Aizturētas vairākas kriminālās autoritātes

49

Komentāri (49)

raimonds_bossltd 01.07.2011. 08.04

to Krišjānis Liepiņš
Esi vērīgāks un atrodi atšķirību starp “mantinieks vai noziedznieks” un “to atbalstītājs”!!!

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 30.06.2011. 12.10

Man pie pakaļas plusiņi vai mīnusiņi, sarūgtina, ka IR komentētāju vidū tik daudz fašistu-neostaļinistu, kononova noziegumu mantinieku un prastu kriminālnoziedznieku, atbalstītāju.

+2
-2
Atbildēt

1

    krisjanis_sondors > raimonds_bossltd 30.06.2011. 19.04

    Ja kāds nepiekrīt Tavam viedoklim, tas nenozīmē, ka viņš ir fašists, staļinists, kononova mantinieks vai noziedzinieks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 30.06.2011. 10.20

to dzeris49
VL rindās nav kriminālnoziedznieku, viņu aktīvistu dzīvesbiedri nenogalina Latvijas policistus, viņu atbalstošie juristi neslepkavo kinoteātros. Viņi nepilda līgumus, kas parakstīti ar svešas naidīgas valsts, valdošo partiju.
Objektīvi būs, kad tu katram VL biedram nobučosi roku un izlūgsies piedošanu par neobjektivitāti(neizskaidrojamu zvērisku naidu), bet SC locekļus pakārsi pašu zarnās.

+2
-6
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 30.06.2011. 10.02

to dzeris49
“Varbūt, tā vietā, lai stāstītu absurdas lietas, un skaidrotu Pabrika un Štokenberga domu gājienu”

Varbūt tā vietā, lai žļembātu no Dzintara kunga teiktā izrautu kontekstu, parunātu par neostaļinistu – noziedznieku bandu, SC, kuru locekļu atrašanās šai pus cietume restēm ir ne tikai apgrēcība pret Temīdu, bat arī noziegums pret cilvēci. http://www.tribine.lv/ekonomiska-krize/Saskanas-centrs-viskorumpetaka/10309

+2
-3
Atbildēt

1

    mary75 > raimonds_bossltd 30.06.2011. 10.10

    Ombros, sen esmu informēts par tavu mīlestību pret VL un nemīlestību pret SC.
    Bet, neskatoties uz to, vēlams būtu spriest par abiem objektīvi, nevis tikai emociju iespaidā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Pēterītis 30.06.2011. 09.38

Ja latviski, tad oligarhi jāpārdēvē par meļiem un krāpniekiem.

0
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 30.06.2011. 07.22

Ooooo! Saraksts ar visiem uzvārdiem!
Un Štokenbergam pirms vēlēšanām nemaz nav bail, ka viņu varētu nosaukt par rusofobu :)

+1
-1
Atbildēt

19

    Vaira Tempele > Kaspars Špūle 30.06.2011. 08.29

    Pret to vinji abi ar Pabriku jau laikus nodroshinaajushies, kladzinot par SC njemshanu valdiibaa.
    Tieshi taapeec shai lietai nebuus turpinaajuma un jau peec pusgada vis buus aaraa, tikushi cauri ar vieglu izbiili. SC pakalpinji jau neies atnjemt saviem “strateegjiskajiem partneriem” sponsorus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 30.06.2011. 08.49

    Varbūt, tā vietā, lai stāstītu absurdas lietas, un skaidrotu Pabrika un Štokenberga domu gājienu, jūs varētu izskaidrot Dzintara vakardienas aktivitātes, kur viņš gari un plaši klāstīja, ka oligarhi ir tikai izdomāts ienaidnieks, to loma stpri pārvērtēta, pie kam “neredezēja” starpību starp oligarhu un bagātu cilvēku, ka mūsu pašu oligarhi, lai kādi, vienmēr būs labāku par zviedriem utt., kuri taisni ir tas lielākais ļaunums.
    Vēl Dzintars klāstīja, ka Zatlerim jāiet no politikas projām, nevis jāveido partija vai jāstājas V.
    Tad kā šī apbrīnojama jūsu fīrera un Lemberga pēkšņā uzskatu sakritība jāsaprot:
    – taisnība ir tiem, kas sen runāja, ka VL ir Lemberga rezerves variants?
    – Vl tikai tagad nolēmusi pārmesties pie Lemberga kā pie mentāli tuvāka?
    – ar Dzintara ieilgušo pubertāti, infantilismu un absolūto politisko mazspēju uz visu, kas neattiecas uz nacionālpopulismu?
    Nešķiet, ka jums vairāk būtu jāsatraucas par Dzintaru, nekā par Pabriku un Štokenbergu?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.26

    Dzeri, kā tad tur īsti ir ar aizdomās turēto personu datu izpaušanu? Kāpēc vienā gadījumā neizpauž pat vārdu, bet šeit dara zināmu gan vārdu, gan uzvārdu?
    Prasu tāpēc, ka atceros: reiz Jūs ļoti pašpārliecināti un kompetenti spriedāt par policijas lietām…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.26

    Par laimi viss ir vienkaarshaak, lai kaa Vienotiiba gribeetu sho Dzintara tekstu uzpuust par ziloni.
    1) Ir priekshveeleeshanu laiks un Dzintars vienkaarshi sit konkurentus pasakot, ka arii aiz Vienotiibas un SC staav oligarhi. Un to nu nevar noliegt.
    2) Par VL! kaa Lemberga rezerves variantu ir paaragri spriest, lai neteiktu, ka tas ir absoluuti kljuudaini un murgaini. Njem veeraa, ka VL! ir klaji antikomunistiska nostaaja, savukaart ZZS ir klaji prokomunistiska nostaaja ar visiem vecajiem komunjagaam taas sastaavaa – Lembe, Brigmans, Beerzinjsh un chupa mazaaku funkcionaaru. Turklaat nevaru iedomaaties, ka VL! vareetu buut kas kopiigs ar partiju, kuras sastaavaa ir Kalpaka piemineklja apgaaniitaajs.
    3) Zatleram patieshaam sava partija nav jaaveido – tas veel vairaak sashkjeltu latvieshu elektoraatu, kas galiigi nav vajadziigs.
    4) Nevaru piekrist, ka Dzintars ir mentaali tuvaaks Lembergam kaut vai taapeec, ka Dzintars ir inteligjents, patriotisks cilveeks, bet Lembergs ir psihiski slims cilveeks.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.36

    Dzeri, paskaties kādu laiku atpakaļ, vēl pirms vēlēšanām, bija Dienā Inteliģentā antisemīta blogs, kur šis arī Lembergu bez jēgas slavināja. Gan jau, ka Aivars gājienu un atrakciju partijai arī lāpām naudu biški ir piemetis.

    Vienīgais – vai tad ir maz kāda partija, kam Aivars nebūtu “piestiķējis”?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.47

    Gribētos dzirdēt, kādi oligarhi stāv aiz V?
    Un, izskatās, Dzintaram lielākie konkurenti un ienaidnieki ir V un iespējamā Zatlera partija?
    Slikti, ka viņš nesaprot, ka bez Zatlera partijas, kas varētu piesaistīt arī daļu V, ZZS, un neizlēmuša elektorāta ( tagad Zatlera reitings ir ap 50%, un mums balso par personālijām), tas pats Dzintars, un arī V, visdrīzāk, sēdēs opozīcijā vai būs spiesta sadarboties ar to pašu ZZS vai SC, un ko Dzintaram tas dos?
    Tā ka Zatlera partija nevis latviešu elektorātu sašķeltu, bet gan savāktu tos, kas nebalso, jo nebija par ko, vai vīlušies ZZS vai V, utt.
    Ja cilvēks, kurš tik ilgi darbojies politikā, nespēj saprast tik vienkāršas lietas, un cīnās pats pret saviem vienīgajiem reāliem sabiedrotajiem ( ja tikai par sabiedroto tiešām neuzskata Lembergu), tad politiķis no viņa absolūti nekāds, cilvēks no politiskās matemātikas apguvis tikai saskaitīšanu.
    Un ar Lembergu Dzintaram kopējs daudz kas – tāds arhaisks pasaules uzskats, demokrātisku un liberālu vērtību apšaubīšana, nosliece uz autoritarismu.

    fetka – aizturētie un aizdomās turamie nav viens un tas pats, tikai totalitarās valstīs aiztur cilvēku, un neviens nezina, kur tas palicis, demokrātiskā valstī aizturēto datus parasti paziņo, ja nav kādi īpaši iemesli to nedarīt.
    Un kāds tam sakars ar rusofobiju?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.47

    to dzeris49
    Vai šai rakstā mēs apspriežam Dzintara kungu jeb padumjā miliča, šķēlista un SC pakalpiņa, Štokenberga, domu pērles?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.53

    to dzeris49
    “Un nesaprotu, kāds tam sakars ar rusofobiju”.

    Praktiski katru reizi, kad aiztur noziedznieku, tas izrādās SC elektorāts vai pat aktīvists.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.06.2011. 09.58

    Dzeri, es nemāku spriest par to, vai aizdomās turētā vārda un uzvārda nosaukšana ir kaut kas “šausmīgs”, tikai jautāju Jums, kāpēc Latvijā dažos gadījumos šos datus dara zināmus, bet citos ne. Piemēram, tam krievam, kurš Rīgas kinoteātrī nošāva cilvēku, pirmajās stundās pēc notikuma izpauda vienīgi uzvārda iniciāli, bet te – uzreiz pilnīga atklātība.
    Vispār liels paldies par atbildi – tagad, pateicoties Jums, zināsim, ar ko demokrātiskas valstis atšķiras no totalitārām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.06

    Kāpēc vienā gadījumā dara tā, citā savādāk – tas nav jautājums man.
    Kā man jautājat, tā es atbildēju.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.12

    Dzeri, ļoti atvainojos, ka uzdevu Jums jautājumu!
    No Jūsu iepriekšējiem ierakstiem man ir radies iespaids, ka esat kompetents itin visos jautājumos un gandrīz tikpat gudrs kā Dāvids Vikmanis, bet nu saprotu, ka esmu kļūdījies. :(

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.18

    Noteikti kļūdaties, nekad neesmu apgalvojis, ka esmu kompetents visos jautājumos.
    Izteikt savu viedokli un būt kompetentam nav viens un tas pats, un šī te vieta, cik saprotu, vairāk domāta viedokļa izteikšanai, kompetenta vai nekompetenta, to lai vērtē specialisti, bet viedoklis katram cilvēkam var būt par visu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.30

    Dzeri, Jūs mani satriecāt!
    Tātad arī šis:
    “tikai totalitarās valstīs aiztur cilvēku, un neviens nezina, kur tas palicis, demokrātiskā valstī aizturēto datus parasti paziņo, ja nav kādi īpaši iemesli to nedarīt”
    ir tikai Jūsu, iespējams, nekompetents viedoklis?!
    Un kā mēs tagad atšķirsim demokrātiskas valstis no totalitārām?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.33

    Man patīk ironija, varat paņemt vēl kādus citātus un paironizēt, man nav nekas pret to.
    Bet, nevajag uzdod muļķīgus jautājumos, tad nebūs jāsaņem muļķīgas atbildes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.06.2011. 10.41

    Dzeri, paldies par atļauju!
    Līdzko atkal pateiksiet ko banālu, es to noteikti izmantošu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > Kaspars Špūle 30.06.2011. 11.17

    Undertaker, kuri tad ir tie aiz “Vienotības” stāvošie oligarhi? Kuri “Vienotības” biedri, atbalstītāji vai ziedotāji ir bagāti cilvēki ar kādu plašsaziņas līdzekli īpašumā un ietekmi (formālu vai neformālu) politikā?

    Piekrītu Tev par to, ka Zatleram nav jātaisa jauna partija, jo tas atkal sašķeltu latviešu elektorātu. Un jau iepriekš esmu izteicis cerības, ka arī Zatlers to saprot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Kaspars Špūle 30.06.2011. 11.52

    Belokoņs, Stepanovs par piemeeru.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    anrijs > Kaspars Špūle 30.06.2011. 17.45

    Parasti gan: Nav muļķīgu jautājumu …. ir muļķīgas atbildes!

    Ja cilvēks atkārto jautājumu, tad nav sapratis atbildi, kas var norādīt, gan uz viņā prāt-spējām to saprast, gan uz atbildes “samudžinātību”.
    Ir gan trešais variants, kad cilvēks nevēlas saprast/izprast … tik rada “trokšņus” ar saviem jautājumiem…..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > Kaspars Špūle 30.06.2011. 19.02

    Aivars Stepanovs, kurš 15.05.2009. “Sabiedrība Citai politikai” ziedojis 75 latus? Vai Igors Stepanovs, kurš ir ziedojis Jaunajam laikam divas reizes pa 3’000 latu?
    Vilorijs Belokoņs ir ziedojis tikai 2008. gadā likvidētajai Konservatīvajai Partijai.
    http://www.knab.gov.lv/lv//finances/db/donations/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 30.06.2011. 04.53

un man nezkaapeec visu laiku likaas ka autoritaate ir Lembe( apsuudzeets smagos noziegumos) , kaa nekaa grozaas pa varas gaiteņiem un katru dienu sniedz dažaadus komunikee meedijos , bet te noraada uz prastiem gangstriem …

+7
-1
Atbildēt

0

janazakovica 30.06.2011. 00.11

kaut ka neizskatas ka tada limena bratani glabatu kaut kadu tur heroinu.gan jau mesto imela kada mentu padstava.

0
0
Atbildēt

1

raimonds_bossltd 29.06.2011. 23.40

Nu gan Štokijs lej. Kāds Nikolajs Haritonovs, kriminālā autoritāte? Sīks padzīvojis huļigāns, kurš droši vien vēl sēž uz heroīnu. Cita lieta viņa brālis.

“Tas ir labākais ķēriens pēc Haritonova kopš 1990.gadiem, ” pauda ministrs.”

Vai nu tas muļķis nav iekāpis savā bļodā, jeb tīšuprāt maldina sabiedrību. Par “milzīgo panākumu” cīnā pret organizēto noziedzību mūsu korumpētie padumjie menti, padumjie prokurori, padumjie tiesneši un promaskaviskās čekistu, zagļu, komuņagu un pederatu bandas, LC un DPS, nosauca krievijas KGB, Solncevas brigāžu, Pārdaugavas un mūsu pašu noziedznieku pakalpiņu specoperāciju, kad Haritonova grupējuma likvidēšanas gadījumā, visa kriminālā ietekme nonāca Pārdaugavas grupējuma rokās, kas pakļāvās Solncevas brigādēm. Latvijas kriminālā kase(obšķaks) no Holandes tika pārnesta uz Maskavu, lai palielinātu Maskavas ietekme Latvijā. Tā iemesla dēļ Amsterdamā tika arī nošauts, patiesi krimināla autoritāte, Animals(Viktors Balulis). Viņam par pakalpiņu bija Jānis Jurkāns, kas remontēja viņa māju, bet, kad aizgāja politikā, pildīja svarīgākus uzdevumus.

+2
-3
Atbildēt

0

ivetao2007 29.06.2011. 23.08

Pareizs ir aizrādijums, ka bandītus jāsauc par bandītiem, muļķus – par muļķiem. Banditsiskās organizācijas pavisam acīm redzmi ir saistītas ar partijām, kuru mērķis ir savu “operāciju” tīklošanai iegūt varu. Uzliekot tam visam Hūti.

+7
-2
Atbildēt

0

gundega_grinberga 29.06.2011. 22.51

Krīzes un visādu citu reformu laikā, organizētā noziedzība ceļ augša savu galvu, uzaudzē pūķim līdzīgas galvas un uzdarbojas kopā ar pie varas esošajiem. Jācer, ka šoreiz policija bija un būs augstumos un darīs visu iespējamo, lai nepieļautu 90-o gadu atkārtošanu, kad valsts tika izlaupīta, bet bandīti uzdzīvoja uz tautas rēķina.

+5
-1
Atbildēt

0

LAURIS 29.06.2011. 22.08

normala bilde. pliks chalis rakom, mozaiikas propaganda

+3
-5
Atbildēt

0

Andris 29.06.2011. 21.59

IR, neizmantojiet lūdzu padkrievlatvisku jaunvalu. Sauciet bandītus par bandītiem, nevis par autoritātēm.

+26
-3
Atbildēt

8

    raimonds_bossltd > Andris 29.06.2011. 23.47

    to agrunte
    Ir tāds jēdziens “kriminālās autoritātes”, kas noliek noziedznieku hiearhijā tos augstāk par pārējiem. Iedomājies, Šļesars, Šķēle un Lembergs sēž pie parašas, bet Vaska Lisijs pie pirmā galda. Vieni ir parašņiki, cits, autoritāte, lai atšķirtu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Andris 30.06.2011. 05.07

    Man arī nav skaidrs, par ko satraukums, katrs zina, ka “kriminalā autoritāte” nozīmē autoritāti kriminalās aprindās, kas te var būt neskaidrs un kāpēc pēkšņi nevar lietot šo teicinu, kas lietots gadu desmitiem?
    Man pēc muļķības vairāk izskatās tā “Īslande” ar garo “Ī”, un arī daudzi “latviskojumi”, lai ko tur neteiktu tā mūsu superkonservatīvā un pārgudrā valodnieku komisija.
    Humoriņam ielikšu parodiju:

    dators – dižskaitļapstrādnis;

    plāksteris – līmjuzbrūclīmis;

    autobuss – bezvadripnis

    kosmonauts – visumnieks;

    operators – rīcībizdomnieks;

    fēns – karstpūtis;

    kinologs – suņzinis;

    valdības demisija – aizeima;

    McDonald – gaļmaizgaļainis;

    hotdogs – suņmaizdesainis;

    pincete – divpirkstu tvereklis;

    audiokasete – lentveida skaņnesis;

    CD – skaņripulis spīdīgais;

    vinilplate – skaņripulis melnais;

    audiofails – slepenais skaņpīkšķis;

    termins – nostādnis;

    katastrofa – lielapmērķeza;

    automašīna – pašgājējs rumaks;

    alkoholiķis – brandava sagumzītais;

    policists – lielvaras pārbaudnis.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 30.06.2011. 12.31

    Mums kaimiņos ir valsts, kur tieši šādi visi šie priekšmeti arī saucas, bez jebkādas parodijas. Tā ir Somija. Un nekas, dzīvo ļoti labi. Tā ir valsts ar vienu no zemākiem korupcijas līmeņiem visā pasaulē. Bet ja arī somi sauktu bandītus par autoritātēm, kā to dara Krievijā un Latvijā, nekas labs arī viņiem nebūtu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    BaleLiina > Andris 30.06.2011. 15.39

    Tāda jēdziena `kriminālā autoritāte` ne valodniecībā, ne likumdošanā vai administratīvajos papīros nav – te jau pareizi norādīja. bandīts ir bandīts, neatkarīgi no tā, KUR viņš sēž.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Andris 30.06.2011. 15.54

    Ikdienā lieto daudzus jēdzienus, kas nav ne valodniecībā, ne likumdošanā, bet, ja tos lieto, tātad, tie, tomēr, dabā ir.
    Un, manuprāt, svarīgāk ir tas, kas pastāv dabā, nekā tas, kas pastāv valodnieku galvās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 30.06.2011. 19.23

    Daži 1940. gada notikumus daži sauc par “okupāciju”, bet SC par “brīvprātīgu pievienošanos”. Tas, kādu apzīmējumu cilvēks izvēlas, raksturo vispirms pašu cilvēku. Bet ne mazāk svarīgi arī tas, ka ar izvēlēto apzīmējumu tiek ietekmēti citi cilvēki, kuri vēl svārstās, vai jauni cilvēki, kuri tikai iepazīst pasauli. Un tas nebūt nav tik mazsvarīgi, kā apgalvo Dzeris, ja jau vnk vārda izvēle var kļūt par iemeslu koālīcijas nenoslēgšanai.
    IRam derētu lietot vārdus “bandīts” un “okupācija”, nevis “autoritāte” un “brīvprātīgā pievienošanās”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > Andris 30.06.2011. 20.37

    Rungainis ieviesa manuprāt lielisku latviskojumu vārdam oligarhs -lielzaglis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Linda Šaicāne > Andris 01.07.2011. 10.09

    Pilnībā piekrītu.

    “Organizēts noziedzīgs grupējums”
    “kriminālā autoritāte”
    “oligarhs”

    Tie visi skan pavisam citādi un daļai cilvēku nebūt neizsauc tik negatīvas asociācijas kā vienkārši: “banda”, “bandīts”, “zaglis”, “laupītājs”.

    Nesaprotu, kāpēc mēdijos ir izplatījusies šī sērga, nesaukt bandītus par bandītiem, bet tas ir tiešām pretīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 29.06.2011. 21.50

Domāju, ka maz būs tādu, kam viņi ir autoritātes:):):)

+7
-2
Atbildēt

0

andrisskrastins 29.06.2011. 21.35

“Holodiļņiks” atkal būs drīz atkuāls sakarā ar karsto laiku :)

+4
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam