Āboltiņa ievēlēta par 11.Saeimas priekšsēdi

157

Komentāri (157)

cheszz 18.10.2011. 15.03

Diena.lv, 2011. gada 18. oktobris 14:18

Valsts prezidents Andris Bērziņš neatzīst sešu šķeltnieku balsis par piederīgām koalīcijai, līdz ar to partijām līdz trešdienai ir jānāk ar jaunu redzējumu par koalīciju, aģentūrai BNS pavēstīja prezidenta preses sekretāre Līga Krapāne.
……
Ko nu?

0
0
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > cheszz 18.10.2011. 15.10

    Lemberga pirksts…

    /uz ‘ātro’ jādibina (6) frakcija pēc PS paraudziņa/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > cheszz 18.10.2011. 18.48

    Bērziņš grib redzēt valdībā vismaz ZZS,arī saskaņas puikas nenāktu par ļaunu.Vilks būtu paēdis un kaza dzīva.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 14.59

svētdienas sešu no ZRP saraksta ievēlētu deputātu paziņojums, ka viņi izstājas no partijas un kļūst par neatkarīgiem deputātiem, pārsteidz tikai ar to, cik ātri Zatlera projektu ir piemeklējis tā jau no pirmās dienas paredzamais liktenis. Patlaban vēl nav skaidrs, cik lielā mērā šo demaršu izsauca vilšanās par ZRP atkāpšanos no deklarētajiem ideāliem, kā to skaidro paši šķeltnieki, un cik lielā mērā karjeristu neapmierinātība par nesaņemtiem amatiem vai arī nelietīga, jau sen plānota konkurentu sazvērestība. Ļoti iespējams, ka visi trīs motīvi ir spēlējuši lomu šā konkrētā sešinieka izveidē, taču jāatzīst, ka viņu izvēlētais laiks nākt klājā ar savu paziņojumu – tieši dienu pirms jaunās Saeimas sanākšanas – rada pamatu domāt, ka vismaz kādam no viņiem bija kas cits prātā nekā tikai svēts sašutums par ZRP kodola nedemokrātisko rīcību.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/395891-zatlera_komitragedija

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.26

Bet ja tā nopietni par lietām, tad jāsaka – neveiksme ZRP jau bija ieprogrammēta…=premjera kandidāts ar vidusskolas atestātu…=
:(

Šlosim vismaz bija diploms…

+6
-3
Atbildēt

6

Edzs 18.10.2011. 12.06

man patika Aboltinjas shodien teiktais: “..tas ka neveiksmiga bija Saeimas pirma diena nenozime ka tadas bus visas parejas..”

+6
-2
Atbildēt

0

Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.04

Būšu spiests šeit atklāt viedokli, kurš nebūs populārs ne lasītājiem, ne pašiem ir darbiniekiem, bet šobrīd Latvijas politikā solvita āboltiņa ir vēl bistamāka par aināru šleseru savos ziedu gados. Kāpēc?
Ļoti vienkārši – ar tik neadekvātām ambīcijam un tik cinisku slēpšanos aiz skaistām tiesiskuma runām, aizmuguriski to graujot, tas ir nepieredzēti. Ja šlesers bija muļķis, šeit mums ir darīšana ar ļoti rūdītu blēdi. Kā smejies – lielākie oligarhu apkarotāji ir ieņēmuši viņu vietu. Smiekli nenāk.

+3
-7
Atbildēt

11

    Pauls Puķītis > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.10

    Tavs apgalvojums neiztur kritiku – Āboltiņa neko viena nelemj – lemj VISMAZ 15 valdes locekļi…
    Saeimas priekšsēdim nav nekādas izpildvaras un varas vispār… nepārspīlēsim tā amata varenību. Nevar ielaist tankus pāri robežai…:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.13

    es te ne pa amatiem, bet par cilvēku ambīcijām. Izgāzt Zatleru un iedurt dunci Dombrovskim mugurā vakardien, lai pēc tam pati iesēstos karalienes tronī..

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.15

    Tas ir labs jautājums – kas (kuri) iegrūda dunci mugurās abiem Valdiem?!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.18

    Tad nu gan tā Āboltiņa ir varen spējīga!
    Tik daudziem sagrozīja galvas!:))
    To, ka Zatlers pats sev to bedri izraka, nepieļauj?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.23

    to betija
    atgādināšu ka viņa patreiz ir vienotības priekšēdētāja un aizvien vēl jaunā laika mafijas vadone. ja nemaldos, jaunajā saeimā ir ap 10 cilvēkiem, kas nāk no jaunā laika, škiet, tieši 10 balsis arī zatleram pietrūka…bet šis gadījums nav vienīgais. es saprotu arī jūsu sievišķo uzticību aboltiņai. diemžēl drīz vien jūs saskarsieties ar rūgto realitāti, kad jūsu varoņi izrādas ne gluži tas, par ko jūs iestājaties.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.36

    Kā intereses pārstāv Āboltiņa, nu man kā muļķim, …zināšanai?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 18.10.2011. 12.52

    to ivaram, tam kurš muļķis
    pirkmārt, savas ambīcijas, tad jaunupa (ne jau sev tie miljoni, bet savam lolojumam – basketbola klubam) un viņu ekonomisko grupējumu intereses, tai skaitā daļēji arī lemberga. Pēdējam ļoti vienkārš pierādījums – kad jūs, cienītais, pēdējo reizi esat dzirdējis lembergu kritizējam āboltiņu? viņš ir kritizējis visus, kas maisās pa kājām – kamparu, ēlerti, vilku utt..

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Uldis Kaldre 18.10.2011. 13.00

    Mana “sievišķīgā uzticība aboltiņai” ir tavs izdomājums un milzīgs pārspīlējums. Uzskatu, ka priekšvēlēšanu retorikā Āboltiņa ir pieļāvusi smagas kļūdas, kas lielu daļu vēlētāju novērsa no V. un pievērsa NA.
    Tai pašā laikā atzinīgi novērtēju viņas darbu koalīcijas veidošanas laikā.
    Ja ir fakti par viņu, kā “mafijas vadoni”, uzklausīšu.
    Klāj vaļā!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Uldis Kaldre 18.10.2011. 13.09

    http://www.auramuzika.com …..man basketbolam nekā nav žēl!…, ja tur tā vaina. Par Lembergu varu tev atklāt noslēpumu, ka viņa partija ZZS , 10 saeimā bloķējās ar SC un gāza iekšā V balsojumos. Kur tā lielā Lemberga love uz Āboltiņu un JL ?
    Vispār Lembim sū_i smeļās mutē un jāšiverē pa tiesām, lai glābtu ādu…;) just in case.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 18.10.2011. 13.11

    to betija

    Mīļais cilvēk ieejiet http://www.pietik.com Un nestāstit man, ka tas ir cs vai antivienotības portāls. Palasiet raxtus un pievērsiet uzmanību datumiem. Koalīcijas veidošanas process un pavērsieni tur tika paredzēti ar 90 % precizitāti. Un arī par aboltiņu tur aizberga neredzamā daļa uzpeld. ņemot vērā pietiek žurnālistu avotus un to precizitāti nav pamats uzskatīt tos par izdomājumiem.

    Otrs: Jums jautājums par ētiku. Vai cilvēks, kurš ir vadījis tautas atlaistu Saeimu, ir morāli tiesīgs pretendēt uz to pašu krēslu? Atbilde ir – Jā, ar nosacījumu, ja jums nav morāles;)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Uldis Kaldre 18.10.2011. 13.20

    Vai cilvēks, kurš ir vadījis tautas atlaistu Saeimu, ir morāli tiesīgs pretendēt uz to pašu krēslu? Atbilde..
    ________________________________________-un atbilde ir
    jāiet rēkt kopā ar Uernanovica “‘tautu”.

    Tauta atlaida-tauta ievēlēja.

    Cita lieta, ka 9 saeimā valdošo koalīciju vajadzēja patriekt bez tiesībām tālāk darboties politikā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 18.10.2011. 12.03

heh…
man patīk Āboltiņas teiktais.

tagad neesot laika meklēt, kurš balsoja pret. tagad esot jāstrādā ;)))))
nu, nu…

+3
-6
Atbildēt

9

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.14

    Un – vai tad nē, nav jāstrādā? Jau mēnesi ZRP stulbuma dēļ nobumbulēja.
    Tev darba vērtība ir atkarīga no tā, kurš uz to aicina? Ja Zatlers to būtu teicis, tas būtu labi?
    :D

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > Ilziiiic 18.10.2011. 12.32

    Mēnesi “nobumbulēja” V dēļ.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 12.34

    -> betija
    viss pareizi, tikai iedomājos, kā šī būtne dzītu rokā “neliešus”, ja izgāzta būtu viņa.
    tad darbs būtu pēdējā vietā.
    bet ko tad tagad. tagad jau nav ko meklēt, jo “nelieši” ir pašas labi zināmi aģenti. tādēļ vajag ātri, ātri…pie darba…))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.51

    Tie ir tavi ne ar ko nepierādīti apgalvojumi.
    Es uzskatu, ka tas ir Zatlers, kuram sākumā kaut kas traucēja gultā ar V. un viņš neatvadījies spiedās pie SC sāniem. Tad tomēr saprata, ka nekas nesanāks, spēki par vājiem, atgriezās un atkal V. solījās. Tad trešdienas vakarā paziņoja, ka nē, vēl nav apsolījis, atbildi dos piektdien. Piektdien teica: “Nu labi, pārdomāju, ņemšu tevi un tavus izvēlētos domubiedrus, bet par to tu man – to, un to, un to dosi. Tas nekas, ka nezinu, ko ar tiem darīt. Bet gribu!
    :D

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.58

    Nus, jūsu domraksti ar S.B. stila ziņā abi ir labi!
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ilziiiic 18.10.2011. 12.58

    betijacelmale. Prostitūcija, līdz ar to, Latvijā ir legalizēta !! Apsveicam !!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 13.29

    -> betija
    es pat nespēju izsekot, kurš tur kurai vai kuram ….
    kaut kādas dīvainas Tev tās līdzības…..tomēr.

    vienkārši iedomājos Āboltiņu gultā kopojamies ar Zatleru/Dzintaru/Urbanoviču/Ušakovu………un tad vēl Brigmani ap gultu apkārt snaikstoties un murmulējam, ka viņš biseksuāls.
    wheeee….
    politkultūra..

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 13.46

    Ja sava prāta īpatnējas uzbūves dēļ, nespēji izsekot skaidri rakstītam tekstam, neaplaimo, lūdzu kulturālu sabiedrību ar savām nepiedienīgām fantāzijām.
    Kādreiz pats aizrādīji par pieklājības normu ievērošanu diskusijā, bet ik pa brīdim pats pārkāpj pieļaujamā robežas.
    Tev arī vārdu salikums “prokrusta gulta” izraisa erotiskas ainiņas?
    :))

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 13.55

    -> betija
    nupat aizdomājos……vai ir kaut kas tik perverss ar ko varētu salīdzināt Āboltiņas izdarības.
    nav.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 18.10.2011. 11.52

Šodien skaists prologs visiem pēcvēlēšanu notikumiem, kurš mats matā sasaucas ar notikumiem pēc 10. Saeimas vēlēšanām.
Vienotības trako suņu plosīšanās par posteņiem.
Ne soli atpakaļ!
ministra krēsls par gaļas cenu!

+3
-10
Atbildēt

7

    Pauls Puķītis > Ilziiiic 18.10.2011. 11.58

    Ir tautā tāds teiciens – ko nevar celt, to nevar nest. ZRP paņēma par lielu to akmeni, ko mest ‘pīļu dīķī’…

    /vispār jau ‘šis farss’ nodara vēl lielāku kaitējumu tautas pašapziņai, nekā visi iepriekšējie ‘farsi’ kopā…:(/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 18.10.2011. 12.01

    Malējais. Nu tu jau sāc ārdīties kā Urbis:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.02

    Ērik, šņupdrāniņu iedot?
    :))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > Ilziiiic 18.10.2011. 12.31

    “ko nevar celt, to nevar nest”
    ==
    Tam var piekrist. ZRP nenovērtēja, cik glumi ir V.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 12.39


    uppppsss…
    feilerz:

    epilogs, ne prologs…protams.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.43

    Nekas, Ērik, var arī par prologu – ZRP norietam.
    :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 13.19

    -> betija
    pat ko gan Tu priecājies?! nekas jau nav galā un tas patiešām nav smieklīgi.
    vai tiešām domā, ka no šīs gaļas mašīnas rudā sieviete izies baltu kleitiņu?
    Vienotība ir iesākusi spēli, kurai par maz resursa.
    Vienīgais, ko Vienotība spēj, kā sen pierādījies, ir šķelt.

    Un es vēlreiz atkārtoju:
    vienīgā valdība, kas šajā vēlēšanu “razkladā” var būt dzīvotspējīga, ir komplektā ar SC. Un tā vai citādi, SC būs valdībā (nerunāju par savu attieksmi pret viņu dalību). Un tas, ko Vienotība visā šajā kontekstā ir panākusi – vājinājusi latviešu/krievu spēku samēru.

    tad nu man grūti saprast cilvēkus, kuri šeit iestājas par “nacionālo” ideju, bet ir galēji tuvredzīgi.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.10.2011. 11.47

Ja man kāds viedais paskaidrotu, kāpēc vēlēšanu naktī (kā Dānijā) nevarēja nākt klajā ar paziņojumu par koalīciju V&ZRP&NA, tad visi punkti uz I būtu salikti.

/lūgtums nerunāt klišejās(štampiski)/

Ja S.B. paskaidrotu divas lietas-

1. kas traucēja to ZRP izdarīt vēlēšanu naktī?
2. kas lika izrādīt iniciatīvu ZRP par sadarbību ar SC, (NE)zinādami, ka tas ‘slikti” beigsies? Vai naivums, pārmērīga pašpārliecinātība un sasteigts projekts?
, tad es mēģinātu saprast ZRP ‘izvarošanas ‘ iespējamību…

+7
-1
Atbildēt

11

    Ligiña Doniña > Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.30

    Markoni>Nu principā Olšteins tos personāžus pa lielākai daļai atklāja. Rinkēvičs, Kukule un Co un gan jau vēl kāds.
    Bet iemesli visam notiekošam ir gana triviāli, galvenais- nevar izveidot partiju 2 mēn. laikā. Partija ir, kas vairāk par projektiņu varas pārdalei. Nav izdiskutēts un izstrīdēts par galveno. Ir “kodoli” un darba skudras un vēl ir “bļin laika nav ,davai fiksāk”
    Loģiski, ka V+ZRP+NA bija jābūt uzreiz, tad visi šie sūd. nebūtu. Bet, alkatība dara savu,.. Beigās ir- “kas daudz grib ,tas maz dabū”
    Principi, kas strādā netīrā biznesā, ne vienmēr strādā politikā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.38

    Paldies!

    Ar to Olšteinu kā ar bitēm –
    te dzied,
    te raud ,
    te dzeļ…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.42

    San, markoni. San nevis dzied.
    :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.46

    :D
    ceru, ka Tu man piedosi par neprecizitāti…. man tā dziedāšana tagad ‘Topā’…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 12.53

    Turu īkšķus
    :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Pauls Puķītis 18.10.2011. 13.52

    to markoni.

    Sveiks. Man pašam arī likās, ka uzreiz ir jāizveido bloks V+NA un tad jāsāk ar visiem runāt. Kāpēc tā nenotika, varam tikai minēt. Kādreiz pie izdevības noteikti pajautāšu V. Liepiņam no ZRP, kuru labi pazīstu.
    Uz tiem diviem jautājumiem jau pats aptuveni esiet atbildējis. To rīcību noteica daudzi faktori un grūti pateikt, kurš ir galvenais. Jāsāk laikam ar to, ka uz Zatleru noteikti iespaidu atstāja pazemojošais veids, kā viņu ievēlēja. Tāds cilvēks to vienmēr paturēs atmiņā un pie izdevības gribēs pierādīt saviem “bīdītājiem”, ka nav marionete un pats var būt stāvokļa noteicējs. Lielu lomu Zatlera rīcībā spēlē pieredzes trūkums, nevajadzīgā “apvainošanās”, kas politikā ir pilnīgi nepieņemami. Arī Jūsu pieminētā pašpārliecinātība “nu es te Jums visiem tagad parādīšu” nospēlēja pret Z. Vienotība ar Āboltiņu priekšgalā ātri parādīja viņam īsto vietu. Ļoti svarīga lieta, lai izprastu Z un ZRP rīcību, ir iekšējie notikumi un strāvojumi pašā partijā, par kuriem mēs nekā nezinām. To, ka ZRP savāksies raibu raibā publika, jau pirms vēlēšanām bija skaidrs. Domāju Olšteins ir tikai sākums – būs “podi”, kad Lemberga cilvēki tiks pamodināti. Vēl Zatleram ir jārēķinās ar Vj. Dombrovska piekritējiem partijā, kas tendēti uz SC.
    Redziet, neko prātīgu un jaunu Jums nepavēstīju – esmu tāds pats “duraciņš” un “nezinītis” kā lielākā daļa politikas vērotāju. Esmu paspējis jau apvemties no tā visa, nomazgāties un atkal apvemties. Gribu piekrist L.Lapsas vārdiem, ka īstenībā Zatlers rīkojas labu nodomu vadīts, tikai pieredzes politikā trūkst.
    Nobeigumā gribu padalīties ar Jums pārdomās par to, no kurienes mums latviešiem ir tā dubultā “indiāņu” daba – ar vienu roku ceļam debesīs, bet pēc acumirkļa jau ar otru roku iegrūžam dubļos, vienu roku turam uz sirds zvērot, bet ar otru zogam?
    Kad ir izdevība, dodos uz Dziesmu svētkiem, lai publiski izbaudītu savu latviskumu. Un arī tad labi jūtos tikai brīžos, kad klausos dziesmas un izbaudu to grandiozo kopības sajūtu. Skan “Pūt vējiņi” un visi dzied līdz. Tu skaties savā blakusēdošā sējā un arī redzi svētlaimi, asaras acīs. Jūtaties kā viens vesels. Bet jau pēc mirkļa pārtraukumā tas pats “letiņš” Tevi var pie bufetes pagrūst, ielīst bez rindas un nolamāties. Nav ne miņas no apgarotības viņa sejā. Jeb atkal klausies Lūcijas Garūtas apgaroto, pacilājošo skaņdarbu un izjūti kopības sajūtu – “mēs esam”, “mēs varam”. Sajūti blakussēdošā plecu, sirds klauvē abiem vienā ritmā. Bet jau nakošajā rītā tas pats blakussēdētājs, noslaucījis vakarējās asaras, aiztec uz savu privatizācijas aģentūru un vienā mierā izspiež no tevis kukulīti.
    Vai tas tik mums raksturīgi, vai arī citām tautām tas pats niķis? Un kad tas sācies? Laikam jau sen, jo atcerējos mūsu mīļo, labo tautas varoni Ķenci. Savus ratus apturējis pļaviņā, viņš pieslēdzās augstajām matērijām un, galvu pret debesīm pavēris, sāka lūgt Dievu. Atcerēsimies, cik īss mirklis Ķencim bija vajadzīgs, lai “nolaistos” lejā, cik mazs attālums ir no Debesīm līdz Zemei. Dievu pieklājigi palūdzis, viņš vienā acumirklī ar vienkāršiem, latviskiem vārdiem ” kusties sprāgoņa” lika savam kleperim manīt, ka ir atgriezies uz grēcīgās zemes un var doties tālāk savās sīkajās kukuļošanas gaitās.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Pauls Puķītis 18.10.2011. 14.12

    -> Skumjais Bruņinieks
    nū, brāl, ja neienīsti Zatleru un negodā Āboltiņu, tad Tu šeit cieņā nebūsi ;))

    bet vērojumi precīzi.
    esmu domājis, kas latvietim ir lielākais defekts vēl bez psiholoģiskās upura lomas, kuru tas nemitīgi cenšas uzņemties.

    man šķiet to var apkopot jēdzienā –
    sīka dvēselīte.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.10.2011. 14.48

    Sveiks, Bruņiniek!
    Atkārtošos- prieks lasīt Tavus tekstus!

    “Man pašam arī likās, ka uzreiz ir jāizveido bloks V+NA un tad jāsāk ar visiem runāt. Kāpēc tā nenotika, varam tikai minēt.”

    Precizēšu savu domu.
    Biju domājis, ka ZRP, kā lielākajai frakcijai, neskaitot SC, bija jānāk ar paziņojumu par ZRP&V&NA.(Ne velti pieminēju Dāniju) To noteica loģika un politiskā etiķete attiecībā uz ZRP&V&NA . Nevarēšu piekrist, ka V bija jāspēlē ‘vecākais brālis’. Šķiet, ka V pat ieturēja pauzi un gaidīja…
    Pārējo varēja pakārtot pēc tam… kurš pirmais sāktu ‘spirināties’ pretī, tas arī būtu ‘lūzeris’.

    Par ‘ķenčiem’…es domāju, ka ir arī ļoti daudz labu ļaužu un piemēru.

    Vienīgas , kas sākumam pietrūkst- tas ir pozitīvais tēls valsts līmenī…A.Ž. A.B. vietā , V.D. jau ir savā vietā… un Saeimā 100 gudras galvas ar lasīt prasmi bez ‘pārspīlēta’ patriotisma…

    /manas īsas pārdomas/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Pauls Puķītis 18.10.2011. 15.23

    Skumjais Bruņinieks. Ieteiktu Jums pārlasīt savus komentārus. Tur bija nepārtraukta NA vainošana visos nāves grēkos un ne vārda par tuvāko partneri.Pēc Jūsu izteikumiem varēja secināt, ka SC Jums tāpat kā Jaunupam un Āboltiņai daudz vēlamāks partneris kā NA.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Pauls Puķītis 18.10.2011. 15.32

    -> Markoni

    kas mums pietrūkst…. laikam jau daudz visa kā.
    bet politiko “deficītu” vislabāk raksturo partiju nosaukumi, jo tie ir kodolīgi nosaukumi precei, kuru ļaužu kopa cenšas iepārdot mietpilsonim.

    paskatamies, kas tad mums šobrīd visdiktāk trūkst, saskaņā ar ēdienkarti:

    Vienotība
    Saskaņa
    Apvienība…nacionālā
    Reformas (veselas divas partijas)

    nu un ZZP (lasi Lembergs-saimnieks noklīdušam ganāmpulkam)

    zīmīgi, ka Jaunais Laiks (cik patētiski un nu jau nožēlojami skan!) Repšes tēlā savulaik arī nāca ar karogu reformēt. Toreiz viņu zākāja par marsieti, ja jau kaut ko mainīt sagribējis.
    Tagad, kad repšisti tikuši pie siles, paši zākā nākošos reformātorus ;))
    dialektika…heh.
    Pret šiem TP iedarbināja to pašu melnā pr aparātu, ko nupat vērojām vēl izvērstāku Vienotības izpildījumā pret Zatleru, ZRP un viņa partijas biedriem.

    ———————
    da…..pa bungām…
    ēdam čipsus un gaidam nākošo gladiatoru ;))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Pauls Puķītis 18.10.2011. 16.19

    to pirozkovs.
    Skumjais Bruņinieks. Ieteiktu Jums pārlasīt savus komentārus. Tur bija nepārtraukta NA vainošana visos nāves grēkos un ne vārda par tuvāko partneri.Pēc Jūsu izteikumiem varēja secināt, ka SC Jums tāpat kā Jaunupam un Āboltiņai daudz vēlamāks partneris kā NA.

    Nekad neesmu teicis, ka man SC ir vēlamāks par NA. Jau labi sen pirms ārkārtas vēlēšanām veiksmīgi uzminēju varbūtējo pēcvēlēšanu situāciju un teicu, ka V, NA un ZRP jābūt kopā. Rakstīju arī, kāpēc svētīgi būtu arī šoreiz SC atstāt opozīcijā. SC jāsaprot, ka šī viņu līdzšinējā politika nav produktīva, ka nevar teikt latvietim vienlaicīgi – ” mēs Jūs atbrīvojām”, “okupācija nebija”, “divas valsts valodas” un “davai draudzēsimies”. Arguments, ka var mainīties valsts ārpolitikas kurss, manuprāt ir nevietā, jo SC trūkst balsis to izmainīt. Vot, kad Zatlers tiks nospiests pie malas un radīsies jauns, varbūt “sudrabots” spēks, tad var rasties konstrukcija ZZS+”sudrabotā”+ SC, kas tiešām var būt bīstams neatkarībai.
    Cienītais, pirozkovs, Ja es vainoju NA “visos grēkos”, tas nenozīmē, ka man šī kustība nepatīk un es esmu par SC. Es esmu Vienotības atbalstītājs, bet tomēr pašlaik to kritizēju. Tas ir normāli un to novēlu arī NA atbalstītājiem. Tas, ka aizstāvēju Zatleru brīdī, kad viņš veica pārrunas ar SC, nenozīmē, ka man tuvāks ir SC par NA. Tas, ka jau trešajā dienā pēc vēlēšanām tika atrasts vislielākais Latvijas ienaidnieks, nelietis un kangars, lika man protestēt un kaut mazliet aizstāvēt Zatleru. Jūtu te netaisnību. Zatlers tagad ir nospļaudīts no visām pusēm, no krieviem vairāk pat nekā no latviešiem.
    Es neļaušu tik vienkārši sabradāt Latvijas vislielākā ienaidnieka Lemberga ienaidnieku.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 18.10.2011. 11.45

Par Zatleru viņa noteikti atbilstošāka, taču kopumā mazliet nelāgi sanāk, ka par jaunās saeimas priekšsēdi kļūst iepriekšējās, atlaistās (deviņdesmit cik tur tie procenti balsoja par atlaišanu) saeimas priekšsēde. Rezultātā gan Solvita var gavilēt, nevien nepazaudēja ietemi, bet iespējams, pat vēl lielāku ieguvusi.

+5
-5
Atbildēt

0

liidaka 18.10.2011. 11.39

Pārsteigums, ka ZRP ir izvirzījusi un balsojusi par S.Ā.

+1
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.10.2011. 11.36

Как манипулируют русскоязычной общиной?

– Пустоты не существует. Если эстонцы не занимаются русскоязычными, то придут другие и занимаются. Воздействуют даже на политическую ситуацию. Самый яркий пример – Нил Ушаков. Ушаков был корреспондентом ИТАР-ТАСС в Латвии и главным редактором новостей на ПБК. Во время выборной кампании его почти каждый день показывали в каждой новостной передаче ПБК, изображая как единственного возможного спасителя русскоязычной общины. В то же время с экрана ПБК исчезли все конкуренты, представители других «русских» партий Латвии. ПБК помог «Центру согласия» одержать победу на выборах, и Ушаков стал мэром Риги.

Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии. В Эстонии ПБК смотрят около 70% русскоговорящей общины, в Таллине 80%. Во время местных и парламентских выборов ПБК показывал передачи о том, какая хорошая партия Центра и ее председатель Эдгар Сависаар
http://russbalt.rod1.org/index.php?topic=2703.0

+4
0
Atbildēt

0

Ilziiiic 18.10.2011. 11.24

es Jūs Vienotības komjauniešus nekā nespēju saprast. tā V blice ir degradējusies tālāk par kampējiem un šīs partijas taustekņi iestiepjas visās varas institūcijās un tiek izmantoti, lai nostiprinātu savu varu. Vai tiešām esat tik akli, ka nespējat saskatīt, ka varu ir privatizējuši tie, kuri vēl nesen teicās par tautas aizstāvjiem esam?
nu kā to var neredzēt!

+5
-12
Atbildēt

7

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 11.42

    Parādi man arī to ierakstu no balsošanas telpas, uz kura pamata tu izdari tik kategoriskus spriedumus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 12.02

    -> betija
    ierakstus? klau, nu kādus ierakstus vēl vajag, ja pierādījumi ir empīriska pieredze?
    paskaties kaut vai KNAB darbību.
    Jā man arī patīk, ka šādas tādas aizturēšanas/pratināšanas notiek.
    Bet vai nepamani likumsakarību – gandrīz viss skaļais šīs iestādes darbībā notiek vienas partijas interesēs un saskaņā ar politiskajām norisēm. īpaši jau priekšvēlēšanu laikā.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 12.10

    Varbūt piestādīsi atšifrējumus balsošanas skaitļiem – kurā gadījumā kāda partija kā ir nobalsojusi?
    Uz mani neiedarbojas tava histērija. Esmu labi izgulējusies un neredzu nekā katastrofāla faktā, ka Āboltiņa kļuva par saeimas priekšsēdētāju.
    :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 18.10.2011. 12.12

    Malējais…gandrīz viss skaļais šīs iestādes darbībā notiek vienas partijas interesēs…
    __________________
    Varbūt šīs partijas intereses tomēr vairāk sakrīt ar sabiedrības interesēm?:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 12.28

    -> Ino
    aha, man arī tā gribējās ticēs ilgu laiku.
    un savā ziņā jau apgalvojums nav nepatiess.
    tikai atkal jautājums – ja kādas krimināllietas tiek vai netiek bīdītas, pieskaņojoties sabiedrības noskaņojumam, tas ir labi vai slikti?
    un ir iespaids, ka procesuālā darbība tiek pieskaņota politiskajām norisēm. nu tā lai gūtu “sabiedrības atbalstu”. lai, ja nu kas, varētu trauksmainu cietēja sejas izteiksmi rādīt.

    a fonā klusi, rāmi bīdās partiju un ne tikai partiju štelles.

    patiesībā es nerunāju tikai no vērojumiem….to apgalvo cilvēki, kas stipri ciešākā saskarē ar “pasākumu”.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 18.44

    lno, pamanīji? Cik veikli Malējais tevis piesaukto darbu sabiedrības interesēs pārvērta par izdabāšanu sabiedrības noskaņojumam?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 18.54

    -> betija
    šobrīd klausos LR1 Āboltiņas gandarījuma pilno balsi.
    situācija ir pilnīgā D, bet viņa ir tādā pacilātībā….un ir jau saprotams par ko. vienkārši var just smaidu viņas balsī. garīgais šai ir uz desmitnieku.

    Šesķorkas raksturoja šādi – “tas bija ļoti drosmīgs solis” un bla, bla, bla…
    viņa bija ļoti gandarīta par šiem sešiem mēsliem, kuri ir sačakarējuši valsti.
    ko tas liecina? tas liecina, ka šis “drosmīgais solis” ir viņas pašas kūrēts.
    Olšteinu tā mīļi par Klāvu….
    huh…..arvien viņa staroooo…

    bet Latvija iet pakaļā…
    maita!!

    uz Streipa komentu – jums ir divas izvēles SC vai ZZP.
    ….jāaa…nēee…hahahaha…
    un bla, bla, bla….
    pilnīga piiiiii…
    viņai vēl smiekli nāk!!!!!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 11.13

Izskatās, ka tā viena balss ir kādam izjaukusi elegantu plānu.

Plānotāji tagad ārdās kā čeveristi 1995.

+11
-3
Atbildēt

1

Ilziiiic 18.10.2011. 11.11

Nu re, un tagad skaidrs, kurš ir visas šīs tirādes režisors(-e).
Nekad agrāk nebiju redzējis, kā savtīgo interešu vārdā tiek spļauts virsū valstij un izvērstas šādas megaintrigas.
Rijība un negausība, kas Vienotībai pielipusi no TP, ir viens no septiņiem nāves grēkiem.
Āboltiņa parāvusi vaļā šo Pandoru un nu varēs atēsties, ko vēlējusies.
Prieki nebūs ilgi, manas prognozes piepildās.

+6
-9
Atbildēt

10

    ilmisimo > Ilziiiic 18.10.2011. 11.38

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 11.41

    Vispār jau Zatlers to lādīti atvēra, atlaižot saeimu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 11.48

    -> betija
    o, nē.
    ja Zatlers nebūtu visu to varzu atlaidis, tad mēs šobrīd priecātos par SC+ZZS dzelžaini precīzi balsojošo koalīciju.
    Vari man minēt kaut vienu argumentu pret?

    Un viss, kas tālāk noticis, ir Vienotības izmisīgi centieni palikt pie varas, kādēļ Zatlers ir pamests zem vilciena. Tas cik diletantiski kas ir darīts ZRP izpildījumā, ir viena lieta. Bet tas cik nozīedzīgi viņa mēģinājumi izglābt visu to milzīgo pakaļu, kādā gāja valsts, ir izgāzti Vientoības izpildījumā……vienkārši vārdiem vietas nav. Skumjākais ir tas, ka šajā zirgā i pati Vienotība beigu beigās nespēs nosēdēt. Nu tik ļoti garšo tā vara, ka ne soli atpakaļ.
    Vienotība jau tagad ir nodarījusi lielāku nelaimi valstij par kampējiem.
    Šīs partijas biedriem laiks tīties no turienes prom, lai vēstures grāmatā neieraksta piederīgus valsts nodevējiem.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilziiiic 18.10.2011. 11.57

    Es netaisos tev uzskaitīt iepriekšējās koalīcijas izdarītus darbus. Neesi slinks un pameklē. Uzskatu, ka tanī situācijā Dombrovskis un V. ir izdarījuši daudz – tuvu maksimāli iespējamajam. Pēc saeimas atlaišanas situācija mainījusies. Vakar dzirdēju LR1, ka šobrīd Latvijai nav paaugstināts kredītreitings, kas tieši atspoguļo ko mēs maksājam un maksāsim nākotnē par viena netālredzīga cilvēka – Valda Zatlera ambīcijām un vēlmi par katru cenu palikt krēslos.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 12.14

    -> betija
    es Tev varētu piekrist tiktāl, ka stresa situācijās bieži vien pats labākais, ko darīt, ir nedarīt neko. Vienkārši pēc iespējas mazāk kustēties un iztikt bez pārtikas.
    Tieši to arī Dombrovskis vislabāk māk un to arī sola darīt turpmāk.
    Mani šī perspektīva neapmierina.

    Par ko Dombrovski slavē?
    Par to, ka ir vienīgais premjers pasaulē, kurš spējis agriezt sprandu savas valsts ekonomikai un vienlaikus palikt savā amatā.
    Paradoksālākais, ka tauta to vēlas vēl un vēl.

    kur ir LV ieguldījums, ja neskaita sēdēšanu uz globālās ekonomikas un ES kakla?
    pat struktūrfondus par trešdaļu nespēj apgūt, ko tur vēl tālāk runāt.
    un ar makroekonomikas cipariem tiek manipulēts tā, lai mietpilsonim silti ap sirdi paliktu. bet patiesībā viss vienkārši – nobraucām atejā, un no turienes pat muti paceļot virs slīkoņa līmeņa, ir milzu sasniegums.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 18.10.2011. 12.16

    Malējais…Bet tas cik nozīedzīgi viņa mēģinājumi izglābt visu to milzīgo pakaļu, kādā gāja valsts, ir izgāzti Vientoības izpildījumā.
    ________________
    Tu runā tikpat jauki kā Urbanovičs:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ciparsone > Ilziiiic 18.10.2011. 12.16

    Bet šobrīd tieši Vienotība jau pati ir nogalinājusi savu Dombrovski. Par ko ļoti, ļoti žēl.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 13.05

    -> Ino
    nē, nerunāju tāpat.
    Dombrovskis bija nepieciešams laika sprīdim, kad viss bruka.
    Bet laikā, kad jābūvē, viņš ir pilnīgs bremze.

    Tas ir tāpat kā sporta spēlēs – kad jāiztur masīvs uzbrukums, laukumā labākais būs neapejams un mazkustīgs aizsargs.
    Bet kad jāgūst vārti laukuma otrā pusē, jāmaina spēlētāji. Tad tikai ātrs, izmanīgs un lēmumu acumirklī pieņemt spējīgs uzbrucējs spēs panākt vēlamo rezultātu.

    Vienotība par visu varu grib spēlēt ar nospēlētām kārtīm.
    Tas lielā mērā bija Zatlera partijas dibināšanas iemesls – totāla stagnācija valsts reorganizācijā.

    Kurš te var apgalvot, ka ir reformēta kaut vai puse no tā, kas būtu jāreformē. Ir kāds drosmīgais?
    Un tad nākošais jautājums uz šada fona – tie paši vecie vēži kaut ko reformēs?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 18.10.2011. 13.13

    Malējais. Radi redzt t a v u s reformātorus! Tautai jāredz savi varoņi. Ceru, ka tas nebūs Sprūdžs vai Pavļuts?:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 18.10.2011. 13.44

    -> Ino
    žēl, ka vēl viena iespēja šai valstij gājusi secen un tā vietā, lai mainītos, stagnēsim vēl kas to zina cik gadus. tagad vārdu “reformas” Vienotība kopā ar Lembi un Šleseru būs diskreditējusi līdz riebumam, ka cilvēkiem vispār negribēsies nekādas parmaiņas. Varēsim tikai īdēt, ka igauņiem šis un tas reformēts.
    Tas ir nožēlojami, ja valsts tiek nolaista tik tālu, ka pie reformām jāķeras kādam bez vajadzīgām iemaņām un pieredzes.

    un par Sprūdžu vari man nekladzināt to Vienotības histēriju.
    viņa teksti ir visnotaļ loģiski un sakarīgi. Runā strukturēti un argumentēti, kā jau ITišņikam piederās. Tieši tas parāda, cilvēks var kaut ko radīt vai nē. Tālāk jau runa ir par uzņēmību, kas šim cilvēkam pietiek.
    Melnais pr ietekmē tikai vājos prātus. mani nē.

    un atgādinu – neesmu ZRP vēlētājs.
    vienkārši riebjas latviešu lemingu sindroms.
    vai nu novēl visi uz aklo par ZRP, vai norok visi uz aklo to pašu ZRP.
    viss mēneša laikā. ko gan var secināt par tautas mentālo briedumu…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 11.07

Par Zatleru nebalsoju, nebalsošu, bet tagad aizstāvēšu. Par Vienotību balsoju, arī turpmāk balsošu, bet tagad nosodīšu.
Tiesu medicīnā un kriminālistikā bieži jāsastopās ar gadījumiem, kad cilvēks tiek ieslodzījuma vietās, tur tiek seksuāli izmantots un, nonākot brīvībā, psiholoģiskas traumas rezultātā sāk pats “izmantot” vājākus cilvēkus.
Jaunajam Laikam un pēc tam Vienotībai ienākot politikā, kur valdīja nežēlīgi cietuma likumi, kur Tautas partija noteica vadošo toni un kur “čakarēšana” bija norma, tie tika regulāri “izmantoti” no oranžo puses. Tagad galvenais izvarotājs ir aizgājis un Vienotība var to pašu izdarīt ar ZRP. Agrāk daudzreiz piesmietā Vienotība tagad pēc pilnas programmas apspēlēja, pazemoja un “izčakarēja Zatleru.
Kad visu apetīte un dzimumtieksme tiks apmierināta un uz nākošajām vēlēšanām ZRP tiks padzīta zem 5% robežas, lūdzu priekšlaicīgi nepriecājieties. Zatlera vieta tukša nepaliks un viņa vēlētāju balsis pie Jums neaizies. Uzradīsies kāda ( varbūt “sudrabota”) jauna partija un izveidosies koalīcija ZZS(Lembergs)+ “sudrabotā jaunā”+ SC. Tā būs tāda “dzelsbetona konstrukcija”, tāds “Molotova kokteilis”, ka visi līdzšinējie varianti būs tik saldas atmiņas.
Šī Zatlera “močišanas” kampaņa ir izdevīga visiem – gan Lembergam, gan Vienotībai. Un būtībā, lai to īstenotu, nekas liels nav jāveic. Tā pat kā evolūcijā, tik jādod pirmais grūdiens un tālāk visi procesi, zinot latviešu nacionālās apetītes īpatnības, notiks paši no sevis.

+9
-9
Atbildēt

10

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 11.16

    Šī Zatlera “močišanas” kampaņa…
    ______________________________________________
    Nomērcēja sevi pats Zatlers.

    Ja Dievs kādu grib pazudināt, tad atņem tam saprātu.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 11.20

    Skumjais Bruņinieks. Kas par perversijām! Nu tad jau es arī!:) Kas tad modināja šīs izvarotāju tieksmes Vienotībā? Vai ne Zatlera onanēšana piektdienas naktī uz SC bildi?:)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 11.25

    lama

    Ja Dievs kādu grib pazudināt, tad atņem tam saprātu.

    jeb, Priekš bojā iešanas nāk lepns prāts :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 11.39

    Pilnībā piekrītu atbildēm. Skaists teksts tev S.B., kā vienmēr. Turpinot tavas analoģijas, redzot, ka bērns, mazulis, nabadziņš (izvēlies piemēroto) spēlējas ar sērkociņiem, labai tantei V. vajadzēja glaudīt tam galviņu, slaucīt puņkus, asaras un lūgt dievu lai sērkoki būtu mitri patrāpījušies?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ja kādam piemīt suicidālas tieksmes, tur var līdzēt tikai medicīna. Visa tā Zatlera darbošanās ir vērsta tieši šajā virzienā;)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 15.17

    >SB
    Man kaut kā uz to visu skatoties nemitīgi nāk prātā šis fragments no “Par jaunu sākumu!” http://reformupartija.lv/2011/09/15/par-jaunu-sakumu/:

    “Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.”

    Nekas briesmīgs jau nav noticis. Tikai tas, ka Zatleram tika parādītas dažas lietas:
    • ar muti Rīgā, ar darbiem aizkrāsnē…
    • ko sēsi, to pļausi…
    • nespļauj akā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 16.41

    to puika.
    Spēcīgi argumenti un visam var piekrist. Bet mēs pat negribam dot iespēju Zatleram parādīt sevi. Pie pirmajām kļūdām, pirmājām neveiksmēm, pirmajām neveiklajām frāzēm uzreiz nogāžam gar zemi un spārdām. Atceros, ka pats biju to spļaudītāju vidū, kad Zatleru ievēlēja zoodārzā. Tad atkal pēc rīkojuma N.2 cēlām debesīs. Tagad atkal lējā, zemē, dubļos. Tā kā tādi “amerikāņu kalniņi” bez maz vai. Paši esam par zoodārza iemītniekiem pārvērtušies.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 18.48

    >SB
    Te nav runa par neveiksmēm vai frāzēm.
    ZRP apzināti izvēlējās runāt no spēka pozīcījām ar potenciāli tuvākajiem partneriem V. Zatlers neskopojās arī ar kritiku pirms vēl pats bija ko paveicis parlamentārā ceļā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 19.56

    to puika.
    ZRP apzināti izvēlējās runāt no spēka pozīcījām ar potenciāli tuvākajiem partneriem V. Zatlers neskopojās arī ar kritiku pirms vēl pats bija ko paveicis parlamentārā ceļā.

    Piekrītu. Bet vai tāpēc mums viņš stāvus jāiedzen zemē? Mēs pašlaik varam tikai minēt, kas notikās. Bet lielākajam vairumam viss jau skaidrs. Ja sāksim atcerēties kā gāja Jaunajam Laikam un Repšem, kad tie ianāca politikā. Mūsu tagadējais “etalons” Vienotība ir vēl lielākus podus gāzusi. Mēs tagad visi esam nobruņojušies ar palielināmiem stikliem un tik staigājam Zatleram pa pēdām un vaimanājam – “ak, šausmas, Zatlers grib būt par spīkeru!”. Ja Āboltiņa iet caur līķiem un grib šo amatu, tad tas ir “bedovo”, ja Zatlers – “kādas šausmas, ak tad tāpēc viņš atlaida Saeimu”.
    Zatlers “izvēlējās runāt no spēka pozīcijām ar tuvāko sabiedroto V” un kļūdījās, “dabūja iekšās”. Un viss. Ja būs gudrs, liks to aiz auss, ja ne, tad Laiks noliks visu pie vietas.
    Lembergam, manuprāt, ir bijušas divas murgainas dienas mūžā – viena tad, kad Repše ar JL nepiekrita iet pie siles un otra rīkojums Nr2 un tā sekas, kad oligarhs var palikt opozīcijā, kas viņam ir līdzīgs nāves spriedumam. Pašlaik visa oligarhu sabiedrība ir tādā kā nokdaunā. Jāprot izmantot šo mirkli.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 18.10.2011. 20.19

    >SB
    Zatlera galvenā frāze bija par demokrātijas privatizāciju, kas praksē izrādījās mēģinājums sašķelt un izlauzt rokas partneriem. Tikai loģiski, ka “dabūja iekšās”.

    Ja atceries JL vēsturi, tad atceries to, ka arī JL bija “oligarhu” kadri iefiltrējušies. JL veidošanas laiks bija 5x ilgāks un par kārtu nopietnāks par ZRP.

    Nekāds nokdauns pagaidām neizskatās. Izskatās, ka ZZS galu galā vēl tiks valdībā. (Patiesībā Lembergs ar vienu kāju jau tika TM.) Ja tā notiks, tad savu roku būs pielikusi arī ZRP ar Zatleru. ZRP sarunvedēju neprofesionalitāte un Zatlera personiskās antipātijas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

unknown 18.10.2011. 10.42

Tagad ir viegli uzminet, kas izgaza Zatleru balsojuma un kas planoja ZRP saskelsanu. Tikai skumji, ka siem personiskajiem merkiem , atriebibai un varaskarei vajadzeja ziedot Dombrovski un nacionalo koaliciju.

+8
-5
Atbildēt

2

    ievuliitis > unknown 18.10.2011. 10.47

    Jau noziedots? Inside info vai pats izdomāji?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > unknown 18.10.2011. 10.54

    switch Tagad ir viegli uzminet
    _____________________
    Pastāsti arī tiem, kuri nav tik gudri kā tu? Vai Zatlers būtu tas cīnītājs par nacionālo koalīciju?:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Ivars Anševics 18.10.2011. 10.33

Interesants un labi pamatots viedoklis par Štokenbergu kā tieslietu ministru un antireklāmu politikā.
http://gatis.kokins.com/weblog/2011/10/antireklama.html

+3
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 18.10.2011. 10.31

Āboltiņa nav nekāds ideāls, bet salīdzinājumā ar Zatleru vai Klementjevu būs labāk.

P.S. Daži politikas bīdītāji laikam nesaprot, ka aizklāto balsojumu nosaka arī personiskās simpātijas/antipātijas. Tas, ka Āboltiņai nav 56 balsis vai vairāk tikai norāda, ka “nepatīk” viņa kādiem deputātiem. Un tas nav atbalsts vai neatbalsts koalīcijai, bet vai patīk vai nepatīk tā persona.

+10
-2
Atbildēt

13

    JānisLetiņš > Una Grinberga 18.10.2011. 10.37

    Ja deputāti balsoja patīk/nepatīk kāda persona, tad jau viņi arī nākotnē varētu balsot ar patī/nepatīk šis, vai tas likums un tad jau nekāda koalīcija nesanāks! Tad tas ir daudzu personību kopums, kas vadīsīes tikai un vienīgi pēc savām paikām un iegribām!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 18.10.2011. 10.46

    Pirmo dienu Latvijā, Kamilla? Līdz sim neko tādu neesi pieredzējusi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > Una Grinberga 18.10.2011. 10.56

    @Betija
    Nē, ne pirmo, biju uz kādu laiciņu aizbraukusi uz citām zemēm, studijās, bet vispār jau esmu te diezgan patstāvīgi!
    Uzrakstīju to visu kā atbildi nasingspešal. Tu laikam to nepamanīji ;)!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.10.2011. 11.04

    @Kamilla
    Nejauc demokrātiju ar varas centralizāciju. Kamēr “varas kodols” noteiks, par ko ir jābalso, nevis ļaus demokrātiski izvirzīt kandidātu, kas apmierina visus deputātus, tikmēr mēs redzēsim atšķirības starp teorētiskajām un reālajām balsīm. Vai visiem koalīcijas deputātiem tika paprasīts, vai viņi atbalstīs Āboltiņu balsojumā? Ja kādus deputātus neapmierina Āboltiņas kandidatūra, tad ir jāvirza cits kandidāts, kas savāks visas balsis. Te mēs arī redzam, ka ZRP šķeltnieki seko jaunības maksimālismam un nevēlas, ka kaut kāds Zatlers vai Āboltiņa nosaka, par ko pārējiem būs jābalso. Tas, kas te tiek proponēts – podziņu spaidīšana, nedomājot līdzi savai rīcībai!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > Una Grinberga 18.10.2011. 11.11

    Man gan rādās ka tā īsti ar tiem koalīcijas balsojumiem tam nevajadzētu būt! Tad jau verētu 100 deputātu vietā ievēlēt 5 – pa pārstāvim no katras partijas ar zināmu balsu skaitu un šovs varētu sākties! Ir jau arī riski, teiksim par apaļu summiņu zaļās vietā piespiedās sarkanā podziņa – ak vai, paslīdēja roka!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > Una Grinberga 18.10.2011. 11.16

    @Nasing Spešal!
    Es nevienu neaicinu uz bezierunu paklusību, tas būtu ļaunākais no visiem scenārijiem! Bet kandidātu, kas apmierinātu visus 56 deputātus varētu arī nākties meklēt gadiem ilgi. Tāpēc svarīga tomēr ir kompromisa māksla un būsim atklāti, Saeimas priekšā sēdētāja vieta nav nekāda izšķirošā Latvijas politikā. Tikai tāds pompozs statusa apliecinātājs, tapēc villotšanās par to parāda tikai un vienīgi ietiepību vai vēlēšanos sašūpot koalīciju un neko vairāk. Tapēc man simpātijas izraisa 6 jaunieši, kas teica, Zatlers mums tā īsti nepatīk, bet mēs tik un tā viņu atbastīsim, jo atbalstam šo koalīciju.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 18.10.2011. 11.33

    Pateica, Kamilla, pateica. Ko tikai mums politiķi nestāsta – ka atbalsta, ka neatbalsta, ka piekrīt un ka nepiekrīt. Un ļoti bieži mēs sagaidām balsojuma rezultātus un nespējam vien nobrīnīties – visi solīja, bet rezultāts pavisam cits. Kas šinī gadījumā ar sešīšiem ir kardināli atšķirīgs? Lūrēji katram pār plecu, ka tik droši apgalvo?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 18.10.2011. 11.40

    @Kamilla
    Tieši tādēļ, ka Saeimas priekšsēdētājs nav nekas īpašs, var izvirzīt tādu kandidātu, kas patīk gan pozīcijai, gan opozīcijai. Tur nekādai krēslu dalīšanai nevajadzētu būt. Valdība ir cits jautājums. Plus, ministrus jāizvēlas premjeram nevis koalīcijai vai deputātiem. Premjeram jau būs jāstrādā ar savu ministru kabinetu nevis deputātiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > Una Grinberga 18.10.2011. 11.56

    @betija 11:33
    Nē, neskatījos, bet cik dzirdēju, viņi gatavojās nofotografēt savus vēlēšanas biļetenus, lai nevienam neliktos, ka viņi ir tie, kas izgāž balsojumu. Un cik atceros, tad arī Zatlers, teica, ka solīja un nebalsoja V deputāti, gan jau viņam bija pamats to teikt!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > Una Grinberga 18.10.2011. 12.05

    @Nasin Spešal 11:40
    Dārgais draugs, runa jau ir par to, ka koalīcija VIENOJĀS un tad, daži aizklāti izlēma sekot, taviem vārdiem runājot, “patīk/nepatīk” politikai. Ja viņi jau sākumā būtu izlēmuši, ka katrs seko savām vēlmēm un iegribām, tad tev varētu piekrist.
    Tagad 20% no koalīcijas nolēma, parādīt savu nepatiku aizklāti, jo pateikt acīs jau nav drosmes! Un tā visa ņemšanās vēl pirmajā dienā un par visnotaļ nenozīmīgu amatu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 18.10.2011. 12.29

    “Un cik atceros, tad arī Zatlers, teica, ka solīja un nebalsoja V deputāti, gan jau viņam bija pamats to teikt!”
    Zatlers tikai pēdējā mēneša laikā tik bieži ir runājis bezsakarā, mainījis viedokļus (šodien – vienu, nākamajā dienā – pavisam citu, ka uzskatīt par argumentu aizvainojumā teikto – nepārliecinoši.
    Balsošanas biletēnu var sabojāt pēc nofotografēšanas.
    Kā zini koalīcija sastāvēja no 56 deputātiem, V., ZRP un NA + 6 jaunieši-aizgājēji. Kam konkrēti no visiem bija izteikta nepatika un nevēlēšanās redzēt krēslā Z. mēs nevaram izsecināt.
    :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Una Grinberga 18.10.2011. 12.36

    to Kamilla nu galīgs sviests, patīk, kas saka BET DARA OTRĀDI!!! Ja sešinieks darītu, ko saka, tad ok, bet saka vienu, bet dara to, ko sponsors liek! NOŽĒLOJAMI!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Una Grinberga 18.10.2011. 12.39

    to Kamilla, cik ciniski nofotografēja un sabojāja! Tādiem vieta cietumā (par sponsorugribas pildīšanu! vai tā nav pirkšana, krimināli sodāma???) nevis saeimā!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

disassociative 18.10.2011. 10.28

51 balss ir ļoti slidens balsojums. Bet nu labāk Āboltiņa ar visu savu izrādīšanās kāri nekā Zatlers vai Klementjevs. Vismaz cilvēks, kas zina, kas un kā darāms. Bet šīs aizkulišu spēles, kas tiek spēlētas jau no pirmās dienas ir patiesi pretīgas. Mēs no malas varam vienkārši noraudzīties, kā mūs visus rupji vazā aiz deguna kaut kādi pelēkie kardināli, kas stāv aiz ievēlēto deputātu mugurām un neko ietekmēt nevaram. Sajūta idiotiska.

+11
-3
Atbildēt

0

JānisLetiņš 18.10.2011. 10.28

Tā jau man likās, kamēr Āboltiņa kādā tronī neuzrāpsies, tamēr miera nebūs!

Zemgale izdarīja savu darbu – izsvītroja Štokenbergu, Rīdzinieki arī izdarīja savu darbu – izmeta Kristovski! Kurzemnieki, kurzemnieki – Āboltiņa iekšā, G.Bērziņš iekšā un vēl Lembergam salīdzinoši liels atbalsts.

+14
-6
Atbildēt

15

    ievuliitis > JānisLetiņš 18.10.2011. 10.43

    Man ļoti bieži ir stipri nosodoša vai kritiska attieksme pret Solvitu A., bet nevar jau teikt, ka viņa ir vienīgā putras vārītāja tanī simtiņā. Nepārspīlēsim.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > JānisLetiņš 18.10.2011. 10.47

    Es gribu cerēt, ka Āboltiņa izdarījusi kādus secinājumus..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > JānisLetiņš 18.10.2011. 10.51

    @betija
    Tavu viedokli respektēju, bet savējo gan nemainu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.10

    Par ZZS kurzemnieki balso, jo Ventspils bruģis ir tuvāk un vairāk jauc galvas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.15

    Kamilla. Es teiktu, ka krekls šai dāmai ir, bet kā ar sirdsapziņu?:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.20

    @Ino
    Par kreklu es īsti nezinu, bet viņas baltie svārki nu jau pēdējā fotogrāfijā ir iemūžināti uz visiem laikiem un visnotaļ uzkrītoši!
    Vai viņa mums ar to gribēja ko pateikt :)?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.25

    Kamilla. Tomēr labi, ka Āboltiņu ievelēja, tagad tomēr paliek cerība…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.33

    -betija
    cik bieži Tev nosodoša attieksme pret Solvitu?
    cik mīļu Tu viņu vārdiem noglāsti vārdā….)))

    viss, ko esmu redzējis Tavā izpildījumā, ir asiņaina cīņa par savu elku.
    jau cik sen apgalvoju, ka viņa ir viena varaskāra maita, bet par šādu apgalvojumu šajā portālā beigu beigās man parasti norāda – “a ko tu te sēdi?”

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > JānisLetiņš 18.10.2011. 11.38

    Malējais. Kollēga, muldi nejēgā!:) Betija ir viena no objektīvākajām šajā portālā. Informācijai: Betija balsoja par V, es par NA:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > JānisLetiņš 18.10.2011. 12.31

    to kamilla SVIESTS! Malacis Solvita! Lai veicas! Kamilla laikam priecātos, ja Klementjevu ievēlētu! Kā anekdotē: Dievs atnāk pie Latvie;su zemnieka un prasa, prasi ko gribi, visu dabūsi, tikai kaimiņam būs 2x vairāk. Zemnieks padomā un saka, izdur man aci!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > JānisLetiņš 18.10.2011. 12.50

    -> Ino
    nu neviens subjekts nevar būt objektīvs, bet tas nu tā.
    tomē, ja apgalvo, ka betija pretendē uz ko tādu….hmmm.
    manuprāt viņa ir absolūtā vienas partijas varā. pat vairāk – betija ir Āboltiņas personības kulta piekritēja.

    Tu, jā, esmu redzējis gadu senā pagātnē Vienotību kritizējošus tekstus. Un zinu, ka balsoji par NA. Bet Tu varētu šeit ko kritisku pateikt par to pašu NA?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > JānisLetiņš 18.10.2011. 13.32

    “nu neviens subjekts nevar būt objektīvs”
    Izņemot tevi, Ērik :))
    Tu visiem saliec atzīmes, gan partijām, gan komentētājiem un lepni paziņo: “Tā tas ir!”
    Nekā! Neesi tu patiesība pēdējā instancē.
    :D

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > JānisLetiņš 18.10.2011. 14.25

    -> betija
    pavisam noteikti arī es esmu subjekts, kurš var būt tikai subjektīvs.
    bet starp diviem subjektiem ir milzīga atšķirība viņu attālumā no objektivitātes.
    un mēra pirmkārt pēc tā, vai šim subjektam ir kāda ieinteresētība/simpātijas, kas ievirza subjektivos spriedumos.
    un otrkārt pēc tā, kā subjekts būvē savu argumentāciju.

    par otro nemaz nemēģināšu kaut ko bilst, jo Tu droši apgalvosi, ka esmu imbicils un nespēju sasaistīt cēloņsakarības.
    bet nu vismaz par pirmo varu teikt, ka atšķirībā no Tevis, man neviena partija nav īpaši “mīļa” un politiķi kā cilvēki vēl jo mazāk. Līdz ar to arī spēju uz procesiem skatīties attālinātāk un mainīt pozīciju atkarībā no tā, kādās galējībās ir saskrējusi publika.
    Mana partijas piederība un programma skaidri izklāstīta avatarā pa kreisi no šī teksta.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > JānisLetiņš 18.10.2011. 15.22

    Tavi šodienas teksti, ar dažu rindkopu attālumu –
    1.”…atšķirībā no Tevis, man neviena partija nav īpaši “mīļa” un politiķi kā cilvēki vēl jo mazāk.”
    2. “patiesībā es nerunāju tikai no vērojumiem….to apgalvo cilvēki, kas stipri ciešākā saskarē ar “pasākumu””
    Smieklīgi, nē?
    Dodos prom no mājas. Vari nepūlēties atbildēt. Kaut gan – neceru – tev tak par to maksā.
    :))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > JānisLetiņš 18.10.2011. 16.53

    -> betija
    kur Tu atradi pretrunu? dīvaina Tu.
    nezinu gan, ko Tu saprati ar manis pieminēto “pasākumu”, bet nu lai paliek..
    ko nu tur……. man taču maksā ;))
    pati pēdējā aizsardzības pozīcija, kad nav citu argumentu.
    Politiķi žurnālistiem parasti bezizejas situācijā bliež pretim “jūs esat politiski angažēts(-a)!”.
    bet es jau Tev nuzbrūku.
    es tikai izsaku vērtējumu par Tavu piecepienu vienai partijai.
    lai Tev rāms vakars!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2011. 10.15

Laikam tomēr labi, ka Zatlers ar savu bandu nestartēja no Vienotības rindām, tad manuprāt būtu bijuši 2 varianti – SC koalīcijā vai Vienotības šķelšanās, kas nebūtu izslēdzama arī pirmajā variantā.

+9
-2
Atbildēt

1

    Una Grinberga > dro 18.10.2011. 10.27

    Šaubos, vai V pieņemtu to visu varzu, ko ZRP ir savācis, un vai tā visa varza ietu uz V.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 18.10.2011. 10.08

caur adatas aci. simptoms nav labs. Starp citu, arī ZZS laikam ir nolēmuši aizbarikādēties opozīcijas pusē. Mūs sagaida, kā vienmēr, ļoti “konstruktīva” opozīcija. The show must go on…

+7
0
Atbildēt

2

    JānisLetiņš > silvija_vitina 18.10.2011. 10.31

    Mani tākā priecē, ka ZZS nobalsoja par Klementjevu. Stipra opzīcija veido stipru pozīciju. Bez tam varbūt tie, kuri balsoja par ZZS sāks redzēt skaidrāk.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > silvija_vitina 18.10.2011. 11.26

    “Bet varbūt tiek, kas balsoja par ZZS sāks redzēt skaidrāk.”
    Vairums no par viņiem balsojušiem redz ļoti skaidri. Ir pietiekami biezs slānis cilvēku, kas ir atkarīgi no politbiznesa un kam ir ļoti konkrēta motivācija, balsojot par ZZS un tamlīdzīgajiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Aldīna 18.10.2011. 10.03

Kas pie velna ir Rinkevičs? Ja jau visi neta info viņu piesauc kā putras vārītāju, tad bez vainas jau nav!

+7
-3
Atbildēt

2

    mario1 > Aldīna 18.10.2011. 10.48

    Rinkēviča u.c. ZRP partijai un ievēlētajiem ZRP deputātiem nepiederīgu cilvēku (Guntara Kukula un viņa bijušās sievas u.c.) maisīšanās šainī koalīcijas veidošanas posmā bija liktenīgā ZRP kļūda?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Aldīna 18.10.2011. 11.26

    zinot kukulu un vina vadona totalitaras ambicijas..jo pieradis no bojara rigas domes laikiem ar cilvekiem ka ar mesliem runat…tiesi vins ir pie vainas ka atskelas pagaidam tikai sesi deputati..jo negribeja un neuzskatija par vajadzigu ar cilvekiem normali runat un varbut pat nemt veraa vinu intreses..gan jau dazi PLL oligarhi vinam pateiks vel paldies..sesinieka vietaa es uzmanitos no kukula atriebibas.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

ievuliitis 18.10.2011. 09.55

Nu, re! Solvita ievēlēta.

+7
-5
Atbildēt

19

    buchamona > ievuliitis 18.10.2011. 09.58

    Bet izskatās, ka Dombrovskis par premjeru nekļūs – kur palika 5 balsis?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2011. 10.09

    riņķī apkārt. Interesanti, kurš bija tas žēlsirdīgais samarietis no opozīcijas, kurš nodrošinaja S.Ā. ievēlēšanu, un kā par to tiks samaksāts? Labu variantu atkal nav. Pozicija Āboltiņai deva tikai 5 balsis!!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ievuliitis 18.10.2011. 10.15

    Tu noskatījies šito te? Es kaut kā nevaru noticēt, ka šitie jaunieši būtu visa ļaunuma sakne :) Var jau būt, ka esmu pārāk lētticīgs :))
    http://www.diena.lv/diena-tv/politika/olsteina-sesinieks-apvainojies-par-zatlera-sms-nakts-vidu-13909542

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2011. 10.21

    rinķī apkārt. Atkal pazīstu Tevi!:) Pats būdams godīgs, to pašu sagaidi no citiem. Manuprāt daži tomēr lobē biznesa intereses, citi pievienojušies protestējot pret ZRP kliķes nodevību.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ievuliitis 18.10.2011. 10.39

    riņķī apkārt

    Es kaut kā nevaru noticēt, ka šitie jaunieši būtu visa ļaunuma sakne :) Var jau būt, ka esmu pārāk lētticīgs :))

    Nevar dzīvot nepārtraukti nevienam neticot un par visiem sliktās domās būt. Tad jau drīz pie durvīm kaulainā klauvēs. Toties kad viņi uzmet tad ir sliktāka sajūta kā morālais pēc plosta. Tā kā izvēle jau nav sevišķi plaša…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2011. 10.45

    klejotājs. Nevar dzīvot nepārtraukti nevienam neticot un par visiem sliktās domās būt.
    ______________________
    Piekrītu! Ko tagad pārmest vēletājiem, ja pat IR žurnālisti nebrīdināja par Zatlera īstajiem nodomiem, toties aģitēja pret NA:)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > ievuliitis 18.10.2011. 10.49

    Var gadīties, ka Samarietim aizraušanās ar palīdzēšanu ir maksājusi 100k un ka ZZS būs valdībā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2011. 10.49

    Sorry. Pozicija deva Āboltiņai deva tikai 50 balsis:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ievuliitis 18.10.2011. 10.51

    “Es kaut kā nevaru noticēt, ka šitie jaunieši būtu visa ļaunuma sakne :)”
    ===
    Visbiežāk “ļaunuma saknē” ir cilvēku muļķība, nevis nelāgi nodomi.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ievuliitis 18.10.2011. 11.15

    Ino

    Ko tagad pārmest vēletājiem, ja pat IR žurnālisti nebrīdināja par Zatlera īstajiem nodomiem, toties aģitēja pret NA:)

    Tiesa, tiesa. Iznāk gandrīz kā pasakā, tajā par to Antiņu un stikla kalnu. Un arī kā tajā otrajā, par zelta ziftiņu un sasistu sili :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > ievuliitis 18.10.2011. 11.42

    @Ino

    Laikam esi dusmīgs par jucekli un nav jau brīnums :) Manuprāt labākais kritērijs visu jezgu un aktieru vērtēšani būtu nosacītā “latviešu lieta” (valsts intereses – protams, piepildītas ar konkrētu jēgu nevis abstraktas) un aktieru devums tās sekmēšanai.

    Ir nepieciešams izlīgums ap kaut ko, un iniciatīvai ir jānāk no dotā brīža uzvarētājiem. ZRP, iegūstot pāris procentu pārsvaru, “latviešu lietu” nesekmēja, un šo izlīgumu līdz šim manuprāt pat necentās panākt. Gribēja viņi kā labāk, vai negribēja, bet rezultāts – likumsakarīgs.

    Bet nu nevar arī nākotnē kaut kas labs iznākt (3 gadu valdība, piemēram), ja valda neuzticēšanās un šaubas par partneru un sabiedroto motivāciju. Ir daudz par daudz krasu spriedumu, trūkst “civility”. Oponenti – jā, banda – nē :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    oktaavs > ievuliitis 18.10.2011. 11.48

    klejotājs
    Varbūt tiešām..
    “Jaunieši” beidz būt par tādiem ar to brīdi, kad apzināti aiziet politikā.
    Tad sākas sākas pragmatisms, vai vēl riebīgākas lietas.
    Laikam jau citēšu pats sevi, ko nesen rakstīju, jo neko citu ātrumā nevaru atrast :
    “Uz politiķiem ir jāraugās kā uz potencionāliem zagļiem, bet viņiem ik dienas jāpierāda, ka viņi tādi nav. Vienalga cik smaidīgus un godīgus ģīmjus tie rāda pa televizoru.
    Ikviena cita attieksme noved pie viņu uzpūtīgās pārākuma sajūtas un staigāšanas pa vēlētaju galvām. Pie muļķīgās iedomas, ka viņu asiņu krāsa un smadzeņu rievu daudzums atšķiras no visiem pārējiem.”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 18.10.2011. 13.12

    Super loģiski – knapi tika parlamentā ar saviem mīnusiem, un tagad šinī amatā.
    Nu tad Bērziņu un Rasnaču par Iekšlietu un Tieslietu ministru, kā īstus godavīrus un cilvēkus ar neaptraipītu reputāciju, lai nav disonanse?
    Un, domāju, premjera amatu pelnījis kāds no tā sešinieka, “par principu tīrību un idealismu”.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ievuliitis 18.10.2011. 14.48

    -> dzeris
    nu gan Tu pārsteidz.
    tiešām domā, ka iespējama tāda sakritība – visiem “šķīstajiem” vienāds ceļš uz ievēlēšanu ar neskaidru finansējumu viņu priekšvēlēšanu aģitācijai?
    neviens vēl nav no viņiem paskaidrojis, kā tas viss tā nākas.

    tas apmēram kā vecais labais portfelītis Saeimas namā ar 10K$…..
    traktora pirkšanai….))))

    un kas ir Pata AB, arī nezini?
    tas taču ir vecā ēbreja, Jaunā Laika paša pirmā sponsora kreisais kantoris.
    nekādas sakarības visā tajā nesaskati?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ievuliitis 18.10.2011. 14.52

    -> dzeris
    jehhh…..tas Rasnačs….
    kamēr nebiju lasījis viņa Twītus, domāju inteliģentāks cilvis.
    izrādās totāla tirgus bāba. iesaku palasīties. grūti iedomāties, ka tāds varētu būt ministrs.

    un galīgi nebrīnītos, ka viņš būtu bijis iesaistīts toreiz tajā SC organizētajā Maizīša izgāšanā. pēc viņa twītu palsīšanas, nu riktīgi viņs stiliņš būtu.
    tāds…….nu….cilvēks – gnīda.
    kā krievsi saka.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > ievuliitis 18.10.2011. 14.55

    Manuprāt Brigmanis teica, ka ZZS varētu atbalstīt Āboltiņu amatā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 18.10.2011. 15.08

    Neapvaino sievietes, salīdzinot viņas ar Rasnaču.
    Rasnačs ir tipiska “šestjorka”,pēdējā, kam viņš kalpoja, ir Muižniece.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2011. 15.11

    Teikums @Ino. Padomus ir viegli dot, ja par tiem nav jānes atbildība. Vai Tu turpmāk uzticētos savai sievai, ja tā piektdienas naktī atsūtītu sms ar paziņojumu, ka liekas gultā ar citu un tikai tanki to var liegt?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ievuliitis 18.10.2011. 16.45

    -> Ino
    sms bija pārāk pieklājīgi.
    veči savā starpā par tādiem gājieniem, kādus Vienotība atlaida, vienkārši samet pa muti.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 09.50

Lielo režisoru mazie palīgi rosās.

Rinkevičs?

+4
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam