lv/news/world/other/ukraina-neievedis-krima-karaspeku-pazino-turcinovs.d?id=44291897#ixzz2vpDT9Cdl

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 13.03.2014. 09.28

    Nomale, tik vienkāršots skats uz Ulmani ir vairāk, nekā analfabētisks…

    Gribi teikt, ka Ulmanim nav nekādu nopelnu pie Latvijas valsts dibināšanas?

    Vai varbūt gribi teikt, ka “Ulmaņa diktatūra” bija kāds fenomens un muļķīgs izņēmums Baltijas vai Eiropas tā brīža politiskajā sistēmā?

    Vai varbūt gribi teikt, ka TIEŠI Ulmaņa dēļ tika pieņemts lēmums 1940. gadā nepretoties ne Latvijā, ne Lietuvā, ne Igaunijā?

    Tāpat kau krievi apvainoja visas valstis Baltijas antantes veidošanā pret krieviju, ko izmantoja par galveno argumentu uzstādot visādus ultimātus.

    Vai tiešām tu domā, ka šodienas Ukrainas līderi ir nicināmi, ka nepretojas Krimas okupācijai?

    Viņiem vismaz ir kaut kāda cerība un Eiropas, ASV atbalstu, Ulmanim nebija nekādas, jo Eiropā jau plosījās karš…

    Cik gan mēs latvieši (patvaļīgi pieļauju, ka nomale ir latvietis/te) ir stulbi, ka NEMITĪGI mazina un ar mēsliem apmētā savus tautiešus, vai domā paši uz tās mēslu čupas pakāpties.

    Ulmanim ir tieši tik daudz nopelnu un kļūdu, lai viņu pieminētu ar pienākošos cieņu. Tāpat, kā leģionārus. Tā pat, kā Brīvības cīņu varoņus.

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 13.03.2014. 09.32

    Pretoties tomēr vajadzēja gan, bet arī tad, ja izvēlējās nepretoties, to vismaz vajadzēja nostādīt kā nepārprotamu kapitulāciju un uz Šveici laisties pašam, nevis cerēt, ka Staļins uz turieni palaidīs.

    Ulmaņa glorificēšanai nepiekrītu arī es – figūra pārāk neviennozīmīga, lai to liktu ikonas vietā.

    Kas attiecas uz Ukrainu, tad bijušais Ukrainas ģenerālštāba vadītājs pārmet Ukrainas vadībai gļēvumu, jo ar Krimas atdošanu vien cauri netiks.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 13.03.2014. 09.37

    Tad es tā arī nesapratu: ja mēs visi piekrītam, ka vēsture šobrīd atkārtojas, tad agri vai vēlu jāpienāk izvēles brīdim, kā 39.-40. gadā. Nu tad kā būs ar pašiem NA? Paliks savās vietās vai kā? Lietuvas prezidente nepārprotami pateica – esiet gatavi aizstāvēt savu zemi! Esiet gatavi šaut! Gribētos dzirdēt konkrētāk pa to arī no Latvijas politiķiem, un pirmkārt no mūsu galvenajiem karodziņu vicinātājiem. Lūk tur arī varētu parādīt savu stāju!

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 13.03.2014. 09.56

    Nomale Lietuvas prezidente nepārprotami pateica – esiet gatavi aizstāvēt savu zemi! Esiet gatavi šaut! Gribētos dzirdēt konkrētāk pa to arī no Latvijas politiķiem

    ___________________________________

    Jā, es arī gribētu to dzirdēt no bērziņa un straujumas, no mūsu valsts pirmajām personām, ka krievijas uzbrukuma gadījumā mums būs vajadzība un pienākums šaut uz okupantiem un viņu vietvalžiem šeit!

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 13.03.2014. 10.10

    aivarsk. Jā es ari gribu to dzirdēt no Straujumas, Bērziņa un Āboltiņas. Bet visvairāk gribētos dzirdēt tieši no NA. Un tieši sakarā ar šo Ulmaņa cildināšanu. Viņi aicinās cīnīties vai palikt savās vietās?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > jmaklakovs 13.03.2014. 10.11

    > nomale

    Cilinskis ar savu rīcību Tev netieši atbildēs. Paliks vai nepaliks “savā vietā”, to tūlīt redzēsim…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 13.03.2014. 11.23

    beta. Ko tieši viņš apliecinās? Gatavību jebkurā situācijā vicināt karodziņu?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > jmaklakovs 13.03.2014. 12.24

    > nomale

    Lielais veidojas no mazā.

    Ja nozagsi adatu, nozagsi arī tvaikoni…

    Tās ir tik elementāras sakarības, ka negribas tērēt laiku tās skaidrojot. Ja Tu tās nezini, visticamāk dzīve Tev vēl izskaidros.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > jmaklakovs 13.03.2014. 13.01

    Šī Nacionālā apvienība diemžēl sevi vairāk parādījusi kā “administratoru” biznesa partija. Šogad doties 16. martā pie Brīvības pieminekļa pēc būtības ir anti-nacionāls pasākums.

    Ko šis cilinskis, dzintars un bērziņš pēdējos gadus ir labu izdarījuši Latvijai – ārpus ārišķīgiem pasākumiem neko.

    Tagad, kad Latvijas austrumos pastiprinās rusifikācija caur Krievijas un Baltkrievijas informācijas telpu – šie rādīs savu pseido-patriotismu pie Brīvības pieminekļa 16. martā – kauns par jums – Nacionālā apvienība – dziļš kauns.

    Vai Jums maz ir kāda ideja kā padarīt Latvijas austrumus latviskākus? Lūdzu – kaut vienu saprātīgu (nevis populistisku ideju)!!!!

    Tas pats cilinskis -kuram iespēja būt reģionālajam ministram – labāk iet pucēt savas iesvīdušās spalvas 16. martā pie Brīvības pieminekļa. Kauns par tevi – dziļš kauns!!!

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Kalvis > jmaklakovs 13.03.2014. 21.11

    Un, kā tad godātais Jūs pats domājat to Latvijas austrumu malu padarīt latviskāku?

    Pie gļevas un bailīgas valdības. Kura saka, ka tā nedrīkst, jo latviskuma uzsvēršana šķeļot sabiedrību. Un tas, (pie totāli sašķeltas sabiedrības) esot bīstami.

    Un kas tad konkrēti NA būtu jādara – nosaukt leģionārus par fašistiem un slepkavām, pierunāt Latgales latviešus integrēties krievos, jo krievs Latgali paņems tā kā tā…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > jmaklakovs 14.03.2014. 06.47

    Jānim Mednim – šis cilinskis taču ir valdībā – pie tam Reģionālās attīstības ministrs. Bez Jūsu minētajiem populistiskiem gājieniem – saukt par fašistiem ir arī citi politikas līdzekļi – piem. nodrošināt ērtu pieeju Latvijas medijiem, īstenot mērķtiecīgu investīciju politiku utlm.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 14.03.2014. 07.40

    par medijiem atbild satiksmes ministrija, kāds uzvārijās uz TV digitalizāciju, atstājot Latgali ar krievu un baltkrievu tv…

    un tu saki, ka NA vainīga, vai ne :)))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam