Nevienojoties par konsolidāciju, Vilks pieļauj demisiju

83

Komentāri (83)

piziks 05.02.2011. 11.10

ZanE, un, ja Vilks un Dombrovskis ar lētu populismu nenodarbojas, kāda vella pēc vajadzēja Augustovsku atsaukt no BA uzmanīšanas, — tad paliec kaulainā ģīmī un paskai, kādēļ to dari! Un Vilks, kas tikko parakstījis LVM naudas 3,8 milj. “ziedOšanu”, tagad netop smieklīgs, CIETI paziņodams, ka baļļukus neļaus?! Kur loģika? :)

0
0
Atbildēt

1

    andris902 > piziks 05.02.2011. 15.34

    …domāju, ka arī Tev ir zināms, ka Augustovskas gadījums bija nedaudz citāds…tāpēc arī Augustovska ir šobrīd tur, kur viņa ir…

    …par komunikācijas trūkumu ar sabiedrību…par to var runāt gari un plaši…nesen saceltā brēka par FM ierēdņu apmācību komunikācijas “mākslā” pierādīja, ka sabiedrībai nav nepieciešams vienkāršu lietu skaidrojums ierindas cilvēkam saprotamā valodā…bet tieši tā mums šodien visvairāk pietrūkst…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmars_slapins 05.02.2011. 02.47

nekur neviens neies, katram skaidrs, ka Dombrovskis ar uzticamības personu pilda tam uzticētu misiju, pieskatīt svf naudu, lai neaiziet neceļos, un parūpēties par tās atmaksu, tāpēc dažs labs var vingrot visādi. sanāks tāpat beigās ka tiem tur diviem, tikai vēlāk jo viltīgāks, asinis tādas.

+2
-1
Atbildēt

0

martins_spravniks 04.02.2011. 21.17

Mūsu izpratne par AL un ļaudīm, kurus viņš pārstāv, ir visai maza. Saistība ar Lučanski un pastarpināti ar Krieviju, par ko netieši var liecināt Vējoņa vizīte? Kādēļ gan mēs esam pieņēmuši, ka Lembergam ir kaut neliela interese saglabāt Latvijas valstiskumu? Sakoptās pilsētas dēļ?

+7
0
Atbildēt

1

    austrisv > martins_spravniks 06.02.2011. 10.44

    Piekrītu, ka ZZS galvenais sponsors un vadonis spēlē slepenu spēlīti zem deķa ar Anotonovu arī taču viņu pieķēra žurnālisti! Bez tam Vējoņa slepenā vizīte pie Putina ir vairāk nekā aizdomīga! Tiek kaut kas plānots tas ir pilnīgi skaidrs un Lembergs te ir galvenais shēmotājs, manuprāt, kremlinu uzdevumā, jo tie nekad nav slēpuši, ka uzpērk tieši valdošās partijas un ar vienu Lembi runāt ir vieglāk!

    0
    0
    Atbildēt

    0

SZFbiblioteka 04.02.2011. 19.36

Varbūt ja Latvijas Valsts meži nebūtu pagājšgad ziedojuši gandrīz 4 miljonus ar ZZS saistītām sporta u.c. organizācijām, ZZS ministriem tagadiņ būtu vieglāk sakasīt piemēram trūkstošos 11 miljonus pabalstiem?

+8
0
Atbildēt

5

    piziks > SZFbiblioteka 05.02.2011. 09.37

    Krista, tieši ziedošana no LVM naudas ir lielākā un spilgtākā no Vienotības liekulības zīmēm. Kad mazais Jaunups izreketēja no LVM Ls 140 000 VEF basketa klubam, ziedojumu parakstīja Repše, Dombrovskis klusēja, kārtējo reizi izlikās par beigtu. Un Vienotības fani nemaz neredz savu liekulību, tagad šauminoties par ZZS vadīto “ziedošanu” jau 20-kārt lielākos apmēros: vai mušām nav vajadzīgs dihlofoss, pirms tās oliņas pusdienu karbonādē sadējušas? Vienotības sileniekiem jau nosplauties, ka ZZS savāktie “ziedojumi” jāparaksta Vilkam, tā noturot pie varas Vienotibu, — Āboltiņa un Kristovskis turpina no savām silītēm apmierināti strēbt.
    Turklāt izskatās, ka Vienotības fanu jūsma par Vilka kompetenci arī pārspīlēta. Vilks nevienu savu orgānu vēl nav redzēts kustinām, lai sakārtotu, loģiskāku padarītu likumu izstrādi Finansu ministrijā, — FM vecbiedru kārtējai varai iztapīgais stulbums nav pamats amatu saglabāšanai — tomēr.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > SZFbiblioteka 05.02.2011. 10.50

    …Optiskais Tēmekli….ja Tev ir atkal vēlme piesaukt Jaunupu un citus neminēt…tad līdzsvaram – iekopēšu kādreiz Klusā rakstīto:

    …”Bez tam nav man nācies redzēt 2010 . g. ziedojumu sadales apkopojumu LVM , taču , ja paskatās gadu atpakaļ , tad aptuveni 2 mio ar asti LVM sadalīja kaut kā šā – LVM visdāsnākie bijuši pret basketbolu, šim sportam zelta laiki – tam kopumā atvēlēti 470 tūkstoši latu jeb aptuveni ceturtā daļa no visa ziedojuma – tai skaitā – Sieviešu un vīriešu izlasei katrai ticis pa 50 tūkstošiem latu, bet lauvas tiesa – klubiem, kuru aizbildņi ir politiķi. VEF basketbola klubs, kur starp dibinātājiem ir «Jaunā laika» politiķis Edgars Jaunups, ir saņēmis 150 tūkstošus latu, tikpat – 150 tūkstošus saņēmis basketbola klubs «Ventspils», kura prezidents ir Zaļo zemnieku premjera kandidāts Aivars Lembergs. Mazāk – 50 tūkstoši latu ticis basketbola klubam «Zemgale», kura prezidents ir ietekmīgais politiķis no LPP/LC – Dainis Liepiņš. Redz , bez Jaunupa arī Ventspils ir dabūjis tādu pašu naudu, tikai par to neviens nez kapēc nesatraucas – un Liepiņš nebij tad pie AŠistiem?”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > SZFbiblioteka 05.02.2011. 11.03

    ZanE, bet par ZZS “ziedoumu” dalīšanu tagad taču Vienotība smilkst, — tā pati Vienotība, kas tik godīga un tā par mūsu valsti, par mīļoti Latviju! … :) Nu maziņš reketieris par lielu īpaši taču nav labāks! Vai tas ir mazam zaglim attaisnojums, ka rāda ar pirksteli: a bet lielais, redz, arī fenderē! Turklāt Vadonis Repše akceptēja visus Tevis un Klausā piesauktos “ziedojumus”, — tātad tirgojās par vietu pie siles jau tolaik tieši tāpat kā tirgojas tagad. Taste The Diffrence?? :)
    Vienotība, ZanE, Tev nepiekritīs un sitīs: Vienotība stāsta, ka par visiem labāka, bet Jūs abi ar Kluso parādāt lieliski, ka tai pašā silesfanu klubiņā vien šurī… Protams, paldies, Jums abiem par palīdzību! :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > SZFbiblioteka 05.02.2011. 15.30

    …Optiskais Tēmekli…nevienu brīdi neesmu atbalstījusi šāda veida naudas “ziedojumu” izkārtošanu…ne no Jaunupa, ne kāda cita…tikai mana vēlme ir piebremzēt puspatiesības…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    SZFbiblioteka > SZFbiblioteka 06.02.2011. 19.18

    LVM (jebkura valss uzņēmuma) miljonu ziedošana jebkam – jebkurai sabiedriskai vai sporta vai kultūras vai invalīdu organizācijai, vienalga saistītai ar kādu partiju vai nē – ir nejēdzība, jo tādējādi tiek necaurspīdīgi veikta valsts līdzekļu pārdale. Šie līdzekļi būtu jāieskaita valsts budžetā, un valdībai attiecīgi jālemj kam tie tērējami nozarpolitikas ietvaros – tajā skaitā piešķirami sabiedriskām organizācijām atklāta konkursa kārtībā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 04.02.2011. 16.57

Vilks jau gatavs iet? Būtu vismaz slinkās tantes no FM izbirstējis, siltā švēdu bankā laikam tomēr vieglāk un ērtāk.

+1
-8
Atbildēt

0

varbūt ka tā 04.02.2011. 16.35

es atbalstu Vilka demisiju

+1
-10
Atbildēt

1

www.vecamate.lv 04.02.2011. 16.19

Pareizi,lai nāk “dzimušais vadītājs” Augusts ar kpss partijas biļeti,poltiekonomijas pamatiem, un parāda kā būs pareizi finanses sakārtot:)
Finālā jau nekas nebūs,zzs skābiem sejiem visam piekritīs ,ar piebildi- mēs te tautu aizstāvējām cik spējām, bet re Vienotība elokoņus izgriež..Pārsmieties var :) Tā nu kāds gāzīs to valdību,kad nupat nupat visi ķebļi būs sadalīti.Nevienam to nevajag.

+8
0
Atbildēt

0

mxblack 04.02.2011. 16.19

Un finālā tukšs un bezjēdzigs “bazārs”. Vai šis nav bazārklubiņš?

+1
-4
Atbildēt

0

Edzs 04.02.2011. 16.08

Dievs nonjem jel lastu no apburtas tautas un teleporte punduri par sadaritiem greka darbiem uz cietoksni ar septinjiem ziegheljiem aiz trispadsmit atslegam pie maizes un udens lidz muzha galam …

+8
0
Atbildēt

0

kdaljajev 04.02.2011. 16.02

Vilks nepateica,kas mūs sagaida pēc virsotnes sasniegšanas.Izskatās,ka kāds būs jānošauj,lai Bolivārs sasniegtu mērķi.

+3
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 04.02.2011. 15.46

Ja es būtu vilks, tad es darītu tāpat…lai nāk Gustiņš un visiem pieliek…;)

/ ‘dzimis vadītājs’ pārzin visas sfēras/

+8
-1
Atbildēt

0

photocom 04.02.2011. 15.28

Nav jau nekāds finansu guru tas
SEB bankas klerks
manis pēc var iet
tur finminā var likt
jebkuru kurš/kura māk atņemt

+7
-11
Atbildēt

4

    Kristaps O. > photocom 04.02.2011. 15.33

    Vilks ir baigi kruts ekonomists.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > photocom 04.02.2011. 15.36

    Cik kruts vari ar ķepu parādīt..?
    :))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    indzax24 > photocom 04.02.2011. 15.45

    man ķepu nav, bet Vilks ir ļoti profesionāls, godīgs, labas gribas vecis.
    Acīmredzot, par labu draņķa Hūtem.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > photocom 05.02.2011. 11.57

    nav man tik lielu ķepu :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.02.2011. 15.25

Neticu, ka ZZS pieljaus Vilka demisiju – noraustiisies. ZZS tachu beeg no katras atbildiibas, bet izprovoceet finanshu ministra demisiju, tas praktiski nozimee iedarbinaat procesu, kursh nolikvidees Dombrovska MK.

Drizaak domaaju – zaljie shobriid testee savu iespeeju robezhas un sev negaidot ir aizspeleejushies liidz sarkanajai liinijai. Ceru, ka nekljuudos

+15
0
Atbildēt

0

Edzs 04.02.2011. 15.23

Dievs atpesti Latviju no ljauna kurshu pundura Puzes mezhos..

+11
0
Atbildēt

1

    mxblack > Edzs 04.02.2011. 17.01

    Jā, jā. ieliksim viņu darvas mucā, tad apbērsim ar vistu spalvām un palaidīsim pasaulē. Un Puzes čigānelis būs priecīgs ka ticis uz brīvām kājām, jozīs prom ko nagi nes, bet viss viņa tabors ar Gustiņu priekšgalā trīs dienas dzers dārgus konjakus un svinēs dižus svētkus uz vēlētaju rēķina pēc jaunā likuma.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 04.02.2011. 15.21

Izskatās, ka “patiesības mirklis” ir pavisam tuvu. Vilks, manuprāt, ir pats profesionālākais valdības pārstāvis un ir savā vietā. Jautājums, vai pat vislabākais profesionālis var izpildīt savu darbu, ja viņam tiek atņemti viņa instrumenti? No sērijas: ja Sandi Ozoliņu palaistu laukumā bez nūjas, jēgas būtu maz… Vilks ir tieši tādā situācijā! Un nedomāju, ka Vienotībai ir jāmēģina par visām varītēm noturēt “valdības stabilitāti”, ja reāls darbs nenotiek un Puzes punduris turpina darboties tikai un vienīgi savās merkantilajās interesēs. Žēl, ka tā, bet ir jāatzīst kļūdas… un jānojauc tas, kas nav pareizi uzbūvēts (esošā koalīcija un, iespējams, pat viss Saeimas sastāvs), un jāceļ no jauna. Ja Puzes punduris apvienojosas ar TPistiem un šlesakoviešiem, tad gan tautai ir kaut kas jādara un japanāk ārkārtas vēlēšanas.

+14
-1
Atbildēt

3

    vēl piebilde – Sandi Ozoliņu minēju kā izcilu hokejistu un nevis kā PLL reklāmas seju! ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Dzintars Kalniņš 04.02.2011. 16.09

    Beidzamos gados Vilks bija viens no SEB bankas (trešā lielākā, laikam) vadības.
    Klau, bet kur viš bija, kad veidojās nek. īpašuma burbulis. Kur bija viņa gudrība, kāpēc viņš pieļāva, ka cilvēki ņem nejēgā kredītus bez jebkāda reāla nodrošinājuma, vai viņš nesaprata, ka hruščevkas dzīvokļa cena ir uzpūsta 2…3 reizes???
    Tagad viņi visi gudri. Tagad jākonsolidē utt…
    p.s.s Ir divi varianti, vai nu viņš nav pārāk dižs finansists, vai arī ir apzināti tā rīkojies.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    @andza
    nu, ja pēc tādas mērauklas mērām, tad ZZS valdībā vispār nevajadzētu būt, jo viņi ir bijuši pilnīgi visās valdībās un viņiem būtu jāuzņemas 100% atbildība par to, ka “treknajos gados” netika veikti uzkrājumi un nenotika būtiskas strukturālās reformas, kuras spētu mīkstināt “smago kritienu”, kuru piedzīvojām! :)
    par Vilku runājot – neesmu pārliecināts, vai viņš bija SEB vadībā… cik zinu, tad viņš bija vecākais ekonomists, vai kaut kādā līdzīgā amatā. Bankās parasti lēmumus par kreditēšanu pieņem kredītkomiteja, kuras sastāvs ir daudzskaitlīgs un lēmumu parasti pieņem pēc vairākuma principa. :) Pats esmu darbojies bankā un zinu, ka saprātīgs ekonomists var teikt, ko grib, bet, ja ir “spiediens” ieņemt tirgus daļu un vadošo kredītmenedžeru algas ir “piesietas” pie izsniegot kredītu apjoma (nevērtējot kvalitāti), tad viņa balss nav noteicošā. Šie gan ir tikai mani minējumi.
    Esošajā valdības sastāvā Vilka darbība, manuprāt, ir viena no visprofesionālākajām. Ja ir labākas alternatīvas, lūdzu! ;)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 04.02.2011. 15.20

100% respect Vilkam! Cienījams džeks.
Tikai jautājums – ko iesākt?

+11
0
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > Kristaps O. 04.02.2011. 19.13

    Ar kamanām uz 11.Novembra krastmalu!
    Vilkam jāstāv cieti!Vai arī jāatlaiž Saeima!
    Tikpat cieti, kā vakar VEF-iņš Ventspils basketklubelim parādīja tam īsto vietu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 04.02.2011. 15.19

Nu bet, kur tad lietusargi noklusuši???? Ēlertes kundze aizmigusi???:)

Aaaa sorry, jūs tak diplomāti valsts vārdā:)

+4
-2
Atbildēt

0

dro 04.02.2011. 15.14

Nav Vilkam jādemisionē, bet jānoorganizē protesta mītiņš, kas Ventspils pundurim liks apvaldīt savas ambīcijas.

+10
-4
Atbildēt

10

    austrisv > dro 04.02.2011. 15.30

    Ino!
    Tās jau nav tikai hūtes ambīcijas!
    Vai atceries, ka liekas “Nekā personīga”parādīja, kā slepus tiekas lembis un Antonovs no krievijas. te notiek slepena tirgošanās, kas nav redzama tautai!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 04.02.2011. 18.15

    lno: _…jānoorganizē protesta mītiņš, kas Ventspils pundurim liks apvaldīt savas ambīcijas._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Vetspils punduris kamer valsts vel nav ar zemi nolidzinata ir jaiedabu atpakalj cietuma kur vieta ir Smagos valsts noziegumos apsudzetam, tas ir uzdevums numur viens, tachu to var izdarit tikai ar kompetentu cilveku ieinteresetu lidzdalibu.
    mes sakam vaimanat kad uguns jau skrien jumta, bet kas ir vainojams pie shadas notikumu eskalacijas, – vai tur nav lidzatbildigs ari Jaunais Laiks ka Saeima ir sarazhojusi likumus atbilstoshi kuriem sociopats ar garu vesturi var ne tikai staigat uz brivam kajam bet regulet valdosho koaliciju un valsts premjeru.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 04.02.2011. 18.34

    …Tante Sidra…man patīk Tava degsme aizrakties līdz saknei….varbūt atceries, ka mūsu valsts savu neatkarību atjaunoja 1990.gada 4.maijā…un šo brīdi var uzskatīt par jaunu valsts likumu radīšanas sākumu…Tu pārmet JL līdzatbildību crazy likumu radīšanā….uzmet aci, cik ilgs laiks viņiem tika dots, lai kaut ko mainītu, labotu, ieviestu….ar tām balsīm, cik viņiem vēlētājs bija dāvājis:

    Valdībā

    * 2002-2004 — vada valdību (premjerministrs – E. Repše)
    * 2004 — opozīcijā I. Emša valdībai
    * 2004-2006 — pie varas A. Kalvīša valdības sastāvā
    * 2006-2007 — opozīcijā A. Kalvīša valdībai
    * 2007-2009 — opozīcijā I. Godmaņa valdībai
    * 2009-pašlaik — vada valdību (premjerministrs – V. Dombrovskis)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 04.02.2011. 20.25

    …kas to varēja iedomāties, ka 20 gadu pēc 4. maija divi LKP CK locekļi terorizēs visu valsti!?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.02.2011. 01.17

    paldies Zane, Tu ljoti smuki parskatami visu saliki, tatad no 2002-2006 shadi vai tadi esot pie varas, vai tad JL pa to laiku neko likumdoshana nevareja iespaidot? mans parmetums JL bija ljoti saudzigs, es tak neteicu ka vinji butu varejushi parskatit visus pa 12 gadiem kleptokratu intereses rakstitos likumus.
    tagad par Lembergu. no vinj nak ljoti slikta iznicibas aura un vinsh deghenere visu kam pieskaras. tas vajprata teatris ar satracinatu ziedu liceju bariem ko skatam ap vinja tiesu procesiem lidziga tikai sleptaka forma skar ari politikjus kas ar vinju ir aiz laba prata vai apstaklju spiesti kontakte. Kalvitim pie koalicijas galda vinsh tikpat ka klepi sedeja un tagad baidos ka visvisados darijumos vai kompromisos ar Lembergu ne tikai ZZS bet ari visa Vienotiba sak pec vinja stipendiatiem izskatities.
    man nav padoma ko tieshi varetu un ko vajadzetu darit bet ta tas turpinaties nedrikst. varbut sakt ar to ka vinjam kreslu nekur nepiedavat. tiem kas no Vienotibas pashlaik ir tikushi amatos nevajadzetu izradit Lembergam godbijigu pateicibu. nekur nevajag liekuljot, neko nevajag slept, lietas vajag saukt istajos vardos un nepiedienigus priekshlikumus nekavejoshi publiskot. sheit pilniba piekritu Dzerim, ari pedeja teikuma pateiktajam: _”…V galvenais ierocis varētu būt pilnīga atklātība, ko no tās prasa, nevis, aizkulišu spēlītes, kur tā pret Lembergu ir kā zīdainis pret rūdītu bandītu. Cita lieta, ka, iespējams, dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama.”_

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.02.2011. 01.30

    ku-kuu: _…kas to varēja iedomāties, ka 20 gadu pēc 4. maija divi LKP CK locekļi terorizēs visu valsti!?_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa ku-kuu, nevareju iedomaties.
    neticeju Bosertam kad tas teica: “…jums nekas nesanaks jo tautas kvalitate ir zema…”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.02.2011. 01.49

    …Tante Sidra…ne jau pārmetumam to rakstīju…valdības sastāvā esot JL nekad nav bijusi liela ietekme…kur nu vēl opozīcijā sēžot…:))

    …Vienotība darītu prātīgi, ja katru mazā vīreļa nekaunīgo uzstādījumu darītu zināmu sabiedrībai…arī VD varētu atvēsināt savu pārkarsušo partijas sievu baru…paziņojot, ka iespējama viņa demisija…domāju, ka iedarbotos gan uz savējiem, gan čaukstoši zaļajiem….

    …labi, ka beidzot arī cilvēki sāk saskatīt ZZS divkosību un par to runāt…tātad – sāk arī domāt!…ceru, ka ZZS rindās ir arī kāds lasītpratējs, kurš varētu informēt savējos, ka glumo divkosību daļa tautas ir pamanījusi….šķiet, ZZS saudzēšanas limits ir izsmelts…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.02.2011. 01.57

    prieks Tevi satikt Zane. zhel ka uzrodamies te dazhados laikos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.02.2011. 02.06

    ….ja Tev prieks – man arī!…:))…pēdējā laikā pārāk aizņemtas dienas…tad atliek vien nakts pārskrējiens IRa lapām…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 05.02.2011. 12.31

    ku-kuu

    ja jums, dāmas, prieks, tad man arī prieks!
    :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 04.02.2011. 15.06

Pilnībā atbalstu Vilku, un, domāju, ja ZZS turpinās sabotēt valdības darbu, V jāveido jauna koalīcija vai pat jāiet opozīcijā, lai tad turpmāko atbildību par valsti un par sekām uzņemas ZZS, un sekas būs briesmīgas, kā Vilks jau teica.
Kāda nozīme V uzņemties atbildību, ja visu nosaka Lembergs un Co?
Sabotēt darbu ir viegli, redzēs, kādu dziesmu ZZS dziedās, kad vajadzēs arī uzņemties atbildību par sekām.

+29
-2
Atbildēt

1

    baibabruvele > mary75 04.02.2011. 15.40

    Piekritu. Dombrovski kluva par premjeru ar vienu galveno uzdevumu – atjaunot valsts finansialo stabilitati. Ja valsts politikas uzstadijums ir mainijies un Saeimas vairakums, pauzot savu veletaju gribu, uzskata, ka finansu stabilitate vairs nav nepieciesama, tad tiesam var pienakt diena, ka ir tikai logiski, ka Dombrovskis atkapjas. Tas butu demokratiski,jo zaudejot Saeimas vairakuma atbalstu savai politikai vinam tiek izteikta neuzticiba.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 04.02.2011. 15.02

Piedosim Opim, jo ministra alga nav adekvāta viņa abildībai valsts pārvaldē!!!
Tas, ka Vilkam ir mugurkauls iepriecina, jo tā vismaz ZZS dabūs ko pelnījuši! Vismaz daļa tautas sāks domāt, kurš īsti ir pie vainas? Domāju, ka jokot ar SVF ir pilnīgs neprāts, jo , ja naudu no viņa nedabūs budžeta deficīta lāpīšanai, tad kurš būs tas, kas izmaksas valsts budžeta iestādēs strādājošiem, pensionāriem, bezdarbniekiem, māmiņām un citiem, viņu algas un pabalstus? Vai Lembergs tās segs no sev nāsīs ierautā miljarda?
Joku plēsējs tas Lebergs. Lai necer, ka visi būs tik dumji un neredzēs, kas īsti pie vainas?

+14
0
Atbildēt

9

    mary75 > austrisv 04.02.2011. 15.22

    Joku plēsējs?
    Es arī ātrāk domāju, ka Lembergs daudz ko nedomā nopietni, bet, nupat sāk izskatīties, ka arī viņa murgi par to, ka Latvijai parādi ļaunajiem kapitalistiem nav jāatdod, arī jāuztver nopietni, vismaz, patreiz šķiet, ka viņa mērķis jebkādā veidā pārtraukt sadarbību ar SVF un vispār sagraut visu pozitīvo, kas panākts, un tālāk sekas būs tik neprognozējamas, ka būs gan lata devalvācija, gan Lembergs par prezidentu, gan vispār nevar zināt kas.
    Bet, vēl, tomēr, ir cerība, ka Lembergs to dara, šantažējot V, un viņam vajag kaut ko tādu, ko V tam grūti iedod, un, ja iedos, viņš to konsolidāciju, tomēr, atbalstīs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.02.2011. 15.28

    Džeri!
    neceri, ka Lembergs ir labais ģāģa! Viņam rūp tikai savs bizness un savas ādas glābšana, bet manuprāt, tur slēpjas vēl kas vairāk. Domāju, ka tāds ir Lemberga uzdevums sagraut Vienotības prestižu tautas acīs, lai tā paliktu bezcerīga un tad varētu izlaupīt pēdējo, vai arī griezties pie kremļa pēc dažiem miljardiem $, bet par to maksājot ar lielajiem stratēgiski svarīgiem objektiem: lūdzēju jau nav trūcis! kaut vai Lemberga un liekas, Anotonova, vai kā tur sauca to miljardierino Krievijas , abpusējā SLEPENĀ tikšanās !!!
    Domāju, ka tur ir savs aprēķins Lembim, ne par velti viņš diriģē ZZS un atsauca parakstus no FM reformu plāna utt! Lembis liek tīšām sprunguļus riteņos, lai izpatiktu kaiminzemes miljardieriem!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    indzax24 > austrisv 04.02.2011. 15.58

    vai tas lielais upuris nav KNAB?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 04.02.2011. 16.43

    nepiedienigus priekshlikumus vai prasibas vajag publiskot, lai tadas butu pat bail kadam izteikt. tas butu jauns un nepieredzets uzvedibas stils bet ieguveji no ta butu gan politikji gan sabiedriba. vajag tikai sakt.
    apmeram ta ka to darija Jaunakais Deputats un Barmenis – ko zinu to stastu un visiem labi.
    par atklatibu pret zemiskam aizkulishu spelem un naidu politika.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 04.02.2011. 16.52

    ingucis_ra: vai tas lielais upuris nav KNAB?
    ari taa tas varetu but.
    Lemberga lieta ir visu ko piedavat, Vienotibas lieta ir macet no visa ta atteikties.
    ja Lembergs piedava upuret KNAB, Vienotiba nevis nobijushies chukstas pa kaktiem bet izliek sho vinja priekshlikumu publiskai apskatei un Lembergs dabu ar rungu starp acim gandriz neatejot no kases – taja pat diena kad savu cucigo darijumu ir piedavajis.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 04.02.2011. 17.07

    Es tev pilnībā piekrītu – V galvenais ierocis varētu būt pilnīga atklātība, ko no tās prasa, nevis, aizkulišu spēlītes, kur tā pret Lembergu ir kā zīdainis pret rūdītu bandītu.
    Cita lieta, ka, iespējams, dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 04.02.2011. 17.31

    dzeris49
    paldies Dzeri, man daudz nozime tas ka man piekriti.
    Lemberga noluks ir Vienotibas deputatus un vinju Premjeru pazemot un pec iespejas publiski diskreditet, – tam kas to vel nesaprot politika nav ista vieta.
    Vienotibas deputatiem ir jamaina veids ka runat ar Lembergu vai vinja parstavjiem. tas ir dzivibas jautajums, visi ies boja kas neatbrivosies no sharlatana vai Ljauna Burvja lasta.
    > _…dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama._
    taa ir, Vienotiba ir daudz lideru ar lielam ambicijam stipras ozolkoka galvas kas nebus spejigi un var nebut ieintereseti atbilstoshi situacijai mainit savas uzvedibas taktiku. tie uz to ka Lembis tiem chura virsu noslaukas un saka ka dieva sutits lietutinshs..
    shie lideri ir jaatbrunjo lai tie astes iezhmiegushi atbrivo laukumu, nav citas izejas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 05.02.2011. 13.16

    Arī Igaunijā krona bija stingri piesaistīta valūtai, un kur esam mēs, un kur Igaunija?
    Vienkārši, igauņi nebalso par ZZS un PLL, un tiem nav arī SC, tur ir tā starpība un Latvijas nelaime.
    Īsāk pasakot – igauņi nav tik viegli nopērkami un nozombējami, atšķirībā no latviešiem. un tā ir Latvijas nelaime, nevis lata piesaiste.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 06.02.2011. 09.31

    Kā tad, tāpēc Igaunija ir eirozonā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 04.02.2011. 15.01

Es sāku justies tieši tāpat kā Vilks. Ja ZZS ir tik ļoti pārliecināti, ka jūra līdz ceļiem, tad piekāst…

+8
0
Atbildēt

0

marčiks 04.02.2011. 14.58

Pilnīgi saprotama nostāja. Ja cilvēks ir nācis strādāt, risināt problēmas, nevis “bīdīt lietas” vai nodarboties ar citām politiska rakstura izvirtībām, tad skaidrs, ka viņu šitais vienkārši ved ārā no pacietības un viņam apriebjas gaidīt, kad Aivars beidzot nokāps no korķa un “pilnvaros” ZZS deputātus darīt to darbu, kurā tauta viņus ievēlējusi un par ko viņiem maksā algu.

+35
-1
Atbildēt

0

mxblack 04.02.2011. 14.45

Lūk te jau runā īsts valstsvīrs. Viņš ir ar mieru pamest šo sili, ja nerdz savam darbam jēgas, tātad pirmajā vietā ir darbs. Un tā piebilde par tām “zemeņu kūkam” no mūsu maciņiem vēl tikai to pastiprina. Es balsoju par šādu “Vienotību” ne par tām cūkam pie siles, kuras tur plēšas par treknāko bieti.

+23
-7
Atbildēt

11

    dro > mxblack 04.02.2011. 14.56

    opis555. Ministra amats šajā smagajā situācijā pielīdzināms silei? NU, nu, vajag mazliet piedomāt, ko raksti.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    viesturs > mxblack 04.02.2011. 15.36

    Laikam nav bijusi iespeja redzet (saprast) valsts budžeta tēriņus,ja mājo vēl tādās ilūzijās! Protams,ka sile!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mxblack 04.02.2011. 15.41

    puaro22 Laikam nav bijusi iespeja redzet (saprast) valsts budžeta tēriņus,ja mājo vēl tādās ilūzijās! Protams,ka sile!
    ____________________
    Nu piedod, nezināju, ka budžeta galveno izdevuma poziciju sastāda ministru algas:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > mxblack 04.02.2011. 15.52

    Nesaprati! Mnistrs naudu sadala pa lielākām vai mazākām silītēm . Vai tad ne tāpēc katra partija raujas pie ministriju stūres? Jeb varbūt domā,ka rūpēs par nabaga vīžaino, bet brīvo tautu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 04.02.2011. 16.01

    Nezinu vai tā ir taisnība, bet Dienā viens komentētājs bija minējis, ka EM gatavojas izsniegt elektroenerģijas (t.s AER) iepirkšanas kvotas par paaugstinātām cenām par 120 miljoniem latu. Lūk tur daži atkal vārīsies, bet jāmaksā būs mums visiem…
    Vai tas nozīmē, ka Kampars nav pie siles?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmars_slapins > mxblack 04.02.2011. 17.01

    atklāti sakot brīžiem nav īsti skaidrs ko kampars tur dara, katrā ziņā ne to mēs no viņa gaidam.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.02.2011. 17.10

    Man šķiet ka viņš ļoti sabijās no tā Puzes čigānela pieprasitās viņa demisias un tagad viņs glābj ko var tas viņu nepatriektu. Es citādi nevaru izskaidrot to viņa kažoku maiņu vairākas reizes dienā. Un arī atmiņa viņam ir pavisam sašķiebusies no tā trieciena, jo viņš taču solīja elektrības tarifus necelt. Tur jau sāk izskatīties pēc Tvaika ielas klienta. Bet čigāniem esot stipri buramvārdi, varbūt tie tur ir pie vainas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > mxblack 04.02.2011. 19.00

    >andza> Vai tad Tu nezini, kas tagadīt Dienas valdē “iecelti”?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 04.02.2011. 19.11

    to stratēģis
    Baigi, ar vislielāko prieku uzzinātu cik ir izsniegtas kvotas AER ražošanai. Kam izsniegtas (pēc uzvārdiem, lūdzu).
    Vispār, kā izveidojies patreizējais plānotais el.en. tarifa pieaugums par 44,5%.
    Kāpēc paaugstinot sadales tīklu tarifu par 20% elektrības gala cena pieaugs divas reizes vairāk? Lai gan ir zināms, ka ST tarifs veido 40 % no cenas?
    Vienotība taču bija par atklātību… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mxblack 04.02.2011. 19.27

    to andza
    Gazprom stipendiātu projekts TECII 2. kārta nemaksā lēti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 04.02.2011. 19.32

    to Ombros
    Tici man, TEC2 elektrības pašizmaksa ir (un būs) reizes 3 zemāka nekā “zaļajiem” ražotājiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2011. 14.42

Žurnālisti piespieda to pateikt. Vai tagad nu viņu sirsniņa būs apmierināta?:))

+10
-9
Atbildēt

3

    Valdis Ādamsons > dro 04.02.2011. 18.50

    Noklausījos visu interviju!
    Tāda sajūta, ka “žurnālisti” ar Aidi priekšgalā uzdeva jautājumus, kurus caurauž indive un agresivitāte, nedzīvo Latvijā, bet kaut kādā naidīgā, svešā valstī,kura būtu ieinteresēta nogremdēt Latviju! Nu taisni tā, kā blakus karikatūrā uzzīmēts!
    Un vēl, raidījumā iepriekš, kad Aidim uzdeva jautājumu par Hūti, tad Aidis murmulēja par nevainības prezumpciju… bet par Vienotību, ja kāds uzdod jautājumu, tad tūlīt viņam ir komentārs zemtekstā ar negatīvismu…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > dro 04.02.2011. 21.40

    Paldies, beidzot, par Jurkāna godīgo un dziļi pamatoto žurnālistu kritiku nule notiekošajā 100.pantā!
    Tātad, nēesmu viens “kara laukā”!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 04.02.2011. 22.33

    ….Tu neesi viens!….:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.02.2011. 14.42

Saprotama cilvēka nostāja, kurš piekrita strādāt nevis nodarboties ar politiskajām spēlēm! Tas ir tikai loģiski, ka Vilks, neredzot savam darbam rezultātu, aiziet, jo ne jau viņam vienam ir jānes atbildība par valsts budžeta stāvokli.

+32
-1
Atbildēt

1

    runivs > Una Grinberga 04.02.2011. 17.18

    Sabiedrības vairākums, šķiet, neapzinās situācijas nopietnību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam