Kā tas izskatās

132

Komentāri (132)

Jānis Blumbergs 23.02.2011. 23.33

kaislīgi, laikam nav priekš sapratējiem ;)

0
0
Atbildēt

0

Agnese Cimuška 22.02.2011. 02.07

Censos izlasit visus Ozolina rakstus ,ar vina skatu uz notikumieem. Bet, redzot so pakalpina glumo feisu , visiem skaidrs kados vartos vins spele un pret ko – ari pret mani !

0
0
Atbildēt

0

dancis4 20.02.2011. 13.40

Atklātība un godīgums bija tas, ko Vienotība solīja vēlētājiem, un sabiedrība to prastu novērtēt arī pēc vēlēšanām.
___________________

Vēlētāji, kuri deleģēja Vienotībai varu, prastu atsijāt graudus no pelavām, taču šodien vairums aprobežojas ar kurnēšnu savās virtuvēs. “Pilsoņa pienākums” ir izpildīts, līdz nākošām vēlēšanām vēl tālu, bet uz aktīvāku iesaistīšanos demokrātisko vērtību sardzē šeit un tagad neorganizējas, un, diemžēl, neizvirzās līderi, kas uz to aicinātu. Potenciāls ir, bet pietrūkst drosmes: kāds ir “atsevišķi no visiem un pats par sevi”, vēl kāds nejūt aicinājumu, cits aizbildinās ar vecumu … un vēl daudzi citi vienkārši nepiedodami klusē par visu šodien notiekošo, lai gan būtu ko teikt, lai iekustinātu sabiedrību glābt pašiem savu valsti.

+3
0
Atbildēt

2

    bekijja > dancis4 20.02.2011. 14.08

    Katram sava vieta – kādam ir jāstrādā skolā, kādam uzņēmumā, kādam jāaudzina bērni, kādam jāvada autobuss vai lidaparāts, kādam jāārstē, kādam zeme jāar. Visi nevar būt politiķi. Un nevar no ļaudīm prasīt, lai viņi nemitīgi rīkotu mītiņus. Vai redzamākais protests jau nav cilvēku aizbraukšana no Latvijas? Aktīvākie iesaistās kā māk, kā var un cik spēj. Ko Tu piedāvā – ko cilvēkiem darīt? Dauzīt logus? Mest akmeņus? Nemaksāt nodokļus? Lai civilizēti iesaistītos vēl vairāk, ir jābūt šādai iespējai.

    Ir valstis, kur sabiedriskās apspriešanas un diskusijas ar politiķiem un ierēdņiem notiek par katru svarīgāko lēmumu, jo politiķiem un ierēdņiem nav vienalga. Viņi paši rada un organizē šādas iespējas. Tā ir tradīcija, kas vairo savstarpējo cieņu un uzticēšanos. Šie politiķi ciena savas valsts iedzīvotājus un apzinās, ka kaut ko sasniegt ir iespējams tikai darbojoties visiem kopā, katram savā lauciņā. Tāpēc politiķiem ir svarīgs sabiedrības viedoklis, arī idejas, kas nāk no cilvēkiem. Politiķa uzdevums šādās konsultācijās ir panākt sabiedrības vienošanos ap visiem pieņemamāko ideju un raudzīties, lai tā ideja tiktu īstenota dzīvē. As simply as that.

    Latvijā nav atklātas konsultācijas tradīcijas. Politiķi netic, ka arī no ierindas cilvēkiem varētu nākt idejas, vēl jo vairāk – labas idejas. Dīvaini, ka viņi nespēj aizdomāties, ka šis ir visvienkāršākais veids, kā nodrošināt sabiedrības atbalstu. Latvijā nav arī kvalitatīvas diskusijas un politikas veidošanas kultūras. Mūsu politiķi nespēj atklāti pamatot, kāpēc sabiedrībai būtu nepieciešams tas vai cits lēmums. Alternatīvas un dažādo alternatīvu sekas netiek atklāti apspriestas. Sabiedrība tiek turēta par muļķiem. Konsultācijas notiek tikai šaurā politiķu vai politiķu-sponsoru lokā.

    Un ļaudis brauc projām – uz valstīm, kur ir savādāka saskarsmes kultūra (VVF ziņojumā šis tika atzīts par vienu no nopietnākajiem iemesliem, kāpēc cilvēki negrib atgriezties Latvijā). Kur ikviens cilvēks tiek cienīts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dancis4 20.02.2011. 17.08

    >Sleepwalker
    Tev ir pilniiga taisniiba!
    Manupraat ir peedeejais laiks uzsaakt jaunus raidiijumu ciklus LTV. Kam tad vispaar vajadziiga taa sabiedriskaa TV, ja nav iesaistiita pati sabiedriiba.

    Paarraideem buutu jaanotiek tiesjajaa eeteraa no dazjaadaam Latvijas pilseetaam reizi nedeeljaa. Nav ko atrunaaties ar naudas truukumu. Ltv var atteikties no kaadiem pashlaik neskatiitajiem raidiijumiem (skatiijaaju reitings). Sho skatiitos ljoti daudzi, jo beidzot buutu iesaistiita reaala Latvijas tautas dalja, ne tikai zjurnaalisti, vai dazji uzaicinaatie.

    Iisumaa – raidiijuma vadiitaajs (vareetu buut Domburs), 5-6 politikji, kuri regulaari mainaas un paarstaav visas ppolitiskaas partijas LV (ne tikai taas, kuras parlamentaa), auditorija, savaakta no vieteejiem iedziivotaajiem (vismaz 30 – 40 cilveeku), kuriem ir ko jautaat politikjiem. Apspriezjamos jautaajumus sagatavo nedeeljas laikaa sekojot liidzi aktuaalajiem notikumiem.

    Nav ko baidiities no vnk tautas saapiigajiem un darzjreiz varbuut muljkjiigajiem jautaajumiem. Shii buus ljoti laba demokraatijas un diskusijas skola. Jaasaak tacju kaut kas mainiit.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

solanay 20.02.2011. 02.17

No malas gan izskatās, ka vismaz daļa Vienotības ministru un arī Saeimas politiķu ir gluži labi vienojušies ar ZZS par “valsts interesēm”, bizness paliek biznes, nekā persOnīga… Morāle un solījumi, tas ir priekš plebejiem, nu labi, īsu brīdi pirms vēlēšanām var jau pasolīt, tāds nu ir tas V. “mazākais ļaunums” vai maksa par “valdības stabilitāti”. Tas viss sāk atgādināt purvu vai plūstošās smiltis, nezinu vai Dombrovskis (vai kāds cits V.) to spēj vēl apturēt. Lai jau izdodas, bet kaut kā ticamības moments zūd…
P.S. Ļoti ceru, ka kļūdos un tikai sabiezinu krāsas…:)

+1
0
Atbildēt

0

dro 19.02.2011. 14.57

Jā. Cik cilvēki ir dažādi. Vieni visu laiku vaid un savās nelaimēs vaino citus, citi cīnās zobus sakoduši. Mūsu biroju uzkopj kundze ar augstāko izglītību, kura strādā vismaz 4 darbos, lai nomaksātu kredītus. Viņas pamatdarbs ir lietvedība nopietnā firmā.

+6
0
Atbildēt

1

    andris902 > dro 19.02.2011. 15.22

    …lno…vaidēšana un vaimanāšana neprasa piepūli…tiem, kas strādā un mēģina risināt savas problēmas – tiem neatliek laika vaimanāt…tādi cilvēki izraisa cieņu!…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.02.2011. 12.14

esmujanis. Esmu LPP/LC vēlētājs
________________________
un nemaz nekaunies?:)))

+6
-1
Atbildēt

16

    piziks > dro 19.02.2011. 16.40

    Ino, toties Tu vari būt lepns, ka Vienotības galvgalis/labākie/vis-vis-vislabākie par nākamajām kandidatūrām iekšlietu ministra amatam izvēlējušies Ainaru Latkovski un Olafu Pulku!

    Galvenais esot nepieļaut kāda ZZS kandidāta nonākšanu amatā, — ZZS gan cer uz ģenerāli Ķuzi. Tātad Vienotības pamatuzdevums: galvenais, lai no kandidātiem vienīgais iekšlietnieks Ķuzis netiktu par ministru. :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.02.2011. 17.28

    …Optiskais Tēmekli…ja runājam salīdzināmās kategorijās…tad neredzu atšķirības – cik Vienotības kandidatūras nepārliecinošas, tik ZZS favorīts Ķuzis…ko Ķuzis ir izdarījis visus šos gadus atrazdamies amatā?…apmierinās plaukstiņu sitējus, kuri priecājas par Mūrnieces demisiju?…varēs turpināt nekā nedarīšanu un neuztraukties, ka par to nekas nebūs…vecais, labi iestrādātais mehānisms varēs funkcionēt bez aizķeršanās arī turpmāk…jo pārmaiņām tur neviens nav gatavs!…Mūrniecei pārmet to, ka vilkaču pilnas policistu rindas…tikai neviens nepaskatās uz situāciju no otras puses – varbūt to apzinīgo ir saradies vairāk, izaugusi jauna policistu paaudze, kas spēj atklāt šos vilkačus…nebaidās nostāties pret savējiem, nepiesegt tos un draudzības vārdā neklusēt….varbūt sabiedrība sāk kļūt neiecietīgāka pret noziedzību…veidojas sabiedrības un policijas sadarbība…tie ir jauni procesi, kas sāk iezīmēties…un patiesi žēl, ja Dombrovskis pieņems Mūrnieces demisiju…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 19.02.2011. 17.34

    Optiskais!
    šaubos vai Ķuzis piekritīs šim amatam it sevišķi, jo tad būs sakompromitējies ar ZZS. Izskatās, ka ZZS sastāvā vispār nav Iekšlietu ministra kandidātu.Tas jau parasts gājiens- sasmērēt cilvēku ar zaļajiem un lemberga pirkstiņiem un tad pamest! Tā tas bija ar Gudeli, tad Koķi un tagad ar Bārzdiņu un arī to preses sekretāri, kura tēlo, ka kaut ko jēdz no labklājības jomas. Pašiem ZZs ir tikai tādi kā lembis , Gustiņš, Roze un gadījumam var par ministri ielikt arī D. Staķi, ja tā tagad vēl nav paguvusi nodzerties, tāpat kā Ingrīdočka!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2011. 17.52

    Bet. Labs!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2011. 18.13

    Tu atkal melo Optiskais Tēmekli.
    “Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) aicinās premjeru Valdi Dombrovski (“Vienotība”) nesteigties ar iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces (“Vienotība”) atlūguma pieņemšanu, jo uzskata, ka šajā nozarē steidzami nepieciešamas reformas un tās jāturpina veikt Mūrniecei.
    ZZS paziņojusi, ka demisijas pieņemšana būtu pārsteidzīga rīcība, jo reformas var apstāties.

    “Nebūtu pareizais laiks pieņemt demisiju, jo fakti rāda, ka reformas iekšlietu sistēmā ir steidzami nepieciešamas. Mūrniece tās ir spējīga realizēt, to pierāda viņas rīcība,” piektdien pēcpusdienā sacīja ZZS līderis Raimonds Vējonis.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 19.02.2011. 19.40

    Betij, vai apmelojumu un pārmetumu vietā, kaut pārmaiņas pēc, nevēlies kādreiz atvainoties par savām skaļajām nejēdzībām? :)

    Ko vērta Tava šāsreizes Bertošana, ja esi tikai rakstītāja, nevis lasītāja:

    http://www.diena.lv/lat/politics/hot/portals-uz-iekslietu-ministra-amatu-jau-cetri-kandidati

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.02.2011. 19.56

    lno, 19.feb 12:14
    nu ja, tas tik jauns bet jau, jau LPP/LC veletajs.
    atceros ka Rivzha kada KNL uz kada sarunu biedra vai pasha Dombura vaicajumu vai nav kauns par padarito vai nepadarito Izglitibas Ministrija lepni izslejas un pazinjoja – Man kauna nav!!!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 19.02.2011. 20.00

    ievuliitis > dro 19.02.2011. 20.14

    Paplašini arī tu savu redzesloku:))
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/zzs-aicinas-premjeru-nesteigties-pienemt-murnieces-demisiju.d?id=36912361
    Tad kurš melo?:))
    Laikam tak atsauksme uz Vējoni, kurs, ja nemaldos ir ZZS priekšsēdētājs ir ievērības cienīga, nē?
    Negaidu tavu atvainošanos. Man nav svarīgs algota skribenta viedoklis.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.02.2011. 20.19

    Bet, 19.feb 17:34
    _…jo tad būs sakompromitējies ar ZZS…Tas jau parasts gājiens- sasmērēt cilvēku ar zaļajiem un lemberga pirkstiņiem un tad pamest!.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    pavest un pamest.
    tapec tiem kas vel nav iesaistiti kopejos noziegumos vajag vairak runat, informet sabiedribu par procesiem. tiem nevajadzetu klusu cieshot ieverot Omertu jo tas ir stulbi un gala rezultata pashnavnieciski.
    jaa, tas sakrit ar to ko saka Ozolinsh: “…Ja runā par ZZS, tad arvien vairāk izskatās, kā tās mērķis ir Latvijas iedzīšana vēl vienā krīzē, taču tā, lai izskatās, ka tas izdarīts ar Dombrovska rokām un viņa vadībā…”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.02.2011. 20.30

    betijacelmale, 19.feb 18:13
    _”Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) aicinās premjeru Valdi Dombrovski (“Vienotība”) nesteigties ar iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces (“Vienotība”) atlūguma pieņemšanu…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Betij, es ari to nezinaju un gaidiju afigenu tirgoshanos ka maksu par dalibu valdiba.
    tas ir jauki, Murniecei vajag darbu tadu ka ieksha ar rokam un kajam, vinja reali ir tads tips:
    nam solnce nje nada,
    nam partjija svetjit,
    nam hljeba nje nada –
    rabotu davai!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2011. 20.40

    Nav jau arī tā tirgošanās izslēgta, Tante Sidra. Tu tak atceries to gadījumu, kad koalīcijā un valdībā saskaņotu viedokli, pēc viena Lemberga rokas majiena ZZS atsauca. Nabaga pamuļķa zaļo zemnieku ministri nebija sapratuši par ko nobalsoja, tāpēc:)) Ceru, ka arī viņu vēlētājiem ar laiku pieleks, ka nevar ticēt ne tikai priekšvēlēšanu solījumiem, bet par parakstītiem lēmumiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 19.02.2011. 20.42

    Nevienu dienu bez aplamības, Betij. Ja pārliecība pārspēj zināšanas un spriestspēju, …

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2011. 20.46

    >OT
    Kas ir manas neesošas aplamības pret taviem īskājainiem meliem:))
    Ceru, ka esi izlasījis manis ieteikto avotu?
    Tad kas konkrēti ir aplami?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.02.2011. 21.34

    betijacelmale
    _…koalīcijā un valdībā saskaņotu viedokli pēc viena Lemberga rokas majiena ZZS atsauca… Ceru, ka arī viņu vēlētājiem ar laiku pieleks…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Betij, ceru ka varbut pat ne tikai veletajiem bet ari deputatiem un valdibas ministriem ar laiku varetu pielekt ka mazais oligarhs kad tam labpatiks izleks ar izpletni, bet tie kas paliks nekad neatmazgasies, lidzigi ka Shkjele aizlaida nekuriene savu Tautas Partiju – ..chem ja tja porodjil tjem i ubil..
    ZZS deputatiem Lembergs bus likteniga problema, ja tie nemaces laicigi atbrivoties no ta apskavieniem. tur bez tadiem kam politiska dzive jau tikpatka beigusies ka Brigmanis, Rivzha, Emsis, Breksis, Stakje, Udre, Roze un tagad ari Augulis kas nakotne vares savas dienas pavilkt tikai alkohola durmana, tomer varbut ir ari vel tadi kas nedzivo uz stipendijam, tiem eksistenciali svarigi butu laicigi attalinaties no maza negantnieka ap kuru viss maina krasu un novist.
    te jau Dzintrux 19.feb 11:39 precizi pateica: _Kad lidmašīna kritīs lejā, šiverīgais pilots izleks ar izpletni, kamēr pārējiem būs jāizmanto kaprača pakalpojumi._

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.02.2011. 21.42

    Tev taisnība, Tante Sidra. Ja kādam no tiem ir iespēja apsēsties un padomāt par nākotni, derētu apsvērt, ko darīs, ja pēkšņi Lembergu iesēdinās. Stāsta, ka ir gaidāms svarīgs liecinieks tuvākajā laikā ierodamies tiesā.
    Cerībā uz veiksmigākiem situācijas risinājumiem, atvados no tevis – dodos prom:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 19.02.2011. 11.27

“Ja runā par ZZS, tad arvien vairāk izskatās, kā tās mērķis ir Latvijas iedzīšana vēl vienā krīzē, taču tā, lai izskatās, ka tas izdarīts ar Dombrovska rokām un viņa vadībā.”

Nu šiem izteikumiem pilnīgi piekrītu, un daudzio tā arī domās, bet ļoti daudz cilvēku tomēr redz un saprot, kurš te melo un blefo!
Ozoliņš kā parasti, raksta un analizē notikumus super labi! labāk nepateiksi!

+7
0
Atbildēt

1

    dro > austrisv 19.02.2011. 14.44

    Bet. Ozoliņš kā parasti, raksta un analizē notikumus super labi! labāk nepateiksi!
    __________________
    Cepuri nost:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 19.02.2011. 10.33

Esmu LPP/LC vēlētājs
——————————–
un janis.

+8
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 19.02.2011. 10.13

yndi halda “Vai risks ir to vērts?”
———–
A kas notiek šādos gadījumos? Savā laikā Ēģipte esot bankrotējusi, tad angļi uzlikuši savus cilvēkus uz muitas līdz savāc parāda summu. Un kāds būtu risinājums EU ietvaro? Varbūt iedzīvotājus uz Kubas vai Brazīlijas plantacijām, kamēr atstrādā valsts parādu? un valdībai iecelt pārraugu, kurš paraksta visus pārskaitījumus un citus finansu papīrus? (skat. maksātnespējas procesu). Nu nezinu… Kaut kā pietrūkst fantāzijas uzzīmēt šādu bildi
Pie kam, man domāt, pat pie šāda scenārija visvairāk riskē “lablatvieši” ar lielo hūtīti priekšgalā. Tieši šamiem ir ko zaudēt. Tad “latvenergo” privatizācijas plānam (banāli: augsti tarifi-neatgūstamie parādi-maksātnespēja-privatizācija)jāsaka ardievas, ja nav pie ‘šprices” paši.
Var jau būt, ka es pārāk uzticos Vienotībai un Dombrovskim (“gādīga cara tētiņa sindroms”), bet citu spēku, kas spētu LV izvest no krīzes, neredzu. Un, kā pareizi te tika atzīmēts, – atklātība, savas darbības izskaidrošana un tautas uzrunāšana ir vienīgais ceļš kā atgūt uzticību.

+10
0
Atbildēt

0

initaeglite 19.02.2011. 10.06

Domāju, ka ZZS mērķis ir Premjera amatā redzēt ilggadīgi atbalstīto kandidātu. Vakar skatījos Preses klubu. Viņu kandidāts mani pārliecina. Ēriks Stendzenieks Twitterī saviem sekotājiem palaidis: “Ja esi lidmašīnā, tad labāk, lai pie stūres šiverīgs pilots, nekā godīgs kapracis”.
Esmu LPP/LC vēlētājs

+1
-13
Atbildēt

4

    kdaljajev > initaeglite 19.02.2011. 11.39

    Kad lidmašīna kritīs lejā,šiverīgais pilots izleks ar izpletni,kamēr pārējiem būs jāizmanto kaprača pakalpojumi.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > initaeglite 19.02.2011. 14.18

    …esmujanis…
    …kuru Tu mēģini nosaukt par žurnālistu – Gailīti?…nesmīdini tik ļoti!!!…Stendzenieks Tev autoritāte?…veselīgu smieklu šalts!…par žurnālistiku un alternatīvu viedokli varētu runāt, ja blakus mazajam, uzpūtīgajam vīrelim sēdētu Vilks, kurš spētu oponēt un sniegt otras puses viedokli…tagad tas bija mākslīgi radīts šovs, kurā Gailītis mēģina no Lemberga radīt TV zvaigzni…nožēlojami!…tā nav žurnālistika…vismaz ne jau – objektīva!…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > initaeglite 19.02.2011. 15.33

    Domāju, ka ZZS mērķis ir Premjera amatā redzēt ilggadīgi atbalstīto kandidātu.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Tev taisniiba.
    ZZS to veelas.
    Bet to neveelas vairaakums veeleetaaju, kuri visvairaak balsu atdeva Vienotiibai.

    Arii tu esi veeleejis par caurkriteejiem, taapeec nav briinums, ka tevi paarliecina ZZS kandidaats.
    Tu neesi radis domaat plashaak un skatiit mezju. Daudz vieglaak ir skraidiit trijaas priedees, kur lembergs ar savu demagogjiju ir iedzinis lielu dalju latvieshus.

    Iesaku neizdariit secinaajumus no viena TV raidiijuma.
    Lembergam zeme svilst zem kaajaam, jo tiesa driiz ieseedinaas. Taapeec taada raushanaas peec premjera amata.

    Vai tieshaam veelies redzeet par premjeru cilveeku, kura vieniigais motiivs ir IZVAIRIITIES NO CIETUMA?!

    Vai tieshaam veel neesi sapratis, ka lembergs tieshaam ir noziedznieks?!
    Luudzams neesi tik naivs un leetticiigs!!!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > initaeglite 19.02.2011. 15.37

    ZanE, Stendzenieku visprecīzāk noraksturoja Sandra Veinberga pēc Zoom-ētāja komentāriem Tele2 “Meteorīta” akcijai: nekādas saistības ar profesionālismu.
    “Panorāmas” Gailītis ir mazs, izmanīgs karjerists vertikālās karjeras jomā, ar žurnālisttisku meistarību nekādā sakarā, — ticamāk, ka kādam labi klausa nevis pats idejas ģenerē.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Pastniece 19.02.2011. 08.17

Vai risks ir to vērts? Ja nu Vienotība kļūst pilnībā atklāta, bet ZZS momentā uz to reaģē ar valdības izjaukšanu un jaunas trīspartiju koalīcijas izveidi, kuras pirmais lēmums ir valstij pasludināt bankrotu, kas vēlāk izrādās graujošs. Kuram gan ir drosme uzņemties tādu atbildību?

+2
-1
Atbildēt

1

    bekijja > Pastniece 19.02.2011. 13.14

    Nu tādā situācija visas kārtis būtu Zatlera rokās. Vēl jau ir iespēja – ārkārtas vēlēšanas. Situācija pašlaik ir pavisam savādāka, nekā bija vasarā. PLL nav piķa. cilvēkresursu un iekšu, ZZS arī daļēji degradējusies. VL-TB/LNNK pierādījuši, ka iestājas par lietu un ir ļoti konsekventi. SC, visticamāk, paliktu tie paši atbalstītāji. Ja vēl e-vēlēšanu platformu palaistu, ārzemēs dzīvojošie latvieši dažus procentus šur tur pabīdītu ;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 19.02.2011. 07.40

Ne mazāk lietderīgs: http://www.pietiek.com/raksti/skolotaj,_linda_metajas_ar_maizi!

Kas par patosu! Vienotība godprātīgi strādā! Ko Vienotība dara un kāds tiem darbiem sakars ar godaprātu?! Dombrovskis un Vilks ar Kampara muti cieti (!) apsolījuši “Latvenergo” 100% peļņas iegrābt — ui, sorry, konsolidēt! — budžetā, un godprātīgi palaiž “Latvenergo” kā sliktos zeļļus zem publikas vilciena par jaunajiem tarifiem, kuri izgrābs pēdējo sīceni no patērētāju un uzņēmēju kabatām, ja kāda sīcene tais kabatās vēl vispār būs palikusi. Toties kāds Vienotībai spožs godaprāts!…

Nu, puiki un meiteņi, kādi Vienotības fani jautrīši… :)

+1
-8
Atbildēt

5

    ievuliitis > piziks 19.02.2011. 08.36

    Tas būtu smieklīgi, ja nebūtu tik bēdīgi. Te es domāju tavas vaimanas par ļauno Vienotību. Tas man atgādina upuri, kas pēc saņemta duncha dūriena mugurā pēdējiem vārdiem lamā ķirurgu, kas tīra viņām rētu un slavē to, kas tēlo asistentu un nemākulīgi slauka tam puņķus un sviedrus, pie viena vēl iemanoties traucēt ķirurgam, jo īstenība jau pats arī to dunci ir grūdis.
    Ja šādas līdzības nespēji izprast, piesakies. Es tev paskaidrošu – kurš ir upuris, kurš ķirurgs un kurš noziedznieks, Jurīti.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 19.02.2011. 11.25

    Betij, nu gan! Trīs ciema pamuļķīši kauj apēšanai nost pēdējo govi, bet Tu tos trīs mēģini pasludināt par kirurgiem! Tik grūti saprast, ko nozīmē “Latvenergo” atņemt 100% peļņas? :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 19.02.2011. 11.55

    Tu vari apsaukāt tos, kā vien gribi, par pamuļķīšiem, mīkstmiešiem, plīša lācīšiem, nespējniekiem, lielceļa bandītiem. Lietas būtību, ka tie ir tie, kas līdz bankrota slieksnim novesto valsti (interesanti, kas to izdarīja? Ka tik ne tie Saulveži, par kuriem tu te nemanāmi veido pozitīvo viedokli un kuriem tev neviena maigi kritiska vārda neatrodas?) cenšas no tā bezdibeņa izvilkt – reizēm kļūdaini, reizēm neiznāk, kā gribēts, bet virziens ir pareizs un nodomi atklāti. Līdzekļi skarbi? Skarbi, jā. Redzi citas iespējas? Uz priekšu! Ar milzīgu prieku tevi uzklausīsim.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 19.02.2011. 12.23

    Sarežģīti atbildēt uz vienkāršu jautājumu?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 19.02.2011. 12.36

    Gribētu no tevis saņemt atbildi pēc būtības. Ping-pongu es izvēlētos spēlēt cienījamākā sabiedrībā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 19.02.2011. 00.51

Spēcīgs Ozoliņa kunga, pat ne teksts,teiktu- emo runa.. Visu cieņu!!
Piebildīšu,ieturot raksta stilu: man izskatās, ka Vienotība tāpat kā visi piesūcekņi,amorālie vienšūņi,korumpanti, ētikas invalīdi,vai vienkārši urkas šlipstēs, diemžēl ,izrādās ir pārsteidzoši tuvi attieksmē pret sabiedrību.Nācijas spēju just,saprast un reaģēt.. Manuprāt,velti!..Kā Sipenieces kundze teicās- neesam jau aunu bars. Ir krietni labāk! Pieņemu,ka Vienotības vienīgais ierocis ir pilnīga atklātība par Latvijas politiku,kā tā notiek..Risks? Protams,.. un daudziem personīgs ,ērtību ,statusa ziņā.. Bet, vai ir citi varianti,ja runa par Latviju?..Var jau mēģināt eļļu ar ūdeni sajaukt.. -nu kulstam..,un ir kaut kas jēdzīgs sanācis?..

+8
0
Atbildēt

0

dro 18.02.2011. 21.29

Es teikšu tā: Ļoti neglītais sākums tūlīt pēc vēlēšanām noteica turpmāko lietu secību. Paslīdēja kāja pie koalīcijas veidošanas, tālāk slīdēšana pēc inerces pa nogāzi uz leju – sākumā tirgošanās par ministrijām, tālāk par valdēm. Ja velnam atdod pirkstiņu, tas paņem visu roku…

+11
0
Atbildēt

13

    Edzs > dro 18.02.2011. 22.34

    lno _…Ļoti neglītais sākums tūlīt pēc vēlēšanām noteica turpmāko lietu secību…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa. kajas saka slidet jau pecveleshanu nakti.
    Jaunais laiks 10 gadus bija pieradis pie reti labveligas mediju attieksmes, lidzigi tam uzvedas ari Vienotiba kam fanu pulks uzticams. lielas bus acis kad fani saks svilpt un apmetat tos ar kurpem un pudelem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.02.2011. 22.37

    …sveika, TanteSidra!…kareivīgi noskaņota esi?…:))…domāju, ka tik tālu – līdz kurpēm nenonāks…būsim basām kājām!…un cik vairs ilgi līdz vasarai…:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.02.2011. 22.43

    Kādām pudelēm – pilnām vai izdzertām?:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 18.02.2011. 22.58

    nu jau tirgus valdiba ir tads ka uz arpusi gruti saprast kursh ir kursh.
    skatijos 100. pantu, – Lembergs ar Sesku ghenere idejas ko Dombrovskim vajadzetu darit lai berni varetu turpinat macities no 1. klases anglju valodu. daudzi var nezinat bet sho ideju atteikt berniem anglju valodu valdiba ienesa ZZS Brigmanis.
    tachu, mulkji ari baznica dabu ar gramatu pa galvu, bet gudrinieks no kautinja kroga iznak viss balta ka uzvaretajs.
    tiem kas neko nesaprata, shis bija piemers tam ka lietas izskatas vai var izskatities tadas kadas vinjas parada.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 18.02.2011. 23.02

    sveika Zane, sveika Betija,
    nu jus tak man piekritisiet. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.02.2011. 23.04

    …piekrītu gan!…ceru, ka līdz mešanai nenonāksim, bet pie svilpšanas esmu ar mieru piedalīties!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 18.02.2011. 23.10

    paldies Zane par atbalstu, jo, – vinjus visus vajag sist kamer attopas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.02.2011. 23.16

    …Tu jau būsi pamanījusi, ka akli nevienu pa spalvai neglaudu – ja muļķības dara, tad dabūs piparus!…bet nepelnīti spārdīt – arī neļaušu!…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.02.2011. 23.17

    Esmu ar mieru. Būs jāatsvaidzina kopš bērnības nelietotoas svilpšanas ar diviem pirkstiem iemaņas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 18.02.2011. 23.43

    zanE _…nepelnīti spārdīt…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu nav tak tada kursh tiktu spardits nepelniti..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.02.2011. 23.59

    …zini, es arī kādreiz tā domāju…bet šobrīd mūsu sabiedrība sāk atgādināt suņu baru…kur katram rodas vēlme šņakstināt zobus…bara instinkts!…neredzot un neizvērtējot cēloņus…jo kļūstam kūtri domāšanā…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.02.2011. 01.06

    Tante Sidra. Es šoreiz Tev nepiekritīšu: MM pēc Repšes uzvaras nostājās vienotā ierindā PRET JL ar Dienu un LTV priekšgalā. Varbūt atceries Krēvica un LL 100 jautājumus, Rodina un Streipa smīnus. Nebija jau arī Repše bez vainas, bet tā žurnālistu attieksme nebija adekvāta. Attieksme sāka mainīties, kad JL iegāja koalīcijā ar TP un kardināli pēc Drošības likumiem.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    initaeglite > dro 19.02.2011. 10.44

    Alternatīvs viedoklis par to žurnalistu viedokli, kurš (diemžēl, paldies Dievam) nopietni formē sabiedrisko domu, līdz ar to vēlēšanu rezultātus
    Kad Ž-ti plaši slavē man tīkamu politiķi – malači, kad netīkamu – nopirkti, stulbi u.t.m.l

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Edzs 18.02.2011. 21.00

Ebenemezers _…no Ozoliņa sen gaidiiju šaadu rakstu.._
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uz sho atklatibas taktiku nupat jau ari Pauls Raudseps aicina sava raksta IR#6 “Zaljie Staipeklji”:
_…Vienotiba neizprotama karta shai shantazhas politikai nevis aktivi pretojas, kaut vai publiski darot zinamas ZZS prasibas, bet dzhentlmeniski spele lidzi, tikai pa bridim nopuzdamas, ka tada esot cena par ‘stabilitati’…_

+7
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 18.02.2011. 17.32

es jau no pirmaas dienas teicu , ka šis valdiibas veidojums valsti ievediis veel dziļaakaa bedree , jo beigu galaa premjers vairs nekontrolee politiskos un ekonomiskos procesus valstii , bet visiem zinaama kriminaala autoritaate , ar sabiedroto komuunistu sekretaaru, no pirmaas dienas bija skaidrs trubenieku uzdevums ievest vienotiibu muļķa lomaa , nolikt to opoziicijaa lai seed un nevirina mutes , liekas tas briidis nav aiz kalniem , žeel ka žurnaalisti jau tik assi par to nerakstiija uzreiz , nemaz nevajadzeeja buut gaišreģim , no Ozoliņa sen gaidiiju šaadu rakstu , labaak veelaak , nekaa nekad…

+17
0
Atbildēt

0

mary75 18.02.2011. 16.37

NU šoreiz Ozoliņa raksts kā kulaks uz acs.
It kā pašaprotamas lietas – nespēlējiet ar Lembergu viņa laukumā – intrigas, aizkulišu darījumi, utt,., vai tad nav skaidrs, kas notiek, ja blēdis spēlē kārtis ar bērniem, lai viņš spēlē jūsu lauciņā – pilnīga atklāstība, pilnīga informācija, ko un kāpēc grib un dara Lembergs, un kāpēc tas ir kaitīgi, utt. – tas ir vienīgais ierocis cīņā ar ZZS.
Sauciet Repši atpakaļ, varbūt, būs vismaz līderis, spējīgs pieņemt lēmumus, un dod pretsparu, nevis ķīselis, kā tagad, kauns skatīties, kā jūs, asti iežmieguši, laizat Lemberga zābaku, un viņi abi ar Brigmani par jums ņirdz.
Tiešām jums tas nav skaidrs?
Bet, varbūt, lieta vienkāršāka – daži “līderi” dabūja kārotos amatus un vairāk par visu baidās tos pazaudēt?
Ja tas tā turpināsies, pazaudēsiet reputāciju, un arī valsti, ja paši tik tizli, ka neesat spējīgi vispār ne uz kādu rīcību, kaut paklausaties, ko Ozoliņš, un ne jau viņš viens, jums saka!

+39
-2
Atbildēt

39

    piziks > mary75 18.02.2011. 17.14

    Dzeri, bet kurš vēl, ja ne Lembergs & ZZS, ir Āboltiņas un K-k-kristovska garants viņu krēslos, un kur sēdēs Āboltiņa un Kristovskis, ja viņus izmetīs no tagadējiem beņķiem?! Vai Tu tici, ka bez darba paliks Dombrovskis, Vilks, Štokenbergs?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 18.52

    dzeris49 _…Ozoliņa raksts kā kulaks uz acs…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    taa tas ir. atceries musu sarunu shaja tema sakot no 4.feb 16:43.
    dzeris:_…- V galvenais ierocis varētu būt pilnīga atklātība, ko no tās prasa, nevis, aizkulišu spēlītes, kur tā pret Lembergu ir kā zīdainis pret rūdītu bandītu. Cita lieta, ka, iespējams, dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama._
    http://www.ir.lv/2011/2/4/nevienojoties-par-konsolidaciju-vilks-pielauj-demisiju/viedokli#viedoklis_91108

    par Repshi. Repshe neapshaubami bija lideris bet tieshi ar vinju sakas nepietiekama komunikacija ar sabiedribu, tagad nav lidera un nav komunikacijas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 19.00

    _Tirgoshanas ar amatiem ir cena ko Vienotiba maksa par dalibu valdiba (Solvita Aboltinja, 2011)._

    Lemberga noluks ir iznicinat Vienotibu, tapec, – tiem kas no Vienotibas pashlaik ir tikushi amatos nevajadzetu izradit Lembergam goddevigu pateicibu. nevajag liekuljot, nekur neko nevajag slept, lietas vajag saukt istajos vardos un nepiedienigus priekshlikumus nekavejoshi publiskot.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 19.11

    shaja konteksta varbut visiem labak lai Murniece paliek taja ministra amata kam ir piedzimusi nevis aiziet uz brivam kajam par tuvako padomnieci draudzenei Aboltinjai.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.19

    .
    Loģikas paraugstunda.

    Vajag atklātību.
    Nepieciešama komunikācija.
    Trūkst līderis.

    “..dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama”.
    “..(V)nav komunikacijas”.
    “..(V)tagad nav lidera..”.

    Kurš pie augstākminētā vainīgs? Hūte, protams.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 19.23

    Tante Sidra – Un, ja tagad nebūs nekāda reakcija no tās V spices, un viss ies pa vecam, tad ir skaidrs, ka ir nolemts to amatu dēļ neriskēt un Lembergu nekaitināt, un pārējais viss V vairs nav tik svarīgi.
    Protams, Āboltiņa un pārējie var aizbildināties, ka, ja viņi valdībā nebūs, būs vēl sliktāk, bet, manuprāt, tas ir galīgi garām.
    Pirmkārt, ZZS negribēs uzņemties atbildību par ekonomisku krahu, kas iestāsies ar patreizējo politiku, no jebkuras atbildības ZZS baidās vairāk par visu.
    Viņi ļoti labi saprot, ka budžets ir jākonsolidē, bet, patreiz, kad par visu atbild V, ļoti ērti izspēlēt populisma kārti.
    Tāpēc, ja V stingri pastāvēs uz savu, ZZS būs spiesta piekāpties, kā piekāpās, kad Vilks piedraudēja ar demisiju.
    Es tikai baidos, ka tai V patiešām nu ir vairākas grupas, kur katram savas intereses, un tā vispār vairs nav spējīga uz kādu stingru un koordinētu rīcību, ne par velti Puzes liliputins jau runā par “pareizo” un “nepareizo” daļu V.
    Par to Mūrnici – tu esi pārliecināta, ka viņa patiešām arī aizies?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 19.32

    Varbūt, ka tā –
    Loģikas paraugstunda.

    Vajag atklātību.
    Nepieciešama komunikācija.
    Trūkst līderis.

    “..dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama”.
    “..(V)nav komunikacijas”.
    “..(V)tagad nav lidera..”.

    Kurš pie augstākminētā vainīgs? Hūte, protams.
    ————————————————————
    No kā to izsecināji?
    Kurā vietā Ozoliņš vai kāds cits pie tā visa vaino Hūti?
    Manuprāt, te visi vaino tikai pašu V.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.39

    .
    Tad Tu, dzeris49, saki, ka V tomēr ir baigais s**s? Vai tā?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 19.48

    @varbūt ka tā: Kurš ir bez grēka, lai met akmeni pirmais :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.59

    .
    Tikai pajautāju!
    ;)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 20.00

    varbūt, ka tā – vai tad starp pēdējo s..u un dimantu nekas cits nepastāv?
    Kaut kāda melnbalta domāšana.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.02.2011. 20.19

    A domāšanas ta nav. Domāt varbūt, ka tā aicina mūs un tad meklē “utis”.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 20.25

    .
    Vai ar to dimantu Tu, dzeris49, biji domājis Hūti?

    Ja par krāsām.
    Neesmu dzirdējis, ka s**s būtu melns vai balts. Parasti brūns. Un, tā kā brūns nav pamattonis, tad jārunā par vairāku krāsu sajaukumu.
    Bet dimanti, ja runa par krāsainību, ne ar ko īpašu neizceļas. Protams, ja nu Tu tomēr biji domājis briljantus (kam gan negadās),tad tur krāsu spēli nodrošina daudzo slīpēto šķautņu staru laušanas saspēle…

    Bet ko Tu par to domāšanu gribēji pateikt, ko?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 20.37

    @varbūt ka tā: atkārtošos, jo Tu ērti ignorē neērtus jautājumus ;)

    Mēs te visi saprotam, ka neviens nav perfekts. (Bet Vienotību vismaz satrauc Latvijas liktenis un tai rūp cilvēki. Vismaz Dombrovskis, Vilks, Štokenbergs, Pabriks un Ēlerte rosās pēc labākās sirdsapziņas)

    Un tātad: apzinoties, ka neviens nav perfekts… Ko tālāk darīt? Kā tieši celt Latvijas un tautas labklājību, ZZS-prāt?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 20.39

    varbut ka ta
    un tev aiz neko darit vienkarshi patik tapat vien parunat, vai ne?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 21.05

    .
    Nu, jā! Perfekts nav neviens.
    Jā, apVienotībai cilvēki rūp! Un kā vēl rūp. Liek savus cilvēkus visos “robos”, kuros vien var kādu iestutēt. Tieši tāpat arī ZZS. Tikai vieni no viņiem zvērēja, ka nekad tā nedarīs…
    Un par to rosīšanos arī taisnība. Rosās. Kā daļiņas siltumkustībā. Jo siltāks, jo ātrāk. Tiesa, haotiski.
    Par to sirdsapziņu… galvu ķīlā neliktu ne par vienu no pieminētajiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 21.55

    …Tu, kā mazs bērns!…ZZS liek visos robos savējos…un Vienotības izvirzītajiem cilvēkiem vajadzētu aizliegt valdēm pat tuvoties?…lai ZZS “dižvīri” mierīgi pārņem Šlesera astoņkāja iesildītās vietiņas un bīda savas štelles?…vai situācija valstī uzlabotos, ja visās valdēs, padomēs un kur tik vēl ne – atrastos jebkuru partiju cilvēki….tikai ne Vienotības?…pēc Tava prāta – rīt krīze būtu beigusies?….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.00

    @varbūt ka tā

    Hello – a kā izskatās ZZS pusē? ;)

    Atkal izvairies! Vai vai vai!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.05

    .
    zanE!

    Ja Jānītis lec laukā pa 10 stāva logu, vai Jurītim jādara tāpat?
    Vēl jo vairāk, ja Jurītis mammai ir ļooooti nosolījies, ka tā jau dara tikai sliktais Jānītis, bet viņš, Jurītis, labi saprot,ka tā darīt nevar, un nekad tā arī nedarīs?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.08

    .
    Kāpēc Tu, Sleepwalker, to nepajautā puišiem un meitenēm no ZZS?
    Kāpēc man būtu jāatbild viņu vietā?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.19

    …Tavs izvēlētais piemērs ir gauži neveiksmīgs!…diemžēl, valdes un padomes pastāv…un pastāvēs tik ilgi, līdz Saeimā būs tāds spēku samērs, kurš spēs šos kroplos veidojumus likvidēt…kamēr tas nav iespējams…veikli vīreļi ar hūti tur snaikstīs savus nagus…tāpēc prasīt, lai Vienotība nostātos miera stājā un cēli paziņotu – ņemiet, ņemiet vēl, tikai neduriet!…tas jau būtu muļķīgi!…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.20

    @varbūt ka tā

    Tāpēc, ka Tu vienpusīgs. Met akmeni uz V, kaut ZZS pie varas bijuši daudz ilgāku laiku. ZZS ir bijis daudz vairāk iespēju ko darīt Latvijas un tautas labā, bet tak nekas nozīmīgs vispār nav paveikts. Zero. Nulle. Tad jau V ir 100-kārt vērtīgāki, jo centīgi un godprātīgi strādā.

    Ja ZZS ir labi vai labāki priekšlikumi, ko vēl varētu un vajadzētu darīt, kāpēc tos nedzird? Nevienu nedzird! Vaicā vai nevaicā, tik tukšas runas vien.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.27

    .

    Mēdz būt dumji spriedumi, ļoti dumji, un Jurīša.
    Lojālu vertikāļu veidošana ir NORMĀLA prakse. Un LABA tā prakse kļūst tad, kad izdodas lojalitāti apvienot ar profesionalitāti.
    Nekad neesmu apgalvojis, ka tā nevajag darīt.
    STULBI ir stāstīt mammai, ka tā dara tikai tie sliktie, bet mēs, baltie un pūkainie, tā nedarīsim. Īpaši tad, ja skaidri zina, ka darīs jau gan, ja tikai būs tāda iespēja.
    Tā tas ir Jurīt… oi! atvainojos, zanE!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.02.2011. 22.30

    Smieklīgs bija ZZS priekšlikums par valstij piederošu nekustamo īpašumu pārdošanu. Nauda, ko var cerēt iegūt par pārdošanai izliktiem objektiem, kas visi ir stipri bēdīgā stāvoklī, labi ja sedz izdevumus izsoļu rīkošanai. Bet paziņojums bija skaļš:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > mary75 18.02.2011. 22.37

    Nu lembis pie gailēna studijā
    sagatavojies bija kā ekzāmenā
    nokrāsotiem sarkaniem vaigiem
    pilnu galdu visādiem grafikiem
    un sesku līdz
    savās interesēs protams !
    :))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.37

    .
    Tu audz,Sleepwalker!
    Nu jau esi sapratis ka rosīties vietā jāsaka strādāt!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.46

    …BugOr…LTV un Gailītis kļūst klaji tendenciozi…raidījuma pieteikumā – 2 lielāko Kurzemes pilsētu mēri…kaut kā neesmu pamanījusi, ka būtu aicināti Latgales lielāko pilsētu mēri…ar ko gan Daugavpils un Rēzekne sliktāka par Ventspili un Liepāju?…vai Latgales pilsētu mēriem nebūtu ko teikt?…kāpēc šovakar studijā… blakus mazajam vīrelim netika uzaicināts Vilks?…ar tikpat daudzām diagrammām, tabulām un papīru kalniem?…tad tā būtu līdzvērtīga saruna!…mazais, neko nezinošais vīrelis varētu jautāt un jautāt, bet Vilks atbildēt!…šķiet, LTV vēl nav pamanījusi, ka priekšvēlēšanu reklāmas laiks…sen, kā beidzies!…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.51

    @ varbūt ka tā

    Atkal sīkumaini piesienies… Garlaicīgi ar Tevi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > mary75 18.02.2011. 22.51

    Sapņotāja zanE
    :))
    Labi ka vispār zem galda nebija palīdis
    tas gailēns

    vilks nevarēja šon
    šwedu premjērs ar lāčuku fušēt
    tur redzēji kā ierindā visi nolikti bija

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.53

    …varbūt ka tā…

    …sīku niansi aizmirsi – spēku samēru…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.55

    .
    Pilnīgi droši vari atsvīst, Sleepwalker!
    Neesmu nolīgts Tevi izklaidēt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.55

    …BugOr…neticās, ka raidījuma tēmas iešaujas prātā ap pusdienas laiku!…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 23.02

    .
    Tu, zanE, gribi teikt, ka tie vieni ir nelabojami nīkuļi? Ja ņemam vien skaitlisko samēru koalīcijā, tad hokeja analoģijā tā būtu situācija 5:3. Un ne jau tikai uz 2 min. Visu spēles laiku.
    Mjā. Hokejā tiešām tādus nīkuļus, kuri piecatā nepartraukti no tiem trim atraujas, laukumā laist būtu kauns.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 23.08

    …kolēga!..ceru, ka Tev zināms, ka hokejā izberot uz ledus sīknaudu – var atrauties pa acīm!…:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 23.10

    .
    Tu, Jurīt, atvainojos, zanE, parasti ber vai atraujies?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 23.43

    …Tev loģika klibo!..:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 19.02.2011. 01.19

    zanE. LTV un Gailītis kļūst klaji tendenciozi.
    _______________________
    Gailītis tāds bijis jau no TV 5 laikiem /pēc Līdakas pavēles/, bet LTV 1 arī ne pirmo gadu pūš kampēju stabulē.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 19.02.2011. 07.26

    Kas par patosu! Vienotība godprātīgi strādā! Ko Vienotība dara un kāds tiem darbiem sakars ar godaprātu?! Dombrovskis un Vilks ar Kampara muti cieti (!) apsolījuši “Latvenergo” 100% peļņas iegrābt — ui, sorry, konsolidēt! — budžetā, un godprātīgi palaiž “Latvenergo” kā sliktos zeļļus zem publikas vilciena par jaunajiem tarifiem, kuri izgrābs pēdējo sīceni no patērētāju un uzņēmēju kabatām, ja kāda sīcene tais kabatās vēl vispār būs palikusi. Toties kāds Vienotībai spožs godaprāts! Nu, puiki un meiteņi, kādi Vienotības fani jautrīši… :)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 19.02.2011. 08.57

    Smieklīgi ir lasīt tavus ar kopy-paste metodi veidotus komentarus ar tik mazu intervālu, OT – 07:26 un 07:40:))
    Esi izrakstījies, žults aptrūkusies, mute sausa?:))
    Ja vēlies saņemt atbildi pēc būtības sk. manu ierakstu zemāk 8:36.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 18.02.2011. 16.25

Vienotība jau pati visu laiku zāģē vēlētāju uzticības zaru uz kura tā sēž. Tā andele ar Latvenergo ar mūsu jau tā nabadzīgajiem ienākumiem, kad uzkrauāva mums vēl vienu nodokli, pret kuru šodien ļoti protestē visa sabiedrība, tikai parāda ka Vienotība turpina to pašu melīgo valsts pārvaldes politiku, kuru gāja TP, kad visi nozīmīgākie uzstādījumi bija slepeni. Arī starp Latvenergo un pašreizējo valdību ir bijusi slepena vienošanās, jo ne velti Kampars ar putām uz lūpām aizstāv šo klajo bandītismu no Latvenergo puses. Būtībā Vienotībai zūd vēlētāju atbalsts un to nekavējas izmantot ZZS, lai izdarītu arvien lielāku spiedienu uz tiem. Būtībā ir taisnība tiem, kuri teica ka Vienotība nav spējīga vadīt valsti, jo ir pārak sadrumstalota un dzīvo iekšējās pretrunās. Ne velti tagad ir aizmirsti visi viņu solījumi par nodokļu sloga pārlikšanu uz turīgo slāni. Šis slānis viņiem maksā un protams neļaus sevi aplikt ar nodokļiem. Nu Vienotība lavierē starp velētājiem, ZZS ar Lembergu un saviem sponsoriem. Ne velti Kampars katru jaunu dienu maina savus uztādījumus par 180* un dzīvo nepārtrauktās pretrunās, bet Dombrovskis izliekas neko neredzam un nedzirdam. Tad ko lai šodien par visiem tiem viņu “brīnumiem” domājam mēs vēlētāji? Un to veikli izmanto ZZS. Vai ZZS mērķis ir koalīcija ar SC, es ļoti šaubos. Viņu profesionalitātes līmenis ir vēl zemaks par Vienotības līmeni, bet ZZS arī tas nav augsts. Un vai Lembergam būtu droši ar viņiem sadarboties? Vai tas nākošajās vēlēšanās viņiem neatņemtu pēdējo vēlētāju? Es domāju ka ZZS šī jēlā situācija ir visizdevīgākā un kamēr Vienotība tikai slapinās bikšelēs, viņi tos dīdīs.

+3
-7
Atbildēt

0

Uldis Kaldre 18.02.2011. 16.22

man būtu ierosinājums bankovksim, cik noprotu, viņš ir ir.lv administrātors – nu tak dzešiet ārā to kurmiša propogandu. Nedemokrātiski? Common, cilvēks kuram par to maksā jau gadiem, piedrazojis pilnus delfus, diena.lv un kur tik vēl…

+12
-3
Atbildēt

1

    bekijja > Uldis Kaldre 18.02.2011. 17.58

    Nē, nē. Lai paliek gan. Palīdz iepazīt “ienaidnieku” ;)

    Kurmītis ir prasts demagogs un savos komentāros testē tos argumentus, kurus pēc tam izmanto attiecīgās krāsas politiķi. Senie austrumu gudrie teica – pazīsti savu ienaidnieku labāk par sevi pašu. Tāpēc lai raksta vien.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 15.26

>>> ozoliņam

Vēl par zemnieku motivāciju.
Pašlaik amati valdībā ir sadalīti kā Latvijas laikos: ir Kungu gals, kurs viss smuki, zolīdi, kur ārlietas, finanses, armijnieku parādes, starptautiskie sakari un vizītes, kur nauda tiek tērēta prestiža lietām un luksusa precēm, kur Pats sēž … un ir Kalpu gals, kur tiek pelnīta nauda priekš tiem kungu tēriņiem, kur ļaudis raujas melnām mutēm, skaita kapeikas līdz algai un vēl ik pa brīdim saņem uzbrēcienus „no augšas”, ka pārāk lepni dzīvojot, ja jau varot atļauties nestrādāt trijos darbos 24 stundas diennaktī …

+3
-15
Atbildēt

1

Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 15.18

>>> ozoliņam

Un vēl tāda nianse, runājot par valdību. Tad, kad palika tikai 2 koalīcijas partijas, jenotībai bija lieliska iespēja tīri fiziski samazināt trekno krēslu skaitu, novienādojot vairākas ministrijas. Veļ jo vairāk, ka ir krīze. Bet izrādījās, ka pašiem ir tik daudz „talantīgu un sevi apliecināt gribošu” funkcionāru, ka to viņi nolēma nedarīt. Tagad tas tikai atvieglo jaunās koalīcijas izveidi, kura sastāvēs no 3 vai pat 4 partijām krēslu sadali. Jo tagad nav ne mazāko problēmu „atrast” kādu maznozīmīgāku krēslu, kuru iedot Lablatviešiem, nodrošinoties arī ar viņu atbalstu … Tas no sērijas «жадность фраера сгубила» … :)))

+3
-15
Atbildēt

2

    Izperēji kārtējo vanckaru, ar ko arī apsveicu:)))))

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Roberts Gūtšmits 21.02.2011. 19.02

    Un kā tad lai saprot Vides ministrijas un Reģionālās attīstības ministrijas saplūšanu VARAM?
    Ar šo komentāru Tu pierādīji vienīgi to, ka uztvere (un arī atmiņa) ir selektīva:-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 15.08

>>> ozoliņam

Hi, hi, hīīī-ī-ī-iii, ….. ozoļiņņņņ !!!!
… prieks tevi atkal lasīt ! Un prieks par to, ka jenotībai klājas tik sūdīgi, nu tik sūdīgi, ka jāsauc talkā atkal vecie ēlertes iesaukuma dinozauri, lai tie „pareizi sakompostrē” smadzenes kā „vecajos” Mūkusalas laikos ! … :)

Par saturu.
Nu pirmkārt. Neviens Vienotību nevar gāzt no troņa labāk un veiksmīgāk par viņiem pašiem. Un tavi kuslie mēģinājumi atkal visu novelt uz Mazo vīriņu ar Lielo Hūti (kā tajos pašos vecajos labajos laikos), izskatās mazākais – smieklīgi. Un vislabāk to parāda fakts, ka gan pašreizējā saspringtā situācija, gan pēdējo mēnešu ziepes ir pašas jenotības politiķu roku darbs. Vakar NEVIENS neprasīja mūrnieces demisiju. Pati izfantazēja, pati sacerēja un noprezentēja. A vot sagribējās viņai šodien tā … pagadījās „kritiskā diena” plus vēl plankumi uz Saules …, kas kopumā ir ļoti loģisks noslēgums un gals visai viņas karjerai ministres amatā. Kur arī – jau no pašiem pirmsākumiem viss bija balstīts nevis labi pārdomātā stratēģijā vai politikā, bet gan „a vot sagribējās … ” … :)

Otrkārt. Zemnieki spēlē tikai ar tām kārtīm, kuras tiem izdala jenotība. Jo jenotība ir tā, kas TUR visus atslēgas amatus šajā valdībā, formulē lēmumus un dala krēslus. Un, ja šajā situācijā hunveibini reizi pēc reizes met zemniekiem rokās pīķenes un kreicenes, būtu jābūt nu galīgam pajoliņam, lai to neizmantotu. Ja zemnieki būtu pajoliņi, viņi nebūtu pamanījušies visās Neatkarīgās Latvijas valdībās sēdēt … :)

Treškārt. Gan situāciju ar „smagajām ministrijām” (pretstatā plezīra krēsliem saviem ministriņiem), gan faktu, ka valdību veido tikai divas, nevis trīs vai pat četras partijas, arī izveidoja tieši jenotība. Par ko uzreiz, vēl šīs konfigurācijas veidošanās pašā sākumā tika brīdināta. Aroganti un pašlepni pretstatot sevi atlikušajai pusei Parlamenta, viņi jau iepriekš sevi nolēma riskantajai situācijai, ka būs pilnībā atkarīgi no tā, cik ilgi ar viņiem kopā gribēs tusēt zemnieki. Arī ŠO BEDRI sev jenotība izraka pati.

Ceturtkārt. Tavs tekstiņš par to, ka zemnieki nu tik turēsies pie jenotības svārku stērbeles, ja šie atkal sāks veco dziesmu diedāt par to, ka viņi vienīgi ir tie tīrie un baltie, absolūti neatbilst realitātei. Tas tikai valdības izjukšanas procesu paātrinās, jo zemnieki to necietīs. Ne no šiem šarlatāniem un meļiem, kā sevi jenotība ir jau publiski pozicionējusi un apliecinājusi. Problēmas smagajās ministrijās, ar kurām zemniekiem nepārtraukti jāņemas, ir vairāk nekā spēcīgs motivators situāciju pamainīt. Un JAUNAJĀ valdībā, no tām – vienu vai visām – tikt vaļā, noteikti atstājot sev Satiksmi un Lauksaimniecību.

Un piektkārt. Vienošanās par Tiesībsargu bija tests. Kas apliecināja, ka JAU ŠOBRĪD faktiski ir iespējama alternatīva valdība ar 51 balsi. Kurai pievienojot PLL radīsies jauna un stabila koalīcija. Tā ka fakts – KAD TIEŠI kritīs jenotības valdība ir tikai laika jautājums. Uz kuru ir zināma arī jau atbilde – kad zemnieki to nolems. Un nekādu tautu vairs ielās izdzīt neizdosies nedz tev, nedz pārējai sorozīdu bandai ! Biedēšana ar zagļiem, blēžiem un krieviem arī vairs nelīdzēs. Jo jenotība savās 100 dienās ir tā pacentusies savu uzvaru sačakarēt, tā iespļāvusi saviem vēlētājiem dvēselē, kā viņas oponentiem pat sapņos nebija rādījies … Un galvenais –ka visu taču paši … , savām rociņām … :)))

+4
-22
Atbildēt

5

    bekijja > Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 17.41

    Neliekas, ka ZZS nespēja tikt galā ar tām “smagajām” nozarēm, ir pierādījums viņu bezspēcībai? Ko ZZS ir izdarījuši izglītības sfērā? Kādas reformas piedāvā? Ko – veselības jomā? Ko labklājības jomā? Kur ir redzējums par to, kā risināt demogrāfisko situāciju Latvijā? Kur redzējums par skolām, augstāko izglītību un zinātni? Kur idejas? Lai saražotu idejas, naudu nevajag. Bet nav tak nevienas pašas idejas!

    Galu galā – ko ZZS vispār ir izdarījuši Latvijas labā līdz šim, atrodoties visās valdībās? Ja atrašanās valdībā ir pašmērķis, tad jā – rezultāts ir sasniegts! Bet kas tieši ir izdarīts latviešu un Latvijas labā darbojoties šajās valdībās? Lūdzu uzskaiti!

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 17.55

    kurmītis … Sestkārt, izskatās, ka tu, draudziņ, aiz priekšlaicīgas laimes esi tīrā pusaudžu stilā jau nolaidis biksēs. Izdrukā to savu “analīzi” sev piemiņai. Ņemot vērā, ka ir plāns ko darīt, tai varētu būt tikai vērtība kā ielīmei atmiņu kladē :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Roberts Gūtšmits 18.02.2011. 18.06

    .
    Ko Tu, ARTs, par visu atmiņu tā norūpējies?
    Tava klade jau piedriķēta, ko?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 19.02.2011. 11.45

    Art!
    labāk, tos kurmīša murgojumus nelasi! Tie taču laikam kādi blēņu stāsti!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > Roberts Gūtšmits 19.02.2011. 14.05

    Ja Latvijas veikalu plaukti lūztu no pašmāju pārtikas precēm,ZZS iebildumus un padomus varētu ņemt vērā.Nav ar ko lepoties nevienā jomā.Vienīgi esot atrasts veids kā atbrīvoties no kurmjiem.Tas pats nācis no TP puses.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 18.02.2011. 15.06

nezinu vai lembergs ir ņēmis vēra to, ka valdiba ar sc viņiem var beigties ar to pašu skuju taku pa kuru aiztipināja ašisti kvadrātainie.

Gribēšu redzēt kā reaģēs masas, ja viņi divatā tiešām tiks pie valdīšanas.

+11
-2
Atbildēt

0

lailabidzane 18.02.2011. 14.42

.
Labrīt, Ozoliņ!
Laipni lūgts atpakaļ reālajā pasaulē!

Var jau saprast, ka nav viegli šādus artiķeļus driķēt. Bet ko darīt, ja situācija patiesībā ir vēl prastāka, nekā izskatās. Tad nākas atzīt, ka kvēli lolotā apVienotība patiesībā visu dara tāpat kā tie vecie un nekur nederīgie. Vismaz cenšas tā darīt. Ļoti cenšas! Bet tu-tū! Pat tādam galma māksliniekam ka Ozoliņa kungs nākas atzīt, ka censties jau cenšas, tikai nesanāk. Trūkst iniciatīvas, nepietiek pārliecība, švaki ar izlemību.
Kaut kā stulbi, vai ne?

+3
-21
Atbildēt

7

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 18.02.2011. 14.51

    Patiešām stulbi. Nu un kādi secinājumi ? :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.02.2011. 14.55

    .
    Secinājumi ir acīmredzami. Ir īpatņi, kuriem joprojām makaroni uz ausīm. Iespējams, ka tādu nav daudz. Bet tad viņi ir prasmīgi izvietoti – var sastapt ik uz soļa…

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    bekijja > lailabidzane 18.02.2011. 17.31

    @varbūt ka tā: Un kāds labums Latvijai un tautai no šā? Nu sapratām – ne vieni labi, ne otri. Un? Ko tālāk darīt? Kā Latviju uz laimīgu nākotni vest?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 18.02.2011. 17.46

    Varbūt ka tā … Secinājumi ir acīmredzami. Ir īpatņi, kuriem joprojām makaroni uz ausīm. Iespējams, ka tādu nav daudz. Bet tad viņi ir prasmīgi izvietoti – var sastapt ik uz soļa…
    =====================================================

    Spēcīga, nenormāli vērtīga atklāsme. Pieraksti kaut kur, ka nepazūd nākamajām paaudzēm … :))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.02.2011. 17.48

    .
    Vai tad Tu, ARTs, to jau neiegaumēji?
    Funkciju dublēšana ir lieka greznība!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 19.02.2011. 11.43

    Varbūt!

    “Trūkst iniciatīvas, nepietiek pārliecība, švaki ar izlemību.
    Kaut kā stulbi, vai ne? “”

    Tie Tevis paša izteikumi, bet labi Tevi raksturo!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 19.02.2011. 13.13

    .
    Atspringsti, Jurīt!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

janis 18.02.2011. 14.37

Viss jau it kā pareizi aprakstīts, taču Jums žurnālistiem vajadzētu izveidot vienu tiešraidi un Vienotībai un ZZS principiāli jautāt nostāju visos šajos svarīgajos jautājumos, jo citādi sanāk tā, ka IR parādās sakarīgs raksts, tad kādi 30-50 dažādi komenti–>arhīvs…–> un atkal visi pieslēdzas kam tikko svaigi izceptam.
Ļoti pietrūkst IR studijas videodiskusijas, kuras manuprāt varētu gūt plašu skatītāju atbalstu starp šobrīd LV informācijas telpā līdzīgiem žanriem. Vēlu veiksmi.

+17
-1
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 18.02.2011. 14.35

Piekrītu. Tikai ar atklātu runu un neraustīšanos no tiem zaļajiem kropļiem var kaut ko panākt.

Pašlaik ir situācija, kad točna ir žēl, ka nevar vienkārši aiziet un IEDOT Brigmanim PA MUTI ! VIENKĀRŠI ! Jo savādāk laikam nesaprot …

+28
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > AUTOEXEC.BAT 19.02.2011. 09.46

    Jau 20 gadus tāda situācija – ar runām Jēkaba ielas Augstajā namā, bet ar darbiem – aizkrāsnē. Reālās demokrātijas reālijas – pļāpāšana,andelēšanās,aprunāšana vai dūrīšu vicināšana. Acīmredzama reāla atbildības/cilvēka degradācija, – ne tikai politiskās sistēmas, kā atzīst Ozoliņā kungs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 18.02.2011. 14.29

Lai cilvēki kādu atbalstītu, ar viņiem ir jārunā. Ja sabiedrība uzdod jautājumu un pretī saņem atbildi – noslēpums, pie tam par absolūti elementārām lietām, tad nekādas sabiedrības uzticēšanās nebūs.

+16
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 18.02.2011. 14.22

Ozoliņs nepieminēja, ka ”kvotu princips” sākās jau ar to, kā pati Vienotība dalīja ministrijas un tas arī bija iemesls kāpēc Štokija kompānija ar 5 madātiem Saeimā tika pie veselām 2 ministrijām(uzmetot VL!) !

+5
-4
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > lebronj2356 18.02.2011. 14.40

    Pirmkārt tu nemaz nevari apgalvot, kurš bija tas, kas “kvotu principu” pašos pirmsākumos pieprasīja. Brigmanis ir lielmeistars visu novelt uz citiem un pats tikai stāvēt maliņā
    Otrkārt – pat ja tā būtu, tas NAV attaisnojums ZZSa pilnīgi neadekvātajai uzvedībai

    Nevajag novirzīt uzmanību no īstajiem cēloņiem.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lebronj2356 18.02.2011. 14.52

    .
    Izskatās, ka Tu, ARTs, vēlies pārspēt meistarībā lielmeistaru Brigmani. Tevis pieminētajā disciplīnā, protams.
    ;)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 18.02.2011. 15.49

    ARTs, es negribu novērst uzmanību, es vienkārši papildinu faktu. Manis pieminētais bija labu personību cūkošana un krēslu meklēšana Pabrikam ar Štokiju…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam