Partijām līdz trešdienai jānāk ar jaunu redzējumu

132

Komentāri (132)

estranged 19.10.2011. 10.55

Mamma vakar noteica: vai tie politiķi paši nesaprot, ka viņu rīcība ir pretīga?

0
0
Atbildēt

0

valdis 19.10.2011. 07.38

Prezidents tik ilgi visu vilka garumā, it kā speciāli gaidīdams sabrukumu. Šoreiz J.Liepnieka domu gājiens liekas ļoti atbilstošs situācijai. Pa šo garo pauzi lieliski sev izcīnīja vietu zem saules S.Āboltiņa. Un arvien vairāk rodas pārliecība, ka divu cilvēku ambīcijas būt prezidentam/ei bija mūsu politiskās krīzes pamatā. Un tas nekas, ka ārpus Latvijas mūs uzteica, ka uzteica Valdi Dombrovski ar paveikto, galvenais bija šo divu cilvēku ambīcijas. Absolūti nepieņemami, ka vārdiski ar Valdi Dombrovski kā prioritāti premjera amatā, tomēr spīkeres amats bija noteicošais politiskajās spēlēs. Žēl, ka kurzemnieki šo kundzi neizsvītroja. Atvainojiet, ja kļūdos, bet visa loģika liek tā domāt.

+2
0
Atbildēt

0

buchamona 18.10.2011. 23.26

Laikam vienu lietu tomēr tas Olšteina sešinieks būs labu izdarījis – neitralizējis Zatleru. ” Napoleona” plāniem ir pārvilkta svītra. Dombrovskis mierīgi varēs turpināt darbu.

+5
0
Atbildēt

19

    trewe2 > buchamona 18.10.2011. 23.30

    Tas vēl nav zvanīts, jo nu arī SC ir sajutis jaunu iespēju. Viņi gan ir komiskā situācijā ar 2 saviem premjeriem un Dombrovski kā SC nominēto, bet citādi viņu iespējas ir atkal paplašinājušās.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 18.10.2011. 23.31

    Oušena bandai novembra svētkos medāļus!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.10.2011. 23.31

    Ir jau variants, ka taisnu tāpēc viņš no V “pārbēga” uz ZRP – lai to “neitralizētu” no iekšpuses.
    Tad, iespējams, Lembergam ar to tiešām nav nekāda sakara.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 18.10.2011. 23.34

    Ticamākā versija, jo Lembergs nekad neriskētu pirkt tādu bērnudāzu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > buchamona 18.10.2011. 23.37

    dzeris49, Tam gan īsti ticēt negribētos, jo tad V tas bija jāparedz jau uz prezidenta vēlēšanu brīdi. Ja tev taisnība, viņam tagad ir jāsaņem “medālis” par darbu. Un tas tad arī būs rādītājs – būs viņš ministrs vai nē. Cik dzirdēju ziņās, viņš noliekot mandātu. tas nu pēc medāļa galīgi neizskatās :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 18.10.2011. 23.40

    V to varēja jau paredzēt jau dažas dienas pirms rīkojuma Nr.2, ne tikai pirms prezidenta vēlēšanām. Arī mandātus Oušena banda nekur neliks, jo tas nu gan nebūtu Oušena cienīgs gājiens:)
    Oušens turpina spēli:
    http://zinas.nra.lv/latvija/politika/58107-olsteins-prezidenta-kritiku-uzskata-par-majienu-koalicija-aicinat-zzs.htm

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > buchamona 18.10.2011. 23.49

    Mārtiņ, šī ziņa ir no 17:25, bet es dzirdēju LR1 ziņas 21:00, ka viņš mandātu solījis nolikt. Nu, kas to zina! Var jau radio kļūdīties, var jau arī pats licējs pārdomāt un nenolikt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 18.10.2011. 23.52

    Es to viņa ”likšanu” 100.pantā dzirdēju no paša mutes. Faktiski tas no viņa tika izspiests ar varu un tad viņš to ietērpa tādā slīpā mērcē ar atrunu par to ”ja valstiski tas būšot nepieciešami”, vai kaut kā tamlīdzīgi. Neticu tam glumiķim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > buchamona 18.10.2011. 23.55

    Mārtiņ, nesauc par “glumiķi” cilvēku, kurš tik vienkārši un ātri iebrauc auzās un sakāpj uz grābekļiem :) Drīzāk jau derētu apzīmējums ambiciozs dumiķis :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 19.10.2011. 00.06

    ——
    Piekrītu – , bet ar piebildi: ‘….cilvēkuS, kurus tik vienkārši un ātri varēja ievest ‘auzās’ ar vienu Rīkojumu nr.2 pēc šā gada 28.maija:) Drīzāk jau derētu apzīmējums īstens letiņš/nelabojams antiņš?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 19.10.2011. 00.11

    …vai muļķis ar iniciatīvu. Var debatēt par definīcijām, bet visa tā ZRP šobla sūdus ir ievārijusi pamatīgus un maxāt par to netaisās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.10.2011. 00.14

    Mārtiņš Kacens
    nu neizskatas vinsh pec glumikja vai konformista, drizak pec traki emocionala karstgalvja, ar to iespejams izskaidrot ari vinja politisko metashanos. shaushaligs skats tas bija kad pie Zatlera rikojuma Nr.2 vinsh sirdi sagrabis pazinjoja ka noliek mandatu. tagad ari 100. panta tomer maja ar galvu un galugala piekrita ka varetu to atkal nolikt.
    istie glumeklji vismaz mana izpratne izskatas citadak, tas no ZRP kas zverestu nemaceja nolasit, Igaunis laikam, un vel otrs tads brillem un melniem matiem kas pari acim, abiem mutes vienmer valja.
    kamer rakstu, tu saki “muļķis ar iniciatīvu”, – nu ja, tas ir tuvak, man gan vinsh liekas traks un ar iniciativu, bet enivei – visos laikos s*dus tadi elementari sataisa lielakus ka piekta gada.
    nu ja, – un maksat par to netaisas :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.10.2011. 00.25

    vot karma letinjiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > buchamona 19.10.2011. 00.31

    tiešām karma:))))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > buchamona 19.10.2011. 00.34

    Eu, nu beidziet! Nav jau viņi nekādi apokalipses jātnieki! Neko briesmīgu nesadarīja. Uztaisīja tādu bernišķīgu šurum-burumu ar leļļu teātra elementiem. Bet tak klusu nepārdevās opozīcijai vēlākos balsojums un nestrādāja par “matu hariem” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.10.2011. 00.44

    rinķī apkārt _…Laikam vienu lietu tomēr tas Olšteina sešinieks būs labu izdarījis – neitralizējis Zatleru. ” Napoleona” plāniem ir pārvilkta svītra. Dombrovskis mierīgi varēs turpināt darbu…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zatlers tulit pec veleshanam parvertas lidz nepazishanai. ar Vienotibu vinsh runaja tik augstpratigi ka ar kadiem franchu kapitulantiem, likas ka nelabais jauko dakteri ir apsedis un laupijis tam saprashanu. tad tas rikojums par savienibu ar SC un tankiem, ar ko vinsh pa nakti sutot SMS iszinju uzcela savas partijas biedrus, nu es te neparstastishu to ko visi jau zinam.
    tikai tagad vinjam napoleonisma durmans ir izgajis un vinsh ir saplacis, tas ir Olshteina un pareja seshinieka nopelns, stulbi ir tas ka tie nepameta vinju agrak pie pirmam garigas krizes pazimem, nu vai ari ka neiztureja ilgak.
    nu nevares Dombrovskis mierigi stradat, viss ir sachakarets un viss ir pieganits. nebus te miera un mes ari nevaresim atiet no interneta jo nervu shunas mums shis merkakjis ir sabeidzis neatgriezeniski.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.10.2011. 09.03

    TanteSidra …nebus te miera un mes ari nevaresim atiet no interneta…+++ tur Tev taisnība :) Katru vakaru eju gulēt ar apņemšanos, ka nu viss – pietiek laiku sist un piekraut savu galvu ar lietām, kurās pats neko nevaru mainīt. Tā ir neprātība, bet nesanāk. Pīpēšanu atmetu, bet no šitā vaļā nevar tikt :))))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > buchamona 19.10.2011. 12.36

    to TanteSidra
    Iemet krakiti!!!
    Mierini sevi ar domu, ka Latvijas ienaidnieki visi driz apsprags un vel aptaisisies pirms tam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.10.2011. 16.19

    paldies ombros.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Nika 18.10.2011. 23.16

Neatbildiet tam ķīniešu valodā runājošam 50 cent. Ja neviens nepievērsīs uzmanību, viņam apniks un viņš aizvāksies.

+1
0
Atbildēt

0

trewe2 18.10.2011. 22.50

Ir laiks sākt novākt sarkanās un rozā līnijas. Vai nu valdība ar ZZS vai SC. Un šī jaunā versija var izraisīt vēl vienu lietu. Spriežot pēc līdzšinējiem manevriem, V ir svarīgākais uzdevums nevis valdības izveide, bet gan ZRP izdzēšana no pasaules vaiga. Ja V rēķinu kārtošanas kāre vēl nav galā, tad mēs varam ieraudzīt arī kombināciju V+SC+ZZS un ZRP ir opozīcijā uz “sapūšanu”. ZRP varētu paglābties noņemot savu līniju pret ZZS. Tad mēs varētu dabūt Bērziņa idejai atbilstošu koalīciju ar SC kā vienīgo opozicionāru.

+1
-4
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > trewe2 18.10.2011. 23.38

    to Valdis Lācis
    “Ja V rēķinu kārtošanas kāre vēl nav galā”

    Kadi V “rekinu” kartosana, ko murgo?
    Visai valstij ir rekini pret to putlera suneli un, ipasi jau vina letticigiem veletajiem, ko tas merglis ir piekrapis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.10.2011. 23.44

    ombros, Piedod, man slinkums izvērsti atkārtot ZRP un V attiecību īso vēsturi šeit.
    Es par ZRP nebalsoju un arī viņa vēlmi atlaist 10. Saeimu neatbalstīju. Mani Zatlers nav piekrāpis un man rēķinu ar viņu nav :) Tāds, lūk, es – oriģināls, ne kā visa valsts… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 22.59

    Ino, Zatlers cenšas saglabāt vismaz kaut ko no savas “politiskās sejas”. Kas tad vēl viņam ir atlicis ko zaudēt? Fanfarām un bungām skanot viņš uzsāka pēcvēlēšanu rebes. Kas no visa ir palicis pāri? Sakauti iesācēji vēl pirms īstā cīņa Saeimā ir sākusies.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 23.03

    Valdis Lācis. Izlasīji, bet nesaprati?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 23.06

    Izskaidrosi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 23.12

    Valdis Lācis. Diemžēl saprotamāk par Liepnieku to nespēšu:) Kas attiecas uz Zatleru mani vismazāk interesē viņa politiskā seja, jo nav zināms, zem cik maskām tā slēpjas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 23.19

    Ino, Tad jau tomēr sapratu, bet vai saprati tu?
    Zatlers cieš sakāvi pēc sakāves un tādēļ cenšas saglabāt kaut ko no principiem. Tas viņa partiju var izstumt opozīcijā. Tādēļ, manuprāt, ZRP ir šobrīd pie kārtējām krustcelēm, kur ir 2 varinati – zaudēt “zirgu” vai zaudēt “ieročus”. Trešo variantu es neredzu. Mani interesē, kuru ceļu ZRP ies. Šobrīd, ar 6 “tekuļu” atpakaļuzņemšanu viņi mēģina iekāpt aiztecējušā upē. Varbūt izdosies, bet varbūt viņi tikai vairs stiepj laiku pirms vēl viena zaudējuma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 23.36

    Valdis Lācis. Zatlers cieš sakāvi pēc sakāves un tādēļ cenšas saglabāt kaut ko no principiem.
    ______________________
    Zatleram ir principi? Tas man ir jaunums! Kādi tie būtu?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 23.40

    Ino, te man jāatgādina rīkojums Nr. 2 ar tā pamatojumu :) Tiesiskums un oligarhu izstumšana… Vēl arī reformas, it kā, bet es zinu tikai izglītības reformu un sabiedrības saliedēšana. Tā, ka Zatlers ir “nominējis” savus principus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 23.48

    Valdis Lācis. Interesanti, vai daudzi vēl tagad tic, ka rīkojuma Nr 2 mērķis bija tiesiskums?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 23.51

    Ino, Es ceru, ka daudzi tic, jo ticot arī var panākt, ka tas kļūst par realitāti :) Es gan nezinu, kas konkrēti ir paredzēts tam tiesiskumam. Nez vai par tiesiskuma stiprināšanu var nosaukt tautas vēlētu prezidentu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2011. 22.39

Liepnieks. Kas prezidentam prātā: Ja viņš kaut nedaudz saprot kaut ko no politikas, tad viņam ir skaidrs, ka, lai cik šķidra, neprofesionāla un pretrunu plosīta un daudziem nesimpātiska arī būtu šī tā sauktā tiesiskuma koalīcija, šī ir viena no retajām, ja ne vienīgā, kādu ir iespējams sastiķēt esošajā politiskajā situācijā.

Vai prezidents sakot, ka šī koalīcija neder, ir pateicis, ka viņš redz kādu citu? Un kādu tad? Ja jau teicāt A, pasakiet B, prezidenta kungs.

Pasakiet, prezidenta kungs, kāds ir risinājums, vīzija, virziens?

Nodzēst sarkanās līnijas, padzīt Visu Latvijai, uzaicināt Saskaņu? Vai to Jūs gribējāt teikt, prezidenta kungs? Nodzēst sarkanās līnijas un uzaicināt ZZS? Sašķelt ZZS? Piedāvāt amatu Dūklavam?

Kāpēc man ir jāmin, ko domā mans prezidents par valstij šobrīd vissvarīgāko jautājumu?

Jeb Jūs neko negribējāt teikt, prezidenta kungs, un nekādas vīzijas Jums nav, un šodien Jums vienkārši paspruka kaut kāds purkšķis? http://puaro.lv/lv/politikas-raksti/kas-prezidentam-prata

+7
0
Atbildēt

3

    trewe2 > dro 18.10.2011. 22.56

    Ino, Prezidents vēlas stabilitāti, nevis valdību, kas nevar saņemt pietiekamu vairākumu Saeimā un krīt jau pie budžeta. prezidents vēlas, lai valdība strādā ar valstiskām lietām, nevis tirgo katram lēmumam atbalstu ar opozīciju, jo ir faktiska mazākumvaldība. Prezidents vēlas valdību, kas var nostrādāt 3 gadus. Un viņam, šķiet, nav tik lielas bailes arī no SC.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 18.10.2011. 23.13

    Bērziņam vispār nav bailes no SC :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 18.10.2011. 23.22

    Vispār jau, arī SC nav bailes no Bērziņa. :) Bailes ir ZRP no V :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 18.10.2011. 22.33

Lai kas ari neperinatos Zatlera stulbaja pauri, es palaujos uz to, ka vins to nozelos un vispar, ka atstaja darbu slimnica.

+3
0
Atbildēt

0

ingban 18.10.2011. 22.10

Ir pienācis brīdis godīgi novērtēt paveiktā rezultātus, jauno situāciju un riskus. Prezidenta Bērziņa teiktais par uzticamību attiecas pilnīgi uz visiem spēlētājiem un situācijām. Tajā skaitā uz “sarkano līniju” vilkšanu ap “oligarhiem”, oligarhu ietekmes izskaušanas prioritātes maiņu pret integrācijas prioritāti. Normāls risinājums būtu ZRP atzīt savu “pūdeli” vēlētāju priekšā un ņemt klāt ZZS, bet nekādā gadījumā SC tās pašreizējā veidolā ar tādu “bagāžu” un “iestrādēm”, kā mistisko krievu minoritātes apspiešanu, līgumiem ar Austrumu kaimiņlielvalsts revanšistisku partiju, komunistisko eksperimentu restaurāciju, apšaubāmas drošības finansiālos risinājumus sociālajām problēmām u.tml. Vēl jo vairāk dēļ nervozās reakcijas (ekonomisko sankciju draudiem) no minētās lielvalsts aprindām, kad atklātībā nāca 11. Saemas topošās koalīcijas modelis. ZRP uzstādījums par nosaukto “oligarhu” bīstamību un “sarkanā līnija” ap ZZS pašlaik ir šķitums. Tāda pati bīstamība pastāv no nenosaukto “oligarhu” puses attiecībā uz SC. Vienkārši ir jāprot darboties lielkapitāla ietekmes vidē uz politiku, kā tas ir visās demokrātiskās valstīs. ZRP to neprot, ja pieņemtu, ka tā pa īstam ir normāla partija.

+9
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.10.2011. 21.43

..Самый яркий пример – Нил Ушаков. Ушаков был корреспондентом ИТАР-ТАСС в Латвии и главным редактором новостей на ПБК. Во время выборной кампании его почти каждый день показывали в каждой новостной передаче ПБК, изображая как единственного возможного спасителя русскоязычной общины. В то же время с экрана ПБК исчезли все конкуренты, представители других «русских» партий Латвии. ПБК помог «Центру согласия» одержать победу на выборах, и Ушаков стал мэром Риги.

Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии…
http://russbalt.rod1.org/index.php?topic=2703.0

+6
0
Atbildēt

3

    Liene > ilmisimo 18.10.2011. 22.08

    Вот еще хороший материал. Ознакомьтесь: http://kreml.tv/2011/10/15/inter_russia/

    “На евразийском пространстве есть ряд режимов, которые хотят осквернить, переписать историю Великой Отечественной войны, и мы не должны позволить это сделать”.

    — И черта с два поспоришь с этой формулировкой!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 18.10.2011. 22.21

    КТО НАЧАЛ ВТОРУЮ МИРОВУЮ ВОЙНУ?

    На этот вопрос отвечают по-разному. Единого мнения нет. Советское
    правительство, например, по данному вопросу меняло свое мнение многократно.
    18 сентября 1939 года советское правительство в официальной ноте
    объявило, что виновником войны является Польша.
    30 ноября 1939 года Сталин в газете “Правда” назвал еще “виновников”:
    “Англия и Франция напали на Германию, взяв на себя ответственность за
    нынешнюю войну”….

    http://lib.ru/WSUWOROW/icebreak.txt

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > ilmisimo 18.10.2011. 22.46

    Виктор Суворов — не истина в последней инстанции, а только одна из версий истории. Многим латышам, конечно, нравится любое негативное упоминание России: “А, вот видите, это не Гитлер хотел напасть на СССР, а СССР на Гитлера”. Но это только лишь версия.

    Не истина в последней инстанции, повторюсь.

    “Работы Суворова получили широкий спектр оценок: от полного отрицания предложенных им концепций многими профессиональными историками[1] и обвинений в фальсификациях и лженаучности[2][3][4], до признания его самым популярным историком Второй мировой войны[5]. По мнению Ирины Павловой, критики относят Суворова наряду с Иоахимом Хоффманом к представителям «ревизионистской школы»[6]”.

    “Во время холодной войны журнал британского военного исследовательского центра RUSI опубликовал две статьи Суворова:
    Who was planning to attack whom in June 1941, Hitler or Stalin? / by Viktor Suvorov. Journal of the Royal United Services Institute for Defence Studies; v.30, June, 1985, pp. 50-55[39]
    Yes, Stalin was planning to attack Hitler in June 1941 / by Viktor Suvorov. Journal of the Royal United Services Institute for Defence Studies; v.31, June 1986, pp. 73-74[40]
    Как пишет про эти статьи профессор истории Бианка Пиетров-Энкер, «аргументация Суворова была настолько куцей, что критики даже поставили под сомнение „его способности как историка“»[41].
    * Примечание: Royal United Services Institute — авторитетный[42] британский, независимый[43][44] научно-исследовательский институт[45], специализирующийся на вопросах вооружения, обороны, безопасности и военной истории[46]”.

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%A1%D1%83%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2

    0
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 18.10.2011. 21.26

“Tiesiskuma koalīcijā” viss sākās ar savstarpēju “uzmešanu”.
Pirmais visus “uzmeta” Zatlers, ko, savukārt, “uzmeta” kārtējais stipendiātu sešinieks, izskatās, tos Lembergs bija pārpircis vēl pirms stāšanās ZRP.
Āboltiņa, kas knapi iekļuva Saeimā, nu ir Saeimas spīkere, tā “uzmetot” Dombrovski, jo diezin vai no vienas partijas, kas ieguva trešo vietu, būs gan spīkeris, gan premjers.
Balsošanās notiek nepārtraukta “uzmešana”.
Lembergu var apsveikt, izskatās, vienīgais, kurš spēj panākt, ko grib, no visa tā bara – vai nu koalīcijā būs ZZS, vai SC, Lembergs būs ieguvējs tik un tā, zinot ZZS un SC veco draudzību.
Nu īsti latviska politika un īsteni tiesiska koalīcija.
Te nu ne tikai Ušakovam kurš bija stipri smaidīgs, pat zirgam jāsmejas.
Un Bērziņu šoreiz vainot tā ka nevajadzētu, katram skaidrs, ka tāda koalīcija nebūs darbaspējīga, ja kāds visvairāk vainīgs – pērkamie olšteinieši un idiots Zatlers.

+3
-6
Atbildēt

11

    buchamona > mary75 18.10.2011. 21.41

    Dzeris. Par olšteiniešiem es nebūtu tik pārliecināts. Tas, ka ZRP vada kaut kur no ielas, bet ne valde un Saeimā ievēlētiem deputātātiem tur teikšana maza , par to jau tenko sen, tagad jaunieši :) tikai šos pieņēmumus apstiprināja, bet varbūt viņi ir arī ” uzpirkti” , kā Tu te saki, taču pagaidām tie ir tikai minējumi, nav faktu.
    Ja par atskaites punktu ņem brīdi, kad tika parakstīts rīkojums N2, tad pie šī brīža putras ir vienlīdz vainīgi gan Āboltiņa, gan Štokijs @Co, gan Zatlers. Nevar pīties ar SC, nerēķinoties ar vēlētāju. Ja Aboltiņa ar Štokiju tik bezatbildīgi nebūtu sprēgājuši ar savu ” personīgo viedokli” attiecībā uz SC pirms vēlēšanām, ja Zatlers skaidri un gaiši – skaļi un godīgi būtu paziņojis, ka viņa uzdevums 11. Saeimā nav vis tiesiskums, bet ” tautu saldiedēšana” ap SC, tad spēku sadalījums starp deputātiem šobrīd Saeimā būtu pavisam cits.
    Bet Ušakovs lai smaida, viņam jau nekas cits neatliek šobrīd – kā tikai imitēt darbību un smaidīt |:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 18.10.2011. 22.18

    mazputns Baidos, ka Zatlers nav tikai idiots, bet darbojas tā lai neizveidotos latviskā koalīcija un nekādi nevarētu iztikt bez SC; “ŠĶELTNIEKI”, iespējams ir daļa no plāna, jo citādi nebūtu pamata noraidīt latvisko koalīciju.
    18.oktobris 2011 21:

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.10.2011. 22.27

    dzeris49 _…kārtējais stipendiātu sešinieks, izskatās, tos Lembergs bija pārpircis vēl pirms stāšanās ZRP..(.).. Un Bērziņu šoreiz vainot tā ka nevajadzētu, katram skaidrs, ka tāda koalīcija nebūs darbaspējīga, ja kāds visvairāk vainīgs – pērkamie olšteinieši un idiots Zatlers…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tas par 6 atkritejiem ir tikai tavs pienjemums, neizdod to par faktu.
    pagaidam tu tos ja velies vari tikai par idiotiem saukt lidzigi ka nosauci Zatleru.
    Berzinsh ir atradis ieganstu ka apshaubit koalicijas darba spejas, to vinsh izdara noliekot aiz stripas shos 6 deputatus.
    tagad Berzinsh var stumt koaliciju no savejiem, no ZZS un SC.
    un, – nevienam te nebus noslepums ka ari tu par SC valdibu tikai priecasies.
    tas ko te stastu pagaidam ir tikai mans pienjemums, es to preteji tev vel neuzdodu par faktu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > mary75 18.10.2011. 22.27

    Zatlers ir vajs, politiks nejega, kurs varbut darbojas pec vislabakas sirdsapzinas, ka nu vins to pats uzskata, bet kura galvu groza sieva, barbijas, stata pielideji un vel ntie politiskie manipulatori, katrs ar savu personigo dienas kartibu. Ka gan no tada veidojuma var sagaidit atbildibu kaut par 1 pateiktu vardu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 22.40

    Un kurš tad, ja ne tie 6 pārbēdzēji, deva iemeslu Bērziņam tā rīkoties?
    Īstais idealists un principu cilvēks tas Olšteins – uzmet V, tad uzmet ZRP, un pieprasa SM, ko visvairāk vajag Lembergam.
    Un, dabiski, koalīcija V, ZRP, SC būtu daudz darbaspējīgāka, un tāds cirks te nenotiktu, ar visiem mīnusiem, kaut arī šeit, dabiski, es par to nevienu nepārliecināšu.
    Un Bērziņš nav “atradis” ieganstu, kā tu saki, ieganstu, drīzāk, iemeslu, tam iedevusi taisni rokās Olšteina kompānija.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 18.10.2011. 22.47

    Dzeris. Tas, ka ZRP+SC un vēl Vienotība kā jaunākais brālis, tāda komanda tiešām būtu darba spējīga :)) Kā Tev liekas – kādēļ Dombrovskis gan pirms 10, gan 11 Saeimas vēlēšanām stingri nostājās pret SC ņemšanu koalīcijā?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.10.2011. 22.49

    Dzeris 49… pieprasa SM, ko visvairāk vajag Lembergam.
    __________________
    Nu jau tu sāc murgot – Sešinieks atbalsta Roni, kurš bija izvirzīts pirms viņi pameta ZRP.

    dabiski, koalīcija V, ZRP, SC būtu daudz darbaspējīgāka
    __________________
    Kas tad tevi atkal tā iedvesmoja, vai kratīšana CP?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 23.02

    Nē, nu protams, ZZS gan būs ideāls partneris, kurš par to šaubās, visi taču vēl labi atceras, cik ideāli ar to bija strādāt.
    Ino – jā,kādas šausmas, kratīšana CP, tagad šaubu nav, vēlamākajam koalīcijas partnerim noteikti jābūt godavīram Lembergam ar neaptraipītu reputāciju.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.10.2011. 23.08

    dzeris49. Es par Lembergu it kā neko neuzrakstīju? Bet kā tad palika ar to SM pieprasīšanu?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 23.18

    Pa TV tāda informācija izskanēja.
    Par Lembergu – tāpēc ka, acīmredzot, izvēle būs vai nu Lembergs, vai nu SC.
    Nu, ir jau arī tāds variants, ka Olšteins bija V iesūtīts “kurmis”, un tagad viņš to ZRP no iekšpuses grauj, kā V lielāko konkurentu, ja ar Lembergu tam nav nekāda sakara, kā te daudzi domā, un viss tas ir tikai lai iznīcinātu ZRP, var būt arī variants bez SC un bez ZZS.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.10.2011. 23.33

    Pa TV tāda informācija izskanēja
    _____________
    Pa PBK?:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 21.15

……..Vai prezidents sakot, ka šī koalīcija neder, ir pateicis, ka viņš redz kādu citu? Un kādu tad? Ja jau teicāt A, pasakiet B, prezidenta kungs.

Pasakiet, prezidenta kungs, kāds ir risinājums, vīzija, virziens?

Nodzēst sarkanās līnijas, padzīt Visu Latvijai, uzaicināt Saskaņu? Vai to Jūs gribējāt teikt, prezidenta kungs? Nodzēst sarkanās līnijas un uzaicināt ZZS? Sašķelt ZZS? Piedāvāt amatu Dūklavam?

Kāpēc man ir jāmin, ko domā mans prezidents par valstij šobrīd vissvarīgāko jautājumu?

Jeb Jūs neko negribējāt teikt, prezidenta kungs, un nekādas vīzijas Jums nav, un šodien Jums vienkārši paspruka kaut kāds purkšķis? …
http://puaro.lv/lv/politikas-raksti/kas-prezidentam-prata

+6
-1
Atbildēt

0

buchamona 18.10.2011. 21.09

Ja šai koalīcijai tiešām ir 56 balsis, kā viņi paši saka, tad jau nav ko satraukties. Bērziņš var trīs reizes nosaukt premjera kandidātu, laikam tā bija, pēc trešā neveiksmīgā mēģinājuma viņam pašam jāpošas :) Ja tas tā nav, tad palabojiet, bet ja ir – tad jau Bērziņš nekur neliksies, tikai tas cirks ievilksies nejēdzīgi ilgi.

Bet, ja tās 56 balsis ir tādas, kas šajos mēģinājumos izšķīdīs – nu tad, nav lemts :) Bet citus drošus koalīcijas variantus es kaut kā nevaru ieraudzīt, ja visi paliek konsekventi pie savām līnijām un principiem.

Nu nepatīk Bērziņam šķeltnieki, lai nosauc Ušakovu pirmo:) Bez šķeltnieku balsīm SC+ ZRP vairs koalīcija nesanāk, ja pat pieskait klāt Rubiku :)).

+5
0
Atbildēt

3

    Edzs > buchamona 18.10.2011. 21.32

    rinķī apkārt …_Bērziņš var trīs reizes nosaukt premjera kandidātu, laikam tā bija, pēc trešā neveiksmīgā mēģinājuma viņam pašam jāpošas :) Ja tas tā nav, tad palabojiet,.._
    ~~~~~
    palabojiet ludzu kads, tiesham tas ir butiski – pec 3.reizes Berzinsh poshas vai parlaments?? man ari liekas ka Berzinsh, vismaz es ta ceru..
    2 nedeljas shis Berzinsh staiga ar japanju smaidu un nesaka ne ja, ne ne.
    shodien tiekas ar nacionalo koaliciju un nodemonstre aspratibu tai novelkot prieksha vel vienu sarkano liniju, ta ka nu vairs nekur, iekrita putninji.
    rit vinsh jau tiekas ar savejiem, ar Zemnieku puikam un Saskanjas puikam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    boss > buchamona 18.10.2011. 23.01

    TanteSidra >> Loģiski jau nu būtu, ka aiziet parlaments, ja jau nevar vienoties par valdību.
    Jo ko dod, ka aizies prezidents? Vai būs iespējams vienoties par citu?
    Bet Latvijas likumdošana reizēm šķiet džungļi, kur nevienmēr loģiskais, lietderīgais tiek akceptēts. Un vai vispār likumdevēji šādu gadījumu, kad Saeima vairākkārtīgi nevar ievēlēt valdību, ir paredzējuši?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

maija_br 18.10.2011. 21.08

Bērziņu par prezidentu ievēlēja ZZS un Saskaņas centrs. Loģiski, ka Bērziņš negrib palikt parādā. Sabiedrības intereses īpaši nevienu neinteresē. Bija nepieciešams rīkot vēlēšanu otro kārtu. Rezultātā paliktu 2-3 partijas.

+9
0
Atbildēt

1

    Liene > maija_br 18.10.2011. 21.13

    Как это так, второй этап выборов? Вы свою конституцию, должно быть, не читали. Там ни о чем таком не написано. Нате, прочтите, специально для вас Валдис Домбровскис перевел ее на русский язык:

    http://www.mk.gov.lv/ru/mk/darbibu-reglamentejosie-dokumenti/satversme/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 18.10.2011. 20.57

“Prezidenta pieredze liecina, ka cilvēki, kas vienreiz ir lauzuši solījumu, tādu scenāriju var atkārtot vēlreiz. Ar tādiem cilvēkiem nevar rēķināties, uz viņiem nevar paļauties,” prezidenta viedokli pauda Krapāne.
—-
Principā sanāk, ka koalīciju vispār nevar izveidot, jo Zatlers lauza solījumu par “jaunu politiku”, Dombrovskis lauza solījumu par pensiju nemazināšanu, Ušakovs lauza solījumu par okupācijas neatzīšanu… No kā veidos koalīciju, ja visi lauž solījumus?

+12
0
Atbildēt

1

    Liene > Una Grinberga 18.10.2011. 21.11

    Попросите российские военные самолеты Ту-22 и Су-27, чтобы они прилетели и сформировали для вас коалицию.

    Они же над вами летают. Намекают, стало быть.

    Уверен, что их встретят цветами и многие латыши.

    Недаром же рижская народная поговорка гласит: “Наши МиГи сядут в Риге”.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 18.10.2011. 20.55

—–
Priecājās, pilsonīši, priecājās! Ko ta par koloniālās demokrātijas jaukumiem bēdāties, kas zin’, varbūt, drīzumā ne tikai Rīkojumu nr.3 sagaidīsim -, bet arī lūgumrakstu Briselei, lai ievieš tiešo pārvaldi? Ilgi jau pašmāju ”bāleliņu” jampadračus nepavilksim – kā nāks jaunais krīzes vilnis, tā pajuks visas koalīcijas.

+1
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.10.2011. 17.54

Prezidenta pieredze liecina, ka cilvēki, kas vienreiz ir lauzuši solījumu, tādu scenāriju var atkārtot vēlreiz. Ar tādiem cilvēkiem nevar rēķināties, uz viņiem nevar paļauties,
__________________________________—-
Tas ir-Bērziņtēvs riktē kalīciju bez ZRP?

vai arī:
….vajdazīgs neitrāls premjers, ka vienos pretrunīgās partiju intereses un nodrošinās plašu koalīciju-Andris Šķēle?

+8
0
Atbildēt

2

    dace_ampermane > ilmisimo 18.10.2011. 18.07

    lama

    Šķēle, varbūt Šlesers? vai tiešām Latvijā nav neviena godīga cilvēka? Varbūt vēl ir kāds nesasmērējies nacionālais partizānis kaut kur dziļi mežā, kuŗš nezin, ka kaŗš beidzies un, ka Latvija atkal brīva.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 18.10.2011. 18.22

    Nav jau runa par to,kas Latvijā ir/nav……

    …runa ir par Bērziņtēva preferencēm…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 18.10.2011. 16.57

“Prezidenta pieredze liecina, ka cilvēki, kas vienreiz ir lauzuši solījumu, tādu scenāriju var atkārtot vēlreiz. Ar tādiem cilvēkiem nevar rēķināties, uz viņiem nevar paļauties,” prezidenta viedokli pauda Krapāne.

Neparasti Latvijā, bet citādi pilnīgi pareizi. Vecais nav dumš. Amērikas tiesā ir uzskats kā likums: ja tu melo vienu reizi, tu melo vienmēr. Kaut kas uz to modi kā kad gans daudz reizes bļauj “Vilks aitās!” tad vairs viņm netic tad kad patiesi vilks ir aitās.

+5
-2
Atbildēt

2

    rjes_son391 > dace_ampermane 18.10.2011. 21.19

    Bet mana pieredze liecina – ja cilvēks nav godīgs, tad viņš nav godīgs. Tas attiecas arī uz prezidentu Bērziņu. Ir jautājumi par viņa n-tajām sievām, bērniem, Eiropas finansējumu privātmājai un citām afērām. Tāds lūk mums tas godīguma un uzticības etalons.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > dace_ampermane 18.10.2011. 22.03

    “klejotājs 18.oktobris 2011 16:57”

    — Гансам вообще верить нельзя: “…kā kad gans daudz reizes bļauj “Vilks aitās!”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2011. 16.49

Manuprāt Bērziņš nav pašnāvnieks, lai atbalstītu SC + ZZS mazākuma valdību.

+4
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 18.10.2011. 16.56

    …SC + ZZS mazākuma valdību.
    _______________________________
    tik primītīvi jau nebūs.

    Tāpēc velk laiku…..un vajag arī ,lai tautas vairākuma acīs labi izskatītos…Bērziņtēva lielā misija…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 16.46

..kādēļ Bērziņš vilcina laiku? ..
__________________________________
Bērziņtēvs uztur intrigu….būtu diezgan loģiski, ja Bērziņtēva koalīcijas projektā ietilptu ZZS..

+12
-1
Atbildēt

0

dro 18.10.2011. 16.32

Nesaprotu, kādēļ Bērziņš vilcina laiku? Lai taču nominē Urbanoviču. Pskatīsimies, vai savāks tās pašas 50 balsis?:)

+15
-1
Atbildēt

2

    snjuu > dro 18.10.2011. 16.45

    Var arī savākt. SC var pierunāt pēc būtības opozīcijai nolemtajos ZZS (izredzes gan šiem vēl ir) atbalstīt kādu mazākuma valdību vai ko citu, jo uz šiem šobrīd (kā jau opozicionāriem) attiecas darbības modelis “jo sliktāk, jo labāk”.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > dro 18.10.2011. 23.10

    Bērziņš neatbalsta 50+6 koalīciju, bet atbalstīs SC + ZZS mazākuma valdību? Interesanti…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Anastasia Abdullina 18.10.2011. 16.25

Sīkums, bet Satversmē šķiet bija minēts “Prezidents izvirza-Saeima apstiprina” nevis otrādāk. Nu izskatās ka pārnacionālie sešinieki būs pielikuši punktu nacionālajai koalīcijai.

+1
-2
Atbildēt

4

    snjuu > Anastasia Abdullina 18.10.2011. 16.41

    Liekas, ka nav atcelts teksts par “ja nevarēs vienoties, aicināšu SC”…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lai tacu aicina – farss ievilksies vel uz dazam nedelam. Lai ka tas kadam nepatiktu, bet bez Zzs nakosa valdiba nenotiks. Diemzel, bet tas ir labak ka nemt valdiba tos,kuri nezin kapec priecajas, ka paris krievu lidmasinas apmaldijusas virs Baltijas juras.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Anastasia Abdullina 18.10.2011. 20.07

    Lai ka tas kadam nepatiktu, bet bez Zzs nakosa valdiba nenotiks.
    ==========

    te , man šķiet, slēpjas atbilde uz jautājumu- kas (es) jūs esat , šestjorkas ?!…

    pareizā atbilde – veco ‘stipendiātu’ jaunā maiņa…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    to markoni.
    Man nez kāpēc sķiet, ka Vienotības finansiālais grupējums ar Jaunupu priekšgalā ir cieši saaudzis ar ZZS un Lembergu. šis Olšteina “izgājiens” ir izdevīgs gan Vienotībai, gan Lembergam. Vēl uzradīsies kāda “domu grupa” un koalīcija ZZS+ V+ NA ir gatava.
    Būs kā tajā dziesmā – “un sākas viss no gala…”.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 18.10.2011. 16.02

uzjautrina šīs metamorfozes.
kad jau sen rekstīju, ka Bērziņš skaidri norādījis vēlamās koalīcijas aprises un tam būs konsekvences, mani samīnusoja gluži vai kā valsts nodevēju.
tagad skatos…..tautieši liek sērkociņus kopā tā un šitā.
nekā nesanāk.

nu ko, apsveicu visus, Vienotība ir panākusi savu, zīmējās ļoti interesants pavērsiens. Tā vietā, lai izveidotu līdzsvarotu koalīciju ar visu SC jau sākotnēji, varēs veidot kāda nu sanāk…bet tā kā tā ar SC.

+6
-13
Atbildēt

2

    snjuu > Ilziiiic 18.10.2011. 16.40

    Tā izskatās, kaut gan VVLTBLNNKZSS+ZRP Trojas zirga jātnieki = 53, cita lieta, ka Bērziņš šamējos nekur neskaita, jo, “kas lauž vārdu vienreiz var lauzt vēl”…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 17.35

    -> Kristaps
    Bērziņš jau no pirmajiem saviem paziņojumiem skaidrā tekstā klāsta “plašās koalīcijas” bausli. vai nu visi aizrāvušies ar “loģisko koalīciju”, vai arī viņa piesardzīgā un monotonā runas stila dēļ neviens šo būtisko frāzi neņem pierē. Un plaša koalīcija nenozīmē dažas balsis virs 50. Ja Bērziņa motivācija būtu “nacionāla”, tad viņš izspiestu no situācijas kaut vai Olšteinu par premjeru, bet acīmredzams taču bija viņa centiens koalīciju veidot ar SC, ko nu jau viņš saka arī tiešā tekstā.
    Pats fakts nebūtu nekas sevišķs, ir pat loģisks. Jautājums ir par motivāciju. Jautājumi sākas jau ar brīdi, kad viņam radās akūta nepieciešamība kļūt par prezidentu, kaut līdz tam brīdim priekšroku deva dzīvei aiz sētas apsargātā teritorijā tālu prom no pilsētas drūzmas. Tādas metamorfozes nenotiek cilvēkā viņa vecumā no iekšienes. Tas ir impulss no ārienes. Tātad no kurienes.
    Zinot Bērziņa saknes un personu Nr1 Daudzi, kas šo pieskata, loģiski būtu, ka tur Lembergs fonā. Ja pieņemtu, ka viņš tagad stipendijas maksā arī sarkanajiem, bilde saliktos visnotaļ loģiska.
    Katrā ziņā līdz rīkojumam Nr2. viss precīzi gāja uz jaunu valdību ZZP+SC+Šlesers. Lietas izskatījās jau sakārtotas.
    Saprotams, ka tieši ar Urbi viņam tagad būs visvieglāk ietekmēt savus projektus, kuri var kapitāli uzkārties. A tagad galvenie “atslēgas” amati būs pakāsti. Vējonis vien jau ko nozīmē viņa “zaļās enerģijas” prodžektiem. Un ne velti SC tā plēsās pēc Satiksmes ministrijas, bet ZRP par visu varu to gribēja sev.
    Tāpēc es nekā nesaprotu šo tukšo bļaustīšanos šajā portālā, bet reti kurš šeit grib pārcilāt lietas pēc būtības.

    Es jau, protams, te tikai spekulēju ar ierobežoti pieejamo informāciju.
    Bet tā kā te daudziem ir pa kripatai, varētu salikt kopā kaut ko daudzmaz ticamu.
    Citādi viss notiek tādā “ak šausmas!” psiholoģiskās spēlītes līmenī.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 18.10.2011. 15.52

gruti spriest pa Berzina motiviem, bet man jau ari skistu divaini, ja pec visa, ko Olsteins ar Zatleru pedejo dienu laika ir viens par otru pateikusi, vini tagad, aci nemirkskinot, varetu but viena koalicija. No politikiem neprasa daudz, tikai minimalu konsekvenci. Un, godigi sakot, saviena attaluma gribetos redzet kadu no esosajiem, bijusajiem zatleriesiem, ieveletiem vai pelekajiem kardinaliem vai ka savadak kada valsts darba. Ar Olsteinu, Rinkevicu un Kili, Kukuli un visu to parejo sluru prieksgala. Nupat ir jau par daudz sakombinets un sajats.

+16
-1
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 18.10.2011. 16.18

    un, patiesiba, ari no Vienotibas var saskatit tikai Dombrovski, Vilku un varbut Pabriku, kuri varetu stradat veletos vai valstiskas nozimes amatos. Aboltina saja saraksta noteikti neietilpst.Nozelojami.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Liene 18.10.2011. 15.36

Чует мое сердце, что плохо придется нам, латышскому народу. Старый коммунист Берзиньш возьмет в коалицию ЦС. То-то мы, латыши, поплачем.

“Возьмет”, “заставит взять”, “вынудит взять”. Не будем придираться к словам.

Главное, что мы, латыши, наконец-то сможем поплакаться вволю!

Дадут какой-нибудь особый договор с ЦС, как это было в Рижской думе, где ТБ/ДННЛ работало в одной коалиции с партией Долгополова, только при этом общего договора у них не было, а у Долгополова был отдельный договор с другой правящей партией, сейчас уже не помню, с кем, кажется, с Диневичем, ЛСДРП.

Ведь мы, латыши, люди очень внешние, формалисты мы большие, вот мы кто. Нам же главное, чтобы буковка была соблюдена.

Так что красно-коричневая коалиция будет вас всех долго радовать. И нас тоже. Ведь мы все теперь латыши. А русский язык стал языком латышей.

+1
-8
Atbildēt

6

    ivarsd > Liene 18.10.2011. 15.54

    Nu lūk, latiš buen-a, tātad tomēr manas aizdomas par “politisko identitāti” bija pamatotas – “kantora” nauda tulkojumiem latviski izbeidzās un nu komentāri ir tikai dzimtajā buen-a valodā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Liene 18.10.2011. 16.03

    Tu tads pats latvietis, ka es uzbeks. Ta ka nekads “mums latviesiem” konteksta ar Tevi nepastav. Iesakumam ieteiktu nomainit interfeisa valodu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 18.10.2011. 16.15

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 18.10.2011. 16.21

    Если вы — латыш, то у вас ник неправильный, Ghost Dog.

    Так что никакой вы не латыш. Узбек, наверное? Англоязычный узбек?

    Докажите, что вы латыш. Для начала смените ник. На Клайнойошо суни или как-то так.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 18.10.2011. 18.16

    “lama http://www.ds.ru/ss1.htm
    ATBILDĒT 18.oktobris 2011 16:15″

    http://latnarod.org/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Liene 18.10.2011. 21.58

    ja nezinat no kurienes nak spoku suns, tad par to nevajadzetu lepoties. Jus tads loti etniski norupejies, jums vairak piestavetu Pavel Susanin vai Vaska na Pechke, nevis esosais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kruskops 18.10.2011. 15.34

Domāju, ka V tādā koalīcijā, kur pārējie 2 būtu SC un ZZS neies. Tādā koalīcijā V būs maza teikšana vai nekādas. Visdrīzāk tagad rādās, ka var sastiķēt koalīciju no V, NA un ZZS, piepulcinot pārbēdzējus no ZRP. Gan jau vēl kāds bez tiem 6 aizmuks no ZRP. Rezultātā – interfrontisti kopā ar Zatlera kancelejas atliekām var pasēdēt tos atlikušos 3 gadus opozīcijā un pēdējie pēc tam var smuki doties uz politiskajiem kapiem.

+13
-3
Atbildēt

0

Līva Vikmane 18.10.2011. 15.32

Vēlos atgādināt bērziņam, ka viņa pienākums ir nominēt MP, nevis veidot koalīciju!
Jau labu laiku gaidīju, kad šis senilais pārpratums sāks atstrādāt savu ievēlēšanu…skat, ilgi nebija jāgaida!

+30
-6
Atbildēt

3

    Ilziiiic > Līva Vikmane 18.10.2011. 15.54


    kamēr Bērziņš runāja Vienotības fanu pulkam tīkami, viņu pat par Bērziņpapu šeit dažs nosauca..))))))
    kas tad nu?!

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    MattLi_LV > Līva Vikmane 18.10.2011. 16.14

    Varbūt šis ir variants- 51. Uz ne mazāk kā puses visu Saeimas locekļu priekšlikumu, Saeima slēgtā sēdē ar ne mazāk kā divu trešdaļu visu Saeimas locekļu balsu vairākumu, var nolemt atlaist Valsts Prezidentu. Pēc šāda lēmuma Saeima nekavējoši ievēl jaunu Valsts Prezidentu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Līva Vikmane 18.10.2011. 18.39

    visur ir savilktas sarkanas linijas, lai vispar nav kur doties Berzinsh vel uzliek savejo – 6 deputatu balsis neskaitisies.
    tagad varu vinja divaino smaidu saprast, vinsh zina ko dara.
    pats nak no zemnieku puikam un ir parada SC puikam.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 18.10.2011. 15.27

“Savukārt…Zatlers norādīja, ka prezidentam ir atrādīts 56 deputātu koalīcijas modelis, kuru “veidojot ir ņemta vērā vēlētāju griba, kas ir jārespektē, par spīti tam, ka ir notikusi atsevišķu deputātu atdalīšanās”.” – neticu savām acīm! Vai tiešām zoodārza kangars sāk domāt par vēlētāju gribu – pēc tam, kad jau nākošajā dienā pēc vēlēšanām viņš šai vēlētāju skaidri izteiktai gribai demonstratīvi uzspļāva, sākot brāļoties ar SC? Viņam gan ir ļoti bieza āda un viņš var runāt to, kas viņam ir izdevīgi attiecīgajā brīdī!

+10
-4
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 18.10.2011. 15.24

Valsts Prezidenta lēmums ir tikai loģisks, nekā cita arī no viņa negaidīju.

+5
-10
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ilona Auziņa 18.10.2011. 15.36

    Savukārt ZRP vadītājs Zatlers norādīja, ka prezidentam ir atrādīts 56 deputātu koalīcijas modelis, kuru “veidojot ir ņemta vērā vēlētāju griba, kas ir jārespektē, par spīti tam, ka ir notikusi atsevišķu deputātu atdalīšanās”.
    _________________________________________-
    paliec tu Bēziņ manā vietā(ved tās SC avis valdībā)?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 15.18

Bērziņš neatzīst šķeltnieku balsis par piederīgām koalīcijai
________________________________________________________________

Atkārtuos G.Ulmaņa eposu 1995- tikai otrādi-ar domu iemānīt valdībā šodienas “čeveristus”?

+8
-1
Atbildēt

0

disassociative 18.10.2011. 15.17

Trešdiena ir rīt. Mēnesi jau ir skaldīti mati un saskaldīti līdz tam, ka koalīcijas nav. Izskatās, ka rīt būs kārtējā vienas nakts koalīcija ar pārsteigumiem. ZRP ar ZZS vienā laivā nekāps. SC ar NA arī ne. Nu tad paliek, diemžēl, variants Vienotība + SC + ZZS. Vienotība, ja premjers paliek Dombrovskis, visdrīzāk, piekritīs, pārējie skries palekdamies. Bet nu dzīvosim, redzēsim. Man liekas, ka tā arī būs – Vienotība + SC + ZZS un premjers nebūs Dombrovskis.

+4
-10
Atbildēt

0

silvija_vitina 18.10.2011. 15.16

Zatleram lieliski izdevās sašķelt savu partiju. Varbūt, ka šis talants ir jāliek lietā – jāpiestrādā pie SC? Moš var dabūt kādas 6 dvēseles savā kontā?

+9
-4
Atbildēt

2

    ilmisimo > silvija_vitina 18.10.2011. 15.21

    ..jāpiestrādā pie SC? Moš var dabūt kādas 6 dvēseles savā kontā?
    _________________________________________________
    Nez..
    Tur jākonkurē ar polittehnolohiem no Maskavas………

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > silvija_vitina 18.10.2011. 15.41

    Конечно, у нас, латышей, голова похуже работает, чем у москвичей, тут вы в точку попали. Другой уровень у них. А мы, латыши, ведь провинциалы. И язык у нас русский (или латышский). Вот если бы был английский. Или немецкий. Тогда бы голова работала лучше, вероятно.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

mariam 18.10.2011. 15.14

Lai ar Bērziņš nav īstais cilvēks tam amatam, tomēr tas, ka viņš rosina pārskatīt nestabilo koalīcijas modeli, ir tikai jēdzīgi.

+6
-14
Atbildēt

3

    mario1 > mariam 18.10.2011. 16.16

    Bērziņam jāatpelna sava ievēlēšana iepretim SC un ZZS, tāpēc šāds ultimāts.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 18.10.2011. 16.39

    Nu jā, tas varbūt arī nav izslēgts. Un būtu, protams stulbi, ja tas būtu mēģinājums dabūt ZZS koalīcijā. Tak no otras puses – kad amats rokā, viņš jau varētu neauztraukties par kādas atsevišķas partijas labvēlību. Katrā ziņā tās viņa šaubas par tām 56 balsīm un to stabilitāti man stipri saprotamas un pamatotas šķiet. Nešliekas, ka arī viņš baigi ieinteresēts nestabilitātē un gribētu kļūdīties ar to premjera nominēšanu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > mariam 18.10.2011. 21.17

    lai arī šis koalīcijas modelis šķobās un grīļojās, tas joprojām ir vienīgais teorētiskais modelis, kuram varētu izdoties ko mainīt uz labo pusi -> cīņa ar korupciju un tiesiskuma stiprināšana valstī. mērķi kuri šobrīd ir tik nozīmīgi un kā izskatās – sabiedrība beidzot (20 gados) ir nobriedusi tam.

    SC un ZZS pēc būtības ir pretējs spēks, lai kā censtos izlikties.

    esošā koalīcijas modeļa problēma ir ZRP, kuras nometnē ir ne viens vien trojas zirgs. un NA, kuri 20 gadus strēbuši no siles un tās saites nav tik vienkārši pārraujamas.

    Bērziņa ‘dziļdomīgā’ pieeja dod tikai laiku koalīcijas sabotieru koordinācijai, viņam šā vai tā nāksies dot iespēju Dombrovskim (V+ZRP+NA). vai nu arī klajā tekstā beidzot pateikt, ka vēlas, lai koalīcijā būtu ZZS.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

P_Dancis > P_Dancis 19.10.2011. 08.27

“Гансам вообще верить нельзя”

Vai portāla moderatori neredz klaju etniskā naida kurināšanu?
Uzlieciet taču šim cilvēkam vienreiz banu!

+1
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans > ronalds_vuskans 19.10.2011. 11.32

nu lai taču paliek tas sārtais ziediņš.Atsvaidzinošs akcents, un uzreiz zini, ka šitos metrus var izlaist.:)

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 18.10.2011. 16.15

+1
0
Atbildēt

0

lindapastare > lindapastare 19.10.2011. 01.08

Buen-a ir tikapat melns kā Ali G. Vispār kaut kādā ziņā līdzīgi :)

+1
0
Atbildēt

0

Liene > Liene-35 19.10.2011. 10.38

Ваша призрачная собака родилась из вашего тщеславия и неудовлетворенности собой. Вас раскусить — раз плюнуть.

Без проблем,

Ghost Dog: The Way of the Samurai is a 1999 American crime action film written and directed by Jim Jarmusch.

0
0
Atbildēt

0

Ieva > Ieva-3 19.10.2011. 08.56

Džeri, kā tad tā? Jūs tak bijāt Zatlera fans, nu saucat par idiotu, Kā tad ar uzskatu noturību?

+2
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 19.10.2011. 01.04

Te nu varētu pilnība piekrist. Tā vien metās, ka visas pēdējā laika peripetijas ir vajadzīgas tikai vienam mērķim – Puzes cilvēciņa glābšanai(

+1
0
Atbildēt

0

oskaar > oskaar 19.10.2011. 00.46

>frukc – ZRP nometnē sēdošie trojas zirgi droši vien krietni pastrādās Saeimai atvēlēto 3 gadu periodā.
6 pirmie skaļie aizgājēji droši vien ir tikai pirmais publiskais mājiens. Gan jau pēc tam zem paklāja sāksies citas sarunas (droši vien ir jau sākušās).
Manuprāt- 11. Saeimas vēlēšanu rezultātā esam ieguvuši aptuveni to pašu, kas jau bija pēc 10. Saeimas vēlēšanām – ilūziju, ka tagad nu beidzot valstsvīri un sievas spēs bez jūtamas oligarhu ietekmes vadīt valsts ekonomiku. Nekā!!! Kā redzam- pagaidām neko viņi nespēj. Tāpat acīmredzot skatās pār plecu- ko padomās Lembergs, ko teiks Šķēle- jo lielākā daļa Latvijas saimnieciskās dzīves ir sakoncentrēta šo Latvijas saimniecību privatizējušo ļaužu rokās. Kā no viņiem atbrīvoties???
Manuprāt- Solvita Āboltiņa, kuru es savulaik uzskatīju par cienījamu civēku, drūmās Latvijas politikas koridoros ir pārvērtusies par racionāli domājošu pērkamu politisko personu. T.i.- kaut kāds tur vēlētāju vairākuma atbalsts viņai ir kļuvis vienaldzīgs- materiālā ziņā tas ir pilnīgi nenozīmīgs. Citi, kuru labā viņa, iespējams, darbojas, materiālā ziņā (konkrēti attiecībā pret viņu) ir daudz dāsnāki par LR iedzīvotāju kopumu.
Jāpebilst- būtu tikai iepriecināts, ja šī mana pārliecība izrādītos kļūda.

+1
-3
Atbildēt

0

Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 23.50

Varbūt, varbūt… lai kā arī tas nebūtu, Olšteina grupējums pēc loģikas strādā Hūtes labā, jo tādējādi ZRP paliek ‘jaņos’ visādā ziņā un – kur divi ‘kaujas’, tur vinnētājs un sekundants iegūst..kāpēc tā nevarētu būt V?

0
-1
Atbildēt

0

Nika > Nika-5 18.10.2011. 23.06

Kas tad ir maskava, ja ne sasalušas tundras province?

+4
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam