Aptauja: pēc ārkārtas vēlēšanām ZRP popularitāte kritusies

50

Komentāri (50)

ilmisimo 24.10.2011. 15.19

tanki, kāpuri un bokss(Taisona gaumē?)drīz jau laikam arī gaiļu cīņas:

««Vienotība», varu droši apgalvot, mūs [ZRP] ir apspēlējusi vismaz pirmajos piecos boksa raundos. Cerams, ka šī ir profesionāla cīņa, kurā raudu būs vairāk, un nākamie raundi mūsu partija būs veiksmīgāki,» atzina Vilnītis.
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/253729

+1
0
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 24.10.2011. 13.18

ZRP tagad būs ļoti smagi jāstrādā lai pierādītu ka prot ne tikai rakstīt labas programmas, bet arī tās izpildīt. Nav jau jābrīnās par tik lielu pielaisto kļūdu daudzumu ļoti īsā laikā, jo ZRP tiešām atradās hroniskā laika trūkumā un arī nenoliedz ka daudzi lēmumi tika pieņemti bez balsošanas. Tomēr arī tas ir apsveicami, ka neskatoties uz visu partija izdzīvoja, ka valstī ir vēl viens demokrātisks spēks no kura var gaidīt labas lietas nākotnē. Tieši neveiksmes norūda visātrāk, ja iztur grūtības un nepadodas. Bet ZRP izturēs.

+1
-1
Atbildēt

2

    bebiekste > Ilona Auziņa 24.10.2011. 13.43

    >Janka
    ZRP programmas ir tik vispārīgi formulētas, ka katrs tur var izlasīt to ko vēlas.

    Zem šī es neparakstītos, kamēr nav skaidrs, kas īsti ir ZRP kulītē:

    Ekonomika: nodokļi, darbs un industriālā politika

    “6) Valsts un pašvaldību uzņēmumu privatizācija, izņemot stratēģiski svarīgus aktīvus

    Nodosim privatizācijai valsts daļas Citadelē, Parex, LMT un Lattelecom, lielāko daļu no iegūtajiem līdzekļiem novirzot valdības parāda samazināšanai, bet atlikušo – jaunas augstākās izglītības finansēšanas sistēmas un industriālās politikas realizācijai, kā aprakstīts zemāk. Izskatīsim iespēju privatizēt pašvaldību uzņēmumus, tajā skaitā kotējot biržā.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilona Auziņa 24.10.2011. 14.30

    ..Janka… -“…jo ZRP tiešām atradās hroniskā laika trūkumā un arī nenoliedz ka daudzi lēmumi tika pieņemti bez balsošanas..”

    …kam tas bija dzīvības un nāves jautājums?…Zatleram? – nē!…bijušā prezidenta kancelejas kodolam, kurš izmisīgi pūlējās tikt pie varas, kurš Zatleram čukstēja ausī to, ko viņš vēlējās dzirdēt…izmantoja Zatleru savu ambīciju piepildīšanai…neviens labāk par šiem aizkadra cilvēciņiem nezināja Zatlera vājības, kuras veiksmīgi izmantot, mīcot un veidojot viņu pēc sava prāta…un Zatlers pakļāvās, jo varas saldme var apstulbināt ne vienu vien…

    …kurš saprātīgi domājošs politiķis /vismaz Zatleram tāda pieredze bija/ ķertu un grābtu veidot partiju uz plūstošām smiltīm?…dažu mēnešu laikā nav iespējams izveidot nopietnu politisku spēku, kurš varētu ietekmēt notikumus….radīt haosu, kāds tas ir šobrīd – jā!…tas ir veiksmīgi izdevies!…bet…vai tāds bija mērķis?…

    …Zatlers palaida garām iespēju kļūt par nosvērtu un daudzsološu politiķi veidojot apvienību ar Vienotību un tuvāko 3 gadu laikā izveidot partiju, ar kuru varētu rēķināties, kā reformām gatavu spēku…
    …bet ausī čukstošie iestāstīja, ka ienaidnieki ir divi – Nr.1 – oligarhi, Nr.2 – Vienotība….un atpakaļceļa vairs nebija….
    …rezultāts ir nožēlojams – amputējot kāju, nogrieza arī galvu….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 24.10.2011. 10.07

Pagaidām sarkanajam fašistam Beņam noņemta bilde, par to paldies Ir darbiniekiem. Mana vēlme būtu ka šis provokators un Latvijas ienaidnieks, kurš raksta ar naidu un slāvu burtiem pavisam pazustu no portāla. Ir pietiekoši daudz vietas Latvijā kur tādus ciena un uzņem atplēstām rokām.

+10
-1
Atbildēt

1

    Ilona Auziņa > dace_ampermane 24.10.2011. 13.09

    To beņu ar to sarkano kastroli uz galvas, jeb Utupūzni, jau sen ir jāsauc pie atbildības par nacionālā naida kurināšanu. Tas ir tipisks okupantu piemērs, kā ir jārīkojas lai uzturētu nacionālo spriedzi valstī, lai tas būtu par iemeslu nomelnot Latviju Pasaules acīs ar Krievijas propogandistu palīdzību. Man šķiet ka tas ir tas pats pērtiķēns, kurš kādreiz kopā ar Lindermani un viņa bandu Rīgā rīkoja nekārtības, bet par to viņu ietupināja. Te jau nav daudz tādu pērtiķu, tāpēc kļūdīties ir pagrūti. Tas toreiz tiešām uzvedās kā fanātisks valsts ienaidnieks, kaut bija vēl pavisam zaļš, tā kā droši vien tas pats vien būs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 24.10.2011. 10.05

Līdz nākošajām vēlēšanām demokrātiskajiem spēkiem vajadzētu padomāt, kā labot šo kroplo iespēju ” saskaņai” manipulēt ar info – ” …… apvienība Saskaņas centrs (SC) joprojām ir visaugstākais reitings no visām politiskajām partijām…”.

Visdrīzāk pirms vēlēšanām ir jāveido pirmsvēlēšanu bloks, kurā iesaistītos tās politiskās partijas par kurām balso tradicionālais LV vēlētāju vairākums. Tad šie pēcvēlēšanu rezultāta formālie cipari būtu citādi un tas neļautu vairs SC izmantot savu demogoģisko argumentu, ka vēlēšanās uzvarējušos ” krievus” nelaiž valdībā tādēļ, ka viņi ir krievi. Tādas pasakas par LR ” realitāti” ir bīstamas Latvijai.

Un vēl, es nezinu, vai ir jēgas runāt ar tādiem putinistiem kā Ušakovs, Rubiks, vai Urbis, bet, ja ZRP un arī Vienotība tiešām vēlas uzņemties misiju saliedēt LV iedzīvotājus, tad tagad jau ir jādomā, kādā veidā var uzrunāt to SC elektorāta to daļu, kura būtu ar mieru ieklausīties ne tikai SC paustajā viedoklī. Droši vien, tas būtu jādara Vj.Dombrovskim, vai Vienotības Judinam, ja viņi tiešām vēlas mazināt spriedzi starp cittautiešiem un latviešiem. Līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām ir 3 gadi laika. Varbūt, ka pa šo laiku izdodas ” atgriezt” kādu daļu nomaldījušos LR pilsoņu uz pareizā ceļa :)

+16
-3
Atbildēt

9

    mary75 > buchamona 24.10.2011. 10.42

    Tur tev taisnība, bet, iespējams, Zatlers taisni to arī vēlējās izdarīt, iesaistot SC koalīcijā.
    Manuprāt, SC atsakoties, kaut formāli, no saviem galvenajiem principiem, noteikti vēlākā perspektīvā būtu sašķēlies, un būtu izveidojusies nosacīti adekvāta daļa, un radikālākie vai nu aizietu uz PCTVL, vai nu izveidotu kādu jaunu partiju, ko te taisās veidot Lindermanis.
    Urbanovics jau arī savās intervijās, no vienas puses, tēlo aizvainoto, no otras puses – vienmēr uzsver, ka SC uzvarēt nevarēs, un tam jāpielāgojas un jāņem vērā vairākuma pilsoņu un to pārstāvēto partiju intereses.
    Dabiski, tas Zatlera izpildījums bija absolūti neadekvāts, un, ja viņam tiešām bija tāds mērķis, viņam tas bija jāpaziņo pirms vēlēšanām, viņš varēja pazaudēt diezgan daudz balsis, bet, iegūt kādu krievvalodīgo balsis, tādu, kuriem nav sevišķi tuvs Rubiks, Urbanovics, utt., un tiešām izveidot eiropeiski orientētu partiju, kur nebūtu tas dalījums pēc nosacīti etniska principa, un par kuru balsotu arī krievvalodīgie.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.10.2011. 10.50

    Nezinu, vai ar politisku spēku, kurš ir spējīgs slēgt politisko vienošanos ar Vienotu Krieviju ir vērts runāt, ja SC būtu noslēguši līgumu ar Jabloko :), tad, droši vien, problēmu tikpat kā nebūtu, lai varētu strādāt vienā koalīcijā.
    Zatlers ar Ušakovu ” tautu saliedēt” centās formāli, apejot gan vienus, gan otrus vēlētājus. Tā ir vistīrākā burbuļu pūšana

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2011. 11.32

    Mazu gaismiņu uz tanku lietu uzmirdzina eksdeputāta Im.Kalniņa intervija 22.oktobra Dienā(Kalniņs runā to,ko pagaidām nevar atļauties atklāti pateikt Brigmanis un co/publika,kas aiz Dienas/-Latvijas ģeopolistiskās orientācijas maiņa).
    Neokirhenšteinisma balss.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2011. 11.37

    P.S.
    LA atreferējums gam “”mīkstāks” par oriģinālu(kur fināla pasludināta nepieciešama ģeopolistiskās orientācija maiņa).Intervētājs A. Panteļejevs.

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=331509:kalni-rietumos-ir-lielkas-nves-briesmas-nek-austrumos&Itemid=93

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > buchamona 24.10.2011. 12.18

    lama
    Izlasot atreferējumu, nerodas iespaids, ka muzīķis Im. Kalniņš joko. Paliek 2 iespējas – viņš teiktam patiešām tic vai varbūt viņš domā vienu un saka citu. No otras puses, vai tam ir liela nozīme – cik tad ir tādu, kas piešķir kādu svaru eksdeputāta teiktam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2011. 12.45

    ..cik tad ir tādu, kas piešķir kādu svaru eksdeputāta teiktam..
    ______________________________________________________________
    ar eksdeputāta muti runā tie,kas aiz Dienas.Izsaka to,ko paši nevar atļauties (pagaidām) pasludināt no augstām kancelēm.Zondē publiku.

    Un galu galā, ja ģeopolistiskās orientācija maiņa glābj tos ļaudis no tiesām un bankrotiem, tad…
    par ko ne?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > buchamona 24.10.2011. 13.21

    …ja ģeopolistiskās orientācija maiņa glābj tos ļaudis no tiesām …
    ====================
    Nu, jā, JA NOTIEK ģeopolistiskās orientācija maiņa. Kaut gan daudzi cenšļi cenšas šādā virzienā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2011. 13.35

    daudzi cenšļi cenšas šādā virzienā
    -____________________________________
    un tad jau arī tie puiki, kas nopirkuši Dienu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2011. 13.39

    un šie runā caur eksdeputātu un kompozitoru?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 24.10.2011. 10.05

Tā sauktās latviešu partijas dzīvo pēc principa – kur divi latvieši, tur trīs partijas. SC, lai arī ir partiju apvienība, tik traki savā starpā neplēšas. Nav svarīgi, ka SC lāgā nav cilvēku, kas varētu sastādīt valdību pat tad, ja SC iegūtu 51%, uz ārpusi viņi tā neplēšas, līdz ar to reitingus saglabā.
Latviešu partijām būtu viena lieliska iespēja beidzot nostiprināties – visām ņemt un apvienoties vienā. Bet tad sāktos problēma ar līderiem – viduvējībām, kas katrs gribētu spēlēt galveno lomu šajā teātrī. Ja tiešām beidzot valstiskās ambīcijas gūtu virsroku pār privātajām, būtu viena liela latviešu partiju apvienība ar stabiliem kadriem un stabilu elektorātu. Bet tā jau laikam galīga utopija.

+5
-5
Atbildēt

0

mary75 24.10.2011. 09.57

ES gan domāju, ka ZRP reitinga kritums, tomēr, visvairāk ir paša Zatlera “nopelns”, kaut arī melnais PR no lipniekveidīgiem ooligarhu pakalpiņiem, visiem tiem piederošiem mēdijiem, diemžēl, arī no V Āboltiņa – Jaunupa gala, arī Ir, lielu, bet, ne galveno lomu šeit nospēlēja.
Mēs jau it kā nosacīti sevi uzskatām par ziemeļniekim, bet, pēc politiskā temperamenta kā karstasinīgie D Amerikas seriālu dalībnieki, no mīlestības līdz naida mums viens solis, te cilvēks tautas varonis, pietiek izdarīt pāris kļūdas – jau kangaros un nodevējos iekšā, viss mums vai nu balts, vai melns.
Daži gan sauc to arī par politisko infantilismu un posttotalitāras sabiedrības sindromu.
Pārpirktie, nopirktie, un ietekmējamie mēdiji, toties, visu iepriekšējo 20 gadus ilgušas politikas rezultāts, un, vismaz to, ka Zatleris mūs atbrīvoja no to ietekmes Saeimā jau nu viņam noņemt nevar.
Bet, izskatās, tas jau daudziem nešķiet svarīgi, ir jau atrasts kārtējais ienaidnieks – Zatlers.

+5
-7
Atbildēt

9

    Aivars Krauklis > mary75 24.10.2011. 10.04

    Protams, ka paša Zatlera nopelnus nedrīkst noniecināt, tomēr ir viņa komandā arī citas zvaigznes. Viens pats universālais “kindersjurpraizis” i saviem spēkiem spētu vārgāku politbrigādi izputināt un ne viņš tur vienīgais

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.10.2011. 10.28

    Man gan šķiet, ka tas “kindersjurpraisis” ir, vairāk, vai nu V, vai Puzes sprīdīša nopelns, diezin vai šo te kompāniju vienkārši piemeklējusi akūta idealisma lēkme, līdz tam šis te “slimības” simptomi nevienam tur manāmi nebija.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 24.10.2011. 10.34

    Lai kā tur nebūtu :)Bet ZRP ” jaunieši” :) izjauca Zatlera plānus reformēt Satversmi un darīt tik pat ” grandiozas” lietas, kā arī tagad Zatleram var ” mierīgi likties” , ka koalīcija ar SC būtu tā labākā Latvijai, viņš ar savu apsēstību Latvijas drošību vairs apdraudēt nevar. ” Olšteinieši” par vienu no šķelšanās iemesliem vairākkārt minēja šo ZRP kodola ideju – ” saliedēt tautu” ap ZRP un SC :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 24.10.2011. 11.49

    Paldies Zatleram par to, ka noorganizēja Š2 atbīdīšanu tālāk no varas. Tā bija viņa misija, ko viņš izpildīja. Un tā lielā viņa kļūda bija tā, ka viņš pie tā neapstājās un, panākumu iedvesmots, smagi pārvērtēja savas spējas un kļūdījās ar situācijas novērtējumu. Viņš tā kā tāds kavalērists pārgalvīgi metās uzbrukumā uz cerēja, ka tagad nu viņam ir tautas uzticība, mandāts un nu tik būs – zobena cirtiens pa labi – SC valdībā un plats solis “integrācijas” virzienā, cirtiens pa kreisi – Lembergs krīt no zirga bez galvas, cirtiens pa kreisi viņš – Saeimas priekšsēdētājs, citiens pa labi – Satversmes reforma un tautas vēlēts prezidents. Bet rezultāts… pats no zirga nost un, ja arī vēl ne ar lauztu sprandu, tad ar smagu kontūziju gan.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 24.10.2011. 11.58

    Starp citu ir vēl viena interesanta lieta – Zatlers tomēr pēc dabas ir pietiekmi mierīgs, konservatīvs un nosvērts. Man tā vismaz liekas. Bet šitas viss izskatās pēc tā, ka kāds/kāda/kādi/kādas viņam pēc nepārvēlēšanas pajautāja – “hei, Valdi (Zatlera kungs) vai tu (jūs) esi (esiet) čalis vai neesi (neesiet)? Uzkāp kokā!” Nu, sakiet ko gribiet, bet nepamet sajūta, ka viņu kāds visu laiku rausta!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > mary75 24.10.2011. 13.31

    andrejs_gr: lasot par tavam aizdomam, atcerejos, ko teica mans virs – vins, zviedrs budams, diezgan aktivi seko latviesu politika notiekosajam, jo man patik ar vinu diskutet. Stastiju vinam, ka mana mamma sausminas, cik Zatleram bieza ada, ka cits jau butu, galvu noduris, nolidis majas, kaktina pec sitadiem piedzivojumiem. Mans virs: ar tadu sievu?! Visur citur noteikti ir labak ka majas!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 24.10.2011. 14.31

    Vita!
    Super kompetents tiešām tavs vīrs, ja spēj novērtēt, kas ir Lilis! tas, ka mūsu valsts politika mutuļo jau ir interesantāk nekā Zviedrijas rāmā politika, manuprāt!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.10.2011. 14.42

    Citam nevienam, pēc tā vīra domām, nebūtu sen jānolien maliņā, Zatleris vienīgais te ir visa ļaunuma iemiesojums?
    Diezgan origināli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 24.10.2011. 14.59

    Džeri, nepārdzīvo tik ļoti, ka Vitas vīrs ir izteicis savas personiskās domas par Zatleru. Gan jau viņš ir izteicies arī par citiem, tā kā nevajag tā satraukties par niekiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 24.10.2011. 09.56

Likumsakarīgs rezultāts partijai, kuras nosaukumā pirmais vārds ir vadoņa uzvārds. Tomēr nenoliegsim, ka tik strauju kritumu bez vadoņa un viņa “komandas” aktīva darba nesasniegtu.

+12
-2
Atbildēt

0

austrisv 24.10.2011. 09.50

Par ZRP popularitātes kritumu jau nav jābrīnās, jo tā tam bija jānotiek pēc tik daudziem satricinājumiem. Brīnos, ka vēl tik augsts ir ta spopularitātes reitings ZRP. Taču paskatot iepriekš veiktos pētījumus, ka visvairāk par ZRp balsojuši laucinieki, tad arī nebrīnos, ka kritums ir tik mazs, jo lauciniekiem kājmināmā domāšana( kamēr pielec Z ne darbi)
Par SC jau nav ko brīnīties, jo tur savācies visdīvainākais elektorāts, etniskie balsotāji un ļumpene, kam galvenais soc pabalsti, kurus jau nu tik devīgi sola SC.

+10
-4
Atbildēt

6

    Ilziiiic > austrisv 24.10.2011. 10.25

    -> Bet
    Vienotības fani tikpat augstprātīgi kā Āboltiņa. par ko arī saņēmuši savu tiesu. Kur tādi pētījumi par ZRP elektorātu?
    teikšu kā ir. es par viņiem nebalsoju, bet tagad balsotu principa pēc. bet no laukiem neesmu. nu, ja citu argumentu nav, tad vari mani nosaukt citādi par stulbu, ne par laucinieku.
    augstprātība vienmēr un visos laikos ir bijusi pazīme norietam, ja tā skarusi varu. tas ir absolūts likums. vienīgais veids, kā palikt augstprātīgam pie varas – asinis.

    Kādēļ neko neredzu Tavos spriedelējumos par Vienotības ne mazāk dramatiskajiem reitingiem par spīti viņu tik pašaizliedzīgajam darbam valsts un tautas nākotnes labā?
    Laikam jau tauta tik galīgi stulba nav, lai nesaprastu, ko Āboltiņa dara, ko?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 24.10.2011. 11.01

    Bet – par to laucinieku, kas balsoja par ZRP, “kājminamo domāšanu” tu gan nošāvi greizi, laucinieki ir tikpat dažādi, kā pilsētnieki, un tavā spriedumā manāma zināma augstprātība.
    Ja kādam ir tā kājminamā domāšana, tad, drīzāk, tiem, kas, zinot tik daudz informācijas par Lembergu, vēl arvien balso par ZZS.
    Kas attiecas uz lauciniekiem, tiem, iespējams, ir nedaudz citas vērtības, un tie “nestrēbj karstu”, bet, ir nedaudz nosvērtāki savos spriedumos.
    Laukos jau nedzīvo lumpeņi vien, bet, ļoti daudzi ļoti strādīgi un sakarīgi cilvēki, kas pelna iztiku sev, ģimenei, un vēl rada darbavietas, pie kam strādā tā, kā pilsētniekiem pat sapņos nav rādījies.
    Un laucinieki, kas nobalsoja par ZRP, līdz tam, pārsvarā, balsoja par ZZS, un tur arī parādīja veselo saprātu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 24.10.2011. 11.36

    Malējais. Cik labi, ka arī Vienotībai ir kritums. Pieaugumu tu taču nepārdzīvotu? Un šī Āboltiņa! Nu kā viņai ieriebt?:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > austrisv 24.10.2011. 12.33

    -> Ino
    bet Tu man pakomentē, kā tas tā nākas, ka Vienotībai reitings nogāzies?
    Zatlers nesmukas lietas sarunāja?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.10.2011. 14.42

    Malējais
    “augstprātība vienmēr un visos laikos ir bijusi pazīme norietam, ja tā skarusi varu”
    Vai to Tu par Zatleru?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.10.2011. 14.46

    Džeri!
    “- par to laucinieku, kas balsoja par ZRP, “kājminamo domāšanu” tu gan nošāvi greizi, laucinieki ir tikpat dažādi, kā pilsētnieki”
    Atlauj man pašai spriest par to, ko domā daži laucinieki, kurus pazīstu personiski un tieši, kas Zatlera rīcībā uztrauc viņus.
    Seviški pasmējos par to iefiltrēto tārpu, ko tik šausmīgi traki pārdzīvo viens otrs laucinieks(tas no pieredzes). Jāsmejas, jo vai tad tas ir būtiski, ko kurš pateicis. Būtiski ir ši teicēja darbi!!! Lūk, es vērtēju pēc darbiem, ne pēc emocijās pateiktiem vārdiem(starp citu šiem vārdiem gan piekrītu, ka ZZS ielaist ZM nedrīkst, jo diezgan tur veģetējuši un trekni jo trekni dzīrojuši).

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 24.10.2011. 09.48

Lūk kur Vienotības melnā PR un nelietīgās rīcības sekas, kur arī pašiem reitingi zemē:

“Mēnesi pēc vēlēšanām SC joprojām ir visvairāk – 23,6% atbalstītāju (septembrī 21,2%), par apvienībai “Vienotība” ir 13,9% atbalstītāju (pirms mēneša 15,1%), bet ZRP atbalstītāju skaits nokritis līdz 10,9% (iepriekš 15,3%).”

ta nu tas ir, kurš ar mēsliem mētājās, neizbēgami ar smaku piesūcas.
un kurš no tā visa ir ieguvējs?
to nebija grūti uzminēt.

paldies par visu Āboltiņai!

bet IR redakcija, protams, savā lomā:
virsraksts par neko. baigais jaunums, ka ZRP reitingi zemē.
virsrakstam jau tā kā būtu jābūt drīzāk “Arī Vienotības popularitāte kritusies”.

+4
-10
Atbildēt

11

    garausiitis > Ilziiiic 24.10.2011. 11.47

    Malējais – klau , nu neesi naivs un visu reitingu kritumu nenoreducē uz Āboltiņu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 24.10.2011. 12.29

    -> klusais
    un ko teiksi par IR+Vienotība+fani skandēto “Zatleru, Zatleru”?
    es sarunājos ar šo pūli viņiem saprotamā valodā.
    protams, ka neesmu tik aprobežots, lai vienā cilvēkā saskatītu visas nelaimes.
    bet IR un daži klātesošie gan to spēj. arī tā pati Āboltiņa, tiesa viņa tāpat kā IR redakcija nav aprobežoti, viņi to dara ar aprēķinu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 24.10.2011. 12.41

    Malējais – pieņemsim ,ka nosapņoju , bet mans sapnis ir par tēmu ,ka Zatlers būtu Saeimas priekšsēdētājs , ja būtu adekvāti uzvedies veidojot valdību. tas ,kas tagad notiek ir vienkārši vietas ierādīšana Zatleram, jo viņš savas nepamatotās stūrgalvības dēļ ir nodedzinājis tiltus pa kuriem pašam jāiet. Strūrgalvīgi nodedzinājis, kā sīks puišelis nodedzinājis.
    Arī mans sapnis – Zatlers Āboltiņai piedāvāja ņemt valdībā pavasarī SC ar mērķi, lai dabūtu SC balsis palikšanai amatā , Āboltiņa un Dombrovskis nepiekrita – lūk arī rīkojums nr. 2 , bet ar kādu zemtekstu.
    Ja pie šodienas – pazīstu ļaudis, kas pēc rīkojuma nr.2 bija viennozīmīgi ZRP pusē , bet viss ap un ar ZRP un ne tikai preses ietekmes rezultātā ir radikāli mainījuši savus uzskatus . Zatlers ir izrādījies negatavs politikai un patiesībā savārījis lielus podus.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilziiiic 24.10.2011. 12.53

    …Klusais…garlaicību nodzen diskutējot ar Ēriku?…:))
    ….vai tad neredzi, ka džekam mīlestība pret Āboltiņu aizmiglojusi spriestspējas…nav jau pirmais gadījums…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 24.10.2011. 13.01

    zane – katram savs mocekļa ceļš :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 24.10.2011. 13.12

    -> klusais
    lūk!
    tad par to arī būtu jābūt diskusijai. nevis par to, ka Zatlers šodien pateica “tārpiņš” vai vakar “tanciņš”. kaut kāds bērnu dārzs. bet darīts tas tiek ar nodomu, lai aizmālētu acis.

    ja par minētajām aizkulisēm zini Tu, par to zina vēl simtiem cilvēku. un ja zina simtiem cilvēku, zina arī žurnālisti. jautājums, kas ar šo informāciju tiek darīts tālāk.

    Štrunts par Zatleru. Bet mani visvairāk besī apstāklis, ka “dzelžainā koalīcija” un faktiski tauta, melnā pr vadīta, nekad nepieņems nekādas pārmaiņas no šīs stagnācijas, kurā esam. bet tomēr visu laiku īdēs un vainos da jebko – sarkanos, ES vai žīdumasonus, tikai ne sevi. Un tad vēl Zatleru suņiem pameta.

    Nezinu.
    pat ja Zatlers būtu Nobela prēmijas laureāts ekonomikā/miera aizsardzībā, viņš tiktu norakts tieši tiem pašiem paņēmieniem un atbalstītāju baru būtu gana. mūsu asinskārajā sabiedrībā nevienam nevajag patiesību, visi pārtiek no gaļas….plašā nozīmē.
    tas ir tas, kas riebjas.
    un pašam Zatleram primāri varētu pārmest to, ka bija pārāk naivs.

    un ko Tu pats domā par Vienotības cūcībām, kuru rezultātā ne jau Zatlers ir lielākais cietējs, bet gan visi mēs?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 24.10.2011. 13.16

    -> zanE
    spriestspējas?
    no Tavas puses vēl nav neviena sprieduma bijis, vienmēr tikai vērtējumi…pat ne notikumu, bet notikumu apspriedēju vērtējumi.
    un tas viss izriet no mīļākās krāsas – zaļās.
    paskaties uz sevi!

    vai tā nav?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    cheszz > Ilziiiic 24.10.2011. 13.22

    virsrakstam jau tā kā būtu jābūt drīzāk “Arī Vienotības popularitāte kritusies”.
    …….
    Un kritīsies vēl- pēc prostitūcijas skandāla, par ko vēstīja De Facto. Jaunups TV izskatījās dikti satraucies un visai nepārliecinoši tēloja neizpratni. Te šīs ziņas nav, bet to var izlasīt šeit: http://www.db.lv/citas-zinas/jaunais-laiks-atzist-ka-no-sutenerisma-apsudzetam-personam-sanemis-1500-ls-ziedojumus-247002

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilziiiic 24.10.2011. 13.49

    Malējais – ja manas domas, tad lielākā cūcība no Zatlera puses ir tas ,ka viņš sadirsa perfektu iespēju. Ja viņš pats nebūtu to visu sačakarējis, tad nekādai Āboltiņai nebūtu nekādas manevra iespējas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 24.10.2011. 14.01

    -> tonijs

    interesanti tas, ka visa pasaule zina, ka Jaunups Vienotībā, agrāk JL, visos laikos bijis – kasieris. Par tādu viņu nekautrējas saukt arī mēdijos, un nevienu tas sevišķi nesatrauc.
    Pat par TP nekad nebija tik viennozīmīgu runu. Kurš tur ko dzirdēja daudz, piemēram, par Edmundu Krastiņu?

    Māra Zālīte tikko ietvītoja savu sajūsmu par Vienotības štellītēm:
    Lielmaate Doma. Sirds. Apziņa.
    Kas nešpetns un prieka sievu naudu aiz politmērķiem saviem liks, bez žēluma tam ar tikumības siksnu pa stilbiem līkiem tiks!
    3 hours ago

    Nu ko lai saka….
    Jāsaka kā Streipam – Maukas!

    ———————————————–
    Tas, ka konkrētā ziņā “neinteresē” Nelliju, ir saprotams, jo viņa šobrīd Twitterī aizņemta ar šo:

    NellijaL Nellija Ločmele
    Ha ha, šis #ir jautri “@radio101lv: Īstenais Zatlera tanks: http://fishki.net/comment.php?id=99324
    2 hours ago

    ar “tanciņiem” arvien spēlējās. viņai tas šķiet jautri. man nē.
    man tas zīmējas arvien nožēlojamāk.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 24.10.2011. 14.05

    -> klusais

    jā, tur Tev pilnīgi piekrītu.
    mums kaut kā vienmēr tā ir –
    vieni prasmīgi zagļi.
    otri neprasmīgi reformatori.

    ar laiku sāku domāt, ka posttotalitārajā telpā par reformatoriem kļūst tie, kas vai nu vēl vai vairs nav spējīgi kļūt par prasmīgiem zagļiem.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam