Kā tas izskatās • IR.lv

Kā tas izskatās

132
Augusts Brigmanis, ZZS, foto: Rūta Kalmuka/f64
Aivars Ozoliņš

Vienotība var atgūt valdību, tikai mainot politikas stilu

Ziņa par iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces demisijas pieteikumu ceturtdien nāca brīdī, kad Vienotības frakcijas deputāti Saeimā sprieda par sava kandidāta izvirzīšanu tiesībsarga amatam. Mūrniece vēstulē premjerministram Valdim Dombrovskim nebija paskaidrojusi atkāpšanās iemeslus, un dažs no apvienības biedriem tikai neoficiāli minēja, ka pieņemt lēmumu viņu varētu būt pamudinājusi informācija par, iespējams, kārtējām policistu pastrādātajām nelikumībām. Un tāpat neoficiāli piebilda, ka atkāpšanās tomēr esot arī «partijas iekšējās diskusijas» rezultāts.

Taču no malas tas izskatās citādi – ka citu veidoti un virzīti notikumi vada Vienotību, kura paretam uz tiem mēģina reaģēt, bet biežāk gan tiem ļaujas – «kam jānotiek, notiksies». Un politikā bieži vien ir tieši tā, kā izskatās.

Izskatījās, ka pēc traģēdijas Jēkabpilī 25.janvārī, kad policisti šāva uz policistiem, valdības un premjerministra vietā par situācijas politisko risinājumu izlēma Mūrniece pati, uzreiz paziņodama, ka neatkāpšoties no amata. Dombrovskim atlika vairs tikai piekrist. Bet tagad izskatās, ka arī ar savu atkāpšanās paziņojumu no ārzemēm (ministre ir atvaļinājumā), izbrīnīja pat savas partijas biedrus.

Vēl izskatās, ka Vienotību tā paralizējusi ZZS un tās Saeimas frakcijas vadītāja Augusta Brigmaņa paštaisītā politikas teorija un prakse par amatu «kvotām» partijām, ka tās politiķi mēģināja atgūties tikai tiesībsarga kandidātu izvirzīšanas termiņa pēdējā dienā, pēc ZZS jau bija vienojusies ar Saskaņas centru par šīs «kvotas» izmantošanu un arī paziņojusi par savu atbalstu slimokases likvidatoram. Izskatās, ka Vienotība to nebija gaidījusi.

Ja runā par ZZS, tad arvien vairāk izskatās, kā tās mērķis ir Latvijas iedzīšana vēl vienā krīzē, taču tā, lai izskatās, ka tas izdarīts ar Dombrovska rokām un viņa vadībā.

Diezin vai ZZS vadoņi to dara aiz sadistiska ļaunuma un vēlēdami postu valstij. Viņi vienkārši nevēl postu sev. Ekonomikas stabilizācijas programmas sekmīga īstenošana, kas varbūt pat vainagotos ar eiro ieviešanu 2014.gadā, kad notiks arī nākamās Saeimas vēlēšanas, būtu tik iespaidīgs Vienotības solītās citādās politikas panākums, ka «oligarhisko kapitālismu» vēlētāji izmestu miskastē kopā ar oligarhiem un viņu sulaiņiem. Tātad izvēle ir prozaiski pragmatiska – vai nu «ļaut Dombrovskim strādāt» un pašiem doties uz vēstures mēslaini, vai nu iedzīt valsti vēl vienā krīzē, toties pašiem palikt pie varas, kad miskastē būs Dombrovskis ar Vienotību.

Šāda politika ZZS līdz šim padevusies daudz labāk, nekā paši varēja cerēt, ņemot vērā lielo Vienotībai piešķirto vēlētāju uzticēšanās kredītu. Taču ZZS dara tikai to, ko Vienotība tai ļauj, un Vienotība ļauj faktiski visu. Izskatās, ka koalīcijas politiku pats vada un pats arī skaidro Brigmanis, kas ir gluži vai apreibis no neticamās varas un rīcības brīvības.

Vienotībai ir iespaidīgs vietu skaits Saeimā – trešdaļa -, taču tas tomēr ir mazākums. Nupat tas sāk parādīties arī Saeimas balsojumos. Vienotības ierosinātos grozījumus Saeimas Kārtības rullī, ka gandrīz visas amatpersonas jāievēl atklātos balsojumos, ceturtdien atbalstīja vēl tikai VL/TB/LNNK.

To vēl varētu norakstīt uz viedokļu atšķirību, kas neapdraudot valdības koalīcijas stabilitāti, taču ZZS darījumu ar SC par tiesībsargu vairs nevar. Kā Saeimas kuluāros to raksturoja kāds Vienotības deputāts – no šodienas ar mums ir kā ģimenē, kurā vīrs uzzina, ka sievai ir otrs vīrs, un ir jāizlemj, kā dzīvot tālāk – izlikties, ka nekas nav noticis?

Tieši to apvienības mazrunīgie runasvīri dara, stāstīdami, ka SC pieteiktā ZZS kandidāta apstiprināšana amatā nenozīmēšot koalīcijas iziršanu. Vēl vairāk – šie runasvīri un sievas jau paguvuši iedrošināt «partnerus», ka arī Valsts prezidenta ievēlēšanu nevajagot saistīt ar valdības stabilitāti. Kad jau ne, tad jau ne – un ZZS nu var apspriest ar SC arī alternatīvas Valdim Zatleram. Pašai, nav šaubu, kandidāti atrastos – ja ne vides ministrs Raimonds Vējonis, ko vienubrīd dzirdēja pieminam, tad varbūt Saeimas priekšsēdētājas biedrs Gundars Daudze, par kuru pagaidām ir vērts paklusām viltīgi stāstīt, ka Lembergam viņš īsti nepatīkot, jo ne vienmēr klausot.

Par plašajām rīcības iespējām ceturtdien kārtējo reizi aizsapņojās arī Lembergs. Sev par godu sasauktajā preses konferencē viņš meditēja, ka Vienotībā esot «spēcīgs strāvojums», kas meklējot iemeslu, lai gāztu Dombrovska valdību. Līdzīgu, tikai precīzāku rečitatīvu no viņa dzirdējām jau janvāra beigās – ka Vienotībai būtu izdevīgi, ja šī Dombrovska valdība demisionētu, bet vietā šī pati koalīcija izveidotu jaunu Dobmrovska valdību, tikai ar citādu ministriju sadalījumu pašreizējā «kroplīgā» vietā. Lembergs gan steidz piebilst, ka ZZS jau nu nebūšot valdības gāzēja, taču pensijas neļaušot aizskart, tāpēc budžeta grozījumus Saeima varētu neapstiprināt, un Dombrovska valdība būtu spiesta demisionēt. Scenārijs ir skaidrs, kaut gan pēc šīs valdības gāšanas turpinājums droši vien būtu citāds.

Patiesībā jau tas, ka šādu lemt nespējīgu un Lemberga dīdītu valdību Vienotībai nevajag, bet ZZS ļoti vajag, varētu būt Vienotības lielākais spēks un ZZS lielākais vājums. Taču tad ir jāmaina, pirmkārt, politikas veidošanas mehānisms Vienotībā un valdībā, otrkārt – politikas stils.

Pirmkārt, pašlaik Vienotībā gan ir daudz «iekšējo diskusiju», taču nav lēmēju. Ir daudzas dažādas «komandas» un «grupas», kuras palaikam pārklājas un krustojas, taču plūst un mainās atkarībā no lemjamajiem jautājumiem, kādi nu nāk pa rokai. Un ir Dombrovskis valdības mājā ar savas kancelejas dāmām – atsevišķi no visiem un pats par sevi, un tikai par budžetu kopā ar finanšu ministru. Ne partija, ne valdība nevar strādāt, ja lēmumus pieņem visi un neviens.

Otrkārt, Vienotības lemtspēju paralizē arī izvēlētais politikas taisīšanas stils – aiz slēgtām durvīm ar ZZS un tēlojot «politiķus», proti, līdzko ārā no koalīcijas padomes kārtējās apspriedes, kurās ZZS panāk, ko grib, un palaikam atklāti ņirgājas par saviem «partneriem», tā runā «pareizas» frāzes, ka viss notiek un problēmu nav.

Vienotība vēl var saglābt šo valdību, proti, panākt, lai tā izdara solīto. Taču tad ir jāapgriež ar kājām gaisā pašreizējā politikas taisīšanas prakse. Sacensties melos ar «partneriem», kuriem tas ir dzīves un domāšanas veids, ir bezcerīgi, un vienīgais iespējamais attiecību veids koalīcijā, kas liktu nu jau ZZS taisnoties un laipot, ir pārstāt to darīt pašiem. Atklātība un godīgums bija tas, ko Vienotība solīja vēlētājiem, un sabiedrība to prastu novērtēt arī pēc vēlēšanām.

Lembergam ir īpašas vajadzības un prasības? Lūdzu, pa punktiem un uzreiz to ienākšanas secībā. Vienotībai nākas valdības stabilitātes vārdā ielaisties kompromisos? Lūdzu – kādos tieši, un kāpēc alternatīvas ir sliktākas. Budžeta grozījumos līdz šim panāktie konsolidācijas pasākumi lielākoties ir blefs un burbulis, kā to saprot visi, kuri no tā kaut ko saprot? Nu, tad pasakiet to, un ka bez vienošanās tagad ar aizdevējiem par 50 miljoniem pret rudeni Valsts kasē vienkārši pietrūks naudas! Pensiju sargāšana sagraus visu pensiju sistēmu? Nu, tad izstāstiet, ka Brigmanis patiesībā ir pensionāru izputinātājs.

Kā tas izskatītos? Izskatītos labi. ZZS saniknotos un gāztu valdību? Rezultāts būtu tāds pats, kāds būs pašreizējai veģetēšanai, taču vismaz būtu skaidrs, kurš grib postu valstij. Izskatās, ka ZZS tomēr negribētu gan, lai izskatās tieši tā, kā ir, un valdība beidzot varētu strādāt.

 

Komentāri (132)

mary75 18.02.2011. 16.37

NU šoreiz Ozoliņa raksts kā kulaks uz acs.
It kā pašaprotamas lietas – nespēlējiet ar Lembergu viņa laukumā – intrigas, aizkulišu darījumi, utt,., vai tad nav skaidrs, kas notiek, ja blēdis spēlē kārtis ar bērniem, lai viņš spēlē jūsu lauciņā – pilnīga atklāstība, pilnīga informācija, ko un kāpēc grib un dara Lembergs, un kāpēc tas ir kaitīgi, utt. – tas ir vienīgais ierocis cīņā ar ZZS.
Sauciet Repši atpakaļ, varbūt, būs vismaz līderis, spējīgs pieņemt lēmumus, un dod pretsparu, nevis ķīselis, kā tagad, kauns skatīties, kā jūs, asti iežmieguši, laizat Lemberga zābaku, un viņi abi ar Brigmani par jums ņirdz.
Tiešām jums tas nav skaidrs?
Bet, varbūt, lieta vienkāršāka – daži “līderi” dabūja kārotos amatus un vairāk par visu baidās tos pazaudēt?
Ja tas tā turpināsies, pazaudēsiet reputāciju, un arī valsti, ja paši tik tizli, ka neesat spējīgi vispār ne uz kādu rīcību, kaut paklausaties, ko Ozoliņš, un ne jau viņš viens, jums saka!

+39
-2
Atbildēt

39

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.39

    .
    Tad Tu, dzeris49, saki, ka V tomēr ir baigais s**s? Vai tā?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.19

    .
    Loģikas paraugstunda.

    Vajag atklātību.
    Nepieciešama komunikācija.
    Trūkst līderis.

    “..dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama”.
    “..(V)nav komunikacijas”.
    “..(V)tagad nav lidera..”.

    Kurš pie augstākminētā vainīgs? Hūte, protams.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 21.05

    .
    Nu, jā! Perfekts nav neviens.
    Jā, apVienotībai cilvēki rūp! Un kā vēl rūp. Liek savus cilvēkus visos “robos”, kuros vien var kādu iestutēt. Tieši tāpat arī ZZS. Tikai vieni no viņiem zvērēja, ka nekad tā nedarīs…
    Un par to rosīšanos arī taisnība. Rosās. Kā daļiņas siltumkustībā. Jo siltāks, jo ātrāk. Tiesa, haotiski.
    Par to sirdsapziņu… galvu ķīlā neliktu ne par vienu no pieminētajiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 19.02.2011. 07.26

    Kas par patosu! Vienotība godprātīgi strādā! Ko Vienotība dara un kāds tiem darbiem sakars ar godaprātu?! Dombrovskis un Vilks ar Kampara muti cieti (!) apsolījuši “Latvenergo” 100% peļņas iegrābt — ui, sorry, konsolidēt! — budžetā, un godprātīgi palaiž “Latvenergo” kā sliktos zeļļus zem publikas vilciena par jaunajiem tarifiem, kuri izgrābs pēdējo sīceni no patērētāju un uzņēmēju kabatām, ja kāda sīcene tais kabatās vēl vispār būs palikusi. Toties kāds Vienotībai spožs godaprāts! Nu, puiki un meiteņi, kādi Vienotības fani jautrīši… :)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.05

    .
    zanE!

    Ja Jānītis lec laukā pa 10 stāva logu, vai Jurītim jādara tāpat?
    Vēl jo vairāk, ja Jurītis mammai ir ļooooti nosolījies, ka tā jau dara tikai sliktais Jānītis, bet viņš, Jurītis, labi saprot,ka tā darīt nevar, un nekad tā arī nedarīs?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 18.02.2011. 17.14

    Dzeri, bet kurš vēl, ja ne Lembergs & ZZS, ir Āboltiņas un K-k-kristovska garants viņu krēslos, un kur sēdēs Āboltiņa un Kristovskis, ja viņus izmetīs no tagadējiem beņķiem?! Vai Tu tici, ka bez darba paliks Dombrovskis, Vilks, Štokenbergs?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 20.25

    .
    Vai ar to dimantu Tu, dzeris49, biji domājis Hūti?

    Ja par krāsām.
    Neesmu dzirdējis, ka s**s būtu melns vai balts. Parasti brūns. Un, tā kā brūns nav pamattonis, tad jārunā par vairāku krāsu sajaukumu.
    Bet dimanti, ja runa par krāsainību, ne ar ko īpašu neizceļas. Protams, ja nu Tu tomēr biji domājis briljantus (kam gan negadās),tad tur krāsu spēli nodrošina daudzo slīpēto šķautņu staru laušanas saspēle…

    Bet ko Tu par to domāšanu gribēji pateikt, ko?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.27

    .

    Mēdz būt dumji spriedumi, ļoti dumji, un Jurīša.
    Lojālu vertikāļu veidošana ir NORMĀLA prakse. Un LABA tā prakse kļūst tad, kad izdodas lojalitāti apvienot ar profesionalitāti.
    Nekad neesmu apgalvojis, ka tā nevajag darīt.
    STULBI ir stāstīt mammai, ka tā dara tikai tie sliktie, bet mēs, baltie un pūkainie, tā nedarīsim. Īpaši tad, ja skaidri zina, ka darīs jau gan, ja tikai būs tāda iespēja.
    Tā tas ir Jurīt… oi! atvainojos, zanE!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 23.10

    .
    Tu, Jurīt, atvainojos, zanE, parasti ber vai atraujies?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.08

    .
    Kāpēc Tu, Sleepwalker, to nepajautā puišiem un meitenēm no ZZS?
    Kāpēc man būtu jāatbild viņu vietā?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 19.59

    .
    Tikai pajautāju!
    ;)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.55

    .
    Pilnīgi droši vari atsvīst, Sleepwalker!
    Neesmu nolīgts Tevi izklaidēt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 23.02

    .
    Tu, zanE, gribi teikt, ka tie vieni ir nelabojami nīkuļi? Ja ņemam vien skaitlisko samēru koalīcijā, tad hokeja analoģijā tā būtu situācija 5:3. Un ne jau tikai uz 2 min. Visu spēles laiku.
    Mjā. Hokejā tiešām tādus nīkuļus, kuri piecatā nepartraukti no tiem trim atraujas, laukumā laist būtu kauns.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > mary75 18.02.2011. 22.37

    .
    Tu audz,Sleepwalker!
    Nu jau esi sapratis ka rosīties vietā jāsaka strādāt!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.55

    …BugOr…neticās, ka raidījuma tēmas iešaujas prātā ap pusdienas laiku!…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.53

    …varbūt ka tā…

    …sīku niansi aizmirsi – spēku samēru…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > mary75 18.02.2011. 22.51

    Sapņotāja zanE
    :))
    Labi ka vispār zem galda nebija palīdis
    tas gailēns

    vilks nevarēja šon
    šwedu premjērs ar lāčuku fušēt
    tur redzēji kā ierindā visi nolikti bija

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.51

    @ varbūt ka tā

    Atkal sīkumaini piesienies… Garlaicīgi ar Tevi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 23.43

    …Tev loģika klibo!..:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 19.11

    shaja konteksta varbut visiem labak lai Murniece paliek taja ministra amata kam ir piedzimusi nevis aiziet uz brivam kajam par tuvako padomnieci draudzenei Aboltinjai.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 19.48

    @varbūt ka tā: Kurš ir bez grēka, lai met akmeni pirmais :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 23.08

    …kolēga!..ceru, ka Tev zināms, ka hokejā izberot uz ledus sīknaudu – var atrauties pa acīm!…:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 19.02.2011. 01.19

    zanE. LTV un Gailītis kļūst klaji tendenciozi.
    _______________________
    Gailītis tāds bijis jau no TV 5 laikiem /pēc Līdakas pavēles/, bet LTV 1 arī ne pirmo gadu pūš kampēju stabulē.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 20.39

    varbut ka ta
    un tev aiz neko darit vienkarshi patik tapat vien parunat, vai ne?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.19

    …Tavs izvēlētais piemērs ir gauži neveiksmīgs!…diemžēl, valdes un padomes pastāv…un pastāvēs tik ilgi, līdz Saeimā būs tāds spēku samērs, kurš spēs šos kroplos veidojumus likvidēt…kamēr tas nav iespējams…veikli vīreļi ar hūti tur snaikstīs savus nagus…tāpēc prasīt, lai Vienotība nostātos miera stājā un cēli paziņotu – ņemiet, ņemiet vēl, tikai neduriet!…tas jau būtu muļķīgi!…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.02.2011. 20.19

    A domāšanas ta nav. Domāt varbūt, ka tā aicina mūs un tad meklē “utis”.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 20.00

    varbūt, ka tā – vai tad starp pēdējo s..u un dimantu nekas cits nepastāv?
    Kaut kāda melnbalta domāšana.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 19.02.2011. 08.57

    Smieklīgi ir lasīt tavus ar kopy-paste metodi veidotus komentarus ar tik mazu intervālu, OT – 07:26 un 07:40:))
    Esi izrakstījies, žults aptrūkusies, mute sausa?:))
    Ja vēlies saņemt atbildi pēc būtības sk. manu ierakstu zemāk 8:36.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 19.32

    Varbūt, ka tā –
    Loģikas paraugstunda.

    Vajag atklātību.
    Nepieciešama komunikācija.
    Trūkst līderis.

    “..dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama”.
    “..(V)nav komunikacijas”.
    “..(V)tagad nav lidera..”.

    Kurš pie augstākminētā vainīgs? Hūte, protams.
    ————————————————————
    No kā to izsecināji?
    Kurā vietā Ozoliņš vai kāds cits pie tā visa vaino Hūti?
    Manuprāt, te visi vaino tikai pašu V.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.20

    @varbūt ka tā

    Tāpēc, ka Tu vienpusīgs. Met akmeni uz V, kaut ZZS pie varas bijuši daudz ilgāku laiku. ZZS ir bijis daudz vairāk iespēju ko darīt Latvijas un tautas labā, bet tak nekas nozīmīgs vispār nav paveikts. Zero. Nulle. Tad jau V ir 100-kārt vērtīgāki, jo centīgi un godprātīgi strādā.

    Ja ZZS ir labi vai labāki priekšlikumi, ko vēl varētu un vajadzētu darīt, kāpēc tos nedzird? Nevienu nedzird! Vaicā vai nevaicā, tik tukšas runas vien.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 19.23

    Tante Sidra – Un, ja tagad nebūs nekāda reakcija no tās V spices, un viss ies pa vecam, tad ir skaidrs, ka ir nolemts to amatu dēļ neriskēt un Lembergu nekaitināt, un pārējais viss V vairs nav tik svarīgi.
    Protams, Āboltiņa un pārējie var aizbildināties, ka, ja viņi valdībā nebūs, būs vēl sliktāk, bet, manuprāt, tas ir galīgi garām.
    Pirmkārt, ZZS negribēs uzņemties atbildību par ekonomisku krahu, kas iestāsies ar patreizējo politiku, no jebkuras atbildības ZZS baidās vairāk par visu.
    Viņi ļoti labi saprot, ka budžets ir jākonsolidē, bet, patreiz, kad par visu atbild V, ļoti ērti izspēlēt populisma kārti.
    Tāpēc, ja V stingri pastāvēs uz savu, ZZS būs spiesta piekāpties, kā piekāpās, kad Vilks piedraudēja ar demisiju.
    Es tikai baidos, ka tai V patiešām nu ir vairākas grupas, kur katram savas intereses, un tā vispār vairs nav spējīga uz kādu stingru un koordinētu rīcību, ne par velti Puzes liliputins jau runā par “pareizo” un “nepareizo” daļu V.
    Par to Mūrnici – tu esi pārliecināta, ka viņa patiešām arī aizies?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.02.2011. 22.30

    Smieklīgs bija ZZS priekšlikums par valstij piederošu nekustamo īpašumu pārdošanu. Nauda, ko var cerēt iegūt par pārdošanai izliktiem objektiem, kas visi ir stipri bēdīgā stāvoklī, labi ja sedz izdevumus izsoļu rīkošanai. Bet paziņojums bija skaļš:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 22.00

    @varbūt ka tā

    Hello – a kā izskatās ZZS pusē? ;)

    Atkal izvairies! Vai vai vai!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 18.52

    dzeris49 _…Ozoliņa raksts kā kulaks uz acs…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    taa tas ir. atceries musu sarunu shaja tema sakot no 4.feb 16:43.
    dzeris:_…- V galvenais ierocis varētu būt pilnīga atklātība, ko no tās prasa, nevis, aizkulišu spēlītes, kur tā pret Lembergu ir kā zīdainis pret rūdītu bandītu. Cita lieta, ka, iespējams, dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama._
    http://www.ir.lv/2011/2/4/nevienojoties-par-konsolidaciju-vilks-pielauj-demisiju/viedokli#viedoklis_91108

    par Repshi. Repshe neapshaubami bija lideris bet tieshi ar vinju sakas nepietiekama komunikacija ar sabiedribu, tagad nav lidera un nav komunikacijas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > mary75 18.02.2011. 22.37

    Nu lembis pie gailēna studijā
    sagatavojies bija kā ekzāmenā
    nokrāsotiem sarkaniem vaigiem
    pilnu galdu visādiem grafikiem
    un sesku līdz
    savās interesēs protams !
    :))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 22.46

    …BugOr…LTV un Gailītis kļūst klaji tendenciozi…raidījuma pieteikumā – 2 lielāko Kurzemes pilsētu mēri…kaut kā neesmu pamanījusi, ka būtu aicināti Latgales lielāko pilsētu mēri…ar ko gan Daugavpils un Rēzekne sliktāka par Ventspili un Liepāju?…vai Latgales pilsētu mēriem nebūtu ko teikt?…kāpēc šovakar studijā… blakus mazajam vīrelim netika uzaicināts Vilks?…ar tikpat daudzām diagrammām, tabulām un papīru kalniem?…tad tā būtu līdzvērtīga saruna!…mazais, neko nezinošais vīrelis varētu jautāt un jautāt, bet Vilks atbildēt!…šķiet, LTV vēl nav pamanījusi, ka priekšvēlēšanu reklāmas laiks…sen, kā beidzies!…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 18.02.2011. 21.55

    …Tu, kā mazs bērns!…ZZS liek visos robos savējos…un Vienotības izvirzītajiem cilvēkiem vajadzētu aizliegt valdēm pat tuvoties?…lai ZZS “dižvīri” mierīgi pārņem Šlesera astoņkāja iesildītās vietiņas un bīda savas štelles?…vai situācija valstī uzlabotos, ja visās valdēs, padomēs un kur tik vēl ne – atrastos jebkuru partiju cilvēki….tikai ne Vienotības?…pēc Tava prāta – rīt krīze būtu beigusies?….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 18.02.2011. 20.37

    @varbūt ka tā: atkārtošos, jo Tu ērti ignorē neērtus jautājumus ;)

    Mēs te visi saprotam, ka neviens nav perfekts. (Bet Vienotību vismaz satrauc Latvijas liktenis un tai rūp cilvēki. Vismaz Dombrovskis, Vilks, Štokenbergs, Pabriks un Ēlerte rosās pēc labākās sirdsapziņas)

    Un tātad: apzinoties, ka neviens nav perfekts… Ko tālāk darīt? Kā tieši celt Latvijas un tautas labklājību, ZZS-prāt?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 18.02.2011. 19.00

    _Tirgoshanas ar amatiem ir cena ko Vienotiba maksa par dalibu valdiba (Solvita Aboltinja, 2011)._

    Lemberga noluks ir iznicinat Vienotibu, tapec, – tiem kas no Vienotibas pashlaik ir tikushi amatos nevajadzetu izradit Lembergam goddevigu pateicibu. nevajag liekuljot, nekur neko nevajag slept, lietas vajag saukt istajos vardos un nepiedienigus priekshlikumus nekavejoshi publiskot.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 18.02.2011. 14.35

Piekrītu. Tikai ar atklātu runu un neraustīšanos no tiem zaļajiem kropļiem var kaut ko panākt.

Pašlaik ir situācija, kad točna ir žēl, ka nevar vienkārši aiziet un IEDOT Brigmanim PA MUTI ! VIENKĀRŠI ! Jo savādāk laikam nesaprot …

+28
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > AUTOEXEC.BAT 19.02.2011. 09.46

    Jau 20 gadus tāda situācija – ar runām Jēkaba ielas Augstajā namā, bet ar darbiem – aizkrāsnē. Reālās demokrātijas reālijas – pļāpāšana,andelēšanās,aprunāšana vai dūrīšu vicināšana. Acīmredzama reāla atbildības/cilvēka degradācija, – ne tikai politiskās sistēmas, kā atzīst Ozoliņā kungs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 18.02.2011. 17.32

es jau no pirmaas dienas teicu , ka šis valdiibas veidojums valsti ievediis veel dziļaakaa bedree , jo beigu galaa premjers vairs nekontrolee politiskos un ekonomiskos procesus valstii , bet visiem zinaama kriminaala autoritaate , ar sabiedroto komuunistu sekretaaru, no pirmaas dienas bija skaidrs trubenieku uzdevums ievest vienotiibu muļķa lomaa , nolikt to opoziicijaa lai seed un nevirina mutes , liekas tas briidis nav aiz kalniem , žeel ka žurnaalisti jau tik assi par to nerakstiija uzreiz , nemaz nevajadzeeja buut gaišreģim , no Ozoliņa sen gaidiiju šaadu rakstu , labaak veelaak , nekaa nekad…

+17
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu