Ušakovs 9.maija svētkos aicina mīlēt Latviju un apvienoties

116

Komentāri (116)

gundega_heiberga 10.05.2011. 19.05

Cik ļoti ir jātic nacionālsociālismam, lai savai uzvarai piešķirtu tādu nozīmīgumu jau 46. gadu. Ja paši (vispasaules proletariāts) tā ticētu komunismam, viņi to būtu uzcēluši.

0
0
Atbildēt

0

Edzs 10.05.2011. 16.34

lai sho kontingentu labak saprastu vajag noskatities Emira Kusturicas filmu “Pagride” (Underground – 1995).
dzilji zem zemes vienkarsha tauta pule ierochus un dzivo no idejas ka kadreiz sitis fashistus, augsha vinju vadonji pa tam lagam dzerstas un lec “Come on let’s twist again”. viss ir labi kamer merkakjis ielien tanka un izshauj sagraujot sienu kas shkir iedomato pasauli no suras realitates. nav tur vairs fashistu bet ir uzkrajies baigi daudz citu ne mazak svarigu problemu.

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 10.05.2011. 16.17

agnisle _…”būs kā vajag” – ne jau bez nolūka tik miglaini izteicies…_
~~~
pareizi saprati. krievi prasa rezultatus no saviem vadonjiem, vinjiem nevajag ilgi but chibas bet briviem, tapec tie prasa – kad bus un kas bus.
“bus ka vajag” ir politiski izvairiga atbilde bet tomer dod sparnus, apmeram ta ka Urbanovichs solija – “bus Bishkeka” un tulit politkorekti sevi palaboja “viss bus labi”.

+1
0
Atbildēt

0

baibakrastina88 10.05.2011. 11.05

Viltīgs tas Nils tomēr:
“Vajag apvienoties” un “būs kā vajag” – ne jau bez nolūka tik miglaini izteicies…
Saziņā ar latviešu elektorātu Nils to noteikti interpretēs, ka viņš aicina apvienoties krieviem un latviešiem, lai visiem būtu kā vajag, savukārt komunicējot ar krievu elektorātu – ka krieviem vajag apvienoties vienam ar otru, veidojot spēcīgāku krievu komūnu, lai ievirzītu Latviju krievie vēlamā virzienā.
Un krievu šovinisma un lielmanības vairošanas pasākumi NAV ATBALSTĀMI Latvijā – Tēvijas karš te bieži ir tikai piesegs patiesajam pasākuma garam.

+3
0
Atbildēt

1

    Edzs > baibakrastina88 10.05.2011. 12.28

    krievi ir daudz praktiskaki par latvieshiem un vienmer prasa ‘kas man par to bus’. ikdienu tie dzivo ka pagridnieki bet 9.maija apzinas savu speku jau ka sazvernieki. tiesha teksta vinji par to neruna bet zina ka vinjiem ir apsoliti latvieshu dzivoklji pec tam kad nacisti tiks likvideti un Riga piederes vinjiem.
    par Nilu nezinu, dabiski ka latvieshus vinsh uzruna atshkjirigi no ta ka runa ar krieviem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 10.05.2011. 11.03

Nu ar to pārteikšanos Eiropas dienā gan bija Niluškam ,kas galvā ,tas uz mēles. Vienoti Krievijā…hehehehe…
Ne s..da tiem vaņkām nesanāks ar LV otreizēju aprīšanu, mēs varbūt arī noliksim karoti kā latviešu nācijas valsts , bet 1/6 sauszemes arī tas laiks nav aiz kalniem, demogrāfija tāda pati un sūdīgāka kā mums. Kamēr vaņkas sādžās un kolhozos , rūpnīcu mikrorajonos dzīvoja un “rietumu labumus” nebaudīja, tamēr jau bērnus vēl dzemdēja, kā sāka baudīt tā process ir aizgājis un piķis par gāzi šitos neglābs iltermiņā…

Tā ka snaikstīšanās ap vecu laiku ambīcijām vaņķām var pārvērsties ārprātīgā PIRRA uzvarā.

+4
0
Atbildēt

8

    Edzs > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 12.09

    WAT: _…Niluškam ,kas galvā ,tas uz mēles. Vienoti Krievijā…_
    ~~~
    vai tiesham ta vinsh pateica? :))
    Rubiks gan bolsheviku sadarbibu ar nacistiem lika atcereties: _…Vērmahts, pasaulē labākā armija, nodevīgi laužot sadarbības līgumu, naktī uzbruka plašā frontē,…_

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 12.50

    &nbsp
    Mielavs izradas ka palicis par krievu ir komunalaja virtuve:
    _…”Es mīlu latviešu valodu, jo tā ir mana dzimtā valoda, bet krievu valoda man ir kā otra dzimtā valoda, jo esmu uzaudzis komunālajā dzīvoklī. Tāpēc es jau pirms trim gadiem vairākas savas dziesmas sāku tulkot krieviski,” pastāstīja Mielavs un koncertu turpināja ar dziesmām arī krievu valodā…_

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 13.27

    http://www.tvnet.lv/zinas/mobilais_reportieris/376883-usakova_skandaloza_parteiksanas_eiropas_dienas_uzruna

    Nu re ja jau viegli orandžīgais TVNETs pamanīja, ta jau Niluška dikti nesmuki izpļurkstējās par Antonijas ielas 2 kuratoru izliktajiem pienākumiem, bet ko no vaņkas paņemsi, gatavs aiz sajūsmas kreklu uz krūtīm plēst…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 13.31

    Savukārt Mielavs nu jau kā laiciņš ir pārkāpis robežu kur beidzas vēlme pēc tautu sadzīvošanas un savstarpējas tolerances un sākas “Kremļa lakstīgalas” treļļi, bet lai jau vēstures mēslainē jau tādu kā viņš lērumiem. Labākajā gadījumā vienmēr paliks kā divdomīgi vērtējamais vokāli instrumentālais izpildītājs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 13.43

    to TanteSidra
    Latviešu un citu eiropieši nīdējs Mielavs smagi aptaisījās, kad pagājušo gadu par piedalīšanos sarkano fašistu, impērastu-pobedastu šabašā 9. maijā, uz viņa koncertu 22. maijā Saulkrastos bija pārdotas vien 20 biļetes un koncertu atcēla.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 13.47

    jaa, tiesham divaina Ushakova runa:
    …labakais kas shaja gadsimta ir noticis ir tas ka esam kopa ar Vienotu Krieviju.. tpfu.. ar Eiropas Savienibu…_
    http://www.tvnet.lv/zinas/mobilais_reportieris/376883-usakova_skandaloza_parteiksanas_eiropas_dienas_uzruna/video

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 13.58

    ombros: _…Mielavs smagi aptaisījās… Saulkrastos bija pārdotas vien 20 biļetes un koncertu atcēla._
    ~~~
    vinsh ar ‘one way ticket’ ir iekapis vilciena kas iet pa citam sliedem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Jânis Bankoviès 10.05.2011. 18.43

    un vel trakak. Dienas komentos lasiju ka 8. maija Vermanjdarza uzstajoties Nils Ushakovs aicinajis uz Brivu Latviju Briva Krievija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 10.05.2011. 10.55

Galvenaš Nila tēzes:
1) tā ir mūsu valsts – tik nesapratu, mūsu vai jūsu.
2) jāapvienojas, lai būtu kā vajag…- kā vajag kam? mums vai jums?
3) mūsu senči karoja pret nacismu…jā, bet jūsu senči vēlāk vēl arī mocīja un deportēja mūsu senčus.

+3
0
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > anita_meistere 10.05.2011. 11.19

    to freifunkLV

    «внуки тех в России, кто воевал с фашизмом, переняли фашистские методы»

    Tāda bija Saakašvili kunga atbilde Mendelim uz cinisko apsveikumu 9. maijā. Es gan teiktu, ka mazbērni savās zvērībās jau ir pārspējuši savus senčus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 10.05.2011. 01.16

+2
0
Atbildēt

29

    raimonds_bossltd > Edzs 10.05.2011. 11.07

    to TanteSidra
    Nekasies par Kamparu, nav viņš ne sliktāks ne labāks par Mūrnieci, Pabriku, vai ZZS ministriem. Sen jau viņš bija jāpatriec, bet ne jau tāpēc, ka SC ir patoloģisks dzīvniecisks naids pret latviešu politiķiem, bet par tā darbiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 10.05.2011. 11.20

    ombros! Tai rakstā “sals” nav par Kamparu. Izlasi tālāk kas rakstīts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 10.05.2011. 11.51

    ombros,
    tu tachu esi ne tikai rakstnieks bet ari lasitajs, nu izlasi shoreiz ne tikai virsrakstu un tad spried.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Edzs 10.05.2011. 12.14

    to TanteSidra
    Labi zini, ka čukča ir rakstnieks, ko piesienies par lasīšanu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 10.05.2011. 12.32

    ombros
    nu labi, dalit uzmanibu ir gruti, izlasisi tad kad pabeigsi lasit kavkazcenter svodkas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Edzs 10.05.2011. 12.47

    to TanteSidra
    Kavkazcenter “svodkas” es izlasu vispirms, jo tā visoperatīvāk pasniedz labas ziņas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 10.05.2011. 13.29

    TanteSidra. Paldies par saiti. Sadu rakstu gaiditu no IR…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 10.05.2011. 14.15

    lno
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/sergejs-ancupovs-kampargeita-dubultmorale-kvadrata.d?id=38406999
    tas ir briesmigi, mes dzivojam tikai shodienai un nakotnes mums nebus.
    uz krizes fona Latvija tiek izpardota un izsaimniekoshanas tempi ir lielaki ka treknajos gados, mums nezinot par sviestmaizi tiek iztirgoti valsts strateghiskie resursi.
    es nezinu ko tur varam darit.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 10.05.2011. 14.59

    lno _…Sadu rakstu gaiditu no IR…_
    ~~~
    shis lietas parasti notiek dumu aizsega visadai knjadai paraleli un tapec paliek aizkadra. tas ir vitali butiskas tapec itka prasitu pamatigu izpeti un tai sekojoshu publicitati, bet nezinu kas vel te ir ieinteresets vai vel spejigs to darit, jo, – kur tie gadi ka dzivojam valsti ka pie bezbedigiem dzerajiem.
    gribetos lai vel kadi to rakstu pakomente. Zane ir gudra un parasti savu iespeju robezhas zinosha, gribetos zinat ko vinja par to var teikt. ZANE?
    IR laikam ir saistoshakas lietas par ko rakstit.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 10.05.2011. 17.57

    …sveika, Tante Sidra!…
    ….mans komentārs varbūt nebūs tik izsmeļošs kā Tev gribētos, bet…izlasi šo interviju ar Kamparu…un pievērs uzmanību datumam – 2011.gada 14.marts…

    http://mezalietas.lv/lv/par_mezsaimniecibu_kokapstradi_medibam/69/kampars_plano_veidot_razosanas_uznemumu_atbalsta_fondu/687

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 10.05.2011. 18.38

    o Zane paldies, bet tas ir kautkas liels un smags, jaatliek uz velu vakaru.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 10.05.2011. 19.51

    …papildinājumam – nedaudz no vēstures:

    No “Sonera” pārmantotā prasība starptautiskajā šķīrējtiesā bija par 80 miljonu latu kompensāciju par “Lattelecom” monopola saīsināšanu no 2013. līdz 2003.gadam, bet Latvijas pretprasība – 600 miljoni latu par “jumta līguma” nepildīšanu un modernizācijas kavēšanu.

    Tad “Lattelecom” privatizācijas procesā dažus gadus iestājās relatīvs klusums. Nākamais pagrieziens notika 2004. gadā, kad Latvijas valsts un “TeliaSonera” noslēdza mierizlīgumu SIA “Lattelecom” akcionāru prāvā. Mierizlīgums vēl joprojām paredzēja, ka pirmpirkuma tiesības uz valstij piederošo 51% “Lattelekom” kapitāldaļu saglabās “TeliaSonera”. Abas puses arī parakstījušas turpmākās sadarbības dokumentu par kārtību, kā notiks “Lattelekom” un šim uzņēmumam šobrīd piederošo SIA “Latvijas mobilais telefons” (LMT) 23% kapitāldaļu turpmākā pārdošana.

    Saeima gan vēlāk norādīja, ka valdība ir uzņēmusies Latvijas valstij neizdevīgas saistības – “Lattelekom” privatizācijā sniegt īpašas priekšrocības vienam uzņēmumam “TeliaSonera”, kuram ir pirmpirkuma tiesības uz “Lattelekom” valsts akcijām. Toreiz demisionējušais premjers Einars Repše (JL) pat izteica aizdomas, ka premjera amata kandidāta Induļa Emša un viņa pārstāvētās Zaļo un Zemnieku savienības asā vēršanās pret mierizlīgumu “Lattelecom” prāvā īstenībā ir saistīta ar Ventspils mēra Aivara Lemberga vēlmi privatizēt uzņēmumu “par sviestmaizi”.

    Pēdējo reizi intensīvas sarunas starp Latvijas valdību un “Telia Sonera AB” notika 2008. gada pavasarī, kad Ministru kabinetu vadīja Ivars Godmanis (LPP/LC). Tolaik valdība pieņēma “galīgo lēmumu” SIA “Lattelecom” privatizācijas lietā, vienojoties to privatizēt, veicot “Lattelecom” un LMT akciju maiņas darījumu ar “TeliaSonera”. Taču jau pēc nepilna gada Godmaņa valdība krita, tā arī nepaspējusi novest privatizāciju līdz galam, bet Dombrovska pirmā valdība nolēma tomēr nepārdot valstij piederošās daļas abos uzņēmumos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 11.05.2011. 00.44

    nu Zane, tu man baigo materialu iedevi, tagad sezhu un analizeju ko Kampars ir teicis 14. marta. zini man intelekta un izglitibas pietrukst aptvert to vinja krasaino domu lidojumu, te gan atzishos ka es vinju par traku uzskatu.
    es nesaprotu kapec laika kad viss ir zem cenas vajag ar steigu izpardot kapitaldaljas valsts uznjemumos lai veidotu kadu jaunu fondu no kura atkal meghinatu kautko saveidot trukstosha vieta.
    ne man Kampara persona tik dikti interese, tas gan ko izlasiju vel vairak veicinaja skepsi pret vinju. cilvekam iedots nazis roka ar ko vinsh azartigi griezis tagad dzivu miesu. radikali reformes valsts lietas tad kad vinja privatas lietas ir tik samudzhinatas ka vinsh vel aizvien nav gatavs nosaukt savu investoru lai noverstu aizdomas no sevis ka ir ietekmejama stavokli savu pasha raditu problemu delj ka narkomans no adatas.
    Zane, tu man patic un es negribu ar tevi lekties, man zhel ka musu saruna neasiste lno. zinu ka tu ka dzelzsbetons stavesi par jebkuru no JL, lai kads vinsh izskatitos. man nav shis mentalas saiknes ar kadu no partijam, ar to mes atshkjiramies, merkji mums ir lidzigi bet atshkjiras izpratne par lidzekljiem ar kadiem tie ir sasniedzami. es Dombrovska vieta patriektu Kamparu jo katra diena ar vinja raditam neskaidribam nes zaudejumus Vienotibas reputacijai un varbut ka pat valsts ekonomiskai situacijai. bet ta varu teikt laikam tapec ka nezinu dreebi vai neparredzu laukumu, neredzu ka Vienotibas vai konkreti JL rezervistu solinsh ir iss un tur ir daudz traumeto.
    gribeju runat par Ancupova rakstu, bet nonacam pie Kampara. labi zinu ka Ancupovs nav nekads cukurgabalinsh, bija Dienas likvidators, bet man tas neizsaka ka jebkas ko vinsh turpmak pateiks ir zeme metams. un Ancupovs jau tieshi saka ka shtrunts par Kampara maksatam algam ja valsti notiek lietas trakakas:
    _…pašreiz aktīvu cenas ir ļoti zemas. Bet esošie novērtējumi iedzen šokā. Atgādinu, ka piemēram visi “Latvijas mežu” aktīvi ir novērtēti 945 miljonu latu apmērā, kaut eksperti saka, ka tikai uzņēmumam piederošo zemju un koku vērtība ir ap 9-10 miljardiem. Eiropas mērogā stratēģisks resurss – par sviestmaizi! Teiksiet, ka neviens neplāno to pārdot? Tad kāpēc ik pēc pāris dienām ziņās ārvalstu banku eksperti, bet tagad arī vietējie, ierosina pārskatīt neprivatizējamo objektu sarakstu?…_

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 11.05.2011. 01.16

    zanE, 19:51
    _…Ministru kabinetu vadīja Ivars Godmanis (LPP/LC). Tolaik valdība pieņēma “galīgo lēmumu” SIA “Lattelecom” privatizācijas lietā, vienojoties to privatizēt, veicot “Lattelecom” un LMT akciju maiņas darījumu ar “TeliaSonera”. Taču jau pēc nepilna gada Godmaņa valdība krita, tā arī nepaspējusi novest privatizāciju līdz galam, bet Dombrovska pirmā valdība nolēma tomēr nepārdot valstij piederošās daļas abos uzņēmumos…_
    ~~~
    zinu Zane sho Latvijas Celja Telefongeitu no pashiem iesakumiem. 90-to sakuma Godmanis un vinja Satiksmes ministrs Gutmanis atshujot konkurentas vacu kompanijas piedavajumu nosledza ar sho Telia vai Sonera kompaniju monopolstavoklja ligumu uz 20 gadiem kas tiem radiju iespeju jau bez kadiem ieguldijumiem ar to pashu analogo telefoniju uz jau esoshas infrastrukturas, uz vecajiem kabeljiem slaukt iedzivotajus ar drausmigi augstam vietejo sarunu izmaksam. shi ir viena no pirmajam verienigajam valsts izzagshanas lietam ko vajadzes petit nakotnes prokuraturai.
    jautajums, – ja “…Dombrovska pirmā valdība nolēma tomēr nepārdot valstij piederošās daļas abos uzņēmumos…”, tad kada velna pec Kampars tagad kad cena var but tikai viszemaka taisas to pardot?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.05.2011. 08.52

    …TanteSidra, Tu nebeidz pārsteigt!…:))
    …nezinu, no kurienes radies priekšstats par manām simpātijām pret kādu konkrētu personu vai notikumu…man jau,laikam, nebūtu Tev jāstāsta kā katrs cilvēks uztver krāsu…un kāpēc katrs paliks pie savas pārliecības…parasti cenšos neļaut subjektīvismam prevalēt pār prātu…meklēju atbildes, vai tiešām viss ir tik slikts un kāpēc cilvēkiem tā šķiet…bet tā jau drīzāk mums varētu būt tāda meiteņu saruna pie kafijas tases…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 11.05.2011. 20.56

    Nav jau Ancupovs-Žurkovs nekāds mīļumiņš, bet jautājumus uzdod labi un uz viņa salīdzinājumiem gribētos Vienotības valdnieku atbildes… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.05.2011. 21.00

    …kāpēc tikai Vienotības?…vai tad Tevi neinteresē, ko šajā sakarā pauž ZZS?…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 11.05.2011. 21.42

    ZanE, vai ta’ valdībā par finansēm, tirgošanu, aizdomīgo pārdošanu LMT un līdzīgos gadījumos ZZS kāds klausās? Ne publikā, ne valdībā labi, ka vēl arī tos nelaiž pie teikšanas, bet tas, ko Vienotībnieki paši grib izdarīt nu itin ne pēc kā laba neizskatās? Un, ja pat liktos, ka ZZS ir tie, kuri gribētu LVM pa lēto notirgot, bez Vienotības praktiski izdarīt valdības vārdā viņi taču nevar? Vai ne? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.05.2011. 22.08

    …pareizi, Optiskais Tēmekli, apķērīgs puika esi!…tieši tāpat, kā Vienotība nevar neko pārdot vai privatizēt…vai noteikt cenu bez ZZS piekrišanas un atbalsta…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 11.05.2011. 23.04

    Ancupovs: _…visi “Latvijas mežu” aktīvi ir novērtēti 945 miljonu latu apmērā, kaut eksperti saka, ka tikai uzņēmumam piederošo zemju un koku vērtība ir ap 9-10 miljardiem…_
    ~~~
    ja tas atbilst patiesibai tad tas ir briesmigi – aktivi noverteti zemak ka par vienu tukstosho dalju, vienu promili, 0.1% no iespejamas tirgus vertibas, tadu apmeru lohotrons vel no valsts izzadzejiem nav piedzivots.
    es negribetu te jaukt politiku, Bresis, Brigmanis vai Kampars, bet tieshi Kampars shoreiz ir pie teikshanas, ap vinju neskaidribu ir daudz, nav parliecibas ka vinsh nav iespaidojams un nav ari parliecibas ka vinsh naudu skaitit mak. tachu nepartraukti ghenere idejas ka majas un varbut labticigi bet varbut ljaunpratigi paraksta visus papirus ko visadu sugu shemotaji pabazh tam zem deguna.
    Dombrovskis saka ka notiek masivs uzbrukums Vienotibas vadoshiem kadriem, protams vieglak butu ja elektorats guletu uz ausim bet jautajums vai tas butu labak valstij.
    Kamparam bija dots laiks apliecinat ka nav ezis migla, to vinsh nav izdarijis. tagad vinjam ir jaatkapjas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 11.05.2011. 23.15

    Vot šim gan, ZanE, neticu: es JL-ā izaugušajos redzu ļoti komunistiskus izgājienus, ko Repše iesāka un ko neviens nav apkarojis! Visu, ko JL dzimušie un augušie grib, viņi izlemj, izvairoties no apsprešanas, bēg no medijiem — kā Repše LB-ā, vienkārši nelaiž klāt… Un pat tagad Aizdevēji atšaudās: cik un ko griezt, to jau Jūsējie paši lemj… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 11.05.2011. 23.25

    Zane, es izlasiju uzmanigi to resursu ko Tu man iedevi –
    http://mezalietas.lv/lv/par_mezsaimniecibu_kokapstradi_medibam/69/kampars_plano_veidot_razosanas_uznemumu_atbalsta_fondu/687
    nenjemos spriest profesionali bet mans iespaids ir ka lietas ko vinsh piedava tiek daritas ja ipashums, shaja gadijuma valsts jau ir zem amura vai tam ljoti tuvu. tad visu atdod par sviestmaizi un iet uz lidmashinu.
    mani neinterese partijas ko jus te ar OT kasieties, Vienotiba vai ZZS, katastrofas sekas bus ne tikai shiem politikjiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.05.2011. 23.41

    …TanteSidra…nezinu, kādus ekspertus Ancupovs atradis, un par kādiem miljardiem runā…es Tevi iepazīstināšu ar citiem miljardiem…kuram ticēsi?…:))

    http://www.mf.llu.lv/uploads/File/lapas/409/Latvijas%20meza%20resursu%20vertibas%20noteiksana.pdf

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.05.2011. 00.30

    oi oi Zane, tu man baigi pamatigo lasamvielu dod, pat ja pieveikshu to, jegas nekadas, nevaru tik strauji tadas lietas specializeties. nedzen mani ludzu izmisuma ar gramatam, man raksturs ir tads ka tas kas man nolikts uz galda man ir jaizlasa..
    vai pareizi ir ka ar valsts ipashumu izrikojas cilveks kas pats sevi ir bankrota vai tuvu bankrotam iedzinis?
    Zane, vai vari man nosaukt Kampara investoru??

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 12.05.2011. 00.55

    …TanteSidra, meitene mīļā!…ne ar pušplēstu vārdiņu neesmu aizstāvējusi Kamparu…un investoru nevarēšu nosaukt, lai kā Tu to gribētu…:))
    …es tikai cenšos iepazīstināt arī ar citādu informāciju…bet secinājumus Tev nāksies izdarīt pašai…:))

    …par Ancupova minētajiem ašpadsmit miljardiem…apgāžot viņa versiju, varu nocitēt to vienā rindiņā:

    Valstij piederošo A/S “Latvijas valsts meži” apsaimniekoto mežu vērtība 1,83 miljardi LVL. Pārējo mežu vērtība 1,6 miljardi LVL.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.05.2011. 01.16

    to 13 lapu dokumentu ir parakstijusi auditorfirma Ernst & Young, tas Baltijas filiale:
    _…Valstij piederošo a/s Latvijas valsts meži apsaimniekoto
    mežu vērtība 1.83 miljardi LVL. Pārējo mežu vērtība 1.6 miljardi LVL…
    (..)…Prasmīgi saimniekojot meža vērtību iespējams palielināt 3 reizes…_

    Ernst & Young bija vainojama Lehman Brothers kraha kas noveda pie pasaules finanshu krizes. Latvija vinji deva pozitivu sledzienu VID datu droshibas sistemas auditam un vel jau tas vards ir biezhi dzirdets.
    neticu es uz varda kautkadas vienas no auditorkompanijam vertejumam, starpiba ar to summu ko Ancupovs nosauc nemaz nav tik atshkjiriga, tam tie ir 9-10 miljardi, tiem 1.83 miljardi x 3 = 5.49 miljardi (…prasmigi apsaimniekojot..).
    krizes laika neko nevajag un nedrikst pardot, lai tada vesture paliek Godmanim kas visu kas vien bija vertigs izvazaja un izputinaja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.05.2011. 01.23

    Zane, paraleli skaitijam un rakstijam.
    pirms tam pieljavu rekjinos kljudu un samurgoju par 1000-kartigu atshkjiribu, taa tas nav, Ancupova minetie 2 vertejumi atshkjiras 10 reizes.
    nu tapat jau palieku pie ta ka krizes laika valsts apmatpersonas nedrikst uzvesties ka dzeraji, nedrikst plest ara no zemes krasaina metala kabeljus un nedrikst raut nost chuguna kanalizacijas vakus, neko nedrikst skruvet nost un stiept uz atras uzpirkshanas punktu.
    visiem bus mierigak ja Kampars ar saviem mistiskiem sakariem lidos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 12.05.2011. 01.53

    …precizēsim vēl vienu secinājuma punktu:
    …”Meža vērtība atkarīga no piemērotās procentu likmes un saimnieciskās darbības ierobežojumiem. Ierobežojumi samazina meža vērtību.”

    …vēl jau neviens lēmums nav pieņemts…tas, ka tiek izskatītas iespējas par valsts uzņēmumu pārdošanu vēl nenozīmē, kas tās rezultēsies…bet procesiem jāseko līdz, tas tiesa!…

    …labi, atlaidīsim Kamparu…un priecāsimies par Lemberga uzticamības personu Krasovsku, kura ar jaunu sparu novedīs iesāktās lietas līdz galam…:))

    Partijas Latvijai un Ventspilij pārstāve koalīcijas sarunās, Ventspils domes izpilddirektora vietniece Kristīne Krasovska uz pusslodzi kļuvusi par veselu divu ZZS ministru – satiksmes un izglītības – štata padomnieci. /pietiek.com/

    Viņa ir jaunā paaudze Zaļo un zemnieku savienībā (ZZS), profesionāle Eiropas Savienības (ES) fondu jautājumos, kura pie pirmās izdevības varētu kļūt par nopietnu ZZS kandidatūru kādam ministra amatam, piemēram, ekonomikas, laikrakstam Diena saka ZZS Saeimas frakcijas vadītājs Augusts Brigmanis par Kristīni Krasovsku (Latvijai un Ventspilij). /diena.lv/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.05.2011. 02.35

    nu dabiski ka tadu Lemberga Kristini ari tur nevajag.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 10.05.2011. 00.15

9. maijs IR Eiropas diena.

+1
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 09.05.2011. 22.35

——-
‘V.Vīķe-Freiberga:nenožēloju, ka braucu uz Uzvaras dienu ‘ –
– niknajiem komentētājiem, kad pāries pirmdienas ” grūtums”, tad vajadzētu ar skaidru galvu/domāšanu izlasīt un pārlasīt VVF rakstu, kas tepat vietnē IR pieejams.

+2
-6
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > Signija Aizpuriete 09.05.2011. 23.08

    to edge_indran ——-
    Ne jau velti viņas dēliņs ir pederasts, arī par uzdzīvošanu kopā ar kara noziedzniekiem, slepkavām un marodieriem 9. maijā un rokas bučošanu čekas ģenerālim, sātanistam Ridigeram. Par visu tiks piestādīts rēķins.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Signija Aizpuriete 10.05.2011. 00.10

    edge_indran _…izlasīt un pārlasīt VVF rakstu, kas tepat vietnē IR pieejams._
    ~~~
    ja suti kadu izlasit un pie tam vel parlasit, – tad kur ellerata ir links??..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 09.05.2011. 20.58

vecais sukāns (zeks Rubiks) nonāks ellē pie Staļintēta un Kononova..100 pudi!

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 09.05.2011. 20.39

Pobedas diena,Moskviča diena un…. Zaporožeca diena!

+6
0
Atbildēt

0

dro 09.05.2011. 20.15

Interesanti, ka Latvijas MM nav ziņu par notikumiem Ļvovā:)

+2
0
Atbildēt

8

marčiks 09.05.2011. 20.10

Hehe, Rubiks gan no sirds izrunājies :)

“Vērmahts, pasaulē labākā armija, nodevīgi laužot SADARBĪBAS līgumu”… tad tomēr SADARBOJĀS gan ar “brūno mēri”.

“nacisti cerējuši, ka pēc viņu iebrukuma Padomju Savienībā tās tautas sašķelsies un sacelsies pret padomju varu” – man gan neliekas, ka nacisti cerēja uz ko tādu, drīzāk bija pārāk stulbi un iedomīgi, lai izmantotu to miljonu ukraiņu, baltiešu u.c. uzticību, kas, pieredzējuši padomju zvērības, bija sākotnēji gatavi šo priekšā kaisīt rozes.

+9
0
Atbildēt

2

    piziks > marčiks 09.05.2011. 22.13

    Tieši tā! Labi, ka Hitlers bija jefreitors, kam neienāca prātā lauksaimniecību attīstīt tik labi, lai pirmajos mēnešos pēc ieiešnas padomju teitorijās pabarotu vairāk nekā 1,5 miljonus gūstekņu: ja gūstekņus nepagrieztu prwet sevi, kas zin, kāds būtu bijis turpinājums… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > marčiks 09.05.2011. 23.02

    to Optiskais Tēmeklis
    Desmitiem miljonu rietumeiropiešu, kas dzīvo, pateicoties tam, ka viņu senči netika izmalti cauri Staļina nāves dzirnavām, var teikt, “labi, ka bija Hitlers”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 09.05.2011. 19.47

Mūsu mājā kaimiņi arī svin šos viņu svētkus un to dara lopiski dzerdami un kautko nesakarīgu muldēdami, kaut viņiem nevienam praktiski nav nekāda sakara ar karu un dzimuši viņi ir šeit. Tas vienkārši ir iemesls piedzerties, jo tā ir pieņemts viņu vidē. Nu kāds gan patriotisms var būt tādos nodzertos prātiņos? Daudzi pat īsti nesaprot par ko īsti ir runa, nemaz nerunājot par kritušo karavīru pieminēšanu. Tas drīzāk ir pamulķo cirks. Bet vecākie cilvēki ar nostļgiju atceras aizgājušos PSRS laikus, kad viņi šeit bija kungi un noteicēji.

+9
0
Atbildēt

0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ilmisimo 09.05.2011. 19.42

    Viens no Šķēles kretīniem. Kad piedzeras, tad rupjš kā zirga deķis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ilmisimo 09.05.2011. 19.52

    “я согласен, что это Великая Победа и спекуляции по этому поводу абсолютно излишни.”

    Biju par Freimani labākās domās.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 09.05.2011. 23.49

    Ijabs:
    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/politolog-russkie-ne-neskolko-zagnannyh-v-podpole-radikalov.d?id=38419889
    Политолог: русские — не несколько загнанных в подполье радикалов (33)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 10.05.2011. 00.00

    SC pārpircis TP galma sociologus, politologus un citus apkalpotājus. Pārdoties grūti tikai pirmajā reizē, katra nākamā ir par kārtu vieglāka. Vēl gan mēdz būt ļoti efektīva iebiedēšanas metode, bet tās laiks vēl acīmredzot nav pienācis.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 10.05.2011. 01.27

    jaa Betij, izskatas ka baiga moskalju nauda nak ieksha, driz visi musu politologi, sociologi, atropologi, un kulturologi edis tiem no rokas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ilmisimo 10.05.2011. 07.53

    Liela daļa latviešu inteliģences vienkārši kaunas par savu tautu, tāpēc arī ir tik “liberāli” attiecībā pret visu svešo, un noraidoši un ciniski – attiecībā pret latviešiem. Viņiem ir kauns par savu izcelsmi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 10.05.2011. 11.12

    SC pārpircis TP galma sociologus, politologus un citus apkalpotājus
    ———————————————–
    centralizētā harmonija – iekārtuot kuopīgus svētkus ar Maskaviju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 10.05.2011. 12.44

    te vienigas zales butu nolikt vinjus visus uz IGNORE, Freimani, Ijabu, lidzigi ka politprostitueto Mielavu – latviski rakstoshos un runajoshos medijos liegt tiem tribini.
    ar atklatu ienaidnieku karot ir vieglak neka apkarot kolaborantu/diversantu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 10.05.2011. 14.00

    ..te vienigas zales butu nolikt vinjus visus uz IGNORE, ..
    ———————————————-
    mēdiji to darīs(ignorēs)?
    pašlaik izskatās otrādi – tiražē uz visām pusēm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 10.05.2011. 14.15

    Liela daļa latviešu inteliģences vienkārši kaunas par savu tautu,…
    _____________________________-
    tāds kā Kima Filbija sindroms- atrast lielu un varenu impēriju kam kalpot?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Normunds 09.05.2011. 18.52

Atkal 9.maijs, kārtējais integrācijas gads noslēdzies. Rezultāti – ja ņem par pilnu aptaaujas rezultātus, tad Latvijas tauta turpina integrēties ap Krievijas pamatvērtībām – uzvaru pašu uzsāktajā karā. Labi, aptaujas varbūt nav precīzas, bet precīza tak laikam ir Deklarācija par Latvijas okupāciju, valstisks dokuments tomēr. Saskaņā ar to 9.maija pasākums izskatās stipri pretvalstisks, bet valsts augstās amatpersomas ne bū ne bē. Nuja, nav jau “nacradikāļi” ko ar lielu dūšu var gānīt un vainot visos pasaules grēkos. Te jābūt ļoti politkorektiem, lai mūsu valsts eksistence kādu neaizvainotu. Vienkāršojot, štrunts par Deklarācijām, ka tik krievi neapvainojas. Ja tā, tad nav skaidrs, ko tā valdība te pa tukšo pīkst par integrāciju un latviskām vērtībām. Būtu labāk klausījuši krieviem, dzīvotu tikpat draudzīgi kā padomju laikā.

+12
-1
Atbildēt

1

    lebronj2356 > Normunds 09.05.2011. 19.09

    Saproti viens ir pamuļķot cilvēkus pirms vēlēšanām un otrs ir ko reāli izdarīt. Ansips Igaunijā spēja – rezultāti nav tālu jāmeklē, i ekonomikā labāk i viena homo sovieticus kulta vieta mazāk. Nevajag lekt uz ecešām, bet ir tomēr lietas, kuras ir acīmredzamas un tās nevajadzētu ignorēt slēpjoties aiz skaistām frāzēm….90to sākumā 9.maijs arī varbūt bija saistīts ar uzvaru karā, bet tagad tas vairāk kalpo par krievvalodīgo atgādinājumu latviešiem par savu klātbūtni un vēlamo privilēģiju atjaunošanu uz kuru tiek iets pa diviem : Lindermana un Urbanoviča ceļiem, ko diemžēl daudzi, ieskaitot naivo vai pārpolitkorekto žurnālisti Jembergu !

    P.S. Kaut kā nesanāk Tev + ielikt :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 09.05.2011. 18.51

ilmisimo 09.05.2011. 18.34

    dro > ilmisimo 09.05.2011. 18.44

    Jā, ir vēl vietas, kur okupantus negodā par atbrīvotājiem:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 09.05.2011. 18.32

“Vērmahts, pasaulē labākā armija” ]
/A.Rubiks/

Zelta vārdi.

Pasaulē visdaudzskaitlīgākās, vislabāk bruņotās, visietekmīgāko sabiedroto apbalstītās, cilvēkēdāju, pederastu, civiliedzīvotāju slepkavu, sadistu, marodieru un vecenīšu izvarotāju armijas pasaules iekarošanas plānus nespētu izjaukt kaut kāda nebūt.

+3
-2
Atbildēt

0

dro 09.05.2011. 17.41

Mēs nevaram ignorēt 1/4 vēlētāju gribu, saka… IR žurnāliste Sanita Jemberga:)

+7
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 09.05.2011. 18.01

    nevaram ignorēt 1/4 vēlētāju gribu,
    __________________________________—
    un vēl juo vairāk – Rīgas mēru Nil Ušakovu un vairākus bijušās Padomju Savienības republiku vēstniekus!

    Nez kuo bijušās Austroungārijas un Osmaņu impērijas vēstnieki?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 09.05.2011. 16.29

Es domāju, ka tie, kuri piedzīvoja puču, nekad neaizmirsīs tā laika Rubika draudus un fizionomiju omoniešu fonā. Šodien, Pārdaugavā tas ir tas pats Rubiks, kas toreiz. Un arī pūlis, kurš šobrīd uzgavilē Rubikam ir tas pats, nekas jau nav mainījies. Pie pirmās izdevības viņi centīsies atjaunoto LR aprīt un tās vietā uzbūvēt savu ” valsti”

+17
0
Atbildēt

2

    Gunārs Nažinskis > buchamona 09.05.2011. 17.10

    Ja būtu ciniķi, tad varētu teikt – labi, ka reizi gadā šie mūdži iziet ielās – var skaidri saprast cik liela ir 5. kolonas aktīvā daļa …, taču, pretīgi ir tik un tā, kaut vai tā iemesla dēļ, ka kļūst baisi apzināties cik daudz cilvēku Latvijā ir iekarotājus un slepkavas atbalstoši – un attiecīgi potenciāli rīkļurāvēji.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 09.05.2011. 19.05

    +1…Ne šie tipāži ne Rubiks tiešām nemainās, tikai varbūt gudrāki paliek un cer uz lienošās rusifikācijas uzvaru, diemžēl pēc aptaujas(kaut gan maz ticu tai) šķiet, ka zināmi panākumi viņiem ir. Un to vai nu neredz vai izliekās neredzam valdība, pārpolitkorektie kā udeni mutē ieņēmuši, tie atļaujas tikai reizēm pakratīt pirkstiņu par 16.martu. Kādas vērtības parstāv sanākušie ir ļoti labi redzams pēc KF un PSRS karogiem un pusslēpto domu, ka LR kā mērenas zobu sāpes. Valdība iespējams neaizdomājas, ka viens no iemesliem latviešu izbraukšanai ir arī tas, ka mūsu Latvija diemžēl ir tik ļoti krieviskota un pie varas praktiski lielākoties ir tie paši kas palīdzēja tādai Latvijai kļūt !

    +7
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 09.05.2011. 15.59

to dzeris49
Atkal mēģini jebkuriem līdzekļiem attaisnot krievu fašistisko izdzimteņu, staļinistu, pastrādāto drausmīgāko noziegumu, WWII, kam līdzīga, droši vien, nav bijis visas mūsu galaktikas vēsturē. Vismaz mūsu planētas zināmā vēsturē, noteikti nav.

Мы на горе всем буржуям
Мировой пожар раздуем
Мировой пожар в крови
Господи благослови

(Aleksandrs Bloks)

+8
-2
Atbildēt

0

jeers 09.05.2011. 15.11

LNT jau ir ieguvusi specifisku auditoriju. Te nu mēs labi redzam, kādu!

+10
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 09.05.2011. 14.09

Būtu ļoti interesanti zināt konkrēti, cik krievvalodīgo un cik latviešu bija atbalstītāju vidū un cik – noliedzēju vidū. Krieviski runājošiem, kam zināšanas par vēsturi, tai skaitā par 2. pasaules karu, ir iemācītas brežņeva un tml. vadoņu laikos, 9. maijs tiešām ir svētku diena, būtu dīvaini sagaidīt ko citu, bet ja arī latviešu vidū ir šo “svētku” atbalstītāji, tā jau ir diagnoze, neatkarīgi no mācību laika. Bet vispār šo Hruščova vai Brežņeva laikā izgudroto “svētku”, lai iebarotu padomju tautai kādu pacilājošu un vienojošu varoņmītu, svinēšana ir lieliska ilustrācija, kā cilvēkveidīgie var gadu desmitiem dzīvot padomju ideoloģijas samazgu mucā – savu varoņteiku pasaulē – un negribēt neko zināt par to, ka jau sen ir apgāztas komunistu radītas pasaciņas par “uzvaru”, par “atbrīvošanu” utt. Nez ko teiktu šie svinētāji, ja būtu izlasījuši kaut vai savu tautiešu Viktora Suvorova un Aleksandra Ņikonova grāmatas par šo tēmu.

+11
0
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > kristaps_drone 09.05.2011. 16.06

    to Tipiņš
    Kad liela daļa staļinisma upuru(sarkanarmieši) jau bija apsprāguši, bet pārējiem piemirsusies vismelnākā epizode visā krievijas apkaunojošā vēsturē, varēja atkal to pakoriģēt un no sūda “uztaisīt” konfekti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 09.05.2011. 14.02

Uzvaras piemineklis – kulta vieta krieviem, kur viņi organizēti katru gadu pulcējas, lai rādītu latviešiem pliku pakaļu un pigas. Ar saukļiem ” okupācija nebija ” un ” mēs Jūs atbrīvojām ” viņi grib iegūt mūsu draudzību un lojalitāti. Nelaimīgi, bez pazaudētās dzimtenes, Padomju Savienības, pataisīti par nesaprotamu krievvalodīgu masu, viņi cenšas pacelt savu pašapziņu.

+17
-1
Atbildēt

1

    Tamāra Nolmane > raimondsb_mail_lv 09.05.2011. 15.06

    Nezinu vai tas ir svarīgi, bet piemineklis ir falliskas formas. Reiz mācījos, ka cilvēkiem ar psiholoģiskām problēmām viss par un ap dzimumorgāniem kļūst īpaši svarīgs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

dro 09.05.2011. 13.00

Vieniem – tiem ar tiem kartona čemodāniem,kuri sabrauca Latvijā pēc kara, 9. maijs varbūt arī ir kaut kas līdzīgs ziemassvētkiem.
________________
Mana mamma stastija, ka 40.gada rudeni pilseta ienaca kolona ar skrandas terptiem cilvekiem, apavu nebija, kajas bija aptitas ar lupatam. -Ta Latvija ienak bads-, noteicis tevs…

+23
0
Atbildēt

1

    kristaps_drone > dro 09.05.2011. 14.12

    Tēvs, droši vien, tanī brīdī vēl nezināja, ka viņi nes kultūru un nāk atbrīvot…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 09.05.2011. 12.12

Ušakovs 9. maiju salīdzināja ar Ziemassvētkiem :). Vispār jau trāpīgi, tomēr nepilnīgi. Vajadzēja tad pateikt visu līdz galam. Vieniem – tiem ar tiem kartona čemodāniem,kuri sabrauca Latvijā pēc kara, 9. maijs varbūt arī ir kaut kas līdzīgs ziemassvētkiem. Jaunas zemes apguva Latvijā, sāka dzīvot vairāk kā cilvēki utt. Citiem 9. maijā Latvijā sākās Golgāta, ja jau izmantojam Bībeliskas līdzības. Bet, ja vēl par Ziemassvētkiem, tad Ušakovs, droši vien, runā par tādiem Ziemassvētkiem, kur Salavecis ir ielikts Kristus vietā.

+19
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > buchamona 09.05.2011. 12.54

    par tādiem Ziemassvētkiem, kur Salavecis ir ielikts Kristus vietā.
    —————————————
    Pateicības diena. Mayflover”a vietā tanki.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Лаврентий Берия 09.05.2011. 11.50

Jums nav vienaldzīgi šādi un līdzīgi jautājumi, un Jūs izsakāt savu viedokli? Tad palīdziet arī studentiem iegūt Jūsu viedokli par Jūsu portāla ir.lv komentāru sadaļas lietojumu.

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRfRjF4VEJ3dDlXMmMzRGdzM25QZkE6MQ

Mums ir svarīgi uzzināt, jo tas varētu sniegt visai interesantus secinājumus, kas varētu noderēt nākotnē. Ceram uz atsaucību un atbalstu!

+1
-4
Atbildēt

0

martins_spravniks 09.05.2011. 11.48

Šī ir lieliska iespēja prādīt to postu, ko komunisti nodarījuši bijušās PSRS tautām. Bezjēdzīgi nonāvēti miljoni kareivju, “sprostuguns” vienības, soda bataljoni, grāvjos un bedrēs apraktie kareivji – par visu šo vajadzētu runāt jau kādu laiku pirms 8., 9. maija. Nodalot kara upurus – ierindas Sarkanās armijas kareivjus no NKVD, SMERŠ un citiem represīvos grupējumos dienējušiem, mēs piešķirtu šīm dienām vairāk jēgas. Arī ideoloģiskajā frontē ir jācīnās!

+16
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > martins_spravniks 09.05.2011. 12.37

    Bezjēdzīgi. Cilvēkiem, kas 9. maijā priecājas, nekāda ideoloģiskā cīņa domāšanu nemainīs. Krieviski ir tāds teiciens- кривого могила исправит. Cits jautājums ir par valsts/pašvaldību amatpersonām, kas tur piedalās. To atrašanās savos amatos gan varētu būt apspriešanas vērts jautājums. Vai viņi ir pelnījuši tērēt tās valsts naudu, kuras sēru dienā viņi priecājas.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > martins_spravniks 09.05.2011. 13.05

    Fakts, ka Ušakovs piedalās 9.maija saietā objektīvi raksturo situāciju Rīgā. Šobrīd Rīgā pie varas ir migranti un viņu līdzskrējēji -pieņemu tie latvieši, kuru “vēsturiskās astes” velkas dziļi iekšā ” padomju laikos”

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

r0lands 09.05.2011. 11.33

Baltkrievijas liktens Latvijai ļoti tuvu,okupacijas strauji nostiprinās gavenai ar domāšanu un valodu,pārejais jau vienkārši ar draugu palīdzību pieņemot attiecīgos likumus

+7
-2
Atbildēt

0

Life Quality Managem 09.05.2011. 11.29

No ļoti žēl, ka valdošā koalīcija ignorē. Tātad nav viedokļa vai negrib paust. Man šķiet, ka pārvarot 9.maija barjeru daudz, kas šajā valstī sakārtotos labāk. Ja piemēram Valdis Dombrovskis, vai Valdis Zatlers sadūšotos un teiktu sanākušajiem kādu iedvesmojošu uzrunu. Lielas lietas varētu notikt.

+5
-19
Atbildēt

4

    daina_tabuna > Life Quality Managem 09.05.2011. 11.33

    Latviski :-)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Life Quality Managem 09.05.2011. 14.43

    Nav nekāda 9 maija barjera, visa pasaule atzīmē ( bet, ne svin) 8 maiju.
    9 maijs ir, jo Staļins tā nolēma ( viņu neapmierināja, ka pirmo reizi kapoitulāciju parakstīja nepietiekami augsts virsnieks no Krievijas puses, tāpēc dabūja parakstīt otrreiz, 8 maijā pēc Eiropas laika, bet, 9 maijā pēc Krievijas laika).

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ceru, ka atbildīgi Latvijas valsts vadītāji šajā mūdžu barā karātavu laukumā nekad nerādīsies.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Life Quality Managem 09.05.2011. 18.59

    Nu bet pareizi, to jau izdomāja pēctam, kad sāka brukt komunisms, lai lumpenus kopā noturētu…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

liina 09.05.2011. 11.00

Atkal šīs aptaujas. Atbilde ir atkarīga no tā kā pajautā. Nacisma sagrāvi vērtēju pozitīvi, bet staļinisma uzvaru un līdz ar to Latvijas okupācijas nostiprināšanos uz gadu desmitiem, protams, negatīvi. Ja to sabāž kopā vienā jautājumā, tad sanāk ne zivs, ne gaļa, attieksmi ar jā vai nē paust neiespējami.

+11
-2
Atbildēt

6

    daina_tabuna > liina 09.05.2011. 11.33

    Ja ir jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad man ir aizdomas, ka latviešiem kā tautai tomēr mazāk slikti klātos pie fašistu, nevis komunistu okupācijas. Vismaz mana ģimene no 1939. gada 1. septembra līdz 1945. gada 9. maijam daudz vairāk cieta no komunistu rokas. Domāju, ka situācija citās latviešu ģimenēs ir tieši tāda pati.

    Protams, salīdzinājums ir tāds nereāls, jo nav iespējas izdzīvot divas dažādas vēstures. Tāpēc es nacisma sagrāvi negribu vērtēt nedz pozitīvi, nedz negatīvi. Vienkārši kā vēstures fakts, ka tas ir noticis. Apmēram kā Vezuva izvirdums. Bet kas gan ir viennozīmīgi- tā ālēšanās Pārdaugavā ir ņirgāšanās par latviešiem un Latviju. Un ja tur piedalās kāds Saeimas deputāts, tad ir jāprasa kā kaut kas tāds var notikt?

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > liina 09.05.2011. 14.12

    . “Tāpēc es nacisma sagrāvi negribu vērtēt nedz pozitīvi, nedz negatīvi”.
    ———————————————————————-
    Nacisma sagrāve jāvērtē pozitīvi jebkurā gadījumā, kā to vērtē visā pasaulē, neatkarīgi no tā, kas notika pēc tam.
    Tas vispār ir dīvains salīdzinājums – kas labāks – staļinisms vai nacisms?
    Apmēram tā – kas labāks – holēra vai mēris.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > liina 09.05.2011. 14.57

    dzeri, holēra noteikti labāka par mēri:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > liina 09.05.2011. 15.07

    ..holēra noteikti labāka par mēri:)
    —————————————-
    Rīgas?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > liina 09.05.2011. 20.33

    Redz, latvieši vairāk cietuši no Staļina, nekā no Hitlera, tāpēc tāds vērtējums – ka Hitlera režīms gandrīz labāks par Staļina režīmu.
    Mūsu sūnuciemā visu vērtē tikai no sava šauri provinciāla viedokļa.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liina 09.05.2011. 22.54

    to dzeris49
    Ne tikai, arī paši Staļina vergi, debilā bezsugas, bezsmadzeņu massa ir vairāk gājuši bojā no sava “tētiņa” rokas, kā pelnīti no vāciešiem, somiem, ukraiņiem un latviešiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam