Narkotiku noziegumus izmeklēs īpaša prokuratūra

49

Komentāri (49)

tvverotajs 05.08.2015. 22.38

Tīri ziņkārībai – ar kādu lozungu, plakātu Tu piedalījies šajā akcijā un kā tas sasaucas ar tiem punktiem, kuri minēti rakstā?

0
0
Atbildēt

1

    Ivo > tvverotajs 06.08.2015. 15.58

    Biju bez plakāta. Katram savi līdzekļi ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Erik 05.08.2015. 11.35

Зарубежные СМИ о пикете в Риге: даже греческие неонацисты не возражали против беженцев

http://rus.delfi.lv/news/daily/latvia/zarubezhnye-smi-o-pikete-v-rige-dazhe-grecheskie-neonacisty-ne-vozrazhali-protiv-bezhencev.d?id=46299037

Латышские нацисты – всем нацистам нацисты! :-)

0
0
Atbildēt

0

Ivo 04.08.2015. 17.51

Vēl 1 arguments, ko neesmu minējis savā rakstā:

Ēriks Jēkabsons, bijušais Latvijas iekšlietu ministrs: “Palīdzība „grūtdieņiem” vai pakļaušanās starptautiskai organizētai noziedzībai?”

http://www.la.lv/eriks-jekabsons-palidziba-grutdieniem-vai-paklausanas-starptautiskai-organizetai-noziedzibai/

+2
0
Atbildēt

0

Ivo 04.08.2015. 12.13

Lūk, Rinkēviča raksts, kas publicēts vienlaicīgi ar manu rakstu:

http://m.diena.lv/latvija/viedokli/rinkevics-kara-begli-un-latvija-14106916?from-full

Divi komentāri:

1) “Vienlaikus nemaldināsim sevi, ka šis uzņemto bēgļu skaits atrisinās augstākminētās migrācijas problēmas. Latvija un visas ES dalībvalstis ir vienisprātis, ka jācīnās ne tikai ar migrācijas spiediena radītajām sekām, bet ilgtermiņā arī ar cēloņiem, īpaši pievēršoties politiskās, ekonomiskās un sociālās situācijas stabilizācijai Eiropas Savienības kaimiņu reģionā.”

Ļoti labi, bet cēloņus nepieciešams pētīt un par tiem rakstīt detalizēti.

2) “Ceturtkārt, arguments, ka mums jau tā ir daudz neintegrētu iebraucēju kopš padomju okupācijas laikiem, ir derīgs tikai atsevišķiem politiķiem pašmāju lietošanai, un ne diskusijai ārpus Latvijas. Mums nenoliedzami ir problēmas ar integrāciju, tā nav bijusi perfekta, bet nav arī izgāzusies. Daudzas problēmas ir jārisina pašiem. Stājoties ES un NATO, mēs skeptiķiem, kuri bažījās par situācijas risinājumu, teicām, ka mums nav mazākumtautību problēmu, mēs aktīvi strādājam ar šiem jautājumiem, un tagad pēkšņi mēs mainām meldiņu. Tas izskatās, maigi sakot, dīvaini.”

Muļķības! Integrācija ir izgāzusies. Melojām, stājoties ES un NATO, turpinām melot tagad, paši sev un citiem. Gan uzrakstīšu par (ne)integrācijas politiku Latvijā, turklāt ar konkrētiem priekšlikumiem.

Rinkēviča raksts, kuru kopumā vērtēju ar “+” zīmi, tikai apliecina, ka ir jāturpina konstruktīvā veidā – uzdodot pareizos jautājumus, iesakot risinājumus – izdarīt spiedienu uz mūsu amatpersonām.

+3
0
Atbildēt

0

Didzis Dumbris 04.08.2015. 12.09

“Citiem vārdiem, brīdī, kad ir runa par konkrētu jautājumu, pamatot šī jautājuma risināšanas nevajadzību ar to, ka citi jautājumi ir svarīgāki, ir ļoti destruktīva pieeja.”

Nu nu! Risinot kādu jautājumu pavisam pamest novārtā jautājumus, kuri patiešām tobrīd ir svarīgāki, nebūt nav “destruktīvi”? :)

Mēģinājums ieliet ūdeni glāzē ar caurumu dibenā…

0
-2
Atbildēt

0

Ivo 04.08.2015. 11.08

Citiem vārdiem, brīdī, kad ir runa par konkrētu jautājumu, pamatot šī jautājuma risināšanas nevajadzību ar to, ka citi jautājumi ir svarīgāki, ir ļoti destruktīva pieeja. Nelielā “ludziņa”, ko iekopēju iepriekšējā komentārā, parāda, ka valsts ir jāskata un jāredz kopveselumā, jo, kā indivīda, tā valsts dzīve ir atkarīga no dažādām jomām un problēmjautājumiem, kurus jārisina kompleksi un dažkārt arī paralēli.

Tai pat laikā imigrantu/bēgļu tēma ir cieši saistīta arī ar latviešu atgriešanos Latvijā. Ja dzīves apstākļi šajā ziņā (sociālā, kultūras vide) tiks totāli sagandēta, tad nu tik tiešām motivācija atgriezties dzimtenē būs pavisam nogalināta. Gluži pretēji – nāks klāt vēl viens faktors, kādēļ mukt prom… (kaut gan drīz jau nebūs, kur mukt).

0
0
Atbildēt

0

Ivo 04.08.2015. 10.43

Shameless Duck atbildēšu ar, lūk, ko:

Jēkabs: “Galvenais ir demogrāfija! Ja tauta izmirs, kāda jēga Satversmei?!”

Dainis: “Draugi, viss sākas no izglītības!”

Valdis: “Jā, bet kaut ko mainīt var tikai Saeima! Ja nemainām vēlēšanas likumu, nekas nebūs!”

Inguna: “Jābūt skaidram mērķim. A mērķa ta nav!”

Guntis: „Nu tad dibinām jaunu partiju! Bet šoreiz tiešām tiešām tiešām pa godīgo.. ar kārtīgu mērķi un stratēģiju.”

Jānis: “Būs labklājība, arī viss pārējais nokārtosies.”

Inta: “Sabiedrība ir slima..”

Guntars: “Jā.. korupcija”

Ditta: “Un radiācija..”

Aigars: “Tehnoloģijas mūs glābs! Jūs esat lohi un neko nesaprotat!”

Dace: “Protams, ka tehnoloģijas! Rīsim tik ĢMO, un mocības beigsies jau trešajā paaudzē.”

Ilze: “Pie vainas globālā finanšu sistēma. Federālās rezerves visus čakarē ar bezseguma naudu”

Iveta: “Tikai Jēzus var mūs izpestīt.”

Ģirts: “Es domāju, ka jāpāriet jaunā enerģētiskā līmenī…”

* * *

Lugā esošo personāžu vārdi ir izdomāti. Sakritības, ja tādas saskatāt – nejaušas.

0
0
Atbildēt

0

Erik 04.08.2015. 10.37

Беженцев принимают именно для того, чтобы зажечь в Европе межнациональные конфликты. Очевидно, что пока полностью не ликвидирована безработица в странах Европы, приток беженцев только усилит социальную напряжённость.

Сам же факт наличия безработицы – это признак фашизма в идеологии элиты. Поскольку для ликвидации безработицы нужна лишь политическая воля – организация и финансирование научно исследовательских проектов. Область непознанного – бесконечна, в ней работы хватит для всех.

Но для фашистской элиты развитие – не главное, а главное – доминирование. Фашисты хотят сократить население, уничтожив тех, кого они считают людьми второго сорта.

Латышские фашисты почуяли неладное. Они-то рассчитывали попасть в “высшую лигу”, подняться в союзе с США за счёт пожирания России и русских. А тут выходит, что их записали в недочеловеки и собираются зачистить. У фашистов на этот вопрос чутьё хорошее. :-)

+1
-2
Atbildēt

25

    Ivo > Erik 04.08.2015. 11.38

    Erik, ja par pirmajām 3 rindkopām vēl varētu piekrist, jo tik tiešām mēs visi, neatkarīgi no tautības, esam vienā laivā, jeb citiem vārdiem – pārnacionālie varas centri vienlīdz graujoši ietekmē kā latviešus, tā krievus un itāļus, tad par pēdējo rindkopu varu teikt, ka Tu kļūdies:

    1) pirmkārt, Latvijā nav fašistu. Tas ir kremļa propagandas radīts mīts, kurš diemžēl iesakņojies arī Tevī;

    2) “augstākajā līgā” iekļūs cilvēki nevis pēc nacionalitātes, bet gan turīgie un gudrie, un tam nav nekāda saistība nedz ar ASV, nedz Krievijas vēlmi dominēt pār pasauli. Jā, pārnacionālajiem varas centriem ir lielāka un mazāka ietekme dažādu valstu valdībās un starptautiskajās institūcijās, tomēr “подняться в союзе с США за счёт пожирания России и русских” ir skatījums, kas aplami konfrontē latviešus, krievus un… arī amerikāņus;

    3) iesaku atslābt un tikt vaļā no krievu šovinisma ideoloģijas, kas izgaismojas Tava komentāra pēdējā rindkopā. Krievu tautai ir prātīgi meklēt sabiedrotos, nevis inaidniekus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 04.08.2015. 13.44

    Autors pats ir fašists,jo kurina naidu starp tautām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivo > Erik 04.08.2015. 14.11

    fašisms -a, v.; parasti vsk.

    Nacionāli politiska mācība un kustība (radusies 20. gs. sākumā Itālijā), kas tiecas pakļaut sabiedrību stingrai, militarizētai organizācijai un disciplīnai, izskaužot jebkādu brīvdomību un pilsonisko patstāvību.

    fašists -a, v.

    Fašisma piekritējs.

    [Tezaurs.lv]

    Nepiekrītu. Tādu domu man nav un nekad nav bijušas. Gluži pretēji – esmu fašisma pretinieks. Dažāda veida fašismi – lokālāki un globālāki – tik tiešām pasaulē eksistē un pat attīstās, un neko labu tie nedod un arī neko labu nesola nākotnē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 04.08.2015. 15.31

    В Латвии фашистов много. Это показал референдум 18 февраля 2012 года.

    Для фашистов доминирование важнее, чем развитие. Для развития Латвии было бы лучше, если б русские могли спокойно учиться на родном языке, становились высококлассными специалистами, эффективно трудились на благо Латвии. Но латышские нацисты хотят любой ценой доминировать, и поэтому в Латвии уже давно ликвидированы русские потоки в ВУЗах и техникумах, происходит латышизация школ. Даже в детских садах для русских детей уже придумали половину всех занятий поставить изучение латышского языка.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ivo > Erik 04.08.2015. 16.12

    Erik,

    * tam, ka latviešu tauta grib dzīvot, saglabāt savu valodu un kultūru, nav nekāda saistība ar fašismu (skat. iepriekš, ko nozīmē vārds “fašizms”);

    * runājot par 2012.gada 18.februāra referendumu:

    šovinisms -a, v.; parasti vsk.

    Ideoloģijas un politikas princips, kas izpaužas nāciju savstarpējās neuzticēšanās un savstarpēja nacionāla naida izraisīšanā, vienas nācijas (it īpaši lielākās) izcelšanā pār citām, citu tautu pakļaušanā.

    Un te nu gan arī Latvijā ir liela problēma. Integrācijas politika, iespējams, bijusi pat ar negatīvu rezultātu :(. Latvijas sabiedrības sašķeltība ir viens no smagākajiem enkuriem, kurš traucē valsts attīstībai.

    * Arī vārds “nacisti” lietots pilnīgi aplami.

    * Kā jau minēju, visdrīzāk kaut kad rakstīšu par integrācijas jautājumiem. Tēzes varu ieskicēt, konkrētāk – kad būs gatavs raksts:

    1) Jāsakārto valsts. Jāpanāk, ka ikviens Latvijas iedzīvotājs neatkarīgi no nacionālās piederības lepotos ar Latviju (kurš gan gribēs dzīvot Doņeckā vai Luhanskā, ja Latvija būs plaukstoša, pārtikusi Rietumu valsts?);

    2) Nepieciešams visaptverošs, ilgstošs un nepārtraukts, valsts līdzfinansēts dialogs. Respektīvi, patiešām jēdzīga integrācijas politika – mediji, NVO, dažādi pasākumi, izglītības sistēma, zemessardze, plaša sabiedrības izglītošana, kā rezultātā uzmanība tiktu koncentrēta uz vienojošo, nevis šķeļošo utt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 04.08.2015. 16.29

    Фашизм – это идеология, прямо противоположная коммунистической идеологии.

    Основа коммунистической идеологии – вера в вечное движение и развитие материи. Основа фашистской идеологии – наоборот – гностическая вера в обречённость всего сущего на уничтожение.

    Поэтому для коммунистов всегда главное – развитие, участие в вечном вселенском процессе развития. А для фашистов главное – доминирование – чтобы получить побольше удовольствий до того, как по их вере, всё сущее окажется уничтожено.

    Нацизм – это форма фашизма, при которой людей делят на высших и низших по национальному признаку, и ставят в качестве основной цели – доминирование “высших” над “недочеловеками”. Совершенно невозможное дело для коммунистического общества, стремящегося создавать хорошие условия для развития КАЖДОГО человека.

    Кстати – ещё один, третий признак фашизма в Латвии – запрет советской коммунистической символики.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ivo > Erik 04.08.2015. 17.11

    Hmm… no kurienes Tev radusies šāda izpratne par minētajiem jēdzieniem? Varbūt varētu minēt kādas atsauces uz avotiem -, cerams, Latvijā un pasaulē vispāratzītiem avotiem?

    Vienīgais formulējums, kas kaut cik atbilst demokrātiskās vasltīs pastāvošai izpratnei, ir vārdam “Nacionālsociālisms” (Nacisms):

    “Nacionālsociālistiskās vācu strādnieku partijas (1919-1945) ideoloģija, politika un praktiskā darbība, vācu fašisma izpausmes valdošā forma.”

    Runājot par komunismu, noprotu, ka diskusija nevar izvērsties auglīga, jo tas, izskatās, ir ticības jautājums, nevis uz vēsturisko pieredzi un loģiskiem argumentiem balstīti apsvērumi :(.

    Iesaku arī pastudēt iemeslus, kādēļ nacisma un komunisma simbolika Latvijā ir aizliegta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 04.08.2015. 18.52

    Ivo,ta es ne tev bet tam krievu Erikam teicu,ka viņš ir fašists,kas kurina naidu,tas tak droši vien tas pats ģerboņu zaglis vien ir.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 04.08.2015. 19.23

    Да, у многих людей в Латвии коммунистическая вера, историческое продолжение христианской веры. Христианская вера в вечную жизнь очень созвучна ленинской вере в вечное движение и развитие материи. А нацисты, продвинутые во власть американцами, топчут эту веру – и запрещая советскую символику, и устраивая гей-парады.

    Но влияние США ослабевает, и скоро Латвия будет очищена от нацистской мерзости.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 05.08.2015. 10.43

    Гностические корни фашизма – https://eot.su/almanac/kontseptualnaya-analitika/preemstvennost-gnosticheskoi-ideologii-i-istoricheskie-evropeiskie

    О коммунистической вере в вечное развитие свидетельствует цитата из статьи Ленина “Три источника и три составных части марксизма”:

    “Главное из этих приобретений — диалектика, т. е. учение о развитии в его наиболее полном, глубоком и свободном от односторонности виде, учение об относительности человеческого знания, дающего нам отражение ВЕЧНО развивающейся материи.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 03.00

    Ja jau komunistiskā ticība matērijas mūžīgai attīstībai tāda progresīva,kāpēc komunisti izveidoja pašu asiņaināko režīmu,kādu vien pazīstam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 06.25

    Самые кровавые бойни – первую и вторую мировые войны – развязали капиталисты с целью дегуманизации человечества, переформатирования мира под фашистский порядок. А коммунисты – остановили два раза эту мерзость, показав всему миру новые идеалы, показав, как можно жить иначе, как создать государство нового типа – СССР, в котором человек человеку – не волк, а друг, товарищ и брат.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 06.53

    Paldiesdievam,tas bija pārāk nesen,lai mēs no saviem vecākiem uzzinātu,kas tie par absolūtiem meliem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 07.59

    Не знаю что там рассказывают вам родители. Есть факты – сколько всего было построено в Латвии во времена СССР, например, академия наук латвийская была создана в сталинский период. Как росло население Латвии во время СССР и как население сокращается сейчас – когда до власти дорвались буржуе-фашисты.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 10.31

    PSRS okupantiem pēc kara vienkārši vajadzēja aizbraukt,mēs paši būtu uzcēluši visu,ko un kā mums būtu vajadzējis.Tā vietā staļinistu bandīti izsūtīja mūsu cilvēkus uz Sibīriju,vietā iesūtīdami savus kolonistus.Tagad mums pēc komunistu valdīšanas gadiem ar attīstītajām valstīm brīva tirgus apstākļos sacensties grūti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 11.13

    СССР никому не навязывался. Финляндия хотела быть независимой – и осталась независимой. Вхождение в СССР – это воля народа Латвии. Что касается репрессивных органов и действий – то это реальность в любом современном государстве. Больше всего заключённых на душу населения, как известно – в США – оплоте демократии, конкуренции и.т.п.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 11.34

    Tik acīmredzamus melus komentēt nav vērts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 12.59

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 15.46

    Mani neinteresē cietumnieku skaits,bet gan melīgais apgalvojums,ka Latvijas tauta esot gribējusi pati pievienoties zvērīgu komunistu bandu pārvaldītai valstij.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 16.02

    Когда страна не хочет присоединяться – она ведёт войну – как вели Вьетнам, Корея и многие другие. В Латвии же были против лишь кучка бандитов, прятавшихся по лесам.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 16.23

    Bandīta viedoklis.Pēc šāda domāšanas modeļa jebkurš cilvēks,kurš ir aplaupīts,bet nav pretojies līdz zobiem bruņotam bandītam bezcerīga pārspēka priekšā,pats ir gribējis,lai to aplaupa.Un tādas filozofijas pārstāvis vēl sauc sevi par progresīvu?!Bandītisms nav progresīvs,tas ir atavisms no dzīvnieku pasaules,ar ko lepojas komunisti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 06.08.2015. 16.27

    В СССР люди прекрасно жили, учились, не было безработицы. Преступники у власти сейчас – грабят народ так, что люди лишаются средств к существованию, население вымирает.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 06.08.2015. 20.13

    Pie varas ir svešu varu pakalpiņi,bijušie komunistu partijas karjeristi,PSRS komunistu varas 50 gadu negatīvā selekcija.Ja jau komunisma ideoloģija būtu tik progresīva,tā būtu izaudzinājusi cilvēkus,kuri māk vadīt valsti,bet,kā redzam,padomju vara izaudzinājusi līkmuguras,kuriem savas tautas intereses pēdējā vietā.Pirmajā Latvijas neatkarības periodā tā nebija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Erik > Erik 07.08.2015. 08.18

    СССР успешно и стремительно развивался в сталинский период. У того времени и надо учиться. Начиная с Хрущёва идеологией сделали не настоящий коммунизм, а потребительство, так называемый гуляш-коммунизм.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Erik 09.08.2015. 01.21

    Komunisms balstās uz vardarbību un bailēm,sevišķi Staļina valdīšanas laikā,tik asiņainu bandītu cilvēce vēl nebija redzējusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Didzis Dumbris 04.08.2015. 06.16

250 bēgļi – drāma. Pusmiljons aizbēgušo uz īrijām, anglijām un norvēģijām – tas gan, laikam, norma? Vismaz nemana, ka kāds stāvētu pie Saeimas vai MK un protestētu.

Runājam par to, ka imigrantu procents strauji pieaug. Tas procents vairāk pieaug no tā, ka atbrauc 250 bēgļi un 500 TAU, vai arī no tā, ka aizbrauc 100 000 tautiešu?

Nu ja… Nevar jau par to runāt, jo arī NA, kura taisa vislielāko troksni par bēgļiem, ir līdzvainīga tautiešu zaudēšanā. Tagad galvenais lielāku putekļu mākoni aiz bēgļiem sacelt, lai neredz, ka puse darba spējīgo ļaužu ir prom.

P.S. Man arī tie bēgļi nav vajadzīgi. Jautājums ir tikai problēmu prioritātēs.

+1
-3
Atbildēt

1

    Austras koks > Didzis Dumbris 06.08.2015. 11.51

    Pirmkārt, uz Irijām Anglijām tu nav aizbraukuši pusmiljons, bet gan mazāk kā 400k

    Otrkārt, lielākā daļa no aizbraukušajiem (vairāk kā puse) uz Īrijām Anglijām ir nelatvieši.

    Treškārt, pagājušajā-aizpagājušajā gadā ņemot vērā migrācijas un dzimstības/mirstības atšķirību rezultātā veidojošā latviešu proporcionālā pieauguma saldo (latvieši vairāk dzimst, mazāk mirst un mazāk aizbrauc nekā nelatvieši) noēda tieši TUA rezultātā atbraukušie ārvalstnieki.

    250 nav daudz uz kopējā skaita, bet jāsalīdzina ir nevis ar visu Latvijas iedzīvotāju skaitu, bet gan ar dzimstības/mirstības un migrācijas rezultātā veidojošos skaitli. Un te mēs esam uz naža asmens, kas nozīme, ka katrs un jebkurš imigrants ilgtermiņā palielina apdraudējumu latviešu tautas, valodas un kultūras pastāvēšanai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Cilvēka 03.01.2011. 20.34

Šovakara TV7 ziņās krievu valodā par Narkotiku prokuratūras izveidošanas tēmu IeM L.Mūrniece teica:
„Šis ir labs risnājums un būs izdevīgs abām pusēm”

Krieviski teiktais nepārprotami nozīmē, ka izdevīgi būs kā Valstij, tā arī narkotirgoņiem….

Supper!!!!

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 27.12.2010. 18.12

loti ipasi ostu apsargas un piesegs policija un loti ipasi narkotiku apriti piesegs jaunaa prokuratura.vislabak piesegt jaunajai ostas policijai ar jauno prokuraturu abiem kopaa vienlaicigi …jo kopa mes varam vairak -ta liekas skanejs TP velesanu kampanaa.

0
-2
Atbildēt

0

gita_binane 27.12.2010. 16.46

Gribētos cerēt ka šis tiek darīts ar mērķi apcietināt un notiesāt ‘lielās zivis’ nevis pēc iespējas vairāk mazos dīlerus un lietotājus. Vēl jo vairāk ceru ka prioritāte būs smagās narkotikas, nevis vieglās, ko neuzskatu par draudu sabiedrībai.

+1
-1
Atbildēt

1

    mary75 > gita_binane 27.12.2010. 16.54

    Jā, tas nu ir totāls absurds, kad par marihuanu un heroīnu sods vienāds.
    Marihuana vispār būtu jālegalizē, kā Nīderlandē, narkomafija zaudētu lielāko daļu ienākumus, un tai būtu mazāka iespēja korumpēt tiesībsargājosas iestādes.
    Bet, tiesām svarīga statistika – notiesāti tik un tik procenti, vienas lielas zivs vietā var iebāzt 5 mazās, un viss OK.
    Cik nav dzirdēti gadījumi, kad lielos dīlerus atbrīvo tāpēc, ka tiem ir bērni, kas jāuztur, un līdzīgi murgi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

aigiigais 27.12.2010. 16.32

Nu ja, narkotiku testus aŗi veiks tikai īpaši sagatavoti cilvēki, lai noteiktu to kvalitāti un cenu….

0
-1
Atbildēt

0

mary75 27.12.2010. 16.10

Ja vēl tiesas neliktu aiz restēm dažādus sīkus dīlerus un lietotajus, bet lielie izplatītāji nevarētu atpirkties, ne tikai tiesās, bet, arī prokuratūrās utt., būtu pavisam labi.
Negodīgiem cilvēkiem šī būs ienesīga vieta.

+4
-1
Atbildēt

1

    kkristaps > mary75 27.12.2010. 17.35

    Toties godīgiem cilvēkiem šī būs vieta, kur nāksies drebēt par savu dzīvību. Neapskaužu nevienu policistu, prokuroru un tiesnesi, kam nākas saskarties ar narkotiku lietām līmenī, kas augstāks par Maskačkas narkotiku točku pārdevējiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam