Druviete: Reformu neīstenošana ir Ķīļa personiska atbildība

116

Komentāri (116)

kristaps_drone 03.05.2013. 13.18

Šodienas NRA bija lielisks ķīļa darbības novērtējums: “Ķīlis ir redzējis televīzijā, kā brauc Kimi Raikonens un Sebastians Fetels, un iedomājas, ka prot braukt labāk par viņiem. Taču nezina, ne priekš kam ir pedāļi, ne prot iedarbināt dzinēju, ne pārslēgt ātrumus. Tomēr viņš paziņo, ka brauks līkumos ar 300 kilometriem stundā, pat ar 400 kilometriem un visiem iekabinās. Sacensības ir sākušās, visi ir aizbraukuši, taču viņa auto stāv uz vietas. Viņš rūkdams attēlo motora skaņas, rausta stūri un kliedz, ka ļaunie spēki tur viņa mašīnu aiz riteņiem un neļauj braukt. Pats dīvainākais, ka skatītāji tribīnēs Ķīlim uzgavilē, vicina karogus un sauc: «Ļaujiet viņam braukt!»”

0
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 30.04.2013. 11.34

Nekas nav tikai balts un melns. Un arī Ķīlim var pārmest ļoti daudz ko – tas viss te pamatoti jau ir atgādināts. Tomēr Ķīlim var pielikt vienu milzīgu + par to, ka viņš uzplēsa augoni. Iespējams, ne ar pārāk sterilu adatu, un tas turpina augt, tomēr vismaz tagad tas ieraudzīts un jācer, ka nākamais dakteris būs bišku rūpīgāks.

Bet Druviete jau nu gan būtu labāk paklusējusi.

+17
-5
Atbildēt

2

    austrisv > silvija_vitina 30.04.2013. 13.34

    Kāpēc gan Druvietei būtu bijis jāklusē it seviški tāpēc, ka izrādās, ja viņa ir Izglītības komisijas vadītāja.
    Bez tam milzīgs viņai liels paldies par to, ka viņa atklāti izteica savu viedokli par to, ka Ķīļa reformu plānos bija krievu valodai atvēlētais statuss. kā mācību valoda Latvijas augstskolās.
    Druviete starp citu jau norādīja, ka krievu valoda jau ir Latvijas augstskolā, liekas Baltijas institūts un gan jau vēl kaut kur, kāpēc gan krievu valodai vajadzētu sevišķu statusu, pie tam labi maskētu: ārpus ES dalībvalstu valodā! Lieliski, bet Ķīlis jau ir vēsture, un paldies Dievam!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 30.04.2013. 13.54

    ——
    Ķīlis ir prom?! Lai dzīvo Slava, jo reformēšanas bizness turpinās!

    “Ekonomists Vjačeslavs Dombrovskis izlēmis palīdzēt Zatleram, jo Latvijai redz divas alternatīvas – reformas vai aktīvā nācijas daļa emigrēs.”

    http://www.ir.lv/2011/7/20/slava-iespeju-loga

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 30.04.2013. 11.30

Nasing spešal!
“..vai bumerangs nesitīs vēl spēcīgāk pa pieri nekā mests projām!”

Lai Zatļers un Ķīlis ir laba mācība visiem grāvējiem, krievmīļiem un pamuļķiem!!

+4
-8
Atbildēt

0

kristaps_drone 30.04.2013. 10.30

Patiešām prieks, ka šis vājprātīgais neoliberasts un haosa radītājs beidzot būs prom un nejauks gaisu, tai skaitā arī ar savām “spožajām” idejām par krievu valodu kā mācību valodu valsts augstkolās! Žēl, ka koalīcijai pietrūkst godaprāta, bet NA drosmes, izmanotojot Ķīļa atkāpšanos, taisnīgi pārdalīt ministru portfeļus valdībā! Nožēlojami, ka sīkpartija, kura reitingu tabulās kūļājas pašā apakšā starp 1 un 2% un visdrīzāk nepārdzīvos pašvaldību vēlēšanas, bet Saeimas vēlēšanas pilnīgi noteikti tai būs pēdējās, joprojām tur tik daudz portfeļu. Bet Ķīļa vietā virzītais Slaviks Dombrovskis, kas valsts valodā runā ar smagu ausis plosošu okupantu valodas akcentu (kas būtu pilnīgi pieļaujams kurpniekam, santehniķim, sētniekam vai krāvējam), varēs godam īstenot SC mērķus izglītībā.

+7
-13
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 30.04.2013. 10.11

——
Novēlu Latvijas stratēgam nr.1 radīt LIAS 2050, jo neapšaubāmi, ka LIAS 2030 ir ideāls plāns (uz papīra).
Reformēša nekad nebeigsies,jo tas ir varen ienesīgs bizness!
Mācās, študenti-pingvīni, mācās no plānu lielvalsts plānošanas “liel-meistariem” (augstākais imitācijas līmenis):
“Manuprāt ir būtiski spēt vienoties par tādiem risinājumiem, kas, iespējams, nav izdevīgi mums katram konkrēti un pašlaik, bet kas var sniegt kopīgu labumu”
Asoc. prof.Roberts Ķīlis, Latvija2030 redakcijas grupas vadītājs http://www.latvija2030.lv/page/238

0
-6
Atbildēt

0

Sanšains 30.04.2013. 09.42

Šorīt Ķīlis LR1 (plkst. 7:15) dižojās, ka viņa “pieteiktās izmaiņas esot bijušas VISAMBICIOZĀKĀS, salīdzinot ar citām jomām”.

Man tomēr šķiet, ka Šlesera ambiciozitāte Ķīli nobīda uz godpilno otro vietu.

Vai atceraties, piemēram, šo? –
“Lai pārsteigtu paša kūrētā un vēl neapstiprinātā NVS un Eiropas mēru samita dalībniekus, Šlesers virs Doma laukuma vēlētos uzlikt stikla jumtu.”
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/304046-slesera_idioma_ka_stikla_kupols_pari_doma_laukumam

+11
-9
Atbildēt

22

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 09.46

    @Haris
    Vai stikla jumts Doma laukumam ir reforma?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Sanšains 30.04.2013. 09.49

    Vai lobēts studiju kredītu burbulis ir reforma ?:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.04.2013. 09.56

    ——-
    Neapšaubāmi -,jo ikviens liberālis-libretists savā reformēšana nekad neaizmirst atziņu:
    “Nekas nenotiek, pirms kaut kas nav pārdots” (amerikāņu nācijas teiciens)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 09.59

    @Krix
    Vai ideja ir plāns? Lūdzu, parādi man oficiālu dokumentu, kur IZM ir ielikusi studiju kredītus!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.04.2013. 10.04

    ——-
    Kas latviešu tautas pasakas bērnībā nav lasījis, tas vēl ilgi pingvīna intelekta līmenī paliks:

    “Aizej tur, nezin kur, atnes to – nezin ko”

    http://www.pasakas.net/pasakas/latviesu-pasakas/latviesu_tautas_pasakas/a/aizej-tur-nezin-kur-atnes-to-nezin-ko/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Sanšains 30.04.2013. 10.16

    Lūdzu, parādi man oficiālu dokumentu, kur IZM ir ielikusi studiju kredītus!
    —————————————————————
    Nū…’Vienīgais dokuments, ko IZM var parādīt vispār ir tikai Augstskolu likuma grozijumi, kur krievu valoda ielikta.
    Vairāk nekādus dokumentus IZM 1 1/2 gada laikā nav izstrādājusi

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 10.34

    @jautajums_4
    Ir tāda maģiska mājas lapa, ko sauc “Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija”. To var atrast ievadot Internetā http://www.izm.gov.lv. Tur var atrast aktuālu informāciju par izglītības sistēmu Latvijā, kā arī dažādus nozares jaunumus.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Sanšains 30.04.2013. 10.43

    >nsp
    Nū…Ko Tu saki, Spešalais. Ir tāda lapa?
    Un ko tad tieši man tur vajadzētu skatīties? Ko konkrēti? Tu tā dikti pa gaisiem, Spešalais.
    Un izstāsti man, Spešalais, kā tad reformātori taisās dabūt kopā IZM pieteikto pedagogu jauno atalgojumu sistēmu, ar vienādoto atalgojumu par slodzi-40 stundu darba nedēļu, ar Vaučeru sistēmu?
    Izskaidro man, lūdzu, kāda nozīme, ja nauda seko skolniekam, ja skolotājam to maksāt tik un tā nevarēs?
    Un no kurienes to izlīdzināto, uz obligāto, algu skolotājiem maksās mazajās skolās, kur nav skolnieku, un ,respektīvi, arī vaučeru?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 10.50

    @jautājums4
    1) Nav jēga diskutēt par skolotāju algas sistēmu, kamēr tā vēl ir sākotnēju diskusiju stadijā un nav panākti pat vienošanās pamatpunkti. Man nav ne jausmas arī ar savietojamību ar vaučeru sistēmu.
    2) Nauda neseko tikai skolniekiem, bet skolniecēm arī! ;)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 30.04.2013. 10.57

    NaSp – ja par diskutēšanu principā , tad ar jautājumu tieši ir jēga diskutēt par izglītības sistēmu kopumā :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Sanšains 30.04.2013. 11.02

    >nsp diskutēt par skolotāju algas sistēmu, kamēr tā vēl ir sākotnēju diskusiju stadijā —————————————————
    Tā gan ir spoža argumentācija- Nav jēgas diskutēt, jo ir diskusiju stadijā.
    Kad tad ir jēga diskutēt? kad normatīvie akti jau pieņemti? Ak tad skolniecēm arī? Tu gan esi spečuks, spešalais!
    Nu tad, ko man tajā IZM lapā būtu jāskatās? Jo tā ir reāli amizanta vietne. Es esmu gatavs apspriest ar Tevi jebkuru tēmu, jomu un dokumentu, kas IZM saistībā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 11.09

    @klusais
    Protams, ka ir jāskatās uz kopējo sistēmu. Ja IZM var realizēt algu reformu savietojamībā ar vaučeru sistēmu, tad viss ir ok, bet tie abi viens otru neizslēdz, jo algas ir tikai daļa no vaučera komponentes nevis aizvietotājs. Es jau iepriekš teicu, ka žurnālistu pasniegtā algu reformas versija, manuprāt, ir ačgārna un darbojas pretēji izvirzītajiem kopējiem mērķiem. Bet tas jau nenozīmē, ka tas ir vienīgais piedāvātais risinājums un ka tā ir gala versija.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Sanšains 30.04.2013. 11.24

    bet tie abi viens otru neizslēdz
    ————————————
    Pamatosi? Piemēram, no kurienes maksās algas mazajās skolās, kur ne skolēnu, ne vaučeru.
    Spešalais, ja Tev ir kaut mazākā nojausma par skolu, tad Tev gan bija jāsaprot, ka IZM pieteiktā jaunā skolotāju atalgojuma sistēma ir atgriešanās pie sistēmas, kas bija pirms modeļa-Nauda seko skolēnam. Tas nozīmē, ka neatkarīgi, vai klasē ir 3 vai 30 skolēni, slodze pedagogam tiek tarificēta vienādi.
    Kas nozīmē, ka skolas vairs nebūs ieinteresētas celt kvalitāti un konkuret par skolēnu. Jo ir skolēni, vai nav, bet valsts finansējums garantēts un vienādā apjomā. Un kāpēc tad būtu jāpiepūlās?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 11.33

    Neviens neplāno atcelt prasību pēc min. skolēnu skaita pilnai likmei.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Sanšains 30.04.2013. 11.46

    >nsp
    Un IZM to LIZDA un pedagogiem ir darījusi zināmu?
    Un kā tad taisās tās slodzes nodrošināt skolās ar 40 bērniem? Dažādās klasēs, piedevām. No 1 līdz 8. klasei mācīs kopā apvienotajās klasēs?
    Tātad notiek vienkārši pedagogu atalgojumu nonivilēšana uz leju?
    Tātad ir skolai nauda, vaučeri, vai nav, bet pedagogu algas tas neietekmē.
    Tad, kur jēga vaučeriem? Direktoriem mēbeles pirkt?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 30.04.2013. 11.48

    Nasing spešal!
    “2) Nauda neseko tikai skolniekiem, bet skolniecēm arī! ;)”

    Vai izteikti šovinistiskais, nievājošais apzīmējums “skolniece”, nav svītra pāri Viņķeles uzsāktai dzimumu līdztiesības programmai?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 12.21

    @articulus
    Daži tomēr nezina atšķirību starp “skolniekiem” un “skolēniem”, ko māca jau 5.klasē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 30.04.2013. 12.32

    Nasing spešal!
    Vai zvēriskais naids pret latviešu tautu tev tik ļoti aptumšojis prātu, ka pac neatceries savu komentāru 30.aprīlis 2013 10:50?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 12.44

    @articulus
    Es atškirībā no pseido-nacionāļiem domāju par gudru un dzīvotspējīgu latviešu tautu nevis mazizglītotu un mežoņu tautu. Ko lai saka, daļēji pseido-nacionāļiem tas ir izdevies – gudrākiem prāti brauc projām!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 30.04.2013. 13.20

    Nasing spešal!
    “Ko lai saka, daļēji pseido-nacionāļiem tas ir izdevies – gudrākiem prāti brauc projām!”

    Gudrākiem prāti nekur nebrauc, gudrākie savus prātus lieto. Prātiņi strauji brauc prom alkašiem, narkošiem un jums, mērgļiem, latviešu nīdējiem. Labu fizisko un psihisko veselību vari sagaidīt tikai mīlot Latvijas zemi un tautu, ko Dievs nolicis tur dzīvot.
    Ja nē, Kaligula, Nerons, Ivans Bargais, PēterisI, Leņins un Staļins tevi jau gaida.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 30.04.2013. 13.41

    1) Latvijas tauta ir arī cittautieši
    2) Kopš kura laika mēs esam ar mazo “tev”?
    P.S. Atvaino, ka bija man trāpījies “m” pie “gudrie” – Tev sanāca bezjēdzīga rakstīšana :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 30.04.2013. 13.56

    Nasing spešal!
    Par ko tad “atvaino”? “Širmis, jumts, prātiņš” ir ļoti ir svarīgas tēmas, īpaši kad runa par IM. Nekad cittautieši nejutīsies labi zemē, kur Dieva noliktai tautai tiks sagandēta dzīve, ka to bija iecerējis Putļera piesmietais zoo-prezis un viņa saimnieki un banda.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 30.04.2013. 09.30

Vecā stagnāte un “izglītības mafijas” lobētāja, kura kopā ar Rivžu, sakompromitēto un blēdīgo AIP, un pārējiem līdzīgajiem visvairāk pretojās reformām atdzīvojusies, briesmas pāri, tagad jau var vainot Ķīli visos grēkos, izskatās maziski un nožēlojami.
Diezin vai cilvēkiem ar tik “konservatīvu”, pareizāk sakot, tik angažētiem un bezprincipiāliem cilvēkiem ar tik rigidu domāšanu, būtu jābūt V.

+24
-9
Atbildēt

19

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 09.36

    >dzeris
    Atzīstu, ka ir Tev krenķis…Nu nebūs krievu valoda Latvijas augstskolās. Nebūs!
    Tu, Dzeri, ar Robertu esat dvēseles radinieki. Un intereses jums līdzīgas…

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.04.2013. 09.37

    Vismaz, neesam paranoiķi, kuri to krievu valodu pat sev zem gultas “pamana” un sāk pat nakts vidū meklēt.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 09.47

    Vismaz, neesam paraniķi
    ———————————
    Nū…Un alkoholiķi?
    Saprotu, saprotu… Ir Tev škrobe, Štirlic. Tāda iespēja…Un pa kāju!
    Un to krievu valodu, ja godīgi, es sāku meklēt tūlīt kā Ķīlis paziņoja par valodu pielietojuma maiņu Augstskolu likumā…Jo tas bija vienīgais loģiskais iemesls vispār likumu atvērt. Un…kto iščet, tot vsegda naidjot!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 30.04.2013. 09.56

    jautājums_4. Štirlics neskan slikti, bet lamas “durkas sanitārs” manuprāt precīzāks – sirds ir karsta, bet nav čekista vēsā galva:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 10.09

    >Ino
    Un ko Tu brīnies?
    Skaidrs, ka nav vēsās čekista galvas, jo dzer darba laikā

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.04.2013. 10.35

    “Durkas sanitārs” – īsts NA atbalstītāja līmenim cienīgs arguments.
    Un kas par izcil tīru latviešu valodu!
    Ne jau par velti jūsu šefam tik latvisks krimināls segvārds (“ķļička”) – Batjka, tāds īsti latvisks, jūs patiešām esat īstenie latvieši!

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 10.53

    >Dzeris
    Nū…Un kas īstens esi Tu, Dzeri?
    Zini, kāpēc es Tevi parasti neaiztieku? Jo kad esi skaidrā, tad tavi komentāri it tik nepārspējami nūģiski, ka nav vajadzības. Reāli pioniera/komjaunieša uzskati.
    Bet, kad Tu, draugs, piešvilpies, tad nāk ārā tavi demoni…Pataloģisks naids pret latviešiem un Latviju.
    Bet nu sabiedriskās domas veidotājs Tu esi vājš, lai nu kā necenstos.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.04.2013. 11.22

    Ne visai adekvāts komentārs, neuzskatu sevi par sab. domas veidotāju, un kāpēc tu mani “neaiztiec” vai aiztiec, tās ir tavas problēmas, kuras mani absolūti neinteresē, tiešām esi iedomājies, ka man tavs viedoklis stipri svarīgs, nolaidies uz zemes, un sāc vērtēt sevi adekvātāk.
    Bet, kā tur ar to latviešu valodas prasmi un tīrību jūsu rindās, īstenie latvieši pieļauj tādus izteicienus, kā “durkas sanitārs”?
    Par to “pataloģisku naidu” – tāds viedoklis mani absolūti nepārsteidz, NA fanu aprobežotība ir jau aksioma, par vienīgajiem pareizajiem latviešiem jūs uzskatāt sevi, un visus, kas jums nepiekrīt, uzskatāt par ienaidniekiem, tās, vispār, ir banalitātes, bet, ja tu šeit demonstrē savu sliekas redzesloku, man tās banalitātes, gribu es, vai negribu, jāatkārto.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > ligakalnina 30.04.2013. 11.30

    @dzeris
    +100

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 11.38

    >Dzeris
    Nū…Un kas tad tur tik briesmīgs? Kas tevi tik ļoti apvaino tai -durkas sanitārā? Ka tevi tik personīgi aizķer…Tad jau Ino būs trāpijis.
    Nu labi, ka neuzskati sevi par sabiedriskās domas veidotāju. Īsteniem čekistiem, tas noteikti ir pazeminājums činā
    Nūģis tu esi, Dzeri…Īstenais!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 30.04.2013. 11.45

    dzeris49
    “Ne jau par velti jūsu šefam tik latvisks krimināls segvārds (“ķļička”)”

    Vai tu, morālais kropli, prostātas vēža un hemoroīdu nomocītais parašņik, politiķiem kļičkas dali?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 30.04.2013. 12.05

    lno
    Vispār jau par “durkas sanitārs”, man vajadzēja izņemt patentu, bet vienalga patīkami, ka kāds to lieto.
    “Vēsās galvas” tas nav par savervētiem informatoriem, vai vienkārši volontieriem(kļauzniekim, kā dzēris). Tādas pazemojošas nodarbes talantus un izglītību neprasa, bet statusu sabiedrībā un naudu nodrošina tikai retam, kam palaimējies, vai galējam izdzimtenim.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 30.04.2013. 13.00

    dzeris49 Vismaz, neesam paranoiķi, ..
    ———————-
    Citiem jau nav septiņi maisi ar galoperidolu zem gultas un 12 cisternas ar ciklodolu pagrabā kā dzeris49…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 30.04.2013. 13.03

    dzeris49 “Durkas sanitārs” -..
    _____________ Nesaceries.

    Tas tik tāds kompliments.

    Līdz kārtīgam durkas sanitāram Tev vēl jāizaug.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 30.04.2013. 19.39

    …jautājums_4….varbūt tomēr nedaudz piebremzē?….Tu taču nejutīsies pagodināts, ja kāds Tevi nosauks par IZM slotas kāta operatoru?…. :)

    …bet, pārejot pie nopietnākas tēmas – tas attiecas arī uz Nasing Spešal! – vai Jums šķiet, ka mācību priekšmeta skolotājs – gatavojoties stundai – iegulda atšķirīgu darba apjomu, atkarībā no tā, vai klasē ir 10 vai 30 skolēnu?….protams, nerunāsim par burtnīcu labošanu – šķiet, šai “nodarbei” tiek piemērots koeficients….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 21.05

    >Zane
    Lai kā mani kāds nosauktu, es pats tikšu galā.
    Tu par sevi uztraucies…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 30.04.2013. 21.14

    …Jautājum, vai man būtu jāuztraucas?….:)

    ….Puika nesen labi pateica – negribētu vilties cilvēkos, kurus cienu…. :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 30.04.2013. 21.39

    >Zane
    Vīlies manī droši. Manu sirdi tas konkrēti nelauzīs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 30.04.2013. 22.25

    …upsss!…narciss?…vai kāds būtu pieminējis Tavu sirdi???….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 30.04.2013. 09.23

Ko nozīmē-strādās līdz pēdējam? Algu saņems? Jo darbā nav bijis jau mēnesi. Uz MK iet nevar, bet kad intervijas jāsniedz, tad problēmu nav…Un vēl īsti dzeltenos publiskos skandālos iepīties…
Teikšu tā…Vai nu strādā, bet ja nevari, tad ej ārstēties. Man ētiski nav pieņemama šitā prakse uzņemties pienākumus un tad neko nedarīt, bet mētāt varoņus mēdījos. Un tieši tas ir raksturīgi gan Zatleram, gan Ķīlim. Kā tādi izvadītāji bērēs…Spiež asaru no publikas.
Un spekulēt ar cilvēku labākajām jūtām-līdzcietību, līdzjūtību ir vienkārši zemiski…Īpaši, ja īstais problēmu cēlonis tiek aizstāts ar cienijāmāku…Jo ir slodzes, ko neviena sirds neturēs… Bet šāda rīcība ir Providences izaicināšana.

+16
-12
Atbildēt

6

    peerku > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 09.34

    Lūk, te ir arī tā esence, kuru ētisku apsvērumu dēļ grūti paust,- apzināta līdzjūtības izsaukšana cilvēkos, jo latvietis jau tāds jūtelīgs no dabas.

    Pateikts perfekti: “spekulēt ar cilvēku labākajām jūtām-līdzcietību, līdzjūtību ir vienkārši zemiski…Īpaši, ja īstais problēmu cēlonis tiek aizstāts ar cienijāmāku…”

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 09.53

    Man patika par diviem pirmsinfarkta stāvokļiem – varbūt vienkāršāk – diviem koronārajiem asinsvadiem bija sašaurinājumi , kurus novērsa ar angeoplastiju .
    Un tad jāmeklē kur vaina –
    Koronārās sirds slimības riska faktori
    Nemodificējamie – vecums, dzimums (vīrieši), nelabvēlīga iedzimtība
    Modificējamie – arteriāla hipertensija, smēķēšana, paaugstināts holesterīna daudzums asinīs (paaugstināts kopējais holesterīns, triglicerīdi, zema blīvuma holesterīns un samazināts augsta blīvuma holesterīns), cukura diabēts, aptaukošanās, mazkustīgs dzīvesveids.
    P.S. Aptaukošanās laikam šinī gadījumā nav .

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 10.07

    >klusais
    Nū…dažus ļoti specifiskus riskus Tu, draugs, nenosauci. Ja bezjēgā tiek strēbti energydrinki, piemēram. Un ja nedēļu noplosto, tad vispār varot mirt nost…Ar sirdi. Reāli sūdīgi esot.
    Es piekrītu, ka izglītības ministram ir jātur liela garīgā slodze, kad vienkārši cilvēks var lūzt un meklēt relax līdzekļus…Kādus nu var sameklēt…
    Bet problēma tomēr ir citur. Ķīlis nav reformātors, šī vārda īstajā, klasiskajā izpratnē. Vīņš ir fantazētājs un gaisa piļu būvētējs. Un šovmens. Kas vairāk par visu mīl mēdiju un publikas uzmanību.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 10.14

    jautājums – par energie drinkiem nezinu. Varu pateikt , ka alkohols mazās devās ir atbalstāms . Man brālēns katru dienu kādu pārīti tādu uzšķērē , tapēc arī plus mīnus ir zināms kas un kā . Ja tā padomā – cik no mums ir aizdusa ? Redz ar pirmsinfarkta stāvoklis … :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 16.19

    >jautājums_4
    precīzi. Hiperaktīvs uzmanības mednieks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > Jānis Derkusovs 30.04.2013. 20.03

    > jautajums_4

    Žetons par šo: “Ķīlis ir fantazētājs, gaisa piļu būvētējs un šovmens.”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 30.04.2013. 09.17

Smejas tas, kurš smejas pēdējais – Druviete, Vētra varēja vismaz pie sevis priekus paturēt, jo sena patiesība saka, ka viss nāk atpakaļ… jautājums tikai vai bumerangs nesitīs vēl spēcīgāk pa pieri nekā mests projām! Bēgs no vilka, bet uzskries lācim!
Diez vai arī nākamais ministrs ļaus drukāt pašiem akreditācijas papīrus visām augstskolām kā tas bija noticis līdz šim un izmeklēšana par īpaši nekvalitatīvo augstskolu izvērtējumu vēl turpinās. Nomainot sev netīkamu personu nenozīmē, ka visi profesoru stagnātu elites sastrādātie nesmukumi pazudīs kā nebijuši!

+22
-7
Atbildēt

3

inta_s 30.04.2013. 09.15

Manuprāt pārmest par reformu neveikšanu varētu tad ja Ķīlis būtu atkāpies ne veselības iemeslu dēļ. Bet cilvēkam bija pirms infarkta stāvoklis un nākošais solis būtu kapā. Veselība pievilt var jebkuru, tāpēc vērtēt ka cilvēks ko nav paveicis veselības dēļ ir ļoti nekorekti, kas Vienotības pārstāvei godu nedara.

Kas attiecas uz pašu Ķīli, tad viņam trūka zināšanas par pārmaiņu vadību. Bija vīzijas bet nebija pārmaiņu vadības plāna. Panāca vien pašu pirmo punktu, ka iesaistītās puses saprot, ka ir problēma un ir nepieciešama pārmaiņa. Bet tālāk netika. Iespējams ka tiktu ja nepieviltu veselība.
Iespējams ka saprastu savas kļūdas un ietu kopā ar nozarē iesaistītiem lai kopīgi vienotos par risinājumu nevis uzspiestu savu vienīgo versiju.

Tā ir stratēģu problēma, pārāk atrauti no pārējiem, izdomā dižas idejas, taču pārāk atrautas no citām iesaistītām pusēm.

+6
-9
Atbildēt

0

janis17 30.04.2013. 09.12

Ķīlis pamanījās vienkāršo skolotāju un pasniedzēju padarīt par valsts ienaidniekiem.
Cilvēkam neapšaubāmi piemīt demagoga talants.

+13
-16
Atbildēt

0

RaivoLeimanen 30.04.2013. 09.11

Vispirms jārunā par pašas Druvietes kā bijušās izglītības ministres atbildību.

+34
-12
Atbildēt

1

    Una Grinberga > RaivoLeimanen 30.04.2013. 09.32

    Nez, kurš vada Izglītības Saeimas komisiju kopš 2010.gada novembra (2.5 gadi). Izcilniece Druviete – izdarīts nav pilnīgi nekas! Un nekas arī netiek plānots!

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

peerku 30.04.2013. 09.11

Nu jau 2 (Z)RP politiķi (Zatlers un Ķīlis) atkāpušies no amatiem veselības problēmu dēļ. Lai arī tā nav lieta, kuru varētu apspriest, tomēr izskatās simptomātiski. Abiem bija drīzāk negatīva publicitāte, kas daudzējādā ziņā bijāja (Z)RP “seju”.

+8
-10
Atbildēt

1

    peerku > peerku 30.04.2013. 09.15

    bojāja ne bijāja,- tas maina teikto

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

lebronj2356 30.04.2013. 09.10

Ļoti labi par Ķīļa aktivitātēm ir izteicies Šadurskis, īsi un kodolīgi :

http://www.diena.lv/latvija/viedokli/sadurskis-kila-kungs-ir-gana-daudz-sastradajis-14005787

Beidzot nu šis murgs ir galā, cerams, no tā nākotnē izdarīs secinājumus, par cilvēkiem, kas ir jāņem par ministriem :)

P.S. lno, neteiktu, ka Grende ir izgāzusies, nu vismaz Ķīļa un Egles apjomos ne tuvu…

+10
-25
Atbildēt

12

    janis17 > lebronj2356 30.04.2013. 09.20

    Vienīgais Roberta Ķīļa ieguldījums izglītības nozarē ir viņa sastrādātais haoss ar augstskolu akreditāciju, portālam Diena.lv norāda bijušais izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis.

    Jautāts, vai nākamajam ministram būtu jāturpina R.Ķīļa iesāktās reformas izglītības nozarē, K.Šadurskis retoriski atvaicāja:”Vai tad ir kaut viena reforma, kuru Ķīlis būtu iesācis? Ir tikai izveidots ugunsgrēks saistībā ar augstskolu akreditāciju, kurš nākamajam ministram būs jānodzēš.”

    Attiecībā uz finansēšanas modeļa maiņu augstākajā izglītībā, kuru lobēja R.Ķīlis un kas balstītos uz budžeta vietu likvidēšanu un studentu ņemtiem kredītiem K.Šadurskis noteica: “Tas ir idiotisms, kas mazinās mūsu augstākās izglītības konkurētspēju un veicinās jauniešu vēlmi studēt ārvalstīs.” Par otru būtisko R.Ķīļa pieteikto reformu – nauda seko skolēnam, K.Šadurskis skaidroja, ka naudai būtu jāiet uz pašvaldību nevis skolu. “Ir jānovērš risks, ka kādas ažiotāžas dēļ viena skola ir pārslogota, bet cita stāv pustukša.”

    “Ķīļa reformas ir tikai fikcija un klasisks piemērs runām, kurām neseko darbi,” portālam Diena.lv pauda bijusī izglītības ministre Ina Druviete (Vienotība). “Situācija, kas izveidojusies ar augstskolu akreditāciju, ir pamācošs piemērs tam, kā subjektīvu kaprīžu dēļ tiek radīta liela nesakārtotība nozarē, kuru atrisināt palīdzēja vienīgi Ministru prezidenta iejaukšanās. Nākamajam ministram būtu jābūt cilvēkam, kas sadarbojas ar nozares profesionāļiem un Saeimas Izglītības un zinātnes komisiju.” Jautāta, kā vērtē ziņu, ka nākamais ministra amata kandidāts varētu būt Vjačeslavs Dombrovskis, I.Druviete atbildēja:” Sliktāk noteikti nebūs. Varētu būt pat labāk, ja vien viņš mācīsies no savu priekšgājēja kļūdām un atteiksies no augstprātīgā komunikācijas stila.”

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Jeļena Delegāne > lebronj2356 30.04.2013. 09.26

    Krix Ļoti labi par Ķīļa aktivitātēm ir izteicies Šadurskis, īsi un kodolīgi :
    http://www.diena.lv/latvija/...
    —————————
    Šadurskis savas veiktspējas ziņā tas pats Ķīlis vien ir, atceramies Šadurski kā izglītības ministru un viņa galēji neprofesionāli organizēto “krievu skolu reformu”. Jā, “ļoti labi izteikties” viens par otru gan viņi māk…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 30.04.2013. 09.29

    @Krix
    Kas ir Šadurska paveiktais? Viņa rīcībā arī bija 1.5 gads. Kas ir tas ar ko viņš paliks izglītības sistēmas vēsturē? Ar pilnīgi neko. Deldēja ministrijas krēslus un saņēma ministra algu. Kāpēc Ķīlis ir sliktāks par viņu? Tādēļ, ka pievērsa sabiedrības uzmanību uz lielajām problēmām šajā jomā?

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 30.04.2013. 09.30

    Krix…neteiktu, ka Grende ir izgāzusies, nu vismaz Ķīļa un Egles apjomos ne tuvu…
    ___________________
    Tādēļ jau rakstīju, ka viens vairāk, cits mazāk, bet publika aizkustina – katram savas partijas cilvēks ir svēts:)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 30.04.2013. 09.38

    apalis. Tā arī līdz šim neko neesi sapratis vai negribi saprast. Šadurskim par krievu skolu reformu milzīgs paldies. Žēl, ka viņš vienu brīdi padevās TB/LNNK populismam. Tagad gan Šadurskim deguns gaisā un jūra līdz ceļiem – aizmirsis pat savu balsojumu pret uzturēšanās atļaujām. Reforma jāturpina – valsts finasētai vispārējai izglītībai jābūt tikai valsts valodā kā tas notiek visās valstīs.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 30.04.2013. 09.40

    Nasing Spešal. Tā arī nesaprotu, kas esi – vientiesis vai blēdis?:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 30.04.2013. 09.56

    @Ino
    Nu un? Vai krieviem vairāk mācoties latviešu valodā latviešu skolu kvalitāte ir uzlabojusies? Izglītības kvalitāte no šīs reformas nav uzlabojusies. Tas ir tāpat kā paslavēt Viņķeli par dzimu vienlīdzības jautājumu aktualizēšanu, lai gan tam nav ietekmes uz labklājības līmeni valstī.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 30.04.2013. 10.13

    Nasing Spešal. Vai krieviem vairāk mācoties latviešu valodā latviešu skolu kvalitāte ir uzlabojusies?
    ______________________
    Pasliktinājusies? Vai krievu valodas plūsmu organizēšana Latvijas augstskolās uzlabotu izglītības kvalitāti? Tu laikam līdz šim neesi aptvēris, ka valsts, kurā tu dzīvo, saucas Latvija?:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 30.04.2013. 10.31

    @Ino
    Tie, kas mērķtiecīgi gatavojās studijām valsts augstskolās, tāpat apguva latviešu valodu labi, neatkarīgi no tā, vai viņam latviešu valoda bija 15% vai 30% no mācību laika.
    P.S. Kad nav argumentu, tad vienmēr var atsaukties uz “jo šeit ir Latvija”! Ja neesi pamanījis, tad runa ir par izglītības kvalitāti.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 30.04.2013. 10.41

    Nasing Spešal. Kad grib ievazāt krievu valodu, tad vienmēr var aizbildināties ar izglītības kvalitāti:):):)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > lebronj2356 30.04.2013. 10.45

    @Ino
    Kāds sakars krievu skolu reformai ar krievu valodas ievazāšanu? Vai šī diskusija vēl ir par izglītību vai tomēr kāds no mums ir pārlecis uz kādu citu rakstu par imigrācijas jautājumiem?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 30.04.2013. 12.50

    katram savas partijas cilvēks ir svēts:)
    _________ Nuja.

    tāpēc sanāk APME(apvienotie partiju ministriju emirāti)- nevis LR.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 30.04.2013. 09.08

Druviete, kā zināms, bija izglītības ministre. Un tad izglītības sfēra mierīgi attīstījās par to ceļu, kur ir pašreiz – nonāca katastrofālā stāvoklī. Druviete nebija labāka vai sliktāka par iepriekšējiem un nākošiem ministriem. Visi turpināja “reformēt” – lauzt to, kas bija labs, bet nedot neko citu vietā. Rezultātā viso izglītības kvalitātes rādītājos esam stipri zemu. Un tas notika arī ar Druvietes svētību… Vai šis fakts dod viņai pamatu kritizēt? Vai tas, ka esi pasūdzējis automobili nolaist gravā dod pamatu kritizēt tā ārā vilcējus? Manuprāt, nē!
Tieši normālas izglītības trūkumā redzu vislielāko Latvijas nelaimi, jo tieši tas stimulē jaunos censoņus studēt ārzemēs. Pārejais ir sekundārs, dzīves apstākļi, atalgojums, bet, ja tu nevari iegūt normālu izglītību, tas stimulē jaunos talantus doties prom. Ja aizbrauc gatera strādnieks, nav liela nelaime, bet, ja aizbrauc tas, kas palikdams varētu attīstīt Latviju, tad tas jau ir kritiski.
Ķīlis mēģināja situāciju labot. Druviete, rektori, un citi konservanti nevis sadarbojās, bet pretdarbojās.
Jā, Ķīlis nebija diplomāts, nebija taktiķis, nebija praktiķis, bet šī bija tā vieta, kur idejas jāpārvērš praktiskos soļos, datumos…

Visvieglāk ir stāvēt malā un riet. Druvietei un kompānijai tas izdodas labi.
Norēja… Arī Ķīļa veselību!

+34
-11
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Ieva 30.04.2013. 09.48

    ——Ķīps: “(..) Tieši normālas izglītības trūkumā redzu vislielāko Latvijas nelaimi, jo tieši tas stimulē jaunos censoņus studēt ārzemēs.” ============================================================================ Kādam “nelaime”, a kādam “māmiņa mīļā”:

    “Tagad jau visa politika vērsta uz to, lai latvieši, kuri grib kaut ko sasniegt, emigrē” J.Stradiņš http://www.ir.lv/2013/3/27/trukst-antinu

    Ķīļa aktivitātes droši var nosaukt par noteiktas biznesa politikas īstenošanas pasākumiem, ņemot vērā bij. ministra paveikto LIAS 2030 sastādīšanā, kā arī darbošanos SSE Riga. Process turpinās…..

    Ķīlis ir tiešs – visus zinātnieku projektus nespējam finansēt

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376689:lis-ir-ties-visus-zintnieku-projektus-nespjam-finanst

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 30.04.2013. 10.01

    Ķīp, piekrītu daļai no rakstītā, jo tieši vāja augstskolas izglītība un dārga, liek studēt jaunajiem ārzemēs. Izglītiba ir vāja it seviški augstākā, bez tam kādas stik programma nav sataisītas- bezjēgā, bet vajadzību pēc tām nekādas!
    Ķīlis tikai patrokšņoja un ar to viss beidzās. Lai veseļojas. Bet, ne jau nu viena Druviete te visu laiku to izglītību bremzēja, bet gan patvaļā atstātās augstskolas, kuras pašas radīja neskaitāmas mācību programmas un bezjēgā tukšoja valsts budžetu.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    alexander > Ieva 30.04.2013. 10.16

    Gan Druvietei, gan Šadurskim tā vietā, lai kritizētu Ķīli, būtu kritiski jāvērtē pašu neizdarība laikā kopš 2002. līdz 2006.gadam, kad abi vadīja Izglītības ministriju un vajadzīgās reformas neuzsāka. Turklāt abi ir darbojušies un darbojās arī Saeimas Izglītības komisijā. Kas nozīmē, ka atbildība par šīs nozares stagnāciju, degradāciju un prestiža zudumu ir jāuzņemas arī viņiem, un Ķīļa vainošana neizdarībā viņu atbildību nemazina. Varbūt vienīgi psiholoģiski palīdz kompensēt pašu neefektīvās darbošanās apzināšanos.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ieva 30.04.2013. 10.38

    ” Vai tas, ka esi pasūdzējis automobili nolaist gravā dod pamatu kritizēt tā ārā vilcējus?” – ha, ha, ha! Ķīlis bijis “ārā vilcējs”! Dievs, pasargi no šādiem vilcējiem!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

austrisv 30.04.2013. 09.01

Pietiek ar to vien, ka Ķīlis gribēja iedzīvināt krievu valodu augstskolās ar pilnīgi paredzamām sekām: latviešu valodu krievu skolās vienkārši vairs nemācītos, jo tā nekur nebūtu nepieciešama.
Pirms Ķīla stāšanās amatā, jau sildoties pie Zatlera prezidenta paspārnē, bija skaidrs pēc dažiem viņa rakstiem tepat arī Ir portālā, ka viņa izplānotās tā saucamās reformas ir visai haotiskas un no zemes tālu stāvošas. Piemēram tie paši vaučeri!
Veseļojies Ķīli un dari to ko proti, jo acīmredzot nav Tev ne diplomātiskas ne kompromisu mākslas , lai varētu dabūt cauri arī jēdzigas reformas, lai gan uzlauzt izglītības sistēmā iesīkstējošos ierēdņus un skolotājus, un profesorus nav nepavisam viegla lieta. Žēl ka griba bija , bet prasmes un izturības pietrūka, bet varbūt pietrūka arī komandas, jo viens jau nav cīnītājs tajā aizaugušajā stagnātu lauciņā kāda ir izglītības sistēma Latvijā.

+16
-29
Atbildēt

13

    peerku > austrisv 30.04.2013. 09.13

    Kāpēc mīnusiņi komentāram? Kas gan no teiktā ir nepareizi?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 30.04.2013. 09.21

    DD1 –

    Mīnusiņi tāpēc, ka publikas vairumam pret Druvieti ir naids un aizspriedumi, bet toties “jautrais Ķīļa kungs” (© Ījabs) ir atraktīvākais un iecienītākais no ākstiem. :)

    Būdams viens pats, Ķīlis tomēr būtu samīnusots, bet, ja blakus jūtama Druviete, tad Ķīlis kļūst relatīvi neaizskarams.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 30.04.2013. 09.24

    @Bet
    Neskaitot dažas jaunas idejas, Ķīļa reformas ir tās pašas vecās AI reformas, kas radās valdībā 2010.gadā kopā ar Pasaules banku un EK – stratēģija, kurai iepriekšējie IZM ministri nevēlējās ķerties klāt.
    Ļoti žēl, ka nevēlies visiem bērniem vienādas izglītības iespējas, paļaujoties uz katras pašvaldības maksātspēju un naudas sadales “godīgumu” starp novada skolām. Tā jau ir – priekš kam lauku skolām interaktīvās tāfeles un jauni mācību materiāli – lai vāc herbārijus un mācās no arhaiskām grāmatām! Lai vaučeri iet ratā!

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 30.04.2013. 09.48

    Ak, lūk, krievu valoda ir tas, kas man liek likt tos mīnusiņus! Varētu padomāt, ka tik maskēts apakšpunkts par ārpus ES tautu valodu mācībām augstskolās, tur tai plānā nebūtu bijis, un, ka visi ir muļķi, kuri nejūt tālējošas sekas.
    Par mīnusiem nepārdzīvoju, bet muļķīgi ir neredzēt “gudri” iestrādātas reformas, ka pat nepamanīsim, ka dzīvosim kā PSRS, kur divām valodām ir valsts valodas statuss- tikai vienai no tām būs tas patiesais , bet latviešu valodai formālais.
    Nemaz par RP patiesajiem mērķiem nebrīnos un piesauktie tanki ir viņu patiesais logo.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 30.04.2013. 09.50

    Nasing, vai esam tik bagāta valsts, ka varam visās pašvaldību mazajās skolās to visu atļauties. Es domāju finansiāli? Ka spar to maksās??? Par tiem klēpja datoriem katrā skolā? Man nekas nebūtu pretī, ja mūsu valstij būtu daudz naudas, kaut vai no ostām, bet nav taču? Visi prasa naudu tagad it seviški, paveries apkārt, vai tā nav???

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 30.04.2013. 09.50

    Haris. Kā gan var patikt profesores – visu laiku un tautu lielākais vadonis jau sen ir pavīpsnējis – gramotjeji:):):)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 30.04.2013. 09.57

    Hari, bet kur es slavēju Druvieti un citus profesorus?
    Tieši otrādi, es uzskatu, ka profesori un augstskolu rektori pat ļoti labi ir iekārtojušies šajā sistēmā, un Ķīlis bez komandas nemaz nespēja , un arī diezin vai kāds cits, to spēs salauzt.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 30.04.2013. 10.03

    @Bet
    Nav runa par papildus naudu, bet vismaz par tās pašas summas godīgu sadali. Lai nu kurā jomā, tad vispārējā izglītībā visiem skolēniem ir jānodrošina pilnīgi vienādas iespējas!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 30.04.2013. 10.06

    NaSp – “Lai nu kurā jomā, tad vispārējā izglītībā visiem skolēniem ir jānodrošina pilnīgi vienādas iespējas!” – viens no Somijas izglītības sistēmas pamatakmeņiem .

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 30.04.2013. 10.14

    Nasing, cik es zinu, tad mazās skolās pat labāk skolēni ir sagatavoti, jo skolotāji var individuāli labāk strādāt ar katru skolnieku.
    Taču vai varam atļauties uz 2 skolniekiem vienu skolotāju finansiāli? Lūk, tāds ir jautājums?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 30.04.2013. 10.22

    @Bet
    Tas jau ir struktūras jautājums, bet tas, ka Rīgas skolā vienam skolēnam tērē vairāk nekā vienam skolēnam Ilzeskalnā, padara visu izglītošanu nevienlīdzīgāku. Es jau nesaku, ka lauku bērni ir mazāk izglītoti, bet bieži vien viņi atpaliek jaunajās prasmēs, jo vienkārši lauku skola nespēj nodrošināt jaunākās tehnoloģijas (gan mazāk skolēnu skaita, gan arī mazākā finansējuma uz skolēnu dēļ).

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 30.04.2013. 10.29

    Nasing, es gan šaubos vai kaut kur kādā lauku skolā nav datorklases un ka katrā lauku bibliotekā ir savs dators tā , manuprāt, prakse.
    Manuprāt, Latvijā ar datorklasēm viss ir kārtībā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 30.04.2013. 10.42

    @Bet
    Sen jau aizgājuši tie laiki, kad vienīgās datorprasmes, ko skolā vajadzēja apgūt ir pamatiemaņas Word, Excel un PowerPoint.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 30.04.2013. 08.55

… Roberts Ķīlis pēc amata atstāšanas plāno nodarboties ar to, ko vislabāk protot – analīzi un stratēģiskajiem risinājumiem…

…Runājot par tālākajām iecerēm, ministrs norādīja, ka ir lietas, ko viņš ļoti labi darot – stratēģija un analītiskie risinājumi…

———
Ko tad īsti viņš vislabāk prot? :)

+14
-13
Atbildēt

5

    garausiitis > Kaspars Špūle 30.04.2013. 09.02

    fretka – pārliecinoši runāt :) veikt prezentācijas :) bolīt acis :) sataisīt haosu :) , tagad arī parādījies jauns virziens – tēlot Māti Terēzi – ja vietā nenāks ,kas turpina reformas, tad gatavs mirt ministra krēslā …

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 30.04.2013. 10.37

    ir lietas, ko viņš ļoti labi darot – stratēģija un analītiskie risinājumi…
    ___________________
    Manuprāt tikai taktiķis – ar muldēšanu tika par ministru, kāds tratēģis pierāda reformu fiasko. Analītiķis?, kurš “nepamanīja”, ka ar likumu cenšas augstākajā izglītībā ievazāt krievu valodu?:)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    juhans > Kaspars Špūle 30.04.2013. 12.10

    klusais
    Trāpīgi – mirt ministra krēslā!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Kaspars Špūle 30.04.2013. 15.55

    Klusais, un vēl Ķīļa gatavība pēc demisijas par idiotiem kādu lamāt/verbāli kompensēt savu funkcionālo mazspēju.

    Izskatās, ka šis Ķīlis kā zirgābols nokritis netālu no sava zirga — vecā Ķīļa, kurš bijis RPI zinātniskā komunisma pasniedzējs un lielījies kā dušījis visādus nacionāļus: ari laikam saucis par idotiem un ne tikai par idotiem. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Kaspars Špūle 30.04.2013. 15.57

    lno, — Ķīlis pats jau neko, viņam sava Stūre bija… (Visticamāk Stūre taču IZM paliek, — būs jāuzmana, kā “stūrēs” Slavix… :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

dro 30.04.2013. 08.51

Izgāzušās visas Domburšava mēbeles – Ķīlis, Grende, Egle, viena vairāk cita mazāk. Cik viegli bija kritizēt TV Dombrovska valdību, tik grūti tagad uzrādīt pašu paveikto:)

+18
-28
Atbildēt

3

    grislits > dro 30.04.2013. 09.47

    Tieši tā. Ne pa velti ir teiciens – “gudri d…st nav malku cirst”.

    Es arī varu diezgan labi konstatēt, kur ir dažādas problēmas, to var lielākā daļa cilvēku. Kam labi padodas runāšana, tas var arī smuki to visu apstāstīt un pasniegt vispārēju (bez praktiskām detaļām) redzējumu (un bieži populistisku redzējumu) par iespējamiem risinājumiem, bet tādi, kas varētu kaut ko izdarīt, ir ļoti, ļoti maz.

    Respektīvi – bļāvēju jau ir daudz, bet izdarīt spējīgo – ļoti maz.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > dro 30.04.2013. 10.29

    Varbūt tā arī ir tā stratēģija, ielikt likumprojektā ar satversmi konfliktējošu punktu un tad teikt, ka visi ir stagnāti, jo nevēlas iet ar tankiem pret satversmi?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > dro 30.04.2013. 10.42

    roberts_j : Nepiekrītu! Ķīļa stāsts kārtējo reizi tikai pierāda LV birokrātijas mašīnas stagnācijas apjomus un spēku.Sakārtot kādu no ministrijām ir nereāli, jo vienlaicīgi jācīnās gan ar ierēdniecības armiju gan koalīcijas partneriem un opozīciju, gan jāuzmanās no sabiedriskā viedokļa, kuru angažēti žurnālisti kurina. Apburtais loks.
    Druvietei ar Šadurksi vajadzētu vairāk klusēt, Vienotības politiķiem jau labu laiku mēles ātrāk par smadzenēm kustās.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

guncho 30.04.2013. 08.43

Druvietes kundze, vai reformu neīstenošana nav arī Jūsu un Jums līdzīgi domājošo personiska atbildība?!

Ļoti žēl… Paši labi saprotam, ka daudzās nozarēs mums ir pamatīgas problēmas. Demagogi sauc – vajag reformas. Bet, kad kāds kaut ko mēģina reformēt (jā, pieļaujot kļūdas, taču virzoties pareizā virzienā), tad izrādās, ka gandrīz neviens reformas tā īsti nemaz negrib.

+30
-12
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > guncho 30.04.2013. 11.15

    Ansis
    “Demagogi sauc – vajag reformas.”

    Demagogi savu haotisko un nervozo darbošanos starp dzeršanas reizēm devē par “reformām”. Reformas ir jāsāk no pamatiem, bērnudārzos un sākumskolās, kā piedāvāja NA, lai augtskolās jau nonāktu mācīšanos apguvuši jaunieši, kam svarīgas zināšanas, bet ne ģiploms, lai vairotu ierēdņu dunduku armiju, ko latviešu valsts vairs nevar pavilkt. Pēc sanaidošanās ar pasniedzējiem un studentiem, pat tiešām sakarīgs un gudrs cilvēks, kas Ķīlī nav novērots, tiešām, reformas, vairs nevarētu veikt.
    Par krievu valodas ievazāšanu, nolūkā pasliktināt studiju kvalitāti, Ķīlis reiz lauztu sprandu, paslīdējis uz studenta pamestas banānu mizas.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > guncho 30.04.2013. 17.59

    Diemžēl zem “reformām” bija noslēpts slims cilvēks.
    Ko tad īsti reformēja – cik es esmu sapratis tad:
    (1) no peles uzpūta ziloni;
    (2) sarīdīja dažādas sabiedrības daļas;
    (3) nespēja rast risinājumus paša uzpūstām problēmām;
    (4) tad saplīsa.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam