Pārmetumi nevietā

126

Komentāri (126)

andris 09.10.2011. 13.36

Nepiekrītu Sanitas U. viedoklim. Latvijas lielākā problēma ir pārmērīgs latviešu politiskais nacionālisms, kura aizsegā t.s. nacionālās partijas ir veiksmīgi piesmējušas pašas tautu.

0
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 08.10.2011. 15.29

2006. gada 8.–9. septembrī Rīgā notika Eiropas Krievu alianses starptautiska
konference „Kultūras autonomija nacionālajām minoritātēm: pieredze un
perspektīvas”. Konferencē faktiski runāja tikai par krievu minoritāti.
Konferencē tika izteiktas bažas, ka gadījumā, ja valsts nacionālajai minoritātei
atļautu zināmus līdzekļus to kultūras autonomijām, tad kultūras autonomiju varētu
pieprasīt arī citas nacionālās minoritātes, kas objektīvi ir krievvalodīgās kopienas
daļa, reģistrēt paralēlas struktūras pie valsts. Netieši tika pausta doma, ka tas varētu
saskaldīt krievvalodīgo kopienu.144 Šeit izpaudās bažas, ka krievi varētu pazaudēt savu
monopolu uz krievvalodīgo iedzīvotāju tiesību aizstāvību, to skaitā – pretendēšanā
uz kultūras autonomijas tiesībām.
Igaunijas krievu pārstāvis A. Zarenkovs ir paudis uzskatu, ka Eiropas Savienības
sistēmā galvenais spēles laukums tuvākajos gadu desmitos būs Eiropas Parlaments.
Krievijai radusies unikāla iespēja, neesot pārstāvētai Eiropas Parlamentā, ievest tur
vairākus deputātus no Krievijas tautiešu vidus, kuri dzīvo ārvalstīs. Šo balsu nozīmi
Krievijas aizsardzībai un atbalstam esot grūti pārvērtēt.145

http://appc.lv/wp-content/uploads/2009/11/Arvalstu-ietekme-integr4.pdf

0
0
Atbildēt

0

rasma_purvina 08.10.2011. 10.03

Jā, šķiet, ka Zatlera paziņojuma īstais autors ir sabarots ar tendenciozo Latvijas krievu presi, kas laiza zābakus saviem Kremļa saimniekiem. Tikai tā var izskaidrot viņa plivināšanos tādā dīvainā virtuālajā realitātē. Un interesanti, kāds ir Zatlera plāns un uz ko viņš varētu cerēt nākamajās Saeimas vēlēšanās pēc trim gadiem? Jādomā, ka ZRP biedriem arī ir pašiem savas galvas uz pleciem un viņi nekļūs par aklām marionetēm dažu dīvaiņu rokās. Man šķiet, ka Zatlera panākumu viens no galvenajiem stūrakmeņiem, ja neskaita Saeimas atlaišanu, bija dažu odiozu personību pret viņu vērstā kampaņa. Ja Lembergs un Liepnieks tik traki nebūtu viņu norējuši, varbūt arī panākumi vēlēšanās nemaz nebūtu tik lieli. Bet kaut kāda “alternatīva” “Vienotībai” jau bija vajadzīga. Varbūt galu galā nebūs nemaz tik slikti. Paziņojuma autori taču nepārstāv visu partijas viedokli.

0
0
Atbildēt

1

ilmisimo 07.10.2011. 23.06

ZRP ir Ginesa cienīgs burbulis.

Kad plīsīs- būs liels troksnis un ne seviški jauks aromāts.

0
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > ilmisimo 08.10.2011. 00.33

    Plīsīs rekordātrā laikā? Kaut nu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2011. 18.43

rinķī apkārt Njā :) Es domāju, ka tā pa īstam mēs vēl neesam aptvēruši to, ka šobrīd dzīvojam pavisam citā Latvijā

Ja arī izdosies sakārtot ” vienīgo pareizo” koalīciju – ZRP+Vienotība+NA, praktiskais vairākums tik un tā veidosies ārpus ” valdošās” koalīcijas, gluži tā pat kā tas notika 10. Saeimā, tikai spēlētāji tagad citi. Tagad šo vairākumu veidos “ideoloģiskie brāļi” ZRP un SC, un tas jau ir daudz nopietnāk.
7.oktobris 2011 16:53

0
0
Atbildēt

1

    Liene > ilmisimo 07.10.2011. 18.46

    Nacionālisti ir zaudējuši, jo laiks strādā mūsu labā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Liene 07.10.2011. 18.25

Kārtējā demagoģija, līdzīga tai, kad saka: “Latvijā ir tik daudz nacionalitāšu, kāpēc tad jābūt krievu skolām?” Tīšam tiek aizmirsts, ka krievu valoda ir dzimtā ap 37 % iedzīvotāju. Tai demagoģijai līdzinās šī autores rindkopa:

“Manuprāt, no negodīgas privatizācijas un mīklainiem darījumiem Latvijā ir labumu guvuši visdažādāko tautību un ideoloģiju pārstāvji.”

— Bet latviešu tautības pāstāvji vismaz īpatsvarā nozaga visvairāk: visādi ierēdņi, caur kuriem plūst kukuļi, ir latviešu tautības pārstāvji. Tāpat arī šodien ar Eiropas fondu naudas nozagšanu, protams, ka zog visu nacionalitāšu pāŗstāvji, tomēr latviešu nesalīdzināmi vairāk, jo Latvijā pamatu pamats veiksmei (veiksmīgai nozagšanai) ir draugu un radu būšana, bet visa valsts pārvalde ir latviska. Valsts prezidenta Andra Bērziņa piemērs tam lieliskais apliecinājums, cik viņam veiksmīgi izdevies nozagt 200 tūkstošus eiro, bet pamatu pamats ir Lauku atbalsta dienests, kurā sēž tā jau nejauna, bet skaista sieviete (protams, latviete), un ar kuru jādraudzējas, ja gribi būt veiksmīgs un labi zagt Eiropas naudu.

0
-6
Atbildēt

0

t55 07.10.2011. 16.14

Tas ko runa Zatlera kungs skaidri norada uz inteligences trukumu.Vinam ir iestastits ka vins klus “vesturisks” un vinam diemzel nav tas spejas saprast ka Latvijai saddu ” vesturisku” gajienu nevajag.Ari parejie partijas biedri to iznemot Valdi Liepinu to,ka izskatas, nesaprot.Kada loma tur isti ir Spruda kungam ari nevar saprast.Valdibas vaditajs,ka solija ???

+2
0
Atbildēt

0

finansists_iesacejs 07.10.2011. 16.13

Paldies par rakstu! Skumjākais ir tas, ka Munters II (pats jau, iespējams, redz sevi kā Ulmani II) ja panāks, tad ne jau tautu draudzību Latvijā, bet gan valsts bezierunu kapitulāciju Gazprom un citiem Krievijas politbiznesa varenajiem. Muntera II paziņojumā trūkst vien vārdu par to, ka latvieši ir fašisti un apgāna 2.pasaules karā kritušo kapus. Ja Munters II patiešām vēlētos pārtraukt sabiedrības naida un nesaskaņu vairošanu un pārnest fokusu uz diskusiju par Latvijas nākotni, tad, vispirms, lai panāk, ka Latvijā 9.maijā tiek plaši svinēta Eiropas diena, nevis Uzvaras svētki (tos aizliegt nav nepieciešams, var svinēt 8.maijā un, manis pēc, turpinot plivināt kādus karogus vien grib), lai sašķeļas SC (nevis Vienotība, piemēram) un beidzot visiem ir skaidrs, kurš tur un par kādu saskaņu runā un domā, kāda tad īsti ir viņu ekonomiskā programma un prioritātes u.tml. Diez, paši Saskaņas vēlētāji to zina?

+4
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > finansists_iesacejs 07.10.2011. 16.23

    Diez, paši Saskaņas vēlētāji to zina? ..
    _________________________________
    SC ekonomiskā programma ir domāta Counterpunch lasītāju izklaidei,

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2011. 16.09

Tāpat tiek piedāvāts atzīt, ka šodien Latvijā dzīvojošie pilsoņi un nepilsoņi nav nedz juridiski, nedz morāli atbildīgi par Latvijas okupāciju un tās izraisītajām sekām.
________________________________________________-
Hmmmmm………………

Tad nevienu vairs netiesās-nebūs, ne jūdu, ne grieķu- ne noviku, nedz arāju?

0
0
Atbildēt

0

dro 07.10.2011. 15.28

sigma. Kangariem jaunajā Saeimā ir 31 vieta, Nodevējiem – 22 vietas, bet oligarhiem – 13 vietas. Kopā – 66. Nacionāli orientētajiem atliek 34 vietas.
____________________
Nu kas par murgiem? Kurš gan SC ir saucis par kangariem? Kā var nodot valsti, pret kuru viņi un viņu senči cīnījušies no tās dibināšanas brīža? Vispims sakārtojiet savas domas un tad rakstiet:)

+6
0
Atbildēt

2

maruta_ludane 07.10.2011. 15.08

Paldies, Sanita, lielisks raksts.

+3
0
Atbildēt

0

Zane Degro 07.10.2011. 14.33

Ticiet man, Valdis Dombrovskis tiks galā ar koalīcijas sastādīšanu. Un izvēlēsies visstabilāko variantu: V. + NA + ZZS, jo primāra ir strādāt spējīga, prognozējama valdība.

+2
-1
Atbildēt

1

    inese zandersone > Zane Degro 09.10.2011. 22.53

    Nu nē, stipendiātus nevajag, V+ NA+ RP (bez zatlera un skrudža) + brīvie deputāti, kas izstājas no ZZS (Zaļā partija?)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 07.10.2011. 14.23

“Visu Latvijai” mājas lapā kāds “pooh2” (cik saprotu, nav īpašs VL draugs) nupat ievietoju šādu komentāru, kas pasaka būtisko:

Citāts: “Kangariem jaunajā Saeimā ir 31 vieta, Nodevējiem – 22 vietas, bet oligarhiem – 13 vietas. Kopā – 66. Nacionāli orientētajiem atliek 34 vietas.

Kāda gan nacionāli izveidota koalīcija var Saeimā izveidoties? :)

Nāksies vien veidot koalīciju nacionālie + nodevēji, vai mazākuma koalīciju, nacionālie + oligarhi (47 vietas), cerot, ka viens otrs no nodevējiem nav tik liels nodevējs, lai nevarētu atbalstīt nacionālo oligarhu koalīciju.

Taču joprojām iespējama arī nacionālo + nodevēju koalīcija, kas savāktu 56 vietas, tāpat visas iespējas ir izveidoties nedaudz vājākai Nodevēju + kangaru koalīcijai ar 53 vietām, kur 3 vietas ir komunistu režīma reformācijai nepiekitušās politiskās partijas pārstāvjiem.”

Tik tālu “pooh2”.

Piekarinot ZRP birkas “Kangars”, “Lielkangars”, “Nodevējs”, “Jūdass”, kā to dara NA vadošie polītiķi un diemžēl arī caurmēra IR komentētājs, ZRP jau ir iedzīta stūrī un – kas vēl trakāk – SC apkampienos. Man ir milzīgas bažas, ka bērns jau ir iekritis akā, tilti ir sadedzināti un V + ZRP + NA valdība jau tagad ir kļuvusi neiespējama.

+2
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > Rinalds Āriņš 07.10.2011. 15.01

    Piekarinot ZRP birkas “Kangars”, “Lielkangars”, “Nodevējs”, “Jūdass”, kā to dara NA vadošie polītiķi un diemžēl arī caurmēra IR komentētājs, ZRP jau ir iedzīta stūrī un – kas vēl trakāk..
    _______________________________________________ja ši partija gribēs pastāvēt, tad būs ne tikai jānomet Z un jāpaliek RP, bet ar pats misters Z jāsūta uz Līvbērzi pie Zīgerista radiem baudīt priekšlaicīgu pensiju

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 07.10.2011. 14.20

—–Upleja
Pēc referenduma, kad balstiesīgie pilsoņi (45 procenti) bez maz vienbalsīgi nobalsoja par 10. Saeimas atlaišanu es sliecos piekrist citam viedoklim par vērtībām, kas atšķiras no propagandas darboņu miglainai atkārtotā ‘Rietumu vērtības’ –
– Ainārs Lerhis, Austrumeiropas politikas pētījumu centra valdes priekšsēdētājs, LU Latvijas vēstures institūta vadošais pētnieks:
”Līdz šim divdesmit neatkarības gadu laikā Latvijas valsts nav definējusi savas vērtības.”
http://demoshistoria.lv/kongresa-aktualitates/saskanota-vesture-un-identitate

+1
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 07.10.2011. 14.19

Starap Zilupi un Sebežu ir divu pasauļu robeža. Šajā pusē rietumu kultūra, civilzētā pasaule ar pasaules vērtību mentalitāti un mērauklām. Otrā pusē ir čingizhana pēcteči nomadi un klejotāji, kuri savā vidu nepieļauj uzturēties citšdiem, gudrākiem un cilvēcīgākiem. Tas ir tas mūris, kas dzelzbetona un tērauda stiprumā šķir SC un viņu pasaules zombēto zagleru mentālo nabadzību no tiem, kas šajā pusē.

+7
0
Atbildēt

0

Māris Bišofs 07.10.2011. 12.28

Viens grieķis, protams, ir labi, taču nevar noliegt, ka tieši t.s. “latviešu partijas” 20 gadu garumā ir ievārījušas šīs ziepes, kas nu jau iet pāri malām. Nav nemaz tik grūti iztēloties sevi, teiksim, par krievu un tad palūkoties, kura no partijām kaut jelkā pārstāv manas intereses, jā, arī kultūras vērtības. Vienotība ar Ģirtu Valdi Kristovski saraksta pirmajā vietā? ZRP, kas vismaz pirms vēlēšanām vēl prātoja par koalīciju ar VL/TB/LNNK? Viss, kas atliek, ir ir monopola stāvokli veiksmīgi uzurpējusais SC. Tad nu par to arī tiek nobalsots, un nedomāju, ka tajā brīdī argumenti par kremļa ieteikmi vai neietekmi vairumam vēlētāju ir būtiski. Interesanti būtu redzēt statistiku par to, cik liels skaits vēlētāju nelatviešu ir balsojuši par “latviešu partijām”, vēl jo vairāk – kāds ir bijis vēl sīkāks tautību sadalījums.

+2
-10
Atbildēt

7

    ilmisimo > Māris Bišofs 07.10.2011. 13.42

    Viens grieķis, protams, ir labi, taču nevar noliegt, ka tieši t.s. “latviešu partijas” 20 gadu garumā ir ievārījušas šīs ziepes, kas nu jau iet pāri malām. ..
    ____________________________________
    Tad ko?

    Sariktējam jaunajam Kirhensteinam bāni uz Maskavu-ar lūgumu rokā pēc maizes un sāls? Apmaiņā pret ziepēm.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bišofs 07.10.2011. 15.14

    Pauls Bankovskis. Krievvalodīgais varbūt nesaprot, bet Jums taču vajadzētu saprast, ka visnegodīgākie, valsts interesēm kaitīgākie lēmumi ir pieņemti tieši ar PCTVL un SC atbalstu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Bišofs > Māris Bišofs 07.10.2011. 19.41

    Tas tā varbūt arī ir. Es runāju nevis par godīgiem vai negodīgiem lēmumiem, bet argumentiem, kas krievus un citu krievu valodā ikdienā runājošo mazākumtautību pārstāvjus mudinātu pārsvarā balsot par kādu citu partiju, ne SC. Ar argumentiem saprotot ne tikai programmas, publiskus izteikumus u.tml., bet arī komunikācijas toni un emocionālo fonu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Māris Bišofs 07.10.2011. 20.58

    “Pauls Bankovskis Interesanti būtu redzēt statistiku par to, cik liels skaits vēlētāju nelatviešu ir balsojuši par “latviešu partijām”, vēl jo vairāk – kāds ir bijis vēl sīkāks tautību sadalījums.
    -5 3 ATBILDES ATBILDĒT 7.oktobris 2011 12:28″

    – Pētījumā Ceļā uz pilsonisku sabiedrību
    Latvija iedzīvotāju aptauja
    2000./2001.g
    http://www.politika.lv/index.php?id=100797&lang=lv

    tika minēti kādi 8 % garām ejot. Kopš tā laika cik zināms šādus jautājumus vairs pētnieki uzdot neuzdrīkstas.

    Tas pētījums tika veikts pirms referenduma 1998.gadā par naturalizācijas logu atcelšanu, vnk. publicēts vēlāk kādu iemeslu dēļ. Cik noprotams, pētnieki vēlējās pateikt, ka nākotnē par latviskām partijām balsojušo krievu īpatsvars kļūšot lielāks. Manuprāt, notika tieši pretēji.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bišofs 07.10.2011. 23.51

    Pauli, kāpēc man cittautietei, kā pieņemts teikt, nekad tādas domas nav nākušas prātā? Varbūt tāpēc, ka pārvaldot valodu varēju pati izdarīt secinājumus nevis klausīties diendienā atlasītu, tendenciozu un sagrozītu informāciju, no medijiem, kuri man visu laiku cenšas ieborēt, ka man ir jābūt aizskartai savās svētākajās jūtās? Kāpēc tu tik ļoti satraucies par citu izdomātiem ieganstiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bišofs 08.10.2011. 00.25

    Pauls Bankovskis. Dāma gaida atbildi…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > Māris Bišofs 08.10.2011. 23.24

    Interesanti būtu redzēt statistiku par to, cik liels skaits vēlētāju nelatviešu ir balsojuši par “latviešu partijām”, vēl jo vairāk – kāds ir bijis vēl sīkāks tautību sadalījums.
    ===============
    Saprotams, ka inteliģentam gribētos “paskatīties zem deķa”, “palūrēt pa atslēgas caurumu” vai “palasīt starp rindām”
    Man kā pastulbam ekzaktam inženierītim pierasts strādāt ar pārbaudāmu datu komplektu un izvairīties no spekulācijām.

    Ja Kalnbērziņa-Zaķa Reformu Partija pat īstermiņa periodā nonāk pretrunā ar vairākiem saviem uzstādījumiem, kā to konkrēti apkopojusi raksta autore, man rodas divas hipotēzes: a) Kalnbērziņa-Zaķa Reformu Partija nepiedāvā neko jaunu; b) Kalnbēziņam-Zaķim ir vēlās mīlas apdullināts prāts.

    NB. Zaķis bij Jāņa Kalnbērziņa partijas segvārds. Un arī “viena termiņa prezidenta” skolas gadu “nickname”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dafri 07.10.2011. 12.08

Shodien Puaro ir Abikja intervija. Tur vinsh piemin “divainibu” ka SC nobalsoja pret Slesera izdoshanu kratishanai. Man ari tas liek aizdomaties – kapec SC tik monotoni balsoja pret. Vinji nekad to nekur nav paskaidrojushi, bet tas nebija brivais balsojums. Padomasim tachu nevis par pashu faktu, bet gan iemesliem – kads SC no ta balsojuma labums? Vai patiesham Abikja pienjemumam varetu but taisniba, un to paludza Zatlers, lai pec tam varetu pienjemt rikojumu Nr2?

+5
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dafri 07.10.2011. 12.35

    Vai patiesham Abikja pienjemumam varetu but taisniba, un to paludza Zatlers, lai pec tam varetu pienjemt rikojumu Nr2?
    ___________________________________________________________
    Why not?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2011. 12.06

!
“Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.”
http://reformupartija.lv/2011/09/15/par-jaunu-sakumu/
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
..īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. …
_________________________________-
tāpēc Zatleram ir absolūti nepieciešama koalīcja ar SC!

Totāls Orvels.

+12
0
Atbildēt

0

Juris Dzelme 07.10.2011. 11.28

rakstam piekrītu !

+3
0
Atbildēt

0

Juris Dzelme 07.10.2011. 11.27

pilnīgi piekrītu !

+2
0
Atbildēt

0

Pēteris Jakubaņecs 07.10.2011. 11.17

Pretējās nometnes propoganda ir vienlīdz stipra gan latviešu mēdijos, gan krievu mēdijos. Un dīvainākais, ka vairākums neatzīst savas puses propogandu, tikai tie otri ir slikti. Padomājiet arī Vienotības nostāju – ja NA ir ar viņiem, tad vienotība var mierīgi pretnedēt uz galvenajiem amatiem un teju pusi balsu koalīcijā. Ja SC ir ar viņiem, tad tikai ceturtdaļa balsu ir viņu un amatu saraksts arī mazāks. Te tad var sākt spēlēt uz nacionālām jūtām.

+1
-9
Atbildēt

2

    ilmisimo > Pēteris Jakubaņecs 07.10.2011. 12.02

    ..- ja NA ir ar viņiem, tad vienotība var mierīgi pretnedēt uz galvenajiem amatiem un teju pusi balsu koalīcijā. Ja SC ir ar viņiem, tad tikai ceturtdaļa balsu ir viņu un amatu saraksts arī mazāks.
    _________________________________________________
    Ar to pasludini,ka ZRP galīgi tizli un šiem nav ko likt amatos?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > Pēteris Jakubaņecs 07.10.2011. 16.15

    Un ja arī tā? Vai nav normāli, ka viņi vairāk uzticas saviem ministriem, nekā SC?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > bebiekste 07.10.2011. 11.59

    >puika
    yeaah!!!

    Dr.Jānis Gandijs Urbanovics brīvā vaļā!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 07.10.2011. 10.44

Lasu Sanitas rakstu un mani parnem tada ka Déjà vu sajuta – un ka gan ne – pati esmu paudusi viedokli, ka Latvijas politiskas problemas saknojas pec nacionaliem principiem un nevis ideologiskajiem principiem veidotaja politika, ko loti izmanigi lidz sim ir izmantojusi politbiznesmeni, kuri censas so etnisko skelsanos uzturet savtigu noluku del. Tiktal atpazistu savus uzskatus ZRP atklasmes, bet pec tam sakas ziepes – jo ZRP atkal megina nacionalos ramisus pielaikot savam iegribam, par kuru patieso saturu patiesiba laikam tacu nav ne jausmas ne mums ne ari vairumam ZRP. Jo Zatleram ir udenszales daba – uz kurieni plust stipraka straume, taja virziena vins lokas. Manuprat vinam pat nav jegas, ko vins dara un kadas sekas izraisa vina darbi un vardi – to nemaz nevar iemacities cilveks, kuram nav attieciga iedzimta talanta. Tapec vins splauj ara krupi pec krupja. Tapat ka opera nevar dziedat cilveks bez attieciga talanta.
Ipasi uzkritosa man liekas Zatlera nevaldama nepatika pret Solvitu Aboltinu, kurai ka izskatas politikes talants ir supuli likts. Velesanas man gribejas Aboltinu izsvitrot par vinas pirmsvelesanu izteikumiem, bet vinas darbiba pec velesanam liecina, ka – ja – mums latviesiem ir tomer profesionali politiki! Palasiet komentaros vinai veltito kritiku (ari pasa Zatlera izteikumi)– jus tikpat ka neatradisiet pamatotu kritiku, bet gan tikai kengasanos par vinas izskatu, matu krasu, par turesanos pie siles utml – tas liecina par antifanu bezspecibu.

+8
0
Atbildēt

6

    ilmisimo > tuba76 07.10.2011. 10.46

    Jo Zatleram ir udenszales daba – uz kurieni plust stipraka straume, taja virziena vins lokas
    ___________________________________________
    Salocījies ir gan. Neatgriezeniski.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > tuba76 07.10.2011. 11.00

    Zatleram ir udenszales daba
    ______________________________
    ZRP kā centriska partija varētu attaisnot šādu raksturojumu. Tomēr nupat man šķiet, ka ZRP ir ietiepīgs ēzelis. Pateica mēeee un vairs nevar pateikt neko citu. ZRP ir atklāti nostājies pret savu vēlētāju, un paldies V, kas cenšas pildīt ZRP solīto par Pirmo prioritāti.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dro > tuba76 07.10.2011. 11.45

    Vita…vinas darbiba pec velesanam liecina, ka – ja – mums latviesiem ir tomer profesionali politiki!
    ________________
    Ir, tiešām ir! Cerēsim, ka vinu talants tiks izmantots valsts attīstībai, ne personīgo ambīciju apmierināšanai:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 07.10.2011. 11.55

    Ino – Politiki ari ir tikai cilveki nevis balti trusisi :-) tapec tas ir musu zina vinus uzraudzit un teikt fui, kad mums vinu riciba nepatik vai paust atbalstu vai savu viedokli, lai viniem palidzetu. Te jau ari ir liela atskiriba starp V un ZRP, kur pirms sedem jaatdod mobilie un ka lasits komentaros, ka Zatlers nemitejoties atkartot – nekada demokratija, bus disciplina (P.S. – kas tie par ZRP biedriem, ar kuriem ta var rikoties? Nav tacu Stalina laiki!D.S.)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 07.10.2011. 11.57

    lama & tradu_trice – Tads jau udenszales liktenis. Tos ar mugurkaulu apbruza un nereti aplauz ar, bet tie vismaz pasi nenoznaudzas sapinoties.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > tuba76 07.10.2011. 15.08

    Vita…tapec tas ir musu zina vinus uzraudzit un teikt fui, kad mums vinu riciba nepatik vai paust atbalstu vai savu viedokli, lai viniem palidzetu.
    _________________
    Tieši tā, bet kritika nepatīk nevienam, ne politiķiem, ne viņu atbalstītājiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 07.10.2011. 10.39

Ne jau par tautu vai vēlētāju Zatlera paziņojumā ir runa bet par līdz šim valdošo politiku. Tas bija jāsaprot no zemteksta un cilvēki tā arī saprata. Bet raksta autore pievēršas vārdiem un terminiem pašiem par sevi.

+1
-12
Atbildēt

1

    buchamona > ritvars_kl 07.10.2011. 11.12

    Bet raksta autore pievēršas vārdiem un terminiem pašiem par sevi. +++ S. Upleja šoreiz ļoooti precīzi novelk robežu starp etnisku neiecietību un nesaderīgu ideoloģiju. Nevar visur izbraukt pa vidu cauri :)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 07.10.2011. 10.37

Vai pēc Sanitas raksta Skumjajam Bruņiniekam ir skaidrs kāpēc cilvēki apvelta Valdi Zatleru ar neglaimojošiem epitetiem?

+12
0
Atbildēt

12

    Edvīns Dzilums > ievuliitis 07.10.2011. 10.41

    Nu personīgi man tas bija skaidrs arī bez Sanitas raksta. Ksenofobija, elementāra ksenofobija. Bailes no savādā. Nu nedrīkst būt krievi valdībā un viss – iemeslu atradīsim.

    +1
    -18
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 07.10.2011. 10.45

    Nu nedrīkst būt ..
    ________________________________________–
    Daudzu tautību bērni -interfrontisti un kremlinu polittehnolohu šedevri.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 07.10.2011. 10.48

    Zatlera faniem par logo jāizvēlas trīs mērkaķīsi-nedzirdu, neredzu,nezinu un guļu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Edvīns Dzilums > ievuliitis 07.10.2011. 10.57

    Nu es tak saku – ksenofobija.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.10.2011. 11.03

    Nick, Skumjajam Bruņiniekam nebija skaidrs, bet izskatās, ka arī tev vajag aiz matiem pievilkt ksenofobiju.
    Acīmredzot, neesi informēts – es neesmu latviete. Vari man nepārmest nacionālismu – neauglīgi.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ievuliitis 07.10.2011. 11.04

    Kā gan Tu NICK nesaproti, ka stāsts ir par diametrāli pretējām valstiskām koncepcijām, kas savienojoties dzēšas nevis papildinās ( matemātiku fiziku esi mācijies?), Sc te grib redzēt Kremlinu anklāvu zem SC juridikcijas, kur Kremlini var braukt un nākt kad grib un uzturēties, un kad Kremlī sāk valdīt asiņaināks cariņš tālāk ceļot pa ES un NATO valstīm.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Edvīns Dzilums > ievuliitis 07.10.2011. 12.38

    Nu diez vai tas tā ir. Noteikti stipri pārspīlēts.

    Ja jau runā par saturīgo pusi – nu nav SC tik drausmīgs, kā viņu mālē, un neko radikālu viņi nespēs nodarīt. Jau divus gadus Ušakovs ir Rīgas mērs – un Rīga pārtapusi par Krievijas galvaspilsētu? Nu nē taču. Visi to redz, un visiem tas ir skaidrs.

    Tāpēc vienīgais iemesls, kāpēc latvieši par varēm negrib redzēt krievus valdībā, ir manis nu jau izdaudzinātā ksenofobija. Nu paskatieties taču uz nacionālistu panākumiem vēlēšanās – vai tiešām tie Jums neko neizsaka?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ievuliitis 07.10.2011. 13.08

    Pašvaldības , dārgo NICK, nav nekas cits kā IZPILDVARA ( tā kas dara ko liek LĒMĒJVARA) un cik nu izpilshēmā pieļaujams ievieš savas korekcijas.

    Savukārt SAEIMA ( kas veido pamatizpilvaru -Valdību) ir LĒMĒJVARA, tā lemj ko un kā darīt. NEJAUC abas varas un sekas ko rada,kādas rodās vienā vai otrā nonākot vienam vai otram politiskajam spēkam.

    Man viens ļoti Tuvs uzņēmējs ,kas strādā Rīgā definēja jauno darba sistēmu ar RD:
    BAKŠIŠS UN BEZ CEREMONIJĀM. Ciparus prasa par visu un no visiem, kas grib uzņēmējdarbību, ko var atļaut vai neatļaut RD, un lielākus kā iepriekšējās varas. Vienīgais pluss ,ja jau Tu esi tik daudz samaksājis vismaz viss notiekot, bet tas cipars ir ārprātīgs ( kā jau jeģinorosu filiālisti)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 07.10.2011. 13.12

    Tāpēc vienīgais iemesls, kāpēc latvieši par varēm negrib redzēt …
    ____________________________________________________________
    Urbanovičus, Zariņus, Raiņa un Apspazijas fonda matuļus,
    nu jau izmestos Armandus Strazdus un citus “‘krievus” valdībā ir tas,

    ka augšminētie pārstāv Kremļa Trojas zirgu- arī tad ja pēc pases izrādās etruski vai helvēti.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.10.2011. 13.58

    “…nu nav SC tik drausmīgs, kā viņu mālē… Jau divus gadus Ušakovs ir Rīgas mērs – un Rīga pārtapusi par Krievijas galvaspilsētu?”
    Jau divus gadus… un Rīgas budžetā, kas, ienākot Ušakovam, bija ar pozitīvu bilanci, izveidojās milzīgs caurums, par ko ir nopirktas vēlētāju balsis pēdējās vēlēšanās, kas “ļauj” šobrīd SC šantažēt citas partijas ar neparlamentāro metožu piedraudējumu, ja netiks valdībā.
    Kāpēc apstāties pie Rīgas robežas, ja var dabūt vairāk?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Edvīns Dzilums > ievuliitis 07.10.2011. 22.31

    Cienītā, valdība, ap kuras veidošanu visa tā jezga notiek, arī ir IZPILDVARA.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.10.2011. 23.37

    Un ko?

    0
    0
    Atbildēt

    0

PriedeZaniite 07.10.2011. 10.11

Urbanovičs: “Metodes esot pasaulē zināmas, atliek tikai izvēlēties. Kā vienu konkrētu piemēru Urbanovičs minēja Mahatmas Gandija iniciēto neatkarības kustību – “paralēlās dzīves” radīšanu, ar kuru Indijā tika izspiesti kolonizatori.” – fantastiski – no šī kverpļa teiktā izriet paralēles, ka latvieši ir kolonizatori savā zemē. Vai drošības policijai par šo nekas nav sakāms? Ta taču ir klaja musināšana uz nekārtībām vai pat valsts iekārtas gāšanu.

+11
0
Atbildēt

0

Edvīns Dzilums 07.10.2011. 10.05

Es nesaprotu, vai tiešām tādiem sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem – kā raksta autorei, bet arī A.Ozoliņam, J.Ošlejam, B.Strautmanei u.c. nav kauns? Tiek rakstīti gari raksti, simtiem twītu, meklēti desmitiem dažādu iemeslu un ieganstu ar vienu vienīgu mērķi – ATTAISNOT SAVU KSENOFOBIJU!

Arī šis diemžēl ir raksts no tās pašas sērijas.

:-(

+2
-24
Atbildēt

4

    Jânis Bankoviès > Edvīns Dzilums 07.10.2011. 11.01

    Ksenofobija hehehe!

    Jefiņ, ir divas valsttis LPSR ( tur izolēti dzīvo SC un to elektorāts, tur tos visādi baro Kremlins un draugi) un ir LR tur dzīvo ~ 75 % elektorāta, to savukārt savā pulkā ņēmusi pārējā no kremlina neatkarīgā pasaule.

    Varbūt iedomājies sekas ( tamstarpā ekonomiskās, it sevišķi tiem ~75% elektorāta), kas notiks ja LR nomainīsies ar LPSR? Neesi padomājis konsekvences?

    Pavirši jau protams abas LR un LPSR( jaunā inkarnācija) ir būs neatkarīgas valstis, tikai skaidrs ,ka LPSR būs Kremļa kazačoks ES un NATO, valsts būs tikai KF jēlresursu tranzītpunkts uz Rietumiem, Latvijas tagadējiem iedzīvotājiem tā nenesīs nekādu labumu, tikai pietuvinātajiem ( kā jau mēs redzējām ar Vpili un naftas vadu). Kremlim nav nekādas vajadzības lai LPSR būtu konkurētspējīga-diversificēta ekonomika, jo atkarīgāka jo labāka,tieši tas pats stāsts, kas bija 1940-1990.
    Vienīgā atšķirība ka Kremļa naudasmaisi šodien paši baidās no Pūtina bandas un tomēr tīri labprāt vēlas no Kremļa juridiski neatkarīgu anklāvu, bet pēc sava ģīmja un saprašanas, jo Rietumu saprašanas(kur lēnā garā līdz šim virzījās LR un aizgājusi EE) nav īsti piemērotas “bezšabašnijam” kremlinu biznesam.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edvīns Dzilums > Edvīns Dzilums 07.10.2011. 11.05

    Nu lūk. Vēl viens mēģinājums attaisnot savu ksenofobiju. Vienīgais pluss – Jums fantāzija attīstīta nedaudz labāk, nekā daudziem citiem ;-)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > Edvīns Dzilums 07.10.2011. 12.08

    Teicami, tā arī ir notikumu būtība, pie tam saprotamā un koncentrētā veidā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Edvīns Dzilums 07.10.2011. 14.06

    ——Nick
    Talantīgi jaunieši ar prātam neaptveramu fantāziju, tā kā S.Uplejas kundze var būt droša – vērtību mūris tiks stiprināts. Par cenu ”talantīgie” nekaulēsies :
    ”Ņemot vērā šogad veiktās tautas skaitīšanas provizoriskos rezultātus, laika posmā no Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā 2004.gada 1.maijā, iedzīvotāju skaits valstī kopumā samazinājies par 419,2 tūkstošiem cilvēku jeb 18,1%.
    Mirušo pārsvars pār jaundzimušajiem šajā aprēķinā ir 69,2 tūkstoši cilvēku jeb 3%. Atlikušie 15% jeb 349,6 tūkstoši cilvēku aizbraukuši peļņā uz ES valstīm. Šo visai skarbo statistiku ikviens var redzēt arī dzīvē, braucot pa Latvijas reģioniem, kuros galvenokārt palikuši sirmgalvji un mazi bērni.”
    http://www.esmaja.lv/?lapa=raksts&id=4497

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 07.10.2011. 10.04

kurmim

Pretīgi vienkārši skatīties !
kautrīgi pagriezies nost, nosarksti, pietvīksti, nolaid aijelidus, aizsedz seju ar mutautiņu kā tikai tu māki, nelieti!

+5
0
Atbildēt

0

juhans 07.10.2011. 10.03

Raksts apkopo tos līdz šim šur tur izmētātos faktu, kas ļauj ieskatīties SC azikulisēs, un uz to pamata izdara VIENĪGOS iespējamos loģiskos secinājumus. Līdz ar to tas PADARA SMIEKLĪGUS turpmākus šāda veida SC advokātu mēģinājumus – SC nav labs, bet, neskatoties uz to, ļausim tam pamēģināt valdīt pār Latviju – ar varu iespiest SC valdībā.

Šis raksts izraisa arī interesi ielūkoties šodienas Latvijas avīzē, kur „Kā pievilināt «Vienotību» un izolēt nacionālistus?” kā fakts ir minēts , ka „…VISI ievēlētie ZRP deputāti IR parakstījuši dokumentu par iešanu valdībā ar saskaņiešiem…” . Tātad arī Valdis Liepiņš, lai ko viņš rakstītu IR publicētās „Manās nostājās”.

Un, ja viss ir skaidrs par SC, tad kā citādi, kā par ŠĶELTNIECĪBU Vienotības iekšienē var saukt Štokenberga k-ga rīcību? „Tieslietu ministrs nemaz neslēpj, ka atbalstītu ZRP, “SC” un “Vienotības” veidotu koalīciju. “Iet kopā ar ZRP un “SC” būtu prātīgs solis, jo viņi jau ir pauduši atbalstu Valdim Dombrovskim kā premjeram.”(turpat Latvijas avīzē). Vai šāds Štokenberga arguments arī neizraisa SMIEKLUS? It kā SC izceltos ar to, ka tie vienīgie neiebilst pret Valdi Dombrovski? It kā NA uzstātos pret viņu?

+8
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 07.10.2011. 09.58

Wow!, kāds “cepumiņš” !
Labākajās PSKP tradīcijās ! Gan pēc stila, gan gara. Demagoģijas paraugstunda un varu derēt, ka pēc jenotu Politbiroja pasūtījuma! Iet taču cīņa par varu, un par vietām pie Siles un Ir-iešiem nu jātek atstrādāt jenotu apsaimniekotās valsts dotie kredīti ! … :)))

“baltiem diegiem šūti”ir tieši tavi “argumenti”, Sanitiņ. Jo īpaši tā jaukā metode – mēģināt Zatlera POLITIĶIEM un PARTIJĀM adresētos pārmetumus pāradresēt uz vēlētājiem ! Kacināt tādā veidā tautu un censties tai iestāstīt, ka ZRP krāpjot sabiedrību un uzmetot vēlētājus. Tipiskā cekas metode vēl no “tiem laikiem” … : )

Kas attiecas uz “etnisko sašķeltību un neuzticēšanos”. To neredzēt var tikai aklais. Jeb tāds, kurš to redzēt nevēlas. Un tieši fakts, ka vienīgā krievvalodīgos pārstāvošā partija netiek laista pie varas un ņemta koalīcijā, lai gan stabili pēdējos padsmit gadus ir bijusi vadošo trijniekā, kamēr visādi letiņu pundurveidojumi gan ir pamanījušies paministrēt, ir kliedzošs tā apliecinājums. Problēmas NAV ekonomiskajās programmās, vai kādos ideoloģiskos uzstādījumos, kā to pierādīja kā reize pēdējo divu nedēļu sarunu gaita. To ir apliecinājis arī Prezidents. Problēmas ir kā reize letiņu alkatībā, cenšoties visu varu valstī un atiecīgi – Sili sagrābt un paturēt sev ! Pat ne bailēs no “krieviem”, ko varēja vēl saprast no kādu slimīgāku personu puses, pirms iestāšanās NATO un ES. Visa šī muldēšana par okupāciju un Maskavas roku ir tikai un vienīgi IEGANSTA meklēšana, lai šo te savu pozīciju attaisnotu.

Kur iet tā šķirtne?
Starp latviešiem un “pārējiem”. Kurus – tos pārējos vieno krievu valoda. Tāpēc meklēt te tagad kādas “etniskās nesaskaņas” starp latviešiem un ukraiņiem vai baltkrieviem ir smieklīgi, jo ukraiņi pie mums nepastāv kā atsevišķa, monolīta etniska grupa. Padomju katlā visi ir sajaukušies un es zinu ģimenes, kurās tēvs ir ukrainis, māte krieviete, viena no omēm – ebrejiete, otra baltkrieviete u.t.t.

“nekas neliecina, ka šie cilvēki kaut kādā veidā tiktu diskriminēti vai atšķelti savas etniskās izcelsmes jeb tautības dēļ.” ??? Nu šitas vispār ir kronis visam! A tu, meitenīt, esi dzirdējusi par to, ka mums valstī ir aptuveni 300 000 nepilsoņu ?? Un par tiem IEROBEŽOJUMIEM pārvietošanās brīvības, vēlēšanu tiesību un pat darba atrašanas jomā, ar kuriem šie ļaudis ikdienā saskaras ?? Visklasiskākā diskriminācija starptautisko tiesību izpratnē!

Patiesība par igauņiem ?? A vispār jau Zatlers neko neteica neko tieši par viņiem. Tās jau ir tavas personīgās fantāzijas. Viņš teica VISPĀR par kaimiņiem. Jo patiesība ir tāda, ka mēs atpaliekam no VISIEM saviem kaimiņiem. Zem jautājuma zīmes varbūt vienīgi ir Baltkrievija. Taču gan no igauņiem gan leišiem, gan poļiem, par visādiem somiem nemaz nerunājot, MĒS ATPALIEKAM !!! Un pat Krievija pagājušajā gadā mūs apsteidza VIDĒJĀ GDP rādītāja uz iedzīvotāju ziņā !!! Pat Krievija !!! Ja nemaldos pirmo reizi kādos pēdējos 300 gados !!!
Kāda te vispār par šo tēmu vēl zobu trīšana var būt !! Kur nu vēl uzskatāmāku Latvijas dzīvot- un konkurēt- nespējas apliecinājumu ??

Kurš vairo naidu?
Neapšaubāmi – POLITIĶI. Kuriem ir izdevīga nacionālā sašķeltība, jo tā ļauj savu ekomomisko mazspēju un nemācēšanu pārvaldīt valsti piesegt ar nacionāliem saukļiem. Un viņu instruments ir pērkamie, prostituējošie mediji – IR ieskaitot. Ja gribi konkrētus uzvārdus – tad palasi, kuru partiju kuri politiķi kuros medijos pirms katrām vēlēšanām baida letiņus ar krievu tankiem, vai valsts valodas apdraudējumu, vai fantazē par okupāciju …

Vērtību mūris.
Melīgie, ciniskie un divkosīgie jenoti, kuri visas vērtības, kam pieskaras, pieķēzī, jau nu būtu pēdējie, kuriem vajadzētu muti par vērtībām vērt vaļā. Nosauc da jebkuru no tām un izrādīsies, ka jenoti to ir sen jau iztirgojuši un iemainījuši pret vietām pie Siles. Kaut vai šīs pašas šodienas aktualitātes sakarā – par Saskaņas ņemšanu koalīcijā. Vēl ne pāris mēneši nav pagājuši, kopš āboltiņa muldēja, ka bez Saskaņas valdība nav iespējama. A šodien apmetusi kažoku uz otru pusi un atkal par kaut kādiem no pēcpuses izvilktiem “principiem” un ”ideoloģiju” ir atcerējusies …

Pretīgi vienkārši skatīties !

+2
-25
Atbildēt

6

    Iesaku Tev ,kurmi, lietot tableti-oglīte, vēders paliks ču ču cietāks, tagad tāds Tev skrejamais, ka pat konsistenci vairs neredz tikai ūdens ( bīstami vari dehidrēties un nomirt)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > Roberts Gūtšmits 07.10.2011. 11.58

    Nu gan, Kurmi, lielummānija. Iedomājies sevi laikam par nākamo Višinski nākamajā valdībā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > Roberts Gūtšmits 07.10.2011. 13.15

    Diez vai mehāniski saliekot kopā vienā valdībā latviešus ar krieviem tiks atrisinātas etniskās problēmas.
    Kādreiz vēl padomju laikos uznāca mode veidot jauktās skolas, bet pat tad saprata, ka mehānsika latviešu un krievu salikšana vienā skolā tikai veicina konfliktus, nevis iecerēto tautu draudzību. Tagad ir līdzīgi, šaubos vai daudzi iebilstu pret krievu tautības ministriem, ja viņi būtu kompetenti savā nozarē, bet noteikti būtu iebildumi, ja izdomātu kādu mehānisku formulu, ka, piemēram, valdībā 40% jābūt krievu, 50% sieviešu, 30% pensionāru un vismaz 1 jābūt gejam.
    Nacionālā piederība nevar būt nedz šķērslis, nedz arguments, lai kādu cilvēku vai partiju ņemtu koalīcijā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Roberts Gūtšmits 07.10.2011. 13.16

    Tas, ka partija tiek automātiski izslēgta no valdības diskusijām tapēc, ka liela daļa tās velētājiem vairāk pie sirds ir krievu valoda ir diezgan aplami. Taču mēģināt krievus padarīt par cietējiem Latvijā arī ir muļķīgi. Pilsonības iegūšanas process un eksāmens ir viens no vienkāršākajiem ES valstīs un tikai patiešām slinkais to vēl nav nokārtojis. Savukārt tie, kas negrib te dzīvot sen jau ir aizbraukuši uz Krieviju, vai arī nokārtojuši pilsonības eksāmenu un tad aizbraukuši uz ES.

    Man ir aizdomas, ka ja Valdis iedabūs SC valdībā un veiksmīgi izmantos NA balsu veseri uzkarinot to virs SC galvas, lai nepieļautu tās novirzes no ‘pareizā’ ceļa, tad SC drīz vien sašķelsies divās partijās: radikālie krievi (līdzīgi vecajam PCTVL, krieviskais analogs NA) un centriskai proLatviskajā partijā ar krieviskiem uzvārdiem deputātu un atbalstītāju rindās, kas ar savu politiku praktiski neatšķirsies no ZRP un V un varēs mierīgi turpināt strādāt valdībā.

    Ja tas tā notiks tad Valdis panāks krieviski runājošo Latvijas pilsoņu integrāciju īstā politiskā processā un viņiem būs 2-3 partijas par kurām balsot pašreizējās vienas vietā.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Aigarius tāds arī ir Jeņķu un ES mērķis, tikai problēmas sākas ar kādu impulsu sašķelt SC un tā elektorātu.
    Tu runā par šādu labvēlīgu, bet vai Tu zini kāds ir SC elektorātS? Peikāpšanās-vājums!
    Es domāju būs izslēgšana no spēles, neliela klope, kriminālprocess un frustrācija, sadaloties konstruktīvie pie ZRPa,ZZSa un maza daļa V, un protams otra daļa margināļos un kriminālprocesā agresīvākie.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Dārta Eglīte > Roberts Gūtšmits 08.10.2011. 10.54

    to aigarius:
    Piekrītu domai, ka SC sašķelsies, bet tas notiks, ja viņi NETIKS valdībā.
    Ja SC tiks valdībā, tad neizbēgami sašķelsies kā Vienotība, tā arī ZRP, kas, manuprāt, ir galvenais SC mērķis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

PriedeZaniite 07.10.2011. 09.42

Izcili! 100% varu pievienoties. Arī mana reakcija, lasot ZRP argumentus, bija līdzīga. Sanita Upleja ir spējusi to uzlikt argumentēti uz papīra, un parādīt visas tās šuves, kuras ir baltiem diegiem šūtas.

+18
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.10.2011. 09.30

…Kāpēc, jūsuprāt, Zatlers izteicās, ka morālu apsvērumu dēļ jūs diez vai varat būt Saeimas priekšsēdētāja?

– Iespējams, ka Zatlera kungs ar to grib pateikt, ka es esmu atlaistās Saeimas priekšsēdētāja.

– Bet viņš ir atlaistais prezidents! Vai jums ar kādu ir bijusi saruna par to, kas varētu būt nākamais Saeimas priekšsēdētājs? Kuluāros klīst runas, ka Zatlers, pirmo reizi pēc vēlēšanām tikdamies ar Valsts prezidentu Andri Bērziņu, izvirzīja sevi kā eventuālo Saeimas priekšsēdētāju.

– Jā, esmu dzirdējusi, ka Zatlera kungs vēlētos ieņemt spīkera krēslu. Vienotības rezultāts vēlēšanās ir tāds, kāds ir, tāpēc mums ir viena prioritāte: Dombrovskis kā premjers.

– Apetīte, protams, rodas ēdot. Zatlera kungs jau tēmē uz pirmo tautas vēlēto prezidentu. …
http://zinas.nra.lv/latvija/politika/57354-aboltina-gruti-iedomaties-ka-nacionala-partija-sadodas-rocinas-ar-interfrontes-mantiniekiem.htm

+10
0
Atbildēt

0

piziks 07.10.2011. 09.28

Sanita U.! Lieliski motivēts rūciens īstajā vietā un pēdējā brīdī!

Zatleram un “īsās ķēdes zatleristiem” atgādināji, ka jā… orientēšanās termins tiešām saistīts ar orient — austrumi — nozīmi, BET — ak, skarbā dzīve! — kompasa bultiņai jābūt uz ziemeļiem…

Papildskaidrojums un atgādinājums: jāturpina runāt un domāt tieši ZRP sarunu vedēju atškirībām no Saeimā ievēlēto ZRP pārstāvju uzskatu iespējamo — un ticamajām! — atškirībām. Izskatās, ka ZRP sarunu vedēji/tankisti, starp kuriem maz Saeimā ievēlēto deputātu, krasi atškiras no ievēlētajiem. Un tad rodas pārliecība, ka ZRP tanks brauc aplamā virzienā, ko neatbalsta uz tanka uzsēdinātie ZRP kājnieki, par kuriem balsojuši ZRP vēlētāji! … :)

Ja nopietni, tad paldies Sanitai Uplejai, Mārai Zālītei un IR-komandai, kam vienā rītā pieticis attapības tieši šorīt izšaut Sanitas Iplejas un Māras Zālītes viedokļu dubletu.

+11
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.10.2011. 09.18

Kur ir racēji – žurnālisti ?
_____________________________________-
Silts rudens. Sirseņi vēl lidinās.

+8
0
Atbildēt

0

oktaavs 07.10.2011. 09.10

Atbildot uz jautājumu: “Kas rausta politisko marioneti V.Z. un kā rokās ir diedziņi ?”, taps skaidri daudzi, it kā absurdās rīcības, iemesli.
Kapēc neviens neinteresējas par šo jautājumu ? Kur ir racēji – žurnālisti ?

+19
-1
Atbildēt

1

disassociative 07.10.2011. 08.52

No malas raugoties liekas, ka partijas savā starpā šobrīd spēlē smagu atriebības spēli. Vienotība atriebjas Zatleram par Saeimas atlaišanu, Zatlers atriebjas tiem, kas viņu nepārvēlēja uz otru termiņu. Un tas, ka triju nedēļu laikā nav koalīcijas aprišu, ir ne ideoloģiju vai principu nesaskaņas, bet maziska savstarpēja ķīvēšanās. Piesauktie nacionālie jautājumi, radikālisms, nodevība un citi skaļi vārdi ir priekš tupā elektorāta. Mūs visus kopā mēģina padarīt par vainīgiem pie tā, kas notiek, mēģinot radīt pārliecību, ka paši vien nobalsojām par Saeimas atlaišanu un paši vien tagad strēbjam savas rīcības sekas. Drīz sāks parādīties medijos analīze no uzpirktiem cilvēkiem par to, cik liela kļūda patiesībā bija šīs Saeimas atlaišana. Tā teikt, prevencija, lai vēl kādreiz cilvēki neuzdrošinātos pacelt galvu un pateikt, ka kaut kas nepatīk.

+3
-13
Atbildēt

7

    dro > disassociative 07.10.2011. 08.58

    Aiz kokiem neredzi mežu, alias. Ja par Zatlera motīviem var piekrist, tad Vienotība taču vēlas strādāt kopā ar ZRP. Es arī šobrīd uzskatu, ka saeimas atlaišana bija bija apsveicams Zatlera lēmums, žēl, ka viņš pats visu sačakarēja.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 07.10.2011. 09.17

    Es arī šobrīd uzskatu, ka saeimas atlaišana bija bija apsveicams Zatlera lēmums, žēl, ka viņš pats visu sačakarēja.
    ____________________________________________________
    Pats atrada- pats pazaudēja.

    Tikai-
    Laikam jau atrada, lai pazaudētu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > disassociative 07.10.2011. 09.21

    Es biju pret Saeimas atlaišanu, biju viens no retajiem, kas balsoja pret, jo negribēju šo scenāriju. Man likās, ka jāļauj Dombrovskim strādāt. Pēc manām domām, cena, ko maksājam par iespēju atriebties Saeimai, ir par augstu. Joprojām savas domas neesmu mainījis, tieši otrādi, diemžēl saprotu, ka mana prognoze piepildās.

    Bet, jūs, kas balsoja par – variet lēkāt un sist plaukstas. Saeima tak tika atlaista!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Guna Jirgena > disassociative 07.10.2011. 09.37

    Zatlera Ahileja papēdis ir konsekvence sarkano līniju novilkšanā !!!
    Tas ir jautājums, uz kuru exprezidents joprojām nespēj atbildēt. Tas liecina par Zatlera un viņa komandas acīmredzamu politiskā brieduma trūkumu . Viņa argumenti skan aizvien nepārliecinošāk …

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 07.10.2011. 09.44

    Bet, jūs, kas balsoja par – variet lēkāt un sist plaukstas. Saeima tak tika atlaista!
    _____________________________________________
    Zini-tā jau varam visu laiku turpināt”Jūs, kas balsōjāt par ZRP, jūs,kas to un jūs,kas šito…”

    Nav produktīvi.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 07.10.2011. 10.28

    Vai Zatlers atriebjas SC par nepārvēlēšanu uz otro termiņu uzaicinot koalīcijā un atstumjot tos, kas balsoja par viņa pārvēlēšanu?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 09.10.2011. 12.04

    Betij, Tu gan labi trāpīji!

    0
    0
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 07.10.2011. 08.44

Tieši tā! Ir smieklīgi reizē runāt par etnisko robežu nojaukšanu un tūlīt pat sadalīt partijas – latviešu un cittautiešu partijās (tas ir Zatlera uzskats par SC) un tas ir bez maz vai vienīgais arguments SC ņemšanai valdībā.

+14
-1
Atbildēt

1

    austrisv > aldis_grunde 09.10.2011. 12.01

    Skatoties, kas tagad notiek pēc 11.saeimas ārkārtas vēlēšanām, kad par visu varu masu saziņas līdzekļos visādi ekperti mēģina spiest uz latviešu elektorātu, ka partijas izrādās ir dibinātas un darbojas nevis pēc programmām, bet gan pēc etniskā principa. Tātad atzīst divkopienu valsti un uzspiež koalīciju nevis labējās un kreisās partijas, bet gan, ka latviešiem jānem koalīcijā krievvalodīgie par katru cenu!
    Tad jau nav ko rīkot vēlēšanas un tādējādi var ietaupīt naudu, jo tad jāveido koalīcija proprcionāli etniskajam sastāvam Latvijā. Piemēram: latviešiem 60% krievi ap 20%, tad % ebreji, % baltkrievi% ukraiņi utt!
    Kāpēc te kaut kādas programmas jāraksta, jo tagadējo koalīciju taču veido, ka jānem labējiem kreisie, kuru programmas nu nekādi neatbilst kopēju mērķu labā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 07.10.2011. 08.38

ja Raivis Dzintars būtu pateicis kaut pusi no tā ko sarunājis Urbanovičs un SC darboņi no savām slimām, naida pilnām galvām tad nav grūti iedomāties kāda svistopļjaska sāktos sabiedrībā. latvieši tiktu apvainoti nacismā, rasismā, holokostā, aparteīdā, kanibālismā.

vai te nav dubultstandarti? vai mēs gadījumā nedzīvojam savā zemē? vai urbanovičveidīgie var nekaunīgi draudēt un šantažēt gozoties Maskavas paēnā?

+47
-1
Atbildēt

2

    dro > dace_ampermane 07.10.2011. 08.52

    Zatlers ir tāds pats sabiedrības vienotājs kā pedofīls bērnu draugs.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > dace_ampermane 07.10.2011. 13.04

    Tā gluži es neapgalvotu. Raivis ar draugiem ļoti daudz interesantu izteikumu ir publiskojuši. Starp tiem var atrast arī trakākas lietas par Urbanoviča mājieniem.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

dro 07.10.2011. 08.36

Reta reize, kad var 100% piekrist autorei un iepriekšējiem komentētājiem. Man nav ko piebilst. Autorei maiss ar žetoniem:)

+14
0
Atbildēt

0

Ieva 07.10.2011. 08.33

Vērtību pārbīde un demagoģija Zatleršteina paziņojumos ir liela. Etniskuma propagandists ir tieši SC, kura ir izteikta nacionālšovinistiska partija, kuras sirdsapziņas bruņinieki ir Osipoivs un Lindemanis, kas proponē Kremļa idejas, slēdz līgumus, ir pret valsts neatkarību, valodu. Kur vēl etniskāk? Šis īlens no maisa, maisa, ar kuru tas tiek mēģināts slēpt, maisa, kas saucas sociāldemokrātisms, lien dikti ārā. Sc mērķi nav tie, ko proponē Zatleršteins. SC ir bijusi pret tiesiskumu, ir ieviesusi divvalodību un ” savējos” Rīgas domē. No Rīgas satiksmes nāk kriminālas ziņas, SC oligarhi kā dzīvoja, tā dzīvo cepuri kuldami. Kur te etniskuma mūra nojaukšana? Visi SC reveransi, piekāpšanās (!) tur vai citur ir tikai taktika, lai tiktu pie siles. Pēc tam tiks teiks, ka tas tā nebija domāts, ka runātājs pauda personīgo viedokli, utt. Labākajā gadījumā Z-isti drupinās to sienu, ko būvēs SC, jo notiks tieši otrādi. SC pie varas Latvijā uzbūvēs jaunu Berlīnes mūri starp Austrumiem un Rietumiem.
Nevar nojaukt to kā nav. Etniskās saskaņas ziņā Latvija jau tagad ir paraugs. Parādiet man otru tādu valsti vēl!
Kangar, attopies!

+32
0
Atbildēt

2

    putekliic > Ieva 07.10.2011. 08.41

    Zatleršteins! :D :D

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 07.10.2011. 09.15

    Kirchlers?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 07.10.2011. 08.31

100% piekrītu autorei. ZRP paziņojums ir vienkārši nožēlojams pēc savas būtības kaut vai tāpēc vien, ka mums jau tā kompleksainajiem latviešiem tiek mēģināts iedzīt vēl lielāku vaina sajūtu par lietām par kurām neesam atbildīgi. Īstais sabiedrības šķēlējs visus šos gadus ir bijis Kremlis, kurš to ir darījis gan tiešā veidā kavējot integrāciju (piemēram, atļaujot nepilsoņiem apmeklēt Krieviju bez vīzas vai dzenot savu propagandu un ideoloģiju caur masu saziņas līdzekļiem), kā arī to pašu darot ar SC rokām un mēlēm. Paņemt SC valdībā būtu vislielākā kļūda ar tālejošām sekām – tā nevis palīdzētu saliedēt sabiedrību, bet tieši otrādi – ieliktu papildus valsts varas instrumentus tās valsts, spēku un cilvēku rokās, kuri šeit cenšas īstenos savas, bet mums svešas, intereses.

+21
0
Atbildēt

0

valdis 07.10.2011. 08.11

Ja ZRP ir atbildīgi politiķi, tad viņiem ir jāpauž sava nostāja. Tad viņiem jāizsaka sava attieksme arī par tādām dīvainībām kā J.Urbanoviča izteikumiem radio intervijās krievu valodā. Latvijas iedzīvotājiem ir tiesības zināt, kas ir ZRP. Akadēmiķa J.Stradiņa piesardzībā ir ļoti vēlams ieklausīties, turklāt J.Stradiņam jau nu nekādi nevar pierakstīt etnisko musināšanu.

+17
0
Atbildēt

0

Guna Jirgena 07.10.2011. 08.01

Lietderīgi būtu papētīt ZRP pirmās lēdijas Kukules biogrāfiju pēdējās desmitgades griezumā. Tur varētu atrast pikantus faktus par draudzību ar bijušo Maskavas mēru.
Pētījums īpaši ieteicams neatkarīgajiem ekspertiem!

+19
-1
Atbildēt

2

    kristaps_drone > Guna Jirgena 07.10.2011. 10.48

    Vēl atrastu arī tādu sīkumu, kā viņas vīra draudzību ar godīgo neoligarhu šleseru.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 07.10.2011. 11.27

    Tipiņš. Netiesā un netiksi tiesāts: izlasījusi ZRP programmu, Sandra saprata, ka ar šķiras ienaidnieku Kukuli kopdzīve nav iespējama un pārcēlās uz Zatlera trieciennieku komandiera dzīvokli:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 07.10.2011. 07.56

Man arī sen jau tā liekas, ka sabiedrību šķeļ ne jau etniskās nesaskaņas, bet ideoloģija. Šo vārdiņu “ideoloģija” komentos esmu lietojis tik bieži, ka sāk jau neerti palikt :)
Bet tas, ka liela daļa latviešu ” inteliģences” jauc ideoloģiju ar tautas pašapziņu – tas Latvijai var pārvērsties par katastrofu – šis ” mežonīgā liberālisma” uzvaras gājiens pāri Latvijai – virzienā uz Austrumiem.
Tas bīstamākais LV ir tas, ka ir tāda daļa ļaudis Latvijā, kuriem pēc ranga pienākas būt ekspertiem, un viņi tad arī izdomā savu pasaules kārtību, pasludina to par Eiropas vērtību, un no šī skata punkta pārliecinoši argumentē, savkārt liela daļa tautas, baidoties, ka tiks apvainoti tumsonībā, visas šīs stulbības bez ierunām pieņem par patiesību :))
Intereses pēc pajautāšu – vai Krišjāns Valdemārs, kad pienagloja pie savas studentu istabiņas durvīm ziņu, ka viņš ir latvietis – rīkojās kā tumsonīgs nacionālists? :)

+32
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > buchamona 07.10.2011. 10.22

    Pagāja gandrīz pusotrs gadsimts un Urbanovichs uzstādīja viņam diagnozi – nozombēts latvietis.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > buchamona 07.10.2011. 11.39

    betijacelmale
    Kam? Krišjānim Valdemāram?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 07.10.2011. 13.50

    Acīmredzot, jā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ingban > buchamona 08.10.2011. 19.25

    Tomēr, tomēr… Runājot par Krieviju, jāšķiro Krievija Krišjāņa Valdemāra laikā, Krievija Ļeņina laikā, Krievija Staļina laikā, Krievija Putina laikā. Mans vectēvs jaunībā (1872 – 1955) bija Krišjāņa Valdemāra laikabiedrs un no savas mammas šo to dzirdēju par viņa piedzīvojumiem Cara Krievijas impērijas Baltijā un Rīgā kā algādzim, būvamatniekam. Tad jāsaka, ka minētās vietas kopā ar Sankt-Peterburgu nebija tādas, par kurām būtu jākaunas un demokrātijas līmenis un tiesiskums nebūt nebija tik šausminošs, kā mūsu galvās ieborējuši rubikieši un kāds tas ir pašlaik Krievijā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 07.10.2011. 07.49

Visā savā mūžā es nekad neesmu šķirojis cilvēkus pēc etniskās piederības, jo esmu cieši pārliecināts, ka es neesmu, teiksim, kobra vai trusis nevis savu nopelnu vai vainas dēl, bet tikai un vienīgi tāpēc, ka mani vecāki nav ne kobras, ne truši, bet cilvēki. Toties man dziļi riebjas jebkurš cilvēks, kurš uzskata, ka viņam kaut kas pienākas tāpēc, ka viņš pieder pie noteiktas tautas, un vēl vairāk man riebjas cilvēki, kas dzīvo svešā valstī un mēģina tur ieviest savu kārtību. Un šajā sakarā uzskatu, ka Ušakovs var braukt uz Krieviju un riktēt lietas tur, bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī, bet sīkais blēdis Zatlers var turpināt uzdot sievas uzņēmuma endoprotēzes par ārzemēs izgatavotām, nevis bīdīt visādas blēžu varzas Par izzagtu Latviju atliekas valsts amatos un muldēt par etnisko saskaņu. Diemžēl blēdis arī Āfrikā ir tikai un vienīgi blēdis.

+23
-1
Atbildēt

5

    ilmisimo > kkristaps 07.10.2011. 09.13

    ..bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī, …
    ____________________________________________________________
    Ko Tev tie rēzeknieši tādu nodarījuši, ka gribi šiem vēl Urbanovicu uzsūtīt??

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > kkristaps 07.10.2011. 09.36

    … bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī,
    ———————————————————————–

    Kas tev ir pret Daugavpili ????

    P.S. Urbim īstā vieta ir Maskavā

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Dzelme > kkristaps 07.10.2011. 11.24

    perfekts teksts !

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > kkristaps 07.10.2011. 20.48

    Jūs personiski nepazīstat Jāni un nezināt, cik viņš ir lielisks cilvēks.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    undriine > kkristaps 07.10.2011. 22.42

    Nu, un kāds bija vēlēšanu rezultātu tusiņš Purvčikā? Pieļauju, ka tu biji goda viesis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam