PS aicina grozīt koalīcijas līgumu

94

Komentāri (94)

dro 06.03.2011. 22.31

Maxss.6.mar 14:58…tad ko tik nedarīju, piemēram, atšķirībā no dažiem labiem tai laikā neatrados Saeimā (arī nav bijis ne mazākās vēlmes tur iekļūt), nepiedalījos dažādās komisijās, arī nemēģināju izmantot sociālos tīklus sevis popularizēšanai…

6.mar 20:02…daža laba iestāde pasludināja “par ienaidnieku nr.1”, jo ar saviem nepatīkamajiem jautājumiem pamanījos publiski izjaukt ieplānoto manipulāciju ar savākušos publiku. Tāpat arī daži internetā izteiktie komentāri parādījās drukātajā presē.
____________________________
Ļoti aizkustina cilvēki, kuri dažu stundu laikā spēj nonākt pretrunā ar iepriekš pausto! Bravo:))))

+3
-1
Atbildēt

3

    modriss > dro 06.03.2011. 22.47

    ->Ino
    Iedziļinies rakstītajā – pretrunas nav! :) Viena lieta ir runāt klātienē, kad esi klātesošajiem atpazīstams, vai arī ar savu vārdu, uzvārdu figurēt twiterī, facebook vai draugiem.lv un bīdīt idejas. Otra – veikt ierakstus ar pieņemtu niku. Izproti atšķirību? :))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.03.2011. 22.56

    Maxss. Atšķirību saprotu, tikai tā, draudziņ, nestrādā tavā labā, jo parakstoties ar savu īsto vārdu tu tieši “izmanto sociālos tīklus sevis popularizēšanai”:)) Tu taču neapgalvosi, ka izmantojot niku lno, es sevi “popularizēju”?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 07.03.2011. 10.42

    Ino, kaut ko ne tā saprati:) Nav pamata replikai, jo sociālajos tīklos saglabāju tikpat lielu anonimitāti kā šai portālā. Augstāk minētā piezīme vairāk mērķēta uz politiskās skatuves personāžiem un viņu aktivitātēm noteiktos periodos.
    Tā ka neuztver personīgi :) Bet ja pie mums pēkšņi parādīsies politiķis(/-e) Ino, tad gan varēs pieminēt pašreklāmu ir.lv :)))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 06.03.2011. 22.05

Maxit!
Bet, ja nepiederi pie vienaldzīgajiem, tad kāpēc tāda attieksme pret citiem, kas arī nav klusējošā pelēkā masa un nebūt nevienu partiju un tās biedrus nedievina, bet kritizē un vēlas, lai Latvijā būtu tāpat vai līdzīgi kā ES valstīs ! Tad jau arī sapratīsi, ka vienīgā partija, kurā galvgalī nav vecā nomenklatūra ir Vienotība ar tās kļūdām, bet arī ar cerību, ka viss mainīsies uz labu, jo citas izvēles jau pašlaik nav! Un jāpriecājas, ka tomēr ir cilvēki, kuri gatavi riskēt un samierināties, ka viņus nopaļās bez žēlastība sgan par savām, gan citu kļūdām!
Patiesībā man prieks , ka neesi vienaldzīgais tips!

+1
0
Atbildēt

1

    modriss > austrisv 06.03.2011. 22.52

    Dažreiz noderīgi pieņemt arī “devil’s advocate” lomu. Šķiet lielākie ieguvēji būs tieši kritizējamie, ja spēs kritikā saskatīt savus vājos punktus un izmantot informāciju to novēršanai

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 06.03.2011. 17.19

Maksīt!
Pats jau arī esi pateicis, ka neko neesi darījis sabiedrības labā, ko prasi no Vienotības biedriem!!!Pats esi darījis tikai savā labā, un arī tas ir normāli.
Ja, pats neko neesi darījis sabiedrības labā, tad Tev nav arī jātiesā tie, kas kaut ko mēģina darīt sabiedrības labā!( te domāju cilvēkus, kuri stājas partijās un tiešām strādā, nevis izmanto partijas savu interešu un kabatas pildīšanai( Lembis, Šlesers, Kalvītis utt! Protams, ka vari kritizēt, bet ar argumentiem un piemēriem, jo pateikt, ka slikti un zagļi ir visi ir nepateikt praktiski neko!
Kā pilsoniskās sabiedrības loceklis esmu paudusi savu viedokli,un ne tikai , pie tam tādu viedokli, kas nepatika vecajiem zagļiem. Nesaki, ka tas nav nekas, jo ne jau par velti vecie zagļi gribēja ierobežot komentārus visos interneta portālos! Komentāri tomēr viņiem traucē saldo dzīvi.
Negribas uzskaitīt, ko esmu darījusi un ko, iespējams darīšu, bet vismaz uz notiekošo neskatos vienaldzīgi un netaisos to darīt arī turpmāk! Piederu pie PS un par to priecājos, jo man nav vienalga, kas notiek manā valstī! Protestēšu pret neliešiem, kas gatavi par naudu pārdot manu valsti!

+2
0
Atbildēt

1

    modriss > austrisv 06.03.2011. 20.02

    Betucīt!
    Ceru, ka pamanīji – kritizēju pietiekami pamatoti un ne tikai emociju vadīts. Iebildumi ir pret pārlieku idealizēšanu.
    Starp citu komentāru un informācijas ievietošanas ierobežojumus pavisam nesen pieminēja arī V pārstāvji :) Tā ka vecie zagļi šai jomā nav vienīgie ar šādām vēlmēm.
    Ja jāsāk lielīties ar personīgā viedokļa gadījumiem, tad daža laba iestāde pasludināja “par ienaidnieku nr.1”, jo ar saviem nepatīkamajiem jautājumiem pamanījos publiski izjaukt ieplānoto manipulāciju ar savākušos publiku. Tāpat arī daži internetā izteiktie komentāri parādījās drukātajā presē. Domāju,ka diez vai tie bija valdošajiem patīkami. Arī daži 10.Saeimas deputātu kandidāti privātā kārtā dabūja dzirdēt, ko domāju par viņu kaismīgajām priekšvēlēšanu runām, nostādnēm un pie kā varētu novest to realizācija dzīvē. Šai gadījumā gan attiecības palikušas tikpat draudzīgas kā iepriekš. Interesanti, ka tagad sāk atzīt, ka tomēr taisnība bijusi man. Rezumējot var teikt, ka šādā garā sarakstu var turpināt, bet neredzu jēgu. Tās ir tādas kā ikdienas dzīves parādības, ko īpaši nemēdzu izcelt:)

    Piederība konkrētai partijai izsaka pamatojumu paužamajai nostājai. Tā ka visu cieņu par šo atklātību un novēlu, lai protestēšana pret valsts izzagšanu nepārvēršas lozungā – “Neļausim izzagt valsti citiem,bet izdarīsim to paši!” :))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dro 06.03.2011. 12.38

Kur tu, Maksīti, saskati dievināšanu? Manuprāt vairāk kritikas, tikai neviens neredz alternatīvu Vienotībai. Vienotību atbalsta tie, kuri vēlas tiesisku valsti un godīgu konkurenci.
Protams, ka maz kas attīstās pareizā virzienā, tikai jāsaprot, kas iestūrēja valsti šajā bedrē, kura veģetē uz tirgus ekonomikā par labklājību jārūpējas pašam:)

+2
-1
Atbildēt

5

    modriss > dro 06.03.2011. 13.10

    Inīt, diemžēl es nesaskatu alternatīvu pat Vienotībā, kuru te nemitīgi piesaucat kā glābējus. Nu nav tās pārstāvji nekādi citplanētieši vai no debesīm nolaidušies eņģelīši, kas stāvēja ārpus visa notiekošā valstī. Arī līdz šim tie savu iespēju robežās piedalījās “valsts iestūrēšanai bedrē”, bet laikam pamaz “atkrita” no visiem labumiem. Tālab jau tagad tik dikti jāvaid :D

    “..tirgus ekonomikā par labklājību jārūpējas pašam..” – sen saprasta patiesība un nemaz nestrīdos par to, bet tad lai valsts ar savām glupībām netraucē, mēģinot izkropļot ekonomikas “džungļu procesus” un ierakstot pāris grupas “sarkanajā grāmatā” (ar to nedomāju vecuma pensijas saņemošos)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 06.03.2011. 14.06

    Maxsit!
    Vai tad pats neskatījies, kā lielie un varenie darītāji izrīkojās ar Latvijas valsti? bet, ko tad pats darīji? Uzdod šo jautājumu arī sev!
    Un tagad saprati, ka Vienotība bija skaitliskā mazākumā un darīt neko nevarēja, lai apstādinātu Slakteri un Kalvīti,kā arī Godmani, kurš, kā visiem zināms, nopirka par apm. 1 miljardu Ls Pareksu!Vienotība tolaik pat neko nelēma , jo vienkārši, kā pats saproti, nebija viņiem ne ministru ne kādu citu amatu!Tikpat labi, arī Tu esi līdzatbildīgs par to, ko sastrādāja treknie darītāji!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 06.03.2011. 14.58

    Betucīt!
    Saprotu, ka labākā aizsardzība ir uzbrukums :)
    Ja labi padomā, tad ko tik nedarīju, piemēram, atšķirībā no dažiem labiem tai laikā neatrados Saeimā (arī nav bijis ne mazākās vēlmes tur iekļūt), nepiedalījos dažādās komisijās, arī nemēģināju izmantot sociālos tīklus sevis popularizēšanai. Tāpat arī izlaupīšanas pirmsākumos nevadīju LB un nepiedalījos dīvainos darījumos ar īpašumiem un vērtspapīriem, pēc tam nebiju premjers un neradīju budžeta iestādēm parādus, aizkavējot budžeta pieņemšanu uz pāris mēnešiem. Tāpat arī nemainīju partijas kā cimdus. Tā, ka lūk cik daudz neizdarītu lietu! Varat sākt kritizēt par bezdarbību :)

    Toties atbilstoši iepriekšminētajiem “tirgus ekonomikas” principiem mēģināju vairot savu konkurētspēju darba tirgū, lai varētu sev un saviem tuvajiem nodrošināt normālu dzīvi. Iesākto turpinu arī pašreiz. Turklāt LR nevis kaut kur “laimes zemēs”. Parex pārņemšanu vērtēju kā lielāko bezjēdzību, bet ko nozīmē mans vērtējums, ja ir vesels bars “super” ekonomikas ekspertu, kas šo rīcību atzina un arī atzīst par “vienīgo pareizo valsts ekonomikas izdzīvošanai”. Vai tad šobrīd pret kādu no iesaistītajiem ir ierosināta krimināllieta? Šķiet, ka gluži pretēji – viņi uzstājas ar publiskiem paziņojumiem. Kur tad ir tā loģika un būtiskās izmaiņas?

    Visbeidzot analogs jautājums – ko pati darīji tai periodā? :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.03.2011. 15.19

    maxss…nemēģināju izmantot sociālos tīklus sevis popularizēšanai.
    ______________________________
    Tad jau ar visu biji apmierināts,kādēļ tad tagad esi kļuvis tik aktīvs? Zudusi cerība lata devalvācijai? Raksti daudz, bet savā būtībā tas nav nekas cits kā vaimanas. Vai nozagtā valstī var cerēt, ka prokuratūra ņems pie dziesmas noziedzniekus, ja pat ST dokumentu viltošanā neredz nekā nosodama? Varbūt uzskati, ka Vienotības spēkos ir nomainīt ST vai piem. Knab vadību? Tā kā tavi komentāri ir tukša pačalošana, nekas vairāk:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 06.03.2011. 16.12

    “.. komentāri ir tukša pačalošana, nekas vairāk..”
    ————————-

    Gluži tāpat kā tavējie, Bet vai arī kāda cita :))
    Vai arī vari palielīties ar “varoņdarbiem” valsts glābšanas vārdā?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

modriss 06.03.2011. 12.26

Ino … “Latvijai nav paveicies, ka ir tik daudz vaidētāju, kas tikai gaida, ka valsts visu pienesīs uz paplātes. Tos arī vajadzēja eksportēt uz Krieviju, kur viss notiek “pēc līdakas pavēles” ”
——————————–

Laikam neesat pamanījuši, ka
1) liels īpatsvars šādu personāžu ir Jūsu dievinātajā partijā, kas bieži vien pašpasludinās par visaugstākās klases speciālistiem, kurus pienācīgi nenovērtē ar dažādiem materiālajiem labumiem;
2) valsts politika kā reiz virzās uz slāņa, kas “gaida, ka valsts visu pienesīs uz paplātes” nostiprināšanu un skaitlisku pavairošanu.

Ja nemitīgi uzsverat, ka viss attīstās un virzās pareizajā virzienā, tad kālab arvien vērojama pilsoņu emigrācija nevis atgriešanās dzimtenē, lai “mīļās partijas” vadībā virzītos uz valsts labklājību?

0
-3
Atbildēt

0

austrisv 06.03.2011. 10.36

Ino!
Man patiess prieks par domu biedru! Lai jau mums mīnuso cik grib!

+1
-1
Atbildēt

0

dro 06.03.2011. 10.08

Priecājos, ka mums saskan viedokļi:)

+2
-1
Atbildēt

0

austrisv 06.03.2011. 09.49

Tieši tā, Ino!
Jo vai tad ZZS galvgalī nav tie paši vecie kompartijas darboņi: Gustiņš, Lembis un vēl Dūklāvu izvilka no alus brūža, lai pilns komplekts! Kāpēc gan šiem komunistiem un kartotēkas vīriem, kā piemēram, ZZS sastāvā esošo Andri Bērziņu un gan jau vēl kādam tādam pašam, nesadarboties ar komjaunatnes 2. sekretāru Urbanoviču un LPSR partijas 1.sekretāru Rubiku un gan jau vēl visādiem kartotēkas vīriem no SC! Kāpēc, lai no šim abām partijām gan šie PSRS nomenklatūristi sadarbotos ar Vienotību un Dombrovski??? Viņiem diezin vai par to kremlis kādu “desas luņķi “iedos’! Cita lieta vēl Vējonis un mudž tajā ZZS no savējiem, kas labprāt, ja ne atklāti, tad aizklāti jau sadarbojas ar SC! Piemērs, sniega tīrīšana’Ušakovam palīgā pēkšņi steidzās zemnieki no laukiem, lai Ušakovs nezaudētu vienkāršo pilsoņu uzticību! Un tā uz priekšu un tā viens otram roku mazgā, lai tik tiktu pie valsts naudas atkal!

+4
-1
Atbildēt

0

dro 06.03.2011. 08.54

Jau no Atmodas laikiem ir bijis skaidrs, ka ar Interfronti vai tās mutācijām PCTVL, Krievu partiju, SC sadarbība ir iespējama tikai vienā virzienā – LV demontāžā. SC ir svarīgi noņemt spitalīgā zīmogu, lai latviešu vēlētājs no tā nebaidītos. Aicinot SC koalīcijā, Vienotība izdarīs lielāko pakalpojumu Lembergam, jo pēc pāris mēnešiem atradīsies opozīcijā, bet ZZS būs saglabājusi “nacionālo stāju” /ne jau viņi aicināja SC valdībā!/ un pie stūres būs ZZs + SC + PLL:)

+5
0
Atbildēt

0

dro 06.03.2011. 08.25

Karamba. Mums te nav Staļina, un Ulmaņa, ne tik…
_________________________
Tiešām? Ulmanis vēl tagad sēd parlamenta frakcijā, kura pirms gada sāka runāt par ārpolitikas virziena maiņu, bet Putins jau ne reizi vien uzsaucis tostu par godu “lielajam Staļinam”. Gan Ļeņins dus pie Kremļa sienas, gan Džeržinska bildes grezno slepenās frontes cīnītāju kabinetus, bet galvenais cilvēkus slepkavo tikpat viegli kā agrāk. SC ir gan līgums ar Kremļa partiju, gan tā sastāvā ir Latvijas patriots Rubiks. Vai latvietim jābūt tik lētticīgam, ka jāslēdz vienošanās ar savu kapraci?

+3
-1
Atbildēt

0

maija_br 06.03.2011. 07.11

Ļoti daudzi balsoja par ZZS, jo paskatās, ka Ventspils ir saposta un tālāk neredz. Tas Lembergam ir pluss, ka no viņš visu neizzaga, kā pārējās amatpersonas, bet mazumiņu novirzīja arī pašvaldībai.Citas amatpersonas tikai stūķēja un stūķēja savās kabatās. Ja Lembergs un viņam līdzīgie nebūtu zaguši, nebūtu valstij parādu. Ko Vienotība varēja izvēlēties par sabiedroto? Nav izvēles. Dombrovskis centās veidot stiprāku valdību? Citu ambīciju dēļ tas neizdevās. Būdama mazākumā Vienotība spiesta laipot, bet valsts kopumā zaudē.

+3
-1
Atbildēt

1

    austrisv > maija_br 06.03.2011. 09.40

    Pilnībā piekrītu. Vienotībai ir jānosargā šajā saeimas laikā vēl tas pats mazumiņš, ka svēl atlicis, kamēr tā stulbā tautas daļa sāks domāt, un domāt tā sāks tikai tad, kad viss būs no;laists līdz kliņķim un zemniekiem subsīdija sun citus labumus nedos un izpārdos valsts uzņēmumus un Lembis parādīs to, ka baro un savu imidžu taisa ne tikai no Ventspils ostas labumiem, bet nu jau no nodokļu maksātāju (valsts budžeta) naudas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 05.03.2011. 20.29

> Bet!
> Ino!
Varbūt Vienotību vajadzētu eksportēt?

Jums abiem tik spoža doma: tik pareiza un laba, un derīga, un valstiski ražīga tā Vienotība, bet vienīgi ar tautu — tik aplamu tautu! — nu galīgi Vienotībai nav paveicies. :)

+3
-3
Atbildēt

2

    modriss > piziks 05.03.2011. 23.07

    Vispār nav slikta doma:)) Tikai kur pieprasījums? Šķiet virzienos uz R un A vakances jau ir “aizsistas”. Tad jau atliek vien kāda no “demokrātiju alkstošajām” arābu valstīm :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 06.03.2011. 08.29

    Optiskais Tēmeklis. Latvijai nav paveicies, ka ir tik daudz vaidētāju, kas tikai gaida, ka valsts visu pienesīs uz paplātes. Tos arī vajadzēja eksportēt uz Krieviju, kur viss notiek “pēc līdakas pavēles”:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

aivars_silins 05.03.2011. 17.08

Man radās doma – vai vienotībnieki arī palasa šeit komentārus, jeb tik zemu nenolaižas?

0
0
Atbildēt

1

    mxblack > aivars_silins 05.03.2011. 18.43

    Es domāju ka sēdot Saeimā noteikti. Varētu būt ka ZZS un SC ne, kamēr vēl tur ir pieejams tas dzertūzis un Lembergs šiem izmaksā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 05.03.2011. 16.09

Deputātu darbības ir kļuvušas mazliet žurnālistiskas… Tracis ap Tiesībsargu, Prezidentu, tiesnešiem. Ļoti – ikdienā ļoti nepieciešami tēli!
Tai pašā laikā: maksājumu slogs valstij, ņemot vērā reālos ienākumus, ir liels. Vai kāds ir painteresējies, kā degvielas, elektrības, gāzes cenu palielinājumu izjutīs pensionārs, skolotājs, valsts sistēmā strādājošs ārsts vai policists? Šie trīs mainīgie cipari dos pa santīmam klāt pārtikai, pakalpojumiem utt. Ja pensionāru atbalsta bērni un bagāti dzīvesbiedri atbalsta “otrās puses” vaļasprieku strādāt par skolotāju vai sociālo pedagogu (piemēram), prom dodamie nodokļi taču mazāk naudas dod arī šiem cilvēkiem un vēl daudziem…
Par ko te vervelēju? Kāda jēga no tukšas valsts Prezidenta un kā tiesības aizstāvēs tuksneša Tiesībsargs? Kur ir reāla attīstības stratēģija? Piedodiet, ne TP, ne LC, ne V NAV veikusi konkrētas darbības un saprātīgu rīcību valsts sakārtošanai. Visi – arī V – uzsver “trekno gadu” likumību, ko paši kritizēja, par “valsts nozagšanas likumiem”. Ja likumdošana ir agresīvs sargsuns, nevis mājas sargs, valstī kaut kas nav kārtībā.

+3
-5
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 05.03.2011. 13.22

Krix. Nu ja vēsture strīdas, tad jau sekosim tradīcijai un draudzīgi sagaidīsim un pildīsim Kremļa emisāru velmes. Tev neliekas simptomātiski, ka Atmodā pirmais līderis, ko cēla uz pjedestāla bija Ulmanis nevis Čakste kaut bijām it kā par demokrātisku un galvenais tiesisku valsti? Ja esi par Ulmani, tad jau nav ko uztraukties par draugu būšanu, kas ne mazākā mērā bija arī viņa laikā, tikai ekonomiskā situācija bija cita. Kādēļ negribēji nomaksāt Ķirsona, un citu labo latviešu parādus?

+5
-2
Atbildēt

3

    lebronj2356 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 05.03.2011. 15.17

    Nē nu protams, jo Ulmanis bija īsts saimnieks, diemžēl nav universālu cilvēku…Čakstem(Jānim, ne Konstantīnam) arī nebija ne vainas – okupācijas laikā pie viņa atdusas vietas dežūrēja čekisti, lai neiedomājas kāds godināt ! Draugu un paziņu būšanas ir visā pasaulē, bet mums tās izteiktas sevišķi, jo tiek iznīcināta dabiska konkurence personību starpā…

    Kādēļ man jāmaksā Lido ēstuvju Ķirsona parādi ? Pietiek jau, ka mēs daudzi maksājam K&K parādus !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ﮎandijs Be1t1kﮎ 05.03.2011. 17.12

    Tas, ka pateicoties Ulmanim Latvija bija viena no ekonomiski attīstītākajām valstīm eiropā gan lauksaimniecībā, gan rūpniecībā! Vēl tagad dzīvojam uz Ulmaņlaika valūtas zelta rezervēm, kuras bija vairāk kā Igaunijai un Lietuvai kopā! Par saprātīgu nacionālo politiku un izglītības politiku nemaz nerunājot!
    Bez tam Eiropa tajos 30 tajos gados bija dziļā krīzē, starp citu!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > ﮎandijs Be1t1kﮎ 05.03.2011. 22.57

    Idealizējat gan Jūs tos laikus! :))
    Ne viss bija tik ideāli un arī dzīves standarti toreiz bija savādāki. Varbūt pēc 100 gadiem pieminēs teiksmainos VVF vai VZ laikus :)))))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 05.03.2011. 13.10

Ja nākotnes scenārijs valstī izveidosies tāds kādu mēs to redzam, tad visiem spēkiem ir jāpanāk atkārtotas velēšanas, cita ceļa es neredzu. Ir skaidrs ka ja ZZS vienosies ar SC par valdības gāšanu, tad ar valsti ir cauri. Pirmkārt pavisam nokritīsies mūsu jau tā zemie kredītreitingi un nauda valstī kļūs ļoti dārga, bet ienākumi pavisam niecīgi. To varētu neapjēgt Brigmanis, bet noteikti saprot Lembergs. Vienīgi cik svarīga viņam ir šīs valsts pastāvēšana, tas ir galvenais. Ja Lembergam kaut mazliet ir svarīgs Latvijas turpmākais liktenis, viņš ar SC neielaidīsies, tikai turpinās flirtēt lai jauktu gaisu šajā valdībā un tā panāktu sev vajadzīgos rezultātus. Cita kombinācijā viņam vairs tādas iespējas nebūs, jo otru reizi V ar viņu neielaidisies, ja ZZS uzmestu arī SC. Tad viņš būs spiests dancot pēc SC stabules un to viņš ļoti labi saprot. Es domāju ka V vienkārši ir japarāda stingra nostāja bez bailēm no Lemberga. Bet tas ka aktivizējas krievu sovinisti norāda ka ZZS acīm redzot ir devis tiem cerības. ZZS ir šīs valsts kapracis, ja tas ir tā, tad tā arī uz to ir jāskatās.

+24
-2
Atbildēt

0

austrisv 05.03.2011. 12.06

Lama! Varianti ir, izvilkt Lembi uz preses konferencēm, lai skaidro savu nostāju vēlētāju priekšā, kā jau daudzi to saka. Citu variantu gan nav!

+10
-4
Atbildēt

4

    mary75 > austrisv 05.03.2011. 13.18

    Un viņš izskaidros tā, ka viņa elektorāts tam aplaudēs un vēl vairāk dievinās, bet V elektorāts viņam neinteresē, vari nešaubīties.
    Demagoģijā Lembergu neviens nepārspēs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 05.03.2011. 17.08

    Džeri!
    Vai esi maz lasījis rakstu Ir žurnālā interviju ar finanšu ministru Vilku!
    Vilks skaidri pateica, kādas bija Vienotības ierosmes( tās bija izdevumu samazināšana: subsīdijas (zemniekiem ap 30 miljoni), paralēlo specialitāšu augstskolās ( sab. attiecības, ekonomikas un uzņēmējdarbība, juristi utt) un citas.
    Taču ZZS atbalstīja tikai nodokļu paaugstināšanu!!!! Lūk, izlasi to un tad met to akmeni uz Vienotību! Lūk, tas arī bija jāizness gaismā preses konferencēs, jo ZZS neko nemazina augstākajā izglītībā, jo tur visi jūtas konfortabli pie pilnas apgādes, pie tam treknas!!!! tas arī ir jārunā tautas priekšā un jābūt abām pusēm gan ZZS, gan Vienotība spārstāvjiem, lai skaidro!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 05.03.2011. 18.25

    Nu ko tu mani aģitē, man jau nav jāpierāda, ka Vilkam taisnība.
    Toties ZZS elektorātam tu tāpat neko nepierādīsi, visu viņi pagriezīs tā, ka ļaunā V dzen tautu nabadzībā, likvidē izglītību un tādā garā, un to visu dara pēc banku komandas, un ZZS, toties, ir par tautu un pret ļaunajām bankām.
    Tie, kas balso par ZZS, ir vienkārši debīliķi, un debīlajiem neko tāpat neieskaidrosi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > austrisv 05.03.2011. 22.49

    Var jau viņi ierosināt arī publiskas debates:))

    Bet dziļi šaubos vai Vienotība spēs izskaidrot savu nostāju plašai publikai saprotamā valodā… Līdz ar to kārtējo reizi varēs tikai sūkstīties, ka tika “apbižoti”, un saukāt vēlētājus par muļķiem

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Normunds 05.03.2011. 11.24

Nez vai Vienotība bija tik naiva, ka nesaprata; slēgt līgumu ar Lembergu ir tas pats, kas salīgt ar pašu nelabo. Uz labu galu var cerēt tikai pasakās un arī tikai,ja azotē paslēpts krietns trumpis. Nav jau Vienotībai nekā. Tāpēc arī PS pīkstēšanu par līguma maiņu Lembergs neņems vērā un pats noteiks cik ilgi ļaut Vienotībai tēlot valdošos.

+7
-2
Atbildēt

4

    ilmisimo > Normunds 05.03.2011. 11.45

    ..slēgt līgumu ar Lembergu ir tas pats, kas salīgt ar pašu nelabo. ….
    ———————————–
    varianti?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Normunds 05.03.2011. 13.15

    mazputns…slēgt līgumu ar Lembergu, ir tas pats, kas salīgt ar pašu nelabo.
    ______________________
    Pret Hitleru arī Čerčils bija gatavs slēgt līgumu ar nelabo.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Normunds 05.03.2011. 13.40

    Bet kaa bauutu, ja V pieprasiitu ZZS paartraukt sadarbiibas liigumu ar regj.partiju Ventspilij un Latvijai?!

    Vai kaads ir vispaar meegjinaajis to dariit? Lidz ar to lembergam vairs nebuutu nekaadu juridisku tiesiibu goriities TV kameru priekshaa no riita lidz vakaram un seedeet koaliicijas sapulcees. Pamatojums taadai prasiibai vnk – lemberga sliktaa reputaacija.

    Patiesiibaa ja Laivinjsh-Laivinieks beidzot tiks nopratinaats tiesaa, tad sabiedriskaa doma var strauji mainiities par sliktu lembergam. ZZS to vajadzeetu saprast. Vinjiem draud lielas veeleetaaju daljas zaudeeshana, ko varees redzeet jau pashvaldiibu veeleeshanaas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Normunds 05.03.2011. 14.05

    to pirozkovs
    To viņš arī izdarīja un nožēloja un paziņoja, ka ne to cūku nokāvām. Protams britiem bija jāiet palīgā Hitleram un jādara viss, lai no vergturu un sātanisma “ļaunuma impērijas”, un tās balstiem smaka nepaliktu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 05.03.2011. 11.10

Kam bija vajadzīga komisija pretendentu izvērtēšanai.ZZS taču pateica ka V kvotas ir izsmeltas.Tagad atliks vai nu atbalstīt vai neatbalstīt jaunizveidotās koalīcijas kandidātu.

+2
-5
Atbildēt

0

dro 05.03.2011. 10.50

dzeris…šķiet, taisni PS bija tā, kas nevēlējās uzņemt koalīcijā SC, aizmirstot vecu patiesību – ja nespēj kādu uzvarēt. mēģini pataisīt to par savu sabiedroto.
______________________________
Jā, dzeri, dzelžaina loģika – cīnīties pret diviem pretiniekiem koalīcijā – SC + ZSS kā pret vienu ZZS ir vieglāk. Nepietiek ar ZZS “sarkano līnīju”” vēl vajag Urbanoviča 10% budžeta deficītu. Nav nekā jauna šajā pasaulē – Ulmanis arī cerēja Staļinu “pataisīt” par savu draugu:)

+7
-3
Atbildēt

6

    Sanšains > dro 05.03.2011. 11.46

    Vai nu tā gluži bija ar to Ulmani?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.03.2011. 12.04

    Ino!
    Tas budžeta deficīta 10% laikam tad ir saskaņota jau kremlī ar ZZS un SC, jo abas šīs partija sgrib Latviju iedzīt vēl lielākos parādos, ja jau neko netaisās mazināt!
    Tikai jautājums ir retorisks, kur šīs abas partijas un vēl PLL dabūs to budžeta deficīta segšanas naudu, jo gan jau 10% sastāda ap 0.5 miljardus Ls gadā vismaz! Varbūt pārdos Krievijai stratēģiski svarīgos uzņēmumus?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 05.03.2011. 12.14

    Haris, lno, par to vēl vēsturnieki strīdas. Bet nu Ulmaņa saimnieciskais devums bija nenoliedzams, ārpolitiskais devums slikts, taču nevajag aizmirst, ka vēl daudz neizzinātu lietu par to laiku ! Es domāju, ka nevajag atjaukt nekādā gadījumā koalīciju ar SC, lai šo elektorāts viļas savos elkos, kas sataisījuši parādus Rīgā un varbūt būs ar laiku tiešām Latvijai lojāla krievu partija. Urbīts jau saprot, ka pašu vara šķobās un šis triumfs būs pēdējais, tāpēc drudžaini grib pie siles tikt !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 05.03.2011. 12.35

    Un tagad V cīnās ar vienu pretinieku, pareizi?
    tikai ZZS visus balsojumus saskaņo ar SC, bet, ja SC būtu oficiāli koalīcijā, tad tam būtu to jāsakaņo arī ar V, vairāk vai mazāk, tev nešķiet?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.03.2011. 13.27

    Haris. Kārtējo reizi iesaku Dr. M. Valters Mana sarakste ar Kārli Ulmani un Vilhelmu Munteru.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > dro 06.03.2011. 02.10

    Mums te nav Staļina, un Ulmaņa, ne tik..Kas forši..:) Ir vien atkarīga,simboliski neatkarīga,jaunu identitāti meklējoša sabiedrība..Konstrukcijas meklējumi. 20 gadi kā nekā,- maz.Būs labi ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 05.03.2011. 10.34

Nu atkal kārtējais bezjēdzīgais paziņojums.
Var mainīt to koalīcijas līgumu, cik tik gribi, kā ZZS uzspļāva šim līgumam, tā uzspļaus nākošajam, Brigmanis atkal nirdzīgi nospēlēs kārtējo teātri un pateiks – nu un kas tur sevišķs, un ko tad jūs mums padarīsiet?
šķiet, taisni PS bija tā, kas nevēlējās uzņemt koalīcijā SC, aizmirstot vecu patiesību – ja nespēj kādu uzvarēt. mēģini pataisīt to par savu sabiedroto.
Es esmu pārliecināts, ja SC no paša sākuma būtu paņemts koalīcijā, viss varētu būt kaut nedaudz, bet labāk, jo tad tas būtu kaut cik kontrolējams arī no V puses, un valdības stabilitāte nebūt atkarīga tikai no Lemberga.
Nonākt pilnīgā atkarībā no Lemberga – nu to varēja izdarīt tikai galīgi nepieredzējuši politiķi.
Ja, saprotams, iemesls nebija vienkāršs – jo mazāk partneri, jo vairāk amati V “līderiem” ( kādi tur pēc Repšes izēšanas praktiski nav), patreiz jau sāk tā izskatīties.
Un te nav jautājums par to, patīk vai nepatīk SC, bet, kas ir labāks – koalīcija ZZS un SC, kā reāli ir tagad, un V opozīcijā, vai koalīcija V, ZZS, SC ar kaut cik regulējamu SC, jo amati valdībā rada gan zināmu atkarību, gan, tomēr, zināmu atbildību.

+6
-12
Atbildēt

14

    buchamona > mary75 05.03.2011. 10.54

    Dzeris – …šķiet, taisni PS bija tā, kas nevēlējās uzņemt koalīcijā SC, aizmirstot vecu patiesību – ja nespēj kādu uzvarēt. mēģini pataisīt to par savu sabiedroto. ++++ Dzeri, nu beiz tachu runaat muljkjiibas :)) Nosauc nevis tradicionaalos triis iemeslus, bet vienu, kaadelj SC, lai atteiktos no sava meerkja “padariit Latviju krievisku” un taa vietaa saaktu balstiit Dombrovska MK :) Tu kaadaa komentaa rakstiiji, – “pametiisim paaris ministrijis SC un vinji kljuus par muusu draugiem – apmeeram taa.
    SC nekad nekljuus atjaunotaas LR draugi. SC meerkjis ir “paarbuuveet” LR par “draudziibas tiltu” starp Kremli un Briseli, kas praktiski noziimeetu – kljuut par Kremlja intereshu paarstaavjiem ES un NATO

    No JL ir palikushi paari tikai dazi viiri – Dombrovskis, Vilks utt, PS Vienotiibaa tomeer veel ir kaut kaada garantija, ka tomeer mees SC tik viegli neatdosimies un taa dabiskajam sabiedrotajam ZZS arii ne

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > mary75 05.03.2011. 11.16

    DZERIM 49. Koalīcija v+ZZS+SC būtu galīga katastrofa un pilnīga Lemberga un SC uzvara, jo pašā koalīcijā Lembim un SC būtu pāri 50 balsīm un V vispār neviens neņemtu pierē.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 05.03.2011. 12.00

    Džeri, un ar ko gan Urbanoviča krieviskie ir labāki par ZZS latviskajiem blēžiem?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 05.03.2011. 12.27

    Rinķī apkārt, arī Vilks ir no PS :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.03.2011. 12.31

    Un tagad gan viss ir baigi labi, un nav Lemberga uzvara, un SC ar ZZS reāli nav tās 50 balsis, vai ne?
    Un tagad V nav jācīnās ar diviem pretiniekiem, vai ne?
    Tikai tagad SC ne par ko neatbild, bet, ja būtu, kā es domāju, viņam būtu par šo – to arī jāatbild, un tas, iespējams, liktu pārdomāt arī balsojumus.
    Bet, es jau ari negaidīju atbalstu šai idejai, ne tad, ne tagad, turpinam atkārtot vecas mantras un iet pa to pašu veco ceļu, kaut redzam, ka viss iet galīgi šķērsām, un sliktāk vairs būt nevar.
    Kas attiecas par to Kremli – Lembergam nebija tikšanās ar Kremlim tuviem oligarhiem?
    Vējonis nebrauca pie Putina un ko viņš tur runāja – vēl tagad ir noslēpums.
    Kaulītis netikās ar Putinu?
    Un SC ir tās pašas 20 balsis, vai cik tur, vai nu viņš ir opozīcījā, vai valdībā, un ZZS ar to brāļojas tāpat, kā var nesaprast tik vienkāršu lietu – labāk lai tad vtas SC ir kaut mazliet kontrolējams, nekā nemaz nekontrolējams.
    Bet mums viss ir vai balts, vai nu melns, vai nu draugi, vai ienaidnieki, vai nu ar Jānīti spēlējos savā smilšu kastē, vai nespēlējos, 20 gadu laikā mācījušies neesam neko.
    Bet – tie krieviskie blēži, tomēr, vēl nav momentā jābāž aiz restēm, kas ar Lembergu sen būtu bijis jādara, un viņu blēdības, salīdzinotr ar Lembergu, vēl jāpierāda, vismaz, simtiem miļjonu zaudējumus valstij viņi nav nodarījuši, kaut arī nebūt neapgalvoju, ka viņi tur kādi enģeļi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 05.03.2011. 13.55

    to rinķī apkārt
    šķiet, taisni PS bija tā, kas nevēlējās uzņemt koalīcijā SC
    —————–
    Ja koalīcijā būtu paņemta VL, ņedobitās komunistu cūkas, Lembergs un Brigmanis mazāk nelietību atļautos. To nepieļāva SCP(SC-podsķilkas).

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.03.2011. 15.41

    tu pieshuj man Dzera komentaara fragmentu :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 05.03.2011. 16.02

    S.B.,
    Es gan domāju, ka kaut kāds sadarbības līgums ar SC bija vēlam. Iedot šiem pāris ministru vietu un vieglāk būtu Vienotībai manipulēt.
    / tas gan laikam tikai tajā gadījumā, ja valstiski vada procesus/

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 05.03.2011. 16.02

    excusez-moi

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 05.03.2011. 16.09

    Dzeri,
    ko Tu te pūlies? Reti kurš te pieiet jautājumam valstiski!
    :D

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 05.03.2011. 16.18

    to markoni
    Galīgi ne. Vajadzēja izmainīt likumdošanu un fašistisko mērgli, ekstrēmistu Ļurbanoviču, par draudiem sarīkot Biškeku(vai bišteku jeb antrekotu) pakārt marodiera un vecenīšu izvarotāja izstieptā rokā, “Karātavu laukumā”

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.03.2011. 19.16

    markoni. Vai Tev jau nesāk jukt atsevišķu JL dāmu intereses ar valsts interesēm? Vai SC Tev nekļūst tuvāks kā PS?
    6 VL/TB/LNNK balsis gan nenāktu par sliktu, lai gan par viņiem arī neesmu īpaši augstās domās, bet V vismaz nebūtu mānījusi vēlētājus.
    Mjā, ko tik partija nedara ar cilvēkiem!:)))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 05.03.2011. 20.32

    “Vai SC Tev nekļūst tuvāks kā PS?”
    /PS nekad man nav bijusi tuva/

    Ino, Tu kā kārtīgs latvietis, “kārtējos PS svētkos” atkal rasoli esi sataisījis…

    1. NB atšuva SCP.
    2. SC atšuva PS
    3.NB atšūtu arī SC

    NB nespīdēja ne vienā gadījuma- atšuva gan SC, gan SCP.

    4. JL aizvadīja savu pēdējo kongresu, valde pilnvarota likvidēt JL Reģistrā. Tā kā nav vairs moderni Tev man piekabināt kādu nebūt partiju.

    /mēģini ielāgot, ja nav grūti/
    :)
    P.S.
    pašu faktu par trīs partiju apvienības izveidošanu, protams, atbalstīju un pat – par viņiem nobalsoju!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 06.03.2011. 01.47

    Tev,Dzeris taisnība,SC elektorāts te jau ir, dzīvo ,un nav tik viennozimīgi svešs.Ir dažādi. Bet ,mēs labāk jau liekam mīksto uz acīmredzamo latviešu izmiršanu,aizbraukšanu, prespektīvu pēc gadiem 50 tēlot iezemiešus kādā nomales muzejā, toties sparīgi pieprasam lingivstisku okupācijas atzīšanu,arhīvus,psrs mantinieku atvainošanos,un vēl kaudzi tukšu pudeļu..:) Tā vietā,lai piemēram, atbalstītu nacionālo dzimstību, ģimenes, izglītību ar konkrētiem valstiskiem soļiem.Sveiciens VL!Aū!.. :) Es ar domāju,jāņem SC pie šprices.Lai sapņi izsapņojas abās pseidonacionāļu nometnēs, un attavismi nomierinās :) Paņemiet,tak puikas arī atbildību ! ;)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

dro 05.03.2011. 10.14

Bet Bet, ko Vienotība, lai dara, jo tas, ka tauta ievēlēja šo oligarhu putru samiksētu ar Sc, jau nav Vienotības vaina, bet gan pašas tautas stulbība.
_______________________
Tik vienkārši, bet vairumam nesaprotami.

+19
-7
Atbildēt

3

    austrisv > dro 05.03.2011. 11.57

    Skumji,pat vairāk nekā skumji, jo tauta vēlēšanās kāpj atkal un atkal uz to pašu grābekli!
    Protams, ka ir arī dažu Vienotības biedru vaina, ka ambīcijas sit augstu vilni, un daži amati tik jau nu iekārojami.
    Cik skumji, ja Āboltiņa un Ģirts par katru cenu gribēja sev šos amatus, ka “aiz kokiem nesaskatīja mežu”!!! Neapdomīgi un ambiciozi, bet vai mums Latvijā ir cits variants, kā tikai Vienotība? Protams, ka Kampars ir galīgais nepraša un jau sen bija gatavs sadarboties ar TP! Atceros, kā viņu Dombrovska vietā tik ļoti par premjeru gribēja TP, kaut vai tas pats Kučinskis! Zināja, ka Kamparam nav mugurkaula un vīram tomēr švaki ar saprašanu ekonomikā!
    Skumji, ka JL ir pārvērties par viduvējību partiju!

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 05.03.2011. 12.26

    Bet tur jau tomēr ir tas Vienotības labums, ka vari izvēlēties par ko balsot svītrojot un krustiņus liekot, jo no JL nekas labs izņemot VD, Rībenu un vēl vienu otru nekas daudz nav palicis pāri, PS cita lieta, bet SCP vispār nekad nav bijusi nopietna partija. Tā kā izvēle pastāv…šodien jau politthnologs Jaunups visos portālos ar solījumu pēc jaunām sejām valdībā – ko gan cilvēki neuzzin no darbības RD !

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.03.2011. 16.59

    Krix!
    Par svītrošnu nākošajās vēlēšanās pilnībā piekrītu! taisnība arī par JL, jo maz palicis cilvēku ar tiešām gudrām galvām un skaidrām sirdīm, lai cik tas jau nu banāli neizklausītos. Tagad varam redzēt, kam paša godkāre ir svarīgāka par Latvijas valsti! Tikai svītrot!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 05.03.2011. 10.12

klusais PS – jampampiņi …. Pat īsti nav ko piebilst.
________________________________
Tukšs, retorisks apvainojums, tāēļ arī nav ko piebilst:)

Ebenemezers paši sapinaaties lembes tiiklos , nevajadzeeja seedeet uz viena sola ar šo smagajos noziegumos apsuudzeeto Ventspils Minhauzenu
______________________
Ar ko tad sēdēt uz viena sola? Ir konkrēti priekšlikumi?:)

+10
-6
Atbildēt

0

austrisv 05.03.2011. 10.03

Bet, ko Vienotība, lai dara, jo tas, ka tauta ievēlēja šo oligarhu putru samiksētu ar Sc, jau nav Vienotības vaina, bet gan pašas tautas stulbība. Nu dabūs sev izzagtu Latviju, jo gan jau pārdos valsts uzņēmumus par grašiem, ja vien Vienotība pametīs valdību! Ceru, ka par spīti visam, Vienotība valdību nepametīs, bet atklāti pateiks tautai, ko prasa tas mazais nelietīgais blēdis par sadarbību!
gan jau Nekāpersonīga šovakar uzzināsim? Cik varēja saprast: simtiem miljonu Ls!
Kurš sola vairāk Lembim? Protams, ka kremlini! Bet tas gan būs uz tautas rēķina!

+19
-4
Atbildēt

6

    lebronj2356 > austrisv 05.03.2011. 10.12

    Vienotībai gan pašai ir jāuzlabojās savā pārvaldībā – nopietni vajag izvērtēt Kamparu, nedaudz arī Pabriku. Un vienreiz jāsāk strukturālas reformas un nevajadzīgu aģentūru, padomju un valžu likvidēšanu ! Kā arī nevajag liekties ES priekšā, ja mums nav tas izdevīgi !

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 05.03.2011. 11.52

    Manuprāt, Pabriks ir labs Aizsardzības ministrs!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > austrisv 05.03.2011. 12.10

    Var jau būt, bet tomēr jādomā ko runā !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 05.03.2011. 18.50

    Viņi varētu, vismaz, nezaudēt pašcieņu un savu vēlētāju uzticību.
    Vaimanāt – a ko mēs varam darīt – var katrs.
    Viņi ir mēģinājuši kaut ko darīt?
    Viņi ir mēģinājuši pateikt Lembergam “nē”, griezties pēc palīdzības pie tautas, pie sava vēletāja, kaut ko skaidrot?
    No malas jau izskatās, ka viņi ir tīri apmierināti.
    Ja tik tizli, lai paprasa Repšem un Titavam piedošanu, un sauc tos atpakaļ, un izmet tos, kas noorganizēja tās intrigas, lai tiktu no viņiem vaļā.
    Kas, Āboltiņa, Kriestovskis, Ēlerte būs tie darītāji?
    Repšem ir mugurkauls, Titavam ir sava viltība un spēja meklēt neordinārus risinājumus, izskatās, bez tiem V ir tukša vieta, nu, varbūt vēl Vilks un DOmbrovskis kaut ko tur nozīmē.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > austrisv 05.03.2011. 20.47

    Piekrītu par V ,tomērt jau veltu neuzticēšanos sabiedrībai.Pēc vēlēšanām ,atklātas valodas vietā,saucot bremzes,banģugānus savos vārdos,galu galā aicinot sabiedrību uz protestiem, V izvēlējās pa kaktiem ar lembi maharēties,amatus sadalīt,un peļķē stāvot izlikties,ka biksiņas sausas.Tātad tomērt elite esam, – ko tie bauri sapratīs.Rezultāts visiem redzams.Hūtainais diriģē balli, un V kā papjēmašē izkārtne. Saprotams,jāatceras nacionālās politikas īpatnības- politikai vajag naudu, un Vienotībā pašiedomāto “nacionālo līderu” pārprodukcija.Darbs krēslu ražotājiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > austrisv 05.03.2011. 22.32

    Jā, patiešām, lai lūdz Repšem un Titavam piedošanu, lai viņi nāktu un ievestu kārtību, toties nosauktos intrigantus (arī Čepāni) lai izmet, jo citu neko kā intrigu pīšanu no viņiem nav ko gaidīt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 05.03.2011. 09.55

Kāpēc atkal nav kopēja viedokļa? Johaidīīīī !

+10
-4
Atbildēt

1

disassociative 05.03.2011. 09.41

Vilciens aizgājis. Tāpat ir skaidrs, ka pēc budžeta grozījumu pieņemšanas mūs gaida ZZS + SC + PLL valdība ar atbilstošu premjeru. No malas raugoties izskatās, ka balsojums par tiesībsargu bija jaunās koalīcijas mēģinājums.

+11
-7
Atbildēt

1

    lebronj2356 > disassociative 05.03.2011. 09.55

    Nesaki hop pirms nav pārlekts ! Biedrs Lindermans kopā ar biedru Osipovu ”uzdāvināja” lielisku iespēju SC ”straujai” tikšanai koalīcijā ! PS vēl mēģina ko glābt prezidenta sakarā, bet manuprāt būtu šai lietai jāpieiet no citas puses un, ja jau ZZS flirtējās, sākt sarunas ar NA par prezidenta kandidātiem, nelielas pārrunas arī ar PLL… Kaut kā jau mazais Ventspils Minhauzens ir jāpārmāca !

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 05.03.2011. 09.25

PS – jampampiņi …. Pat īsti nav ko piebilst.

+9
-17
Atbildēt

0

Janka, Janic 05.03.2011. 08.55

paši sapinaaties lembes tiiklos , nevajadzeeja seedeet uz viena sola ar šo smagajos noziegumos apsuudzeeto Ventspils Minhauzenu , tagad Juus dabuusiet dirku no bubļika nevis kautkaadas izmaiņas , Lembe jau kuluaaros gatavo jaunu kliķi a Juus par izmaiņaam …

+6
-6
Atbildēt

2

    varbūt ka tā > Janka, Janic 05.03.2011. 11.23

    nu nebūs tā ka Vienotība varēs čakarēt visus, t.sk. arī valsti

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Janka, Janic 05.03.2011. 11.44

    Bet ko tad “Vienotība” citu varēja iesākt? Ar ko vēl veidot koalīciju?
    “Nacionālo apvienību” galvenokārt noēda nacionāli nihilistiskie, bet pēc amatiem kārie pabriki, štokenbergi un loskutovi.
    Bet, pat ja NA būtu paņemti pulciņā, un, pat ja varētu vienoties par sadarbību ar PLL, tik un tā kombinācijai V+NA+PLL nav vairākuma.

    Kas vēl atliek? “Saskaņas centrs”?…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam